Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 prosím jak mám nahodit motor jawa 50 / 23 ? nevím proč ale neůžu to nastartovat a ani roztlačit.nevím proč.odtrh i předstih mám nastavený.vím že se to nějak vyšroubuje svíčka akápne se tam benzín nebo tak nějak ne? díky moc a nezlobte se !
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 12:26
 to je divný bíla jikra měla by být modrá až trošku fialová jak tady píšou ostatní .
Datum: 04. června 2010 12:26
 bílá jiskra? nejvíc na nic...jiskra má být jasně modrá.
Datum: 03. června 2010 1:47
 Hele koukni jestli máš dobře dotáhlej válec mě to dělalo taky sálo to tam až moc vzduchu a nestartovalo to a mužes to mit klidne tohali skuz sundat valec a prilozit ho k hlavě jestli tam nejsou skvirky sic malí ale stejně.
Datum: 02. června 2010 21:28
Jméno: Fogi
IP: uživatel9569
 Bila jiskra? Vyměn kondík, dělalo mi to same a pro jistotu mužes vyčistit výfuk,ten neni nikdy na škodu mít čistý.
Datum: 02. června 2010 18:34
 jo benzín tam teče.je to jakoby se to dusilo a proto to nešlo ale když jsem ohnul plíšek tak se nic nezměnilo.jiskra na svíčce je pěkná bílá.jo a když atm dám prst tak to kopne ... už fakt nevím jak dál...
Datum: 02. června 2010 17:43
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 teče ti tam vůbec benzín? háže pěknou jiskru velkou? když dáš prst do fajky kopne tě to?
Datum: 02. června 2010 17:40
 Protože tu jsou různě postižení lidé. Nedohrál jste někdo FISH FILLETTS(takový dvě ryby, velká šedá a malá oranžová). Potřebuji jestli někdo nemáte návod jak dokončit misi Bohové musí být šílení.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 17:11
Jméno: Petr
IP: uživatel1337
 Dobry den chtel jsem se zeptat. Když si koupim karburator dellorto s difuzorem 19 budu potrebovat delat kanalky nebo tak neco???? A ma to cenu ho vubec kupovat??(Pojede to lepsi???)
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 22:12
Jméno: Fogi
IP: uživatel9569
 Cenu to určitě má.Je to kvalitni karburator s jednoducým nastavenim a vysokou spolehlivosti.Trochu se zmeni prubeh vykonu a o něco málo lepe to pojede
Datum: 02. června 2010 22:12
 Stalo se vám někdy toto? Koupil jsem si tatrana, zpojízdnil, ale obě kola nědržela vzduch( a na tom se na 120kg motorce opravdu nedá ani 100 metrů), byla píchlá. Protože bych montpákama tak možná poškodil pláště a pokřivil ráfek, dal jsem to do servisu, kde to udělal normálně pákama. Obě duše jsem zalepil. Jedna do rána zase praskla, už byla pěkně na hovno, tak jsem koupil novou duši dal přezout do značkového servisu. Vše je OK. Po roce prdla i druhá duše, koupil jsem novou a protože táta měl zrovna auto v servise, dal to přezout tomu mechanikovi. Jenže on ten plášť zlikvidoval a vymluvil se na to, že byl starej a zpuchřelej. Je to možný, nebo to zprasil a vymluvil se na to? Ve značkovým servise říkal, že ta první guma byla dost kamenná, že mu to nešlo, ale nerozbil ji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 20:10
Jméno: Jakub
IP: uživatel7322
