Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 vysvětle te mi jak se kituje na netu toho o kitování moc neni
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2010 18:36
 jo ok za kolik se da sehnat NEW nádrž na mustoše ? a na kolik vyjde kitování + lak a barva
Datum: 03. června 2010 18:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 prosímtě o kolik litrů bude mít menší obsah ??   o 0,2 litru??aspon tě to bude nutit jezdit pomalu aby to moc nežralo..
Datum: 03. června 2010 16:05
 takze bude mit nadrz mensi obsah nejde to nejak vyklepat
kitování je k HOVNU akorat to zakreje tu puklinu
Datum: 03. června 2010 14:48
 Jo a je dobré na obroušený tmel nanést před vrstvou barvy takzvaný Plnič - to je víceméně stříkaný tmel, který Ti schová drobné škrábanečky na broušeném místě. Já ho stříkám vždy pod barvu, lépe to drží, funguje jako základovka a navíc Ti ti dorovná malé nepřesnosti. Hlavně na metalických barvách to je pak dost vidět..
Datum: 03. června 2010 6:51
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 vemeš kit,na očištěnou a odmaštěnou plochuto naplácáš špachtlí či jinou stěrkou,-jako kdyby jsi spároval sádrou.necháš zaschnout a jemnym vodnim smirkem(500-800)osmirkuješ pod vodou do požadomanyho tvaru.Nakonec samozdřejmě nastrikáš barvu...
Datum: 02. června 2010 21:56
 zdarec. hele, když budu dávat nový pouzdra do př. vidlic, (spodní) tak mám tu trubku nějak nahřát, a pouzdro třeba zmrazit, aby se trubka roztáhla, a pouzdro zmrsklo, nepoškodí se mrazem nějak? nebo to mám tam normálně naťukat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 22:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nacpi to tam za studena...je to silon tak on se přizpůsobí
Datum: 02. června 2010 22:38
Posl.aktualizace: 02. června 2010 23:20
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Vypada to jako zapalko z babety...
Datum: 02. června 2010 23:20
 ahoj draci,mám problém se svím mustošelm,mám seštelovaní odtrh i funkční karbec a motorka při roztrkávání ani jednou neškytne a to háže jiskru docela slušnou,dokonce je svíčka i od benzínu ale ani škyt 
Prosím čím to může být budu vděčný za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 23:23
 také si myslím že v karbecu problém nebude,svíčky jsem zkoušel 4,v mém mustoši nepomohla ani jedna ale v kamarádovém všechny .
Datum: 02. června 2010 23:23
 a máš to novou svíčku?? to že ti tam skočí jiskra na vzduchu ještě neznamená že musí skočit i ve válci při několikanásobně vyšším tlaku... v karbeci bych problém nehledal
Datum: 02. června 2010 23:12
 takže pokud mám jehlu uplně dole a nestartuje tak ji mám dát nahoru a postupně zkoušet?je mi ale divné že to nejde s tím kamarádoví funkčním karbecem,také jsem se dočetl na netu že to může sát guferama na klikovce vzduch je to možné ?
Datum: 02. června 2010 21:36
 vsechny karburatory nejsou stejne opotrebene
Datum: 02. června 2010 21:29
 to je divné skoušel jsem tam dát karborátor s kamarádova mustanga který mu bez problému jede a chytne po půl metru strkání
Datum: 02. června 2010 21:25
 problem je v tom ze se ti zamoci svicka takze to chce skouset snizovat jehlu v karburatoru dokut to nebude dobri
Datum: 02. června 2010 21:11
Jméno: Stano
IP: uživatel5573
 Chcol bys si kupiť hvezdicovu hlavu.kde se da sehnat?jake s ni mate skusenosti?musi se prenasrtavovať predstih?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 20:59
Jméno: formis.ml
IP: uživatel8805
Posl.aktualizace: 02. června 2010 22:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo bude..je to asi blbě napsaný,protože 550 má malý bubny
Datum: 02. června 2010 22:21
 hosi prosim vas na mustangu mam nove pistmi krouzky tesneni.........zesteloval jsem karbec a predstih a odtrh.no ale nakopnout to nejde.kdyz se rozběhnu s kopce tak to chytne asi na 3 sekundy ale hned to zdechne a pak zas a zas.....co to je ? prosíím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 20:43
Jméno: samton
IP: uživatel5349
Posl.aktualizace: 02. června 2010 20:58
 má to hodnotu padajícího listí ze stromu.
Datum: 02. června 2010 20:58
 čus hoši pls poradte kolik je lamel u fíka 2 ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 21:42
 2 a jedna mezilamela
Datum: 02. června 2010 21:42
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 jo 2
Datum: 02. června 2010 20:33
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 čus ma dotaz jestli je dobrej karbec na fíka z jawy 90.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 22:08
Jméno: Fogi
IP: uživatel9569
 Na seriovku ne. Pokud trochu "šáhneš" na vyfukový kanal tak ANO
Datum: 02. června 2010 22:08
 čus draci,chci se zeptat co mám dělat s pionýrem 21:ve vysokých otáčkách mi vypadávají rychlosti (např. než zařadím-musím řadit v nižších otáčkách,a když chci hodit hrabačku-pink a je to venku zas) tak mi pls poraďte vy zkušenější díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 20:47
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Jeste predtim koukni jestli neni povolenejj automat.
Datum: 02. června 2010 20:47
Jméno: jawa_Pista
IP: uživatel6617
 ja to asi moc nepoznam porad mi jak to poznam ze je to sjety ?? me se to taky zdalo v poradku. na vnitrni strane ?
Datum: 02. června 2010 20:06
 taky se mi to stavalo,rozpulil jsem motor,vse se zdalo v poradku,jak segment razeni,tak zuby,vse jsem slozil ale rychlosti dal vyskakovaly,rozpulil jsem podruhe,a poradne jsem prohlidnul kazde kolecko,a mel jsem sjete zuby na vnitrnim ozubeni ozubenych kolecek
Datum: 02. června 2010 19:46
Jméno: jawa_Pista
IP: uživatel6617
 řetěz je v cajku a řadící automat taky,mě se rozpadl a nechal jsem si ho skládat v servisu a borec říkal že je fakt zachovalej (jako v pohodě)
jeden kamoš mi taky radil kolečka v převodovce  ach jo před tejdnem sem měl motor vejpůl a teď znovu
Datum: 02. června 2010 19:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 moc naplý řetez nebo špatný řadící automat nebo ohlodaná kolečka v převodovce...půlení tě nemine
Datum: 02. června 2010 19:04
 zdarec... tak sem najednou sprovoznil svýho fíka, který 20 let stál ( jawa typ 555)..   byl sem strašně šťastný a ještě pořád sem že to jede... chytá většinou na 1. šlápnutí, ale má to jednu vrásku, kterou ne a ne smazat..dusí se při přidání plynu.. né úplně doslova "dusí se" ale když prostě přidám plyn tak strašně dlouho trvá, než se vyhoupne do otáček..při studeném motoru se dusí úplně. ale při zahřátém motoru to dělá menší bordel a přidusívá se to.. prosím poraďte, čím by to mohlo být, vše je čištěno, do karbecu benzín teče pěkně a jehla je úplně dole... když ji dám výš tak se to dusí ještě více..(odzkoušeno) proto vás prosím, abyste mi pomohli vyřešit tenhle problém.. zde videjko třeba Vám to pomůže : http://www.youtube.com/watch?v=mV7DZXHlp70 a ještě jedno na kterém to jde líp vidět: http://www.youtube.com/watch?v=fXLai0b11UU&feature=related .. to první video je realita ( točeno dnes při teplém motoru..) nevím si už rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 7:22
Jméno: bivoj
IP: uživatel7087
 mě tohle dělalo na jawě 20 .De ti tam asi moc vzduchu. a kdyš to tim nebude tak msy vičisti trysky a vyměň svíčku
Datum: 08. června 2010 7:22
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hele kondík mám novej
Datum: 02. června 2010 22:02
 tenhle bordel by mohl dělat i kondík néé??
Datum: 02. června 2010 21:23
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 presne jak pise standa
Datum: 02. června 2010 20:38
 jasně vejfuk čistej karbec též
Datum: 02. června 2010 20:34
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 a skusals vicistit karbec a vyfuk ked to 20 r stalo?
Datum: 02. června 2010 20:07
 standa: hle seš docela chytrej, to mě nenapadlo  a víš co? je to vysoce možný, protože mě fík jede aji na zavřenej filtr a mezi otevřeným a zevřeným filtrem nejsou změny.. nevím no je to těžký..
Datum: 02. června 2010 19:07
 péro: kladívko mám nový jen jedno-to co se spíná a rozepíná.. jinak obě dvě sou ok...
Datum: 02. června 2010 19:06
Jméno: standa
IP: uživatel9570
 pokud to nebudou kladívka,tak můj typ jsou tvrdá gufera po XXX letech stání...proste nedrží spodní tlak pri sani a proto takle blbne smes....v lepsich pripadech to jde korigovat zaviranim a otviranim vzduchu...
Datum: 02. června 2010 18:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkoušel jsi vyměnit kladívka?já vím zdá se to divný...ale mě to dělaklo to samý a po výměně kladívek to bylo OK
Datum: 02. června 2010 18:48
Jméno: choséé
IP: uživatel5567
 Čau chlopi..Kde bych mohl sehnat nový výfuk na pařeza,komplet zadni brzdu a nejspíš i rafky nove...Ty rafky buď jestli znate nějakou firmu, že jim to pošlu a oni si to opracujou a hodi do chormu nebo jak..nebo lepší nové ..?fichtlkramek je uzavřeny..a potřebuju to ted kupit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 18:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 No tak ráfky se určo vyplatí koupit nové...
Datum: 02. června 2010 18:57
Jméno: satan
IP: uživatel9446
 projde v technicky tiristorovy zapalko
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 18:56
Jméno: standa
IP: uživatel9570
 bez problému
Datum: 02. června 2010 18:56
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 Zdravím draci, nevíte někdo jak proměřím vinutí na statoru a na rotoru dinama na čz 175/477-1 ? dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 18:17
 prosím vás poradte mi co mám dělat..už opravdu nevím.mám jawa 50 / 223 (mustang) a mám vyčištěný komplet karbec,nádrž,nové pístní kroužky,a nastavený předstih na 1,6 mm a odtrh na 0,4mm.a proste to nemuzu nakopnout ani roztlacit.vsude mam nove tesneni ... už opravdu nevím ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 9:08
Jméno: martin
IP: uživatel3541
 pokud vím tak předstih se šteluje ze dáš píst do horní úvrati a pak se vrátíš proti otáčkám o 2,1mm ne? zkus to třeba to pomože. jinak já dělám že vyhodím zápalko a očistím smirkem lamely na jednotlivých cívkách a aj trochu rotor  to musí jet a pak se hlavne dívej v jakém stavu je svíčka pokud je moc opálená tak sou starty krušnější
Datum: 04. června 2010 9:08
 jak odizolovaný kladívko ? jak to myslíš? jak na to přídU?
Datum: 02. června 2010 20:49
Jméno: David
IP: uživatel2156
 hází ti to vůbec jiskru?Protože mě to taky nešlo a měl jsem všechno v pořádku..až na jedno..špatně odizolovaný kladívko!! na 99% to bude ono.
Datum: 02. června 2010 19:20
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 zkus oddělat svíčku a mrknout jestli při nakopávání hází jiskru a jestli jo, tak ji namontuj zpatky ale oddělej fajfku a nekolikrat našlapni jestli je mokra.
Datum: 02. června 2010 18:21
 nemám.projížděl jsem to jemnounkym smirglem...
Datum: 02. června 2010 18:17
 zkus se podívat jestli nemáš na kontaktech kladívek pecku (škvarek)
Datum: 02. června 2010 18:14
 mustangista : prosím tě ty jsi nedávno radil blaznovi at zkusí dát předstih 1mm ?? a říkal jsi že to na odtrh 0,4 mm nepojede? jak to myslíš? vždyt všude radí at se dá odtrh 0,4 a předstih kolem 1,6 - 1,7 mm... ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 20:53
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 bylo psáno odtrh 0,40 to na takový odtrh nepojede radil sewm mu at zkusi 1mm
Datum: 02. června 2010 20:53
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 si uplne mimo ondracz mne to neradil to sem ja radil nakemu drakovi a on take odpovidal a on rikal ze 1mm odtrh a ne predstih,a nevim cemu nerozumis
Datum: 02. června 2010 20:10
  nevím kdo jsi..? ale říkám mustangista to radil drakovi : blazen ... tak se ho ptám ..
Datum: 02. června 2010 17:56
Jméno: ANKETA
IP: uživatel5617
 kdo já?
Datum: 02. června 2010 17:53
Jméno: ANKETA
IP: uživatel5617
 ANKETA: NATURAL NEBO SPECIAL NEBO NECO JINEHO A JAKY OLEJ
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 16:32
Jméno: mates20
IP: uživatel9066
 nafta s benzínem a ředidlo a takový srač y
Datum: 09. června 2010 16:32
 Já osobně liju do fíka i jawy 90 natural 95-98 a castrol 2T racing (plná syntetika) v poměru 1:40 motor má s plnou syntetikou vyšší výkon, lépe jede.
Datum: 05. června 2010 23:16
 Natural 95+olej Shell ADvance SX (polysyntetika)
Datum: 04. června 2010 12:22
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 natural+shell sx 2t + olovo aditiva stejně se už specialy nebudou prodávat
Datum: 02. června 2010 21:47
 Carrera 100 + Shell VSX syntetika
Datum: 02. června 2010 20:28
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 s Benzinou mám špatny zkušenosti protože ti ču... prodavají pod začkou Special 91 Etanol e 85
Datum: 02. června 2010 20:23
 Special 91 od Benziny(od jinud to jede o poznání hůř)+Motul Motomix 100
Datum: 02. června 2010 20:14
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ZASE PRIJEBANI DOTAZ KURVA FURT LEN BENZIN A OLJ SAK TOJE 1 DOPICE
Datum: 02. června 2010 20:12
Jméno: Jakub
IP: uživatel7322
 Ja osobne liju do fika natural+M2T ,u 2taktu nezalezi na tom jestli je benzin olovnaty nebo bezolovnaty protoze nema ventily,a taky u fika moc nezalezi na tom oleji,pokud v tom zrovna nemas kit pollini   na zajeti mozna nejaky lepsi olej,ale pak uz v tom neni rozdil,klasickym M2T neni co zkazit,a je urceny k mazani 2 dobých motorů starší konstrukce,kdezto Castrol,Motul apod. jsou určene do modernich 2taktnich vysokootackovych motoru,maji jine slozeni a jinou viskozitu
Datum: 02. června 2010 19:56
 Natural 95 + TSF
Datum: 02. června 2010 19:36
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Special nebo Natural 91 + M2T v poměru 1:33-40 ...ale podle mě je zbytečné mazat 1:20 když už je motor zaběhnutý.
Datum: 02. června 2010 19:22
Jméno: standa
IP: uživatel9570
 do seriovek speciál91 a nebo naturál s olovem + samozrejmne 2T olej(minerální) v poměru 1:35-1:40
Datum: 02. června 2010 19:02
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 verva 100 + MOUGL TSF +SNIZENA HLAVA+ JINEJ PREDSTIH
Datum: 02. června 2010 18:11
 Special+M2T v poměru 1:20
Datum: 02. června 2010 18:02
Jméno: pionýr
IP: uživatel9545
 dá se na pionýra 05 udelat technicák
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 19:47
 ja myslim že jo
Datum: 09. června 2010 19:47
 Dobrý den prosim oradu jsem uš v koncích. Mám jawu 638 r.v.1985 motor po konplet go a to pokud možno znejkvalitnějších věci ložiska skf c3 všechny, písty,kroušky ks.Karburátot,cívky,svíčky,kabely,cívky,kontakty,kondenzátory,vačku,simerynky a vše co se toho týká mám nový. motor chytá a běží slušně ale pokuď ho začnu dusit od spoda na plný plin do kopce 3 nebo 4 kvalt tak začne vynechávat jako bez bezinu ale kdyz přesáhne 3500 ot. tak chytne druhý dech a jede perfekně skoušel jsem i trysky a kdyz tam dám hlavní 95 tak uš je to moc bohatý ale vynechávání je pořád stejný jediný kdy to dělá nejmíň tak zastudena.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 18:35
 takk jsem skusil hejbat z hladinou a s bohatostí a bezezměny tak jsem hladinu dal do předepsany výšky a skusil jsem trysky. Povedlo se aby to jelo tak jak má ale HT88 PT60 VT42 a to se my na první výbrus nelíbí tak se chci zeptat jesli mám vrátit trysky do původu a ucpat před šoupátkem pomocnej obohacovač směsi?
Datum: 08. června 2010 18:35
 je to tak tak to skusim. dekuju za radu
Datum: 03. června 2010 17:16
 tak to je HT 92 PT72 a VT 42. Koukni jestli to tak mas a kdyz jo tak si pohraj se sroubkem bohatosti a hladinou budes mit bohatou smes
Datum: 02. června 2010 19:58
 rovný
Datum: 02. června 2010 19:02
 ale vejfuky mas rovny, nebo dvoukomoraky ?
Datum: 02. června 2010 18:59
 clonku nemám karbec 2838 jikov výfuk mám cisty dal jsem nové tesnění do přepážek
Datum: 02. června 2010 18:46
 mas bohatou smes. jaky mas vejfuky ? mas clonku v sani ?
Datum: 02. června 2010 18:21
|



|