Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ¨zdar draci,mam 200 km na stejskyho sadu...komprese je vynikající.když si stoupnu na startovací páaku,3 vteřiny drží,pak se propadne doprostřed,a taky chvilku drží.chtěl jsem se zeptat,jestli si to sedne ještě líp,a komprese bude ještě lepší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 16:11
Jméno: standa
IP: uživatel9593
 ja mam jednokroužkáč a studený to propadně jak bez komprese,teplý je to o trochu lepší a točí to jak blbý,nestežuju si....predtim sem tam mel dva krouzky,kompresi to melo jak prase,ale druhej kroužek mi fungoval spíš jako omezovač otáček  fuj....uz zadny dva kruhy do RS motoru
Datum: 06. června 2010 16:11
 jj...ale preci jen ta snizena hlava
Datum: 06. června 2010 12:54
 Ale ne..on to ma stejsky dobre vymysleny..
Datum: 06. června 2010 12:44
 ale jinak je to v bezva stavu motor
Datum: 06. června 2010 12:40
 jj presne.....ale zas mi brzo vypovi sluzbu klika a loziska
Datum: 06. června 2010 12:40
 Snizena hlava dela divy
Datum: 06. června 2010 12:36
 jj jasný no...sem docela koukal na tu kompresi...jak mi valec prisel namontoval jsem ho.a komprese byla horsi nez pri seriovym valci...ted mam na to najeto 200 km,sedlo si to a komprese je jak bejk
Datum: 06. června 2010 12:33
 Tak to je slušná komprese já když jsem den pred smrti pistu na mojim cernasku stoupnul na startovacku jen lehce nohou tak to bylo okamzite dole a to vazim nakejch 42 kil  Byly praskly krouzky no..
Datum: 06. června 2010 12:31
 no vzhledem k tomu že mi je 16,a nejsem moc velikej...tak mam něco okolo 50 kil
Datum: 06. června 2010 12:02
 A kolik vážíš ?
Datum: 06. června 2010 12:00
 samozřejme se jednou rukou držím sedla,takže na to nemám celou váhu
Datum: 06. června 2010 11:53
 čau draci chci se zeptat, či mužem v 15 letech jazdit na jawa207 kdyš mám iba občánsky prúkaz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 20:52
 kde se dajou sehnat ty dily co tady jmenuje tamaš??? Vstřikovani, ten pist atd. diky
Datum: 29. června 2010 20:52
 Na babetu ti občanka nestačí. Musíš mít řidičák alespoň se skupinou "AM"
Datum: 06. června 2010 14:30
 Na babetu ti občanka nestačí. Musíš mít řidičák alespoň se skupinou "AM"
Datum: 06. června 2010 14:26
Jméno: Tomaš
IP: uživatel9591
 Cau, sám osobně jsem od 15ti jezdil na batebetě. Byla to upravená 207 (jednorychlostní) jelikoš s dvourychlostní jsem měl vždy problémy.
Babeta nemusí mít žádný techničák, značku atd.. Stačí ti jen pojistka (zelená karta)
Nemusíš řešit žádnou technickou atd...
Já jsem měl babetu předělanou, lehká klika, upravená spojka, přidělané kanály ve válci, píst METEOR s horním kroužkem ve tvaru "L", v pístu okýnka, na sání klapky, místo karburátoru vstřikování, zapalování VAPE, snížená hlava, NKG svíce a spousty úprav.
Babetka jezdila cca 80. Také mě neminulo pár pokut za rychlost v obci.
Papíry Am jsou od 15ti let. Já jsem za ně platil něco kolem 6000 i se skouškama na úřadě.
Ale zase jsem pak měl levnější řidičák v 16ti. (A1) jelikož jsem si odjezdil asi jen 5 hodin. Tím pádem jsem platil jen nějakou tu stovku.
Tomáš
Datum: 06. června 2010 12:25
Jméno: David
IP: uživatel2156
 A řidičák máš?Má ta babeta papíry?
Datum: 06. června 2010 11:43
 čau draci chci se zeptat, či mužem v 15 letech jazdit na jawa207 kdyš mám iba občánsky prúkaz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 15:27
Jméno: Petr
IP: uživatel9630
 Můžeš,ale nesmí tě nikdo chytit.
Datum: 09. června 2010 15:27
 Dík
Datum: 06. června 2010 11:22
 Dřív to tak bylo, teď už bys měl mít řidičák AM
Datum: 06. června 2010 11:11
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Ne
Datum: 06. června 2010 11:10
Jméno: Bobo
IP: uživatel6317
 Zdar draci ... mam klasickou jawu 555ku a chci se zeptat jak je to s řidičákem. Mám řidičák na auto a dřív automaticky k tomu řidičáku dávali i tu nejmenší skupinu jako jsou fichtly atd (myslim že AM nebo A1?), myslíte že tu 555ku můžu řídit, když v papírech mam jen na auto ? Vydání řidičáku je 13.11.2008 a před rokem sem se ptal nejakyho znamyho kterej ma znamyho policajta a ten rikal že k ridicaku na auto muzu ridit jakkoukoliv 50ku (ccm) ... kazdej rika neco jinyho a nerad bych prisel o papiry, auto docela potrebuju 
díky za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2010 18:38
 normalne to je 50ccm ze to je 45kmh o to m nic neni mama ma ridicak na auto + gratis na 50ccm motorky
Datum: 21. června 2010 18:38
 ja mam u jednoho fika v tp napsano 85
Datum: 06. června 2010 21:31
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Ne všechny 50tky mají konstrukční rychlost do 45 km/h. V návodu na 555 z roku 1960 je napsaná maximální rychlost 50 km/h, takže potřebuješ A1. Důležitý je ale údaj z Tvého techničáku.
Datum: 06. června 2010 21:16
Jméno: drsoň
IP: uživatel9594
 jo jasně neboj tata je taky polda řidičak k autu je do 50ccm to znamená konstrukční rychlost musí být do 45km/h a to 555 ma myslim ze to maji vsechni 50tky takže klidně mužeš jezdit s 555,550,babetou, jawou 21,20,23 a dalšíma padinama
Datum: 06. června 2010 16:54
 Jak jsem si tak pročítal fichtlpokec, tak koukám, že tato otázka tu byla již několikrát
zodpovězena. Rozhodně nechci rýpat, ale jako držitel skupiny "B" by jsi to měl vědět.
Doporučuji prostudovat zákon o silničním provozu ve znění pozdějších změn a doplňků.
Pro ŘP vydané od 1.1.2001 platí: Pro skupinu B platí ustanovení § 81 odst,. 4, písmena a), b), c)
, odstavec 5 a odstavec 15, Zákona č. 361/200 Sb. Zákon o silničním provozu ve znění
pozdějších změn a doplňků.
Z výše citovaných právních úprav vyplývá, že jsi oprávněn řídit malý motocykl a moped
do konstrukční rychlosti 45 km/hod s vyznačením skupiny "B" v ŘP. Přičemž se skupina
"AM" do ŘP již nevpisuje.
Datum: 06. června 2010 13:49
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 S řidičákem skupiny B můžeš kromě auta řídit jednostopá motorová vozidla do obsahu válců do 50 ccm a konstrukční rychlosti do 45 km/h. Tuto specifikaci splňují většinou pouze mopedy typu Babetta, Stadion, Jawetta a jim podobné. Musíš vycházet z toho jaký obsah válce a jakou konstrukční rychlost máš napsanou v techničáku na 555.
Datum: 06. června 2010 13:10
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 na 555 ti treba A1, AM ti nestačí pokiaľ ta chytia na nej bez A1 triedy prídeš o papiere
Datum: 06. června 2010 11:46
 Čavte draci, mam problem na jawe207. menil sem píst, to se mi povedlo, ale uz sem zkladal motor naspet, medzi tymi dvomi pulkami motoru ostala špára a motor už se víc zatáhnout nedá. Nevite mi poradit, co mam s tým delat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 11:21
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Mám takový dojem, že jde v tvém případě o válec a hlavu válce. Pod válec patří těsnění a hlava se musí dotahovat křížem.
Ty tyčky jsou asi svorníky ,nebo se mýlím ?
Datum: 07. června 2010 11:21
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Při výměně pístu přece není potřeba půlit celý motor a jaký tičky na kterých něco drží máš na mysli? Pokus se přesně a podrobně popsat svůj problém, jinak Ti nikdo neporadí protože nepochopí co s tím máš.
Datum: 06. června 2010 13:28
 ale stalo se mi i to, ze ze tí tičky na kterých to drží se mi už 2 krát zlomili a musel sem koupit nové, a kdyš sem s tym jezdil, sálo to bočnej vzduch
Datum: 06. června 2010 11:27
 ne, myslíš, aby sem nahžál púlky motara?
Datum: 06. června 2010 11:23
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 A nahřál jsi ty kartery?
Datum: 06. června 2010 11:18
 Čavte draci, mam problem na jawe207. menil sem píst, to se mi povedlo, ale uz sem zkladal motor naspet, medzi dvomi tymi dvomi pulkami motoru ostala špára a motor už se víc zatáhnout nedá. Nevite mi poradit, co mam s tým delat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 19:37
 ono se to nekdy jevi jako ze je to sprára ale nekdy to tak jede skus to a uvidis a kdyz ne tak mas spatny jeden z tech kusu nebo taky oba mas tam asi nejaky nerovnosti a mas tak pak mezeru
Datum: 09. června 2010 19:37
 Cau draci mam dotaz proc moje babetta po rozpuleni uz nema takovy vykon jako předtím nevím proc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 10:47
 jj
Datum: 06. června 2010 10:47
 ok pak dej vedet
Datum: 06. června 2010 10:47
 jj takze v pondeli pujdu koupit tesneni nebo ho vystrihnu
Datum: 06. června 2010 10:46
 nn ten tmel vylita tam odsud..hlavne ten benzin ho rozezere (jak kterej tmel) a zacne se trhat..nejjistejsi je tmel-tesneni-tmel
Datum: 06. června 2010 10:45
 to může být i tím jo to jsem teda nevěděl ten tmel toho tolik nevydrží
Datum: 06. června 2010 10:43
 pokud si dal pod valec jenom tmel tak uz vime kde je problem
Datum: 06. června 2010 10:42
 jj díky na to jsem už taky přišel
Datum: 06. června 2010 10:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 i ja si myslím že je to tými novými vecami v motore ono to po čase možno povoli i mne pionier po go nechcel príliš ísť ale už to rozbehal inak ak by ti prisavalo falošný vduch pochybujem že by si mal sviečku tehlovej farby mal by si ju čiernú a ešte jedná rada nestaláčaj F5 lebo ti to bude kopírovať odpovede
Datum: 06. června 2010 10:40
 ted nevim ale myslím že těsneni(to papitove) i tmel ale novim to jjiste
Datum: 06. června 2010 10:39
 co si dal pod valec?jenom ten tmel?
Datum: 06. června 2010 10:37
 nee taky nové
Datum: 06. června 2010 10:36
 A gufera si nechal starý?
Datum: 06. června 2010 10:35
 hm to jsem teda zvedavy a spetne utesni vubec daval jsem ten černy těsnící tmel a nemužě to třeba nekde přisavat vzduch třeba přes nějake gufero
Datum: 06. června 2010 10:32
 tak muze to byt tim ze si to spatne utesnil,nebo si spatne nastavil zapalovani..nekdo rika ze po rozpuleni to pojede hur,kvuli novym loziskum,ze ty stary jak sou vybehany tak se lip tocej (vem si stary lozisko a roztoc ho..sice bude rachtat jako krava ale toci se dlouho,kdezto novy ne,to nema vule ale netoci se tak dlouho) a proto nekdo rika ze kvuli tomu,nez se to zabehne,to pojede hur...
Datum: 06. června 2010 10:25
 všechno jsem kontroloval svicka cihlove cervena nevim jsou tam nove loziska jestli to muze byt tím
Datum: 06. června 2010 10:22
 všechno jsem kontroloval svicka cihlove cervena nevim jsou tam nove loziska jestli to muze byt tím
Datum: 06. června 2010 10:22
 všechno jsem kontroloval svicka cihlove cervena nevim jsou tam nove loziska jestli to muze byt tím
Datum: 06. června 2010 10:22
 všechno jsem kontroloval svicka cihlove cervena nevim jsou tam nove loziska jestli to muze byt tím
Datum: 06. června 2010 10:22
 všechno jsem kontroloval svicka cihlove cervena nevim jsou tam nove loziska jestli to muze byt tím
Datum: 06. června 2010 10:21
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a dobre si pretesnil motor?? nepodfukuje hlava alebo valec dobrý predstih???
Datum: 06. června 2010 10:19
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 Dobry den mam otazku ohledne karburatoru na 21 . Jak je u u sani do valce takova mala dira ze spoda karburatoru, k cemu tam slouzi? dekoji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 10:15
 tam ti odkapava nadbytecny benzin,aby se to neprechlastavalo
Datum: 06. června 2010 10:15
 Zdar, chlapy heleď te řeším teď problém se samo přidáváním plynu...Mám 05ku a když nastartuju tak jde moc do otáček a je to jako když přídáš plyn skoro na plno a když tam je rychlost tak to jede samo...\\\\\\\\r\\\\\\\\nVyměnil jsem všechno co se týká plynu(Lanko, Jehlu, Šoupátko, Plíšek na jehlu a tyhle kraviny) ale zatim se ještě nic nedělal s celim Karborátorem... už nevím co stím nemůže to někde sát falešnej vzduch...\\\\\\\\r\\\\\\\\nprosím poraďte...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 18:44
 Tak vše vyřešeno jen to chtělo pročitit a utáhnout karbec  ...
Datum: 06. června 2010 18:44
 No tak jsem vše dotáhl zatím to nemůžu nastartovat proto že mám motor venku a čistim a dotahuju...
ale ten Fichlt v Zimě měl GO a jel jen jendou ale dobře ale vytáhl jsem ho včera a nastartuju a ono to přídá samo plyn a do takovejch otáček tak zařadim 1 a on jede sám zařadim 2 a jede a 3 a taky jede.... ale teď jsem vyčisti Karbec dal sem těsnění a modlim se... dál sem tesnění pod Hlavu... a doufam že to pojede jinak nwm... když tak dojdu ke káošovy pro Karbec... jinak nwm  mě ten Fichtl už štve člověk na něm takovou dobu dělá jednu věc a vyse.... se mu druhá  a tak je to dokola  ...
Datum: 06. června 2010 11:21
 vypada to na falesnej vzduch..zkus utahnout karburator a valec,je mozny ze to mas povoleny sroubky a tak si to nasava vzduch..pokud to nepomuze,dej jiny tesneni pod valec a pod karbec a zkontroluj jestli ti neutika smes okolo hlavy..no a uz se jen modli aby to prestalo,jinak budes muset menit gufera..
Datum: 06. června 2010 10:10
Jméno: jara
IP: uživatel9589
 Zkousel si postelovat privod benzínu do karbce?Neni jehla ohlá?
Datum: 06. června 2010 10:03
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
Posl.aktualizace: 06. června 2010 14:32
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Ok, já si ho tedy koupím... Hele a že na 125 si můžu udělat řidičák v 16 letech??? Nevíte kolik to stojí? Za půl roku mi je 16...
Datum: 06. června 2010 14:32
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Ty jo kup toho maneta..dyt to je perfektni stroj vcelku.. kamos to ma a vali mu to dobřee.. to ma i el starter ..aspon on ho tam ma..
Datum: 06. června 2010 10:57
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Ty jo kup toho maneta..dyt to je perfektni stroj vcelku.. kamos to ma a vali mu to dobřee.. to ma i el starter ..aspon on ho tam ma..
Datum: 06. června 2010 10:57
 Nazdar Tatran 125 bola moja prvá motorka a bola to hotová pomsta so Strojárni v Povazkej Bystrici je to dobrá a silná motorka ale má zložitú elektriku a hodí sa len do mesta a na udržiavané cesty však na to bola aj určená ale mimo cesty a mierný terén je hotový boj o život. Na tartran ti nestači vodický ale musíš mať aj na to roky a rozum a nejaké tie skusenosti aby na nej mohol vychutnávať jazdu pokiaľ na ňu sadne neskúsený tak je to pohroma ako pre motorku tak aj pre jazdca to je z mojej strany a rady všetko
Datum: 06. června 2010 10:16
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 To že má TP v depozitu znamená co? Někde schovaný?
Datum: 06. června 2010 9:08
 ten tatran 125 je náhodou luxusní motorka...jestli má TP tak ji hned ber.
Datum: 05. června 2010 23:49
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Já myslel že manet jako manet 
Takže by bylo lepší kdybych si koupil rači nějakou jawu třeba 175...
Nebo co je lepší? Jawa 150 nebo 175 nebo manet 125...
Na toho maneta si budu moct aspoň příští rok udělat papíry...
A jak to je z těma tlumičema ve předu??? Sou takový nějakýž divný, pružejí vůbec???
Datum: 05. června 2010 23:26
 jsi trouba..ty kupuješ tatran 125..... a to na wikipidei je manet 90... a ano manet 90 má jeden válec ale v něm běhají 2 písty...... zato ten tvůj tatran 125 má jeden válec.
Datum: 05. června 2010 23:19
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 http://cs.wikipedia.org/wiki/Manet_M-90
Datum: 05. června 2010 23:11
 Sorry za spam, ale proč se tam dělá to \\r\\n ???
Datum: 05. června 2010 22:51
Jméno: MultiWinmaxx
IP: uživatel7706
 Čau draci. dneska sem sundal valec a kouknu na ojnici a ona ma vuli tak 1 cm je to velikej problem ? diky za odpovedi vsem
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 22:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dokud ta klika nedře o setrváky tak to neřeš...já se taky těším až se mi vysype klika a už na ní mám 3 500km a pořád nic
Datum: 06. června 2010 22:25
 Udelej video nebo tak neco,to je tezky kdyz prvne reknes centak pak pul a beztak to bude milimetr na konec...
Datum: 06. června 2010 7:51
 cinka ti muzou krouzky,nebo cep,a nebo ta klika
Datum: 05. června 2010 22:49
Jméno: Mutltiwinmaxx
IP: uživatel7706
 No prave kdyz jedu tak tam neco cinka trochu je pro me tak 0.5 cm
Datum: 05. června 2010 22:44
 A kolik je dle tebe "trochu" ?
Datum: 05. června 2010 22:42
 A kolik je dle tebe "trochu" ?
Datum: 05. června 2010 22:42
 Nějaká malá vůle tam nevadí... Pokud ta klikovka při běhu nebouchá a jede to dobře tak bych to neřešil
Datum: 05. června 2010 22:42
Jméno: MultiWinmaxx
IP: uživatel7706
 tak 1 cm zrovna ne ale trochu se to hejbe na stranu
Datum: 05. června 2010 22:37
 Ale to je taky blbost podle me... To by musel jeden váleček z ojničního ložiska mět průměr 5mm a čep se snad tak opotřebovat nemůže  třeba se přepsal a chtěl napsat mm... .D
Datum: 05. června 2010 22:21
Datum: 05. června 2010 22:20
 Treba s ni hejbe nahoru a dolu
Datum: 05. června 2010 22:15
 1Cm... ty jo tak nevim to jistě ale myslim si že 1cm nemá ani ta mezera mezi setrvákama... Jestli to má fakt takovou vůli tak ta je brutálně po smrti
Datum: 05. června 2010 22:09
 denzileck byl rychlejší
Datum: 05. června 2010 22:05
 do boku?
Datum: 05. června 2010 22:05
 Do boku nebo kam?
Datum: 05. června 2010 22:05
Jméno: fikus
IP: uživatel4650
 ahoj draci dneska jsem si byl pro přihlášku do autoškoly na skupinu AM a tam po me chtej na ty prihlasce cislo obcanskyho prukazu a me je jeste 14let je mi 15 az koncem cervence. jak to mam udelat?diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 16:57
 presne nic tam nepis do toho cisla obcanksyho prukazu, oni si to pak dopisou az obcanku budes mit, jednoduchy
Datum: 06. června 2010 16:57
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 když nemáš občanku, tak tam nepiš nic, a máš cestovní pas? Jestli ne, tak rodiče budou muset jít potvrdit občanství, myslim na matriku.
Datum: 05. června 2010 22:26
 cislo svoji mámy...jezis co asi..chtej tam po tobe cislo obcanky tak tam nebudes davat cislo ujetych kilometru
Datum: 05. června 2010 22:07
Jméno: fikus
IP: uživatel4650
 jo muzes. a nevite teda nekdo co tam mam vyplnit?
Datum: 05. června 2010 21:51
 Co když má pařez kostrukční rychlost 45 km . to mužu jezdit s AM ?
Datum: 05. června 2010 21:47
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 si pockej az ti bude 15
Datum: 05. června 2010 21:41
Jméno: fikus
IP: uživatel4650
 kdo rika ze budu jezdit na fichtloj
Datum: 05. června 2010 21:40
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 vis to ze s AM nesmis jezdit na fichtloj!!
Datum: 05. června 2010 21:35
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Čau hoši mám dotaz. Mám na mustangovi 3 kroužkový píst ale jezdím nouzově na dva kroužky.Myslíte že mám z toho opotřebený válec? Chci tam dát nové kroužky ale mám obavy že by se to mohlo zadřít. Zdá se mě že bude hrana vložky na předu opotřebená. Prosím poraďte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 20:41
Jméno: Noname
IP: uživatel9662
 Prosím tě, osaď válec všemi kroužky novými, nebo doplň aspoň ten jeden chybějící a věř, že se nestane vůbec nic! Dodrž správné mazání 1:50, nebo chceš-li motoru přilepšit, tak 1:40 když dáš ty nové kroužky (kroužek) a dávej lepší olej, než M2T. Třeba MOGUL TSF, nebo SHELL ADVANCE SX2 a pod. Ty pístní kroužky nebrousí válec jak pilník, takže se nemusíš bát, že po chybějícím kroužku ti tam vznikla 1mm hrana - to je nesmysl. Pokud by tam nějaká mírná nerovnost byla, tak ti ji srazí postupně ten nový pístní kroužek v době záběhu. Předpokládám, že prasklý kroužek ti neudělal vrypy do válce, do kterých by nový kružek narazil. Jinak - kde projede samotný píst, měl by projet i píst s kroužky, protože když nasadíš nový kružek na píst a zmáčkneš ho plně tak, aby zabadly výřezy do zámečku, tak by měl kopírovat obvod pístu. Prakticky je kroužek pevná silná, ale křehká pružinová ocel, která se ti rozpírá a vytěsnuje vůle ve válci (v případě potřeby, kdyby tam byl zúžený průměr, tak by se měl ten kroužek pouze trochu víc sevřít směrem do pístu). Předpokládám, že tam budou nerovnosti jen v tisicinách milimetru. Jinak - jsou dokonce předepsané i tolerance vůle mezi válcem a pístem, a když je tato vůle velká, tak olej s palivem nanesený na stěnu válce není schopen píst namazat (kvůli velké vůli - protože píst chodí volně), ten se následně přehřívá, tím že chodí volně neodvádí dostatečně teplo na stěnu válce a pak už chybí málo kzadření motoru. Doporučuju co nejrychleji dotěsnit píst ve válci kroužkem, nejlépe vyměnit všechny, zaběhnout motor a kvalitně mazat.
Datum: 12. června 2010 20:41
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ten motor uz kompresi moc dobrou nemá tak chci dát nové kroužky
Datum: 06. června 2010 16:48
 Zajic-taky sem se snazil vysvetlit...
Datum: 06. června 2010 10:28
 to je taky napad,kdyz mas 3 krouzkovej pist tak tam nedat prvni krouzek...logicky,mel si dat prvni a druhej krouzek pokud si mel jen dva,ne druhej a treti...
Datum: 06. června 2010 10:17
 Protoze mu chybel ten predni takze se teoreticky hrana udelala dal do valce a kdyzby dal novej krouzek i do predu na pist a ten by tam dojel tak tam kde by to bylo zužený tak by se spojili konce krouzku a co by bylo dal si domysli...
Datum: 05. června 2010 21:48
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 proc by se to melo zadrit?! tam muzes dat novy ale nekdy se to spatne zajizdi jestli ten motor ma kompresi tak nevidim duvod je menit staci kdyztak pridat jen ten jeden krouzek jestli ti de oto ze tam chyby
Datum: 05. června 2010 21:40
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 schůdek tam jeste neni. Nezadre se to s novými kroužky?
Datum: 05. června 2010 21:36
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 stoho urcite neniopotrebovany, nechapu co vlastne myslis tou hranou jestli tam je uz schudek tak to je na vybrus novy krouzky to nespravej
Datum: 05. června 2010 21:34
 Dobrý den seso mám na vás prosbu... až zase budete objednávat spojkové tyčinky na pionýra tak tam temu kriplovi který je vyrábí pošlete místo peněz Bombu... Toto už snad neni možný. Jel jsem ke strýcovi který bydlí 150Km odtud. Celou cestu jsem utahoval šroub na ladění spojky,na ramínku spojky jsem schválně nechával několik mm vůli aby tyčinka nebyla zatížená když neni spojka zmáčknutá. Než jsem tam dojel tak šroub byl dotažený na max a spojka už nereagovala. Tak jsem vytáhl kontramatku aby šel šroub ještě malinko přitáhnout... Mno však po 50 kilometrech ani to už nestačilo.Zpět jsem jel 150km bez spojky a celou cestu nasrané v gatích kdy se mě vylámou převody. Doma jsem to rozdělal,na obou koncích je tyčka tak rozpláclá žez motoru jsem to páčil půl hodiny a z víka zapalování ji nemůžu dostat... Malá tyčinka je v tom taky rozpláclá takže ted zase musím půlit motor kvůli debilní tyčince Kdybych tam vrazil slanou tyčinku tak to vyjde nastejno,možná i lépe... Ještě jsem nikdy nebyl tak nasraný
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 21:03
Jméno: xyz
IP: uživatel9662
 Výrobci bývají svině, ale smluvní vztah máte s prodejcem u kterého zboží nakupujete, ten je poslední zodpovědný za výrobek, který prodává. Jemu ze zákona budete výrobek reklamovat, ne prodejci! Prodejce nemá důvod brát drahé a kvalitní, protože aby prodal nemůže na to dát tak vysokou cenu. Ale takový TAIWAN ten je super. Levňučko nakoupí a doufá, že to bude super kvalita a na každém super vydělá. Když to nevýjde, tak začne brát z jinama, aby neměl reklamace. Pokud má ale zákazníky jako jste vy, kteří nadávají na výrobce a né na prodejce, tak může brát ještě větší blato materál třeba z Afriky, kde ho bude lít černoch na pánvi do formiček. Já bych prodejci dovezl celou motorku a na jeho náklady ji nechal opravit, aby se naučil nakupovat kvalitní zboží. Kdyby se mu to nelíbilo, udělal bych znalecký posudek a řešil to u soudu, jako náhradu škody. O peníze nejde, ta tyčka moc nestojí, ale rozdělávat ten motor ... a drbat se s tím, než se složí ... Co kdyby tento díl způsobil trvalé zařazení rychlostního stupně, bylo potřeba nouzově brzdit a vznikla kvůli tomu smrtelná nehoda, nebo s trvalými následky?
Datum: 12. června 2010 21:03
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 všecky jawy z považských strojíren to je jen a jen samá kvalita tzv. Československá kvalita z Považských strojíren.
Datum: 06. června 2010 16:50
 draku tak to je mi jasne,, jenze jsi schytal kdysi tycku,,ted uz jsou kalene madi in cr,,ty mas madi in taiwan,,sorac za toho kdo tp pritahl do republiky,,,,taky jsme mu je vsechny vratil a ted uz mam gut
Datum: 06. června 2010 13:47
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Když ty konce nejsou kalené, není se čemu divit. Pozná se to vizuelně podle barvy. Ty konce musí být tmavé.Je-li tyčka
jednobarevná, je to nefunkční součástka .
Datum: 06. června 2010 8:31
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Nic se nevyrovná tomu, co je Made in Czechoslovakia.
Datum: 05. června 2010 22:02
 Taky mám chut si ho někde najit a rozbit mu tlamu... Dnešní výrobci jsou s prominutím kokoti... jim jde jenom o prachy. oni to odflágnou,na kvalitu a funkci serou jediné co je zajímá tak je to aby za to měli prachy... Staří čeští výrobci byli aspon borci a jde to poznat. Takový pařez. má to přes 50 roků,najeto desítky tisíc a pořád to jezdí jak střela. Koupíte new pionýra,jezdíte s ním 5 roků do práce a můžete ho vyhodit do šrotu,tak je to dnes skoro se vším
Datum: 05. června 2010 21:57
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 to by me zajimalo jakej krypl to vyrobyl potreboval by poradne na tlamu.
Datum: 05. června 2010 21:38
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cau , chtel bych se tu zeptat jestli by nekdo nebyl schopnej udelat rezonancni vyfuk na origo fichtla za rozumnou cenu dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 13:17
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 na to sem se neptal
Datum: 06. června 2010 13:17
 Na origo se to moc nevyplati...
Datum: 05. června 2010 21:55
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 kterej tachak ze skodovky jde na jawy, byly totiz 2 typy kazdej byl jinej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 9:02
 tachace jsou stejny lisej se akorat pocitadlem ujetejch kilometru s dennim pocitadlem/bez denniho pocitadla jinak se nelisej. jo este barvou ramecku  jinak jsou stejny tak jeden tachac co tam dal tvuj tata tak byl spatnej mam doma taky dva tachaky - jeden ukazuje 40km/h a druhej pri stejny rychlosti ukazuje neco malo pres 20km/h
Datum: 06. června 2010 9:02
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 tata dal do 125 tachometr jinej a on ukazoval vic!!
Datum: 05. června 2010 21:43
 řekni mi rozdíl
Datum: 05. června 2010 21:25
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Nazdar draci, mám další dotaz. Jak mám sundat matici na primárním převodu na klikovce? Odtahoval jsem ji klíčem 19, ale začne se běžet píst... Poraďte prosím blbovi  Nikdy jsem to nedělal... Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 23:17
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 pneumatický utahovák, tak to dělám já
Datum: 05. června 2010 23:17
Jméno: Pišta
IP: uživatel6617
 prostrč něco rovnýho ojnicí a zapři to o kartery a můžeš povolovat nebo utahovat
Datum: 05. června 2010 21:54
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 No to není, ale mám strach abych něco nedodrbal. Dík moc, hej, fakt se nezlobte, že se ptám na také hovadiny.
Datum: 05. června 2010 21:10
 to je tak složité vzít treba hasák, chytit s ním kolečko a klíčem povolit matici?
Datum: 05. června 2010 21:06
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Čaves draci, mam tu na vas akutni dotazek  ...........mam fichtla 20 a nehazi jiskru na kladívkách (alespon tam žádnou nevidim) timpadem logicky nestartuje  ..........vymenil jsem kondenzátor,očistil kladívka, napojil startovací cívku a sroubek co drzi kladivko a kondenzator k nabijecce na autobaterii abych zjistil jestli zapalovací cívka funguje(mezi kladívky skáče jiskra) , vyměnil jsem inducku, zaizoloval draty..............ale porad nic.........nevím si s tím rady  fichtl nejezdí uz par tydnu  prosim poradte mi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 16:06
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 a jak mají ty podložky být správně zapojeny? prosim poradte
Datum: 07. června 2010 16:06
 Žádná jiskra tam není
Datum: 06. června 2010 11:42
 ne,jestli haze svicka jiskru..na baterku tohle zapalovani neni baterku tam vubec necpi  dej svicku do fajfky,priloz ji k valci a slapni a na svicce se musi obevit jiskra
Datum: 06. června 2010 11:40
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 hmmm moc tomu nerozumim a tata me k tomu nechce pustit kdyz tomu nerozumim tady mate par obrazku ze zapalování snad z toho neco vyctete..................http://img405.imageshack.us/i/p6060548.jpg/ jinak díky za ochotu
Datum: 06. června 2010 11:35
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 odtrh mam nastaveny na 0.4 mm a jinak u fichtla moc nerozumim elektrice (je to má slabá stránka) proto si nevim rady  jinak diky za rady a az to vse vyzkousim tak dam vědět
a k dotazu "ses si jistej jestli to haze jiskru?" to myslis jako kdyz to napojim na nabijecku?
Datum: 06. června 2010 10:54
 fermez ti to rikal..muzou byt od oleje...me se to stalo taky,z niceho nic se to skratovalo,s nicim sem nehejbal..vymenil sem podlozky a jelo to..hele a ses si jistej ze to haze jiskru?  promin ale nevim kam az sahaji tve schopnosti,protoze posledni dobou sem pisou lidi co ani nevedi jak svicku vyndat  pro jistotu  -svicku dej do fajfky,priloz ji k valci aby vznikl elektricky oblouk a slapni na nakopavacku..  jo a sesteloval si spravne odtrh?
Datum: 06. června 2010 10:23
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 No jo ale proc to teda nejezdilo jeste driv nez jsem s temi podlozkami hybal? ja s nimi hybal az potom co to nestartovalo
Datum: 05. června 2010 21:50
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 prsne jak pise cezetak. Taky ta izolace muze bejt od oleje a pak to taky nechata vtom pripade dej novy nebo jiny. Nezkousej je umejt to nepomuze
Datum: 05. června 2010 21:46
 neni to hloupost..když ty podložky špatně naskládáš, tak budez zkratovat kladívko z kostrou nebo kabel o cívky s kostrou a nepojede to.
Datum: 05. června 2010 21:27
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Mno jo ale jak se teda vysvětlí že to nestartuje? to je hloupost aby to nestartovalo kvuli spatne pridelanym izolacnim podlozkam se kterymi jsem hybal az kdyz to nestartovalo nebo to myslis tak ze jiskra by tam byt nemela kdyz tam mam tu baterii?
Datum: 05. června 2010 21:05
 no na kladívkách by ani jiskra být neměla.... tvůj problém je v tom že jsi špatně poskládal izolační podložky na tom šroubku.
Datum: 05. června 2010 20:53
 caute surne potrebujem komplet hlawu na jawu 125 dandy... cize vačku, vahadla komplet setko... diki piste na email miseno121@azet.sk.......prosim\\\\r\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 20:24
 a co sme? nějaká mototechna?
Datum: 05. června 2010 20:24
Jméno: primaxxx
IP: uživatel5566
 zdar,
hele máte nekdo zkušenosti s napínákem nebo šponovákem řetezu ale takym hle ???
http://cz-cross.rajce.idnes.cz/Dodelavani_ramu,brouseni_nadrze/#SDC17339.JPG
ja to chci udelat ale vubec mi to nejde nevíte nekdo jak na to ??nebo nemáte nejaky navod nebo foto jak to udelaT ??
díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 20:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dyť to jasně vidíš na tý fotce... případně ten čep nemusíš mít vrtanej v kyvce, ale mužeš si na ni nabodnout třeba trubičku, nebo cokoliv... nechtěl by si ještě říct, co máš dělat pravou a co levou rukou? když to nezvládneš vymyslet a dokonce ani udělat podle fotky, tak už docela pochubuju že to vubec zvládneš...
Datum: 05. června 2010 20:17
|



|