Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa05
IP: uživatel14936
Posl.aktualizace: 01. srpna 2014 21:54
Jméno: jawa05
IP: uživatel14936
 to vím ja jen ukazoval přibližný stav jak vypadá moje 05
Datum: 01. srpna 2014 21:54
Jméno: vašík
IP: uživatel17468
 To nemáš 05 to je 20. rn05 má jiné víko na spojce.
Datum: 01. srpna 2014 21:00
Jméno: mustang1971
IP: uživatel17277
 Čau,konkretně v tomto stavu je už celkem dobastlená(nic moc jako veterán na výstavu) ale pokud má doklady které jdou přepsat a celkově je ve slušném a funkčním stavu,počítej max.7tis.
Datum: 30. července 2014 23:25
Posl.aktualizace: 31. července 2014 8:16
 když si ho doděláš doma tak funguje super, výrobce prostě neuznává nejaký odjehlování hran po obrábění
Datum: 31. července 2014 8:16
 Ahoj draci, chci se zeptat na ptimární řetěz na 21. Dělal jsem motor a vzhledem k tomu, že mi primár škrabal do karteru, tak jsem se ho rozhodl vyměnit. Jaké bylo moje zděšení kydž jsem zjistil, že je staršně krátký. Když ho tam dostanu, je přešponovaný. Nacpal jsem ho tam nasilu a na moc. Viditelně se kliková hřídel šponovala. Jak je to m ožné, nebo je to normálnmí a řetěz se natahne? Několikrát jsem se ujišťoval jestli jsem vůbec koupil správný řetěz. No koupil, takže nvím čím to je.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2014 8:07
Jméno: kralda
IP: uživatel17461
 Ne, zůstalo to všechno původní. Na lamelách je ještě milimetr a kolečko se zdá být dobré.
Datum: 01. srpna 2014 8:07
Jméno: standa
IP: uživatel17464
 Stav zubů na primáru a na lamelách? Nové?
Datum: 31. července 2014 20:29
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17416
 zdar draci potřebuju poradit jezdim fichtl cup v kategorii ořežplech a potřebuju abych mě rychlé starty poraďte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2014 13:40
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 neber to zle, ale Hikone je jako když ti řeknu že je to rozbitý.... prostě nic neříkající, u výfuku záleží na všem, délka a přívod kolene, průměr a délka výletovky, i rozměry samotného hikonu na všem záleží.
Datum: 31. července 2014 13:40
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Hikone....., to je nějaký heslo????
Datum: 31. července 2014 6:48
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17416
 a ještě mi to jezdí líp na přímí filtr než na originální s novým filtrem je to divný ten origo mám na mažetě jako mustang tak nevím coto může dělat
Datum: 30. července 2014 14:50
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17416
 polskej bych si nikdy nekoupil výfuk mám upravený hikone udělal jsem místo toho tlumiče výletovou trubičku
Datum: 30. července 2014 14:44
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 tak musíš vyřešit výfuk, co jsem koukal na pravidla tak nikde jinde výkon nenajdeš, pak je odzkoušet na které kolečko se ti to bude nejrychleji rozjíždět a ještě nebudeš ztrácet na maximálce, jinak jestli máš 40 polskej válec tak možná v tom bude zakopanej pes
Datum: 30. července 2014 14:42
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17416
 klasika už předjedu v pohodě
Datum: 30. července 2014 13:50
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17416
 pravidal
http://www.fichtlmazec.cz/index.php?p=pravidla-pro-serial-zavodu-jawa-50-fichtlmazec-pro-rok-2014
Datum: 30. července 2014 13:47
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17416
 mě to už jezdí dobře ale chci z toho dostat co nejvíc ale pravidla to musí povolit
Datum: 30. července 2014 13:47
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17416
 vrtání 40mm pomůže snad ne
Datum: 30. července 2014 13:46
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
Datum: 30. července 2014 13:36
Datum: 30. července 2014 13:26
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17416
 rozetu mám 75 zubů sekundár 11zubů a jaký hancí kolečko mysliš primár?
Datum: 30. července 2014 12:52
Jméno: drak
IP: uživatel17458
 Rozeta s více zuby, hnací kolečko s méně zuby
Datum: 30. července 2014 12:32
Jméno: Rambič
IP: uživatel17459
 Zdravím draci,potřebovel bych se zeptat zda někdo neví kolik by tak stálo sehnat papíry od čz 180..A zda je náhodou někdo z vás nemá na prodej ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2014 17:46
 To je otázka tak pěti tísíc, samotný nebo s očesaným rámem.
Datum: 30. července 2014 17:46
 S papírama je to těžký .. někdy se daj i sehnat s vrakem .. já taky sháním papíry ale na 350/354 .. nikde nic .. :/
Datum: 30. července 2014 11:10
Jméno: Rambič
IP: uživatel17459
 A nebo alespoň na 175
Datum: 30. července 2014 10:39
Jméno: drak
IP: uživatel17458
 Zdravím, dokončil jsem renovaci mojeho fichtla 20 ( nová elektrika, nový válec,pístní sada, klida, hlava, všechno..). Když chci nastartovat tak chytne jen se zavřeným kohoutem paliva, běží než se vyjede co je v plovákovce a chcípne. Když pustím přívod paliva tak to chcipne okamžitě a nejde ani natočit. Svíčka je mokrá. Hladina plovákovky je seštelovaná dobře. Neporadil by mi někdo co s tím ? Potřebuji ten válec a všechno pěkně zaběhnout
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2014 21:25
Jméno: cendac
IP: uživatel17463
 Taky si myslím, že plovák neplove.
Datum: 30. července 2014 21:25
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Tak to je celkem jednoduché. Buď špatný plovák který neplove nebo špatný ventilek co netěsní a tím pádem nezavírá. Ničím jiným to být nemůže.
Datum: 30. července 2014 17:46
 Otázka spíše na Sesu nebo na někoho kdo bude vědět.. Objednal jsem si ty převlečné matice do tlumičů na Kejvačku, ale v tom pytlíčku byly ještě takový gumičky kulatý .. Nevim kam je dát do té matice? Nikam mi tam nesedí .. jestli to přijde nějak navrh? Mě přišly a byly už jenom na volno v pytlíčku a proto nevim kam s nima na tu matici. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2014 9:05
 Nene hele.. to jsou velké gumičky .. jako ta matice.. čily jsem kouknul na starou matici a tam takhle u závitu byla taková gumička která se rozpadala.. a tady u té nové nic nebylo tak jsem jí tam vpasoval a sedí.. Čily vyřešeno! Díky
Datum: 31. července 2014 9:05
Jméno: cendac
IP: uživatel17460
 Není to těsnění pod výpušťák ?
Datum: 30. července 2014 14:35
Jméno: luko20
IP: uživatel17141
 cgtěl bych se zeptat na výhody/nevýhody, drapákové gumy a hladké gumy na zadním kole u jawy 20/21/23.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2014 11:58
Jméno: standa
IP: uživatel17464
 Jen bych doplnil,že drapák je pro použití v terénu,kde potřebuješ aby kolo mělo větší záběr a nehrabalo,ale naopak na silnici muže ustřelovat a klade větší odpor celkově. Silniční guma dobře sedí logicky na silnici,klade menší odpor při jízdě a v terénu nemá dostatečný záběr-hrabe,ustřeluje ... pokud chceš gumy i na silnici tak doporučuju nějaké "enduro" ... třeba 16" x 2,75 od Mitasu
Datum: 31. července 2014 11:58
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Tak logicky - jedna z nich je určena do terénu a druhá na zpevněný povrch.
Datum: 30. července 2014 7:25
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 Cusko draci muj fichtl pri jizde strasne kope do riditek a celove pri rychlost nad 45 se trese  je to docela neprijemny. Dost mi hazelo predni kolo tak jsem se vrhnul do centrovani. Kolo hazi podstatně mín ale fichtl furt skáče jak koza centruju tedka i zadni je to pakarna.. Jak to mate vy nehopsalo to treba uz novy ? Diky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2014 23:10
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 Zjistil jsem že v zadním kole byli docela vylítaný ložiska tak to zítra vyměním a ještě zadní kolo docentruju a snad už.. jinak ten zadní ráfek jde o dost hur centrovat asi na 3 místech je bouchlej :-/
Datum: 30. července 2014 23:10
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Ještě mne napadla jedna věc. Někdy se při foukání kola stane, že v jednom místě zůstane plášť více zalezlý v ráfku a tím to taky pěkně hází. Tohle máš OK?
Datum: 30. července 2014 17:50
Jméno: drak
IP: uživatel17458
 Ujisti se že nemáš na kolech osmice nebo něco podobného.. Dále je třeba zkontrolovat nebo rovnou vyměnit vložky předních teleskopů ( musí být nahoře i dole.. ). Dále můžeš vyměnit ložiska v předním i zadním kole a taky ložisko vidlice. Pak jen zkontrolovat pevné dotažení všech šroubů a mělo by to být ok
Datum: 30. července 2014 10:05
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 Kola prohodit nemuzu je kazdy jiny. Krk je dotahlej a vidlice nema vuly. Kdyz zmacknu levy rameno tak to pruzi lip nez pravy to pravy trochu zadrhava. A to levy tak divne siči jak kdyby to bylo hydraulicky
Datum: 30. července 2014 9:12
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Tohle můžou dělat i špatný futra ve vidlicích nebo máš spodní futro vyjeté až úplně nahoře u horního, tak se vidlice dole viklá. Tohle se stává no.  Krk řízení máš doufám utáhlej.
Datum: 30. července 2014 7:26
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Jestli máš druhé kola tak je přehoď.
Datum: 29. července 2014 22:07
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Jde znat na lehce upraveném motoru vymena origo hlavy s ledvinkou za hvezdicovou ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2014 9:43
Jméno: standa
IP: uživatel17464
 To je takovej polotovar. Chce to do tý hlavy ještě vytočit nějakej kloudnej spalovák o menšim objemu. Objem má totiž 6ml což je skoro seriovka (rozdíl asi dvě-tři desetiny)...
Datum: 31. července 2014 9:43
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Však mám na mysli tu co tady prodavaji jestly se neak lisi od origo?
Datum: 30. července 2014 18:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Ještě bych to malinko upřesnil. Nezáleží na "oběmu" ale na objemu. .)
Datum: 30. července 2014 8:24
 nezáleží na tomjaký má hlava tvar jestli klasická nebo hvězda... záleží na oběmu spalovacího prostoru
Datum: 29. července 2014 21:49
 Zdar draci mám ještě jeden dotaz je lepší fábie 1.4 mpi nebo 1.4 v 16 na dení ježdění do práce za odpověd děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2014 10:14
Jméno: standa
IP: uživatel17464
 16V nebrat. Sere se a žere.
Datum: 31. července 2014 10:14
Jméno: cendac
IP: uživatel17463
 1.4 16v pojede lépe jak na plyn tak na benzín, ale 1.4 mpi bude pořát úspornější i s plynem.16v musíš víc vytáčet.
Datum: 30. července 2014 21:23
Jméno: honza
IP: uživatel17098
 Jel sem s 1.4 v 16 na plyn jelo to krásně krásný zvuk na čtverku do kopce táhla velice dobře
Datum: 30. července 2014 18:12
Jméno: cendac
IP: uživatel17460
 Určitě je lepší 1.4 mpi. 1.4 16v bude žrát rozhodně víc.
Datum: 30. července 2014 14:25
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Zdar hoši ve schématu jak je vyznačená šedý káblík na zapalování u té cívečky tak se chcu zeptat jestli to má být ukostření na tom zapalování nebo to má být na cívečce ten káblík. A ještě mám problém s tím že mě to neháže jiskru. Vyměnil sem indučku dal sem ju uplně novů,kabel sem dal druhý, nový tyrystor a pořád nic ještě jsem nevyměnil akorát malou cívečku v zapalování. Může to být ta cívečka? Když sem na ni připojil multimetr,zapnul dal to na značku ohm a zkusil propípnout, tak mě multimetr ukazoval nuly a pípnul. Co to znamená? Je dobrá nebo je po smrti? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2014 19:02
Jméno: Amatér
IP: uživatel17479
 Ahoj, mám tentýž problém na témže Stroji,jelikož mám dvěstě sedmičky dvě,přičemž druhá jiskru hází,přehodil jsem cívky komplet s VNkabelem,fajfkou i svíčkou a Nic. Na druhé jiskra je,na první Stále není. Vzájemně jsem přehodil tyrystory,a Stále to samé...Takže mne taktéž napadlo,že problém je buďto v cívečce či snímači otáček,ale než to budu celé Kuchat,hledám zde Dobrou radu,či návod v čem je zakopaný pes,a zdali je normální tato Porucha. Babetka mi zničehož nic přestala jet cca po kilometru jízdy,přičemž před tím, jeden a půl hodiny odpočívala po cirka padesáti kilometrech ostré jízdy,s přestávkami ovšem.Zastavoval jsem se po památkách,Ale k věci rád bych se od někoho dozvěděl zdali po každé delší jízdě něco odejde,či je to jen Tím že to byla první jízda po cca jedenácti až patnácti Letech. Soused ji odstavil tenkrát jako nepojízdnou,tak jsem ji jen vyplách nádrž,vyčistil kohout a karburátor,a jela jako Drak.......Tu druhou jsem dostal také od něj Nepojízdnou,ale z nádrže neteče Benzin,tak předpokládám,že to bude v Tom. Jdu přehodit ty cívky
Datum: 04. srpna 2014 19:02
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Jedná se o babetu 207
Datum: 29. července 2014 19:19
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Napiš o jaký se jedná stroj ... Předpokládám že nějaká Babeta?
Datum: 29. července 2014 18:20
Jméno: mates
IP: uživatel17457
 Zdar draci, mám problém s babetou 207 která mi nechce chytnout, jiskru hází, benzín tam teče, karbec sem čistil už třikrát, svíčka je nová, je tam novej snímač i cívka, občas na chvilku chytne ale většinou ani neblafne, svíčka je lehce mokrá ale zdá se mi že je to málo, ventilek v karburátoru je v pořádku, jediný co mě napadá je plovák, nemá někdo zkušenosti co s tím?
ještě mě napadla krabička zapalování (se 4 vývody) je možné že by to házelo jiskru ale jak by se dala svíčka do válce tak to nešlo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2014 18:03
 Zdrar draci. Prosím někdo, kdo mi poradí s odladěním spojky (použití měkkých, středně tvrdých nebo tvrdých pružinek). Když tak email a ja se ozvu. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2014 14:42
 Zdravím mám problém s pionýrem, přestal držet volnoběh jakmile pustím plyn tak ihned chcípne. Štelovací šroubek je už skoro na doraz a nic předtím to drželo volnoběh alespoň za studena za tepla už ne ale teď už vůbec. Nevíte někdo příčinu jestli svíčka, falešnej vzduch nebo něco v karburátoru, motor je po Go. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2014 23:00
 Na plynovém lanku by měla být malá vůle tím se to nešteluje ale zkusím to šoupje
Datum: 29. července 2014 23:00
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Napni plynové lanko na karburátoru trošičku.
Datum: 29. července 2014 18:13
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 To bude faleš nebo ucpaná volnoběžná tryska.
Datum: 29. července 2014 17:17
 viděl bych to na šoupátko v karburátoru
Datum: 29. července 2014 14:01
Jméno: fichtl
IP: uživatel17416
 čaU DRACI zvíší trochu výkon když vyleštim kanálky jestli jo tak čím je mohu vyleštit dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2014 12:02
Jméno: standa
IP: uživatel17464
 Vyčisti dokonale přefuky (bývá tam napečený bordel) - to má význam. Dál má význam zarovnat a slícovat výrobní nepřesnosti na sacím kanálu ... neleštil bych nic,nemá to význam ...
Datum: 31. července 2014 12:02
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Čau, to určitě výkon nepřidá.
Datum: 29. července 2014 17:16
Jméno: mejcin
IP: uživatel17456
 Servus Draci! Musel jsem na 21 vyměnit plynové lanko a od té doby nedokážu správně nastavit volnoběh. Podle návodu nejdřív šroubek mezi tryskami a pak dopnout bowden na víčku šoupátkové komory. Ale pokud to tak udělám, tak mi vychází pak velmi nízké otáčky volnoběhu a když zabrzdím z kopce na neutrál, tak motor chcípne. Taky je teď o moc citlivější na naklonění motorky, to hned zdechne (dřív se jen začaly pomalu snižovat otáčky..). Mrknul jsem na volnoběžnou trysku a je čistá, plováková komora taky, benzín teče jako běs a ventil chodí hladce a uzavírá. Zlepšilo by to zvýšení hladiny? A jak se pak změní chování motoru při jízdě? (teď šlape moc pěkně, nechci to moc rozštelovat...). Díky za každý smysluplný názor ;o) At´ Vám to frčí!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2014 9:05
 když dotahuješ šroub mezi triskama tak prvně zvedni šoupátko a pak dotahuj
Datum: 29. července 2014 9:05
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Zkus přitáhnout ten šroubek mezi tryskama.
Datum: 29. července 2014 8:05
 Zdar všichni!Mám dotaz,musí mít JAWETA STK,dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2014 19:49
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 předpokládám, že kdyby k tomu měl spz, tak se neptá... klasicky na STK nemusí, stačí povinný ručení a jezdíš..
Datum: 29. července 2014 19:49
Jméno: jiri.cz
IP: uživatel15512
 Čau, STK jestli má SPZ tak ano.
Datum: 29. července 2014 12:08
 Zdar. Ne.
Datum: 29. července 2014 9:18
Jméno: cendac
IP: uživatel17453
 Čau chlapi máte někdo zkušenost s olejem CINOL GARDEN/MOTO 2TC?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2016 15:43
Jméno: Lukáš
IP: uživatel18814
 Ahoj, jezdím na něj cca 2 roky a bez broblémů, myslim že ideální olej, takový lepší M2T.
Datum: 25. srpna 2016 15:43
Jméno: Vigo
IP: uživatel14157
 Dobrý den, můžu použít C3 ložisko do levého kartéru pod spojkový koš,nebo je lepší dát ne C3? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2014 7:03
 dej ho tam, patří tam i podle katalogu
Datum: 29. července 2014 7:03
|



|