Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Ahoj,potřeboval bych poradit,sehnal jsem pincka s plně přepsatelnýma dokladama v depozitu a chtěl bych poradit co všechno je nutné udělat abych ho mohl přepsat na sebe a co všechno by měl zařídit majitel který mi ho prodává.Jsem teda z jiného kraje nežli on.
A ještě,jak mohu z mustangu co nejšetrněji sundat štítek
Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 8:37
 Ahoj draku,jestli myslíš takovej ten starej knížkovej velkej techničák,ten ti při přihlašování vymění za ten novej skládací...
Datum: 13. června 2010 8:37
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Děkuji moc,ale nevíte jak je to ještě ze starou malou knížkou?
Předem děkuji
Datum: 12. června 2010 15:47
 Jo a s tím štítkem,já ho vždycky nějak dostanu ven pomocí šroubováčku a kleštičkama.Ale bacha,ať ho neporejpeš.A když ho dávám zpátky,tak buďto použiji nejtky 3mm,nebo udělám závit M3 a na šroubečky.
Datum: 12. června 2010 10:56
 Ahoj draku,podobný případ jsem řešil nedavno.Pokud je velký TP v depozitu,tak ho musí jeho majitel z toho depozitu vyzvednout a odhlásit na tvé jméno,do takové té mezikolonky.A až ten velký TP budeš mít v ruce,tak to rychle pojisti,udělej STK a pak ho jdi dohlásit.Ale nelekni se,že máš jen velký TP,protože jakmile je to v depozitu,tak malý TP a SPZ oni skartujou a je to tam od nich i napsaný v tom velkym TP.Jakmile to dohlásíš,tak dostaneš nový malý TP a nové SPZ.Jo a ještě při tom přihlašování by si měl mít kupní smlouvu,od toho,co to kupuješ.Na to jsem zapoměl.čau,čau
Datum: 12. června 2010 10:52
 Ahoj draci.Vím,že to sem asi nepatří,ale chtěl jsem se zeptat,Jestli někdo nechcete Pincka - Jawu 21,zadarmo,za odvoz.Nemá papíry,jen štítek.Tuším r.v.1967 a je plně funkční.Já jen,kdyby ho chtěl někdo na ND nebo na renovaci.Kdysi jsem ho dostal jako nefunkčního chybělo tam dost dílů a dal jsem ho dohromady.Prostě se mi už nevejde do dílny,je to už asi 5 pincek co mám a manželka už mě za to skoro i bije.Myslel jsem si,že by třeba nějakému začínajícímu drakovi udělal radost.Jsem z Prahy-východ.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 12:43
 Ahoj draci,v ůterý si už pro něj jede jeden drak z Neratovic.Ale nebojte,Až zase někdy narazím na nějakýho Pincka od někoho od nás z vesnice nebo tak,za darmo,tak samozřejmě,že neodmítnu a zase ho někomu nabídnu,třeba zase někjakému začínajícímu drakovi.Nebojte.čau
Datum: 13. června 2010 12:43
Jméno: KOUDY.OK
IP: uživatel9667
 já bych si ho vzal fichtla doma nemám
Datum: 13. června 2010 9:36
 To je fakt necham ho nekomu jinymu
Datum: 12. června 2010 15:47
 ja bych se primloval standiku aby jsi ho venoval zacinajicimu fichtlari co nema ani kus doma  jinak dik za tvuj dar
Datum: 12. června 2010 11:56
 Jo,jo,napište.Budu rád,když někomu udělá radost...
Datum: 12. června 2010 10:41
 Okey díky napíšu ti
Datum: 12. června 2010 8:13
 email: standa.servisak@seznam.cz
Jestli chceš draku,tak zitra ti můžu poslat fotku.Říkám,je vhodnej k renovaci nebo na ND.Ale je plně funkční a jezdí jako drak.
Datum: 12. června 2010 7:58
 Čau kdyby vam to nevyšlo tak mi prosím napiš. a neboj jsme lidi takybych ti neco dal
Datum: 12. června 2010 7:53
 Ahoj draku,nemáš e-mail nebo ICQ?Možná bych měl zájem,a kdyžby se mi moc líbila,možná bych ti za ní dal nějakou symbolickou částku...
Datum: 12. června 2010 7:30
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 CF LIDI JAK MÁM SLICOVAT KANÁLY NA MOJÍ 175/450 ? eště sem to nikdy nedělal tak se bojím abych něco nepodělal mána je po 4 výbrusu eště nejela tk mi pls poradte i cím maloubruskou pilníkama je tam totiž dost blbě vidět
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 11:49
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 ja to delal jakjemnejma pilnikama.... tak jemnym smirglpapirem  napr.. brusnejppir jsem si dal.. na trosku pevno drevenou třísku... a zabrusoval jsem
Datum: 12. června 2010 11:49
 čau draci čim může bejt že mi fík ve vysokej točkách vynechává. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 23:12
 jehlu mam na 2 zařezu zhora, trysky čistý, zejtra skusim privod benalu a kdyztak predstih. Díky
Datum: 11. června 2010 23:12
 Bud velký odtrh a nebo ti tam teče málo benálu skus pak cupovat za jízdy co to bude dělat
Datum: 11. června 2010 22:08
 trisky
Datum: 11. června 2010 21:53
 Spis bych to tipl na nizkej predstih
Datum: 11. června 2010 21:35
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 nebo mas nisko jehlu
Datum: 11. června 2010 21:23
 ucpanej privod paliva,nebo pecka na kladivkach
Datum: 11. června 2010 21:09
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 zdar draci nechci kuli tomuhle dohady jeninformace odeme, jezdil jsem na M2T vykon peknej rychle se unavuje motor do kopcu dal jsem castrol 2T do motocyklu prijde mi to stejny akorat to min kouri a min karbonuje jen otrosku. tetka jsem sehnal olej 1L za 78 KC tak jsem ho hnedka bral je to polosyntetika 2T od firmi OIL a je suprovej vubec se mi neunavuje motor dokopcu porad jede stejne a neunavi se, je dost agresivni pokud natohle prejdete z jinyho bude se nejspis par km pridiramt motor jako me. Hlava nadherne cista. Je to informace pro ty co to nekde potkavaj a nevedi jestli ho pouzi,t ja ho doporucuju, ale je tojen navas tak mi nenadavejte
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 20:46
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 A kde ty drátky mám utáhnout a kde povolit prosim poradte at to aspon trošku spravim
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 11:53
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 draty se povolujou nebo dotahujou.. tam kde je ten rafek vyosenej.. tz. tam kde ti to haze... jak psal kolega.. upni do sveraku.. osicku skoolem.. roztocto... a uvids jak haze.. pak si vem fixu.. a jak to bude roztoceny.. tak pomalu priblizuj fixu z boku k pneumatice... a tam kde ti fixa poprve skrtne na gumu... tak tam je potreba dotahnou nebo povolit... ale je to jenom takoví lajcký řešení
Datum: 12. června 2010 11:53
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar co mám udělat když mi trochu háže přední kolo má osmicu de to nějak opravit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 20:41
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 jasito delam hec  stacilo mi si nadtim popremejslet a uzto slo samo. Do sveraku jsem dal hridel s kola nato nasadil koo bez plaste?? a roztocil prilozil zboku fiksu a pak jsem vydel kde to skrta a az to bude srovnany skontrolujes to este na vejsku 2mm nejsou pri jizde znat. takze do 2mm!!
Datum: 11. června 2010 20:41
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 jasne ze to jde! Musi se nechat vycentrovat! do nejaky ho servisu.. kde delaj kola.. nebo k nejakymu mechanikovi.. ale udelas si to u doma.. treba nee na 100% ale prestane hazet... musis mit klic na draty
Datum: 11. června 2010 19:44
Jméno: Ondra
IP: uživatel9655
 čus draci,hele mam dotaz.Strhnul jsem mi zavit na valci,jak se primontuje karburator.A nejde povolit,nevite cim bych to mohl povolit??Diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 16:30
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 jestli to nejde nijak tak to odřež a pak tam vyvrtej díru vrtákem 5 a pak tam vyřeš závit 6
Datum: 14. června 2010 16:30
Jméno: Noname
IP: uživatel9675
 Jestli je to na tom štěftu a nemůžeš sundat karburátor, tak zkus něčím (šrobovákem třeba) zapáčit ze spodní strany matky a součeasně povolovat, aby se chytla na vrchní závit šteftu, který snad ještě nemáš poškozený. Pokud potřebuješ vydělat jen štěft, tak zkus pokud ti to dobrý závit dovolí zakontrovat proti sobě dvě matky a vytočit šteft nahoru. Pokud ani pak to nepůjde, tak na něj navařit matku a tou to vyšroubovat. Pokud máš strhlý závit ve válci, zkus ho osadit novým štěftem a dát na něj štředně, nebo vysoce pevnostní fixatér a našroubovat co to půjde. Dotáhovat ho můžeš opět zakontrovanýma dvěma matkama na šteftu. Pokud ti tam závit nezbyl žádný, tak snad leda převrtat na větší, dát tam šroub s fixatérem, správně navrtat a vyřezat nový závit. Hodně štěstí.
Datum: 14. června 2010 16:19
Jméno: FichtlMen
IP: uživatel1723
 Do nečeho to pevně uchopit a zkusit povolit jinač tam zkusti třeba něco navařit jak tady píšou ale půjde to blbě.
Datum: 13. června 2010 13:35
 z dotazu mi neni jasný co si strhnul... jestli vnější závit na na tom šteftu nebo závit v ve válci...
Datum: 12. června 2010 0:31
Jméno: gfx001@seznam.cz
IP: uživatel9656
 jestli máš Svářečku navař na to matku a potom povolíš klíčem
Datum: 11. června 2010 21:14
 zkus flexu
Datum: 11. června 2010 20:11
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 hoši mam dotaz ohledně oleje.předem upozorňuju že nechci vyvolat hádku chci pouze informaci.Do fichtla leju olej do benzínu polosyntetiku jenže teď jsem si koupil Kawasaki KMX 125,je to dvoutakt takže tam ten olej leju taky,jenže všichni mi řikaj že je blbost tam lejt polosyntetiku a řikaj mi abych tam lil plnou syntetiku.kterej olej tam mam teda dávat?a jakej je v tom rozdíl?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 17:07
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 dávej tam MOTUL 800 projevi se to na životnosti motoru
Datum: 12. června 2010 17:07
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 do jaw sa full syntetic neleje ale do kawasaki možeš liať plnú sintetiku aj polo sin. ale lepšie tú plno
Datum: 11. června 2010 18:45
 Dělení olejů na minerál, polosyntetika a syntetika je přežitek a dnes nemá význam. Řiď se podle API a SAE.
Datum: 11. června 2010 18:41
Jméno: mustangista
IP: uživatel7860
 Zdar hoši jakym zpusobem nejlip zapojit elektriku na mustangovi? Mam dat kablik z inducky z cisla 15 na civku v zapalku nebo z te 15cky to mam dat jenom na kostru? Co je lepsi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 18:44
Jméno: mustangista
IP: uživatel9671
 A jak ti to chytá a jede?
Datum: 13. června 2010 18:44
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Podle orig. schématu by se to mělo přehodit. Já to dávám jedině tak.
Datum: 13. června 2010 10:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel8583
 ja mam kostru 15 a kladivko 1 a jiskru to hazi. Takze to mam dat opacne?
Datum: 12. června 2010 21:04
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Zase ta patnáctka na kostru. Prohlídněte si už konečně ORIGINÁL schéma od fichtla a tam je jasně 1 na kostru a 15 na kladívka.
Datum: 12. června 2010 19:13
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Co je lepší?  to se povedlo  z inducky č. 15 má jít kabel na kostru... takze neni ani jedno lepsi.... ale je to rešení
Datum: 12. června 2010 11:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši mám problém s obouma PIO. Dneska odpoledne oba přestali jet! Prostě nejdou nekopnout, nereagují na roztlačení, předstih odrt zkontrolován, trysky přečištěny. odtrh na svíčce zkontrolován popř. zmenšen ale nevím. nechce to zapálit směs. Svíčky měněny, jiskru to hází (nevím jak v motoru), ale prostě ne a ne jet! Benzín tam teče lebo jsou svíčky mokré. Otrh je 0,3mm. jak je kolínko a výfuk tak na té spojnici z obou vytekla černá mazlavá tekutina. Prosím o pomoc! Oba najednou přestali jet!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 22:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to bude asi tím teplem
Datum: 11. června 2010 22:13
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 nejdriv zkus svicku. Nevim cemu rikas poradna jiskra jestli ti nalital zvacky olej na kladivko a na ty izolace unej tak to pak hazi chcipaky a nejedeto okem to moc nepoznas. Jestli ten motor byl rozebranejtak je asi spatne utesnenej
Datum: 11. června 2010 21:28
 vem suchou novou svíčku
Datum: 11. června 2010 18:35
Jméno: mustangista
IP: uživatel7860
 Je možné že to netěsní mezi blokama nebo ti praskl kroužek.
Datum: 11. června 2010 17:58
Jméno: Karlos
IP: uživatel8530
 Zdar hoi, neměli byste někdo na prodej štítek na jawa 585?nebo nevíte nějakej krámek kde ho mají?je to asi nesehntelné zboží co.kdyby jenom někdo měl at nabídne cenu.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 12:20
Jméno: petr
IP: uživatel9658
Datum: 12. června 2010 12:20
Jméno: Jakub
IP: uživatel7322
 Zdar,mam papiry na prepis,staci mi plna moc notarsky NEoverena?pro to abych to mohl prepsat na sebe? dale se chci zeptat, kdyz dlouho fichtl stal,propadla technicka,a pojistka tak proste kdyz nezaplatim pojistku,tak nebude fichtl pojisteny, a dale mi nebudou naskakovat kazdy rok penale za nezaplaceni?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 22:58
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Za každý den, kdy vozidlo nebylo pojištěno, zaplatí majitel či provozovatel vozidla s platností od ledna 2009 příspěvek do garančního fondu České kanceláře pojistitelů. Denní sazba příspěvku se pohybuje podle druhu vozidla od 20 do 300 Kč. Příspěvek narůstá každým dnem, kdy je vozidlo nepojištěno.
Datum: 11. června 2010 22:58
 na prepis vozidla NEMUSI bejt plna moc notarsky overena, ale nedke s tim otravujou a chtej ji overenou - asi aby se clovek nenudil
Datum: 11. června 2010 17:31
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 bez poistenia ti to neprepišu musi byť uzatvorená poistka ale musí ju uzatvoriť povodný majiteľ papierov plná moc stači ak bude podpísana tebou a majiťeľom papierov a za nezaplatené roky poistenia ti nebude nič naskovať veľa zdaru
Datum: 11. června 2010 17:15
Jméno: MaTys
IP: uživatel9654
 Zdarec draci mamtu problem nejede mi fichtl , jiskru to dava a benzin tece vse je vyladene jako zapalko , odtrh , predstih a proste nejede ani na roztlaceni nema snahu . Tedka jedu do mesta a zkusim koupit novou svicku , jakou byste doporuicili tedka do tohodle tepleho pocasi ? Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 17:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel7860
 svicku kup N15C brisk
Datum: 11. června 2010 17:51
 zdarec draci, stala se mi zajímavá věc, jel sem na mustafoj (mám tam tyristorový zapalování) a najednou začal tak nějak vynechávat a slábnout, tak sem dojel tak dom a tam už nechtěl chcípnout, když sem vypojil svíšku tak to samozřejmě zdech. No a dál sem tedy sundal víko magneta abych to zkontroloval, nakopnul sem ho (pěkně napoprvé) a von běžel tak nějak divně ale běžel, když sem přidal plyn tak nechtěl jít do otáček dycky dělal jenom takový brm-blé-brm-blé-brm  ale dost nepravidelně. A co mě nejvíc rozsekalo bylo že když sem strčil šroubovák do přerušovače (tak aby nepřerušoval) tak si motor běží zvesela dál, i když sem úplně vypojil všechny kabely vod přeručovače   tohle mi teda fakt neni jasný   nestalo se někomu něco podobnýho?? rozhodopádně podezřívám tyristor že provádí nějakou nekázeň...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 0:26
Datum: 12. června 2010 0:26
 no samotnej tyristor by to takhle asi nedelal, to ze ti moto bezel zvesela dals i myslim ze nebylo tyristorem ale samozapalama. jinak jestli jsi to stavej podle navodu na jawa.xf.cz tak tam je tyristor na 600V a taky mi jednou odesel .. chce to na 800V .. TIC106N tusim
Datum: 11. června 2010 20:31
 voala záhada vyřešena  tyristor je plně funkční ale jen do jisté teploty a jakože dneska bylo fakt horko tak se mu ani nedivim že skolaboval   asi tam budu muset dát tyristor na vyšší napětí....
Datum: 11. června 2010 18:44
 kua... tyristor se zdá být plně funkční... záhada se prohlubuje... kde sakra to zapalování múže brát impuls pro zapálení jiskry?!?!
Datum: 11. června 2010 16:52
 prosimvás mám takový dotaz. Šel jsem dneska koupit do prodejny STIHL litr motorového oleje toho červeného značky stihl. Prodavač se mě ptal jestli chci olej čepovaný nebo originální že ten čepovaný stolí litr 120Kč a litr originálu 190Kč. Ten originál je v té bílé flašce s oranžovým nápisem stihl a odměrkou a ten čepovaný je v klasické průhledné pet flašce jak od nějaké minerálky. Chci se zeptat jaký je mezi nima rozdíl hlavně jak je to s kvalitou. jestli je to jeden a ten samý olej akorát v jinačí flašce nebo jak? Koupil jsem ten čepovaný protože byl levnější a nenapadlo m+ se prodavače zeptat. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 8:07
Jméno: Mirči
IP: uživatel9867
 Kvalita je tá istá. Cena balenia v plastovej fľaši je vyššia preto, lebo platíš obal-teda fľašu. Na to musí byľ technologické zariadenie,teda plnička ,ktorá tú fľašu naplní,to tiež niečo stojí+ pracovník, ktorý to obsluhuje berie mzdu + elektrina atď. To všetko sa musí zaplatiť. A ešte jeden faktor tu je,že obchodník dostane pri sudovom balení väčšiu množstevnú zľavu.
Datum: 12. července 2010 8:07
 Kvalita je stejná, jde o to že ten čepovaný si můžeš nechat načepovat v libovolném množství, kdežto originální se prodává jenom myslím po litru. Já to taky tak kupuju.
Datum: 11. června 2010 15:35
 Jka toděláte, abyste dali tu pětidírou gumičku do kohoutu rovně? Mě se vždycky zkroutí a nesedí tam.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 23:14
 Ona tam musí zapadnout přímo do těch dírek bez použití sebemenšího násilí. Kdyžtak jí hřebíkem správně natočím aby zapadla. Jestli máš novou repliku kohoutku a neni to značka jikov ak tam je to průser. On je divný,tam ta gumička tak lehce nezapadne,musíš ji tamnatlačit a když utáhneš převlečnou matku co tam drží páčku kohoutku tak to nepropouští benál a musíš tu gumičku trochu zmenšit na nějaké brusce
Datum: 11. června 2010 23:14
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 jak skrouti, das ji tam a kdyz tak sroubovakem cistym srovnas
Datum: 11. června 2010 13:38
Jméno: roman
IP: uživatel8280
 cus tak co uz se nekde koupete a co fichtli ??litate i v tomhle teplu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 7:07
 Čau dráčci,jezdim na tom skoro každý den do práce,asi 10km.Je to super,lepší než auto a hlavně něco ušetřím i na benzínu.A taky přidávám o trochu více oleje.To horko neni dobrý...
Datum: 12. června 2010 7:07
Jméno: mates20
IP: uživatel9066
 no jasne i s fichtlem v kaluži
Datum: 11. června 2010 15:19
 aj mne jazdi to bez chyb  len musim aj ja dat tam inú svicku lebo za tepla tazko startuje na 4-5 ale inak v poho
Datum: 11. června 2010 13:41
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 uz ma zasebou po GO prez 5000 km tak uz se neunavuje lita porad stejne akorat prevodovka se vic hreje. Koupu se ve 25 stupnovy vode nadhera.
Datum: 11. června 2010 13:37
 no jasné  aj keď motoru toto teplo neprospieva, no upravil som trochu zmes, a dal som studenšiu sviečku a dal viac oleja do benzínu, a idee aj za tochto tepla
Datum: 11. června 2010 13:29
 Čus draci.Čím to může být že kámošovi se 21 fůrt přidírá?????Máže polysentikou 1:30-40 a jehlu má na 2 zářezu odzhora.Co s tím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 15:17
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 At zkusi mataz 1:25 a jehlu na 4tym zářezu a jet pomaleji..Možná má těsnější výbrus,ktery chce déle zajíždět..
Datum: 14. června 2010 15:17
 hele když není problém tam, bude jinde- když není problém v pístu a pístních kroužcích, bude ve válci...mrkni na něj, udělej výbrus.. jedinný co mě napadá..
Datum: 12. června 2010 21:09
 kroužky sem zkoušel nový.........a koukam na něj vedne v noci.......  .
Datum: 11. června 2010 22:10
 zdarec.. hele mrkni se, jestli nemáš třeba poškrábaný píst, nebo třeba už hodně ochozený válec.. může to bejt cokolikv.. zkus vymněnit pístní kroužky, třeba to chce výbrus.. koukni se na ten válec..
Datum: 11. června 2010 10:27
 Chci se zeptat jestli má vyliv nafta v benzínu na jízdu pionýra.\r\nKdyž mi nalili benzím s naftou do pionýra tak mi přestal jezdit jen chytne chvíli drží a pak zdechne. \r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 11:11
 tak to jsme na tom stejně akorát mě to tam nali táta. Takže je musím vyčistit trysky a vypustit nádrž a dát nový benzín jen s olejem 2T.
Děkuji že jste mi pomohli vyřešit můj problém.
Datum: 11. června 2010 11:11
 dobry nafta ma moc velky vliv na pionyra mě to tam nalil bratr a musel jsem vypustit nadrž a vyčistit trysky asy 5 hod mi ješte blbl než se vyjel zbytek z karbece a až už to byl čisty benzin jela jako nová
Datum: 11. června 2010 9:23
 po zahřátí by měl normálně jet i na mix benzínu a nafty
Datum: 11. června 2010 8:04
|



|