Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 čau lidi mám origo nádrž s krásným chromem ale je tam celkem dost tukancu nevíte jak to odstranit ? napadlo mně že by to šlo nějak tlaknout kompresorem ale nejsem si jistý jestli mi to ten chrom neponičí poradte pls
tukance mám na chromu
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 23:39
Jméno: jirka
IP: uživatel9628
 ahoj,chrom jako galvanicky povlak na kovu je velmi pružný a odolný,a nikdy se ti nemůže stát že by ti popraskal,dokonce se někdy nejdřív chromuje a až potom lisuje tahem za studena,a co se vytlačení ďůlků z nádrže týče,kompresor je blbost,protože ti nikdy nevyrobí takový podatmosférický tlak,aby se ti to vrátilo,nádrže se opravují u klempíří a oni na to mají do svěráku na upnutí taková specialní kopyta,kterýma se dostanou do prostoru nádržě a vytlačováním to narovnájí tak že to už nikdy nepoznáš  nádrže jsou tenkostěnné,a jde to krásně narovnat,jako když si o hranu stolu vyhlazuješ alobal od čokolády
Datum: 08. června 2010 23:39
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 odpovězeno mi nebylo ptal sem se jak to udělat když to mám na chromu abych ho neponičil a kitovat chrom je blbost
Datum: 02. června 2010 16:39
 taky sem mu to chtel takthle vpalit...ale uz me to nebavi
Datum: 01. června 2010 19:53
 proč se dned ptáš podruhé když už ti bylo odpovězeno?? jo aháááá, tys chtěl víc odpovědí.
Datum: 01. června 2010 19:47
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 01. června 2010 21:00
 akorát že to neni na soutěžní jawu ale na vývozního péráka
Datum: 01. června 2010 21:00
Jméno: Pavel
IP: uživatel9564
 teoreticky by to tam napasovat slo mam tam neco podobnyho.
Datum: 01. června 2010 20:21
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 poradil by mi někdo jaký typ výfuku hikone se hodí na mustanga?jaké máte zkušenosti s těmi výfuky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 22:20
Jméno: Fogi
IP: uživatel9569
 Nekvalitni material?? Nekvalitni sváry?? Proberte se hoši!! Jinak s originalnim hikonem ztratite spodek,ale zase maximalni otacky vzrostou..Když se naladi koleno a vyletovka na daný válec tak je to velke + oproti originalu..
Datum: 02. června 2010 22:20
 Podle mě to má jen dobry zvuk ale sníží ti to výkon...
Datum: 02. června 2010 14:38
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 bubák-přidá max. otáčky
Datum: 02. června 2010 12:10
 denzile, pokud si myslis ze na serii ti hikone neco prida pak jsi mimo spis ty.
Datum: 02. června 2010 7:32
 Tak něco to udělá ... ale nevydrží to 3 generace
Datum: 02. června 2010 2:48
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 šity za 400 je to pravda nekvalitní materiaál,nekvalitní sváry atd nejlip hoši uděláte když to bude doma udělané poctivě
Datum: 01. června 2010 21:27
Jméno: denzil
IP: uživatel7358
 Tak to seš hodně mimo...
Datum: 01. června 2010 20:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyser se na něj a nech di ten origo...já pořád nevěřím tomu že by ty šitky za 400 nějak přidali na výkonu ...
Datum: 01. června 2010 20:31
Jméno: pavel
IP: uživatel9564
 ja mam hikone na simsonovi a na pincokovi taky kup si spodne vedenej.
Datum: 01. června 2010 20:29
Jméno: KuBhaS
IP: uživatel9407
 Ahoj co vsechno bych asi potreboval na stavbu motokary?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 19:50
 No vis nemam zrovna moc penez
Datum: 01. června 2010 19:50
 Plně funkční motor - kompéletní elektrika - karburátor prostě vše ... GO - výbrus ( píst kroužky ) ložíska, gufera, nový materiál ... cena kolik dáš?
Datum: 01. června 2010 19:27
 jo ale trosku podrobneji  a kolik za nej chces?
Datum: 01. června 2010 19:20
 Muzu ti poskytnout motor z pionyra po GO nemáš zájem?
Datum: 01. června 2010 19:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 materiál,kolecka,motor atd.
Datum: 01. června 2010 18:50
Jméno: Petron
IP: uživatel1553
 rozprodám nedodělanou GO pionýra, nalakované plechy na bílo, všechny plechy ( nedolakované v základu ) + krásný zachovalý originální chrom. vyfuk, MOTOR PO GO!!! ( žádná laciná GO - doložím ) .. atd atd nemá někdo zájem? bud prodám celé jako komplet nebo klidně po dílech ... SPĚCHÁ - CENY DOHODOU
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 20:47
 Je to 21
Datum: 02. června 2010 20:47
Jméno: JAwer
IP: uživatel6644
 kolikatka to je?
Datum: 02. června 2010 7:19
 Pro diesel ozvi se mne na mail a napis mitreba icq  domluvime se
Datum: 01. června 2010 19:10
 Výfuk je kterej typ? Doutník nebo seřizlej? měl bych o něj zájem ozvy se mi pls na meil.
Datum: 01. června 2010 18:55
 jaký to je pincek ? kolikatka? a za kolik ho prodáš celý komplet...? je pojízdný?
Datum: 01. června 2010 18:40
 Ahoj draci! Myslite ze se mi zvedne vykon nebo nakonec snizi vykon kdyz udelam 1 nebo 2 dirky do tlumice ve vyfuku? A myslite ze to bude mit dobry zvuk?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 23:44
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Bude to rvat a nepojede. Myslis, ze konstrukteri byli hloupejsi nez 13-leti tuneri? Nejlepsi je poradne vycisteny a utesneny vyfuk (at uz z hlediska vykonu nebo hluku).
Datum: 01. června 2010 23:44
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ten zvuk to je placebo efekt.
Datum: 01. června 2010 18:57
 No ja jsem to cetl na jedne strance a psali ze to zvysi vykon a ze to ma zaroven lepsi zvuk tak sem se chtel zeptat jestli to je fakt pravda
Datum: 01. června 2010 18:33
 rozhodně je tam nedělej, a když chceš zvuk tak zz toho tlumiče vyndej vložku
Datum: 01. června 2010 18:19
Jméno: Jakub
IP: uživatel7322
 kdyz udelas diry do vyfuku,tak se ti snizi tlak ve valci,pujde to vic a rychleji do otacek,ale vykon se ti moc nezmeni spis klesne,protoze to nebude mit takovy tlak,ono zalezi na vice faktorech,a zvuk se ti zmeni podle toho jak velke ty diry budou
Datum: 01. června 2010 18:18
 když chceš výfuk jen na zvuk tak to jsi velký trouba
Datum: 01. června 2010 18:17
Jméno: Jakub
IP: uživatel7322
 Zdravim,mam fichtla 21,nerikam ze jsem odbornik,ale jsem v pasti,jde nakopnout,i bez problemu do otacek,ale vubec,vubec netahne,staci jen zařadit rychlost,a kdyz ma jet pres spojku,s mirnym trenim, hned chcipne,seridil jsem predstih 1,6 pred HU-nejel! zkousel jsem seridit vic nebo min-nejel! vsechno mam komplet vycistene vyfuk i karbec,mozna trosku tusim,kdyz jeste jezdil,tak jsem prevrtal mirne trysky obe dve,a sesteloval,krasne jezdil i s tim,sice trosku vice zral,ale jelzdil nadherne,pak jsem to chtel vycistit jenom v ramci udrzby,a od te doby uz netahne proste nic!byl bych rad za vas nazor
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 15:09
 Jo no spíš ty kroužky nemá to komprese.
Datum: 02. června 2010 15:09
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 zkus tam dat zpatky origo trysky, a nebo to mozu byt aj pistni kruzky.
Datum: 01. června 2010 19:17
 Čau draci jak mám nejlíp zajet kroužky?Kolik mazat na kolik plynu jet a jakou rychlostí?Mám tam 12 zube sekundár těch 45-50 můžu ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 18:30
Jméno: Fogi
IP: uživatel9569
 Kroužky se nezajižni, někdo na to má jiný nazor. Staci vyměnit kroužky,stenu valce potrit olejem nastartovat a chvili to držet v otačkach at sednou.Nic víc nic mín..
Datum: 02. června 2010 18:30
 ondrjawa: jak babeta, že
Datum: 01. června 2010 22:57
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 kroužky skoro zajiždět nemusíš,já sem kroužky zajížděl pod plným a jak mi ten fichtl tedka jede
Datum: 01. června 2010 21:35
 jj jedna z možností
Datum: 01. června 2010 20:00
 to ti podle mě způsobovalo to, že ti zůstaly zbytky karbonu v drážkách...
Datum: 01. června 2010 19:34
 jj tak jasný...mě právě až moc....strašně motor vadnul,musel sem si davat časté pauzy
Datum: 01. června 2010 19:29
 stačí prvních cca 50km to až tak nehnat, ale dávat víc oleje nebo bohatší směs je podle mě naprosto zbytečný...po výměně kroužků se mi to nikdy nijak výrazně nepřehřívalo...
Datum: 01. června 2010 19:15
 nn ani ne......takto sem to ja udelal....a krouzky byla paradne sedlý,kazdej at si to zajede jak chce,ja preferuju tento zpusob
Datum: 01. června 2010 19:10
 dach21: trošku přeháníš, ne?
Datum: 01. června 2010 19:08
 zase jeden chytrolin....samozrejme se krouzky zajizdej....mazat 1:25,obohatit smes....casto sio pri jizde davat pauzy aby se motor neprehrival,nejezdit ve dvou !!! a jezdit lazo plazo
Datum: 01. června 2010 18:41
Jméno: jawas
IP: uživatel9464
 hele precti si stary prispevky tam uz se par takovejch lidi jako ty ptalo,a uz se tak neztrapnuj a na tohle se neptej protoze je to pičovina krouzky se nezajizdi akorat tam davej trochu vic oleje
Datum: 01. června 2010 18:23
 víc oleje, a těch 50 Km jentak lážo plážo
Datum: 01. června 2010 18:22
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 Dobrý den,poradí mi někdo jak rozebrat kompletně výfuk u mustanga?mám urvanou tu dlouhou tyčku a namohu jí vyydělat.děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 18:02
 cus hosi pls poradte u mustanga us fakt nwm cim to je vubec to nechce chitat a nemuze se vubec rozbehnout jako do otacek pred 2 dny sme mneli sundanej valec a pist a krouzki tam sou a pist taki neni obracenej cim to muze bit??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 22:59
 krusna: ty nemáš na klávesnici trvdé Y ???? vypadá to takto >>> Y <<< co?
Datum: 01. června 2010 22:59
 rači drž klapačku
Datum: 01. června 2010 21:34
 nwm co ste za patlance ale kdis pisu ze mam blbou klavesnici tak ji mam blbou a nejdoumi jen carki a hacki akdis se clovek pta naradu tak kdo chce tak mu ji da a kdo ne tak nepise takze vi si piste nekomu jinimu vipatlanci
Datum: 01. června 2010 20:10
 ja mam teda taky blbou klavesku,nejdou mi hacky a carky  :..ale takhle blbou klavesnici jako mas ty nemam
Datum: 01. června 2010 18:27
Datum: 01. června 2010 18:24
Datum: 01. června 2010 18:24
 to neni klávesnice..to je rukama a palicí
Datum: 01. června 2010 18:16
 sry za tu vipantlanstinu ale nemam poradnou klavesnici a news nemam cas koupit
Datum: 01. června 2010 18:14
 dotaz na toho téme je tu dnes po čtvrté.... seřiď předstih
Datum: 01. června 2010 17:59
Datum: 01. června 2010 17:53
 zas vypatlanština...kam to ten národ spjeje
Datum: 01. června 2010 17:51
 Zdar draci někdo říká že když sundam hlavu motoru tak se my rošteluje předstich je to pravda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 19:42
 neeeee vubec to zas nekdo vymyslel nejakou kravinu to se ti nijak vubec nepohne
Datum: 09. června 2010 19:42
 ahoj nene neni to pravda.ani kdyby si sundal valec tak se ti nic nerozesteluje..akorad kdyby si hejbal se zapalovanim zdarec..
Datum: 03. června 2010 14:38
Jméno: Fogi
IP: uživatel9569
 A když sundám pístní kroužek, povoli se mi řetěz?? :-O
Datum: 02. června 2010 22:10
 proč nezapojíš ten svůj mozeček a logicky si v duchu řekneš, kde šteluji předstih ? Na zapalování....
Datum: 02. června 2010 6:37
 To je blbost... Ten někdo bude asi pěkný odborník
Datum: 01. června 2010 21:16
Jméno: pavel
IP: uživatel9564
 nemel by se rozladit predstih se dela na zapalovani ne ve valci
Datum: 01. června 2010 20:23
Jméno: jawas
IP: uživatel9464
 čezeták:neprijde ti taky ze bud si tady nekdo porad dela prdel a pta se na takový kraviny nebo jsou to fakt takovy blbci
Datum: 01. června 2010 18:26
 dachl: jo vlastně....já zapoměl
Datum: 01. června 2010 18:00
 cezetak : dyt tohle by ho prece nemohlo napadnout...
Datum: 01. června 2010 17:35
 když sundáváš hlavu tak hýbeš se zapalování?..přemýšlej trochu
Datum: 01. června 2010 17:22
 Čau draci. Nemáte někdo doma píst na skůtra Tatran Manet 125ccm? Motor máme v traktůrku do lesa který jsme po asi 15 letech zprovoznili, ale žral nám převoďák a při rozebírací akci jsme zabrali a ulomil se nám kus pístu a teď jsme namydlený. Původní píst má průměr 56,8. Prosím pokud máte doma tento píst přebytečný tak mi napište na e-mail: bugs007@seznam.cz a domluvíme se.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 23:20
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Sehnat tento píst nebude jednoduché, zkus si zavolat na číslo 495 593 547, posílám tam různé válce i ze starších motorek, ale nevím jestli dělá ještě i Manety. Jinak ti pošle i samotný píst, případně čep, segerovky a těsnění.
Datum: 01. června 2010 23:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zajdi někde kde dělají výbrusy a oni by ti měli udělat na zakázku píst jaký chceš ...a jestli píšeš že to má 56,8 tak by tam možná pasoval píst z čz 150 který má vrtání 57
Datum: 01. června 2010 20:45
 PRO SESU!!!: cau seso,bylo by mozny zadat sem nejakou rubriku s navodama ktery by pochopil s prominutim i uplnej magor??pak by ubyli dotazy typu jak nastavit predstih,jak vymenit krouzky atd...driv sem odpovidal na kazdej dotaz na kterej sem vedel odpoved ale rek bych ze uz to vsechny zacina unavovat psat jak nastavit predstih a tim trochu diskriminujeme novy draky...je to jako se porad dokola koukat na jeden film,taky to omrzi..a nas,co sem chodime kazdej den,bych rek ze uz to omrzelo...neslo by to nejak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 18:22
 sesa-jj to je jasny  ale bylo by lepsi to pojmenovat jinak nez FAQ a hlavne bych to dal na uvodni stranku pokecu aby to bylo poradne videt,ja sem si vubec nevsim ze tam nejakej faq je,az po delsi dobe, a hlavne sem ani nevedel co to znamena  ted uz to samozrejme vim ale chtelo by to pojmenovat jinak
Datum: 01. června 2010 18:22
 ja mam FAQ ale proad to je nedoladeni,, ja to jak bude cas tak to sem dam,, ale ted mam mraky prace se sašou
Datum: 01. června 2010 17:45
 tomas: myslíš? když nedostane odpověď tak to se dá aspon 3 krát každý den
Datum: 01. června 2010 17:24
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 ale tak zase nikdo nikoho nenutí aby mu na to odpovidal
Datum: 01. června 2010 17:18
 je to jednodušší napsat dotaz než staáhnout návod k obsluze,přečíst a pošpekulovat...
Datum: 01. června 2010 17:17
 taky mě sere ta hip hopem zdegenerovaná rasa blbů co je i 5x za den zeptají na totálně primitivní věc a stále neví jak to udělat....viz dotaz jak vyndat pístní čep.....tvl to nikdo neumý trochu improvizovat a vymyslet jak by ho asi mohl vytlačit ven? VYTLAČIT!!!!
Datum: 01. června 2010 17:00
Jméno: standa
IP: uživatel9562
 na starym pokecu bylo FAQ...neboli casto kladene otazky( a odpovedi) ale nejak to nefungovalo....po prekroceni 10 témat se zbláznilo indexování a Sesa to pravdepodobne uz smazal....
Datum: 01. června 2010 16:54
 taky sem drive cetl vsechny prispevky,ale postupem casu co sem zacali chodit (novy lidi),je nectu,a na nektery uz nemam silu odpovidat...takze souhlasim se zajicem pro zalozeni nejake rubriky
Datum: 01. června 2010 16:52
 neukazuje se mi lišta s fichtl kramku jak to? vam taky? nebo je ted naka rekonstrukce
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 19:34
 umim mluv za sebe
Datum: 01. června 2010 19:34
Datum: 01. června 2010 16:57
 on neumí číst
Datum: 01. června 2010 16:56
 běz se podívat na fichtlkramek..nahore ti beha dlouha cervena lista...to ti uplne bije do oci.to musis videt  ..a precti si proc je zavreno
Datum: 01. června 2010 16:46
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 zdar, heledte, mel jsem rozdelanej motr, když jsem to dával dohromady, tak jsem řadící automat dal na prostřední zub z 5 zubů na něm, jenže, když jsem to složil tak mi to neřadilo všechny rychylosti. na jaký zub dáváte ten zobáček vy?? směrem od Vás. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 16:58
 čuz zobáček snad může být kdekoliv. a jinak skoušel si protočit motorem když si to dělal?
Datum: 02. června 2010 16:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no vždicky tam nacvakám neutrál mezi 1-2 ale tvůj problém bude někde jinde..řekl bych že máš obráceně daná kolečka
Datum: 01. června 2010 20:46
Jméno: 007dominik
IP: uživatel9502
 zdravím zhánam válec s prúmjerem tak4 cm ale materiál z kterého je vyrobený musí být SILON !!!! kdo by takové neco mjel nech piše na 007dominik@azet.sk
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 23:01
 protože si 3x zmáčl F5 nebo aktualizovat.
Datum: 01. června 2010 23:01
Jméno: 007dominik
IP: uživatel9502
 proč sa to tam 3x hodilo????
Datum: 01. června 2010 21:11
Jméno: 007dominik
IP: uživatel9502
 Problém je že já nejsem čech ale sem slovák ze záhorá a já sa tady stym tady nebudem srta a dávat na éčka ty mjekčene tak tam proste do teho slova dáj J hotová vjedahhhh
Datum: 01. června 2010 21:11
Jméno: 007dominik
IP: uživatel9502
 Problém je že já nejsem čech ale sem slovák ze záhorá a já sa tady stym tady nebudem srta a dávat na éčka ty mjekčene tak tam proste do teho slova dáj J hotová vjedahhhh
Datum: 01. června 2010 21:10
Jméno: 007dominik
IP: uživatel9502
 Problém je že já nejsem čech ale sem slovák ze záhorá a já sa tady stym tady nebudem srta a dávat na éčka ty mjekčene tak tam proste do teho slova dáj J hotová vjedahhhh
Datum: 01. června 2010 21:04
 vYdět .... ten češtin zase dostává na prdel......
Datum: 01. června 2010 20:07
 slyšel jsem různé verze slova měl...ale mjel to vydím opravdu poprvé
Datum: 01. června 2010 19:30
 silonové polotovary koupíš určitě někde ve většim železářství...alespoň u nás to tak je
Datum: 01. června 2010 18:10
 proč píšeš vypatlanštinou?
Datum: 01. června 2010 16:33
Jméno: 007dominik
IP: uživatel9502
 no ale sústruh doma mám ale nemám ten matroš jedine keby nekdo mjel
Datum: 01. června 2010 16:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak to teda nevím na co to chceš  no ale nejlepší bude asi když si zajdeš za nějakým soustružníkem a on ti to udělá
Datum: 01. června 2010 15:56
 prosím vás.ptám se asi po 4 jak kok..ale já už z toho jsem . jak mám PROSÍM nastavit předstih na mustangu? díval jsem se na google atd.a skoro pokaždé jsem to našel nějak jinak...  omouvám se že se furt tak blbě ptám ale je to pro ě důležité. prosím nějak nejjednodušeji.mám cigaretové papírky tak třeba s nima ale nějak jednoduše.díky moc a ještě raz se omlouvám ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 9:11
 dikym moc.a ještě jednou se omlouvám ..
Datum: 02. června 2010 9:11
 čus. Je to jednoduchý. Dej si píst do horní úvratě a kladívka musej bejt sevřený (žádnej cigaretovej papírek), pak otáčej klikou do leva až klesne píst o 1,7 mm a v tomto okamžiku musej rozepnout, pokud ne tak pootoč zapalováním .
Datum: 02. června 2010 8:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 napiš mi na icq 463-310-564 a já se ti to pokusím vysvětlt jako člověku který má iq 45
Datum: 01. června 2010 20:51
 jako já to beru.mi je to vcelku jedno.akorát me to zaskocilo.ale v pohode nemyslel jsem to nejkaa zle nebo tak.jen mi trosku ujely nervy protoze u fichtla sedim kazdy kazdy den alepson nejmene 3 hodiny.ale proste sem chytl nerva protoze to nastavovani toho zapalovani uz me dost ser.. protoze to je jedn a z veci ktere proste fakt nemuzu pochopit a jeste zvlast kdyz to kazdy pise jinak.ale v pohode...
Datum: 01. června 2010 19:41
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
Datum: 01. června 2010 19:35
 diesel-mlc,taky na tebe mam svuj nazor..ja ti nic spatnyho nerek a jawas taky ne,ma pravdu..ja kdyz zacinal se svoji nulapetkou po dedovi,na vsechno sem prisel sam,o tomhle pokecu sem se dozvedel az pozdejs...stacilo se zeptat starsich (deda,nevlastni tata,strejda) kazdej spravnej vesnican delal v mladi pionyra..a kdyby nahodou ne tak i tak nic nezkazis tim,ze si sednes a prozkoumas to jak to funguje..ja sem absolutne nechapal funkci 2T motoru a vubec sem nevedel na co tam ty kanalky sou..tak sem vzal do ruky valec a koukal a zkousel sem si ukazovat kudy putuje smes...a prisel sem na to...stejne jako ty,kdyz si sednes k zapalovani a kouknes na to,pochopis jak to funguje..taky k tomu musis mit cit a lasku,bez toho to nejde..a pokud ses na to antitalent,nema cenu s tim zacinat..ten kdo si umi akorat sednout ke kompu a radit se jak ma vyndat svicku ( neni to tvuj pripad ale takovej dotaz sem taky videl ) tak to neni motorkar,fichtlar ani jawar..staci se pozastavit,omrknout to a zamyslet se a hned to pude..a ne prijit,rict-nejede to du napsat na pokec...!!!!  hadej se se mnou jak chces,ale z praxe ti reknu ze mam pravdu,po chvili spekulovani na to aspon z poloviny prides
Datum: 01. června 2010 19:23
 doprd... vy ste příjemní jak vřed! člověk chce pomoct a místo toho tady akorát urážíte a myslíte si jací nejste velcí borci že tomu hodně rozumíte..! měli by ste být spíš rádi že lidi mají zájem sem chodit že tady poradí.ale vy je tak akorát odradíte ! vzpamatujte se !
Datum: 01. června 2010 18:51
Jméno: jawas
IP: uživatel9464
 cau hosi je to pravda ja jsem sem kvuli tomu prestal chodit porad nehaze jiskru,jak zvysit vykon a tak hele za me nic takovyho jako fichtl kramek nebylo a jezdilo to tak si prosimte sidni na prdel a chvilku na to zapalovani čum a mozna ti dojde jak to pracuje
Datum: 01. června 2010 18:19
 cau,je tady plno starsich zkusenejsich draku..ale uz je zacina unavovat psat to porad dokola,me taky..neber to spatne,neni to myslene proti tobe!!!ale kdyz se za tejden zepta 5 lidi jak nastavit predstih tak ono unavi sem porad vymejles slohovku s postupem....chtelo by aby sesa zalozil rubriku s navodama a tam by se dali jenom navody co by fakt pochopil uplne kazdej!!!
Datum: 01. června 2010 16:43
 zkus to takhle: v karterech u magneta i v tom víku sou 2 takový prolisy (nahoře a dole), takže natoč magneto tak aby v nich seděly ty cívky a utáhni to. Pak si dej píst do polohy v jaký chceš mít předstih , povol šroubek kontaktu, vraž mezi kontakty ten cigaretovej papírek (radši 2x přehnutej) a zase šroubek utáhni. Pak zkontroluj jestli sou kontakty při největším otevření něco kolem 0,4 mm od sebe... mělo by to sedělt
Datum: 01. června 2010 16:21
 jo odtrh mám.ale jak jako vyjet píst? to mám zdělat celý válec?mám ted dole hlavu..tak co ted?hlavu mám dole a odtrh nastavený....jak dál?
Datum: 01. června 2010 16:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak odtrh nastav normál od oka aby to bylo tak 0,5mm no a potom pootáčej tím šroubek ktrerým je uháhlá vačka a když se ti začnou otevírat kladívka tak píst musí vyjen jen o cca 1,6 mm...a jestli ti vyjede třeba o 3 mm tak povol ty 2 šrouby co drží stator a pootoč celý stator a zse vyzkoušej o kolk mm ti vyjede píst když se začnou otevírat kladívka..a takhle pořád dokola dokud nedocílíš ten zprávný předstih
Datum: 01. června 2010 15:54
 Hele, když zmáčku spojku, zařadím jedničku a začne to odjíždět, aniž bych spojku povolil, můžu uškodit něčemu v motoru. Při řazení to nerachotí, jenom to standartně "lupne".
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2012 20:39
Jméno: sevca6254
IP: uživatel12135
 povolit nebo dotahnout tetka nevim ale bude to ok
Datum: 06. března 2012 20:39
 Prosímtě si myslíš že to nic nevydrží mě to takhle blblo 2 roky a převodovce nic nebylo tato vydrží akorát automat mě zlobil ale ten měl dost už předemnoo co to měl člověk.Jinač zkus dotáhnou spojku o něco a jezdí normálně dál
Datum: 04. června 2010 12:29
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 já bych akorát seřídil spojku a dále na to pral
Datum: 01. června 2010 17:33
Jméno: 007dominik
IP: uživatel9502
 hodne rychlo zničíš spojkové lamely
Datum: 01. června 2010 16:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak dobré to určitě není...
Datum: 01. června 2010 15:51
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Špatné spojkové lamely,nebo málo oleje v převodovce.
Datum: 01. června 2010 15:17
 Čus draci.Mám doma ČŽ 150 kejvačku je to z roku 1955 a motor je tam v háji chtělibysme tam dát s kámošem motor ze 175 (kulatý).Co myslíte šlo by to ?Foto můžu poslat jedině přes icq .Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 17:31
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
Datum: 01. června 2010 17:31
Jméno: standa
IP: uživatel9562
Datum: 01. června 2010 16:47
Jméno: standa
IP: uživatel9562
 tak si ty motory postav vedle sebe a konecne ti snad dojde o cem sem psal.....asi jako kdybys rval do trabanta motor z golfa
Datum: 01. června 2010 16:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 on to myslel tak , že bychom tam dali na tohle léto motor ze 175 a přes zimu zase našetřili a udělali GO toho motoru ze 150
Datum: 01. června 2010 15:58
 To radši prodej do dobrejch rukou a kup si originální 175, s trochou štěstí na tom ještě vyděláš.
Datum: 01. června 2010 15:16
Jméno: standa
IP: uživatel9562
 cz 150 mela specifickej motor a k nemu specificky tvarovanou plechařinu....motor z cz 150 a 175 je uplne jiný a myslím ze ani pasovat bez prevareni ramu nebude. Sezen motor jiny a nebo cz 125....na burze se dá sehnat za pár korun...
Datum: 01. června 2010 14:54
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Čus hoši hele jak vyndam a pak zase dam pístní čep ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 15:10
 Vyrob si vytlačovák pomocí závitové tyče, pár matek, širokého trubkového klíče, pár podložek a lina. Taky jsem tak ten pístní čep vyndal, ale musíš se pak trefit, až ho budeš dávat zpátky.
Datum: 01. června 2010 15:10
 až sundáš válec tak u toho čepu jsou tzv: segrovky ty pružinky v tech drážkch.vyndej ty segrovky a ted zkus jestli ho vytačíš prstem,pokud né zkus to jekmně s citem vyklepat treba nejakym sroubem....
Datum: 01. června 2010 14:59
 sorry: píst dáš do trouby
Datum: 01. června 2010 14:42
 Jestliten motor už má něco najeté tak ho vytlačíš prstem. Nový pístní čep do nového pístu musíš usadit tak že píst okolo těch dír rozehřeješ horkovzdušnou psitolí a nebo dáš píst do troubky a čep tam pak taky natlačíš prstem. Ale musíš rychle než se nahřeje i čep a taky se rotáhne
Datum: 01. června 2010 14:42
|



|