slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1169  1170  1171  1172  1173  1174  1175  1176  1177  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prasklina na spodu motoru teče tudy olej je to tam trochu uražený de to nejak svařit dohromady? nebo zalepit?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 7:24
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlepší svařit !! ;-)
 
 
Datum: 08. června 2010 7:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ano,jde to svařit,ale musel by jsi nejspíš rozpůlit motor a všechno odmastit...no ale myslím , že by zatím postačilo nějaké lepidlo..poptej se někde v železážství
 
 
Datum: 07. června 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: bacz      IP: uživatel9612    
cus draci,prosim vas,cim je to ze sa mi chrchel po pridani plynu zakucka?potom sa rozbehne a dalej reaguje dobre.inac je tiez dost slaby,staci mensi kopcek a uz to chce 2!..mam vycisteny a nastaveny karb.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
sešteluj karbec, třeba to někde přisává falešný vzduch, předstih, nebo profukuje hlavou jak píše mustangista..
 
 
Datum: 07. června 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
můžeš mít špatnou hladinu v plovákovce nebo ti tam nedotěká benzin nebo předstih,nebo ztraca kompresi
 
 
Datum: 07. června 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: bacz      IP: uživatel9612    
je to jawa 21
 
 
Datum: 07. června 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: Matiu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co ste spravili stu stranku de si najdu ty vieci na kupu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Krámek je momentálně uzavřen. V plném provozu by měl být opět po 1.7.
 
 
Datum: 07. června 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus... draci spravil sem si svýho pařízka, sem strašně rád.. jede výborně, chtěl bych vědět kolik jede ale nefunuje mi náhon tachometru.. prostě se ten vnitřek netočí, tím pádem se ani netočí lanko a netočí se tacháč.. nevíte čím by to mohlo bejt???.. jo a ještě se chci zeptat, jestli má někdo z váš zkušenosti s válcem, karbecem a hlavou z jawy 21??jede to líp??co bych na své 555ce ještě mohl zlepšit?? dáte mi nějaký rady.??. díky předem...:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2010 7:07
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
čuss ty tam jsou...
 
 
Datum: 09. června 2010 7:07
 
 
 
 
Jméno: Chadimak15      E-mail:      IP: uživatel9626    
Čau,na rozetě bys měl mít dva kolíčky který ti ten šnek pohání :-)
 
 
Datum: 08. června 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čau jo díky moc... hele tak se na to kouknu, ale já to měl asi před týdnem rozdělaný a je divný to, že když to zkouším roztočit rukou tak to plně funguje, ale když to dám na kolo tak se to jen sem tam pootočí..:-(
 
 
Datum: 08. června 2010 7:11
 
 
 
 
Jméno: paiman      IP: uživatel4946    
čavec mě to dělalo to stejné a bylo to tím že jsem měl ohlodaný unašeče na rozetě který poháněj náhon. Opravil jsem to navařením a opilováním housenky COčkem :-) Chce to se podívat.
 
 
Datum: 07. června 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
hele kdo ví tak ať pls poradí taky radím skoro u každýho dotazu pokud vím!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§§§§§
 
 
Datum: 07. června 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci,mám pár dotazů:můžu na sebe nahlásit pincka,když je mi 14?a ten druhej je ,že jsem vyměnil spojkový lamely a spojka nefunguje tak jak má,když zařadím má snahu pořád jet dopředu ať to šteluju jak chci ,skoušel jsem ji přitáhnout ale zas když jedu tak prokluzuje a pořád jede dopředu.nevím si stím rady.Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 10:59
 
 
 
 
Jméno: jochen18      IP: uživatel9620    
Pozri si si je dobre utiahnuty kos spojky Toto robilo aj mne a nakoniec bola zla matica co drzi cely kos Spojka nesla vobec vystelovat
 
 
Datum: 08. června 2010 10:59
 
 
 
 
Jméno: m      IP: uživatel8364    
tak to nwm ale stou spojkou neni to spiš volnoběh ??
 
 
Datum: 07. června 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nemáte někdo tady tu rukojeť? :-( scháním to už strašně dlouho a nemůžu to sehnat, možná by to šlo i z těch moto jako Yamaha, Honda atd. Omlouvám se za spam. ale už opravdu nevím kde schánět http://www.motoinzerce.cz/motorky-koupe/cz/418173-175-356.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
nn to nemám...
 
 
Datum: 07. června 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec. potřebuju radu. když valím na 175 na plnej kotel na jakejkoli kvalt, tak mě motor vybruje jen tak lehce, no je to eště v normě se mi zdá, ale jakmile když podřadím a motor vytočím jako přes spojku, začne to šíleně celý vybrovat, pak když už přidám že nebrzdí motor, tak se to zase zmírní, skoušel sem zabrat na rotor, jestli se nemele trošku na ložiskách, a vůbec. jednou mi to dělal volnej spojkovej koš, tak sem ho dotáhl, a byl pokoj, ted sem myslel že to zase tím bude, je dotaženej a pořád stejný, ještě mi blbě vypíná spojka a de ztuha, může to mít souvislosti? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2010 23:21
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U těchto strojů je to celkem normální tyto vibrace ale pokud je to nějaké extrémní tak to bude rozcentrovaná klikovka nebo špatné ložiska na klikove
 
 
Datum: 07. června 2010 23:21
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
-> jestli se nemele trošku na ložiskách klikovka
 
 
Datum: 07. června 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: fíkman      IP: uživatel3522    
Zdar draci a dračice.......fichtl mi nehazi jiskru a ja se chci zeptat jestli by nejak vadilo ze jsou ty kabely (napr..kondenzator a zapalovací pól) ve spatnym pořadí na takovym tom sroubku v zapalovani jak je na nem přidělané kladívko. a jestli jo tak jestli byste mi sem mohli napsat spravny pořadí zapojeni i s podložkami.....diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 10:52
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
odizoluj si kladivka jak pisou kluci... kdys ani to nepomuze koukni na funkcni plochu kladivek-doteky budu opaleny tak to obrus jemnym pylnikem sice by se to nemelo ale do doby nez koupis nove kladivka to staci
 
 
Datum: 10. června 2010 10:52
 
 
 
 
Jméno: maty      E-mail:      IP: uživatel8959    
Presne tak jak rika. hlavne musis mit ten sroubek radne odizolovany!!!!!!!!!Jinak se jiskry vzivote nedockas. Soutam asi tri podlozky: hlavicka sroubku, kulata izolace v kladivku a dratky
 
 
Datum: 09. června 2010 14:08
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
je to úplně jedno jak sou ty kabliky dané hlavně nesmí kostřit kladívko a musí to být utažené jako ten sroubek
 
 
Datum: 07. června 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9609    
Včera sem tady psal o tom že upravuju svůj 2K Do konce týdne bude snad hotový,ale brzdí mě vyfukový kanal :-( nevím jestli mám prodloužit i spodní hranu kanálu směrem k výfuku.. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 11:40
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9639    
Jako při použiti male trisky a vhodneho filtru by to slo.. Taky uvažuju o koupi karburatrou(Upraveny 2K¨) a rozhoduju se mezi dellorto 19 nebi 21 nebo replika dellorta 19mm...
 
 
Datum: 10. června 2010 11:40
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel8693    
dělám to podle kámoše co jezdí fichtlcup já ho jezdím taky ale jenom klasiky bohužel chci jezdit specialy a 21 na 2 kanal vpohodě
 
 
Datum: 09. června 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Samosřejme stando..špatne sem to napsal :-) tvar bude cca stejny ale bude to rozšiřeno na tech 23-24mm.Venco nebude karbec 21mm moc??
 
 
Datum: 08. června 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel8693    
ahoj já taky upravuji válec 2 kanál dell ortem 21 ho budu osazovat a ten vyfukovej kanaly nemá bej po vsude 24mm široký
 
 
Datum: 08. června 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9625    
snaz se aby mel kanal puvodni tvar....ostre hrany je totální kravina
 
 
Datum: 08. června 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9609    
Ja myslel že ten kanal mam udelat 24mm po celem kanalu,jakože ve vsech mistech bude široky 24mm.
 
 
Datum: 07. června 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9613    
horní hrana vyfukovyho kanalu 28mm od hrany valce,max sirka kanalu nad prefukama 23-24mm a jsi tam a jedes!!! na spodek nesahej
 
 
Datum: 07. června 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9609    
Ted sem to chtel napsat :-) sorry zmátl mě ten rozměr protože ten nákres je delany na píst se sniženou horni plochou..Jinak saci kanál snižit mužu že?
 
 
Datum: 07. června 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
šmarjá,spodek licuje s pistem v dolni uvrati,možná to rozšiřují ale jinak natahovat ho k motoru je uplná pí*ovina
 
 
Datum: 07. června 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9609    
Fakt ne? když se divam na ruzne vákresy tak všude je i rozměr na změnu delky spodni hrany..Napr u fichtla 44mm.. :-D
 
 
Datum: 07. června 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Na spodek nesahej...
 
 
Datum: 07. června 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9609    
Omlouvám se :-) ten konec sem napsal spatne :-D ma to byt směrem k motoru(dolu) a ne k vyfuku..Už sem z toho vyfuku zblbly..:-D
 
 
Datum: 07. června 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel3937    
zdar draci jak mam povolit matku spojkoveho kose u mustanga kdyz to vubec nechce povolit?plisek sem narovnal jedine to asi nahrat ?co? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2010 10:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo daj tam golu co sa tam zmesti a udelej kluc na zaistovanie spojkového kosu aby sa to neotacalo (na starú medzilamelu zazváraj páku a je to)
 
 
Datum: 09. června 2010 10:52
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
ten spojkový koš si něčím zajisti aby se ti nehýbal a vezni nástrčkový klíč nebo golku a ráčnu a musí to jít pokus nepůjde tak ji lehce nahřej autogenem a měla by povolit
 
 
Datum: 07. června 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: CJey      E-mail:      IP: uživatel5626    
čau čau potřeboval bych poradit prasklo mi lanko sytiče na dandyně 50ce nevím kde ho sehnat popřípadě jestli tam nejde dát z něčeho jinšího!Fakt už nevím kde to sehnat stratil jsem ho jak mi to prasklo a teď nevím jaká je tam koncovka.Plsko poraďte někdo! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: CJey      IP: uživatel5626    
Já mám rád když se rýpu v moto atd..... jenže když nemůžu sehnat díly tak to je naprd.Teďka když bych vybíral moto tak bych se určitě aji zajímal o díly.Na tu nsr jsou sice drahé ale aspoň jsou:-D
 
 
Datum: 25. června 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: CJey      IP: uživatel5626    
Toš to tě obdivuju, já mám právě tu dandynu a koupil jsem ji na podzim taky celkem střep furt tam něco je špatně proto sem se rozhodl ji prodat a koupit něco lepšího.Koupit na ní sytičové lanko je nemožné,koupit na ní palivový ventil také.Chtěl bych si koupit už prostě něco na čem můžu jezdit a nemusím furt něco spravovat.Kvůli tomu sytičovému lanku nejezdím už tak 2 měsíce někde mi to upadlo takže ani nevím jaký je tam konec u karburátoru toho lanka.Jinak jak tam píšeš zpětné zrdcátko za 1064 tak to je brutus :-D.Kdybys věděl o nějakém motobazaru na moravě dej mi vědět chtěl bych nějaké asi to nsr nebo apriliu tuarega 50.
 
 
Datum: 25. června 2010 12:32
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel9662    
HONDU NSR 50 jsem koupil od jednoho člověka na zlínsku. Myslel jsem, že za 10 000,- Kč je to dobrá koupě. Měla nedostatky, tak jsem ji vzal s tím, že je jednoduše odstraním a že díly snad nebudou tak drahé. Těchto motorek jezdí jako šafránu a nebyly zrovna určeny pro prodej v ČR. Moje je dovoz z Rakouska. Pokud nejsi velmi trpělivý a srdcem ryzí mechanik, doporučil bych Ti ji koupit jen v doslova bezvadném stavu. Já jsem koupil střep a propotil u toho nejedno tričko, ale nelituju toho. Díly na tuto Hondu přestože je stará jsou extrémě drahé a to jsem se snažil sehnat některé díly levně. Trochu ti to popíšu, co jsem všechno dělal, možná něco vynechám. Karoserie : Výměna brzdového spínače zadní brzdy 98,- Kč, guma na řadící páku 85,- Kč,výroba klíče spínací skříňky 150,- Kč, přečalounění sedla 350,- Kč, 2x guma přední stupačky 560,- Kč, tělo stupačky zadní 74,- Kč, guma stupačky zadní 305,- Kč, čep stupačky 48,- Kč, lanko plynové 502,- Kč, zrcátko zpětné-pravé 1064,- Kč, distanční sloupek levého zpět. zrcátka 130,- Kč, páčka přední brzdy 343,- Kč, brzdové destičky Bendix - neorig. díl 404,- Kč, zapalovací svíčka NGK BR5ES 94,- Kč, chladící kapalina MOTOREX 169,- Kč, převodový olej AGIP SAE 80W-90 165,- Kč, (byl zalomený šroub v karburátoru od nastavování volnoběhu - ještě ke všemu byl snad zarostený v tom hliníku, musel jsem správně nastavit úhel vrtání a opatrně ho odvrtat - je to 3mm závit s jemným stoupáním a zbytky šroubu vyšpárat, protáhnout závit, to vše na 1 pokus, jinak nový karburátor - v cenách HONDY několik tisíc) samotný šroubek do karburátoru stál 292,- Kč, podsedlový plast 109,- Kč, tlumiče byly nehybné (totální rozmontování tlumičů - přeložení anglického manuálu abych zjistil, kolik kapaliny do nich nalit a jakou?) tlumičový olej MOTOREX 10W 338,- Kč, přezutí pneu 120,- Kč, pak jsem měnil všechny žárovičky (obrysová, podsvětlení budíků, přední světlo, zadní blinkry ...) 330,- Kč, na technické mě vyrazili s předníma blinkrama protože nebyly homologované, tak jsem rychle sehnal jiné 590,- Kč. Suma sumárum - motorka vypadá k světu, jede hezky, ale vrazil jsem do ní celkem asi tak 15 000,- Kč + kupní cena = cca 25 000,- Kč. Až na přední blinkry je 100% originál z dílů HONDA, za 25 000,- Kč je neprodejná a já mám sice docela hezkou ale mírně předraženou motorku. Přepsat ji na české papíry taky žádná prdel, musel jsem vést dlouhý rozhovor s úředníkem a jít 3x na Magistrát než mi to vítězoslavně za 2000,- Kč předělali na české papíry, jinak bych byl v hajzlu. No a když jsem dělal dovozovou technickou, tak kdyby mě nevyhodil s těmi blinkry, tak to šlo, ale stálo to STK tuším 1000,- Kč. Doporučuju všem nadšencům do koupě starých střepů ze zahraničí, aby si zvážili, jestli to jejich peněženka unese ty náklady na opravy, nebo jestli to unese jejich srdíčko když jim to pak bude stát doma posrané a nebudou moci sehnat díl, nebo peníze na něj. Ta moje HONDA NSR 50 je z r. 1989. Pozor, je to sice motocykl do 50ccm, ale protože převyšuje konstrukční rychlost 45km/h (90 km/h) není považovaná za malý motocykl, ale řadí se do kategorie La, nebo Lc (teď nevím) jako velký motocykl, tudíž je na STK zajímají i takové věci, jako boční odrazky.
 
 
Datum: 12. června 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: CJey      IP: uživatel5626    
Hej nechceš mi na tebe dát face že bysme hodily větu o moto?
 
 
Datum: 08. června 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: CJey      IP: uživatel5626    
Jo hej díky moc já sem se právě rozhodoval mezi nsr 50 a dandynou ale je jich málo a když jsem nějakou našel tak byla z daleka.Kde jsi ji koupil tu hondu?Dandyna je totál nahovno stroj chcu se toho teďka akorát zbavit.
 
 
Datum: 08. června 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel9624    
Ahoj, mám doma JAWU 50/20 a když jsem chtěl něco lepšího, byl jsem se dívat v moto bazaru v Brně na jednu Dandy. Nekoupil jsem - byl to hrozný střep a byla moc předražená na to jak vypadala. Podnikaví brňani mi ale tvrdili, že v Brně jsou snad 3 obchody a mají tam na Dandy snad úplně vše. Moto bazar byl v místní čtvrti Husovice a prodejna měla být někde blízko. Moto bazar byl Štepánek, takže zkus hledat na netu, případně zavolej Evropskou databanku 140 00, tam jim řekni že hledáš firmu, která prodává díly na Jawa Dandy, když žádná nebude v tvém okolí, zkus to Brno. Pak tam zavolej a domluv se na eventuelním poštovném. Brňák asi nebudeš, to by jsi nepoptával tady. Já jsem ze Zlína a tady je jen Moto Jelínek - díly na Jawa, ale myslím, že nemají na nic novějšího, než typ 20/21/23a. Hodně štěstí při hledání. Já jsem nakonec koupil HONDU NSR 50, jede to 90 km/h, chlazené vodou, dobrý vzhled, pěkný zvuk a na 50ccm má odpich jako prase. Točí až 13 000 ot/min. a má 5 rychlostí.
 
 
Datum: 08. června 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nazdar draci, po nějaké době jsem opět dokončil další renovaci motorky :-) tentokrát je to mustang zde video z celého průběhu renovace: http://www.youtube.com/watch?v=50O8kJK_7EU kdyžtak ohodnotte díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš to opravdu pěkné, mam taky něco takového akorát jiné barvy, ale tlumiče taky z plecháče a ještě pár odlišností od tvého, můžeš se kdyštak podívat jak vypadá ten můj, zobrazí se hned fotka aktuálního stavu a pak tam jsou, jak vypadal před tím http://sportak21.rajce.idnes.cz/Moto/#DSC00623.JPG
 
 
Datum: 07. června 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
krásně jsi ho zrenovoval
 
 
Datum: 07. června 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak poznám špatná gufera ????Vysoký volnoběh ale co když bude včudu na levý straně ?Co to bude dělat?Díkes za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
bude ti to třeba flusat olej z výfuku
 
 
Datum: 07. června 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: Vojty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci chtel bych se zeptat na rozebirani prednich vidlic u jawy dandy 125 koupil jsem nova gufera ale jeste nikdy jsem vidle nerozebiral tak bych vas poprosil o nejake rady na co si dat pozor a atd. Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: Vojty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hm rada nad zlato
 
 
Datum: 08. června 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
naco sis to teda kupil ket nevis sak kuknemsa ne? co ja vim jak vipada tvoja motorka
 
 
Datum: 07. června 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci čím může být že když se motor ohřeje tak nejde do otáček a netáhne a když už ho vytočim např. jízdou z kopce tak vynechává. Jinak skoušel jsem přetěsnit motor, bohatost směsi, vyčistit karbec, všechny druhy svíček, kondenzátor, předstih a už fakt nevim co stim. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2010 17:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci....tak už jsem na cestovku najel tak 270 kilometru....avšak začíná to ztrácet výkon...jede to pořád docela dobře....ale ne tak jak to jelo pod 150 kilometru....stejsky na papiru co jsem dostal k cestovce píše.že po zajetí se doporućuje vyměnit pístní kroužky,prej dostávaj srašně zabrat.Myslíte že je to tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel9624    
Sice nevím o jaký motocykl se jedná, ale selským rozumem si myslím, že 270 km není ještě ani zaběhnutý motor-pokud byl nový. A obecně si myslím, že pístní kroužek/y i u jiných benzínových motorů (pila, křovinořez, sekačka), by měl/y vydržet víc než 270km (přepočteno z moto hodin na km). Hledal bych závadu jinde. Pokud je rozdíl malý zkontroloval bych vzduchový filtr, případně zkusil brát palivo z jiné čerpací stanice, pokud je rozdíl ve výkonu citelnější - zaměřil bych se na seřízení karburátoru ev. předstihu, pakliže bych to vůbec řešil - je možné že pokud je to nový motor se zabíhá, začíná se tzv. usazovat, dělat malinkaté vůle a tím se mu výkon mírně snížit může, ale nemělo by se to už zhoršovat. Pokud se rozhodneš měnit přece ty kroužky, tak budeš opět zabíhat motor s novými a to budeš dělat pořád dokola a budeš jezdit na neustále se zabíhajícím motoru :-)
 
 
Datum: 08. června 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si nechal na přání dvoukroužkový píst....jinak kontakty opálený nejsou
 
 
Datum: 07. června 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nj 1 kroužkovej pist dela svoje ne nebo to bude neco jineho třeba opalene kontakty na klavdivku karbec
 
 
Datum: 07. června 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: bivoj      E-mail:      IP: uživatel7087    
Čus draci. Mám jawu Mosquito a potřebuju poradit s přední kotoučovou brzdou. Brzda furt brzdí a zahřívá se brzdoví kotouč a netáhne to. jak mám uvolnit přední brzdu???? předem díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2010 23:34
 
 
 
 
Jméno: mosquito      IP: uživatel2760    
zkus rozhejbat čelisti
 
 
Datum: 20. července 2010 23:34
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel9624    
Ahoj, mám podobný problém na HONDA NSR 50. Přední brzda párkrát zabrzdí, pak zůstane natlakovaný brzdový systém, zaraflé destičky v kotouči a jediné, co pomůže je povolit odvzdušňovací šroub na brzdovém třmenu, kapalina se odstříkne a destičky se vrátí. Čím to je nevím, ale stále to řeším, takže Ti neporadím. Sám jsem zkoušel 3 druhy brzdových kapalin, mám nové destičky, vyčištěné pístky, nové těsnění kolem pístků ... Když dělám zkušební jízdu, někdy to vydrží třeba 50 prudkých brzdění až je to horké a pak se to natlakuje třeba po 3-4 zabrždění ve studeném stavu ... Kdybys přišel na jednoznačnou závadu, napiš. Aleš centercom@email.cz
 
 
Datum: 08. června 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel9608    
Ahoj, kde by mi mohli v Praze udělat na míru bronzový pouzdro do ojnice? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2010 16:46
 
 
 
 
Jméno: Mýval      E-mail:      IP: uživatel6164    
Růžička ve strašnicích. Dělal mi pouzdro na 634.
 
 
Datum: 07. června 2010 16:46
 
 
 
 
Jméno: jawak.      IP: uživatel9607    
ahoj draci mam jawu 21 a kdyz napinam retez jak nejpresneji mam vycentrovatt zadni kolo aby jelo ve stope diky za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Nekdo to dela lati. Veme se dlouha rovna lat a musi se dotykat ve 4 bodech kol (2body na prednim kole a 2 na zadnim)...
 
 
Datum: 07. června 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja si na oba napinaky na 350 udelal sekacem MELKY zaseky, presne odmereny jako je to na rejzich a funguje to suprove. jinak muzes taky pocitat zavity, ale to je na dosti dlouho.
 
 
Datum: 07. června 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: matyczsek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau draci, nevite jestli jde nejak uplne rozebrat nahon tachometru na zadnim kole(jawa50/20)....ten samotnej nahon jsem uz sundal ale potreboval bych znej jeste vyndat toho sneka do kteryho je napojeny lanko...nevite jak na to?predem dik za odpovedi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: matyczsek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a jak ten količek přibližně vypadá?
 
 
Datum: 07. června 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel9608    
I ten šnek se dá vyndat, je tam kolíček, co drží pouzdro šneku
 
 
Datum: 07. června 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
nejde vyndat, meni se jenom to ozubene kolecko.
 
 
Datum: 07. června 2010 14:52
 
<  1169  1170  1171  1172  1173  1174  1175  1176  1177  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 12:34:50 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu