Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ARNOLD"S
IP: uživatel7965
 jak spavit strhlej závit v boku motoru z té strany co drří výko u zapalování je tam šroub na 13 klíč m8. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 16:02
Jméno: Noname
IP: uživatel9675
 Záleží, jak to vypadá, ale možností by mohlo být víc. Buď převrtat na vetší závit, nebo tam dát šroub a na něj fixatér (středně pevnostní aby šel ještě povolit) pokud se aspoň mírně chytá do závitu. Pokud je díra tak zvětšená, že už se závit téměř nechytá, zkus si sehnat třeba hliníkový vodič z nějakého starého silnějšího elektrokabelu AYKY (třeba ve sběrně bar. kovů) na něj udělat očkem závit M8, na závit dát fixatér na šrouby (vysoce pevnostní) a našroubovat do zbytku závitu. Až ti fixatér (anaerobní lepidlo tvrdnoucí bez přístupu vzduchu) zatvrdne, tak tvůj provizorní hliníkový šroub, který jsi si vyrobil z hliníkového vodiče přesně navrtej vrtákem a znovu vyřež závitníkem závit M8. Mohl by jsi použít třeba i mosazný šroub, který zafixuješ a pak do něj vyřežeš závit, nebo i žělezný. Tvrdší materál déle vydrží, ale práce s ním bude trochu náročnější. Pravda je, že u toho hliníkového vodiče bych se trochu bál, jestli bude aspoň tak tvrdý, jak ta skříň motoru, která je z litého hliníku. Záleží na tobě, nebo to jen zvětši na větší průměr, případně můžeš zkusit jemnější stoupání závitu, třeba by to tam ještě šlo protáhnout. Záleží jak moc to máš stržené. Hodně štěstí.
Datum: 14. června 2010 16:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak jedině převrtat na ještě větší..
Datum: 13. června 2010 21:54
Jméno: ARNOLD"S
IP: uživatel7965
 a nevadí že to už je na 13 klíč ?
Datum: 13. června 2010 20:18
 závitníkem
Datum: 13. června 2010 19:58
Jméno: Hudzo
IP: uživatel8591
 cf lidi sestavuju převodovku na jawa 350/360 a zapomněl sem jak šly převodové kolečka na předlohovém a hnacím hřídeli vím jen že na předlohovém má 1 24 zubů tot vše pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 6:38
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Hlavní hřídel: 12 z,16z,19 z a kolo s nábojem. Předlohový hřídel : 24z,20z,17z,12z.
Datum: 14. června 2010 6:38
 čuss draci.. mám obrovskou radost, protože budu asi mít jawu 20.. chtěl bych se zeptat, jak to jede, kolik asi to jede, jak to táhne a slyšel sem, že má jawa 20 sníženou hlavu nebo co kvůli tím plechům...je to silnější než jawa 21?? díky za každou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 10:48
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 to je uplne stejny az na tu elektryku 30w a ma vylisek kuly civce
Datum: 14. června 2010 10:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mám mustanga 223.100 a má to stejné převody jako 21čka z 68 roku
Datum: 13. června 2010 21:58
 pionyr kdyz neni vyhoněný a je motorově v dobrém stavu tak umí jet celkem agresivně. Fakt dobrý pincek těch 70-75Km/h dá. a jinak motory jawa 20 a jawa 21 jsou uplně stejný. Někde jsem četl že ty novější pionýry už s označením 221 měly ty motory jaksi debilně zpřevodované že to nechtělo tahat do kopců. Ale klasicky oznacene 20 a 21 to maji uplne stejne
Datum: 13. června 2010 21:41
 jj je to stejny až na ty plechy ale tak 20 si muzes predelat na 21 kdybysi chtel.
Datum: 13. června 2010 19:44
Jméno: momomimi
IP: uživatel7480
 od nejakejch plus minus 3.5 koni bych moc neocekaval ale je na tom prdel to se musi nechat ....
Datum: 13. června 2010 19:42
Jméno: martin
IP: uživatel8965
 jede to blbe prece jenomje to pincek  ne je to to same jak 21 az na plechy a kriz.
Datum: 13. června 2010 19:28
 Je to uplne stejny az na plechy a par detailu,motory sou stejny
Datum: 13. června 2010 19:15
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 tak tos asi slyšel šopatně ale snížit si hlavu není problém podle mě:
Datum: 13. června 2010 19:14
 čusdraci..nevíte někdo jestli půjde kříž se stupačkama a se stojánkem na motor jawa 555..nevím jestli to má zespoda ty úchyty na ten kříž,,díky za jaké koliv rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 18:38
 Cau mam tu dotaz pro SESU a to, jestli budes prodavat sadu samolepek pro JAWA 638 (napis JAWA nadrz, samolepku na levej kastlik s polohama kohoutku a sytice a samolepku na nadrz s mazivama, jejich mnozstvim atd.) dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 17:32
Jméno: Standa
IP: uživatel9432
Posl.aktualizace: 14. června 2010 9:26
 pecka! velmi pekny sárgopindzsi! (zlty fichtl slangovo po madarsky ne urazka  )
Datum: 14. června 2010 9:26
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 A s cim teda pojedes do Strem? Myslim sasi, je mi jasny, ze s klikou 90mm, timhle vyfukem a valcem, nepojedes. Ja cekam az mi prijde zgeneralkovana klika, at muzu slozit motor a zacne velke ladeni meho RS specialu... Valec taky vychazi z CU, takovych valcu tam pojede urcite spousta, tak by mohlo byt veselo .) Doufam, ze se nebudou opakovat problemy z jara (konec otacek na 8000 a to i na 1ku). Uz jsou pripravene nove kartery, nova klika a karbec uz se taky nemuze dockat. Ale cas se krati a jeste se ladit nezacalo... Pojedu s mym "mustangem pro vsechno" http://jawamania.info/Files/moto/228917/IMG_0605.JPG
Datum: 14. června 2010 1:12
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Nechci se dohadovat co CU dá a nedá....zkusím co dá,možná ji připiluju,možná ji nepoužiju...uvidí se....vubec sem takovyhle veci nechtel diskutovat... chtel jsem se pochlubit strojem
Datum: 13. června 2010 21:48
Jméno: hh
IP: uživatel7233
 taky fakt....ale i tak
Datum: 13. června 2010 21:12
 hh: a kde standa říká že časování zůstává stejné jak u klasické CU???
Datum: 13. června 2010 21:04
Jméno: hh
IP: uživatel7233
 Ja nemam nic proti 2K jen neverim tomu ze CU s takovym casovanim jaky ma da 100 po rovine....To dam tak adamacec a muzak ted mozna...!
Datum: 13. června 2010 20:45
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 to "hh":s převodem 14/55 bych mohl hranici 100km/h alespon atakovat z mirnyho kopce,uz ted jsem na 92km/h po rovine a 96km/h z mirnyho kopce,kdy se motor zle přetočil  a to udělal jen ten "blbej"vejfuk ... bohužel tenhle fichtl by na VŠ spadal do kategorie Speciál(válec,výfuk),o tom vím. Tenhle motor chci mít hlavně jako záložní a zkouset si na něm různá nastavení,protoze je daný co umí,neumí a dá se to porovnávat s jinými válci a nastavenímy upravených dílů....Samozrejmne na VŠ chystám dvoukanál bez pomocných oken,dle pravidel kategorie RS...ale to bude jiná kapitola... možná tenhle válec třošku připiluju,osadim vhodnym karburatorem,vyfukem a zapalovánim a Speciály pojede....to vše rozhodne nový válec a jeho "neduhy"....Frikulín s Adamcem taky jezdili jen 2K a rozhodně OUT nebyli...ba naopak... Napster: Pokud mi situace donutí,rád změřím na závodech síly mé cestovní upravy s tvojí  ale je jasny,ze si vítěz,protože mám 90kg,jikov a těžkou 21
Datum: 13. června 2010 19:52
Datum: 13. června 2010 19:36
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 pěkny stando!
Datum: 13. června 2010 19:32
 hh:A tohle neni speciál?
Datum: 13. června 2010 19:31
Jméno: hh
IP: uživatel7233
 Prej 100 po rovine s 14/55 ses posral ne?To nejezdej ani specialy...!
Datum: 13. června 2010 19:19
 standa : jak tam máš ten laděnej výfuk,jede ti to lépe než s origo výfukem?
Datum: 13. června 2010 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Koupil jsem si takový výkonový kit  - Firma Stejsky- http://www.jawa50speed.wz.cz. Neřekl bych že jsem nahanal "nejak mnoho" koní ... tento válec v rámci mých schopností a upravených dílů chci dohnat k až na 6HP a rychlost 100km/h pri prevodu 14/55 po rovině. Na cestě do brusírny je už druhý válec,který by měl nynější překonat maximálními otáčkami a lepším průběhem výkonu....sám sem těším....ale po odladění tohoto válce mám o vyvíjeném válci čím dál více pochybností  Tento válec co jezdím je v podstate "seriově" vyráběný a je jasně dáno,co od nej muzes ocekavat a jak ho naladit....to je velká výhoda!!
Datum: 13. června 2010 18:33
 supilium: kdybys nebyl slepý a uměl číst tak by jsis tam přečetl že válec má od stejskyho (www.jawa50speed.wz.cz)
Datum: 13. června 2010 18:26
 no tyvole kdes tomu nahnal tolik koní? ale jinak parádní fechtlik
Datum: 13. června 2010 18:17
 cus draci chci vam tady nabidnout fichtla ktery ma opravdu najeto jen necelych 3500km vim ze to tady neni inzerce ale takova raritka se moc nevidi je to 20 predelana na 21 ale ma technicak proste papiry cena je 5000kč fotky posilam na majla
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 10:35
Datum: 15. června 2010 10:35
 jinam myslim ze ma najeto 3387km jak rikam neco kolem 3500km je po starym panovy kterej mi ho prodal uz na nem nemohl jezdit tam me to chytlo a koupil sem dalsi fichtly a tenhle sem nechal jako raritku
Datum: 13. června 2010 20:22
 jo taky dobry tenhle je z roku 1978 puvodni barva
Datum: 13. června 2010 20:20
 dneska som najel 4073ti km na fichtla tiez je povodné a je z roku 1975 co je velká rarita a má vsetky typické spoznatky vyrobe z roku 1975
Datum: 13. června 2010 19:39
 http://wdesign.over.cz/ ... mrknete na adresu ROZPRODEJ PIONÝRA GO ... MRKNĚTE! Přidám hodně ND
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 16:47
 Ahoj draci,co se stane,když použiju olej do benzínu Prosint 2,který používám do křovinořezu,místo M2T?Mám babču 210.Dík Rey
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 19:51
 tak nic by se ti stat nemelo ale zalezi jestli to tam chces da jenom jednou nebo vickrat protoze se rika ze ten lepsi olej rozpousti karbon a ze by se ti to pridrelo ale ja jezdil na M2T a pak sem dal lepsi olej a nic se nestalo tak nevim.
Datum: 13. června 2010 19:51
 Nemelo by se stat nic dulezityho...
Datum: 13. června 2010 16:20
 ahoj sory že sem tahám otázky na simsona s51 enduro míst fichtla ale nemůžu nikde na internetu najít jak na simsonu seřídit karbec po chvilce jízdy když zastavim tak se uchcává jak sviňa musim zavřít přívod benzínu dát tomu plnej knedlík a čekat a chvilku si to pobublává a pak se zas dostane do votáček co mám na tom karburátoru seřídit a jak??? a je mi divný že mám rozetu 34z. a řetězový 17z. a jede mi to 55km/h a to eště z mírnýho kopečka čím to je že je to tak líný poraď te mi pls moc  děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 16:47
 mas vysokou hladinu, nebo ti neuzavira privod paliva v karburatoru. Jak to opravit si najdi
Datum: 13. června 2010 16:47
 Natukej do googlu Simson v iglu a najde ti to stranku a forum zamerenou na Simsony
Datum: 13. června 2010 15:16
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 pasoval by tachometer z babbety do pioniera??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 19:40
Datum: 13. června 2010 19:40
 Zdarec, nevim co mam delat...dneska rano mi jeste fichtl(jawa 20) jezdil dobre poobede vsak uz ne..Zacina se dusit, kdyz otevru karburator, kdyz ho zavru tak jede ale pomalicku, nwm co mam delat poradte.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 16:28
Jméno: jawsss
IP: uživatel9121
 to bude chtít vyčistit filtr možná i karbec a setelovat ho hladiny ale hlavně pořádně pročistit
Datum: 14. června 2010 16:28
 jo a este musim dodat ze kdyz ho roztlacim se zavrenym karbecem tak jede ale pak ho musim malinko pootevrit..avsak chci ho mit v perfekt. stavu protoze ho chci prodavat
Datum: 13. června 2010 14:43
Posl.aktualizace: 13. června 2010 16:40
 lamely máš dobre, nové by si ani naopak nedal... ale tá segerka v motore nevyzerá nejlepšie  nezabudni ju tam !
Datum: 13. června 2010 16:40
 Jojo,přesně tak,Yuri ma pravdu,ten to řekl líp než já.
Datum: 13. června 2010 14:16
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ked sa na ne pozrieš z profilu tak sú z jednej strany vypukle a spojku poskladaj tak že prvú lamelú daj vypuklov časťou na koš potom daj medzilamelu a potom druhú lamelú dáj vypuklou časťou von vlasne ten tanier z kališkami bude dosadať znova na vypuklinu tuto maš tak trochu názorne (I) zatvorky sú vypukliny
Datum: 13. června 2010 14:12
 Čau draku,ty zoubky jsou trochu nahnutý,když se na ně podíváš z profilu...Zkrátka těma nahnutýma zoubkama k sobě,aby to do toho primárního řetízku hladce zapadlo a nedrhlo to.Ono když to dáš opačně,tak ten řetízek tam jde špatně nasadit.Zkus to.čau
Datum: 13. června 2010 14:10
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 jawáci, muj pincek je hodně vyhcanej na zapalovací svíčky ,tož takto to písnu: jezdím na svíčky brisk N15C ale výkon je sotva 55km/h..., ale jak jsem skusil brisk DR15TC s 5-ti podložkama na závitě ,která se mě válela v šopě ,tak to je mazec ..jede to 74km/h ,motor komplet. generálka 2. výbrus...tož ja netuším, kde je zrada... poradte..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 17:35
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 pro noname ,svíčka je brisk DR15TC , fajfka nemá odrušovací odpor (silikonavá) , ještě jsem vyrobyl těsnění pod hlavu , skusil jsem tuhle svíčku DX15LTC-1 musel jsem ji sklepnout elektody a dat podložky , jede to taky skvěle ..
Datum: 16. června 2010 17:35
Jméno: Noname
IP: uživatel9675
 Pokud jsi správně napsal označení svíčky, tak hlavní rozdíl mezi nimi je, že ta co ti lépe jede má v sobě odrušovací odpor a měla by mít tři vnější elektrody - pak dochází k tzv. klouzavé jiskře, která může být mezi kteroukoliv z elektrod, proti střední elektrodě. Nemáš to spíš osazeno svíčkou DR15YC ? Zvýšení rychlosti bych též přisuzoval tomu, že jsi svíčku podložil a máš ji výš v hlavě motoru, tzn. netrčí tolik dovnitř válce. Zkus ubrat nějakou podložku a už to taková hitparáda nebude. Tady by mě spíš zajímalo víc, jestli máš fajku na svíčku s odrušovacím odporem, nebo bez? To by taky vysvětlovalo tvůj rozdíl v rychlosti.
Datum: 14. června 2010 15:48
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 Pro Yuri, policajti mě naměřily 72km/h ,v sousední dědině , a ze srandy jsem řekl ,že mají špatně nastavený radar.., jen mám strach abych nezničil píst!, prostě na N15C mě to nejede...dnes vyskoušeno na 3 svíčkách
Datum: 13. června 2010 17:34
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja mám skusenosť že každý pinč frčí na inej sviečke musíš vyskusať aspoň desať a potom uvidíš ktorá je preň ono
Datum: 13. června 2010 14:17
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 njn rychlost je to , nějak jsem to zapletl , ale o to snad nejde ... že by snad olej ??
Datum: 13. června 2010 13:38
 no joo...taky sem si do auta po 10ti letech koupil nové svíčky a je to živější
Datum: 13. června 2010 13:35
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 mezi kladívkama ja mezera 4 desetiny milimetra , měřeno na stejné světelné tabuly , jen jsem změnil olej a to z M2T na mogul TSF ,ale ta N15C byla černá jak uhel, 2 svíčky nové.... a DR15TC je cihlavaná
Datum: 13. června 2010 13:31
Jméno: FichtlMen
IP: uživatel1723
 Tyvole to je nějaký divný ne aby to s jednou jelo 55 a s druhou 74.Nemáš tachák zhulenej a nebo to budou ty kontakty jak tady píšou ostatní.
Datum: 13. června 2010 13:29
 výkon se udává v km/h??
Datum: 13. června 2010 13:25
 Máš odlišně sklepnutý kontakty na svíčkách nebo něco s tachometrem
Datum: 13. června 2010 13:19
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarec co by se stalo kdy bych nezajižděl vybrus a jal bych za 3 furt plnej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 13:53
 Hodně záleží na tom, s jakou vůlí si necháš udělat výbrus. 5 stovek v podstatě nemusíš zajíždět.
Datum: 13. června 2010 13:53
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Na jaký zarážce se to má zajíždět u jehly?
Datum: 13. června 2010 13:40
Jméno: FichtlMen
IP: uživatel1723
 No s tou zvýšenou spotřebou souhlasím.Já když sem dával do svýho fíka nový kruhy tak sem to nezajížděl a dával sjem tomu co proto akortá sem to projel po dvorku aby se neřeklo.Mázal sjem fůrt normál a olje 1:45-55.A předtím to bylo přichcíplí a hlavně na trojku a pak to táhlo tak na trojku jako předtím na 2.Ale žralo to tak 4 na 100km.A hřálo se to dost
Datum: 13. června 2010 13:26
 Tomas : nějak sem z toho co píšeš nevydedukoval,jaká z tech motorek jela při vyšších otáčkách líp.
Datum: 13. června 2010 12:20
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 Kdysi jsem četl test, kde zkoušeli dvě stejné motorky a jednu zajed normalne a druhou tak jak pišeš. Vysledek byl takový, že ta motorka nakonec jela při vyšších otáčkách líp, ale taky byla větší spořeba a hluk z motoru. Psali tam, že se v motoru vytvoří větší vůle a tím jde všechno lehčeji. Ten test byl z nejakeho stareho casopisu, zřejme jeste za bývalího režimu.
Datum: 13. června 2010 12:10
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ,ale měl jsem ten tlišek co drží jehlu na 2 zaražce zhora.
Datum: 13. června 2010 12:06
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 já jem dělal na podzim vybrus a jede mě tedka okolo 70km,ale zajiždel jsem
Datum: 13. června 2010 11:56
 posereš to
Datum: 13. června 2010 11:47
Jméno: nezverejnenô
IP: uživatel6255
 bol by si debi*
Datum: 13. června 2010 11:47
Jméno: Vláda
IP: uživatel6696
 Ahoj Kluci. Chtěl bych se vás zeptat zda neumíte někdo poradit. Povedlo se mi koupit levně mustanga i s papírama, číslo rámu sedí, ale číslo motoru na karteru je poškozené naprosto nečitelné, nevím zda to není originální motor, nebo je to jen poškožené vypadá to na kladivo a šroubovák...každopádně bych potřeboval nějak to číslo obnovit, spravit, aby to na technický vypadalo OK. Nevíte někdo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 11:19
Jméno: mates21sport
IP: uživatel9386
 joi máš pravdu todle jde ale pouze v přípaďe že je motorka přihlášená na současnýho majtele nejde to když je v odhlášce třeba i natebe tak to nejde.. musí být přihlášená....
Datum: 07. července 2010 11:19
Jméno: hh
IP: uživatel476
 můžeš si nechat na úřadě za 50kč nechat vymazat číslo motoru z TP, pak nikoho zajímat nebude, ale pokud si to neudělal, číslo motoru a štítku dle zákona musí souhlasit. To, že číslo motoru u fichtla obvykle většinou nikdo nekontroluje (právě kvůli možnosti výmazu) je druhá věc..
Datum: 05. července 2010 17:58
Jméno: mates21sport
IP: uživatel9386
 no já nato taky čuměl maj to ve Ferocentru což je největší železárštví v Olomouci...
Datum: 13. června 2010 19:33
 mates21sport: coze ? 6mm raznice 700 ?? ja mam sadu novejch 6mm raznic za 70 korun  jinak Vláda: raznice a vyrazit cislo znova, ale nemusis ho mit staci, kdyz bude sedet typ motoru a je to OK, ale cislo musis mit samozrejme z TP smazany, jinak musi sedet.
Datum: 13. června 2010 16:44
Jméno: mates21sport
IP: uživatel8682
 jo a jinak já když sem asi před 5 lety řešil stejnou věc tak sem číslo vybrousil řezným kotoučem a flexou řezným proto že brusnej by tam nechal stopy je hodně hrubej a pak to vzal jemnym šmirglem a nebylo to poznat.. nový číslo vyrazíš raznicema.. to je celkem drahá záležitost.. je tam zapotřebí 6mm a ty unás v železářství stojej 7stovek..
Datum: 13. června 2010 13:10
 čaute takže jestly to chápu.. já mám starej TP knížešku kde je psaný číslo mnotoru i číslo rámu a jelikož sem motor měnil ten starej byl KO špatná převodovka mrtvá klika a tak.. takže prostě tam mužu nechat jiný číslo nebo to číslo musím do motoru vyrazit to který je psaný v knížečce...?
Datum: 13. června 2010 13:07
 Ahoj draku.Přesně tak,kozel má pravdu.Motor je již brán jako volně měnitelný díl.Ale kdyby jsi tam to číslo vervomocí chtěl mít,tak to zkus opatrně obrousit jemným lamelovým kotoučkem a pak jedině vyrazit ty čísla vhodnýma vyražečema.čau
Datum: 13. června 2010 12:30
 draku, číslo motoru se již nepíše, není nutné, píše se pouze číslo rámu, to je hlavní, motor je již brán jako náhradní díl.
Datum: 13. června 2010 11:46
 http://wdesign.over.cz/ ... mrknete na adresu ROZPRODEJ PIONÝRA GO ... MRKNĚTE!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 19:49
 jawamistral: Kolik bys tak nabídnul nejvíce ? .. chtěl bych znát názor druhého kolik to tak může mít cenu  .. díky
Datum: 13. června 2010 19:49
 Kolik by si tak chtěl za celého komplet?
Datum: 13. června 2010 19:45
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 všimam že plechy sú 05
Datum: 13. června 2010 14:31
Jméno: Caloun
IP: uživatel1553
 No taky mám spatné zkusenosti ale kdybys byl ochoten a na cenu bys pristoupil otevrel bych ti aukci na aukru abys to mne pojistene  ... jen bys dal kup ted a uz by to bylo smluvní podmínka  ... nemusel by ses bát ... + doložím věci koupené na lístcích
Datum: 13. června 2010 13:24
 Tak to je daleko a pouštou v žádném případě po mých zkušenostech.
Datum: 13. června 2010 13:21
 Valašské Klobouky no je možnost poslat poštou ... no za motor ... takových 1500,- myslím že je to férovýá cena jinak se motory po GO pohybují kolem takových 2tisice
Datum: 13. června 2010 13:16
 Lokalita? A kolik by sis představoval tak za ten motor?
Datum: 13. června 2010 13:12
 Na papírech to právěže není ... když jsem to nedokončil tak jsem se na shánění papíru vybodnul ... NEMÁ TEDA NĚKDO ZÁJEM O JAKÝKOLIV DÍL NEBO CELEK?
Datum: 13. června 2010 13:03
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Předpokládám že to je i na papírech? Jinak to je fakt pěkný je na tom vidět dost práce
Datum: 13. června 2010 12:57
 chosee:Si děláš prdel,ne?
Datum: 13. června 2010 11:50
 max 1000,-
Datum: 13. června 2010 11:49
 500? si delas prdel ne za pětistovku
Datum: 13. června 2010 11:41
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 ale máš to pěkné..už teď to ma vysokou cenu no..
Datum: 13. června 2010 11:33
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 tak za celek dám 500..
Datum: 13. června 2010 11:33
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Mám problém- pionýr mi nechce jet od nízkých ale vůbec. Mám stejkýho kit, ale do 40 km/h prostě se trojka nerozjede ani z mírného kopečka. Nechce to jet. Když mám volnoběh, tak přidám plyn. Nejdříve se to skoro zadusí, ale pak se to pomalu dostane do otáček. hrál jsem si s tryskami od 66 přes 68 až po 72 (originální sání vzduchu) a volnoběžná 38 a 40 a prostě ne a ne jet. Předstih je dobrej. Můžete mi poradit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 11:32
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Abych nezapomněl mám 2 kroužkáč a nemůžu si stěžovat. po najetí 120 km cítím jak má motor tah. Nechci to moc točit. Ale na dvojku jsem jel asi 45 po rovince a cítil jsem, že by to točilo ještě o něco víc. A pak trojka sedla do dobřých otáček a jela dobře. jezdím s fichtlem do školy přes velký kopec (slavná trať 300 ZGH v Hořicích), a tak hlavně v kopci je znát to zajetí. Když jsem jel s kitem poprvé, musel jsem to jet celé za 2 do kopce. teďka už tam láduju trojku a i udrží se. Čím dýl jezdím, tím lépe to jede.
Datum: 13. června 2010 11:32
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky za rady. Já právě ještě zajíždím. Mám nějakých cca 120 km teprve najeto. Tak mám radši bohatší směs (3. zářez).
Datum: 13. června 2010 11:24
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 hele mel sem stejny problemy....dej co nejmene pouzitou volnobeznou trysku 38,hladinu uplne nejmensi na kterou to pojede,hlavní trysku 68 a ucpi horni diru airboxu a jednu malou spodní,trubku nech průchozí...jehla dle potreby 1-2 zářez,prípadně zkus upravit volnost výfuku.....ale tvuj pripad je klasická bohatá směs na obou tryskách....
Datum: 13. června 2010 11:18
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 nemaš s jety pístní kroužky a nebo pist
Datum: 13. června 2010 11:04
Jméno: jawák
IP: uživatel1883
 ahoj chci se zeptat kdo máte bezkontakt na pincka tak jak sou ty dva šrouby jak se top přichití tak pak sou ještě dva na zápalku tam těma se muže taky točit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 10:20
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 čus draci jak je to stěma spojkovejma tyčkama ja tam mam jednu malou a jednu velkou a kuličku jak to ma jit zasebou....je docela možné že mi tam něco chybí
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 20:03
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 aj do toho karteru sa dává.. Jede to aj bezní, ale zachvilku budes mnět šrubek v prdeli
Datum: 13. června 2010 20:03
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 ted asi před 5ti minutama sem se byl projet a funguje vše jak má....takže dáš tam tu kratkou placatým koncem do spojkoveho koše směrem pak dáš kuličku pak dáš dlouhoou tyčku a pak už jen kryt motoru a tam se žádná nedává
Datum: 13. června 2010 12:13
Jméno: prrr
IP: uživatel1859
 kterou tam mám strčit jako 1.?? ta krátká je u spojky nebo u sekundáru??
Datum: 13. června 2010 11:50
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 už sem na to přišel teda funguje to tak je to jinak než u pařeza je to kratka pak kulika a dlouhá a tam už se žádná nedáva  řikal sem si že by mi nic nemohlo chybět!!
Datum: 13. června 2010 11:18
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 jo, kratka, kulicka, dlouha.. A pak jeste jide kulicka mezi dlouhou a srubkem v karteru.
Datum: 13. června 2010 10:27
 Nejde jen krátká tyčka,kulička a dlouhá tyčka
Datum: 13. června 2010 10:21
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 sak do kartru ide este gulicka
Datum: 13. června 2010 9:53
Jméno: Tomas
IP: uživatel8757
 co?? snad kratká ,kulička,dlouhá--nic víc nic míň
Datum: 13. června 2010 9:50
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 kratka,,gulicka,duha,gulicka
Datum: 13. června 2010 9:46
|



|