slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1164  1165  1166  1167  1168  1169  1170  1171  1172  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
zdarec kolik ml oleja mam dat do 1 l benzínu a mam vybrus 300km uš mam zajetych je to u jawy 21. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: momomimi      IP: uživatel7480    
ja davam castrol 1.25 a mam to taky upraveny:-)
 
 
Datum: 13. června 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draku,je to tak,pokud je to vzáběhu.tak lejt poměr 1:25 až 1:33 a to alespoň do prvních 500km.Pak už stačí lejt 1:40.Někdo říká 1:50,ale bylo mi vždycky doporučováno 1:40.čus
 
 
Datum: 12. června 2010 7:12
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
20ml nelej do jedného litra lebo to je len pomer 1:50 a za 300km je to smrt,,,daj tam 40ml to je pomar na zábech a to je pomer 1:25
 
 
Datum: 11. června 2010 13:45
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6291    
ja mažu 33ml a ted tan leju za 300kč
 
 
Datum: 11. června 2010 12:33
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel5056    
:-)
 
 
Datum: 11. června 2010 12:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemám sériovku.....mážu lepším oilem 1:25... přece jen to točí 10 000 :-D
 
 
Datum: 11. června 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
ok dík kolik davaš ty?
 
 
Datum: 11. června 2010 11:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi 20-30 ml
 
 
Datum: 11. června 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
 
 
Datum: 11. června 2010 8:29
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakým olejem mažeš ?
 
 
Datum: 11. června 2010 7:43
 
 
 
 
Jméno: dzovany      IP: uživatel6617    
co pincek a bosch ws8f ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: kinglet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, takhle- mam čz a s Briskou mi to chytá na druhý našlápnutí když je studená... s Boschkou roztlačování 100 m začne blafat a pak až můžeš přidat plyn- pozor! hrozí zadření ale jinak to jelo dobře... byla to jakási Bosch Wr8bc nebo něco takovýho už nevim přesně..
 
 
Datum: 11. června 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
zapomnel sem v 250/592 mam boschku ale nevim jaku a jede jak dabel.
 
 
Datum: 11. června 2010 15:07
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
nevim ale s w6bc mi to nejelo
 
 
Datum: 11. června 2010 15:06
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj.jaký je prosím nejlepší motorový olej do mustanga na záběh? můžu dát Shell Advance SX2 ? nebo raději Mogul TSF ? poradte prosím ... ?nebo nějaký jiný za přijatelnou cenu.. ( okolo 100 kč za litr) díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 12:07
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak ;-)
 
 
Datum: 11. června 2010 12:07
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok.1:33 ? na záběh ? a pak po záběhu stačí 1:40 ?
 
 
Datum: 11. června 2010 10:08
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrej je Shell Advance SX2.Mažu sním i já:-) A maž 1:33
 
 
Datum: 11. června 2010 7:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak se pozna ze podfukuje hlava?Oddelal sem ji,a dole sem mel nanos oleje.deda rikal ze je to normalni ze to stika vse dolu,ale ono to bylo malinko mastny i po bocích odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
tvuj deda je chytrej jako vetsina duchodcu! poznas to tak ze ta prisedaci polocha je nekde mokra vetsinou to spatne chyta a vynechava za jizdy
 
 
Datum: 11. června 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nikdy nieje normálne keď ti tečie na zem z motora niečo....to že ti podfukuje je aj počuť keď to prekopneš, alebo cítiš to že má malú kompresiu... zvyčajne býva začadený válec čiernym povlakom,a na tom mieste to prefukuje ;-)
 
 
Datum: 11. června 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      IP: uživatel6601    
Zdravim, mam cz 150c, je nutny tam mit tu klapku na zavirani sani vzduchu??? ja ji u toho nemam a prej to normalne startovala bez toho, ale docetl jsem se ze pri startovani se ma zavirat privod vzduchu, takze potrebuji poradit jestli je to dulezite nebo ne. predem diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen      IP: uživatel1723    
Čau no hele dneska sem taky krosili s kámošem se 150/352 je to podobný akorát kývačka no a měli jsem uplně oddělaný ten kryt ale moc to chytat nechtělo mno a za tepla vůbec tak neim ale rači bych to tam dal.
 
 
Datum: 13. června 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ti to startuje za studena dobře, tak to tam bejt nemusí
 
 
Datum: 11. června 2010 7:17
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel1200    
Zdar, Stadion s11 dostal novou cívku / černá zalitá v plastu/. PRoblém je že mi to nehází jiskru.Když šáhnu na kabel tak dostanu prdu jak hovado. Jakmile nasadím fajfku a svíčku tak ani tuk. Vyzkoušeno na 3 fajfkách,na který krásně nastartuju zbývající stroje / babeta,pio 21 i cz 180/. Už mě to fakt mrdá. Odizolovával jsem kladívko plastem. Na konci kabelu to dá šlupku že bych chcípl ale jiskru ne. Co může být ko. Už jsem si říkal že se na to vykašlu a vyměním s 11 za pávika. dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: Noname      IP: uživatel9662    
Zajímavé ... Původně bych řekl, že je proražený kabel, pokud tě to křáplo přes něj, pokud jsi se chytl až na konci, tak je to pochopitelné. Cívka by mohla být dobrá, ale znovu bych se asi vrátil k tomu přerušovači a zkusil opět nastavit předstih. Napětí na cívce se ti naindukuje, ale nestřelí to včas, nebo vůbec jiskru na svíčce - zkontroluj elektrodovou vzdálenost u svíčky 0,4-0,5 mm (měř spárovými měrkami) a totéž předstih - vzdálenost 1,2-1,5 mm když je píst v mrtvé poloze. Ramínko přerušovače se musí pohybovat volně, plochá pružina musí mít kontakt s přívodním šroubem. Vačka nesmí být uložená excentricky, aby nezpůsobovala 2 odtrhy. Kondenzátor - vadný způsobí, že zapalování nepracuje vůbec, proražený nebo s povrchovým krátkým spojením způsobuje za jízdy zastevení motoru - svíčka nedává jiskru.
 
 
Datum: 12. června 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: Honza477      IP: uživatel8931    
co svička ? vyzkoušej jiny
 
 
Datum: 11. června 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj.Prosím vás mám mustanga a jezdil krásně ale dnes jsem se chtěl rozjet a vůbec to nemělo sílu.mám nové pístní krooužky a jezdím tak max okolo 55... a zajíždím to aasi dva dny a paráda.ale dnes mě to ani nerozjelo.prostě to netáhne.ale dělá to jen někdy.svíčku jsem dal jinou a chvilku to jezdilo krásně ale pak to zase začalo dělat.válec je už asi po 2 km horký,aji kartery mám přibližně po 2 km horké...čím to může být? a jaktože tak najednou ? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Maž 1:20-25 tak sme mazal já neim u každý ho válce to je jiný někde musíš zajíždět přes 300 než to pojede normálně a někde to jede hned dobře už od začátku.Dobrý znamení je když to chytne napoprvý.
 
 
Datum: 11. června 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
málo mažeš asi
 
 
Datum: 10. června 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: pawka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec víte někdo jaky přesně jsou ložiska na klikovku na babetu 207?přesny označení?,a je složitý vyměnit ložisko mezi klikou a ojnicí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 12:08
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9389    
pokud máš lis a pak uchylkoměr na vycentrování tak si to uděláš doma
 
 
Datum: 11. června 2010 12:08
 
 
 
 
Jméno: pawka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsem si myslel že to nebude tak jednoduche :-D:-D:-D
 
 
Datum: 10. června 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to ložisko mezi klikou a ojnicí doma nevyměníš..dává se na repasi celá klikovka a u pionýra to stojí tak 700-800kč tak u babety to bude podobný
 
 
Datum: 10. června 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,nevíte kde najdu na internetu nějakou stránku, kde by byla popsaná ÚDRŽBA MOTORKY?dělám si papíry a nechci tam kecat nesmysly odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
dík
 
 
Datum: 10. června 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel9648    
http://www.autoskola-prchal.ji.cz/......tady to snad najdes ;-)
 
 
Datum: 10. června 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: Kárls      IP: uživatel7965    
čau jak se jmeuje to pod kladívkem vedle vačky nad kondenzátorem ? vypadlo mi to v mustangovi a ted ted nejde asi proto že nemuže hazet jiskru jak to tam mám znova přidělaat ? díky moochttp://www.jawa-50.cz/lib/Thumb.php?f=/filesystem/clanky/05/popis/jawa-05-sport-nove-feritove-zapalovani.jpg&w=199 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: Noname      IP: uživatel9662    
Podle popisu jde asi o plastový díl typu texgumoid, novotex, pertinax, který jezdí po vačce a je ze spodní strany palce. Plst musí být namazaná, aby neodírala tento plastový díl, který naléhá na vačku. Pokud se Ti urval, nemá ti co jezdit po vačce a dělat odtrh, proto ti to asi nejede. Kup nový palec. Pokud by ti to nějaké dvousložkové lepidlo udrželo, nemůžeš se na to spolehnout, že ti to při jízdě neupadne a nezůstaneš s motorkou viset někde mezi polema, kde se pomoci nedočkáš a nezbyde ti než tlačit motorku až domů.
 
 
Datum: 12. června 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musí a musí to být nasáklé olejem, aby to mazalo vačku, která se provozem obrušuje....rovněž se ubrušuje i petrinax na kladívku, a proto je potřeba mazat
 
 
Datum: 11. června 2010 8:25
 
 
 
 
Jméno: Kárls      IP: uživatel7965    
takže to tam být nemusí ?
 
 
Datum: 10. června 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
asi myslis ten filc. To vliv na jiskru nema to je od toho aby to mazalo vacku
 
 
Datum: 10. června 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: MaTys      IP: uživatel9646    
Cauwes draci vcera sem koupil pincka a dneska sem ho rozebiral vse cistil ,zalepil dusi a chtel sem naladit zapalko a zapojit kdyz sem to udelal vse jak ma byt tak mi to hazelo krasnou jisrku jenze po hodine prijdu a chci to zkusit znovu a nic .. i kdyz sem vse ladil znovu a znovu tak to tu jiskru proste nehodi ..:-( nevim si rady , diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: MaTys      IP: uživatel9654    
Tak uz dava , vse sem odpoil a znovu novymi draty pospojoval a dava zkousel sem to tak ze sem si vzal svicku del sem ji do fajfky a na hlave sem tocil z nakopavackou ..ale jiskrilo to jen ovcas a slabonce je to dobre ?
 
 
Datum: 11. června 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přeizolovat kovadlinku, měl jsem to samý. Raději to obmotej páskou, tymtěm podložkám nevěřím, praskaj.
 
 
Datum: 10. června 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
a hazí to jiskru když odělaš faju a dej prst na ten červenej drat a nakopavej.
 
 
Datum: 10. června 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: MaTys      IP: uživatel9646    
Prave ze nevypadlo nic , kontroloval sem to
 
 
Datum: 10. června 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel9644    
nevipadl ti nejaki dratek z cifky atd.
 
 
Datum: 10. června 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel4180    
zdar draci,nevíte někdo proč se mi na mustangovi nevrací zadní brzda?když jí sešlápnu tak se vubec nevráti a pořád to brzdí.děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 7:39
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Vyndej z kola brzdový štít a podívej se na pružiny a na brzdový klíč. Ten je potřeba odšroubovat ,očistit hřídel a nepatrně máznout vazelinou, ale opravdu nepatrně,aby se zbylý tuk nedostal do bubnu .
 
 
Datum: 11. června 2010 7:39
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jsme snad jasnovědci? lepší než sem psát takový dotazy a dělat tu ze sebe troubu by bylo sednout si k tomu a přijít na to sám.... každopádně nejspíš to bude lankem, který se bude někde lámat, nebo bude roztřepený...dobrý by bylo podivat se i na štít brzdy a možná vyměnit pružiny na paknách
 
 
Datum: 10. června 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: jokls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci,tak jsem přešel z jawi 20 na čz 175 ale když jsem si to dotlačil dom a chtěl se jit projet na polnačku tak mi doma řekli že to nesmim ani tlačit protože to ma větši obsah než 50ccm.ale nikde na internetu jsem o tom nic nenašel tak nevim jestli ta vyhlaška ještě plati nebo ne. tak bych potřeboval vědět co mi udělaj policajti když mě uvidí jak to tlačím.dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 23:57
 
 
 
 
Jméno: Quipster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro tlačení motocyklu nad 50 ccm není potřeba ŘP příslušné skupiny, či podskupiny. Zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů. Hlava 1 - Vymezení základních pojmů. §2, písmeno d), j). To že jsi při tlačení motocyklu o objemu válců do 50 ccm považován za chodce znamená jen to, že jako chodec můžeš motocykl do 50 ccm tlačit i po chodníku. Kdežto vyšší kubaturu jen po silnici (přesněji při pravém okraji vozovky), přičemž nejsi považován za řidiče, i když se na tebe jako na přímého účastníka silničního provozu vztahují všechna práva a povinnosti. :-) Je to sice hodně zamotané, ale je to tak.
 
 
Datum: 10. června 2010 23:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no a nebo tu čz nalož na kárku a nemůžou ti říct ani půl slova :-D:-D
 
 
Datum: 10. června 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vy*ral bych se na nějaký policajty....jsou trapný..řekl bych jím at si jdou buzerovat někoho jinýho :-D
 
 
Datum: 10. června 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
je to tak...když tlačíš motorku do 50ccm, jseš považován za chodce, když silnější, jseš považován za řidiče a musíš mít příslušný ř.p.
 
 
Datum: 10. června 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec jak to že mě v jawě 21 z vodnatil benzín v nadrži bylo 4 l naturalu 95 to nehce fubec jet. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli ti zvodnatěl benzín, úplně vypusť plovákovku a do nádrže přilej trochu lihu. Tomas píše blbosti.
 
 
Datum: 11. června 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tomas: nikdy v životě sem nekoupil speciál.....vždy jen natural 95..... tak kde je chyba? :-D
 
 
Datum: 11. června 2010 1:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tomas:A jakto ze sem na NT 95 najel 3500 km aniz bych zadrel?
 
 
Datum: 10. června 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tomas: to jsou blbosti jede s klidem i na natural a nezadres. jawa: kouknul bych na zapalko, jiskru atd. ve zvodnatelim benalu to nebude ja nasel v garazi 60litru benzinu, kterej tam byl minimalne 2 roky a jezdilo to v pohode.
 
 
Datum: 10. června 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
,ale mě jezdyla v pohodě na natural 95 aš dneska přestala jed
 
 
Datum: 10. června 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel9644    
jawa 50 jede jenom na special 91 s olejem když tam butete lit natural tak se to zadře mam stim skušenosti už se mi to stalo
 
 
Datum: 10. června 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím vás.takopět se zde vracím se svým problémem že mi jawa 21-30w zapalko neustále pálí zadní žárovku. Pár lidí mi poradilo dat tam žárovku 12V 10W že jim tam vydržela 2 roky a že mám vyskoušet žárovky různých značek. Udělal jsem vše co mi bylo řečeno a prdlajs 2 roky,vydržela mi 2 dny což je asi 150km a šlus... Už fakt nevim. Nemáte nějakou radu kromě stabilizátoru napětí,která zaručeně pomůže? ale ZARUČENĚ ten stabilizátor je až to poslední řešení. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 14:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
kdyz mas velmi zdravý magneto,tak to pálí zarovky pri tohle zapojeni....ja mel slaby magneto a nic to nepálilo...
 
 
Datum: 11. června 2010 14:44
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky...nějak jsem si to uvědomil až ted že to mám takto zapojené. To když jsem to dělal jako malý páprda tak jsem to dělal z hlavy aby to svítilo ale aby ty žárovky vydržely na to jsem nemyslel :-D
 
 
Datum: 10. června 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
tak to je jasný...praskne ti vzdy kdyz prepnes dalkovy/tlumeny....zapoj to podle schematu na mustanga! jinak to bude praskat i s 15W zarovkou :-D zde link na zapojeni http://motoelektro.cz/images/elektro/Mustang2/schJ23-2-web.jpg
 
 
Datum: 10. června 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://boocheer.rajce.idnes.cz/lol/#schema.jpg
 
 
Datum: 10. června 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
namaloval jsem tak narychlo schéma jak to mám zapojené já... ted se tak dvám že to zadní světlo má byt zapojené jinak. Jeden konec zadní žárovky má byt připojený na šroub předního světla a druhý konec na druhý šroub... na ten šroub na který se přišroubuje vodič
 
 
Datum: 10. června 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám zapako 15w+15w ty dvě cívky jsou do sebe sérivě zapojeny a vede z nich jeden vodič který napájí světla... Ted se tak dívám že ta zadní žárovka na schématech je napojena na ty dva šrouby na předním světle. Já to mám normálně z cívky přímo na žárovku zadní a druhý pol je ukostřený a přední je to to samé. přimo z cívky. Tu elektriku jsem delal kdyz me bylo 10 let tak ted jsem si na to vzpomel. může to být i tím?
 
 
Datum: 10. června 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: Macek      IP: uživatel9645    
resil jsem to same na J20, 20W -zadni mi odchazela sice jen 2x do sezony, ale pak jsem odebral 2W kabelem na podsviceni tachometru, zbyly mi tedy 3W. ale sviti to pomerne stejne a bez zavad 2 roky
 
 
Datum: 10. června 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel8809    
Pokud ti napájí zadní žárovku samostatný pól, jedná se o 20W verzi zapalka. Je potom důležité aby napájecí pól byl velikostně poloviční než klasický, anpř. zapalovací. Pokud tam máš pól standardní velikosti, tak se nediv že se ti pálí i 10W žárovka. Potom by tam musela být 15W!
 
 
Datum: 10. června 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj.Prosím vás mám mustanga a jezdil krásně ale dnes jsem se chtěl rozjet a vůbec to nemělo sílu.mám nové pístní krooužky a jezdím tak max okolo 55... a zajíždím to aasi dva dny a paráda.ale dnes mě to ani nerozjelo.prostě to netáhne.ale dělá to jen někdy.svíčku jsem dal jinou a chvilku to jezdilo krásně ale pak to zase začalo dělat.válec je už asi po 2 km horký,aji kartery mám přibližně po 2 km horké...čím to může být? a jaktože tak najednou ? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
marku jenom 40%?? asi mas hodne spatnej odhad. po 8km se suprovym motorem a trochu vice plynu ma muj motor alspon 50% a kdyz mu davam kotel do kopcu tak sotva udrzim ruku ale motor se neunavuje. Pokud netesnej krouzky tak prepalis olej a tu ruku na karterech neudrzis
 
 
Datum: 10. června 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
chyba je vtom ze mas novy krouzky, bud si je spatne zacal zajizdet moc to honiz a nebo si proste nesedly to nektery valce delaj. Me se to stalo jednou zmi chyby porad jsem to hnal zacla se hrat prevodovka a prehrejvaly se gufera takze to zaclo chcipat. Tvym resenim je bud vybrus nebo jinej valec, skus schvalne polozit nohu na nakopavacku jak rychle se propadne jestli je to skoro bez komprese tak to nezajedes. A jestli to budes zkouset dal natom jezdit znicis loziska na klice a budes moc pulit motor jako ja.
 
 
Datum: 10. června 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Kártery mám taky horký ;-). Dnes jsem jel 8 km téměr po rovince a pořád kolem 40 téměř bez řazení a stejně mohli mít takových 40 stupňů. S tím že ti to nejede bych řekl špatná tepelná hodnota svíčky nebo odtrh na svíčce.
 
 
Datum: 10. června 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máme tu modelovou situaci- motorka 175/356 nedobíjí. Jab byste postupovali, abyste tento problém zažehnali. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 6:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Jestli je něco v hajzlu zjistíš tak, že zvedneš prekénko a podíváš se... ale podle tvého projevu tuším že o elektrice a ani tak jednoduché jako je dynamo a regulační relé nemáš šajn, takže se raději obrať s celou motorkou na někoho kdo tomu hoví. Ztrácíš čas svůj i ostatních...
 
 
Datum: 11. června 2010 6:54
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže můžou být klidně jen špatné uhlíky. Motorku má plně funkční, všechny spotřebiče, jen to dobíjení. Ten regulátor je snad původní, na statoru. Jak poznám, jestli je něco v hajzlu?
 
 
Datum: 10. června 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel8809    
Problém s dobíjením má vícero rovin... Jednak musíš mít v pořádku dynamo, tam se kontroluje stav komutátoru a uhlíků, plus jestli není spálené vintí rotoru, pak zda je OK regulátor a jestli je o stejném nominálním výkonu jako dynamo (ne že dynamo je 55W a rego 75W!). Pak je také třeba spočítat příkon všech spotřebičů. Nejčastější závada je v tom, že je dneska v módě navěsit na motorku kdejaké spotřebiče a pak jejich odběr převyšuje maximální výkon které je dynamo schopné dodat. Logicky když dynamo má 55W a celkový odběr spotřebičů (včetně zapalování!) je 70W, tak se nemůže logicky baterka dobít, protože není už z čeho. Bezkontakt je také samozřejmě určité řešení, rozhodně ne však levné...
 
 
Datum: 10. června 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
pokud máš víc peněz koupil bych si bezkontakt a máš po problémech ;-)
 
 
Datum: 10. června 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup tam elektronické relátko AEV...dal jsem si to na čízu a dobíjení už neřešim
 
 
Datum: 10. června 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
rele stoji kolem 370 kč, mněl sem ten samy problem
 
 
Datum: 10. června 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Počkej-co prozi čemu? Nerozumím tomu vůbec.
 
 
Datum: 10. června 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyskoušel změřit jaké je napětí na výstupu dynama.... svorka 51 myslim, a nebo B+
 
 
Datum: 10. června 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kolik stojí nějaké rozumné relé, třebas to jsou jen uhlíky, netuším.
 
 
Datum: 10. června 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: Fox      IP: uživatel7111    
Zdar draci, chci se zeptat nemate nekdo na prodej za nakou rozumnou cenu prsicka na pareza?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*krásný
 
 
Datum: 10. června 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš hledat, já koupil krádný na burze v Choutuskách za 800Kč. Ale počkal jsem si rok a půl.
 
 
Datum: 10. června 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
čuste chci se zeptat jezdim na mustangu a celkem dost ho drzim v otackach a furt se kazi je to dobre sestelovany ale chvilu jezdim a krouzky sou jak ziletky kamos ma pinka furt plny a jede to brutalne nevite cim to muze byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 9:34
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
jo určitě zajíždím newm co stym
 
 
Datum: 12. června 2010 9:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a zajíždíš je když je dáš nový ?
 
 
Datum: 10. června 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
mám ji dolů nemějte strach ale proste to nic nevydrzi chvilu jedu hned prehraty a pak to nechce jet hrozne to ztraci kompres fakt nevim co stim mam delat
 
 
Datum: 10. června 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
šipka na pistu musi směřovat dolu, jestli je nahoru, tak se ti budo rychle sjiždet kruhy, hoši maji pravdu
 
 
Datum: 10. června 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
čezetak má pravdu :-D kde směřuje šipka na pistu?(jestli i tam mas)
 
 
Datum: 10. června 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
víš kolikrát jsem takové řeči slyšel :-D
 
 
Datum: 10. června 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
:-D hej toš takový idiot abych obracene nasadil píst zase nejsu
 
 
Datum: 10. června 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žere kroužky? máš obráceně nasazený píst
 
 
Datum: 10. června 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
30ml na 1 benalu to se hned sjede a az se zahreje mustang to nema snahu jet a pritom valec je skoro nejety fakt newm všem tu spravuju pincky a me to jede nahovno
 
 
Datum: 10. června 2010 17:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v jakym poměru mažeš? :-D to neni možný aby ti to takhle rychle odcházelo
 
 
Datum: 10. června 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
obyč z obchodu mažu shel advance sx za 100kč litr a furt se hrozne sjizdi a porad se vymlacuji loziska dal sem novy a uz se klika zase hrozne hybe newm co stym
 
 
Datum: 10. června 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rychle ti ubejvaji kroužky? čim a jak mažeš? Co je to za kroužky? :-D
 
 
Datum: 10. června 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
Zdravim. Seso mam velmi speciální dotaz. Bylo by možný na zakázku vyrobit i trysky volnoběžný?? rekneme 40,42,45, ..A jestli je možný někde splašit trysky na Jawa 05 rok 65/66?? Jednalo by se o VT 35 a HT 65? Nebo případně měl jsi v nabídce trysky na stadiona od 60 do 65 ??? Případně tu VT 35 nechat vyrobit? Pokud by to šlo,kolik bude cena za kus? Dík za info.....standa....at vam to jede.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
Hm.....tak ja mam HT 68,VT 38....volnobeh bohatej,jehlu dole,hladinu dole,airbox na půl ucpanej a furt je to lehce bohatý!!! Jak odecpu díru na airboxu,strácí to sílu! Svíčka neustále hnědá trochu do černa....potreboval bych HT 65 a VT tak 32:-D a nebo aspon 35:-D
 
 
Datum: 10. června 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Já mám trysku 66 na 05. S tím naladěním mám ohromný problém u stejskýho kitu. Musím tam mít HT 72 a perfektně utěsněný filtr vzduchu aby se to nedusilo. Ale občas se to přidusí a při ohřátí to ztrácí pomalu volnoběh...... A VT tam mám 40.
 
 
Datum: 10. června 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
Mam ted dost problem s naladenim nejenom volnobezny smesi na svoji Jawa 21 GT...kdyz jezdim seriovej karbec,tak to neni špatný,ale vim,že je to svym způsobem omezovač a zároven se furt peru s bohatou smesi na volnobeh....hladina nízká co nejvíc to jde,VT 38,jehla druhej zářez a jak se to ohřeje,tak to má bohatej volnoběh a strácí to spodek. Když použiju upravenej propilovanej karbec,tak VT38 je kur*a chudá a VT+/-50 zase ku*va bohatá a nic mezi vyrobit neumíme.... chci hlavně vědět,jestli by to vubec šlo?? Volnobezny trysky na zakazku?
 
 
Datum: 10. června 2010 17:34
 
<  1164  1165  1166  1167  1168  1169  1170  1171  1172  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 18:37:30 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu