slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1161  1162  1163  1164  1165  1166  1167  1168  1169  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ARNOLD"S      IP: uživatel7965    
jak spavit strhlej závit v boku motoru z té strany co drří výko u zapalování je tam šroub na 13 klíč m8. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 16:02
 
 
 
 
Jméno: Noname      IP: uživatel9675    
Záleží, jak to vypadá, ale možností by mohlo být víc. Buď převrtat na vetší závit, nebo tam dát šroub a na něj fixatér (středně pevnostní aby šel ještě povolit) pokud se aspoň mírně chytá do závitu. Pokud je díra tak zvětšená, že už se závit téměř nechytá, zkus si sehnat třeba hliníkový vodič z nějakého starého silnějšího elektrokabelu AYKY (třeba ve sběrně bar. kovů) na něj udělat očkem závit M8, na závit dát fixatér na šrouby (vysoce pevnostní) a našroubovat do zbytku závitu. Až ti fixatér (anaerobní lepidlo tvrdnoucí bez přístupu vzduchu) zatvrdne, tak tvůj provizorní hliníkový šroub, který jsi si vyrobil z hliníkového vodiče přesně navrtej vrtákem a znovu vyřež závitníkem závit M8. Mohl by jsi použít třeba i mosazný šroub, který zafixuješ a pak do něj vyřežeš závit, nebo i žělezný. Tvrdší materál déle vydrží, ale práce s ním bude trochu náročnější. Pravda je, že u toho hliníkového vodiče bych se trochu bál, jestli bude aspoň tak tvrdý, jak ta skříň motoru, která je z litého hliníku. Záleží na tobě, nebo to jen zvětši na větší průměr, případně můžeš zkusit jemnější stoupání závitu, třeba by to tam ještě šlo protáhnout. Záleží jak moc to máš stržené. Hodně štěstí.
 
 
Datum: 14. června 2010 16:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak jedině převrtat na ještě větší..
 
 
Datum: 13. června 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: ARNOLD"S      IP: uživatel7965    
a nevadí že to už je na 13 klíč ?
 
 
Datum: 13. června 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
závitníkem
 
 
Datum: 13. června 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: Hudzo      IP: uživatel8591    
cf lidi sestavuju převodovku na jawa 350/360 a zapomněl sem jak šly převodové kolečka na předlohovém a hnacím hřídeli vím jen že na předlohovém má 1 24 zubů tot vše pls poradte :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 6:38
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Hlavní hřídel: 12 z,16z,19 z a kolo s nábojem. Předlohový hřídel : 24z,20z,17z,12z.
 
 
Datum: 14. června 2010 6:38
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čuss draci.. mám obrovskou radost, protože budu asi mít jawu 20.. chtěl bych se zeptat, jak to jede, kolik asi to jede, jak to táhne a slyšel sem, že má jawa 20 sníženou hlavu nebo co kvůli tím plechům...je to silnější než jawa 21?? díky za každou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 10:48
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
to je uplne stejny az na tu elektryku 30w a ma vylisek kuly civce
 
 
Datum: 14. června 2010 10:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
mám mustanga 223.100 a má to stejné převody jako 21čka z 68 roku
 
 
Datum: 13. června 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pionyr kdyz neni vyhoněný a je motorově v dobrém stavu tak umí jet celkem agresivně. Fakt dobrý pincek těch 70-75Km/h dá. a jinak motory jawa 20 a jawa 21 jsou uplně stejný. Někde jsem četl že ty novější pionýry už s označením 221 měly ty motory jaksi debilně zpřevodované že to nechtělo tahat do kopců. Ale klasicky oznacene 20 a 21 to maji uplne stejne
 
 
Datum: 13. června 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj je to stejny až na ty plechy ale tak 20 si muzes predelat na 21 kdybysi chtel.
 
 
Datum: 13. června 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: momomimi      IP: uživatel7480    
od nejakejch plus minus 3.5 koni bych moc neocekaval ale je na tom prdel to se musi nechat ....
 
 
Datum: 13. června 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel8965    
jede to blbe prece jenomje to pincek :-D ne je to to same jak 21 az na plechy a kriz.
 
 
Datum: 13. června 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to uplne stejny az na plechy a par detailu,motory sou stejny
 
 
Datum: 13. června 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
tak tos asi slyšel šopatně ale snížit si hlavu není problém podle mě::-)
 
 
Datum: 13. června 2010 19:14
 
 
 
 
Jméno: David.Zradicka      E-mail:      IP: uživatel9670    
čusdraci..nevíte někdo jestli půjde kříž se stupačkama a se stojánkem na motor jawa 555..nevím jestli to má zespoda ty úchyty na ten kříž,,díky za jaké koliv rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau mam tu dotaz pro SESU a to, jestli budes prodavat sadu samolepek pro JAWA 638 (napis JAWA nadrz, samolepku na levej kastlik s polohama kohoutku a sytice a samolepku na nadrz s mazivama, jejich mnozstvim atd.) dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel9432    
Nedalo mi to a musím se s Vámi podělit o radost z poslední verze moji Jawa 21 GT . Motoru jsem konečně domluvil a poslouchá,výkon parádní. Jsem nadšený. Vývoj ovšem nekončí........:-) zde link http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=43758 budu rá za každý komentář:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 9:26
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pecka! velmi pekny sárgopindzsi! (zlty fichtl slangovo po madarsky ne urazka :-D)
 
 
Datum: 14. června 2010 9:26
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
A s cim teda pojedes do Strem? Myslim sasi, je mi jasny, ze s klikou 90mm, timhle vyfukem a valcem, nepojedes. Ja cekam az mi prijde zgeneralkovana klika, at muzu slozit motor a zacne velke ladeni meho RS specialu... Valec taky vychazi z CU, takovych valcu tam pojede urcite spousta, tak by mohlo byt veselo .) Doufam, ze se nebudou opakovat problemy z jara (konec otacek na 8000 a to i na 1ku). Uz jsou pripravene nove kartery, nova klika a karbec uz se taky nemuze dockat. Ale cas se krati a jeste se ladit nezacalo... Pojedu s mym "mustangem pro vsechno" http://jawamania.info/Files/moto/228917/IMG_0605.JPG
 
 
Datum: 14. června 2010 1:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
Nechci se dohadovat co CU dá a nedá....zkusím co dá,možná ji připiluju,možná ji nepoužiju...uvidí se....vubec sem takovyhle veci nechtel diskutovat... chtel jsem se pochlubit strojem:-)
 
 
Datum: 13. června 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel7233    
taky fakt....ale i tak
 
 
Datum: 13. června 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hh: a kde standa říká že časování zůstává stejné jak u klasické CU??? :-D
 
 
Datum: 13. června 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel7233    
Ja nemam nic proti 2K jen neverim tomu ze CU s takovym casovanim jaky ma da 100 po rovine....To dam tak adamacec a muzak ted mozna...!
 
 
Datum: 13. června 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
to "hh":s převodem 14/55 bych mohl hranici 100km/h alespon atakovat z mirnyho kopce,uz ted jsem na 92km/h po rovine a 96km/h z mirnyho kopce,kdy se motor zle přetočil:-D a to udělal jen ten "blbej"vejfuk ... bohužel tenhle fichtl by na VŠ spadal do kategorie Speciál(válec,výfuk),o tom vím. Tenhle motor chci mít hlavně jako záložní a zkouset si na něm různá nastavení,protoze je daný co umí,neumí a dá se to porovnávat s jinými válci a nastavenímy upravených dílů....Samozrejmne na VŠ chystám dvoukanál bez pomocných oken,dle pravidel kategorie RS...ale to bude jiná kapitola... možná tenhle válec třošku připiluju,osadim vhodnym karburatorem,vyfukem a zapalovánim a Speciály pojede....to vše rozhodne nový válec a jeho "neduhy"....Frikulín s Adamcem taky jezdili jen 2K a rozhodně OUT nebyli...ba naopak... Napster: Pokud mi situace donutí,rád změřím na závodech síly mé cestovní upravy s tvojí:-D ale je jasny,ze si vítěz,protože mám 90kg,jikov a těžkou 21:-D
 
 
Datum: 13. června 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 13. června 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: 551 sport      IP: uživatel2073    
pěkny stando! :-)
 
 
Datum: 13. června 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hh:A tohle neni speciál?
 
 
Datum: 13. června 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel7233    
Prej 100 po rovine s 14/55 ses posral ne?To nejezdej ani specialy...!
 
 
Datum: 13. června 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa : jak tam máš ten laděnej výfuk,jede ti to lépe než s origo výfukem?
 
 
Datum: 13. června 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
Koupil jsem si takový výkonový kit;-) - Firma Stejsky- http://www.jawa50speed.wz.cz. Neřekl bych že jsem nahanal "nejak mnoho" koní ... tento válec v rámci mých schopností a upravených dílů chci dohnat k až na 6HP a rychlost 100km/h pri prevodu 14/55 po rovině. Na cestě do brusírny je už druhý válec,který by měl nynější překonat maximálními otáčkami a lepším průběhem výkonu....sám sem těším....ale po odladění tohoto válce mám o vyvíjeném válci čím dál více pochybností:-( Tento válec co jezdím je v podstate "seriově" vyráběný a je jasně dáno,co od nej muzes ocekavat a jak ho naladit....to je velká výhoda!!
 
 
Datum: 13. června 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
supilium: kdybys nebyl slepý a uměl číst tak by jsis tam přečetl že válec má od stejskyho (www.jawa50speed.wz.cz)
 
 
Datum: 13. června 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: supilulim ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tyvole kdes tomu nahnal tolik koní? ale jinak parádní fechtlik
 
 
Datum: 13. června 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: paja      E-mail:      IP: uživatel9431    
cus draci chci vam tady nabidnout fichtla ktery ma opravdu najeto jen necelych 3500km vim ze to tady neni inzerce ale takova raritka se moc nevidi je to 20 predelana na 21 ale ma technicak proste papiry cena je 5000kč fotky posilam na majla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2010 10:35
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj to je peka :-) :-) :-) ja raz som zohnal mustanga s 5000nieco km a bol strasne havarovanej :-( kryz stupaciek KO a aj zadné vydla,kolo tam bol v kryze a taky aj predná vydla,a z motoru bol vylámané kus bloku pri pripevneni kriza stupaciek :-(
 
 
Datum: 15. června 2010 10:35
 
 
 
 
Jméno: paja      E-mail:      IP: uživatel9431    
jinam myslim ze ma najeto 3387km jak rikam neco kolem 3500km je po starym panovy kterej mi ho prodal uz na nem nemohl jezdit tam me to chytlo a koupil sem dalsi fichtly a tenhle sem nechal jako raritku :-)
 
 
Datum: 13. června 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: paja      E-mail:      IP: uživatel9431    
jo taky dobry tenhle je z roku 1978 puvodni barva :-)
 
 
Datum: 13. června 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dneska som najel 4073ti km na fichtla tiez je povodné a je z roku 1975 co je velká rarita a má vsetky typické spoznatky vyrobe z roku 1975
 
 
Datum: 13. června 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: Caloun      E-mail:      IP: uživatel1553    
http://wdesign.over.cz/ ... mrknete na adresu ROZPRODEJ PIONÝRA GO ... MRKNĚTE! Přidám hodně ND :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: rey      E-mail:      IP: uživatel9182    
Ahoj draci,co se stane,když použiju olej do benzínu Prosint 2,který používám do křovinořezu,místo M2T?Mám babču 210.Dík Rey odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak nic by se ti stat nemelo ale zalezi jestli to tam chces da jenom jednou nebo vickrat protoze se rika ze ten lepsi olej rozpousti karbon a ze by se ti to pridrelo ale ja jezdil na M2T a pak sem dal lepsi olej a nic se nestalo tak nevim.
 
 
Datum: 13. června 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemelo by se stat nic dulezityho...
 
 
Datum: 13. června 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: Daniel      E-mail:      IP: uživatel5896    
ahoj sory že sem tahám otázky na simsona s51 enduro míst fichtla ale nemůžu nikde na internetu najít jak na simsonu seřídit karbec po chvilce jízdy když zastavim tak se uchcává jak sviňa musim zavřít přívod benzínu dát tomu plnej knedlík a čekat a chvilku si to pobublává a pak se zas dostane do votáček co mám na tom karburátoru seřídit a jak??? a je mi divný že mám rozetu 34z. a řetězový 17z. a jede mi to 55km/h a to eště z mírnýho kopečka čím to je že je to tak líný poraď te mi pls moc :-) děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas vysokou hladinu, nebo ti neuzavira privod paliva v karburatoru. Jak to opravit si najdi :-P
 
 
Datum: 13. června 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Natukej do googlu Simson v iglu a najde ti to stranku a forum zamerenou na Simsony
 
 
Datum: 13. června 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
pasoval by tachometer z babbety do pioniera?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pasuje to ;-) a pasuje na fichtla aj zo skodovky :-D vyskusal som to :-D:-D:-D
 
 
Datum: 13. června 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: Alesh      E-mail:      IP: uživatel8473    
Zdarec, nevim co mam delat...dneska rano mi jeste fichtl(jawa 20) jezdil dobre poobede vsak uz ne..Zacina se dusit, kdyz otevru karburator, kdyz ho zavru tak jede ale pomalicku, nwm co mam delat poradte.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: jawsss      IP: uživatel9121    
to bude chtít vyčistit filtr možná i karbec a setelovat ho hladiny ale hlavně pořádně pročistit
 
 
Datum: 14. června 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: Alesh      E-mail:      IP: uživatel8473    
jo a este musim dodat ze kdyz ho roztlacim se zavrenym karbecem tak jede ale pak ho musim malinko pootevrit..avsak chci ho mit v perfekt. stavu protoze ho chci prodavat :-)
 
 
Datum: 13. června 2010 14:43
 
 
 
 
Jméno: ondrakadlec94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci,potřeboval bych poradit,nevim jako stranou maji bejt lemely(feredo) směrem nahoru??? http://img690.imageshack.us/i/dsc04289e.jpg/ .Mám ji takhle dobře? Předem díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 16:40
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lamely máš dobre, nové by si ani naopak nedal... ale tá segerka v motore nevyzerá nejlepšie :-D nezabudni ju tam !
 
 
Datum: 13. června 2010 16:40
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo,přesně tak,Yuri ma pravdu,ten to řekl líp než já.
 
 
Datum: 13. června 2010 14:16
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ked sa na ne pozrieš z profilu tak sú z jednej strany vypukle a spojku poskladaj tak že prvú lamelú daj vypuklov časťou na koš potom daj medzilamelu a potom druhú lamelú dáj vypuklou časťou von vlasne ten tanier z kališkami bude dosadať znova na vypuklinu tuto maš tak trochu názorne (I) zatvorky sú vypukliny
 
 
Datum: 13. června 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draku,ty zoubky jsou trochu nahnutý,když se na ně podíváš z profilu...Zkrátka těma nahnutýma zoubkama k sobě,aby to do toho primárního řetízku hladce zapadlo a nedrhlo to.Ono když to dáš opačně,tak ten řetízek tam jde špatně nasadit.Zkus to.čau
 
 
Datum: 13. června 2010 14:10
 
 
 
 
Jméno: zdenda      IP: uživatel606    
jawáci, muj pincek je hodně vyhcanej na zapalovací svíčky ,tož takto to písnu: jezdím na svíčky brisk N15C ale výkon je sotva 55km/h..., ale jak jsem skusil brisk DR15TC s 5-ti podložkama na závitě ,která se mě válela v šopě ,tak to je mazec ..jede to 74km/h ,motor komplet. generálka 2. výbrus...tož ja netuším, kde je zrada... poradte.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: zdenda      IP: uživatel606    
pro noname ,svíčka je brisk DR15TC , fajfka nemá odrušovací odpor (silikonavá) , ještě jsem vyrobyl těsnění pod hlavu , skusil jsem tuhle svíčku DX15LTC-1 musel jsem ji sklepnout elektody a dat podložky , jede to taky skvěle ..
 
 
Datum: 16. června 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: Noname      IP: uživatel9675    
Pokud jsi správně napsal označení svíčky, tak hlavní rozdíl mezi nimi je, že ta co ti lépe jede má v sobě odrušovací odpor a měla by mít tři vnější elektrody - pak dochází k tzv. klouzavé jiskře, která může být mezi kteroukoliv z elektrod, proti střední elektrodě. Nemáš to spíš osazeno svíčkou DR15YC ? Zvýšení rychlosti bych též přisuzoval tomu, že jsi svíčku podložil a máš ji výš v hlavě motoru, tzn. netrčí tolik dovnitř válce. Zkus ubrat nějakou podložku a už to taková hitparáda nebude. Tady by mě spíš zajímalo víc, jestli máš fajku na svíčku s odrušovacím odporem, nebo bez? To by taky vysvětlovalo tvůj rozdíl v rychlosti.
 
 
Datum: 14. června 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: zdenda      IP: uživatel606    
Pro Yuri, policajti mě naměřily 72km/h ,v sousední dědině , a ze srandy jsem řekl ,že mají špatně nastavený radar.., jen mám strach abych nezničil píst!, prostě na N15C mě to nejede...dnes vyskoušeno na 3 svíčkách
 
 
Datum: 13. června 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ja mám skusenosť že každý pinč frčí na inej sviečke musíš vyskusať aspoň desať a potom uvidíš ktorá je preň ono
 
 
Datum: 13. června 2010 14:17
 
 
 
 
Jméno: zdenda      IP: uživatel606    
njn rychlost je to , nějak jsem to zapletl , ale o to snad nejde ... že by snad olej ??
 
 
Datum: 13. června 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no joo...taky sem si do auta po 10ti letech koupil nové svíčky a je to živější :-D
 
 
Datum: 13. června 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: zdenda      IP: uživatel606    
mezi kladívkama ja mezera 4 desetiny milimetra , měřeno na stejné světelné tabuly , jen jsem změnil olej a to z M2T na mogul TSF ,ale ta N15C byla černá jak uhel, 2 svíčky nové.... a DR15TC je cihlavaná
 
 
Datum: 13. června 2010 13:31
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen      IP: uživatel1723    
Tyvole to je nějaký divný ne aby to s jednou jelo 55 a s druhou 74.Nemáš tachák zhulenej a nebo to budou ty kontakty jak tady píšou ostatní.
 
 
Datum: 13. června 2010 13:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výkon se udává v km/h?? :-D
 
 
Datum: 13. června 2010 13:25
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš odlišně sklepnutý kontakty na svíčkách nebo něco s tachometrem
 
 
Datum: 13. června 2010 13:19
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Zdarec co by se stalo kdy bych nezajižděl vybrus a jal bych za 3 furt plnej. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 13:53
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hodně záleží na tom, s jakou vůlí si necháš udělat výbrus. 5 stovek v podstatě nemusíš zajíždět.
 
 
Datum: 13. června 2010 13:53
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
Na jaký zarážce se to má zajíždět u jehly?
 
 
Datum: 13. června 2010 13:40
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen      IP: uživatel1723    
No s tou zvýšenou spotřebou souhlasím.Já když sem dával do svýho fíka nový kruhy tak sem to nezajížděl a dával sjem tomu co proto akortá sem to projel po dvorku aby se neřeklo.Mázal sjem fůrt normál a olje 1:45-55.A předtím to bylo přichcíplí a hlavně na trojku a pak to táhlo tak na trojku jako předtím na 2.Ale žralo to tak 4 na 100km.A hřálo se to dost
 
 
Datum: 13. června 2010 13:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tomas : nějak sem z toho co píšeš nevydedukoval,jaká z tech motorek jela při vyšších otáčkách líp.
 
 
Datum: 13. června 2010 12:20
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9389    
Kdysi jsem četl test, kde zkoušeli dvě stejné motorky a jednu zajed normalne a druhou tak jak pišeš. Vysledek byl takový, že ta motorka nakonec jela při vyšších otáčkách líp, ale taky byla větší spořeba a hluk z motoru. Psali tam, že se v motoru vytvoří větší vůle a tím jde všechno lehčeji. Ten test byl z nejakeho stareho casopisu, zřejme jeste za bývalího režimu.
 
 
Datum: 13. června 2010 12:10
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
,ale měl jsem ten tlišek co drží jehlu na 2 zaražce zhora.
 
 
Datum: 13. června 2010 12:06
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
já jem dělal na podzim vybrus a jede mě tedka okolo 70km,ale zajiždel jsem
 
 
Datum: 13. června 2010 11:56
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
posereš to
 
 
Datum: 13. června 2010 11:47
 
 
 
 
Jméno: nezverejnenô      IP: uživatel6255    
bol by si debi*
 
 
Datum: 13. června 2010 11:47
 
 
 
 
Jméno: Vláda      IP: uživatel6696    
Ahoj Kluci. Chtěl bych se vás zeptat zda neumíte někdo poradit. Povedlo se mi koupit levně mustanga i s papírama, číslo rámu sedí, ale číslo motoru na karteru je poškozené naprosto nečitelné, nevím zda to není originální motor, nebo je to jen poškožené vypadá to na kladivo a šroubovák...každopádně bych potřeboval nějak to číslo obnovit, spravit, aby to na technický vypadalo OK. Nevíte někdo ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2010 11:19
 
 
 
 
Jméno: mates21sport      IP: uživatel9386    
joi máš pravdu todle jde ale pouze v přípaďe že je motorka přihlášená na současnýho majtele nejde to když je v odhlášce třeba i natebe tak to nejde.. musí být přihlášená....
 
 
Datum: 07. července 2010 11:19
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel476    
můžeš si nechat na úřadě za 50kč nechat vymazat číslo motoru z TP, pak nikoho zajímat nebude, ale pokud si to neudělal, číslo motoru a štítku dle zákona musí souhlasit. To, že číslo motoru u fichtla obvykle většinou nikdo nekontroluje (právě kvůli možnosti výmazu) je druhá věc..
 
 
Datum: 05. července 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: mates21sport      IP: uživatel9386    
no já nato taky čuměl maj to ve Ferocentru což je největší železárštví v Olomouci...
 
 
Datum: 13. června 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mates21sport: coze ? 6mm raznice 700 ?? ja mam sadu novejch 6mm raznic za 70 korun :-D jinak Vláda: raznice a vyrazit cislo znova, ale nemusis ho mit staci, kdyz bude sedet typ motoru a je to OK, ale cislo musis mit samozrejme z TP smazany, jinak musi sedet.
 
 
Datum: 13. června 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: mates21sport      IP: uživatel8682    
jo a jinak já když sem asi před 5 lety řešil stejnou věc tak sem číslo vybrousil řezným kotoučem a flexou řezným proto že brusnej by tam nechal stopy je hodně hrubej a pak to vzal jemnym šmirglem a nebylo to poznat.. nový číslo vyrazíš raznicema.. to je celkem drahá záležitost.. je tam zapotřebí 6mm a ty unás v železářství stojej 7stovek..
 
 
Datum: 13. června 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: mates21sport      E-mail:      IP: uživatel8682    
čaute takže jestly to chápu.. já mám starej TP knížešku kde je psaný číslo mnotoru i číslo rámu a jelikož sem motor měnil ten starej byl KO špatná převodovka mrtvá klika a tak.. takže prostě tam mužu nechat jiný číslo nebo to číslo musím do motoru vyrazit to který je psaný v knížečce...?
 
 
Datum: 13. června 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draku.Přesně tak,kozel má pravdu.Motor je již brán jako volně měnitelný díl.Ale kdyby jsi tam to číslo vervomocí chtěl mít,tak to zkus opatrně obrousit jemným lamelovým kotoučkem a pak jedině vyrazit ty čísla vhodnýma vyražečema.čau
 
 
Datum: 13. června 2010 12:30
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku, číslo motoru se již nepíše, není nutné, píše se pouze číslo rámu, to je hlavní, motor je již brán jako náhradní díl.
 
 
Datum: 13. června 2010 11:46
 
 
 
 
Jméno: Caloun      E-mail:      IP: uživatel1553    
http://wdesign.over.cz/ ... mrknete na adresu ROZPRODEJ PIONÝRA GO ... MRKNĚTE! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: Caloun      E-mail:      IP: uživatel1553    
jawamistral: Kolik bys tak nabídnul nejvíce ? .. chtěl bych znát názor druhého kolik to tak může mít cenu :-) .. díky
 
 
Datum: 13. června 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolik by si tak chtěl za celého komplet?
 
 
Datum: 13. června 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
všimam že plechy sú 05
 
 
Datum: 13. června 2010 14:31
 
 
 
 
Jméno: Caloun      IP: uživatel1553    
No taky mám spatné zkusenosti ale kdybys byl ochoten a na cenu bys pristoupil otevrel bych ti aukci na aukru abys to mne pojistene :-) ... jen bys dal kup ted a uz by to bylo smluvní podmínka ;-) ... nemusel by ses bát ... + doložím věci koupené na lístcích
 
 
Datum: 13. června 2010 13:24
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je daleko a pouštou v žádném případě po mých zkušenostech.
 
 
Datum: 13. června 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: Caloun      E-mail:      IP: uživatel1553    
Valašské Klobouky no je možnost poslat poštou ... no za motor ... takových 1500,- myslím že je to férovýá cena jinak se motory po GO pohybují kolem takových 2tisice
 
 
Datum: 13. června 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lokalita? A kolik by sis představoval tak za ten motor?
 
 
Datum: 13. června 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: Caloun      E-mail:      IP: uživatel1553    
Na papírech to právěže není ... když jsem to nedokončil tak jsem se na shánění papíru vybodnul ... NEMÁ TEDA NĚKDO ZÁJEM O JAKÝKOLIV DÍL NEBO CELEK?
 
 
Datum: 13. června 2010 13:03
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
Předpokládám že to je i na papírech? Jinak to je fakt pěkný je na tom vidět dost práce
 
 
Datum: 13. června 2010 12:57
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chosee:Si děláš prdel,ne?
 
 
Datum: 13. června 2010 11:50
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
max 1000,-
 
 
Datum: 13. června 2010 11:49
 
 
 
 
Jméno: Caloun      E-mail:      IP: uživatel1553    
500? si delas prdel ne za pětistovku
 
 
Datum: 13. června 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
ale máš to pěkné..už teď to ma vysokou cenu no..
 
 
Datum: 13. června 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
tak za celek dám 500..
 
 
Datum: 13. června 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Mám problém- pionýr mi nechce jet od nízkých ale vůbec. Mám stejkýho kit, ale do 40 km/h prostě se trojka nerozjede ani z mírného kopečka. Nechce to jet. Když mám volnoběh, tak přidám plyn. Nejdříve se to skoro zadusí, ale pak se to pomalu dostane do otáček. hrál jsem si s tryskami od 66 přes 68 až po 72 (originální sání vzduchu) a volnoběžná 38 a 40 a prostě ne a ne jet. Předstih je dobrej. Můžete mi poradit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 11:32
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Abych nezapomněl mám 2 kroužkáč a nemůžu si stěžovat. po najetí 120 km cítím jak má motor tah. Nechci to moc točit. Ale na dvojku jsem jel asi 45 po rovince a cítil jsem, že by to točilo ještě o něco víc. A pak trojka sedla do dobřých otáček a jela dobře. jezdím s fichtlem do školy přes velký kopec (slavná trať 300 ZGH v Hořicích), a tak hlavně v kopci je znát to zajetí. Když jsem jel s kitem poprvé, musel jsem to jet celé za 2 do kopce. teďka už tam láduju trojku a i udrží se. Čím dýl jezdím, tím lépe to jede.
 
 
Datum: 13. června 2010 11:32
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Díky za rady. Já právě ještě zajíždím. Mám nějakých cca 120 km teprve najeto. Tak mám radši bohatší směs (3. zářez).
 
 
Datum: 13. června 2010 11:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
hele mel sem stejny problemy....dej co nejmene pouzitou volnobeznou trysku 38,hladinu uplne nejmensi na kterou to pojede,hlavní trysku 68 a ucpi horni diru airboxu a jednu malou spodní,trubku nech průchozí...jehla dle potreby 1-2 zářez,prípadně zkus upravit volnost výfuku.....ale tvuj pripad je klasická bohatá směs na obou tryskách....
 
 
Datum: 13. června 2010 11:18
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
nemaš s jety pístní kroužky a nebo pist
 
 
Datum: 13. června 2010 11:04
 
 
 
 
Jméno: jawák      IP: uživatel1883    
ahoj chci se zeptat kdo máte bezkontakt na pincka tak jak sou ty dva šrouby jak se top přichití tak pak sou ještě dva na zápalku tam těma se muže taky točit ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
čus draci jak je to stěma spojkovejma tyčkama ja tam mam jednu malou a jednu velkou a kuličku jak to ma jit zasebou....je docela možné že mi tam něco chybí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
aj do toho karteru sa dává.. Jede to aj bezní, ale zachvilku budes mnět šrubek v prdeli
 
 
Datum: 13. června 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
ted asi před 5ti minutama sem se byl projet a funguje vše jak má....takže dáš tam tu kratkou placatým koncem do spojkoveho koše směrem pak dáš kuličku pak dáš dlouhoou tyčku a pak už jen kryt motoru a tam se žádná nedává ;-)
 
 
Datum: 13. června 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: prrr      IP: uživatel1859    
kterou tam mám strčit jako 1.?? ta krátká je u spojky nebo u sekundáru??
 
 
Datum: 13. června 2010 11:50
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
už sem na to přišel teda funguje to tak je to jinak než u pařeza je to kratka pak kulika a dlouhá a tam už se žádná nedáva :-D řikal sem si že by mi nic nemohlo chybět!!:-D
 
 
Datum: 13. června 2010 11:18
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
jo, kratka, kulicka, dlouha.. A pak jeste jide kulicka mezi dlouhou a srubkem v karteru.
 
 
Datum: 13. června 2010 10:27
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejde jen krátká tyčka,kulička a dlouhá tyčka
 
 
Datum: 13. června 2010 10:21
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
sak do kartru ide este gulicka
 
 
Datum: 13. června 2010 9:53
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel8757    
co?? snad kratká ,kulička,dlouhá--nic víc nic míň:-)
 
 
Datum: 13. června 2010 9:50
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
kratka,,gulicka,duha,gulicka
 
 
Datum: 13. června 2010 9:46
 
<  1161  1162  1163  1164  1165  1166  1167  1168  1169  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 22:13:48 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu