Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdarec draci, mám dva dotazy. Půlím motor, a nemůžu sundat hlavu a válec. Odtáhl jsem ty 4 šrouby desítky, ale drží to tam furt. Nevíte co s tím? Zkoušel jsem už hodně věcí, ale zatím nic nezabralo. Potom nemůžu sundat rotor. Stator jsem odšrouboval, potom jsem dal pryč ten šroubek co je přesně ve středu statoru. Zůstal tam jen rotor, ten váleček co ho zajišťuje jsem vytáhl, ale dál nevím co s tím. Díval jsem se na web jawa-50.cz, ale neudělal jsem to ani podle toho. Prosím poraďte. Dík moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 11:52
 nebo máš ohlé ty 4 tyčky, na které se navlíká válec, a drží to za závity. zkus s nima hýbnout
Datum: 13. června 2010 11:52
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Dík moc...
Datum: 13. června 2010 11:06
 dej do rotoru šroub m8 a rotor vem hasakem nebo francouzakem, a šroub utahuj, on ten rotor spadne, ten valec mas asi zadřenej, řid se timhle: co nejde silou, jde ještě větší !ale s rozvahou, t ocelova vložka taky není nejpevnější, a hlavně at nezničíš kartery, valců je dost,
Datum: 13. června 2010 8:35
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Válec s hlavou...máš to do sebe asi hodně zapečený,musíš zabrat a pujde to,pokud si vyšrouboval 4 matice a vyndal podložky tak už není co by to drželo,zaber a bude to,magneto vyndář tak že až vymontuješ vačku tak že tam zašroubuješ šroub který drží ten kryt motoru nevím přesně číslo a ono se to pak pustí a vyndáš to ...je to lehký přídeš na to.
Datum: 12. června 2010 22:43
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Aha, žádný váleček, vačka to je...
Datum: 12. června 2010 21:59
Jméno: jawaak555
IP: uživatel9666
 Zdarec jawisti,potřeboval bych poradit.Nedávno jsem si koupil jawu 05 s TP,v původním origo stavu(lak včetně linek) --->poté jsem zjistil (podle štítku) že je to vývozní typ do Německa.Dneska jsem leštil karoserii a přišel jsem na to,že kryt karburátoru a nářadí(ten plech co je na revma plechu,to bříško) má pod barvou,jaká je na zadnim blatníku(oranžová),bílou barvu jaká je na revma plechu.Tak by mělo zajímalo,jestli třeba se tyto "německé" nelakovaly v tomto barevném provedení.Jinak je na ní více zvláštností.Děkuji moc za odpovědi a rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 21:36
 Caute kolegovci.Potreboval by som sa s vami poradit.Robim GO motora na mojej Cezetke a mam dost povystiepanu labyrintovu vlozku,alebo tesnenie.Proste mam tam tri neporusene vystupky. Myslite ,ze to bude tesnit? Viem poviete si ked to tesnilo pred tym musi aj potom,ale jeden vystupok som si vylomil ja ,tak,ze to nebude ako to bolo.Alebo neviete ci sa neda niekde zohnat ine?Je to na CZ 175 sport. Dik za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 23:36
 este keby som vedel ake cislo gufera
Datum: 13. června 2010 23:36
 nový labyrint ne....dnesšní výrobci do něho dělají oválné díry.. dej tam 2 gufera vedle sebe.
Datum: 13. června 2010 14:28
 No u nas na slovensku uz mototechny ani nevedia co je to jawa a Cezeta.A samozrejme snazim sa to urobit co najpoctivejsie,mam to ako veterana a spominky na mladost.
Datum: 12. června 2010 21:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pokud děláš poctivou GO, tak bez váhání labyrint novej.... dá se sehnat snad v každý kloudný mototechně, nebo u sesy v krámku, když neni zavřeno..
Datum: 12. června 2010 21:28
Jméno: Víťas
IP: uživatel9661
 čégos lidičky, mam takovej problém včera jsem zkoušel nastartovat fichtla.. nakopka nic pak to roztlačim asi 5sec jel motor.. pak chcípnul a už se mi ho nepodařilo nastartovat. Dneska sem rozdělal svíčku, celej karbec pročistil když sem to dal do kupy chytnul na nakopku ale zase hnedka chcípnul, když sem ho zkoušel roztlačit tak zas nic..  nevíte někdo čim by to mohlo bejt? dík moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 16:25
Jméno: pit bull
IP: uživatel9594
 ještě vyčsti trysky
Datum: 14. června 2010 16:25
Jméno: Víťas
IP: uživatel9661
 xD zas takovej borec abych šteloval předstih, taky bouhžel nejsem, ale do el. bych mrknout moch  xD to mě to štve  sem se chtěl projet a spíš sem strávil 3 čištěním karbecu, svíčky xD úprava řadičky, jelikož se mi původní šroub utrhnul no jo.. tak snad to někdy pojede
Datum: 12. června 2010 21:32
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 njn nikdy nevíš co se stane
Datum: 12. června 2010 21:27
Jméno: Víťas
IP: uživatel9661
 stejně je to divný, když sem před cca 5dny v pohodě dojel zajel do garáže a druhej den tohle.. xD je to prostě fichtl no
Datum: 12. června 2010 21:25
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 čauwes, měl sem problém podobný, byl to předstih.. nebo také velice možné-veliká plováková hladina(přechastává se to).. nebo je také možná zrada v elektrice, jak se zmiňuje mustangista..
Datum: 12. června 2010 21:12
Jméno: mustangista
IP: uživatel8583
 jakou to háže jiskru? musi co největší zkontroluj jestli ti tam teče benzín pořádně a musí to potom jet a kdyžtak nastav předstih
Datum: 12. června 2010 21:01
 cus draci cim je to ze kdyz jedu na babete tak to dela takovej zvuk DRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR a takhle porad newim cim to je poradte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 11:50
Jméno: nezverejnené
IP: uživatel6255
 no más tam asi motor
Datum: 13. června 2010 11:50
 jak to myslis? musis to upresnit... to drrr to dělá při vyšších otáčkách a nechce se nechat vytocit na max? tak to mas zajebanej karbec bo to mas malo zahraty (aspon me to tak delavalo)... kdyz mam zavreny filtr na 555 taky to dělá drrr  pri vyssich otackach a nejde vytocit
Datum: 13. června 2010 9:56
 ty vole to je zase jednou dotaz lol
Datum: 13. června 2010 9:33
 To delal pro to ,ze je to nastartovany...
Datum: 13. června 2010 7:08
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Draku, to je v prdeli ti hadi se ti v té převodovce rozmnožujou a ovíjejí se kolem volnoběžky.......Musíš to rozpulit a chytit do pytle a plivout na ně aby se ti zas tam nevrátili.
Datum: 13. června 2010 0:49
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 vyklepanej válec, špatná klika, vyrachtaný ložiska.. mnoho příčin.. dyžtak natoč video as pošli mi to.. hned řeknu pokud vědět budu..
Datum: 12. června 2010 21:13
Jméno: jopo
IP: uživatel9664
 ahoj tuneri, mam na vas dotaz je pouzitelna hlava z 05 na upraveneho pio, doposial pouzivam upravenu hlavu origo z pio( tej memam co vitknut ale chcem to skusit aj z hladiska chladenia). mislite ze je vhodna( samozrejme ze po uprave kompresie atd.) ?? aj ked nema detonacnu prepazku??? jedna sa o valec ktori toci 9000ot\min . Dikes za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 11:57
Jméno: jopo
IP: uživatel9669
 mne sa nejedna o velkost hlavy (Nnavaril bi som rebra) ale o spalovaci priestor!
Datum: 13. června 2010 11:57
Jméno: jopo
IP: uživatel9669
 mne sa nejedna o velkost hlavy (Nnavaril bi som rebra) ale o spalovaci priestor!
Datum: 13. června 2010 11:57
 odkdy je hlava z 05 větší než z 20-23???
Datum: 12. června 2010 21:09
 Ahoj draci,chtěl jsem se ještě zeptat,je na pincky nějaká spešl svíčka,která je o mnoho lepší než ty klasické,co se do něj dávaj jako např. N7C,N5C,atd?
Slyšel jsem o nějakejch Iridiových svíčkách,ale nikdy jsem se s tím nesetkal.Existuje něco na Pincky?Doporučte mi něco.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 14:50
 Díky za radu,draku.
Datum: 13. června 2010 14:50
Jméno: FichtlMen
IP: uživatel1723
 Mno NGK B7HS nebo B8HS .Oproti briskám se s tadyctěma najel o dost víc .Ale jsou hákliví na uchcání nebo hodně oleje
Datum: 13. června 2010 13:27
Jméno: mustangista
IP: uživatel8583
 na N7C to jede paradne
Datum: 12. června 2010 21:12
 Draci potreboval bych poslat odkaz na odzkousene schema el zarizeni na jawa 20 20w nebo popripade nejakou radu ohledne toho co tam muze byt spatne ponevadz mi to nehaze jiskru a uz jsem vymenil kladivko kondenzator indukcku fajku i civkovy kabel a furt to nedela nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 19:05
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 zdar draci chtel jsem se zeptat jaky je čislo na ložisku na klice jak se dava do karteru ..............
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 15:08
 6306 ne 6303 se tam maj davat
Datum: 13. června 2010 15:08
Jméno: FichtlMen
IP: uživatel1723
 No jestli myslíš na JAWU 20,21,23A tak na klice jsou ložiska 6306 C3 ty C3 tam dej obyč nevím jak by vydrželi hrozilo by i nějaký přidřený v karterech nebo něco jinýho podobnýho tak neim ale dal bych C3
Datum: 13. června 2010 13:33
 sa vás normálne spýtal... podľa toho aký máš typ, do novšých idú ložiska 6303, a najlepšie 6303 C3 kôľi tepelnej rozťažnosti, na staré typy myslím že 6302
Datum: 12. června 2010 21:02
 Ne,jedine to co tam patří
Datum: 12. června 2010 18:43
Jméno: Franc550
IP: uživatel3888
 Muzu tam dat ložisko 6302 ?? odepiste diiky
Datum: 12. června 2010 18:07
Datum: 12. června 2010 18:04
Jméno: CJey
IP: uživatel5626
 Cau hej potreboval bych poradit jak vyměnit na dandyně sytičové lanko karburátor mám bing 18.Nějak mi to nejde
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 16:43
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Cau hoši, včera jsem tu psal, že mi oba fichtly přestali jet. Ten první měl jen ucpanou trubičku od sání  ale s tím druhým jsou potíže. Musím ho tlačit velmi rychle a pak chytne. Ale jakmile nedržím fichtla v otáčkách hnedka chcípne+ občas když už to blafe najendou to chcípne. Karbec je vyvařen, trysky zkontrolované a vyčištěné. Předstih několikrát přeměřen a seštelován. Nevím čím to je. Buďto to chytne a po 5 sekundách chcípne a nebo to nechytne vůbec. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 18:18
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 a ne povolily se ty matky co dotahujou valec a hlavu .
Datum: 12. června 2010 18:18
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 a benzín tam jde?
Datum: 12. června 2010 17:16
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hlava neufukuje. Je dotáhlá když to ještě v pátek běželo nikde neufukovala.
Datum: 12. června 2010 16:36
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No volnoběh to se nedá říct. Ono když nepřidávám pořád hooodně plynu tak chcípne. resp. on chcípne i když přidávám plyn po 5 sekundách...... Ale v pátek jsem ještě přijel ze školy. Už tam jsem to musel nastartovat roztlačením. přijel jsem domu a už to nešlo skoro vůbec.....
Datum: 12. června 2010 16:28
 To samý mi dělala profukující hlava.
Datum: 12. června 2010 16:28
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 a co volnoběh
Datum: 12. června 2010 16:11
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 zdarec hoši dávam do kupy fichtla 21 a nejde mi nastartovat ani jiskru neháže nejsem žádnej elektrikář takže sem si jistej že sem blbě dal elektriku potřebuju jestli nevíte kde sehnat naky přehledny schema elektriky nebo navody jak ji zapojit díky za opovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 16:24
Jméno: David
IP: uživatel2156
Datum: 12. června 2010 16:24
Jméno: Víťas
IP: uživatel9661
 Zdraviim  potřeboval bych se poradit, mám jawu 20 a při zabrždění předního kola maj přední tlumiče dost velkou vůli.. existuje na to nějaká finta? díík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 13:47
 vyměnit plastové futry v ttrubkách přední vidlice
Datum: 12. června 2010 13:47
 Čau čím to je že mě jde 1 trohu přes zuby spojku mačkam na doras je to u fichtla.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 13:23
 No zkusil bych dotáhnout šroubek v deklu a nebo jestli to dělá jenom u 1 a u ostatních ne tak to mě taky dělalo a hlavně za studena.No a měl bys vědět že když podřazuješ že mu máš přidat trochu plyn pak to nerupe .A nevím co to máš za nápad jet z kopce s chcíplím motorem a dávat tam kvalt ot je pak jasný že to rupne jako hovado takhle to pěkně nečíš.
Datum: 13. června 2010 13:23
 je to normalka maj mechanickou prevodovku - nema presuvny objimky ani synchrony, ale jdou primo kola proti sobe a pokud to udela jenom u 1. a neni to nijak moc tak bych to neresil. Pokud chces radit hladce i 1. tak dej radicku asi do pul cesty k 1. a s fichtlem popojed (odstrcit se ne rozjezd) a pri popojeti dorad.
Datum: 12. června 2010 20:07
 toje normalne pionir nema sinchroni nebo jak sato naziva , takze tebje sa 2 kolecka toca ruznou rychlosti a proto ti to skrkne jakto dosebja zapadne takze si steho nerob hlavu .
Datum: 12. června 2010 18:08
Jméno: David
IP: uživatel2156
 A není to tím že třebas jedete na trojku a víte že budete zastavovat na křižovatce tak tam v tý rychlosti hodíte 1 ?Protože já sem to taky dělal a v těch otáčkách velkých mi to šlo taky přes zuby ale táta mi řekl že jedničku musím hodit až když jedu co nejmíň.
Datum: 12. června 2010 16:26
 neni to že mam moc na šponovanej řetaz
Datum: 12. června 2010 15:48
 Taky mě to tak dělá nevim proč. Lemaly mám nové.spojku perfektně seštelovanou. Když normálně řadím tak vpohodě. Když podřazuju z vyššího rychlostního stupne tak trochu křápne ale jakmile jedu z kopce a neutrál s vypnutým motorem a dole pod kopcem tam zařadím rychlost tak to je rana jak prase
Datum: 12. června 2010 13:47
 lamely mam ted nový 3 měsíce
Datum: 12. června 2010 13:37
 zkus utahnout sroubek na deklu zapalovani=sroubek na serizeni spojky,kdyz pak bude prokluzovat start páka,nejspís sou lamely KO
Datum: 12. června 2010 13:31
 Je buď blbe seštělovaná a nebo sjetá
Datum: 12. června 2010 13:31
 tak ještě jeden dotaz.vyměnil jsem spojku za novou ferodo,jenže nejde seštelovat.ať dotáhnu šroubek cotode tak fichtl pořád jede,páčka jde hrozně stuha.Nevíte co stím?jestli se třeba neslepily...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 16:13
 tak problém vyřešen lamely byly těsný tak je stačilo zbrousit smirkem aby se volně pohybovaly po koši a po párset metrech si sedly a fungujou,DÍK
Datum: 12. června 2010 16:13
 šli těžko nasadit,musel jsem jim hodně pomoc aby tam šli tak to rozeberu a uvidím
Datum: 12. června 2010 14:20
 Taky mě to tak dělalo že po nasazení mě blbě rozpojovaly protože se slepovaly. Když se ti slepí tak tam dej trojku,sedni na to,zmáčkni spojku a pořádně s pionýrem škurni vpřed a vzad a ona povolí. Bude se to slepovat jenom nějakých 5-10 km
Datum: 12. června 2010 13:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nešli ti ty lamely těžko nasadit na spojkový koš?? většinou jsou zevnitř od lepidla a jdou ztuha na koš a potom nevypiná spojka..stačí to trošku sebrat pilníkem a je to OK
Datum: 12. června 2010 13:11
 kulička tam je,takže shodit a ošmirglovat?
Datum: 12. června 2010 13:04
 Tie lamely ak máš už nahodené tak ich možeš zase zhodiť a namočiť do technického benzínu alebo do običajneho hlavne aby sa odmastnili a zobereš si jemný šmirgel napr 240 alebo 360 alebo niečo medzi tým a tie lamely ako styčné plochy obrúsiš pretože sú lakovane a pretro ti to nejde potom to ide už parádne...
Datum: 12. června 2010 13:02
 nezapoměl jsi dát kuličku mezi tyčky?
Datum: 12. června 2010 12:59
 Zdar fichtlaři  potřeboval bych radu jak opravit mého fíka, prostě kydž jedu tak zdechá jednička je v pohodě dvojka taky ale na trojku když jedu moc rychle tak zdechá někdy když zmáčknu spojky zdechne úplně, nevím čím to je svíčkou to není a jiskrou taky ne jiskru háže nádhernou trysky to taky nejsou a karbošem taky ne je úplně čistý a teče do něj úplně čistý benzín nechápu to, prosím poraĎte mi  Děkuji za odpověď ;-D
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 10:14
 OKi  tak dík moc vyzkouším to
Datum: 13. června 2010 10:14
 No něco podobnýho mi to dělá, když mi odchází svíčka. Jako ona pálí,ale někdy vynechává a když dám novou tak mám zase na 2000 km pokoj. A taky se mi to podobně chovalo když mi odcházel palivový filtr. Proto jsem nahradil papír sítkem a byl pokoj. a jestliže je podle tebe všechno OK, tak bych dal na ten palivovej filtr.Než jsem ho tam měl,tak ten mikorrez z nádrže ucpával trysky dočasně.A to byla nádrž vyškrábaná pískem.
Datum: 12. června 2010 14:45
 Caw, konecne mi fík hází jiskru (vyměnil jsem zapalovací pól ale není nový nýbrž vypadá fakt strasne a ten kdo mi ho dal do něj musel rejt sroubovakem) ale ta jiskra je strasne malinka ale predstih a odtrh mam nastavanej a s tou fakt malinkou jiskrou mi fichtl opravdu nechyta  nevíte co s tím
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 12:11
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, kolik by asi stalo nalakovat komplet revmaplechy (i podlazky atd.) u lakyrnika? Mohli byste to odhadnout? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 12:02
Jméno: marešuk
IP: uživatel9476
 zdarec, příklad: jedu třeba s kopce a pustim plyn a nechám to jet samo a dělá to strašnou melu jak se to kolo točí, prostě jak kdyby to brzdilo nebo tak něco a nemá to takovej výkon.....potřebuju poradit co mám udělat?? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 16:29
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Mužeš jet bez plynu ale občas musíš zmáčknout spojku a proturovat to.
Datum: 12. června 2010 16:29
 řetěz nesmí byt naplý jak struna. Když si na motorku sedneš uplně dozadu tak řetaz musí byt volný
Datum: 12. června 2010 12:16
Jméno: marešuk
IP: uživatel9476
 aha. díky, ještě jsem chtěl vědět jestli je možný že to je tim že je moc našponovanej řetěz??
Datum: 12. června 2010 12:14
 když dole kopcem pustíš plyn, tak se do válce nenasává žádná směs, a válec i ložiska nijak nemažeš a celé to jede nasucho.....nejlepší cesta k zadření....rada zní..i z kopce jeď pod plynem.
Datum: 12. června 2010 12:08
 Zdar draci,poznám na výkonu ,když vyměním hlavu na 05 za hlavu z 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 15:46
 Takze vykon...
Datum: 12. června 2010 15:46
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Zvednes kompresni pomer...
Datum: 12. června 2010 13:26
Jméno: xxx
IP: uživatel9657
 na síle jo
Datum: 12. června 2010 11:52
 Ale jo neni to poznat nějak extra výrazně ale poznáš pokud víš jak to jelo s 05kovou hlavou
Datum: 12. června 2010 11:50
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 nepoznas
Datum: 12. června 2010 11:46
|



|