Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 hoši prosím vás.mám noé pístní kroužky-nultý výbrus.. jak mám mazat ? mažu M2T ... prosím kolik mm oleje mám dát do 1l Speciálu? a ještě jak s tím mám jezdit? mám to šetřit a na půl plynu ? prosím .. díky moc ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 20:40
 do litru benzinu dej 25 ml a jezdis jak drak  vubec se toho neboj jestli mas nove pistni krouzky a nultej vybrus
Datum: 05. června 2010 20:40
 maž třeba 1:25 .Je to 40ml do 1L benzínu.A šetřit to nemusíš,stačí jen víc mazat
Datum: 05. června 2010 19:28
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Zdarec mě vypadl z rychlopalu takovej maléj plišek z ohnuty a věm dýrak kam patrý dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 23:26
Jméno: jirka
IP: uživatel9628
 ahoj,ten plíšek co ti vypadnul není moc důležitý,je to podložka která patří pod červík drřící ti hliníkovou objímku rychlopalu na žídítkach aby se tím jak dorveš ten červík(malinkej zapuštěnej šroubek)nepoškodil chrom\r\nna řídítkách,ale jak říkám je to detajl.a když to tam není,vlbec to nevadí-není to totiž vůbec vidět
Datum: 08. června 2010 23:26
 co je to "dýrka" ???
Datum: 05. června 2010 20:25
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 dýrka
Datum: 05. června 2010 18:22
 Potřebuju prosím poradit s karburátorem když nastartuji motor drží pěkně volnoběh při přidání plynu motor se začne dusit a místo sání to vifukuje benzín ven z karburátoru a zdechne to ( jako by to mělo obrácené sání ) ? Mám motor Jawa 23 Mustang
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 16:07
 Špatný předstich to mě dělalo u mí 05.
Datum: 06. června 2010 16:07
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Nedostává to pořádně benzín..Chybu hleedej v karburatoru..Doporučuji vyvařit v octu,
Datum: 05. června 2010 19:50
 Bud máš moc vysoků hladinu v plovákovce,nezastavuje ti jehlový ventil,máš jehlu nastavenou na bohatu směs,máš v něm něco ucpané. Taky to může byt špatně průchodný filtr. Může to blb sát i přes to že filtr vypadá čistě. Taky to nemusíbyt karbecem ale guferama a v nejhorším případě netěsnícíma blokama
Datum: 05. června 2010 18:11
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdarec draci, při půlení motoru se vyskytl další problém. Chtěl jsem sundat stator magneta. První šroub co drží tu pacičku jsem sundal v pohodě, ale ta druhá je strašně dotáhnutá, navíc hlavička je už taky pěkně rozžvýkaná. Zkoušel jsem vše možné, ale šroub prostě nepovolí. Neznáte na to nějaký fígl? Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 18:48
 zkus to chytit sikovkama...
Datum: 05. června 2010 18:48
 Svářečkou na něj bodni šestku šroubek a klíčem to celé povol pokud to máš možnost udělat... Ještě jsem to dělal tak že jsem šroub chytl kombinačkama tzv. blickama,pořádně sevřel a povolil to. Tam je větší páka tak je víc šance že to povolíš lép než šrubovákem
Datum: 05. června 2010 18:16
Jméno: Lukáš
IP: uživatel3956
 Zdar draci,prosím vás o pomoc!Nemáte někdo doma plynové lanko na ČZ 175/487?Pouze někdo z okolí Kolína nebo Kutný Hory,potřebuju ho do zejtra,proto sem píšu,prosím nemažte,je to fakt důležitý  .díky moc předem,není to inzerát,jen dotaz a prosba
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 20:46
Jméno: Lukáš
IP: uživatel3956
 Nebo kdyžtak meil pukasek.ruzicka@seznam.cz
Datum: 05. června 2010 20:46
Jméno: Lukáš
IP: uživatel3956
 čau moje icq je 400 924 390 gruntu mam kousek  dik
Datum: 05. června 2010 20:31
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Máš-li možnost přijet na Gruntu, jedno nové lanko mám. Napiš kontakt.
Datum: 05. června 2010 18:51
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 Zdarec draci, je stejná spojka na kejvačce jak na čezetě 175/477-1 ? Ptám se ohledně lamel, na netu mají u popisek vždy jen Jawinu. moc dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 17:31
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 Pomohlo moc, děkuju. Už by mohl Sesa otevřít
Datum: 06. června 2010 17:31
 Ahoj draku,vím ,že stejnou spojku má jak ČZ 175 450 - kývačka malá a ČZ 487 - tudíž bude mít i 477, páč motory 477 a 487 jsou stejné. I kdyby jsi myslel kývačku JAWU-ČZ 175 356 tak s ní je to taky totožné,prostě malá kývačka to má stejný jak 477 a 487.Ale na velký kejvačce -tzn. 250 a 350 - tam jsou větší koše a lamely,takže s těmi to není totožné. Měj se, snad ti to pomůže, Aleš
Datum: 05. června 2010 20:55
Jméno: honza
IP: uživatel5566
 zdarec,mohl by jste mi říct co to je rolna řetezu ???
např.
http://www.mgsport.cz/detail/motokros-enduro/motoprislusenstvi-retezy-voditka-rolny/3659.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 18:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to to vpodstatě k překladkování řetězu... používá se to hlavně na mx strojích v oblasti uložení kyvky
Datum: 05. června 2010 18:04
Jméno: Adam
IP: uživatel8931
Posl.aktualizace: 05. června 2010 21:55
 fermez: A jakej máš sekundární převod na tý ČZ 175 450, máš nějaký úpravy v motoru?
Datum: 05. června 2010 21:55
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 podle me je pekne dokurvena. A 110 km na max je hodne malo to jede vic i 175/450 ktera ma 7,5kilovaty
Datum: 05. června 2010 21:21
 za ČZ 175 477 dát 9tiskč a ještě k tomu když není v origo stavu tak to je moc, nechceš jít třeba do ČZ 175 487? http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/417026-175-487.html Já jsem koupil ČZ 175 487 minulej rok v létě za 9tis. s TP,samozřejmě jsem dělal GO motoru + nějaký díly se musely koupit, ale jinak fachčí suprově po seřízení,který jsem provedl. 477ček dneska už moc není v originál stavu, 487ek je dost v origu ještě,takže bych neváhal,je to v podstatě to samé, ale víc sportovnější a taky vytáhla max 110 před GO,te´d zajíždím,ale věřím,že max by dala 120 po záběhu.
Datum: 05. června 2010 21:01
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 Dobrej je ten popisek  s lepším výkonem. Číza vytáhne 120 bez překopávání, když je v dobrým stavu
Datum: 05. června 2010 15:39
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 záleží k čemu ji budeš mít jestli ji chceš k norm ježdění a necháš ji tak jak je tak možná jo
ale jestli ji chceš dát do origo stavu tak se ti to podlemně nevyplatí a 9000 se mi zdá taky moc třeba já sem 350 634 deluxe koupil a vesnici v hospodě za 4 piva a byla s papírama všechno
Datum: 05. června 2010 15:18
 jak mám prsím vás vyčistit nádrž .. jak se to dělá třeba s tou kyslinou citronovou? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 17:02
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Tak se neprs a poslouchej- vymačkej pár citronů do nádrže. přidej vodu a nech to na teplým místě asi den. Pak to vylej a vypláchni. Ale předem bych ji radši vyčistil mechanicky.
Datum: 05. června 2010 17:02
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdarec hoši mám dotaz jak je to možné že si můj mustang vybírá počasí kdy pojede a kdy ne? teďka když jsem ho našteloval a svítí pěkně slunko tak jede jak ďas když je horší počasí tak nechce moc jet nebo nejede vůbec
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 22:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně tak..když venku cáká tak jedu na 3 v pohodě kopce do kterých mám co dělat při slunečném počasí
Datum: 06. června 2010 22:31
 sorrry ma na toto veliky VLIV
Datum: 05. června 2010 18:15
 presne tak,vlhkost vzduchu ma na toto veliky vzduch,do skoly sice nejezdim,ale kdyz je vlhko a poprchava,jede to lip jak dnes pri slunecnem pocasi
Datum: 05. června 2010 18:15
 To bych řekl že ne,já jsem se do školy těšil jenom když jsme šli do kina nebo na výlet jinak ne  Nemůže na to mít vliv třeba tlak nebo vlhkost vzduchu?
Datum: 05. června 2010 17:17
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Bocheer: To je proto, ze rano se do skoly dycky tesis, tak ji zdimes, co to jde .)
Datum: 05. června 2010 16:59
 MAle neni to až taká blbost. Moje babetta dělá neco podobného. Jezdil jsem s ní 3 roky do škole 15km tam a 15km zpět. Když jsem jel ráno do školy tak jela jako drak,byla živá,měla větší silu a dosáhl jsem s ní vyšší rychlosti. Ale když jsem jel odpoledne domu tak už byla o poznání línější,slabší a nejela takovou rychlostí jak ráno. Takže vždycky ráno mi jede líp jak odpoledne. Teplota vzduchnu na to nemá vliv a vítr takyne. dělá to tak i při uplnem bezvětří. Možná si myslíte že jsem na psychiatra ale je to tak-už 2 roky tuto skutečnost že ráno to jede líp jak odpoledne slebuju
Datum: 05. června 2010 16:36
 cezatak: nerozciluj se...takovych dotazu tu od nej jeste bude....to je zbytecny
Datum: 05. června 2010 14:44
 omg...kolikrát se ti to má říkat....pořádně seřiď zapalování.....předstih!!!!!
Datum: 05. června 2010 14:20
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 06. června 2010 2:00
 A když už ty tlumiče budeš mít rozdělaný tak se oplatí rozdělat ty těsnící matky,sehnat do nich gufera a vyměnit,ta těsnící matka se musí ale rozdělat asi na tři díly,jinak to guffero tam nedostaneš,s tím ti můžu poradit - už jsem to dělal to přetěsnění,když tak na mail písni, nebo máš ICQ? Já mám...
Datum: 06. června 2010 2:00
Datum: 06. června 2010 1:58
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 jj máš recht ale nevím no skusím ho překecat
Datum: 05. června 2010 22:59
 No z toho si nic nedělej, já mám taky takovýho taty, kterej mě někdy mega sere s takovejma kecama, že jsou to stroje na hovno a já nevím co. Taky mám právě ČZ 175 450,na který on jezdil asi 20let a pak jí chtěl vyhodit,naučil jsem se na ní jezdit a přemluvil jsem ho at ji nedává pryč a nechá mi jí, dyt je to škoda,když to má i papíry že? Fakt magor no, chtěl jí dát pryč,přitom je z roku 1968 a celkem pěkná až na ty deluxe řidítka a kryty šavlí byla origo. No a pak jsme ji opravili, udělal se motor, postupně jsem ji vyleštil a jezdí jak drak. Rozhodně to není starej křáp,když se to dobře seřídí tak to jezdí suprově. Jinak se zkus kouknout po celých tlumičích s pěknějma kluzákama nebo mírně opotřebovaný kluzáky koupíš i za 300Kč jako já asi před dvěma měsici,to co mi posíláš za odkaz to se mi zdá dost,sice novostarý nepoužitý, ale jsou stejný. ČZ 175 450 určitě nevyhazuj,udržuj a na tyto keci a hemzy se vykašli, mě když toto otec začnš říkat tak ho posílám kolikrát někam,že mele kraviny, navíc jsem mu několikrát říkal,že je lepší mít ČZ, na kterou seženu snad vše,za dobrý peníze, opravím si to sám dle příruček nastavím než mít nějakýho japonskýho sráča,kterej je těžkej,neopravitelnej a drahej na servisování. Takže asi tak,trošku jsem se rozepsal nooo,ale takhle to je...
Datum: 05. června 2010 22:02
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 asi je ale mám divnýho tatu říkal že si prachy mám nechat na lepší věci a ne je vrážet do starých křápů
Datum: 05. června 2010 21:08
 Řekl bych,že půjde,bylo to stejný ty kluzáky na všecky JAWY a ČÍZY. Ale bacha to co prodává tak to jsou stejný kluzáky to znamená,že jsou oba jednostranový,ten druhej svírací na osu kola neprodává. To co prodává je klzák,kterej přijde ke štítu brzdy,ale ten co přijde na druhou stranu má mít závit se šroubem #14 na stažení osy kola. Ale mělo by to pásnout. A to máš tak špatný kluzáky? není lepší pochromovat si je ty originály?
Datum: 05. června 2010 21:06
 Zdarec hoši neháže mi jawa 20 jiskru je tam vyladěný předstih,odtrh nova elektrika ale cívka je stará takže je to asi jí ale zkoušel jsem i jiné funkční a pořád nic,nevíte někdo??  díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 16:41
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 není zač zkus tu indučku potom si to pořádně vylaď a pak napiš
Datum: 06. června 2010 16:41
 Vše Ok bude to nejspíš indučka,díky za odpověd
Datum: 05. června 2010 20:47
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 máš všechny kabely správně zapojené? jaký máš odtrh? máš mezi cívkou a rotorem mezeru? nemáš na kladívkách bordel?
Datum: 05. června 2010 14:00
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 cau pasuje tachac ze skodovky na jawy treba 250...??? aukazuje stejnou rychlost?? jsem se tetka docet ze to am nekdo ma jde oto jestli to ukazuje jak ma?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 12:24
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 ja myslel ze to je od sneku jinak sprevodovany jiny rychlost
Datum: 05. června 2010 12:24
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 jako vy ste si myslely že to neukazuje km/h ale m/s   OMG
Datum: 05. června 2010 12:15
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 dik, tak to je supr
Datum: 05. června 2010 12:06
 mám ho v číze....ukazuje dobře
Datum: 05. června 2010 11:34
Jméno: anthonny
IP: uživatel4459
 Čau lidi, koupil jsem si do mosquita převodový olej Mogul Trans 80, v příručce je ale napsany, že tam patří Mogul Trans 90, tak bych se chtěl zeptat, jestli se může něco stát, když tam naliju ten Trans 80. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 11:18
Jméno: anthonny
IP: uživatel4459
 ok, diky
Datum: 05. června 2010 11:18
Jméno: Kubas
IP: uživatel9584
 Cus anthonny hele neboj se niceho nic to neudela je akorat trochu ridsi.. pri tomhle vykonu motorky opravdu nemusis mit strach spatnej olej pro tohle je Mogul Trans 80H pro hypoijidni prevodovky to by ti klouzala spojka..
Datum: 05. června 2010 10:54
Jméno: koza
IP: uživatel1859
Posl.aktualizace: 05. června 2010 12:05
Jméno: standa
IP: uživatel9585
 Možná se tam ukážu na Peráku....stadiona bohuzel nemam a za toho upravenyho fichtla by mi asi hnali
Datum: 05. června 2010 12:05
Jméno: crewer
IP: uživatel9041
 Zdravim, Seso, nebo někdo jiný, koupil jsem si spínací skřínku z tohoto obchůdku na jawu 20. teď jak není v provozu, nemohu se dostat k těm plánům elektroinstalace, mohl by mi to někdo prosím poslat? nebo dát přímý odkaz na ten výrobek i s elektro schématem? Díky moc!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 9:41
Jméno: vorys
IP: uživatel7966
 zdar, chci se zeptat jestli má cenu kupovat 9 primár kdyš mám v zadu na velké rozetě 7O rozetu,já totiš potřebuju sílu ale aby to zase nebilo moc pomalé ,diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 14:01
Jméno: vorys
IP: uživatel7966
 na fichtl cupech
Datum: 05. června 2010 14:01
 kde chces jezdit? silnice?terén?mega terén?
Datum: 05. června 2010 11:10
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 jak mame vedet co tobe bude vyhovovat?? to musis poznat sam jestli ti to vyhovuje!!!!!!!!!!!
Datum: 05. června 2010 11:08
 Ahoj draci,potřbuji radu,jak zruším zvonivý nepříjemný zvuk u babety 210.Mašina jezdí jako splašená,ale pořád zvoní. Dík Rey
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 13:41
 ty ono je hodne veci věčinou to byvaji pistni kroužky je tam moc velka vule nebo volny pistni čep v pistu nebo velka vule na ojnici ja bych teda skusil ty kroužky tim nic nepokaziš
Datum: 05. června 2010 13:41
 Čus draci,mám takový problém,už delší dobu mám problém s volnoběhem...no né až tak doslova.Mám Jawu 21..kyž nastartuju tak je ve vyšších otáčkách - jako není to na minimum volnoběhu nebo akorát,prostě mám o tam víc....a to práve proto že když jedu,dojíždím do nějaké křižovatky,tak vymáčku spojku a když rychle nezačnu točit motor s vymáčklou spojkou,tak mě to chhcípne...podřadím a jede to dál...a už nwm čím to je...když je to teplý a nastartuju tak to na volnoběh de akorát ae obač to taky tak po 10-15s chcípne že ztratí otáčky...ae zase právě nwm rady když je to studený tak to otáčky má vyšší než normál,motor se po nastartování zahřeje a klape to v pohodě..ae jak jedu tak to začn dělat a je to v hajzlu..nevíte někdo co stím???Díky všem za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 0:01
 je to normální že když máš kvalt a stojíš s vymáčklou spojkou tak to má tendenci zdechat....proto když stojíš v křizovatce tak dej neutrál a nedrž to na spojce....pálíš si tak lamely
Datum: 05. června 2010 0:01
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Zdarec mám jen malý dotaz  jaky karbec by jste doporucli na 4k ze světa motoru ? 19 nebo 21mm?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 19:27
Jméno: Fogi
IP: uživatel9597
 Tak sem pohledal jestě nějake nakresy a pročetl fora a diskuze a nakonec sem se rozhodl tak,že nechám dvoukanál s tím,že vyfukovy kanál bude rozšiženy,změněné radiusy a vyška od HU bude 28mm + přidělané 2 pomocné vyfukáče,sací kanál bude rozšiřen na 30mm a výška zůstane stejna,Hlavni přefuky o 1mm rozšiřené...CO na to řikate? mohlo by to vubec jet??
Datum: 06. června 2010 19:27
 standa: no povoluje se mi neustále výfuk a karburátor
Datum: 05. června 2010 20:29
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Stando a neutopí se to s tou jednadvacítkou i při použití malé trisky??
Datum: 05. června 2010 15:53
Jméno: standa
IP: uživatel9585
 Fogi: Pokud později přemýšlíš o stejskyho 3K tak určitě zvol karburátor o prumeru 21mm. Nejlépe originální Dell orto,ne ty čínské kopie! +vhodný filtr,nejlépe molitanový a samozrejmne sadu trysek tak od čísla 76 po 115...+ dobřenavrhnout sací koleno!!! jeho dýlka dela ruzny zmeny chování motoru!!
Datum: 05. června 2010 14:09
Jméno: standa
IP: uživatel9585
 neni k ničemu,ale melo by se to trochu poupravit,zvolit vhodnou šířku a výšku sacího kanálu a taktéž výfukového....protoze je válec jako "cedník" tak to bude chtít minimálně podkovu aby narostla spodní komprese a tlak pri prepousteni....precejenom uz to neni dvoukanál.....ale tohle sou vsechno spekulace....vsechno nejlíp poznáš,když to zkusíš....TK moto delají dost podobný válec a jezdí to i s originálním karburátorem!! Já se budu držet dvoukanálů,protoze je to řežba a hlavně to jede!! Cezetaku nemas problem s odpadáváním dílů pri max otáčkách?  Me uz uletela jedna packa od prsíček a kondenzátor z CDI  A to tam mam "jen" Cestovní upravu v základním nastavení......dneska sem to naladil,ze rucicka tachometru ukazovala 90 po rovině a dolezla k pocitadlu najetych km z kopce  musim sehnat otáčkoměr....lezou z toho šílený zvuky a docela by mi zajimalo co to točí
Datum: 05. června 2010 14:06
 jen ti povím že zkušené hlavy se na to dívaly a jen se pousmály...z toho sem si vydedukoval že je ten nákres asi k ničemu
Datum: 04. června 2010 23:32
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Jako ne pokus takový že mám navíc válce,ale pokus jak se to Bude chovat atd..
Datum: 04. června 2010 23:27
 21mm je víc než moc.... dej na to origo karbec, popřípadě 19mm.... to je pokus? tak na to se zrovna vykašly....vylaď si 2k....dobře udělaný 2K jede líp než 3k.
Datum: 04. června 2010 23:14
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 aha..A ten karbec 21mm ?? Ten 4 kanal je spis takový pokus,později bych chtel Stejskyho 3K tak at nemusim kupovat 2 karbce
Datum: 04. června 2010 23:04
 pod použiješ standartí píst tak jo.....pokud si seženeš jezdnokroužek s kroužekem 2mm od hrany tak nic zkracovat nemusíš
Datum: 04. června 2010 23:01
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
  jestě se chci zeptat jestli je nutne u toho 4k zkracovat válec,vložku a osoustrižit vrch pístu
Datum: 04. června 2010 22:53
 mám motor 05 RS....zatím neni hotový..ale! nemá žádné pomocné výfuky....prostě jen dobře udělaná 2K a jede dost dobře....až budu mít zkouškách znovu válec rozhodím a doladím....ještě by to chtělo šáhnout na výfuk, ale už tak je dost točivý
Datum: 04. června 2010 22:50
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Na 3K nemám nákresy  Na 2k možná tak pomocné vyfuky..
Datum: 04. června 2010 22:48
 na 4k ze SM se vykašly...aplikuj to na 3k....ale pro zašátky ladějí je nejlepší 2k
Datum: 04. června 2010 22:39
|



|