slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1178  1179  1180  1181  1182  1183  1184  1185  1186  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
čau lidi mám origo nádrž s krásným chromem ale je tam celkem dost tukancu nevíte jak to odstranit ? napadlo mně že by to šlo nějak tlaknout kompresorem ale nejsem si jistý jestli mi to ten chrom neponičí poradte pls tukance mám na chromu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 23:39
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel9628    
ahoj,chrom jako galvanicky povlak na kovu je velmi pružný a odolný,a nikdy se ti nemůže stát že by ti popraskal,dokonce se někdy nejdřív chromuje a až potom lisuje tahem za studena,a co se vytlačení ďůlků z nádrže týče,kompresor je blbost,protože ti nikdy nevyrobí takový podatmosférický tlak,aby se ti to vrátilo,nádrže se opravují u klempíří a oni na to mají do svěráku na upnutí taková specialní kopyta,kterýma se dostanou do prostoru nádržě a vytlačováním to narovnájí tak že to už nikdy nepoznáš:-)nádrže jsou tenkostěnné,a jde to krásně narovnat,jako když si o hranu stolu vyhlazuješ alobal od čokolády:-)
 
 
Datum: 08. června 2010 23:39
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
odpovězeno mi nebylo ptal sem se jak to udělat když to mám na chromu abych ho neponičil a kitovat chrom je blbost :-D
 
 
Datum: 02. června 2010 16:39
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky sem mu to chtel takthle vpalit...ale uz me to nebavi :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč se dned ptáš podruhé když už ti bylo odpovězeno?? jo aháááá, tys chtěl víc odpovědí.
 
 
Datum: 01. června 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
akorát že to neni na soutěžní jawu ale na vývozního péráka
 
 
Datum: 01. června 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel9564    
teoreticky by to tam napasovat slo mam tam neco podobnyho.
 
 
Datum: 01. června 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel4180    
poradil by mi někdo jaký typ výfuku hikone se hodí na mustanga?jaké máte zkušenosti s těmi výfuky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9569    
Nekvalitni material?? Nekvalitni sváry?? Proberte se hoši!! Jinak s originalnim hikonem ztratite spodek,ale zase maximalni otacky vzrostou..Když se naladi koleno a vyletovka na daný válec tak je to velke + oproti originalu..
 
 
Datum: 02. června 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel8769    
Podle mě to má jen dobry zvuk ale sníží ti to výkon...:-D
 
 
Datum: 02. června 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel6484    
bubák-přidá max. otáčky
 
 
Datum: 02. června 2010 12:10
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzile, pokud si myslis ze na serii ti hikone neco prida pak jsi mimo spis ty.
 
 
Datum: 02. června 2010 7:32
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak něco to udělá ... ale nevydrží to 3 generace
 
 
Datum: 02. června 2010 2:48
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
šity za 400 je to pravda nekvalitní materiaál,nekvalitní sváry atd nejlip hoši uděláte když to bude doma udělané poctivě
 
 
Datum: 01. června 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: denzil      IP: uživatel7358    
Tak to seš hodně mimo...
 
 
Datum: 01. června 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vyser se na něj a nech di ten origo...já pořád nevěřím tomu že by ty šitky za 400 nějak přidali na výkonu ...
 
 
Datum: 01. června 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9564    
ja mam hikone na simsonovi a na pincokovi taky kup si spodne vedenej.
 
 
Datum: 01. června 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: KuBhaS      IP: uživatel9407    
Ahoj co vsechno bych asi potreboval na stavbu motokary? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: KuBhaS ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No vis nemam zrovna moc penez
 
 
Datum: 01. června 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: Petron      E-mail:      IP: uživatel1553    
Plně funkční motor - kompéletní elektrika - karburátor prostě vše ... GO - výbrus ( píst kroužky ) ložíska, gufera, nový materiál ... cena kolik dáš? :-)
 
 
Datum: 01. června 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: KuBhaS ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ale trosku podrobneji :-D a kolik za nej chces?
 
 
Datum: 01. června 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: petron      E-mail:      IP: uživatel1553    
Muzu ti poskytnout motor z pionyra po GO nemáš zájem?
 
 
Datum: 01. června 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
materiál,kolecka,motor atd.
 
 
Datum: 01. června 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: Petron      IP: uživatel1553    
rozprodám nedodělanou GO pionýra, nalakované plechy na bílo, všechny plechy ( nedolakované v základu ) + krásný zachovalý originální chrom. vyfuk, MOTOR PO GO!!! ( žádná laciná GO - doložím ) .. atd atd nemá někdo zájem? bud prodám celé jako komplet nebo klidně po dílech ... SPĚCHÁ - CENY DOHODOU odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: Petron      E-mail:      IP: uživatel1553    
Je to 21 :-)
 
 
Datum: 02. června 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: JAwer      IP: uživatel6644    
kolikatka to je?
 
 
Datum: 02. června 2010 7:19
 
 
 
 
Jméno: Petron      E-mail:      IP: uživatel1553    
Pro diesel ozvi se mne na mail a napis mitreba icq :-) domluvime se
 
 
Datum: 01. června 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Výfuk je kterej typ? Doutník nebo seřizlej? měl bych o něj zájem ozvy se mi pls na meil.
 
 
Datum: 01. června 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaký to je pincek ? kolikatka? a za kolik ho prodáš celý komplet...? je pojízdný?
 
 
Datum: 01. června 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: KuBhaS ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci! Myslite ze se mi zvedne vykon nebo nakonec snizi vykon kdyz udelam 1 nebo 2 dirky do tlumice ve vyfuku? A myslite ze to bude mit dobry zvuk? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 23:44
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Bude to rvat a nepojede. Myslis, ze konstrukteri byli hloupejsi nez 13-leti tuneri? Nejlepsi je poradne vycisteny a utesneny vyfuk (at uz z hlediska vykonu nebo hluku).
 
 
Datum: 01. června 2010 23:44
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Ten zvuk to je placebo efekt.
 
 
Datum: 01. června 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: KuBhaS ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ja jsem to cetl na jedne strance a psali ze to zvysi vykon a ze to ma zaroven lepsi zvuk tak sem se chtel zeptat jestli to je fakt pravda
 
 
Datum: 01. června 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozhodně je tam nedělej, a když chceš zvuk tak zz toho tlumiče vyndej vložku :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel7322    
kdyz udelas diry do vyfuku,tak se ti snizi tlak ve valci,pujde to vic a rychleji do otacek,ale vykon se ti moc nezmeni spis klesne,protoze to nebude mit takovy tlak,ono zalezi na vice faktorech,a zvuk se ti zmeni podle toho jak velke ty diry budou
 
 
Datum: 01. června 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když chceš výfuk jen na zvuk tak to jsi velký trouba :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel7322    
Zdravim,mam fichtla 21,nerikam ze jsem odbornik,ale jsem v pasti,jde nakopnout,i bez problemu do otacek,ale vubec,vubec netahne,staci jen zařadit rychlost,a kdyz ma jet pres spojku,s mirnym trenim, hned chcipne,seridil jsem predstih 1,6 pred HU-nejel! zkousel jsem seridit vic nebo min-nejel! vsechno mam komplet vycistene vyfuk i karbec,mozna trosku tusim,kdyz jeste jezdil,tak jsem prevrtal mirne trysky obe dve,a sesteloval,krasne jezdil i s tim,sice trosku vice zral,ale jelzdil nadherne,pak jsem to chtel vycistit jenom v ramci udrzby,a od te doby uz netahne proste nic!byl bych rad za vas nazor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2010 15:09
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo no spíš ty kroužky nemá to komprese.
 
 
Datum: 02. června 2010 15:09
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
zkus tam dat zpatky origo trysky, a nebo to mozu byt aj pistni kruzky.
 
 
Datum: 01. června 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci jak mám nejlíp zajet kroužky?Kolik mazat na kolik plynu jet a jakou rychlostí?Mám tam 12 zube sekundár těch 45-50 můžu ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9569    
Kroužky se nezajižni, někdo na to má jiný nazor. Staci vyměnit kroužky,stenu valce potrit olejem nastartovat a chvili to držet v otačkach at sednou.Nic víc nic mín..
 
 
Datum: 02. června 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ondrjawa: jak babeta, že :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
kroužky skoro zajiždět nemusíš,já sem kroužky zajížděl pod plným a jak mi ten fichtl tedka jede
 
 
Datum: 01. června 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj jedna z možností :-)
 
 
Datum: 01. června 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ti podle mě způsobovalo to, že ti zůstaly zbytky karbonu v drážkách...
 
 
Datum: 01. června 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj tak jasný...mě právě až moc....strašně motor vadnul,musel sem si davat časté pauzy
 
 
Datum: 01. června 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stačí prvních cca 50km to až tak nehnat, ale dávat víc oleje nebo bohatší směs je podle mě naprosto zbytečný...po výměně kroužků se mi to nikdy nijak výrazně nepřehřívalo...
 
 
Datum: 01. června 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nn ani ne......takto sem to ja udelal....a krouzky byla paradne sedlý,kazdej at si to zajede jak chce,ja preferuju tento zpusob
 
 
Datum: 01. června 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dach21: trošku přeháníš, ne? :-)
 
 
Datum: 01. června 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zase jeden chytrolin....samozrejme se krouzky zajizdej....mazat 1:25,obohatit smes....casto sio pri jizde davat pauzy aby se motor neprehrival,nejezdit ve dvou !!! a jezdit lazo plazo
 
 
Datum: 01. června 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel9464    
hele precti si stary prispevky tam uz se par takovejch lidi jako ty ptalo,a uz se tak neztrapnuj a na tohle se neptej protoze je to pičovina krouzky se nezajizdi akorat tam davej trochu vic oleje
 
 
Datum: 01. června 2010 18:23
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
víc oleje, a těch 50 Km jentak lážo plážo
 
 
Datum: 01. června 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel4180    
Dobrý den,poradí mi někdo jak rozebrat kompletně výfuk u mustanga?mám urvanou tu dlouhou tyčku a namohu jí vyydělat.děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
cus hosi pls poradte u mustanga us fakt nwm cim to je vubec to nechce chitat a nemuze se vubec rozbehnout jako do otacek pred 2 dny sme mneli sundanej valec a pist a krouzki tam sou a pist taki neni obracenej cim to muze bit?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
krusna: ty nemáš na klávesnici trvdé Y ???? vypadá to takto >>> Y <<< co?
 
 
Datum: 01. června 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rači drž klapačku
 
 
Datum: 01. června 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
nwm co ste za patlance ale kdis pisu ze mam blbou klavesnici tak ji mam blbou a nejdoumi jen carki a hacki akdis se clovek pta naradu tak kdo chce tak mu ji da a kdo ne tak nepise takze vi si piste nekomu jinimu vipatlanci
 
 
Datum: 01. června 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam teda taky blbou klavesku,nejdou mi hacky a carky :-D:..ale takhle blbou klavesnici jako mas ty nemam :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neřikej že ,,news" ti tam napsala sama klávesnice :-D:-D
 
 
Datum: 01. června 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D :-D :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to neni klávesnice..to je rukama a palicí :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
sry za tu vipantlanstinu ale nemam poradnou klavesnici a news nemam cas koupit
 
 
Datum: 01. června 2010 18:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dotaz na toho téme je tu dnes po čtvrté.... seřiď předstih
 
 
Datum: 01. června 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to není vypatlanština,to je neznalost ČJ :-D ;-)
 
 
Datum: 01. června 2010 17:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zas vypatlanština...kam to ten národ spjeje
 
 
Datum: 01. června 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: sramda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci někdo říká že když sundam hlavu motoru tak se my rošteluje předstich je to pravda? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neeeee vubec to zas nekdo vymyslel nejakou kravinu to se ti nijak vubec nepohne
 
 
Datum: 09. června 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: zdenek      E-mail:      IP: uživatel9575    
ahoj nene neni to pravda.ani kdyby si sundal valec tak se ti nic nerozesteluje..akorad kdyby si hejbal se zapalovanim zdarec..
 
 
Datum: 03. června 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9569    
A když sundám pístní kroužek, povoli se mi řetěz?? :-O :-D
 
 
Datum: 02. června 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč nezapojíš ten svůj mozeček a logicky si v duchu řekneš, kde šteluji předstih ? Na zapalování.... :-P
 
 
Datum: 02. června 2010 6:37
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je blbost... Ten někdo bude asi pěkný odborník
 
 
Datum: 01. června 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9564    
nemel by se rozladit predstih se dela na zapalovani ne ve valci :-)
 
 
Datum: 01. června 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel9464    
čezeták:neprijde ti taky ze bud si tady nekdo porad dela prdel a pta se na takový kraviny nebo jsou to fakt takovy blbci
 
 
Datum: 01. června 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl: jo vlastně....já zapoměl :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cezetak : dyt tohle by ho prece nemohlo napadnout...
 
 
Datum: 01. června 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když sundáváš hlavu tak hýbeš se zapalování?..přemýšlej trochu :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 17:22
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Nemáte někdo doma píst na skůtra Tatran Manet 125ccm? Motor máme v traktůrku do lesa který jsme po asi 15 letech zprovoznili, ale žral nám převoďák a při rozebírací akci jsme zabrali a ulomil se nám kus pístu a teď jsme namydlený. Původní píst má průměr 56,8. Prosím pokud máte doma tento píst přebytečný tak mi napište na e-mail: bugs007@seznam.cz a domluvíme se. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 23:20
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Sehnat tento píst nebude jednoduché, zkus si zavolat na číslo 495 593 547, posílám tam různé válce i ze starších motorek, ale nevím jestli dělá ještě i Manety. Jinak ti pošle i samotný píst, případně čep, segerovky a těsnění.
 
 
Datum: 01. června 2010 23:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zajdi někde kde dělají výbrusy a oni by ti měli udělat na zakázku píst jaký chceš ...a jestli píšeš že to má 56,8 tak by tam možná pasoval píst z čz 150 který má vrtání 57
 
 
Datum: 01. června 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PRO SESU!!!: cau seso,bylo by mozny zadat sem nejakou rubriku s navodama ktery by pochopil s prominutim i uplnej magor??pak by ubyli dotazy typu jak nastavit predstih,jak vymenit krouzky atd...driv sem odpovidal na kazdej dotaz na kterej sem vedel odpoved ale rek bych ze uz to vsechny zacina unavovat psat jak nastavit predstih a tim trochu diskriminujeme novy draky...je to jako se porad dokola koukat na jeden film,taky to omrzi..a nas,co sem chodime kazdej den,bych rek ze uz to omrzelo...neslo by to nejak? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sesa-jj to je jasny :-) ale bylo by lepsi to pojmenovat jinak nez FAQ a hlavne bych to dal na uvodni stranku pokecu aby to bylo poradne videt,ja sem si vubec nevsim ze tam nejakej faq je,az po delsi dobe, a hlavne sem ani nevedel co to znamena :-) ted uz to samozrejme vim ale chtelo by to pojmenovat jinak :-)
 
 
Datum: 01. června 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam FAQ ale proad to je nedoladeni,, ja to jak bude cas tak to sem dam,, ale ted mam mraky prace se sašou
 
 
Datum: 01. června 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tomas: myslíš? když nedostane odpověď tak to se dá aspon 3 krát každý den
 
 
Datum: 01. června 2010 17:24
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
ale tak zase nikdo nikoho nenutí aby mu na to odpovidal :-)
 
 
Datum: 01. června 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to jednodušší napsat dotaz než staáhnout návod k obsluze,přečíst a pošpekulovat...
 
 
Datum: 01. června 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mě sere ta hip hopem zdegenerovaná rasa blbů co je i 5x za den zeptají na totálně primitivní věc a stále neví jak to udělat....viz dotaz jak vyndat pístní čep.....tvl to nikdo neumý trochu improvizovat a vymyslet jak by ho asi mohl vytlačit ven? VYTLAČIT!!!!
 
 
Datum: 01. června 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9562    
na starym pokecu bylo FAQ...neboli casto kladene otazky( a odpovedi) ale nejak to nefungovalo....po prekroceni 10 témat se zbláznilo indexování a Sesa to pravdepodobne uz smazal....
 
 
Datum: 01. června 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky sem drive cetl vsechny prispevky,ale postupem casu co sem zacali chodit (novy lidi),je nectu,a na nektery uz nemam silu odpovidat...takze souhlasim se zajicem pro zalozeni nejake rubriky
 
 
Datum: 01. června 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neukazuje se mi lišta s fichtl kramku jak to? vam taky? nebo je ted naka rekonstrukce :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
umim mluv za sebe :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D to mě taky napadlo :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
on neumí číst :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
běz se podívat na fichtlkramek..nahore ti beha dlouha cervena lista...to ti uplne bije do oci.to musis videt :-D..a precti si proc je zavreno
 
 
Datum: 01. června 2010 16:46
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
zdar, heledte, mel jsem rozdelanej motr, když jsem to dával dohromady, tak jsem řadící automat dal na prostřední zub z 5 zubů na něm, jenže, když jsem to složil tak mi to neřadilo všechny rychylosti. na jaký zub dáváte ten zobáček vy?? směrem od Vás. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2010 16:58
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čuz zobáček snad může být kdekoliv. a jinak skoušel si protočit motorem když si to dělal?
 
 
Datum: 02. června 2010 16:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no vždicky tam nacvakám neutrál mezi 1-2 ale tvůj problém bude někde jinde..řekl bych že máš obráceně daná kolečka
 
 
Datum: 01. června 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: 007dominik      IP: uživatel9502    
zdravím zhánam válec s prúmjerem tak4 cm ale materiál z kterého je vyrobený musí být SILON !!!! kdo by takové neco mjel nech piše na 007dominik@azet.sk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože si 3x zmáčl F5 nebo aktualizovat.
 
 
Datum: 01. června 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: 007dominik      IP: uživatel9502    
proč sa to tam 3x hodilo????
 
 
Datum: 01. června 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: 007dominik      IP: uživatel9502    
Problém je že já nejsem čech ale sem slovák ze záhorá a já sa tady stym tady nebudem srta a dávat na éčka ty mjekčene tak tam proste do teho slova dáj J hotová vjedahhhh :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: 007dominik      IP: uživatel9502    
Problém je že já nejsem čech ale sem slovák ze záhorá a já sa tady stym tady nebudem srta a dávat na éčka ty mjekčene tak tam proste do teho slova dáj J hotová vjedahhhh :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: 007dominik      IP: uživatel9502    
Problém je že já nejsem čech ale sem slovák ze záhorá a já sa tady stym tady nebudem srta a dávat na éčka ty mjekčene tak tam proste do teho slova dáj J hotová vjedahhhh :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vYdět .... ten češtin zase dostává na prdel......
 
 
Datum: 01. června 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
slyšel jsem různé verze slova měl...ale mjel to vydím opravdu poprvé
 
 
Datum: 01. června 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
silonové polotovary koupíš určitě někde ve většim železářství...alespoň u nás to tak je
 
 
Datum: 01. června 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč píšeš vypatlanštinou? :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 16:33
 
 
 
 
Jméno: 007dominik      IP: uživatel9502    
no ale sústruh doma mám ale nemám ten matroš jedine keby nekdo mjel
 
 
Datum: 01. června 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak to teda nevím na co to chceš :-D no ale nejlepší bude asi když si zajdeš za nějakým soustružníkem a on ti to udělá
 
 
Datum: 01. června 2010 15:56
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím vás.ptám se asi po 4 jak kok..ale já už z toho jsem . jak mám PROSÍM nastavit předstih na mustangu? díval jsem se na google atd.a skoro pokaždé jsem to našel nějak jinak...:-( omouvám se že se furt tak blbě ptám ale je to pro ě důležité. prosím nějak nejjednodušeji.mám cigaretové papírky tak třeba s nima ale nějak jednoduše.díky moc a ještě raz se omlouvám ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2010 9:11
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dikym moc.a ještě jednou se omlouvám ..
 
 
Datum: 02. června 2010 9:11
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel9566    
čus. Je to jednoduchý. Dej si píst do horní úvratě a kladívka musej bejt sevřený (žádnej cigaretovej papírek), pak otáčej klikou do leva až klesne píst o 1,7 mm a v tomto okamžiku musej rozepnout, pokud ne tak pootoč zapalováním .
 
 
Datum: 02. června 2010 8:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
napiš mi na icq 463-310-564 a já se ti to pokusím vysvětlt jako člověku který má iq 45
 
 
Datum: 01. června 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako já to beru.mi je to vcelku jedno.akorát me to zaskocilo.ale v pohode nemyslel jsem to nejkaa zle nebo tak.jen mi trosku ujely nervy protoze u fichtla sedim kazdy kazdy den alepson nejmene 3 hodiny.ale proste sem chytl nerva protoze to nastavovani toho zapalovani uz me dost ser.. protoze to je jedn a z veci ktere proste fakt nemuzu pochopit a jeste zvlast kdyz to kazdy pise jinak.ale v pohode...
 
 
Datum: 01. června 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
zajici tos řekl nádherně :-) :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diesel-mlc,taky na tebe mam svuj nazor..ja ti nic spatnyho nerek a jawas taky ne,ma pravdu..ja kdyz zacinal se svoji nulapetkou po dedovi,na vsechno sem prisel sam,o tomhle pokecu sem se dozvedel az pozdejs...stacilo se zeptat starsich (deda,nevlastni tata,strejda) kazdej spravnej vesnican delal v mladi pionyra..a kdyby nahodou ne tak i tak nic nezkazis tim,ze si sednes a prozkoumas to jak to funguje..ja sem absolutne nechapal funkci 2T motoru a vubec sem nevedel na co tam ty kanalky sou..tak sem vzal do ruky valec a koukal a zkousel sem si ukazovat kudy putuje smes...a prisel sem na to...stejne jako ty,kdyz si sednes k zapalovani a kouknes na to,pochopis jak to funguje..taky k tomu musis mit cit a lasku,bez toho to nejde..a pokud ses na to antitalent,nema cenu s tim zacinat..ten kdo si umi akorat sednout ke kompu a radit se jak ma vyndat svicku ( neni to tvuj pripad ale takovej dotaz sem taky videl ) tak to neni motorkar,fichtlar ani jawar..staci se pozastavit,omrknout to a zamyslet se a hned to pude..a ne prijit,rict-nejede to du napsat na pokec...!!!! ;-) hadej se se mnou jak chces,ale z praxe ti reknu ze mam pravdu,po chvili spekulovani na to aspon z poloviny prides
 
 
Datum: 01. června 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doprd... vy ste příjemní jak vřed! člověk chce pomoct a místo toho tady akorát urážíte a myslíte si jací nejste velcí borci že tomu hodně rozumíte..! měli by ste být spíš rádi že lidi mají zájem sem chodit že tady poradí.ale vy je tak akorát odradíte ! vzpamatujte se !
 
 
Datum: 01. června 2010 18:51
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel9464    
cau hosi je to pravda ja jsem sem kvuli tomu prestal chodit porad nehaze jiskru,jak zvysit vykon a tak hele za me nic takovyho jako fichtl kramek nebylo a jezdilo to tak si prosimte sidni na prdel a chvilku na to zapalovani čum a mozna ti dojde jak to pracuje
 
 
Datum: 01. června 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau,je tady plno starsich zkusenejsich draku..ale uz je zacina unavovat psat to porad dokola,me taky..neber to spatne,neni to myslene proti tobe!!!ale kdyz se za tejden zepta 5 lidi jak nastavit predstih tak ono unavi sem porad vymejles slohovku s postupem....chtelo by aby sesa zalozil rubriku s navodama a tam by se dali jenom navody co by fakt pochopil uplne kazdej!!! :-)
 
 
Datum: 01. června 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus to takhle: v karterech u magneta i v tom víku sou 2 takový prolisy (nahoře a dole), takže natoč magneto tak aby v nich seděly ty cívky a utáhni to. Pak si dej píst do polohy v jaký chceš mít předstih , povol šroubek kontaktu, vraž mezi kontakty ten cigaretovej papírek (radši 2x přehnutej) a zase šroubek utáhni. Pak zkontroluj jestli sou kontakty při největším otevření něco kolem 0,4 mm od sebe... mělo by to sedělt
 
 
Datum: 01. června 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo odtrh mám.ale jak jako vyjet píst? to mám zdělat celý válec?mám ted dole hlavu..tak co ted?hlavu mám dole a odtrh nastavený....jak dál?
 
 
Datum: 01. června 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak odtrh nastav normál od oka aby to bylo tak 0,5mm no a potom pootáčej tím šroubek ktrerým je uháhlá vačka a když se ti začnou otevírat kladívka tak píst musí vyjen jen o cca 1,6 mm...a jestli ti vyjede třeba o 3 mm tak povol ty 2 šrouby co drží stator a pootoč celý stator a zse vyzkoušej o kolk mm ti vyjede píst když se začnou otevírat kladívka..a takhle pořád dokola dokud nedocílíš ten zprávný předstih
 
 
Datum: 01. června 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele, když zmáčku spojku, zařadím jedničku a začne to odjíždět, aniž bych spojku povolil, můžu uškodit něčemu v motoru. Při řazení to nerachotí, jenom to standartně "lupne". odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: sevca6254      IP: uživatel12135    
povolit nebo dotahnout tetka nevim ale bude to ok
 
 
Datum: 06. března 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosímtě si myslíš že to nic nevydrží mě to takhle blblo 2 roky a převodovce nic nebylo tato vydrží akorát automat mě zlobil ale ten měl dost už předemnoo co to měl člověk.Jinač zkus dotáhnou spojku o něco a jezdí normálně dál
 
 
Datum: 04. června 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
já bych akorát seřídil spojku a dále na to pral :-)
 
 
Datum: 01. června 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: 007dominik      IP: uživatel9502    
hodne rychlo zničíš spojkové lamely
 
 
Datum: 01. června 2010 16:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak dobré to určitě není...
 
 
Datum: 01. června 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Špatné spojkové lamely,nebo málo oleje v převodovce.
 
 
Datum: 01. června 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus draci.Mám doma ČŽ 150 kejvačku je to z roku 1955 a motor je tam v háji chtělibysme tam dát s kámošem motor ze 175 (kulatý).Co myslíte šlo by to ?Foto můžu poslat jedině přes icq .Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
hele mě se podařilo nacpat motor z jawy čz 175 do kostry jawa 250 sice to tam nedrží zrovna nejlíp (protože ten motor 175 byl překvapivě větší než originální motor z 250)ale drží.Dále jesště záleží jestli tu 150 mají do terénu(což doufám že ne protože to by byla pohroma takovyho veterana ničit) jelikož já silne pochybuju že ty original plechy z 150 budou passovat na 175 motr, já to do terénu mám a prozatím si nestěžuju :-) :-)
 
 
Datum: 01. června 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9562    
 
 
Datum: 01. června 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9562    
tak si ty motory postav vedle sebe a konecne ti snad dojde o cem sem psal.....asi jako kdybys rval do trabanta motor z golfa
 
 
Datum: 01. června 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
on to myslel tak , že bychom tam dali na tohle léto motor ze 175 a přes zimu zase našetřili a udělali GO toho motoru ze 150 :-)
 
 
Datum: 01. června 2010 15:58
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To radši prodej do dobrejch rukou a kup si originální 175, s trochou štěstí na tom ještě vyděláš.
 
 
Datum: 01. června 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9562    
cz 150 mela specifickej motor a k nemu specificky tvarovanou plechařinu....motor z cz 150 a 175 je uplne jiný a myslím ze ani pasovat bez prevareni ramu nebude. Sezen motor jiny a nebo cz 125....na burze se dá sehnat za pár korun...
 
 
Datum: 01. června 2010 14:54
 
 
 
 
Jméno: otas      IP: uživatel2115    
Čus hoši hele jak vyndam a pak zase dam pístní čep ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyrob si vytlačovák pomocí závitové tyče, pár matek, širokého trubkového klíče, pár podložek a lina. Taky jsem tak ten pístní čep vyndal, ale musíš se pak trefit, až ho budeš dávat zpátky.
 
 
Datum: 01. června 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
až sundáš válec tak u toho čepu jsou tzv: segrovky ty pružinky v tech drážkch.vyndej ty segrovky a ted zkus jestli ho vytačíš prstem,pokud né zkus to jekmně s citem vyklepat treba nejakym sroubem....
 
 
Datum: 01. června 2010 14:59
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry: píst dáš do trouby
 
 
Datum: 01. června 2010 14:42
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestliten motor už má něco najeté tak ho vytlačíš prstem. Nový pístní čep do nového pístu musíš usadit tak že píst okolo těch dír rozehřeješ horkovzdušnou psitolí a nebo dáš píst do troubky a čep tam pak taky natlačíš prstem. Ale musíš rychle než se nahřeje i čep a taky se rotáhne
 
 
Datum: 01. června 2010 14:42
 
<  1178  1179  1180  1181  1182  1183  1184  1185  1186  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 27.04.2025 17:42:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu