slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1162  1163  1164  1165  1166  1167  1168  1169  1170  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Zdarec draci, mám dva dotazy. Půlím motor, a nemůžu sundat hlavu a válec. Odtáhl jsem ty 4 šrouby desítky, ale drží to tam furt. Nevíte co s tím? Zkoušel jsem už hodně věcí, ale zatím nic nezabralo. Potom nemůžu sundat rotor. Stator jsem odšrouboval, potom jsem dal pryč ten šroubek co je přesně ve středu statoru. Zůstal tam jen rotor, ten váleček co ho zajišťuje jsem vytáhl, ale dál nevím co s tím. Díval jsem se na web jawa-50.cz, ale neudělal jsem to ani podle toho. Prosím poraďte. Dík moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 11:52
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo máš ohlé ty 4 tyčky, na které se navlíká válec, a drží to za závity. zkus s nima hýbnout
 
 
Datum: 13. června 2010 11:52
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Dík moc...
 
 
Datum: 13. června 2010 11:06
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
dej do rotoru šroub m8 a rotor vem hasakem nebo francouzakem, a šroub utahuj, on ten rotor spadne, ten valec mas asi zadřenej, řid se timhle: co nejde silou, jde ještě větší !ale s rozvahou, t ocelova vložka taky není nejpevnější, a hlavně at nezničíš kartery, valců je dost,
 
 
Datum: 13. června 2010 8:35
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Válec s hlavou...máš to do sebe asi hodně zapečený,musíš zabrat a pujde to,pokud si vyšrouboval 4 matice a vyndal podložky tak už není co by to drželo,zaber a bude to,magneto vyndář tak že až vymontuješ vačku tak že tam zašroubuješ šroub který drží ten kryt motoru nevím přesně číslo a ono se to pak pustí a vyndáš to ...je to lehký přídeš na to.
 
 
Datum: 12. června 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Aha, žádný váleček, vačka to je...
 
 
Datum: 12. června 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: jawaak555      IP: uživatel9666    
Zdarec jawisti,potřeboval bych poradit.Nedávno jsem si koupil jawu 05 s TP,v původním origo stavu(lak včetně linek) --->poté jsem zjistil (podle štítku) že je to vývozní typ do Německa.Dneska jsem leštil karoserii a přišel jsem na to,že kryt karburátoru a nářadí(ten plech co je na revma plechu,to bříško) má pod barvou,jaká je na zadnim blatníku(oranžová),bílou barvu jaká je na revma plechu.Tak by mělo zajímalo,jestli třeba se tyto "německé" nelakovaly v tomto barevném provedení.Jinak je na ní více zvláštností.Děkuji moc za odpovědi a rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: ighi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caute kolegovci.Potreboval by som sa s vami poradit.Robim GO motora na mojej Cezetke a mam dost povystiepanu labyrintovu vlozku,alebo tesnenie.Proste mam tam tri neporusene vystupky. Myslite ,ze to bude tesnit? Viem poviete si ked to tesnilo pred tym musi aj potom,ale jeden vystupok som si vylomil ja ,tak,ze to nebude ako to bolo.Alebo neviete ci sa neda niekde zohnat ine?Je to na CZ 175 sport. Dik za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 23:36
 
 
 
 
Jméno: ighi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
este keby som vedel ake cislo gufera
 
 
Datum: 13. června 2010 23:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nový labyrint ne....dnesšní výrobci do něho dělají oválné díry.. dej tam 2 gufera vedle sebe.
 
 
Datum: 13. června 2010 14:28
 
 
 
 
Jméno: ighi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No u nas na slovensku uz mototechny ani nevedia co je to jawa a Cezeta.A samozrejme snazim sa to urobit co najpoctivejsie,mam to ako veterana a spominky na mladost.
 
 
Datum: 12. června 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pokud děláš poctivou GO, tak bez váhání labyrint novej.... dá se sehnat snad v každý kloudný mototechně, nebo u sesy v krámku, když neni zavřeno..
 
 
Datum: 12. června 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: Víťas      IP: uživatel9661    
čégos lidičky, mam takovej problém včera jsem zkoušel nastartovat fichtla.. nakopka nic pak to roztlačim asi 5sec jel motor.. pak chcípnul a už se mi ho nepodařilo nastartovat. Dneska sem rozdělal svíčku, celej karbec pročistil když sem to dal do kupy chytnul na nakopku ale zase hnedka chcípnul, když sem ho zkoušel roztlačit tak zas nic.. :-( nevíte někdo čim by to mohlo bejt? dík moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 16:25
 
 
 
 
Jméno: pit bull      IP: uživatel9594    
ještě vyčsti trysky
 
 
Datum: 14. června 2010 16:25
 
 
 
 
Jméno: Víťas      IP: uživatel9661    
xD zas takovej borec abych šteloval předstih, taky bouhžel nejsem, ale do el. bych mrknout moch :-) xD to mě to štve:-D sem se chtěl projet a spíš sem strávil 3 čištěním karbecu, svíčky xD úprava řadičky, jelikož se mi původní šroub utrhnul no jo.. tak snad to někdy pojede :-D
 
 
Datum: 12. června 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
njn nikdy nevíš co se stane :-D
 
 
Datum: 12. června 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: Víťas      IP: uživatel9661    
stejně je to divný, když sem před cca 5dny v pohodě dojel zajel do garáže a druhej den tohle.. xD je to prostě fichtl no :-D
 
 
Datum: 12. června 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
čauwes, měl sem problém podobný, byl to předstih.. nebo také velice možné-veliká plováková hladina(přechastává se to).. nebo je také možná zrada v elektrice, jak se zmiňuje mustangista..
 
 
Datum: 12. června 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel8583    
jakou to háže jiskru? musi co největší zkontroluj jestli ti tam teče benzín pořádně a musí to potom jet a kdyžtak nastav předstih
 
 
Datum: 12. června 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci cim je to ze kdyz jedu na babete tak to dela takovej zvuk DRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR a takhle porad newim cim to je poradte? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 11:50
 
 
 
 
Jméno: nezverejnené      IP: uživatel6255    
no más tam asi motor :-D
 
 
Datum: 13. června 2010 11:50
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak to myslis? musis to upresnit... to drrr to dělá při vyšších otáčkách a nechce se nechat vytocit na max? tak to mas zajebanej karbec bo to mas malo zahraty (aspon me to tak delavalo)... kdyz mam zavreny filtr na 555 taky to dělá drrr :-D pri vyssich otackach a nejde vytocit
 
 
Datum: 13. června 2010 9:56
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vole to je zase jednou dotaz lol
 
 
Datum: 13. června 2010 9:33
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To delal pro to ,ze je to nastartovany...
 
 
Datum: 13. června 2010 7:08
 
 
 
 
Jméno: Novaline      IP: uživatel4242    
Draku, to je v prdeli ti hadi se ti v té převodovce rozmnožujou a ovíjejí se kolem volnoběžky.......Musíš to rozpulit a chytit do pytle a plivout na ně aby se ti zas tam nevrátili.
 
 
Datum: 13. června 2010 0:49
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
vyklepanej válec, špatná klika, vyrachtaný ložiska.. mnoho příčin.. dyžtak natoč video as pošli mi to.. hned řeknu pokud vědět budu..
 
 
Datum: 12. června 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: jopo      IP: uživatel9664    
ahoj tuneri, mam na vas dotaz je pouzitelna hlava z 05 na upraveneho pio, doposial pouzivam upravenu hlavu origo z pio( tej memam co vitknut ale chcem to skusit aj z hladiska chladenia). mislite ze je vhodna( samozrejme ze po uprave kompresie atd.) ?? aj ked nema detonacnu prepazku??? jedna sa o valec ktori toci 9000ot\min . Dikes za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 11:57
 
 
 
 
Jméno: jopo      IP: uživatel9669    
mne sa nejedna o velkost hlavy (Nnavaril bi som rebra) ale o spalovaci priestor!
 
 
Datum: 13. června 2010 11:57
 
 
 
 
Jméno: jopo      IP: uživatel9669    
mne sa nejedna o velkost hlavy (Nnavaril bi som rebra) ale o spalovaci priestor!
 
 
Datum: 13. června 2010 11:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odkdy je hlava z 05 větší než z 20-23??? :-D
 
 
Datum: 12. června 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci,chtěl jsem se ještě zeptat,je na pincky nějaká spešl svíčka,která je o mnoho lepší než ty klasické,co se do něj dávaj jako např. N7C,N5C,atd? Slyšel jsem o nějakejch Iridiových svíčkách,ale nikdy jsem se s tím nesetkal.Existuje něco na Pincky?Doporučte mi něco.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za radu,draku.
 
 
Datum: 13. června 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen      IP: uživatel1723    
Mno NGK B7HS nebo B8HS .Oproti briskám se s tadyctěma najel o dost víc .Ale jsou hákliví na uchcání nebo hodně oleje
 
 
Datum: 13. června 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel8583    
na N7C to jede paradne
 
 
Datum: 12. června 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: H3LL      E-mail:      IP: uživatel9663    
Draci potreboval bych poslat odkaz na odzkousene schema el zarizeni na jawa 20 20w nebo popripade nejakou radu ohledne toho co tam muze byt spatne ponevadz mi to nehaze jiskru a uz jsem vymenil kladivko kondenzator indukcku fajku i civkovy kabel a furt to nedela nic odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 19:05
 
 
 
 
Jméno: Franc 550      IP: uživatel3888    
zdar draci chtel jsem se zeptat jaky je čislo na ložisku na klice jak se dava do karteru .............. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
6306 ne 6303 se tam maj davat
 
 
Datum: 13. června 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen      IP: uživatel1723    
No jestli myslíš na JAWU 20,21,23A tak na klice jsou ložiska 6306 C3 ty C3 tam dej obyč nevím jak by vydrželi hrozilo by i nějaký přidřený v karterech nebo něco jinýho podobnýho tak neim ale dal bych C3
 
 
Datum: 13. června 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sa vás normálne spýtal... podľa toho aký máš typ, do novšých idú ložiska 6303, a najlepšie 6303 C3 kôľi tepelnej rozťažnosti, na staré typy myslím že 6302
 
 
Datum: 12. června 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne,jedine to co tam patří
 
 
Datum: 12. června 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: Franc550      IP: uživatel3888    
Muzu tam dat ložisko 6302 ?? odepiste diiky
 
 
Datum: 12. června 2010 18:07
 
 
 
 
Jméno: jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 12. června 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: CJey      IP: uživatel5626    
Cau hej potreboval bych poradit jak vyměnit na dandyně sytičové lanko karburátor mám bing 18.Nějak mi to nejde odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Cau hoši, včera jsem tu psal, že mi oba fichtly přestali jet. Ten první měl jen ucpanou trubičku od sání :-D ale s tím druhým jsou potíže. Musím ho tlačit velmi rychle a pak chytne. Ale jakmile nedržím fichtla v otáčkách hnedka chcípne+ občas když už to blafe najendou to chcípne. Karbec je vyvařen, trysky zkontrolované a vyčištěné. Předstih několikrát přeměřen a seštelován. Nevím čím to je. Buďto to chytne a po 5 sekundách chcípne a nebo to nechytne vůbec. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
a ne povolily se ty matky co dotahujou valec a hlavu .
 
 
Datum: 12. června 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
a benzín tam jde?
 
 
Datum: 12. června 2010 17:16
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Hlava neufukuje. Je dotáhlá když to ještě v pátek běželo nikde neufukovala.
 
 
Datum: 12. června 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No volnoběh to se nedá říct. Ono když nepřidávám pořád hooodně plynu tak chcípne. resp. on chcípne i když přidávám plyn po 5 sekundách...... Ale v pátek jsem ještě přijel ze školy. Už tam jsem to musel nastartovat roztlačením. přijel jsem domu a už to nešlo skoro vůbec.....
 
 
Datum: 12. června 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To samý mi dělala profukující hlava.
 
 
Datum: 12. června 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
a co volnoběh
 
 
Datum: 12. června 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
zdarec hoši dávam do kupy fichtla 21 a nejde mi nastartovat ani jiskru neháže nejsem žádnej elektrikář takže sem si jistej že sem blbě dal elektriku potřebuju jestli nevíte kde sehnat naky přehledny schema elektriky nebo navody jak ji zapojit díky za opovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 16:24
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Čus,buď máš špatně odizolované kladívko,nebo špatně zapojenou elektřinu... zde schéma http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_jawa-23,23a.jpg to první.
 
 
Datum: 12. června 2010 16:24
 
 
 
 
Jméno: Víťas      IP: uživatel9661    
Zdraviim :-) potřeboval bych se poradit, mám jawu 20 a při zabrždění předního kola maj přední tlumiče dost velkou vůli.. existuje na to nějaká finta? díík moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 13:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyměnit plastové futry v ttrubkách přední vidlice
 
 
Datum: 12. června 2010 13:47
 
 
 
 
Jméno: jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau čím to je že mě jde 1 trohu přes zuby spojku mačkam na doras je to u fichtla. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No zkusil bych dotáhnout šroubek v deklu a nebo jestli to dělá jenom u 1 a u ostatních ne tak to mě taky dělalo a hlavně za studena.No a měl bys vědět že když podřazuješ že mu máš přidat trochu plyn pak to nerupe .A nevím co to máš za nápad jet z kopce s chcíplím motorem a dávat tam kvalt ot je pak jasný že to rupne jako hovado takhle to pěkně nečíš.
 
 
Datum: 13. června 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to normalka maj mechanickou prevodovku - nema presuvny objimky ani synchrony, ale jdou primo kola proti sobe a pokud to udela jenom u 1. a neni to nijak moc tak bych to neresil. Pokud chces radit hladce i 1. tak dej radicku asi do pul cesty k 1. a s fichtlem popojed (odstrcit se ne rozjezd) a pri popojeti dorad.
 
 
Datum: 12. června 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
toje normalne pionir nema sinchroni nebo jak sato naziva , takze tebje sa 2 kolecka toca ruznou rychlosti a proto ti to skrkne jakto dosebja zapadne takze si steho nerob hlavu .
 
 
Datum: 12. června 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
A není to tím že třebas jedete na trojku a víte že budete zastavovat na křižovatce tak tam v tý rychlosti hodíte 1 ?Protože já sem to taky dělal a v těch otáčkách velkých mi to šlo taky přes zuby ale táta mi řekl že jedničku musím hodit až když jedu co nejmíň.
 
 
Datum: 12. června 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni to že mam moc na šponovanej řetaz
 
 
Datum: 12. června 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky mě to tak dělá nevim proč. Lemaly mám nové.spojku perfektně seštelovanou. Když normálně řadím tak vpohodě. Když podřazuju z vyššího rychlostního stupne tak trochu křápne ale jakmile jedu z kopce a neutrál s vypnutým motorem a dole pod kopcem tam zařadím rychlost tak to je rana jak prase
 
 
Datum: 12. června 2010 13:47
 
 
 
 
Jméno: jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lamely mam ted nový 3 měsíce
 
 
Datum: 12. června 2010 13:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus utahnout sroubek na deklu zapalovani=sroubek na serizeni spojky,kdyz pak bude prokluzovat start páka,nejspís sou lamely KO
 
 
Datum: 12. června 2010 13:31
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je buď blbe seštělovaná a nebo sjetá
 
 
Datum: 12. června 2010 13:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ještě jeden dotaz.vyměnil jsem spojku za novou ferodo,jenže nejde seštelovat.ať dotáhnu šroubek cotode tak fichtl pořád jede,páčka jde hrozně stuha.Nevíte co stím?jestli se třeba neslepily...dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak problém vyřešen lamely byly těsný tak je stačilo zbrousit smirkem aby se volně pohybovaly po koši a po párset metrech si sedly a fungujou,DÍK
 
 
Datum: 12. června 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šli těžko nasadit,musel jsem jim hodně pomoc aby tam šli tak to rozeberu a uvidím
 
 
Datum: 12. června 2010 14:20
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky mě to tak dělalo že po nasazení mě blbě rozpojovaly protože se slepovaly. Když se ti slepí tak tam dej trojku,sedni na to,zmáčkni spojku a pořádně s pionýrem škurni vpřed a vzad a ona povolí. Bude se to slepovat jenom nějakých 5-10 km
 
 
Datum: 12. června 2010 13:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nešli ti ty lamely těžko nasadit na spojkový koš?? většinou jsou zevnitř od lepidla a jdou ztuha na koš a potom nevypiná spojka..stačí to trošku sebrat pilníkem a je to OK
 
 
Datum: 12. června 2010 13:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kulička tam je,takže shodit a ošmirglovat?
 
 
Datum: 12. června 2010 13:04
 
 
 
 
Jméno: Husso      E-mail:      IP: uživatel9660    
Tie lamely ak máš už nahodené tak ich možeš zase zhodiť a namočiť do technického benzínu alebo do običajneho hlavne aby sa odmastnili a zobereš si jemný šmirgel napr 240 alebo 360 alebo niečo medzi tým a tie lamely ako styčné plochy obrúsiš pretože sú lakovane a pretro ti to nejde potom to ide už parádne...
 
 
Datum: 12. června 2010 13:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nezapoměl jsi dát kuličku mezi tyčky?
 
 
Datum: 12. června 2010 12:59
 
 
 
 
Jméno: Dawe      E-mail:      IP: uživatel9659    
Zdar fichtlaři :-D potřeboval bych radu jak opravit mého fíka, prostě kydž jedu tak zdechá jednička je v pohodě dvojka taky ale na trojku když jedu moc rychle tak zdechá někdy když zmáčknu spojky zdechne úplně, nevím čím to je svíčkou to není a jiskrou taky ne jiskru háže nádhernou trysky to taky nejsou a karbošem taky ne je úplně čistý a teče do něj úplně čistý benzín nechápu to, prosím poraĎte mi :-D Děkuji za odpověď ;-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 10:14
 
 
 
 
Jméno: Dawe      E-mail:      IP: uživatel9659    
OKi :-D tak dík moc vyzkouším to :-D
 
 
Datum: 13. června 2010 10:14
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No něco podobnýho mi to dělá, když mi odchází svíčka. Jako ona pálí,ale někdy vynechává a když dám novou tak mám zase na 2000 km pokoj. A taky se mi to podobně chovalo když mi odcházel palivový filtr. Proto jsem nahradil papír sítkem a byl pokoj. a jestliže je podle tebe všechno OK, tak bych dal na ten palivovej filtr.Než jsem ho tam měl,tak ten mikorrez z nádrže ucpával trysky dočasně.A to byla nádrž vyškrábaná pískem.
 
 
Datum: 12. června 2010 14:45
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caw, konecne mi fík hází jiskru (vyměnil jsem zapalovací pól ale není nový nýbrž vypadá fakt strasne a ten kdo mi ho dal do něj musel rejt sroubovakem) ale ta jiskra je strasne malinka ale predstih a odtrh mam nastavanej a s tou fakt malinkou jiskrou mi fichtl opravdu nechyta :-( nevíte co s tím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 12:11
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
zdar, kolik by asi stalo nalakovat komplet revmaplechy (i podlazky atd.) u lakyrnika? Mohli byste to odhadnout? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 12:02
 
 
 
 
Jméno: marešuk      IP: uživatel9476    
zdarec, příklad: jedu třeba s kopce a pustim plyn a nechám to jet samo a dělá to strašnou melu jak se to kolo točí, prostě jak kdyby to brzdilo nebo tak něco a nemá to takovej výkon.....potřebuju poradit co mám udělat?? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 16:29
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Mužeš jet bez plynu ale občas musíš zmáčknout spojku a proturovat to.
 
 
Datum: 12. června 2010 16:29
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řetěz nesmí byt naplý jak struna. Když si na motorku sedneš uplně dozadu tak řetaz musí byt volný
 
 
Datum: 12. června 2010 12:16
 
 
 
 
Jméno: marešuk      IP: uživatel9476    
aha. díky, ještě jsem chtěl vědět jestli je možný že to je tim že je moc našponovanej řetěz??
 
 
Datum: 12. června 2010 12:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když dole kopcem pustíš plyn, tak se do válce nenasává žádná směs, a válec i ložiska nijak nemažeš a celé to jede nasucho.....nejlepší cesta k zadření....rada zní..i z kopce jeď pod plynem.
 
 
Datum: 12. června 2010 12:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,poznám na výkonu ,když vyměním hlavu na 05 za hlavu z 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takze vykon...
 
 
Datum: 12. června 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Zvednes kompresni pomer...
 
 
Datum: 12. června 2010 13:26
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel9657    
na síle jo
 
 
Datum: 12. června 2010 11:52
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale jo neni to poznat nějak extra výrazně ale poznáš pokud víš jak to jelo s 05kovou hlavou
 
 
Datum: 12. června 2010 11:50
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
nepoznas :-)
 
 
Datum: 12. června 2010 11:46
 
<  1162  1163  1164  1165  1166  1167  1168  1169  1170  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 19:46:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu