Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdar draci. Mám takový dotaz. Koupil jsem motor z 20 za 50 Kč. Ve válci je sice voda, ale jinak je ok. Dneska sem ho začal půlit. Sundal jsem nejdřív dekl u řadičky. Vylel jsem zbytky oleje a chtěl jsem vytáhnou to velké ozubené kolo (sorry že tomu tak říkám, ale ještě jsem s tím nikdy nepracoval). Sundal jsem segrovky, vytáhl pružinky a ty misky na ně. Ale to velké ozubené kolo nejde vytáhnout. Co s tím? Dík za rady....
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 19:47
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Jestli myslíš primárni ozubene kolečko male ,tak vem dvě monter paky a zapač z obou stran a nekomu řekni at kladivem klepne do kliky a to kolečko vyskoči..
Datum: 05. června 2010 19:47
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Lamela už je dole...
Datum: 05. června 2010 16:44
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Musíš si vyrobit stahovák..jinak to ozubené kolečko nesundáš... zde je odkaz na výrobu toho stahováku..osobně to mám vyzkoušené a mužu ti doporučit dost silnou páskovinu...nebo nějakej kov...
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-vyrobu-stahovaku-primarniho-retezoveho-kolecka.html
Datum: 04. června 2010 22:41
Jméno: Pišta
IP: uživatel6617
 chytni to a opatrně to stáhni jen z jedné strany to půjde ale je to makačka
Datum: 04. června 2010 22:33
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 No řetěz je celkem volný... Díkec
Datum: 04. června 2010 22:29
Jméno: Pišta
IP: uživatel6617
 to velké ozubené kolo jsou lamely a pokud je tam volnější řeťěz tak to nějak stáhneš a pokud ne tam musíš sundat primární kolečko (to malé ozubené kolečko) je dobré sundat válec,píst a ojnici něco prostrčit a zapřít o kartery, zkus ty lamely sundat úplně nakraji co nejvíc v pravo s tím řetězem a lamelama to určitě zvládneš
Datum: 04. června 2010 22:27
Jméno: franc550
IP: uživatel3888
 zdar draci na co je dobrej PILOVÝ DIAGRAM a kde ho stahnu nebo jkoupim a jak se s nim zacházi k čemu je dobrej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 12:52
Datum: 05. června 2010 12:52
 do piláku pro pio zadáš: naměřenou rychlost, zařazený kvalt, počet zubů na sekundáru, počet zubů na rozetě, obvod zadního kola a vyflusne ti to přibližné otáčky
Datum: 04. června 2010 22:24
 ja sem psal myslim,a psal sem taky ze si to teprve ztahnu!
Datum: 04. června 2010 21:56
Jméno: franc550
IP: uživatel3888
 a jak to meris nobo jak se s tim zachazi napis postup..........
Datum: 04. června 2010 21:51
 myslím ze ti to prevadi rychlost na otacky,....kde se to da stahnou nwm...ale az sem nekdo da odkaz,taky si to ztahnu
Datum: 04. června 2010 21:48
Jméno: jawa50
IP: uživatel9335
 cau tedkon sem si nechal udelat sestej vybrus a jednokrouskovej pist !!! jak to mam dobre zajet ten valec ??? kamos mi rikal ze prej ho mam tak na 80 km setrit a pak mu dat co se do nej vejde ...prej tak zajizdi kazdej motor, ale ja tomu nechci verit !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 22:08
 ja sem zajizdim cestovku jako normal valec..a vse je OK
Datum: 04. června 2010 22:08
Jméno: ardnoo
IP: uživatel9335
 jak zajizdej ty zavodni vybrusy ???
Datum: 04. června 2010 22:04
 tak tomu never.....mazej 1:25,jezdi lazo plazo pul plynu,vubec tomu nedavej,daval bych tomu u vybrusu casto prestavky,aby se to moc nehralo,po 100km,uz to snese jednu ostrejsi jizdu,,,ale pockej si po jednej dvou nadrzich,
Datum: 04. června 2010 21:47
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 co mam udelat aby se me nepřechlastavala babeta207
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 13:17
 Seštělovat hladinu v plovákovce
Datum: 05. června 2010 13:17
 Zdar, mam problem s mustangem, dával sem tet nový pístní kroužky (2. výbrus), všechno sem pročistil a přetěsnil ale strašně se mi to přehřejvá. Když sem to poprve nastartoval tak to normálně běželo, projel sem to asi 5 min. zastavil sem a od válce se zakouřilo a bylo to strašně vařicí. Je to normální? popř. co se s tim dá dělat.... nemam s tim vubec zkušenosti. Předem dík (benzín 1:33 s olejem M2T)
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 18:59
Jméno: michalj21
IP: uživatel9256
 neco podobného se mi stalo kdyz sem skousel lit koktejl do nardze petrolej methanol ricin a nitromethan chvili mi motor delal tohle a pak se mi utavil píst
Datum: 05. června 2010 18:59
 Čau skus dát víc oleje a kokni se na ty kroužky je možný že už ty kroužky si mohl utavit nesmíš mu moc nakládat ty kroušky se musej zajet zdar\r\n
Datum: 04. června 2010 21:03
 Čus draci. mám jawu Mosquito a chci se zeptat co je za šroubek vedle volnoběžné trysky????? Chtěl sem se podívat na trysku a omylem sem vymontoval tento a nevím jestli má být utáhlý aš nadoraz. Odpovídejte PLZ rychle. Nejlepší bude kdyš mě napíšete na Facebooku menuju se Miloš Sedler. dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 21:25
Jméno: anthonny
IP: uživatel4459
 tak to ti neporadim, proste jenom to ze je na volno jako ten sroubek na stelovani volnobehu
Datum: 04. června 2010 21:25
Jméno: bivoj
IP: uživatel7087
 tak dyš to dám naplno tak o kolik to mám otočit spátky?
Datum: 04. června 2010 21:21
Jméno: anthonny
IP: uživatel4459
 ee, nadoraz byt nemá.
Datum: 04. června 2010 21:13
Jméno: bivoj
IP: uživatel7087
 a Nevíte někdo jak ho mám utáhnout???
Datum: 04. června 2010 21:07
 ten by taky mohl bejt na směs
Datum: 04. června 2010 20:02
Jméno: bivoj
IP: uživatel7087
 Ale vedle toho šroubku na volnoběh je eště jeden šroubek a má na konci špičku. tak ten sem vyšrouboval a nevím od čeho je
Datum: 04. června 2010 19:55
 ses podělal, ne?  ...myslíš ten šroubek s pružinkou? to je štelování volnoběhu
Datum: 04. června 2010 19:00
Jméno: Martindddd
IP: uživatel1859
 zdar, chci se zeptat, když si dám na stadíka s11 karbec z pincka 21, tak se mi to dusí a nejde nakopnout, jak to máte vy?? mám přidat předstih?? Popř. kolik, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 19:40
Jméno: manas78
IP: uživatel9263
 muj e-mail je mildamaly@centrum.cz
Datum: 04. června 2010 19:40
Jméno: manas78
IP: uživatel9263
 mám tam takky karbec z pincka a dal jsem tam předstih 2.9,odtrh 0.40 a jede to supr,jakou tam máš trysku,máš udělanou hladinu,koukni na všchno mě to taky dalo záhul než jsem tomu vychital mouchy aby to jelo,jak ho tam máš přidělaný,jestli chceš pošlu ti fotku jak to mám udělaný napiš mi na mejla,čus at se ti daří.
Datum: 04. června 2010 19:39
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čau,potřeboval bych poradit,skoro každých 200km co najedu,odejde žárovka v zadním světle. Nevím čím to je mám tam tu předepsanou 6V,5W,která prdne po těch 200stech kilometrech tak jsem vyzkoušel 12V,5W,která mín svítila,ale ta prdla hned.Myslíte že je to třeba špatnou cívkou?Protože mi takto odešly od nového roku už 3 žárovky.
Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 9:17
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Diky
Datum: 05. června 2010 9:17
Jméno: Jára
IP: uživatel9582
 No vidíš, to mě vůbec nenapadlo  Jak jsi to poznal, že má jiný magneto? Podle nicku?
Datum: 05. června 2010 6:49
 jenže Járo ty máš 30W magneto, u 20W má zadní světlo svůj extra zdroj napájení  takže mu je úplně šumák co si dělá přední lampička. Prostě tam dej výkonější a mělo by to bejt caik.
