slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1163  1164  1165  1166  1167  1168  1169  1170  1171  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Ahoj,potřeboval bych poradit,sehnal jsem pincka s plně přepsatelnýma dokladama v depozitu a chtěl bych poradit co všechno je nutné udělat abych ho mohl přepsat na sebe a co všechno by měl zařídit majitel který mi ho prodává.Jsem teda z jiného kraje nežli on. A ještě,jak mohu z mustangu co nejšetrněji sundat štítek Předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 8:37
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draku,jestli myslíš takovej ten starej knížkovej velkej techničák,ten ti při přihlašování vymění za ten novej skládací...
 
 
Datum: 13. června 2010 8:37
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Děkuji moc,ale nevíte jak je to ještě ze starou malou knížkou? Předem děkuji
 
 
Datum: 12. června 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a s tím štítkem,já ho vždycky nějak dostanu ven pomocí šroubováčku a kleštičkama.Ale bacha,ať ho neporejpeš.A když ho dávám zpátky,tak buďto použiji nejtky 3mm,nebo udělám závit M3 a na šroubečky.
 
 
Datum: 12. června 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draku,podobný případ jsem řešil nedavno.Pokud je velký TP v depozitu,tak ho musí jeho majitel z toho depozitu vyzvednout a odhlásit na tvé jméno,do takové té mezikolonky.A až ten velký TP budeš mít v ruce,tak to rychle pojisti,udělej STK a pak ho jdi dohlásit.Ale nelekni se,že máš jen velký TP,protože jakmile je to v depozitu,tak malý TP a SPZ oni skartujou a je to tam od nich i napsaný v tom velkym TP.Jakmile to dohlásíš,tak dostaneš nový malý TP a nové SPZ.Jo a ještě při tom přihlašování by si měl mít kupní smlouvu,od toho,co to kupuješ.Na to jsem zapoměl.čau,čau
 
 
Datum: 12. června 2010 10:52
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci.Vím,že to sem asi nepatří,ale chtěl jsem se zeptat,Jestli někdo nechcete Pincka - Jawu 21,zadarmo,za odvoz.Nemá papíry,jen štítek.Tuším r.v.1967 a je plně funkční.Já jen,kdyby ho chtěl někdo na ND nebo na renovaci.Kdysi jsem ho dostal jako nefunkčního chybělo tam dost dílů a dal jsem ho dohromady.Prostě se mi už nevejde do dílny,je to už asi 5 pincek co mám a manželka už mě za to skoro i bije.Myslel jsem si,že by třeba nějakému začínajícímu drakovi udělal radost.Jsem z Prahy-východ.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 12:43
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci,v ůterý si už pro něj jede jeden drak z Neratovic.Ale nebojte,Až zase někdy narazím na nějakýho Pincka od někoho od nás z vesnice nebo tak,za darmo,tak samozřejmě,že neodmítnu a zase ho někomu nabídnu,třeba zase někjakému začínajícímu drakovi.Nebojte.čau
 
 
Datum: 13. června 2010 12:43
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK      IP: uživatel9667    
já bych si ho vzal fichtla doma nemám
 
 
Datum: 13. června 2010 9:36
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je fakt necham ho nekomu jinymu :-D
 
 
Datum: 12. června 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych se primloval standiku aby jsi ho venoval zacinajicimu fichtlari co nema ani kus doma :-) jinak dik za tvuj dar
 
 
Datum: 12. června 2010 11:56
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo,jo,napište.Budu rád,když někomu udělá radost...
 
 
Datum: 12. června 2010 10:41
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Okey díky napíšu ti
 
 
Datum: 12. června 2010 8:13
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
email: standa.servisak@seznam.cz Jestli chceš draku,tak zitra ti můžu poslat fotku.Říkám,je vhodnej k renovaci nebo na ND.Ale je plně funkční a jezdí jako drak.
 
 
Datum: 12. června 2010 7:58
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau kdyby vam to nevyšlo tak mi prosím napiš. a neboj jsme lidi takybych ti neco dal :-D
 
 
Datum: 12. června 2010 7:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draku,nemáš e-mail nebo ICQ?Možná bych měl zájem,a kdyžby se mi moc líbila,možná bych ti za ní dal nějakou symbolickou částku...
 
 
Datum: 12. června 2010 7:30
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
CF LIDI JAK MÁM SLICOVAT KANÁLY NA MOJÍ 175/450 ? eště sem to nikdy nedělal tak se bojím abych něco nepodělal mána je po 4 výbrusu eště nejela tk mi pls poradte i cím maloubruskou pilníkama je tam totiž dost blbě vidět odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 11:49
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
ja to delal jakjemnejma pilnikama.... tak jemnym smirglpapirem :-) napr.. brusnejppir jsem si dal.. na trosku pevno drevenou třísku... a zabrusoval jsem :-)
 
 
Datum: 12. června 2010 11:49
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci čim může bejt že mi fík ve vysokej točkách vynechává. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehlu mam na 2 zařezu zhora, trysky čistý, zejtra skusim privod benalu a kdyztak predstih. Díky
 
 
Datum: 11. června 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bud velký odtrh a nebo ti tam teče málo benálu skus pak cupovat za jízdy co to bude dělat
 
 
Datum: 11. června 2010 22:08
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trisky
 
 
Datum: 11. června 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spis bych to tipl na nizkej predstih
 
 
Datum: 11. června 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
nebo mas nisko jehlu
 
 
Datum: 11. června 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ucpanej privod paliva,nebo pecka na kladivkach
 
 
Datum: 11. června 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
zdar draci nechci kuli tomuhle dohady jeninformace odeme, jezdil jsem na M2T vykon peknej rychle se unavuje motor do kopcu dal jsem castrol 2T do motocyklu prijde mi to stejny akorat to min kouri a min karbonuje jen otrosku. tetka jsem sehnal olej 1L za 78 KC tak jsem ho hnedka bral je to polosyntetika 2T od firmi OIL a je suprovej vubec se mi neunavuje motor dokopcu porad jede stejne a neunavi se, je dost agresivni pokud natohle prejdete z jinyho bude se nejspis par km pridiramt motor jako me. Hlava nadherne cista. Je to informace pro ty co to nekde potkavaj a nevedi jestli ho pouzi,t ja ho doporucuju, ale je tojen navas tak mi nenadavejte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
A kde ty drátky mám utáhnout a kde povolit prosim poradte at to aspon trošku spravim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 11:53
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
draty se povolujou nebo dotahujou.. tam kde je ten rafek vyosenej.. tz. tam kde ti to haze... jak psal kolega.. upni do sveraku.. osicku skoolem.. roztocto... a uvids jak haze.. pak si vem fixu.. a jak to bude roztoceny.. tak pomalu priblizuj fixu z boku k pneumatice... a tam kde ti fixa poprve skrtne na gumu... tak tam je potreba dotahnou nebo povolit... ale je to jenom takoví lajcký řešení :-)
 
 
Datum: 12. června 2010 11:53
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdar co mám udělat když mi trochu háže přední kolo má osmicu de to nějak opravit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
jasito delam hec :-D stacilo mi si nadtim popremejslet a uzto slo samo. Do sveraku jsem dal hridel s kola nato nasadil koo bez plaste?? a roztocil prilozil zboku fiksu a pak jsem vydel kde to skrta a az to bude srovnany skontrolujes to este na vejsku 2mm nejsou pri jizde znat. takze do 2mm!!
 
 
Datum: 11. června 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
jasne ze to jde! Musi se nechat vycentrovat! do nejaky ho servisu.. kde delaj kola.. nebo k nejakymu mechanikovi.. ale udelas si to u doma.. treba nee na 100% ale prestane hazet... musis mit klic na draty :-)
 
 
Datum: 11. června 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel9655    
čus draci,hele mam dotaz.Strhnul jsem mi zavit na valci,jak se primontuje karburator.A nejde povolit,nevite cim bych to mohl povolit??Diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
jestli to nejde nijak tak to odřež a pak tam vyvrtej díru vrtákem 5 a pak tam vyřeš závit 6
 
 
Datum: 14. června 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: Noname      IP: uživatel9675    
Jestli je to na tom štěftu a nemůžeš sundat karburátor, tak zkus něčím (šrobovákem třeba) zapáčit ze spodní strany matky a součeasně povolovat, aby se chytla na vrchní závit šteftu, který snad ještě nemáš poškozený. Pokud potřebuješ vydělat jen štěft, tak zkus pokud ti to dobrý závit dovolí zakontrovat proti sobě dvě matky a vytočit šteft nahoru. Pokud ani pak to nepůjde, tak na něj navařit matku a tou to vyšroubovat. Pokud máš strhlý závit ve válci, zkus ho osadit novým štěftem a dát na něj štředně, nebo vysoce pevnostní fixatér a našroubovat co to půjde. Dotáhovat ho můžeš opět zakontrovanýma dvěma matkama na šteftu. Pokud ti tam závit nezbyl žádný, tak snad leda převrtat na větší, dát tam šroub s fixatérem, správně navrtat a vyřezat nový závit. Hodně štěstí.
 
 
Datum: 14. června 2010 16:19
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen      IP: uživatel1723    
Do nečeho to pevně uchopit a zkusit povolit jinač tam zkusti třeba něco navařit jak tady píšou ale půjde to blbě.
 
 
Datum: 13. června 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: bfu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z dotazu mi neni jasný co si strhnul... jestli vnější závit na na tom šteftu nebo závit v ve válci...
 
 
Datum: 12. června 2010 0:31
 
 
 
 
Jméno: gfx001@seznam.cz      IP: uživatel9656    
jestli máš Svářečku navař na to matku a potom povolíš klíčem
 
 
Datum: 11. června 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: bfu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus flexu :-)
 
 
Datum: 11. června 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: bezmozekk      IP: uživatel5272    
hoši mam dotaz ohledně oleje.předem upozorňuju že nechci vyvolat hádku chci pouze informaci.Do fichtla leju olej do benzínu polosyntetiku jenže teď jsem si koupil Kawasaki KMX 125,je to dvoutakt takže tam ten olej leju taky,jenže všichni mi řikaj že je blbost tam lejt polosyntetiku a řikaj mi abych tam lil plnou syntetiku.kterej olej tam mam teda dávat?a jakej je v tom rozdíl? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
dávej tam MOTUL 800 projevi se to na životnosti motoru
 
 
Datum: 12. června 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
do jaw sa full syntetic neleje ale do kawasaki možeš liať plnú sintetiku aj polo sin. ale lepšie tú plno
 
 
Datum: 11. června 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dělení olejů na minerál, polosyntetika a syntetika je přežitek a dnes nemá význam. Řiď se podle API a SAE.
 
 
Datum: 11. června 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel7860    
Zdar hoši jakym zpusobem nejlip zapojit elektriku na mustangovi? Mam dat kablik z inducky z cisla 15 na civku v zapalku nebo z te 15cky to mam dat jenom na kostru? Co je lepsi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel9671    
A jak ti to chytá a jede?
 
 
Datum: 13. června 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Podle orig. schématu by se to mělo přehodit. Já to dávám jedině tak.
 
 
Datum: 13. června 2010 10:52
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel8583    
ja mam kostru 15 a kladivko 1 a jiskru to hazi. Takze to mam dat opacne?
 
 
Datum: 12. června 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Zase ta patnáctka na kostru. Prohlídněte si už konečně ORIGINÁL schéma od fichtla a tam je jasně 1 na kostru a 15 na kladívka.
 
 
Datum: 12. června 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Co je lepší? :-D to se povedlo :-D z inducky č. 15 má jít kabel na kostru... takze neni ani jedno lepsi.... ale je to rešení :-P
 
 
Datum: 12. června 2010 11:55
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Hoši mám problém s obouma PIO. Dneska odpoledne oba přestali jet! Prostě nejdou nekopnout, nereagují na roztlačení, předstih odrt zkontrolován, trysky přečištěny. odtrh na svíčce zkontrolován popř. zmenšen ale nevím. nechce to zapálit směs. Svíčky měněny, jiskru to hází (nevím jak v motoru), ale prostě ne a ne jet! Benzín tam teče lebo jsou svíčky mokré. Otrh je 0,3mm. jak je kolínko a výfuk tak na té spojnici z obou vytekla černá mazlavá tekutina. Prosím o pomoc! Oba najednou přestali jet! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to bude asi tím teplem :-D
 
 
Datum: 11. června 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
nejdriv zkus svicku. Nevim cemu rikas poradna jiskra jestli ti nalital zvacky olej na kladivko a na ty izolace unej tak to pak hazi chcipaky a nejedeto okem to moc nepoznas. Jestli ten motor byl rozebranejtak je asi spatne utesnenej
 
 
Datum: 11. června 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vem suchou novou svíčku
 
 
Datum: 11. června 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel7860    
Je možné že to netěsní mezi blokama nebo ti praskl kroužek.
 
 
Datum: 11. června 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel8530    
Zdar hoi, neměli byste někdo na prodej štítek na jawa 585?nebo nevíte nějakej krámek kde ho mají?je to asi nesehntelné zboží co.kdyby jenom někdo měl at nabídne cenu.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 12:20
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel9658    
 
 
Datum: 12. června 2010 12:20
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel7322    
Zdar,mam papiry na prepis,staci mi plna moc notarsky NEoverena?pro to abych to mohl prepsat na sebe? dale se chci zeptat, kdyz dlouho fichtl stal,propadla technicka,a pojistka tak proste kdyz nezaplatim pojistku,tak nebude fichtl pojisteny, a dale mi nebudou naskakovat kazdy rok penale za nezaplaceni? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9427    
Za každý den, kdy vozidlo nebylo pojištěno, zaplatí majitel či provozovatel vozidla s platností od ledna 2009 příspěvek do garančního fondu České kanceláře pojistitelů. Denní sazba příspěvku se pohybuje podle druhu vozidla od 20 do 300 Kč. Příspěvek narůstá každým dnem, kdy je vozidlo nepojištěno.
 
 
Datum: 11. června 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na prepis vozidla NEMUSI bejt plna moc notarsky overena, ale nedke s tim otravujou a chtej ji overenou - asi aby se clovek nenudil :-(
 
 
Datum: 11. června 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
bez poistenia ti to neprepišu musi byť uzatvorená poistka ale musí ju uzatvoriť povodný majiteľ papierov plná moc stači ak bude podpísana tebou a majiťeľom papierov a za nezaplatené roky poistenia ti nebude nič naskovať veľa zdaru
 
 
Datum: 11. června 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: MaTys      IP: uživatel9654    
Zdarec draci mamtu problem nejede mi fichtl , jiskru to dava a benzin tece vse je vyladene jako zapalko , odtrh , predstih a proste nejede ani na roztlaceni nema snahu . Tedka jedu do mesta a zkusim koupit novou svicku , jakou byste doporuicili tedka do tohodle tepleho pocasi ? Dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel7860    
svicku kup N15C brisk
 
 
Datum: 11. června 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: bfu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci, stala se mi zajímavá věc, jel sem na mustafoj (mám tam tyristorový zapalování) a najednou začal tak nějak vynechávat a slábnout, tak sem dojel tak dom a tam už nechtěl chcípnout, když sem vypojil svíšku tak to samozřejmě zdech. No a dál sem tedy sundal víko magneta abych to zkontroloval, nakopnul sem ho (pěkně napoprvé) a von běžel tak nějak divně ale běžel, když sem přidal plyn tak nechtěl jít do otáček dycky dělal jenom takový brm-blé-brm-blé-brm:-D ale dost nepravidelně. A co mě nejvíc rozsekalo bylo že když sem strčil šroubovák do přerušovače (tak aby nepřerušoval) tak si motor běží zvesela dál, i když sem úplně vypojil všechny kabely vod přeručovače :-):-) tohle mi teda fakt neni jasný :-D:-D nestalo se někomu něco podobnýho?? rozhodopádně podezřívám tyristor že provádí nějakou nekázeň... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 0:26
 
 
 
 
Jméno: bfu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo je to podle toho plánku, jenom sem si navrhnul svoji desku. Samozápalama to nebylo páč to dělalo to samý i se studenym motorem když sem tyristor zahřál horkovzduškou... (+ zdechne po odpojení svíčky) kdybych to neviděl taky bych tomu nechtěl věřit :-D Dam silnější tyristor a snad to bude dobrý... jinak za nižších teplot sem s tim neměl problém :-D:-D
 
 
Datum: 12. června 2010 0:26
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no samotnej tyristor by to takhle asi nedelal, to ze ti moto bezel zvesela dals i myslim ze nebylo tyristorem ale samozapalama. jinak jestli jsi to stavej podle navodu na jawa.xf.cz tak tam je tyristor na 600V a taky mi jednou odesel .. chce to na 800V .. TIC106N tusim
 
 
Datum: 11. června 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: bfu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
voala záhada vyřešena :-D tyristor je plně funkční ale jen do jisté teploty a jakože dneska bylo fakt horko tak se mu ani nedivim že skolaboval :-D:-D asi tam budu muset dát tyristor na vyšší napětí....
 
 
Datum: 11. června 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: bfu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kua... tyristor se zdá být plně funkční... záhada se prohlubuje... kde sakra to zapalování múže brát impuls pro zapálení jiskry?!?!
 
 
Datum: 11. června 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimvás mám takový dotaz. Šel jsem dneska koupit do prodejny STIHL litr motorového oleje toho červeného značky stihl. Prodavač se mě ptal jestli chci olej čepovaný nebo originální že ten čepovaný stolí litr 120Kč a litr originálu 190Kč. Ten originál je v té bílé flašce s oranžovým nápisem stihl a odměrkou a ten čepovaný je v klasické průhledné pet flašce jak od nějaké minerálky. Chci se zeptat jaký je mezi nima rozdíl hlavně jak je to s kvalitou. jestli je to jeden a ten samý olej akorát v jinačí flašce nebo jak? Koupil jsem ten čepovaný protože byl levnější a nenapadlo m+ se prodavače zeptat. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2010 8:07
 
 
 
 
Jméno: Mirči      IP: uživatel9867    
Kvalita je tá istá. Cena balenia v plastovej fľaši je vyššia preto, lebo platíš obal-teda fľašu. Na to musí byľ technologické zariadenie,teda plnička ,ktorá tú fľašu naplní,to tiež niečo stojí+ pracovník, ktorý to obsluhuje berie mzdu + elektrina atď. To všetko sa musí zaplatiť. A ešte jeden faktor tu je,že obchodník dostane pri sudovom balení väčšiu množstevnú zľavu.
 
 
Datum: 12. července 2010 8:07
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kvalita je stejná, jde o to že ten čepovaný si můžeš nechat načepovat v libovolném množství, kdežto originální se prodává jenom myslím po litru. Já to taky tak kupuju.
 
 
Datum: 11. června 2010 15:35
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jka toděláte, abyste dali tu pětidírou gumičku do kohoutu rovně? Mě se vždycky zkroutí a nesedí tam. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 23:14
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ona tam musí zapadnout přímo do těch dírek bez použití sebemenšího násilí. Kdyžtak jí hřebíkem správně natočím aby zapadla. Jestli máš novou repliku kohoutku a neni to značka jikov ak tam je to průser. On je divný,tam ta gumička tak lehce nezapadne,musíš ji tamnatlačit a když utáhneš převlečnou matku co tam drží páčku kohoutku tak to nepropouští benál a musíš tu gumičku trochu zmenšit na nějaké brusce
 
 
Datum: 11. června 2010 23:14
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
jak skrouti, das ji tam a kdyz tak sroubovakem cistym srovnas
 
 
Datum: 11. června 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel8280    
cus tak co uz se nekde koupete a co fichtli ??litate i v tomhle teplu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 7:07
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau dráčci,jezdim na tom skoro každý den do práce,asi 10km.Je to super,lepší než auto a hlavně něco ušetřím i na benzínu.A taky přidávám o trochu více oleje.To horko neni dobrý...
 
 
Datum: 12. června 2010 7:07
 
 
 
 
Jméno: mates20      IP: uživatel9066    
no jasne i s fichtlem v kaluži
 
 
Datum: 11. června 2010 15:19
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aj mne jazdi to bez chyb :-) len musim aj ja dat tam inú svicku lebo za tepla tazko startuje na 4-5 ale inak v poho ;-)
 
 
Datum: 11. června 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
uz ma zasebou po GO prez 5000 km tak uz se neunavuje lita porad stejne akorat prevodovka se vic hreje. Koupu se ve 25 stupnovy vode nadhera.
 
 
Datum: 11. června 2010 13:37
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jasné ;-) aj keď motoru toto teplo neprospieva, no upravil som trochu zmes, a dal som studenšiu sviečku a dal viac oleja do benzínu, a idee aj za tochto tepla ;-)
 
 
Datum: 11. června 2010 13:29
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci.Čím to může být že kámošovi se 21 fůrt přidírá?????Máže polysentikou 1:30-40 a jehlu má na 2 zářezu odzhora.Co s tím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
At zkusi mataz 1:25 a jehlu na 4tym zářezu a jet pomaleji..Možná má těsnější výbrus,ktery chce déle zajíždět..
 
 
Datum: 14. června 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
hele když není problém tam, bude jinde- když není problém v pístu a pístních kroužcích, bude ve válci...mrkni na něj, udělej výbrus.. jedinný co mě napadá..
 
 
Datum: 12. června 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kroužky sem zkoušel nový.........a koukam na něj vedne v noci.......:-D.
 
 
Datum: 11. června 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel9333    
zdarec.. hele mrkni se, jestli nemáš třeba poškrábaný píst, nebo třeba už hodně ochozený válec.. může to bejt cokolikv.. zkus vymněnit pístní kroužky, třeba to chce výbrus.. koukni se na ten válec..
 
 
Datum: 11. června 2010 10:27
 
 
 
 
Jméno: Šnajdřík      E-mail:      IP: uživatel9650    
Chci se zeptat jestli má vyliv nafta v benzínu na jízdu pionýra.\r\nKdyž mi nalili benzím s naftou do pionýra tak mi přestal jezdit jen chytne chvíli drží a pak zdechne. \r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: Šnajdřík      E-mail:      IP: uživatel9650    
tak to jsme na tom stejně akorát mě to tam nali táta. Takže je musím vyčistit trysky a vypustit nádrž a dát nový benzín jen s olejem 2T. Děkuji že jste mi pomohli vyřešit můj problém.
 
 
Datum: 11. června 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: pavlata ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobry nafta ma moc velky vliv na pionyra mě to tam nalil bratr a musel jsem vypustit nadrž a vyčistit trysky asy 5 hod mi ješte blbl než se vyjel zbytek z karbece a až už to byl čisty benzin jela jako nová
 
 
Datum: 11. června 2010 9:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
po zahřátí by měl normálně jet i na mix benzínu a nafty
 
 
Datum: 11. června 2010 8:04
 
<  1163  1164  1165  1166  1167  1168  1169  1170  1171  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 19:49:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu