Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Martin
IP: uživatel9317
 Zdarec ldi vim ze to tu nepatri ale prosim vas asi mam neco s PC normalne sem ho zapl a najednou sem mel vsechno modry , vse morou barvaou ale jinak funguje je to takova tmave modra myslim tim vzhled kdyz se podivas na obrazovku uplne vse je modre diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 6:58
 Co to je za monitor? CRT nebo LCD? Jestli ještě CRT(taková ta velká bedna) tak ti na 95% odešel monitor. Grafická karta většinou dělá jen tečky na monitoru když odchází. Nebo jsi si v nastavení monitoru rozladil barvy.
Datum: 08. června 2010 6:58
Jméno: wtf
IP: uživatel2437
 může to bejt taky špatně zapojenej konektor monitoru
Datum: 07. června 2010 15:54
 ne nemam potrebu  CoD 4 na ni bezi, ETS taky, WoW taky a vic nepotrebuju
Datum: 07. června 2010 15:42
 Asi ji moc netaktujes a neprehrivas
Datum: 07. června 2010 15:37
Datum: 07. června 2010 15:34
 Co to je za znacku a typ?
Datum: 07. června 2010 15:30
 No jestli vzdycky to nevim no
Datum: 07. června 2010 15:29
 No jestli vzdycky to nevim no
Datum: 07. června 2010 15:29
 kdyz ti tohle udela tak zkus graficku s citem natlacit do desky, je mozny, ze povylezla. Dela mi to taky, akorat, ze ja mam monitor cernej. Tohle zabere vzdycky
Datum: 07. června 2010 15:20
 Odchazi grafarna do kremikovyho nebe nebo je neco s monitorem...
Datum: 07. června 2010 15:15
Jméno: Ondra
IP: uživatel8917
 čus draci chtel jsem se zeptat,jestli nahodou nevite jaky ma RAL barva-slonově bíla kost?Co se davala na jawu 05  diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 19:10
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
Datum: 07. června 2010 19:10
 a jak to víš ty, že to není slonová kost? třeba na 05 mam slonovou kost, a kámoš taky...i po rozleštění je furt stejnej odstín...
Datum: 07. června 2010 16:52
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Nevím kde jste tu přišli na slonovou kost když to bylo nový tak to byla bílá lehce našedlá fakt jen lehce, možná zoxidovaná 40letá vypadá jak slonová kost.
Datum: 07. června 2010 16:20
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel9608
 Mně vyšla na 21 nejpodobnější RAL 7044 - hedvábná šedá.
ale možná měl 05 trochu jiný odstín...
Datum: 07. června 2010 15:02
 cau, mam dotaz , rve mi strasne vyfuk a tak sem se rozhodl ze z druheho vyfuku udelam nejakej tissi , ale aby to zase neztratilo vykon. Problemem je ale ze ja ho mam vybrakovanej a mam ty tlumice doma ale vice kusu , a nevim vubec co tam patri mohl byste mi to nekdo popsat ? je to na pionyra mustangovej vyfuk .. DIKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 13:59
Jméno: Libor232
IP: uživatel5546
 zkousel sem ho slozit jak je origo a dusi se mi jak je to mozny?
Datum: 07. června 2010 13:59
 dal bych tam treba nejakou dratenku nebo neco pak ..
Datum: 07. června 2010 11:11
 Ahoj, měl bych takovej dotaz, Mám 555 a chtěl bych totálně zrepasovat převodovku, kvalty už mi vyskakujou všechny tři hlavně při jízde do kopce a spojka klouže už taky dost, a seštělovat se to už moc nedá. Chtěl bych to udělat prostě komplet, převody i se spojkou, pasují tam kolečka,hřídele a spojka z 05/20/21? Chtěl bych to všechno nakoupit tady na fichtlkámku, ale mají tam je věci do převodovky na novější modely... co všechno doporučujete koupit a co ne, aby to bylo ok, ale abych zase nekupuval něco zbytečně... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 1:32
Jméno: Mapone
IP: uživatel9616
 Ok, díky tak mám vyřešenou spojku, gufera, ložiska, řadící automat, ale pořád nevím co hřídele a kolečka
Datum: 08. června 2010 1:32
Datum: 07. června 2010 23:33
Jméno: Mapone
IP: uživatel9616
 Ok, borci díky moc, takže spojka bude s 20/21, ložiska a gufera samozřejmě půjdou taky... A poraďte co s tím řadícím automatem, dá se to nějak zrepasovat, seštelovat nebo koupit nové? a kolečka a hřídele bych taky dal klidně nové, dá se to někde koupit nové i na 550/555???
Datum: 07. června 2010 22:32
 nj ale nemusi to byt řadicim automatem kamošovi vyskakovala jednička a byly kulate takove ty hřidelky co mely zapadavat do toho kolečka ale pokud vyskakuji všechny 3 kvalty tak by to nohla byt vidlička ohla nebo i ten řadici automat
Datum: 07. června 2010 18:06
 kvalty vypadavaj skoro ve vsech pripadech diky automatu... prevodovku z novejsich chrchlu nenarves do karteru z 555.... ovsem muzu ti doporucit dat do 555 spojku z novejsich typu... neproklouzne ani kdyby ses po.ral  aspon u me ne
Datum: 07. června 2010 17:22
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 n3rv : ne ne, me vyskakovala trojka a v servisu mi spravili ty 3 dirky v tom naboji a je to ok. totiz rychlosti vyskakujou protoze ty tri vystouply kolecka ktery zapadaj do tech tri direk na druhym kolecku v sobe nedrzej protoze ty dirky jsou ovalny a vyhlodany, tim padem pri vyssim napeti, sile, to nevydrzi a vypadne. automatem to muze bejt taky ale nejspis to bude tema koleckama.
Datum: 07. června 2010 16:26
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 no tak když bude mnět rozpuleny cely motor, tak by tam ty ložiska a gufera mněl dat nove.
Datum: 07. června 2010 12:05
 Převody je zbytečné kupovat,jestly ti to vyskakuje tak je to řadícím automatem.A stejnak by ti tam ty kolečka nešly.Dup novou spojku.Možná bych i vyměnil ložiska a gufera
Datum: 07. června 2010 11:55
Jméno: nkpmk
IP: uživatel1194
Posl.aktualizace: 07. června 2010 0:02
Posl.aktualizace: 11. června 2010 18:24
Jméno: monste
IP: uživatel7480
 presne to mi dela treba na zaplatach nebo na kaminkach to plave jako buzerant  sry za sprosty slovo  ale uz me to stve jak jedu do zatacky pred hlavni a naklonim milimetr a uz to drnca tak to musim projet bez zastaveni a uz me mi to ani na jedny cyklostezce pekne vymslilo nevimco s tim...
Datum: 11. června 2010 18:24
 chce to zadní tlumiče (co tu má sesa),a silniční pneu kulaté.ty origo naklopíš a jedeš po hraně pneumatiky.ty tlumiče vřele doporučuji.je to nebe a dudy.
Datum: 07. června 2010 21:49
 No tak jasný že na parkovišti ve městě nepojedu 60 .Jinač když jezdím normálně tak taky i do nějakých zatáčkej hnusnejch letím i 70 a je to mírně z kopce a pak hned do prava mírně ale to i i jiný .Taky máme tady kopce kterej má 16% stoupání a z neho sme letěl skoro 80 a zatáčka hrozně táhlá doleva a ješto to vyněšelo to při těch rychlsotech se pak musím člověk modlit aby z toho nevylítnul  .
Datum: 07. června 2010 18:55
 No to já taky jednou nalít do dolíku v silnice v 75 a takovej malej dolík a co to udělalo no hrozně mrdlo to semnou jak kdybych měl jen pár kg ale naštěstí se nci nestalo.
Datum: 07. června 2010 18:52
 mo jeste jedna vec jediny co mi fik dela tak že dřu o stojan nebo stupačky jednou sem mi povedlo aj chytit o lauf
Datum: 07. června 2010 18:08
 kamo ja jezdim do zateč nekdy i 60 tech 50 aj když tam je nejaka ta dira znaš naše cesty a zatim žiju ale jednou sem mel volne všechy špice klopim jako prase kolo nadskočilo a to si mel videt co se delo
Datum: 07. června 2010 18:03
Jméno: plechy
IP: uživatel9606
 skus si tam dát new gumu a skakat to nebude!
Datum: 07. června 2010 12:58
Datum: 07. června 2010 7:03
 Čus draci kolik pojede tohle?????V papírech je napsáno 85 .ttp://jawagallery.net/?page=click&jm=jawa_cz&url=Jawa_150_typ_352_08
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 23:26
 Ještě jeden dotaz mám ..  co mám koupit radči za olej k ředění benzínu? M2T - to si myslím že je zbytečně blbý , Shell Advance SX2 - ten nevím , Mogul TSF anebo nějaký jiný za přijatelnou cenu? a ještě v jakém poměru ten co je nejlepší... ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 13:26
Jméno: Zdeněk Březovský
IP: uživatel9641
 Jestli máš něco staršího tak kup M6A:X
Datum: 10. června 2010 13:26
 No na to M2T bych nešel jenom kdybych byl někde na posuští a neměl po ruce nic jinýho tak bych to tam nalil jianč ne .Te Shell je dobrej........
Datum: 09. června 2010 23:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ten schell je dobrej..
Datum: 07. června 2010 15:24
  díky.však říkám že M2T nechu .taky sem o tom četl mnoho a všude na nic...ale radči si připlatím za kvalitu.díky
Datum: 06. června 2010 23:20
Jméno: Aleš
IP: uživatel9601
 Olej benzín neředí, ale měl by se na něj vázat a motor mazat! O olejích zn. M2T jsem četl dost a sám jsem ho též používal, když jsem byl mladý a blbý a do kapsy měl ještě ke všemu hluboko. Dnes používám Shell Advance SX2. Bude skoro jedno, jestli to bude Shell, Castrol, nebo Mogul TSF, ale zvážil bych koupi M2T! M2T je z nouze ctnost - nutno si uvědomit, že to je olej prakticky vzniklý jako odpad po nějaké rafinaci, který se hodí nejvýše na domazání do benzínu. Já si ale myslím, že se nehodí na nic. Jezdíval jsem na tento olej a když jsem dosáhl vrcholu kopce (ten kopec byl extrémní na stranu druhou), tak fechtl měl úplně jiný zvuk, sotva jel, jen bručel - ten olej ho neumazal.
Kup podle úvahy a peněženky.
Datum: 06. června 2010 23:03
 Cesto ,mám prosbu chci rekonstruovat podle dopátraných informací na internetu moto STADION S11 typ 552 z roku 1960 jako dar pro otce,takže pojedu na svoje náklady ,ale k věci zajímá mě jaká by měla být barva ??? Jaká barva nebo barvy byla typické ,aby to bylo co nejvíce autentické dal bych i kola do chromu at to má grády když už tak už ale prostě tápu kdyžby někdo pomohl budu moc rád všechny informace vítány  díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 22:50
 Napiš mi na icq 204-156-619, s renovací ti poradim...
Datum: 06. června 2010 22:50
 Prosím Vás koupil jsem převodový olej PP90 ... je to dobré ? jawa 50-mustang......a musí se to za každou cenu nalít do horkého ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 13:40
 lepší je PP80! , pri PP90 sa mi prilepila spojka a nechcela vypínať, proste je veľmi hustý....
Datum: 11. června 2010 13:40
  nebolelo.díky moc
Datum: 08. června 2010 7:44
Jméno: Aleš
IP: uživatel9601
 Na boku motoru, kde budeš lít olej je převodovka a sekundární řetaz motoru. Motor zahřej jízdou tak, aby boční hliníkové víko převodovky bylo příjemně teplé na ruku, pak povol spodní vypouštecí šroub na víku motoru - pokud tam není, tak povol opatrně celé víko motoru. Šrouby nevyšrubuj úplně, jen tak 0,5 cm a víko opatrně odlep plochým šroubovákem první nahoře, pak opatrně dole, aby jsi nepoškodil papírové těsnění kolem víka převodovky a olej vylíj do předem přichystané nádoby. Pak víko přitlač rovnoměrně k motoru a šrouby pevně dotáhni-předpokládám, že se ti mezi tím nedostane nějaká nečistota mezi víko a motor, která ti způsobí úkap oleje a špatné dosednutí víka. Až to budeš mít, odsřoubuj horní větší šroub pro lití převodového oleje a menší na boku víka, který je kontrolní. Olej lij pomalu tak dlouho, až ti začne kontrolním otvorem vytékat. Dosáhl jsi plného stavu oleje v převodovce a šrouby zašroubuj a dotáhni.
To je celé, ani to nebolelo.
Datum: 06. června 2010 23:40
 Aha-díky moc.jako mám si dát pozor at ho tam nedám hodně?a jak poznám kdy dost? mám ho litr.tak kolik ho mám dát?
Datum: 06. června 2010 23:16
Jméno: Aleš
IP: uživatel9601
 Rozdíl mezi PP80 a PP90 je ve viskozitě. Kdysi jsem do Jawy lil taky PP80, nebo 90. Pokud chceš opravdu požehnat Mustangovi dlouhý život - jestli ho máš v super stavu, doporučím Ti při další výměně koupit specifikaci SAE 80/90. Je to olej, který kombinuje vlastnosti obou, čili je vhodný svou viskozitu na léto i zimu a je určený pro vysoce zatěžované převodovky. Mám ho v Hondě a ta točí do 13 000 ot. (a to je 50ccm). Tvůj olej je určený jako letní, nebo i celoroční, takže předpokládám, že bude spíše hustší, dej pozor na správné plnění, ať ti to neudělá podtlak mezi lamelama spojky, které se pak přilepí a spojka nechce odsadit. Tento případ už jsem zažil. Nepřelívat!
Datum: 06. června 2010 22:49
 Aha.Děkuji moc...
Datum: 06. června 2010 22:40
 ano do mustanga je to dobré... Do horkého se to lét nemusí. To se jenom starý olej vypouští z horkého motoru aby to vyteklo všechno i s těma nečistotama...
Datum: 06. června 2010 22:33
 prosimvas nevíte někdo jestli někdy bude k mání Vape na pionýra,ale s větším výkonem pro světla? Alespon 30W... nechce se mi kupovat to 20 watové za ty prachy protože jezdím skoro pořád po tmě a s žárovkou 15W to bylo hrozný. Až jsem si upravil altík na 30W tak už to svítí jak bláznivé s tou 25W žárovkou a vidím v noci všechno
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 18:11
 lidi nevite kolik by stalo kdyby mi to nekdo udelal sam si na to netroufam
Datum: 07. června 2010 18:11
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Spáchej tohle http://btelectronic.sweb.cz/ctyrpol.htm já jezdím s 35W halogenkou a stíhám i v pohodě nabíjet baterku. Dá se provozovat i 40/45W, ale to tam není výrazná rezerva pro nabíjení zejména při provozu ve městě. Těch 35W je možné provozovat i na původním statoru s třemi póly. Každopádně základ je zapalování CDI, které má výrazně menší spotřebu než původní indukční, pak úspora vzadu pomocí LED světla. V noci uvidíš nádherně. Existuje i varianta s xenonem, kterj také vezme 35W a testoval jsem to i s baterkou 12V/1,2Ah a fungovalo to nádherně a to pak budeš svítit jako bůh  . Já to ale nemám protože mi přišlo to hodně drzý.. a proč dráždit policajty, když mi to takhle stačí...
Datum: 07. června 2010 15:57
Jméno: Aleš
IP: uživatel9601
 *PŘEDNÍ KOTOUČOVÁ BRZDA - ŽÁDÁM O POMOC*
Zdravím Vás všechny. Mám HONDU NSR 50 a neustále mi přibržduje přední kotoučová brzda. Dojezd je max. 1,5 km = 3-4 brždění, pak se systém natlakuje a destičky zůstanou sevřené do kotouče. Při povolení odvzdušňovacího šroubu na třmenu brzdy a odtlakování brzd. kapaliny destičky odskočí a kolo je volné. Zkusil jsem 3 druhy brzdové kapaliny DOT4, mám nové brzdové destičky - neoriginální, brzdový systém je čistý, kolem pístků jsou nové těsnící gumky, pístky chodí - ale zamáčknout jdou jen velmi silně, brzdová hadička je stará, ale průchozí. Brzdový kotouč má házivost asi 0,05 mm a tloušťku o 0,2 mm větší než minimum. Brzdový systém se natlakuje a pak už nepovolí destičky. Tento jev není závislý na zahřátí od brždění, stalo se mi to několikrát i za studena. Když brzdové destičky odskočí, tak jejich vůle mezi kotoučem je menší, než 1 mm. Pokud někdo z Vás něco podobného řešil, napište prosím. Můj odhad je, že se nejspíš nevrací po odbrždění dostatečné množství brzdové kapaliny zpět do vyrovnávací nádržky, Je to takový začarovaný kruh. Poraďte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 17:45
 brzdová hadice nebo mrtvý chod na páčce
Datum: 07. června 2010 17:45
Jméno: Harmi
IP: uživatel9602
 Čau ,řešil jsem úplně stejnej problém u jedný motorky na zadní brzdě. Nakonec se ukázalo ,že byl problém v brzdové hadičce. Byla tam pancéřová a na jednom konci byla u koncovky nějaká nalomená a nepropouštěla kapalinu zpátky po odbrzdění. A taky mi někdo radil že by mohl být problém v brzdové pumpě ,že by mohla být zanesená nebo nějakej problém s tím že nepropouští zpátky. Ale u mě to bylo tou hadičkou. Přeji hodně štěstí s odstraněním závady
Datum: 06. června 2010 22:10
 Zdravím draci.U mého fíka mě štve jedna věc když jedu na vysoký otáčky tak v tom začne hrozně zvonit (cinkat),chrčet a je to hrozný.Co myslíte bude píst starej je tam totiž z 05 a tam to taky zvonilo.Mám ten motor po GO ale jaksi to zvonění mě štve a ještě jedná věc ten čep v tom pístu jde lechce.Jinač mám jehlový ložisko i nahoře a kroužky sem zkoušel nedávno nový a zajel sem a zase v tom začalo zvonit už fakt neim čím by to mohlo bejt .Prominte že fůrt otravuje ale tady u nás mě s tím nikdo neporadí .Díkes za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 20:17
Jméno: Noname
IP: uživatel9662
 Problém je v tom čepu. Neměl by jít ano volně vytáhnout rukou. Správný čep kdyby jsi tam měl, tak by jsi musel píst zahřát, any jsi čep vytáhl. Je na to celá tabulka pro osazení válečků, čepů, pístů a ojnic. Které se kterýma. Nemožno ti od boku střelit, jaký čep máš mít, když nevím jakým máš píst a ojnici. Mezi některými rozměry jsou rozdíly v tisícinách, jinde v setinách mm, takže, buď si musíš správně změřit mikrometrem a v tabulce najít příslušný čep, nebo pokud to chceš řešit jak zemědělec a nějaké míry tě zrovna netankujou, tak tam dej aspoň takový čep, který bude těsný a nepůjde tam volně rukou. A zas ne tak velký, aby jsi ho tam rval i po nahřátí pístu kladivem na silu.
Datum: 12. června 2010 20:17
 Já měl na Babettě 207/100 taky tacháč digi od kola, podotýkám správně seřízen a ukazovalo mi to, že jedu 98 km/h  Asi ty vibrace
Datum: 07. června 2010 14:29
 A ty radary u nás zas ukazujou o 5 až o 10 mín .Tady u nás a každej je jinej ale stojej za hov**.
Datum: 06. června 2010 22:31
 JAWA_ceZetak:Abys věděl jednu chvíli sem jezdil i s digitálním tacháčem od kola a dal sem na tu 2 ..56 a na 3 kolem 65.A měl sem ho seřizen tak jak má bej správnej obvod kola a tak .
Datum: 06. června 2010 22:30
 boocher: prej jo...jeho kámoš prej jede na dojku 60....včera to tu psal
Datum: 06. června 2010 22:05
 Ale tu kliku a ložiska na klice bych vyloučil .Jedině jak píšeš ten jehlový nahoře,píst a nebo kroužky s válcem .
Datum: 06. června 2010 22:04
 To jde? Já jsem dvojku na rovině vytočil maximálně na radarových 50km/h a to už byl motor zralý na vyskočení z rámu  To cinkání může dělat víc věcí: Ložiska na klice,ložisko v klikovce a ložisko pístního čepu,volné pístní kroužky a volný čep v pístu nebo v ojnici... Taky může být volný píst ve válci pokud je nějak extremně vyběhaný. Ale videl bych to na to ojniční ložisko to cinká nejčastěji
Datum: 06. června 2010 21:57
 to je tím že jezdíš na dvojku 55
Datum: 06. června 2010 21:47
Jméno: george
IP: uživatel1834
 zdár draci mám mz 150 jakej olej by ste mě doporučily do benzínu a do převodovky?díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 23:14
 Jestli to máš dovuktakt tak do benzínu asi syntetiku poněvač to dočí dost MZ a do převodovky to neim hele nikde sem to nevlastnil
Datum: 09. června 2010 23:14
 zdravím mam takový problem, mam dandy 50 a poslední dobou s ní neco je. nastartuji normálne, když zařadim a přidám plyn, a de do otáček tak chcípne. když už se rozjedu, tak když tam mam tak 3 tak nechce jít do otáček začne vynechávat a když skusím za 4 tak se dusí. už nevim co stim, vyčistil sem jehlu a trysky, jinou svíčku sem dal a furt nic.. jakoby neco v motoru, ale divné zvuky to nevydáva...takže už nevím.. dekuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 11:07
 dekuji za radu ok. vyskouším to a napíšu. vím jen že sem tam mel svíčku která byla do nižší teploty a dal sem tam tu která byla určena do vyšší. pokusím se udelat to co si mi napsal, zatim dík za radu
Datum: 07. června 2010 11:07
Jméno: Aleš
IP: uživatel9601
 Jedna z možných příčin může být svíčka. Svíčky jsou teplé a studené - liší se číslem na svíčce. Nižší číslo = teplejší svíčka, vyšší = studenší. Pro starší motory se doporučuje osazovat teplými svíčkami. Zkus si sehnat svíčku nejlépe s číslem 5. Sám jsem se svíčkama labaroval u své Hondy a můžu potvrdit. Studená svíčka - motor nastartoval, zvuk super - jak 4 -takt, ale po přidání plynu zdechl a nebylo možné ho hned tak nastartovat - výkon to nemělo. S teplou svíčkou to zní opět jak 2-tak, ale motor jde hned do výkonu. Tento pokus nebude stát víc, než 120,- Kč (NGK), když koupíš levnější, nic se nestane. Sežeň stejný typ svíčky, ale s číslem 5 a napiš, jak jsi dopadl na centercom@email.cz .Pokud by toto nepomohlo, doporučuju provést seřízení předstihu, případně byl-li dělán, zkontrolovat čistotu kontaktů odtrhu. Často to lidi očistí pilníkem, nebo šmirglem, ale nechají tam ten abrazivní nevodivý prach na kontaktech. Pak mě ještě napadlo - příliš bohatá směs paliva - málo vzduchu = seřídit karburátor, zkontrolovat sání i falešné sání mimo filtr - případně to bude předstih. Každopádně tou teplou svíčkou nepokazíš nic. Liší se jen délkama izolátoru uvnitř a teplotou na povrchu. Jsi-li detailista nastuduj si rozdíly na internetu. Každopádně prosím napiš, jak jsi dopadl s tou svíčkou, zajímalo by mě to. Díky Aleš.
Datum: 06. června 2010 23:28
 Chcem sa spitat mam babettu 207 a ked pustim benzin tak furt tecie s karburatora stale ho preplavuje a uz som to mal aj rozobrate nastavil som plavak a nerobilo to 3 dni a zacalo to zase uy neviem co stim moye byt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 21:30
Jméno: Fogi
IP: uživatel9597
 Tak sem pohledal jestě nějake nakresy a pročetl fora a diskuze a nakonec sem se rozhodl tak,že nechám dvoukanál s tím,že vyfukovy kanál bude rozšiženy,změněné radiusy a vyška od HU bude 28mm + přidělané 2 pomocné vyfukáče,sací kanál bude rozšiřen na 30mm a výška zůstane stejna,Hlavni přefuky o 1mm rozšiřené...CO na to řikate? mohlo by to vubec jet??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 18:54
Jméno: Fogi
IP: uživatel9609
 Jestě poslední dotaz  mam prodloužit i spodni hranu vyfukoveho kanalu? Na vykresech 4K ze SM je 44mm spodni hrana kanalu od vrchní hrany vložky.
Datum: 07. června 2010 18:54
 já mám origo karbec přefrézkovaný na 19mm
Datum: 06. června 2010 22:06
Jméno: Fogi
IP: uživatel9597
 Fakt díky moc..Karbec asi dellorto 19 nebo mužu i větši?
Datum: 06. června 2010 21:57
 spodní hranu sacího kanálu dej 68 mm
Datum: 06. června 2010 21:54
Jméno: Fogi
IP: uživatel9597
 Ok. Díky za rady..  A saci kanál mám dit jak vysoky od HU ? Bude to lepši než ten 4K ze SM?
Datum: 06. června 2010 21:51
 výfukáč 25?? ti to sežere píst i kroužky  ..... pokud použiješ obyč pístní kroužky tak výfukáč široký 23mm a okýnka 5mm... sací kanál fakt dej 24mm
Datum: 06. června 2010 21:48
Jméno: Fogi
IP: uživatel9597
 Ja se dival na 4K ze světa motoru a podle toho jsem bral ty rozměry jsou takove jak zde píšu..šiřka saciho 30mm  jinak dám na vás a přefuky nechám tak jak jsou a šiřka vyfukáče 25mm?? a pomocné vyfuky 4mm ??
Datum: 06. června 2010 21:39
 jo jenže když mám hromádku válců a nevíš jak jezdily v sérii  ..tak to je potom težko....
Datum: 06. června 2010 21:35
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cezetaku , je jasny ze vykurvenej valec nema cenu upravovat
Datum: 06. června 2010 21:26
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cezetaku , je jasny ze vykurvenej valec nema cenu upravovat
Datum: 06. června 2010 21:26
 standa: tak tohle mě nikdy nenapadlo  ......vybrat si válec podle toho jak jel v sérii....dobrý typ
Datum: 06. června 2010 21:23
Jméno: standa
IP: uživatel9593
 saci kanal hlavne udelej tak,aby ho píst zavřel!!! Jeho výšku zvol dle svého gusta...Na přefuky bych nesahal....jak potom docílíš toho,aby foukaly naprosto symtericky?? Prefuky v origu jsou dobrý!! Hlavně si najdi valec,kterej výborně jel i v seriovce,protoze u nej bude jistota symetrie prefuků!
Datum: 06. června 2010 21:13
 šířka sacího kanálu 30??? tos trochu přestřelil, ne? 24 mm max... s přefukama nehýbej. a šířka výfukáče nic????
Datum: 06. června 2010 21:01
Posl.aktualizace: 06. června 2010 22:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nosič na 555 za 50kč,klikovku na 150 kývačku za 100kč a helmu na motorku za 50kč
Datum: 06. června 2010 22:10
 ted chotusice nebyly spatny, ale pro prodejce tragedie, na nakupovani asi dobry no, ale furt ty ceny tam hruza  neco se povede koupit to je jasny, ale co ja tam prosel od 5 od rana do 12 tak celkem nic moc sem nekoupil, brisko na pio v krasnym puvodnim laku za 5kc  , pak riditka na pareza celkem slusny za 500 nejaky tesneni a tot vse
Datum: 06. června 2010 21:20
 Já koupil nádherný prsa na jednohrba 555 za 800Kč, měl jsem radost jak blecha. Pak jsem koupil kolo na Tatrana jak nový za 300Kč a dále takové drobnosti jako benzínová hadička, filtr, gumový návlek, těsnění, olej.
Datum: 06. června 2010 20:35
 Tak jsem dneska zjistil, že už rok a půl jezdím bez oleje v převodovce. Je to 555, furt jsem se vztekal s vysokým volnoběhem. Tak jsem dneska z nudy vyšrouboval kontrolní šroub a naklonil motorku-a nic nevyteklo. A když už tam zmizelo půl litru oleje, bylo jasno. Jeden problém se vyřešil-má to ukázkový-nádherný nízký volnoběh-jak 250 kývačka. Ale začla proklouzávat spojka. Trochu jsem ji povolil(lanko). Při startování lehce prokluzuje, ale dá se našlápnout dobře. Při řazení to trošičku lupne, předtím to bylo naprosto neslyšné. Jestli klouže při jízdě jsem nemohl vyzkoušet, Muži zákona hlídali. Tak jsem to potavil na 100 soukromé cestě, myslím, že nějak neklouzala. Mám to tak nechat, nebo mám povolit/utáhnout lanko či šroub v deklu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 21:52
 ta origo spojka stojí za hovno....
Datum: 07. června 2010 21:52
 ale rok a pul si urcite bez oleje nejezdil,spojka by sla do vecnych lovist (pokud nemas ferodo,ta by to mela vydrzet bez oleje) a zuby by na tom byli taky spatne a nejhur asi loziska...byli by vybehany dost...
Datum: 07. června 2010 15:23
 To by byly na podlaze fleky, to tam jsou jen takové malé, když zapomenu na tejden vypnout benzín.
Datum: 07. června 2010 14:38
 pochybuju ze si rok a pul jezdil bez oleje..moh si jezdit bez oleje treba jenom mesic,moh tam rok bejt a postupne ho ubyvalo..ani si o tom nevedel
Datum: 06. června 2010 23:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak jestli prkluzuje to poznáš hlavně když jedeš na 3 ...no a nechápu jak jsi mohl jezdot bez oleje?? to jsi to jako rok a půl nekontroloval?
Datum: 06. června 2010 22:12
 POZN  otavil(razantněji projel) na 100 m dlouhé soukromé cestě
Datum: 06. června 2010 20:44
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 sory že to sem dávam po druhé ale nikdo mi neodpovedel. Maže někdo s tímto olejem Valvoline Motorcycle Oil 2T ? Chtěl bych si ho koupit a zdá se mi to celkem dobrá kvalita za dobrou cenu. A chtěl bych vědět jestli s ním má někdo zkušenosti. Bude to do fichtla a do babetty. Díky a hlavně nenadávejte že se tady toto téma pořád omývá dokola. Já jsem o tomto oleji nic nenašel tady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 22:17
 ano je to dobry olej ja ho lejem do fichtla a je ok po karbonu ani stopy
Datum: 06. června 2010 22:17
|



|