Datum: 05. června 2010 1:26
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 No,já když chci přepnout na tlumené tak musim tu páčku úplně domáčknout až dolu takže to nesvítí hned při přepnutí,ještě to právě musim domáčknout a až potom se to rozsvítí takže nějaká ta doba než se přední rozsvítí tam je
Datum: 04. června 2010 22:50
Jméno: Jára
IP: uživatel9582
 Ale jo, je tam. Jen není vidět. Ona je schovaná v tom válečku,který je zase schován pod tím plastovým přepínačem. a tlačí ho jakoby směrem ven, do těch válečků s kontaktama. Právě to že ta pružina dostatečne nepruží, způsobovalo to špatné přepínaní. No zkus to a uvidíš.
Datum: 04. června 2010 21:43
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 No,já když jsem toho pincka kupoval tak tam žádná žárovka v zadním světle nebyla dal jsem tam tu předepsanou a začly rupat.Je fakt,že občas jen tak prozkouším tlumené-dálkové jestli vše funguje tak nevím jestli je to tím.Jinak jak to myslíš s tou pružinkou v přepínači já tam žádnou nemám
Datum: 04. června 2010 19:20
Jméno: Jára
IP: uživatel9582
 Ahoj, a je to skutečně z ničeho nic? Víš kdy to dělalo mě? Když jsem špatně přepl potkávací a dálkový, tak mi taky žárovka rupla. Nebo než se přeplo potkávací z dálkovýho, chvilku přední světlo nesvítilo, a zadní to neuneslo. Zkus se mrknout do toho přepínače na řidítkách, pořádně vo vyčišti, a natáhni pružinku co je v ním. Když to nepomůže, kup si pojistku s pojistokvou sříňkou, umísti někde na dosažitelné místo, a hoď ho na drátek od zadního světla.
Datum: 04. června 2010 18:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Kup si radši 12V 6W a máš to
Datum: 04. června 2010 18:09
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 No, mam zapalování 20w je to ještě starý mustang.Jinak dík
Datum: 04. června 2010 18:00
 hmm dost divný... a máš zapalováni 20 nebo 30W?? Místo žárovky na větší napětí zkus s většim výkonem, třeba 10W
Datum: 04. června 2010 16:30
 Čau draci tak mám už najeto něco přes 150km.Do tět sem mazal 1:20-25 a od tětkon chci 1:35.Šetřil sem to fůrt a někdy sme to mu dal zabrat.Zkoušel sem co to dá na každý kvalt na 1....něco kolem 35 a na 2...přes 55 a na 3 to jede 60-65 a z kopce sem dal skoro 80.Co myslíte je to dobrý nebo ne???Mám ho ještě šetřit?Díkes za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 20:34
 jj..rychlost se měri poé rovine..me jede po rovine taky 80,mam stejskyho sadu
Datum: 04. června 2010 20:34
 protože ho přetočíš....já se bavím o rychlosti po rovině.
Datum: 04. června 2010 18:55
 80 z kopce da kazdej fichtl...
Datum: 04. června 2010 18:29
 a pak píšeš že z kopce jede skoro 80  ...
Datum: 04. června 2010 17:47
 Pišu tady že sem to zkoušel z kopce ?Nepíšu ponĚvač sem to zkoušel na rovině .jÁ VÁŽÍM 64KG  a je mi 16mno...
Datum: 04. června 2010 17:37
 kromě třetího kvalttu teda.... s mojí muší váhou 95kg jsem pálil skoro 80
Datum: 04. června 2010 17:32
 jaké stránky? pilák mám v komplu... a jen pro info...max rychlost se zkouší na rovině a né z kopce....rychlosti kterých ty dosahuješ z kopce já dosahuju na rovnice spíš mírně do kopce....ale to bylo se starým válcem GTR....nový válec ještě nemám odladěný, ale při první zkoušce nezklamal.
Datum: 04. června 2010 17:31
 Na rovině sem to zkoušel .Pošli mě pls ty stránky PILOVÝ DIAGRAM ten hledám už dlouho.Teda jestli to není někdy jinde
Datum: 04. června 2010 17:25
 kdybys jel na jedničku 55 tak to odpovídá na 16 000 otáček..... podle pilového diagramu je na jedničku rychlost 35 km/h zhruba 9400 ot/min....ty to měříš z kopce, že?
Datum: 04. června 2010 17:06
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no tak to máš dobre ja mám 12 tiež ako ti po vybruse a nad 50 ma to nepustí a to som vybrus nešetril
Datum: 04. června 2010 17:04
 Čau no mám seriovku a je tam normální 21 válec s 0 výbrusem na sekundárku mám 12 zub a na radaru sem dal taky 35 ikdyž ukazuje o 5 mín tachák ale nekecá ........ono se to fak tolik vytočí ale trvá to chvilku ale stojí to za to to já bych řek 9000 je kdybys jel na 1 tak 50-55.
Datum: 04. června 2010 16:59
 máš sérii nevo upravený válec? ono těch 35 na jedničku odpovídá zhruba 9000 ot/min... což je u série jen sen, nikoliv skutečnost....tudíš ti nadměřuje tacho.....asi jako každému
Datum: 04. června 2010 16:51
 Pracují všechna zapalování, ať už bateriové, nebo magnetové na principu, jakmile se sebemíň otevře kladívko-skočí jiskra? Samozřejmě ne bezkontaktní, že, hnidopichové.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 16:17
 sám si hnidopich ty blbe.... a ano jiskra u všech zapalek skočí v momentě rozevření kontaktu.
Datum: 04. června 2010 16:17
 Všechny co znám, to tak maj. U tranzistorovejch a tyristorovejch to teoreticky může být i při sepnutí.
Datum: 04. června 2010 16:17
 Dobrý den.. touto cestou hledám nějaké nadšence jako sem já kdo by mi pomáhal s rekonstrukcema a opravama jaw. jsem z pardubického krAJE NAJDU NĚKOHO?? aspon pokud možno základy by byli možné zbytek naučím. přece jen v partě se dělá líp než jen v jednom. je to jen pro nadšence nečekejte za to peníze. děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 9:47
 jo není problém ted dodělám svojí 350 a můžem jet na vyjížku.. pokud někdo bude chtít u nás je motosraz obnoven http://www.motodolik.cz a plánuju s přítely vyjížku do karlových varů atd.. spousta plánů:_D\r\n
Datum: 05. června 2010 9:47
 Čau no seš odemě 43 km to mě docela ser* ale tak i tak bych se chtěl seznámit někdy k tobe zajedu.
Datum: 05. června 2010 9:16
 Zdravím.. jsem ze Semína to je kousek od přelouče a asi 15km od pardubic. Mám stroje jako je jawa 350/640, babeta 210, pařez 555, jawa 250/590 sport vývozní.. scháním dalí a opravuju lidem za drobný peníz nebo tak.. dělám to ani ne pro peníze jako pro zábavu.. samozdřejmě něco to malinko musí vynášet ale peníze z prodeje věčinou do koupi dalšíhoí stroje.. jina´k spravoval sem hodně věcí gileru,čízu,stelu atd.. máme velkou dílnu s otcem.. otec dělá auta a já se specializuji na moto... tak jak to vidíte
?? jakekoli dotazy sem
Datum: 04. června 2010 21:08
 Zdravím.. jsem ze Semína to je kousek od přelouče a asi 15km od pardubic. Mám stroje jako je jawa 350/640, babeta 210, pařez 555, jawa 250/590 sport vývozní.. scháním dalí a opravuju lidem za drobný peníz nebo tak.. dělám to ani ne pro peníze jako pro zábavu.. samozdřejmě něco to malinko musí vynášet ale peníze z prodeje věčinou do koupi dalšíhoí stroje.. jina´k spravoval sem hodně věcí gileru,čízu,stelu atd.. máme velkou dílnu s otcem.. otec dělá auta a já se specializuji na moto... tak jak to vidíte
?? jakekoli dotazy sem
Datum: 04. června 2010 21:00
 Já jsem z třebovic..taky pard.kraj
Datum: 04. června 2010 20:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Já jsem z chrasti
Datum: 04. června 2010 14:31
 Doma se nudím aspon bych měl co dělat a hlavně s kým tady u nás se o jawy nikdo nezajimá skoro to rači chodí pěšky a hulí.Základy umím už mnohokrát sem skládal motory a nedávno sem si dělal GO motoru sám .Mám 4 motorek doma--05,21,babetu a starou kulatou ČŽ150 (mezityp) z roku 1955
Datum: 04. června 2010 12:32
 Čest kde bydlíš?Já kousek od Chrasti
Datum: 04. června 2010 12:19
 Ahoj. Jaké máš stroje?
Datum: 04. června 2010 10:53
 zdravim mam problem a už si nevim opravdu rady..babeta 207 nastartuje uplně krasně,ale po ujeti asi 500m začne divně hučet pak škubat a motor se začne dusit...karbec jsem sešteloval,vyčistil,přetěsnil.nova svíčka,palivovej ventil,vyfuk čistej,ale ona ne a ne jet..pls help :roll: :roll:
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 0:29
 Měl jsem podobný problém. Vyčistil jsem karbec, dal jsem palivový filtr, ale neuvědomil jsem si, že jsem před tím filtrem ujel asi 2 km. Mezitím se asi někde uvolnil kousek rzi a nacpal se do trysky a fungoval úplně spolehlivě jako klapka. Jak jsem ujel asi 300 metrů, sajrajt se rozhýbal a při přidání plynu trysku prostě přivřel, a ty zvuky, co chuděrka 207čka vydávala byly šílený. Trápil jsem se s tím snad týden. Ale od té doby mám klid.
Datum: 23. června 2010 0:29
Jméno: marek
IP: uživatel9583
 gufero
Datum: 04. června 2010 23:12
Jméno: robieu
IP: uživatel8413
 Aha, tak jestli je svíčka cihlová, tak to tou fajkou nebude.  Tak nevím.
Datum: 04. června 2010 14:15
 cihlovou...sundal jsem valec a pujdu ho dat na vybrus..uvidime..každopadně dam vědět jak to dopadlo.
Datum: 04. června 2010 13:23
 A to fajku určitě vyměň. Buď to pomůže a nebo alespoň vyloučíš tuhle možnost.
Datum: 04. června 2010 13:18
 No a svíčku máš černou nebo cihlovou?
Datum: 04. června 2010 13:12
 jj mažu sic m2t a 1:33..
Datum: 04. června 2010 12:47
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Podívej se na filtrační pletivo. Nesmí ho být mnoho. Stačí 2g. Když je to tam upěchované,má to málo vzduchu .
Datum: 04. června 2010 12:36
 když máš škrábance jak n apístu tak na válci tak je válec přidřený.....mažeš bůbec? jaký olej a jaký poměr?
Datum: 04. června 2010 12:32
Jméno: pawka
IP: uživatel9411
 no ono to po těch 500m začne zprvu škubat,poté už začne vynechavat motor jako by tam nešlo palivo,ale to přitom teče krásně...je pravda že v te fajfce je takova pružinka ktera ji drží na te svičcea tu tam nemam..tudiž je krapet volnější,ale to už mam strašně dlouho a nikdy to nepeklilo..dpc ja už jsem bezradnej..budu mit za chvili G.O pač měnim všechno metodou pokus omyl..
Datum: 04. června 2010 12:07
Jméno: robieu
IP: uživatel8413
 Po těch 500m se to dusí jen když přidáš plyn a nebo to zdechne i na volnoběh bez zatížení?
Datum: 04. června 2010 12:00
Jméno: robieu
IP: uživatel8413
 Ty škrábance určitě sníží výkon, ztrátou komprese, ale že by to kvůli tomu dusilo po 500m, to si nemyslím. Nicméně výhledově to výbrus chtít bude.
Pokud máš přestih o.k. a směs o.k., tak zkus vyměnit tu fajku. Pokud je je vyžvechtlaná, tak může být po zahřátí volná. Taková závada mě docela potrápila. Taky jsem všechno prošel a šteloval a měnil svíčky atd. a nakonec pomohla pouhá výměna fajky.
Datum: 04. června 2010 11:59
 jj karbec jsem šteloval cca po 5km jizdy kdy byl motor zahřatej..
Datum: 04. června 2010 11:19
Datum: 04. června 2010 11:17
 Karbec máš seštelovaný pro zahřátý motor? Potom je to záhada. Zkusil bych ještě vyměnit fajku.
Datum: 04. června 2010 10:58
Jméno: koza
IP: uživatel1859
 zdar, jsou tu nějací draci z okolí Neratovic?? Mělníka?? mohli bychom dát nějaký závod, popř. sraz.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 22:41
 sem ze smečna,taky to neni zase tak daleko k neratovicim..
Datum: 04. června 2010 22:41
Jméno: koza
IP: uživatel1859
 Já jsem z Kojetic, je mi 18, moje icq: 282482887. dělám mustoše, mám stadíka s11 a j250panel
Datum: 04. června 2010 14:55
Jméno: ardnoo
IP: uživatel9335
 jj a jsem z Kelskych Vinic je to 6km od melnika a od Nerativic to je 8 km
Datum: 04. června 2010 14:09
Jméno: Radek
IP: uživatel8280
 já sem od neratovic 26.6 km takze jako nwm
Datum: 04. června 2010 12:54
Jméno: Honza
IP: uživatel9579
 Zdarec draci, v jaké poměru mám dát do pincka 21 olej do benzinu ( myslím olej M2T) Někdo říká, že v poměru 1 : 40 to stačí, ale nějak se mi to nezdá. díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 23:12
 Takovou sračku tam nelij nějaký M2T lejt tam něco lepšího do chudáka už to taky něco pamatuje.Nějakou polysyntetiku (olej červené barvy)
Datum: 09. června 2010 23:12
Jméno: robieu
IP: uživatel8413
 Jinak je zajímavé jak různé názory na mazání jsou. Většinou každý hájí to, co sám aplikuje. Ti kdo dávají polosyntetiku, tak říkají, že m2t je svinstvo a nejhorší olej a do motorky by to nedali. Ti co mažou m2t zase tvrdí, že m2t je pro ty staré motory to nejlepší, protože na to byly konstruovány a mají větší vůle a potřebuji tedy hustější olej a hodně.  Pravda asi bude někde uprostřed. Sám jsem přešel na polosyntetiku hlavně kvůli kouřivosti u všech strojů a spokojenost, ikdyž finančně se to obhájit nedá.
Datum: 04. června 2010 14:10
Jméno: robieu
IP: uživatel8413
 S ohledem na životnost motoru bych mazal podle doporučení výrobce, takže s m2t poměr 1:33. Výrobce tam bude mít trošku rezervy proto, aby se to umazalo i v extrémních případech (brzdění motorem), tak řekněme, že i s poměrem 1:40 bys to měl provozovat dlouho. Asi by se trošku zkrátil interval do g.o. motoru, ale ne dramaticky. Otázka je co ušetříš. Osobně bych na oleji nešetřil a m2t dával 1:33. Na 1:40 bych šel s kvalitní polosyntetikou.
Datum: 04. června 2010 14:03
Jméno: freedy
IP: uživatel9580
 Opravuju jawy a sám jich dost vlastním, proto můžu v pohodě říct že při záběhu určitě 1 : 25 ale po zaběhnutí bohatě stačí 1 :50 dávkuju tak všechny a vživotě sem neměl problém a to takhle aplikuji dost let.. na pionýra 350 250 a babetu a všude bez problému..
Datum: 04. června 2010 8:55
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 1:33 je to 30ml na 1L benzinu
Datum: 04. června 2010 8:16
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 04. června 2010 7:37
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 já tam dávám 1:25 a jede to taky
Datum: 04. června 2010 7:23
 Jak pise JAWA_ceZetak ® micha se 1:33 ale ja osobne bych to tam nikdy nelil ! Ja vim je to levny "olej" ale neni zrovna nejlepsi.
Datum: 03. června 2010 23:14
Jméno: David
IP: uživatel2156
 1:33 nebo 1:40 píst to vydrží...ale ložisko v ojnici...kort to bronzové...
Datum: 03. června 2010 22:58
 no newim s m2t...daval bych 1:33..mozna i 1:40..ale pri zabehu 1:25
Datum: 03. června 2010 22:24
 kdyby někdo nebyl osel tak si stáhne manuál a tam se píše že s M2T má mazat poměru 1:33
Datum: 03. června 2010 22:24
 Cest hosi!! Chtel bych se zeptat kolik stoji plast na jawu 250 myslim ze to je 3.50-3.75/16 dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2010 21:29
 johny: ani jsem se nenamahal vysvetlovat jak se pracuje s vyhledavacem...holt pro nekoho je lepsi si pockat na odpoved delsi dobu nez nasvakat par pismenek do vyhledavace a vedet to hned.....logika, no...
Datum: 03. června 2010 21:29
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 co takhle google ???
Datum: 03. června 2010 21:22
 mitas tak 700
Datum: 03. června 2010 21:19
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 zdar chtěl jsem se zeptat když napojim podsviceni zapalka na pijonyru,,,,, jestli to nejak ohrozi svetla popř. že budou mín svitit a tak díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 11:08
Jméno: Franc550
IP: uživatel3888
 ja jsem tam chtěl dávat diody....
Datum: 04. června 2010 11:08
 jeste upresnim..9v baterku pouze u hotovejch neonu,tam uz sou odpory-ty pracujou tak,ze nepustej vic proudu nez kolik potrebuje dioda a k tem neonum uz sou napojeny..pokud by sis chtel vyrobit,musel bys presne vedet na kolik je ta dioda a podle toho koupit odpurky (ruzny barvy=ruzny hodnoty,taky sou vysocesvitivy diody atd)
Datum: 03. června 2010 22:46
 normalni neony tam nezapojis..fichtl dava stridavy napeti a ty potrebujes na leddiody (neony) stejnosmerny.prodava se na to nejakej usmernovac.ale nejjednodussi jemvzit si 9v baterku,nacvaknout ji do kastliku u mustanga a nebo u fichtla nekam kde neni videt,pres vipinac k neonu a mas vystarano..ta baterka vydrzi docela dlouho,stejne s tim budes svitit jen v noci protoze ve dne to nebude videt..a nebo je taky dobra finta blikacka na kolo,soupnes ji kam chces,jenom ji pustis....u congu se daj koupit za 20 kč jedna a kdyz si koupis treba 3 za sebe,tak te to vyjde mozna levnejs nez nejlevnejsi kupovanej neon..
Datum: 03. června 2010 22:44
 čau když si koupim motocykl a budu na něm jezdit treba až za dva měsice tak musim hned vyřidit stk?a zelenou kartu?nebo stači až ho začnu použivat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 16:35
 podle me nemusim tu pojistku když ten predemnou to odhlasil na mne on totiž taky podle techničaku ten majitel pred nim odhlasil na neho a on se prihlasil až po měsici a pojistku taky udelal až po měsici je to tak?
Datum: 08. června 2010 16:35
 za každý den budeš platit pojišťovně penále ve výšy od 20 do 50 kč..
Datum: 03. června 2010 23:34
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 a co se stane pokud to do 8 dnu nepojistis?
Datum: 03. června 2010 22:15
 ano. musíš jít na EK....zkountrolujou jestli sedí čísla i barva.
Datum: 03. června 2010 21:31
 ok stk to ma ale při přepisovani se pry musi jit na kontrolu nebo co?
Datum: 03. června 2010 21:26
 zelená karta doklad o pojištění..pojistit si to musíš do 8 dnů od zřušení pojištění bývalého majitele... a pokud nemáš STK tak to ani nepřepíšeš.
Datum: 03. června 2010 21:02
 zdar chlapi potřeboval bych vědět jestli nekdo nevíte jak ma byt vysoký korek na lemele na jawa 555 změřte mi to prosím někdo hloubkkoměrem od ozubeného talíže po vrch toho korku,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2010 20:06
Jméno: drak
IP: uživatel1859
 Pánové, co prosím znamená odladit karburátor? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 21:23
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 doladit
Datum: 04. června 2010 21:23
Datum: 03. června 2010 20:24
 dentileck: a co znamená natryskovat??
Datum: 03. června 2010 20:19
 Natryskovat
Datum: 03. června 2010 20:08
Jméno: amoss
IP: uživatel3888
 zdar draci poradte mi prosim z čeho mam udelat na zapalko ten bilej plast z ceho vy jste to braly ?? odepis diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 13:35
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 No to je strašnej tuning..jdi do nějaký tuning dílny adej si mozek nachipovat aspoň na IQ50...
Datum: 04. června 2010 13:35
 to jsou ty lidi dneska tak blbý, nebo je nenapadne že je to plexi sklo
Datum: 03. června 2010 20:20
Jméno: amoss
IP: uživatel3888
 myslim jako tuning na zapalko ten kryt trojuhelnickovej....
Datum: 03. června 2010 19:47
 amoss myslí asi plexi
Datum: 03. června 2010 19:44
 Bílej plast na zápalku mi nic neříká.
Datum: 03. června 2010 19:41
|



|