 jojo,je to pravda,pryž (pneumatika, duse) po nejake dobe ztrati mechanicke vlastnosti(zteří-"zpuchří"  ,není tak elastická a drolí se toto je uplne normalni,taky se mi to stalo ze se mi guma pod rukou rozsypala,a musel jsem koupit novou,urcite za to mechanik nemohl,takove korozi pneumatiky se dá bránit kdyz ji budes osetrovat bud specialnimi pripravky(např. Regum-koupis v drogerii cca 70kč) nebo aspon ji namazes bo stranach vyjetym olejem,hlavne nesmis ani regum ani olej nanest na obvod pneumatiky!!pak to celkem klouze,a v servisu pri vymene musi patku pneumatiky namazat specalni vazelinou,aby pri ymene neposkodili rafek ani gumu a pneu presne sedela na rafku,jinak kdyz sundavas doma je dobre patku pneumaiky namazat tekutym mydlem
Datum: 02. června 2010 20:10
 Zdravím všechny draky, po nesčetných dohadech, nás provozovatelů dvoutaktních motocyklů, jsem se rozhodl kontaktovat přímo některé výrobce 2T olejů, aby mi zodpověděli otázky typu, zdali mohu zadřít motor, když přecházím z jednoho oleje na jiný 2T olej a to i třeba jiného výrobce, jestli je třeba dekarbonizovat motor, jaký olej se do čeho hodí, atd.. Způsobilé osoby mi odpověděly konkrétně takto: \r\n\r\nVážený pane,\r\nV případě motorových olejů pro dvoudobé motory nehrozí Vámi zmiňované rozpuštění karbonových úsad, to se týká olejů pro čtyřdobé motory v případě, kdy se přejde z motorových olejů méně aditivovaných detergentem na výkonné oleje s vysokým obsahem detergentu. Dále je třeba rozlišovat oleje pro starší dvoudobé motory(API-TA/TB) a pro modernější vysokootáčkové motory(API-TC). Oba oleje můžete vzájemně míchat, důležité je jaký dvoudobý motor s nimi mažete. Není vhodné mazat moderní motor olejem určeným pro starší typy motorů. V případě užití oleje určeného k mazání vysokootáčkových motorů do motorů starších typů nedosáhnete lepších pracovních výsledků stroje, než když mažete olejem určeným pro starší motory. Zásadní je dodržovat mísící poměr určený výrobcem daného typu motoru. \r\n\r\nK tomuto jsem se odhodlal na popud některých z Vás, jelikož se zde čas od času vyskytne příspěvěk typu.. známý říkal, že nalil lepší olej a zadřel díky rozpuštění karbonu, přecházím na jiný olej - musím dekarbonizovat??.. atd... Můj osobní názor spíš je, jestli s přestupem na "lepší" olej někteří nemění mísící poměry výrobců, nebo jestli se spíš nejedná o shodu náhod, či velmi agresivní jízdu nebo nešetrné zacházení s motocyklem daného jezdce. Samozřejmě, že Ti z Vás, kteří mají závodní stroje to vidí jinak, ale jim tento text není adresován. Je to především pro draky, kteří jezdí v běžném provozu a někdy váhají jaký olej použít. Toto je spíš jen takové upřesnění od odborníka co kam lít a co nikoliv.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 22:05
 Však já byl taky hroznej sígr a toho času jsem do fíka lil kde co, mladý jak je známo nemaj prachy a tak tam lejou bůh ví co a ještě co možná nejmíň aby jim to vydrželo delší dobu, jenže šetřit na oleji je snad největší kra... co může člověk udělat, ale ani já to tehdy moc nepobíral, takže sám nemůžu nikomu nic moc vyčítat. Jinak s tím uznáním..., nepatřím zas až tak moc mezi ty co se tady každej druhej den dotazují, ale je pravdou, že jednotlivá témata raději pročítám, neboť se to v podstatě opakuje pořád dokola a již několikrát mi právě tvoje rada pomohla. Takže ti tímto ještě jednou děkuji a určitě pokračuj v tom co tady na fichtlkrámku děláš. Je to zapotřebí..
Datum: 02. června 2010 22:05
Jméno: standa
IP: uživatel9570
 dobrá,ok,s tim odborníkem to beru zpet,omlouvam se. Vim obcas zbytecne nadsazuji...ale tady je to potreba ....je tu spousta kluků co jezdí na fichtlu na m2t s API TB pri pomeru 1:50 "Kross" lesem a polma a pak se tu furt akorat resi zvonici krouzky,motor netahne,kde vybrousit valec atd.... to at tam radsi dá 1:40 nejakýho Motulu(třeba) a ten motor ten jejich "kross" prezije....nebyl sem jinej,takze tu jen neplácam držkou....vim jak ty motory šli do háje....jinak děkuju za to malý uznání....mám pak pocit ze tu nemelu hubou naprázdno
Datum: 02. června 2010 21:13
Jméno: Flink
IP: uživatel5173
 Stando nemá cenu tady nějak vířit prach, protože v něčem máš jistě pravdu, ale já rozhodně nejsem z těch, který by se spokojili s odpovědí od nějakýho šmouly, co někde několik hodin denně odpovídá na všemožný dotazy a beztak o to ví velký kulový. Ten chlap co mi to psal je vedoucím kvality právě 2T olejů v Paramu, navíc je to vysokoškolsky vzdělanej člověk, takže i z tohoto hlediska si myslím, že by tomu měl rozumět a ne že má něco jen tak připravený dopředu!!! Loni jsem s ním mluvil i osobně, když jsem tam měl vyjednanou exkuzi a rozhodně si nemyslím, že by to byl z jeho strany jakkoliv zavádějící nebo účelovej rozhovor. A je jasná, že když máš motor zahumusenej, tak bys ho měl udržovat i bez přechodu na jinej olej. Navíc když je motor jak ty říkáš zarostlej, tak ten karbon se uvolňuje i tak a můžeš jezdit pořád na stejnej olej a stejně jednoho dne třeba zadřeš. To už prokázali lidi před náma a rozhodně tam nelili cokoliv s aditivama. Prostě když je to zas... tak by se to mělo vyčistit, ale rozhodně ne se vším co tady píšeš mužu souhlasit, ač tě mám za jednoho z nej lidí na fichtlkrámku co se týče odbornosti. Rozhodně jsem tenhle příspěvek nevložil kvůli nějakým rozepřím, takže radši končím.. Bylo to spíš určený pro mladý kluky, který váhaj co za olej nebo jak míchat. Ta dekarbonizace je vesměs každýho věc, ale kdo to nedělá, tak bych mu dvoutakt nesvěřil.  Toť z mé strany vše..
Datum: 02. června 2010 20:01
Jméno: standa
IP: uživatel9570
 Člověk tebou nazývaný odborníkem je pouze zamestnancem infocentra či Call centra dane firmy a odpovědi pro tvuj dotaz má predem pripravene(FAQ),protoze nejsi první ani poslední,kdo otravuje s takovou (kravinou) věcí. V podstatě má pravdu. Staré pomalochodné 2T motory jsou stavěné na oleje s API TA/TB o daném mísícím poměru. Věc b) pokud mas totalne zarostlej motor karbonem a nalejes do toho polosyntetiku,která obsahuje slozky pro samočištění motoru-aditiva(rozpouští drobný karbon vzniklý chodem motoru a spatne prohořelou směsí) tak se opravdu karbon začne odlupovat a pak je otázkou jestli vyletí výfukem a nebo se třeba usadí nekde na pístu nad kroužkem a začne dělat mikroskopický oděrky....věc c) ač to někteří popírají,tak karbon je nekdy i v klikové skříni... olej s aditivy ho také zacne rozpouštět a pak je otázkou,jestli lístky karbonu proletí prefuky nad píst a nebo se třeba usídlí v kleci ojnice mezi setrvačníky a začně vydírat klec na dolnim čepu ojnice......je to vsechno realita...tohle je nejrychlejsi zpusob jak poslat starej dobrej motor do kytek.... pokud stroj opravdu 10-20-30 let jezdil na m2t tak musí stále jezdit na m2t s API TB a nebo se musí dekarbonizovat a pak se muze pouzit treba lepsi mineralni olej s API TC,který nezasírá motor a nesmrdí a líp maže.....
Datum: 02. června 2010 19:23
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 POKAZDY kdyz motor dostane "kotel" vsechno kontroluju a cistim , vcetne hlavy a pist , to ze nekdo jezdi rok na m2t(nic proti ) a ma v hlave hrudku z karbonu potom naleje kvalitni olej kterej to vsechn ovolni je prinejmensim na dobry ceste valec pridrit
Datum: 02. června 2010 18:17
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Ano je to nutné..
Datum: 02. června 2010 16:21
 Přesně tak, pokud má člověk svůj stroj rád, tak je dobré dekarbonizovat a to nejen při změně oleje, já to taky dělám, ale na tyhle otázky jsem chtěl znát co nejdůvěryhodnější odpověď. Proto jsem se rozhodl podělit o ni i s vámi. Mějte se a ať to jezdí.
Datum: 02. června 2010 15:52
 no vida...hned vim že se nemúže takto zadřít,avšak stejně při přechodu na lepší olej,budu dekarbonizovat.
Datum: 02. června 2010 15:40
 Zdarec hoši mám jawu 50/20 všechno nádherně startuje ale když zařadím a rozjíždím se nebo prostě jedu a přidám víc jak půlku tak se začne dusit a chcípne,ael pak zase hned chytne a zase to samé,mám tam nový vzduchový filtr,trisky,jehlu ale furt nic..díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2010 18:09
 dobré už to jede..
Datum: 03. června 2010 18:09
Jméno: jawa_Pista
IP: uživatel6617
 a teče ti tam benál popř vyčistit karbec
Datum: 02. června 2010 20:12
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 a máš tam originál trisku 68 ?
Datum: 02. června 2010 15:29
 Zdar draci muzete mi poradit kde sehnat predni plasty na jawu dandy 125 ve zlute barve. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 15:13
 Zdravim mam mustanga je tam komplet vsechno new po elektrika i karbec ale mam problem kdyz sem vecer serizoval karbec otacky tak se mi jiskrilo od sroubovaku nevite nekdo co s tim diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 19:59
 tys s tim sroubovakem tak rychle tocil az jiskry litaly   nee,mas nekde spatne zapojenou elektrinu,nebo se ti nekde dotykaji draty,me pekne pokopal fichtl kdyz jsem dal ruku na riditka,pak sem to musel prepojit znova,a vsecko hralo
Datum: 02. června 2010 19:59
Jméno: vrata
IP: uživatel6304
 Nazdar chlapi.Snažím se zapojit elektriku na Mustangu.Podle schématu,když se dá přepínač do polohy vypnuto,tak se vlastně pustí proud z magneta do kostry.Pochopil jsem to správně nebo je to blbost?Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 6:31
 když chceš vypnout motor, tak z indukční cívky vyvedeš do přepínače a z přepínače na kostru. Když tím pootočíš na vypnuto, zkatuješ indučku a motor vypne.
Datum: 02. června 2010 6:31
Jméno: smradoch
IP: uživatel8325
 cus chtel bych se zeptat jestli kdyz menil ozubeny primarni kolecko jestli ho musim zklepnout tou matkou co tam je jesti bych to neudelal aby my to nekde nevypadlo thx
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 16:22
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 nevím jak vy ale já mezi kolečko a matku dám podložku do které zboku parkrát tuknu až se ohne a matku ješte předtím na max dorvu golou
Datum: 02. června 2010 16:22
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Klepani je zbytecny, pokud mas obe plochy rovne, tak staci matici akorat dotahnout. V zivote sem do ty matky neklepal. Nevidim zadny duvod...
Datum: 01. června 2010 23:39
 jestli se ptáš jak ho nasadit aby se neprotočilo tak ano naklepnout ho....ale před tím dokonale odmasti čep a celé primární kolečko
Datum: 01. června 2010 22:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím co chceš ale primární kolečko nesundáš bez stahováku ani a pomocí letadla na baterky
Datum: 01. června 2010 22:43
 čaute hoši chtěl bych poprosit zda by mi někdo nepomohl najit jeden web nebo alespon něco z něj. Asi tak před rokem a půl až dvěma lety jsem ne netu zakopl o stránku kde si borec na pionýra vyrobil vložku válce z nějakého lepšího materiálu a upavil si píst na 5 kroužků. Teda nevim jestli upravil nebo vyrobil ale měl jich tam 5 viděl jsem to na té fotce . Měl tam spoustu fotek a jedno video. Na tom videu fakt ten pionýr měl prdy jak dělo a ta komprese jak to startoval... musel celou vahou na tu nakopávačku skočit aby to nakopl... Pokud jste to uz nekdy videli tu stranku a máte nějaké fotky nebo treba i odkaz tak prosím pošlete. Od té doby už jsem na ten web nenarazil a nemohu ho najit tak bych se chtel na ten píst znovu podívat...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 18:20
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 jak rika postul i pres preplneni je to furt nekde jinde
Datum: 02. června 2010 18:20
 čezetak:jestli máš kompresní tlak na dieselu stejný jako na benzínu tak ti garantuju že ho ráno nenatočíš.
Datum: 02. června 2010 6:42
 musnatg: dneska jsou u dieslu komprese stejné jak u benzínu  ....ten efekt velké komprese dělá přeplnění vzduchem od turba.
Datum: 01. června 2010 22:54
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 podobnej efekt ma snizena hlava , i kdyz nejsem zrovna priznovce komprese jak u dieselu ale totahnes to s tim taky
Datum: 01. června 2010 22:39
 Mno právě ještě jeden dotaz ale to bude asi tím těsným výbrusem ne? Já mám klasický výbrus na trojkroužek a už zajetý,když to roztláčím na jedničku tak na to sednu,cuknu a píst už pumpuje,vážím asi 75Kg. Kamarad mel kdysi pionyra ktery mel od vybrusu asi 5 000Km a když jeho otec který má 120Kg se s tím roběhl a skočil na to tak mu to kolo na asfaltu klouzalo nekolik metru a pak pist zacal pumpovat a vubec to nešlo utlačit. Jelo mu to jak blesk. Opravdu nejsilnejsi a nejrychlejsi pionyr seriak na jakem jsem kdy jel a snad i v česku  docílím tohoto efektu když si necham udelat ten tesny vybrus? Je to samozřejmost že mi to udělají na požádání a nebo to nedela kazda brusirna?
Datum: 01. června 2010 22:08
Jméno: standa
IP: uživatel9562
 nech si udelat na soustruhu tesnej výbrus a dej 3 kruhy a bude to stejný....taky na tom budes skakat jak na 250....akorat to pak ma tendenci se zadírat...zajizdis defakto na ctvrt plynu max otačky po dobu nekdy i 2000km....nedavno sme tohle tema resili v hospode a par starsich týpků si takle za komančů výbrus na pio delalo este na dílnách JZD
Datum: 01. června 2010 21:58
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 hele já sem viděl píst čtyř kroužek sice jo má to kompresi slušnou ale je to nesmysli dávat co nejvíce kroužku a s tím pětikroužkem to se to musi už uvařit
Datum: 01. června 2010 21:38
Jméno: franc550
IP: uživatel3888
 zdar mam plexi na krytu na jawew 21 na zapalku a potrebuju poradit jak bych si to mel podsvitit poradte mi nekdo ?? pls nebo napiste icq kdo to máte dííky.......
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 23:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej tam diody + odpor a napoj to na světelnou cívku
Datum: 01. června 2010 23:28
Jméno: kozel (majitel Mustanga )
IP: uživatel1859
 zdar, jak je dlouhá ta kratší tyčka ve spojce a jaký průměr má ta kulička? Chybí mi, tak abch věděl po čem se schánět. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 21:41
 5mm
Datum: 01. června 2010 21:41
 čau hale myslite ze kdyz o něco odlehčím spojku co je na babettě 210 tu na klikovce tak to bude lepší ? a v čem ?\\r\\na prý se dá vyleštit klikovka a ta komora v motoru jak je v ní klika ? pomůžu to nečemu ? jenom by mě to zajímalo ? když mám teď rozpůlenej motor ? dík prosím za odpoved čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 21:03
Jméno: bacz
IP: uživatel9553
 ..potom,tie kable od zapalovania niesom schopny pretiahnut cez riaditka-mam nove od Sesy,a vobec sa mi nepodarilo zistit kam ma zakrutit sparne zrkadlo!neviem ani,ako mam upevnit nove drziaky pacok,aby sa nehybali..je to moj prvy fik,tak budem vdacny za kazdu radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 21:00
Posl.aktualizace: 03. června 2010 17:41
Jméno: Kozička
IP: uživatel1194
 Na fichlech Vědčinou v teplákach, rozdřenejch monterkach a podobně, ale to jenom při ladění, jináč se podívej na fotky třeba z poslední jízdy, máme nový bundy http://www.nkpmk.wz.cz
Datum: 03. června 2010 17:41
 franky:není ti horko když zastavíš na červenou?
Datum: 03. června 2010 7:00
 těžký boty, rifle, křiváka, kožený rukavice, šátek, černý brejle a nějakou tu helmu
Datum: 03. června 2010 0:02
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 KOMPLEX IXON ,
Datum: 02. června 2010 18:11
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 vetšinou tričko nebo mikinu a rifle a čepku
Datum: 02. června 2010 17:39
 ja nosim vzdy co práve mám na seba  bez prilby,ked je mi zima tak este nieco dám na seba  ako obuv najcastejsie klasické ciernobielé cinanky (tenisky) ale uz mám aj prilbu a raz som uz ho pouzival  je to stará "jawarská" prilba v zelenej farbe
Datum: 02. června 2010 17:17
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 šátek na krk tričko mikinu botasky a staré ryfle
Datum: 02. června 2010 16:29
Jméno: davis
IP: uživatel455
 MX boty FOX, MX přilba No Fear, mikina, rifle, MX rukavice, krunýř, chrániče loktů a kolen - jen na MX trati  , na ''rekreační'' jízdu v lese kanady, rifle, mikina a přilba no fear
Datum: 02. června 2010 16:26
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Montérky...černá helma.
Datum: 02. června 2010 15:26
Jméno: KoliHN
IP: uživatel7494
 Maskacove obleceni
Datum: 02. června 2010 15:24
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 monterky a starej dobrej kokos
Datum: 02. června 2010 7:55
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 tričko, kalhoty..  když je zima tak mikinu.. jako boty obyč botasky a helmu klasickou...
Datum: 02. června 2010 6:57
 někdy rifle do školy jindy moterky s kšiltovkou podle toho jestli se mi chce převlíkat
Datum: 02. června 2010 6:38
 Skejty boty , normální tmavý rifle kožená bunda, dlouhý recesní kožený rukavice, a černá intagrálka
Datum: 02. června 2010 2:45
Jméno: smradoch
IP: uživatel8325
 teplaky nord blanc a dreas na paintball
Datum: 01. června 2010 22:39
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Jak kdy, samozřejmě podle počasí. Nejčastěji tepláky nebo šus'táky, mikinu nebo bundu. Když jedu jenom kousek a něco jsem s tim předtim dělal, tak samozřejmě montérky ESSO
Datum: 01. června 2010 21:43
 Většinou v monterkách, monterkovým plášti a botaskách. Když je ale zima tak vezmu kalhoty BW a bundu buď BW a kdyaž je eště větší zima tak starou jehličkářskou  samozřejmě nechybí helma
Datum: 01. června 2010 21:36
 Skejtacky boty,montérky,tricko bo mikina,helma KBC a rukavice a kdyz je zima tak palestina na krk
Datum: 01. června 2010 21:35
 na motorce v pevných monterkách a pracovních botech a helma JEB´S....v autě v rifle, tričku a botách s teňučkou podrážkou
Datum: 01. června 2010 21:28
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Pevné tenisky, maskáčové kalhoty a mikinu, když je vítr, beru šátek.
Datum: 01. června 2010 21:27
 Monterky a montérkovka nebo kdyz je teplo tak kratasy, ale vzdy pracovni boty nebo botasky a pochopitelně nesmí chybět můj starý věrný kokos
Datum: 01. června 2010 21:09
 Kanady vz.2000, kalhoty maskáče BW, kožená černá bunda a bílá helma...šála, rukavice...
Datum: 01. června 2010 21:09
 Helma: Marushin X-moto, Obuv: Kanady vz.60, Bunda: Lookwel Outranger, Kalhoty: taky Lookwel Outranger a rukavice Poledik Race. Na JAWU dostacujici
Datum: 01. června 2010 21:01
 Já mám vždy černou helmu. Pokud jedu na něčem slabším nebo na Tatranu, jezdím v pantoflích, jinak beru botasky. Vždycky nosím špinavé tenké maskáče, mikinu nebo triko a když je zima, tak těžký černý vlající kabát. Používám tenké recesní kožené rukavice.
Datum: 01. června 2010 20:57
Jméno: bacz
IP: uživatel9553
 Servus draci, nehnevajte sa,dnes budem mat na vas par hlupych otazok)..prva:ako spravne zapojit cievku a prepinas svetiel?neviem ktory drat kam.prosim,poradte..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 20:58
 z cívky ti vede jeden drát... podivej se na schema el.
Datum: 01. června 2010 20:58
Jméno: bacz
IP: uživatel9553
 Na spinaci su 4 dratky a na cievke dva poly,to je vsetko..?
Datum: 01. června 2010 20:54
 schéma?
Datum: 01. června 2010 20:47
 cus draci proc mi lita pist do stran jako natom cepu segerovki tam mam a presto to lita ??? i kdis sem dal novej cep
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 20:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak výbrus to většinou potřebuje tehdy,když je na okraji válce schůdek tam kde dojíždějí kroužky...no ale jestli to máš pionýra někde na polní cesty atd..tak ten válec akorát vyndej a pořádně ho vybrus smirkem a dej ten novej píst kdyžtak a kroužky a zajed to tak 100km a maž 1:25 těch 100km a uvidíš jak to bude lítat
Datum: 01. června 2010 20:42
 a jak poznam ze to potrebuje vibrus??
Datum: 01. června 2010 20:26
 to je dobre že lítá. tomu lítání zamezíš v momentě kdy ten pist strcis do valce a prisroubujes to. kdyby nelital tak mas v haji kliku za chvilku
Datum: 01. června 2010 20:26
 novi vibrus ale ja nemislim zemi lita ve valci ale na tom cepu ??
Datum: 01. června 2010 20:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 už máš vyběhanou díru v tom pístu...tak pokud máš ještě dobrý válec tak kup nový píst..a jestli je to zralý na výbrus tak udělej výbrus
Datum: 01. června 2010 20:25
Jméno: pavel
IP: uživatel9564
 zkus udelat novy vybrus
Datum: 01. června 2010 20:22
Jméno: franc 550
IP: uživatel3888
 zdravim chci se zeptat na jawu 21 co by se stalo kdyz bych dal na kryt jak je u sekundarniho kolecka jak je tam ten trojuhelnicek na zapalku tak kdyz bych ho udelal z plehiskla pruhlednýho myslite ze by se to rozteklo ?? odepiste díík.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 10:29
Jméno: Thompson13
IP: uživatel9696
 Nic se stím nestane. Na funkci to nemá žadný vliv  Ale budeš muset dávat pozor abys to nerozbil
Datum: 16. června 2010 10:29
 normálně se ten plexáč roztopí na kaši a zalepí kladívka a kvůli tomu zadřez motor
Datum: 01. června 2010 20:36
Jméno: pavel
IP: uživatel9564
 z pleksi skla ne ja to mam taky.mam tam jeste diody modry vypada to fakt pekne
Datum: 01. června 2010 20:27
Jméno: franc550
IP: uživatel3888
 nestane a je nejaka toho nevyhoda?? nebo tak neco??
Datum: 01. června 2010 20:26
 Nestalo by se s tím vůbec nic. Někdo si to tam normálně dává.
Datum: 01. června 2010 20:17
 Nestalo by se s tím vůbec nic. Někdo si to tam normálně dává.
Datum: 01. června 2010 20:12
 nic se nestane
Datum: 01. června 2010 20:11
Posl.aktualizace: 01. června 2010 23:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 obrousit-zakytovat-znovu obrousit a nastříkat
Datum: 01. června 2010 23:32
 http://krysto6.rajce.idnes.cz/Mustos/#23052010145.jpg
přímo takhle
Datum: 01. června 2010 21:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ted mi jeden chlápek co stříká doporučoval nějakou barvu..prej to není klasická polosyntetika a tojí něco přes 200 jedna plechovka a drží to jak péro..no a tím kompresorem bych udělal tak 3 vrstvy ....a jestli jí máš hodně promačkanou tak obrus barvu a zakytuj to a pak to zase vybrus ho hladka ten kyt
Datum: 01. června 2010 20:28
|



|