slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1149  1150  1151  1152  1153  1154  1155  1156  1157  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj.prosím vás čím je způsobeno že můj mustang strašně žere?vím že fichtli žerou ale toto je nenormální.mám všude nové těsnění.aj kroužky mám nové.výfuk jsem spravil takže mezi kolenem a tlumičem nic neuchází..už fakt nevím.trysky mám 68 a 38.jehlu na druhém zářezu.a ještě prosím čím může být že mi z ničeho nic přestal ukazovat taachometr?lanko by mělo být ok.v masce je utáhlé a na kole tež.prosím poradte.dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
JAWA_ceZetak tak to mas dobry moje auto 2.0 benzin si veme 5 litru na 40km... je fakt ze je to jina kategorie hold OFFroad mno:-D
 
 
Datum: 23. června 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
me ten muj hajzlik bere 2,2L/100 a motor uz mam celkem vybehanej jinak mel jsem prasklej pist u saciho kanalu a nez jsem na to prisel tka to chvili jezdilo podle vypoctu si to bralo 3,8L/100 a jelo to o hodne hur a musel jsem to furt tocit pac byly prohozene kolecka v prevodovce k tvemu problemu ... neutika ti nahodou benzin okolo kohoutku nebo pres karburator v plovakove komore? nebo jen tomu topis tak si neco veme..
 
 
Datum: 23. června 2010 13:08
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dolívat,,, sorry
 
 
Datum: 22. června 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
však proto se ptám..nestíhám dolívaz benzín .. :-D
 
 
Datum: 22. června 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
To máš hrozné chlastadlo. Fechtl musí dojet na 2 litry aspon 50km normální přirozenou rychlostí 50-60
 
 
Datum: 22. června 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Co je to airbox dík moc?
 
 
Datum: 22. června 2010 13:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to prostě "dvoutakt" a ten žere... 2L na 40km mi vezme auto...a to je 3.0
 
 
Datum: 21. června 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No zas 2 l na 40 km to je trochu moc ne?TO máš jehlu na 4 zářezu a jedeš jenom na 1 nebo co jinač já dkyž sem jezdi lse svojí Jawou 21 tak sme taky to fůrt držel u krku a takhle třeba 10-16km v kuse a tak na 1l benzínu bych ujel 25km.Jinač taky záleží na tom kolik tam máš kroužků a taky na seštelování karbecu.
 
 
Datum: 21. června 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U me ani airbox nepomaha,ja se ani nedivimmotor porad zenu na plny neustale burnu a zvedam na zadni a podobne blbiny....:-D
 
 
Datum: 21. června 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9733    
jen s origo airboxem to jede a nežere....sorry...to je realita....
 
 
Datum: 21. června 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
jak to že ty to tolik ti to žere.:-D
 
 
Datum: 21. června 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Me to bere aj 5L na 20 km a neřeším to :-D
 
 
Datum: 21. června 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9733    
vhodne serid hladinu v plovakovy komore,vysku jehly a odpor filtrboxu a bude to ok a spotreba max 3l/100km ....
 
 
Datum: 21. června 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj tohle je normalni spotreba :-D
 
 
Datum: 21. června 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to uplně normální spotřeba :-D
 
 
Datum: 21. června 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud si to porad seres 1,2 a porad ve vysokejch otackach,tak se nediv ze to zere..
 
 
Datum: 21. června 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak okolo 2l na 40km....už fakt nevím.
 
 
Datum: 21. června 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co znamená "strašně žere" ??? kolik žere?
 
 
Datum: 21. června 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec kolík má byt odtrh na jawu 21. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2010 15:53
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel9768    
Ahoj předstih je 1,6-1,9 a odtrh 0,45 nemáš zač :-D
 
 
Datum: 26. června 2010 15:53
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustangisto ty jsi použil místo své mattoni minimálně plastový kýbl
 
 
Datum: 22. června 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
block: podle toho, co jsi psal, tak to ani trochu nevypadalo že ti je to jasné...
 
 
Datum: 22. června 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
hoši já mám odtrh na kladívkách asi 2mm. Když dám 0,4mm nechce to jet. To mám změnit předstih aby to na 0,4mm?
 
 
Datum: 22. června 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D neříkej.. :-D to je asi jasné ne.. ? :-)
 
 
Datum: 22. června 2010 8:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
block: odtrh má přímý vliv na předstih...tzn změníš-li odtrh, změní se i předstih...
 
 
Datum: 22. června 2010 7:35
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je zajímavé.. :-D hlavně že se mt oseřizoval asi na 6 pinckách , všude jsem dal 0,5 a jeli nádherně ale u mého musí prostě být 0,8.nemysli si že to zas umíš jen ty.a ptal se na odtrh.a né na předstih .. :-) a ještě k tomu sem psal at zkusí dát první 0,4 a kdyžtak at to zkusí jinak.. :-) .. :-P jsou i jiní a lepší.neříkám že já ..to asi ne..ale jsou .. :-P
 
 
Datum: 22. června 2010 7:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bock: nejelo ti to protož eneumýš seřídit předstih :-D
 
 
Datum: 21. června 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no musíš zkusit mi to na 0,4 nejelo tak jak má.dal jsem to asi na 0,8 a paráda.však vyzkoušej .. ;-)
 
 
Datum: 21. června 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
0,4 mm
 
 
Datum: 21. června 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Liší se (byť nepatrně) dynamo 125/355 a 175/356? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9733    
podle roku vyroby byly Dynama 45,50 a 55W a jednocivkovym a dvoucivkovym rele na statoru
 
 
Datum: 21. června 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne...
 
 
Datum: 21. června 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
zdarec potřeboval bych vědět jak mám složit kolečka v převodovce u čz 250 napište prosim nějakou stránku nebo něco kde to najdu nějaké schéma převodovky u čz 250 diky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
na sesamoto si najdi katalog náhradních dílů a najdeš tam obrázek s rozkreslenou převodovkou ve 3D
 
 
Datum: 21. června 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel5066    
Dobry den chtěl sem se zeptat jestli někdo z vas nema předni blatnik na babetu 210 děkuj odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2010 11:28
 
 
 
 
Jméno: tom      E-mail:      IP: uživatel6819    
barva je bílá jáká ma bejt u babet na blatnících sem z hlinska a cena tak do 200kč
 
 
Datum: 22. června 2010 11:28
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel5066    
Barva je jaka ?? a cena?? odkut ste?? děkuju žvaka
 
 
Datum: 21. června 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: tom      E-mail:      IP: uživatel6819    
j mm i spackama
 
 
Datum: 21. června 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau budu si delat řidičák na mustoše a chci aby mi to jelo rychle budu jezdit 40km denně co navrhujete? kolik tak jede fichtl upravenej na silnici max? chci aby čuměli ty pošahaný SCOOTRAŘI :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel9811    
mám jawa new pionýr 555, r.v 2007, objem 50ccm, jede to 70tkou, z kopce i 100vkou.....
 
 
Datum: 02. července 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
zas tak drahe upravy nejssou kdyz tomu rozumis vsechno si udelas doma valec upravis jak nic a pist koupis drahy je hlavne prelisovani kliky na jehly a karbec ale karb mas na vzdy tak bych nevidel zas takovy preblem vyfuk si spocitas a sam sveris
 
 
Datum: 30. června 2010 8:41
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ono se sřidičákem A1 těžko jezdí na 350/ekvivalent nárustu výkonu je snížení váhy takže:zhubni na 25 kilo a uvidíš jak to pojede.budeš na tom stejně jak se stejskyho úpravou :-D nic proti je to pravda ale takhle dlohou sem se už dlouho nezasmál :-) :-D
 
 
Datum: 24. června 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Ja bych doporucil kouknout se treba po cize 125... vyjde te to levnejc financne a hlavne s nervama... nerikam ze se fichtly se*u to ne .. nekomu vubec ale musis ho drzet u krku aby to jelo a tim padem motor odchazi vic kdezto treba u te cizi pojedes na pul plynu a nebudes brzdit provoz a tim padem nikdo te nebude ohrzozovat pri predjizdeni..... ale vec nazoru....
 
 
Datum: 24. června 2010 14:54
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ekvivalent nárustu výkonu je snížení váhy takže:zhubni na 25 kilo a uvidíš jak to pojede.budeš na tom stejně jak se stejskyho úpravou.
 
 
Datum: 22. června 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: tesajiri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ono se sřidičákem A1 těžko jezdí na 350
 
 
Datum: 22. června 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
vy ste fakt vyšťatá generácia furt by ste chceli z fichtla neviem aký superšport čo na neutrale ide 130 km/hod. už ísť na fichtlu 70km/hod je o živvot dobre kecate tu o valcoch výfukoch a difuzotoch veľkých jak babkina pi** ale základ je tiež máť dobre brzdy a obloženia alebo palica sa vie dobre rozbiť a potom je ťažke davať seba a aj mašinu dokopy tak buď rád že ti fichtl každý deň v poho naštartuje a pokiaľ chceš mať rýchlosť tak si prinajmenšom kup 350
 
 
Datum: 21. června 2010 23:38
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
vy ste fakt vyšťatá generácia furt by ste chceli z fichtla neviem aký superšport čo na neutrale ide 130 km/hod. už ísť na fichtlu 70km/hod je o živvot dobre kecate tu o valcoch výfukoch a difuzotoch veľkých jak babkina pi** ale základ je tiež máť dobre brzdy a obloženia alebo palica sa vie dobre rozbiť a potom je ťažke davať seba a aj mašinu dokopy tak buď rád že ti fichtl každý deň v poho naštartuje a pokiaľ chceš mať rýchlosť tak si prinajmenšom kup 350
 
 
Datum: 21. června 2010 23:38
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Asi si chlapče ani neuvědomuješ že ty úpravy něco stojí..a když už jako pomalu první otázka je kolik to žere tak to nikdy TY!neuděláš:-)
 
 
Datum: 21. června 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
to neni enom o valci... velkou roli hraje aj vyfuk..zalezi taky natom, jak rikal Cezetak,jak dobrou GO udelas a kolik vubec do toho budes chtet investovat.
 
 
Datum: 21. června 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kteří lidi? tvoji 14letí kamarádi? :-D....kdyby to bylo tak jednoduché a stačilo jen hodin karbec dif21 tak se nikdo neseře s ladědím válce voe :-D
 
 
Datum: 21. června 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lidi říkaj že jo ja toho docílim můžu pak stim jezdit po silnici?
 
 
Datum: 21. června 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tím karbecem si nijak nepomůžeš :-D...pionýre dobře upravený 80? 80 jede mě a to mám jen omáčku.... dobře udělaný jede jistému člověku 107...
 
 
Datum: 21. června 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: pionýr      IP: uživatel9545    
dobře upraveený 80 jede
 
 
Datum: 21. června 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz dam karbes delloro nebo jak to je 21 nebo 19 bude to žrát výc? bude to mít větší výkon?
 
 
Datum: 21. června 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak dlouho ti motor vydrží? to záleží jak kvalitní go provedeš.
 
 
Datum: 21. června 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky bych chtěl předjíždět skůtry 50ky...a ta silniční úprava-jak dlouho mi ten motor vydrží,třeba jestli se po 500km nebude muset dělat generálka?
 
 
Datum: 21. června 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vrať se nohama na zem...spěciální řidičák na mustanga neni... na pionýra i mustanga můžeš dělat řidičák až v 16ti.... a když chceš aby to bylo rychlé tak si nech od stejskyho udělat silnicní úpravu za 2700... http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 21. června 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: Smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čest draci potřeboval bych si něco ujistit ohledně 250/353 ,ten drat ktery vede z baterky do bošarny a dalši drat ktery vede ze zapalka (51) ma byt hrubší než ostatni a nebo muže byt stejny?????jak to mate vy???Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2010 13:04
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
moze ale nemusi
 
 
Datum: 22. června 2010 13:04
 
 
 
 
Jméno: Brok - mlok      IP: uživatel8793    
Cau draci-.. sory ze to sem dávám.. ale nikde se nemuzu docist.. jakej olej mám lít do prevodovky jedna se o skoda felicia 1.3 MPI :-) moc díky za ray :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: Brok - Mlok      IP: uživatel8793    
Thanks
 
 
Datum: 21. června 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel9648    
http://www.oleje-maziva.cz/board_entry.php?id=702&page=4&order=time&category=all
 
 
Datum: 21. června 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,když jedu ve vysokých otáčkách ,tak mi pincek začne vynechávat,ale dělá to jen když jedu na volnoběh to můžu tůrovat jak chci a motor se krásně vytáčí.Dřív mi fichtl jezdil 60kou (11zub sekundár) a teď zbídou padesát,protože ten motor pořádně nejde vytočit.Svíčky jsem měnil,ale zrovna nemám nové.Možná to může dělat zapalování,s kterým od výroby nikdo nic nedělal,takže asi kladívky opálený,nebo co to může dělat?děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2010 8:55
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel600    
Ja bych to spis videl na ucpanej vejfujk :-) pokud zajizdy nechce jet.. a na volnobeh kdyz mu das plnej.. by se prerval jak toci... tak je to zasranej vejfuk.. skus ho sundat.. a projet.. a uvidis... popripade.. hnedka vycistit verjfuk
 
 
Datum: 22. června 2010 8:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli to začne prskat a střílet do karbcu tak to jsou kladívka..bud jsou rozeštělované nebo KO \r\n
 
 
Datum: 21. června 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vynechávání za jízdy může způsobit přidíráání, takže schod válec-píst podvej se jak to vypadá, kdyžtak vyměn čep a kroužky třeba to pomuže+víc oleje
 
 
Datum: 21. června 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: Pepan      IP: uživatel6696    
čau kluci, upravuju motor do svýho fíka udělanýho na cross a napadlo mě, jestli by šli svařit tyhle mosazné trubičky http://www.rcm.cz/e-shop/material/mosazne-trubky/mosazna-trubicka-5-0-4-2-mm-1m-id:1680.eshop třeba dvě k sobě, ideální velikost aby šli jen našprajcovat mezi žebra válce, tím by docházelo k přenosu tepla na ty trubičky, zároveň by jimy proudil vzduch takže by to mohlo lépe chladit díky většímu povrchu a bylo by to za pár korun. prosím jen konstruktivní připomínky, nic at si necham navařit hliník na 1500 nebo tak...tohle se zatím zdá levné a účinné...nebo ne?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ne ti si minule tu špekuloval prerobiť fichtla na vodník??? a tie tičky ti nebudú vypadavať z rebier ti si živote asi nejazdil cross lebo by sisi všimol jak je motor často zasraty od blata pokiaľ by sa ti to blato nasralo medzi tie rúrky a rebra tak ho za 5 minút zadreš
 
 
Datum: 21. června 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kombinovat mosaz a hliník? se to sežere navzájem :-)
 
 
Datum: 21. června 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši prosím Vás jak mám vysoustružit vložky v přední vidlici jawa 50/20 ? soustružník nemám šanci nikde sehnat ani si ho půjčit.a vrták taky nemám.. čím by se to ještě dalo?vím že se to dá ty kluzáky nahřát a vložit je a že si to udělají jenomže to nikdy přece nemůžu uděat rovně...? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vem si kulatej pilník a zabere to pár minutek..
 
 
Datum: 21. června 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel1437    
Kladivem sem to tam nabouchal :-D a hasakem sem stim otacel, tak dlouho dokud pruziny nemely silu to vytlacit, sice to zabere par hodin, ale kdyz neni to spravny naradi tak co :-D
 
 
Datum: 21. června 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak si to tam narval ? :-D to nechápu . to nejde za boha .. :-(
 
 
Datum: 21. června 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel1437    
ja to měnil zrovna nedávno a nacpal sem je jak maj byt, pak sem tam dal spdky vidly, namazal a rozhybaval, ze zacatku hruza, ale ed uz jdou uplne vpohode
 
 
Datum: 21. června 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si zober polguľatý pilník jemný a s maximalnou presnosťou to vypiluj podľa potreby tak som to robil ja
 
 
Datum: 21. června 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok.právě že to nikdo nemá. :-( tak se ptám jak se to dá udělat bez....?fakt obešel jsem všechny známé a ti známí své známé a nido to nemá.nebo jen malinké.. :-(
 
 
Datum: 21. června 2010 16:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne vysoustružit, ale vystružit...dělá se to výstružníkem, zajdi za nějakým soustružníkem, určitě někdo v okolí doma výstružníky má...
 
 
Datum: 21. června 2010 16:46
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
hoja když s 3 kroužkového pístu udělám 2kroužkový na čz 175 /450 stane se něco ??? pojede to líp ?? nebo nevíte o firmně která tyto již 2 kroužkové písty vyrábí ?, dík :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Rumstajn: Ano kolecko má pravdu, ČZ 175 450 je v podstatě nízkoobrátkový stroj, ten motor táhne od spodních otáček. Jinak 450 mě jde taky vytočit a těch 95km/h jede, zase je dobré to,že táhne "odspodku". Mám právě i ČZ 175 487 a ta opravdu táhne od mírně vyšších otáček a jde více vytočit a i maximálka je vyšší. A předělávat to na jeden kroužek je blbost,sice ti to pojede parádně ve vysokých otáčkách,ale nebude tam žádnej tah. jednou mě praskli kroužky dva tak jsem jel s ČZ 175 487 na jeden kroužek, sice maximálka super,ale netáhlo to, to by chtělo další úpravy,originál je originál. výkon by to tomu nepřidalo, na jawamanii je úprava těchto motorů - 450,455,453 , která už výkon přidá,ale nevím,nemám s tím zkušenosti.
 
 
Datum: 22. června 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rumstajn: oddelani jednoho krouzku je picovina....unikala by ti čerstvá směs do výfuku...jinak konkrétně 175/450 je relativně nízkootáčkovej motor, např v porovnání s 175/477, která je mnohem točivější...co jsem zatim jezdil na 450, tak všechny byly typický traktory...prostě tah odspoda parádní, ale ve vyšších otáčkách poměrně ztrácely, a přetáčet to taky zrovna nešlo...
 
 
Datum: 22. června 2010 7:41
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
jednoduše zdělám s toho jeden krožek jo a všechny čezety 175 450 a 250 455 jsou vysokootáčkové motory pokud vím :-)
 
 
Datum: 21. června 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
450 je nízkootáčkovej traktoru, tomu by dvoukruh akorát uškodil...navíc jak bys to chtěl vyrobit?
 
 
Datum: 21. června 2010 16:23
 
 
 
 
Jméno: VACLAV      E-mail:      IP: uživatel9731    
ahojky schanim knižku na jawu 350 děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2010 16:12
 
 
 
 
Jméno: chundel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci chtel bych se zeptat ja mam uplne rozestelovany karburator na 175/477 cezete a nevim jak to nastelovat...dekuji predem za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2010 9:10
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Typ 477 : jehla II.z a přídavný vzduch 3/4 - 1a 1/4 ot.
 
 
Datum: 22. června 2010 9:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehla na třetí od shora, vzduch o 3/4 otáčky ze zavřené polohy, volnoběh podle potřeby...
 
 
Datum: 21. června 2010 16:04
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel9730    
Zdarec hoši. Chtěl bych se vás zeptat jestly můžu jít sám na úřád přihlásit na sebe 125cc motorku (jestly nepotřebuju zákonnýho zástupce).Díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Před týdnem jsem byl na sebe přihlašovat 125cu, a máma tam musela napsat "Souhlasím s přihlášením motocyklu na svého syna" pod to podpis a rodné číslo, takže pokud ti neni 18, tak to sám nepřehlásíš...
 
 
Datum: 21. června 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel9730    
A podepisoval tam tvuj tata něco ?
 
 
Datum: 21. června 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: Vojty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caw ja mam normalne na sebe malej i velkej technicak se mnou tam byl muj otec,m sice mela kecy ze to nejde udelat na me ale tata ji rekl ze to jde ona se sla zeptat nejakeho nadrizeneho a pak prisla a uz nic nerikala a normalne mi to vystavila
 
 
Datum: 21. června 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: pupek      IP: uživatel8888    
Zdarec zdá se mi že když jedu tak to moc kouří celá ulice je zahulená. Viz. tady http://www.youtube.com/watch?v=k0OXsiJn1QQ Zase je fakt že dávám M2T a mažu 1:25. Olej trochu utika a to by zas mohlo byt tim ze to teče kolem start. segmentu. Tak nevim jo a svička je černá. Tak co myslite Bere to olej nebo tam mám fakt moc toho M2Téčka. Dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: Jurajda      IP: uživatel6563    
to mas jeste dobry ja sem v jawe 250 natural a v tom nalitej motorovej olej do auta a dost sem to prehnal po startu sem nevyjel z garaze protoze sem nic nevidel
 
 
Datum: 03. července 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když k tomu sedneš tak to máš za odpoledne složený.Pěknej pařez a na to že tam liješ M2T tal to chytá dsot dobře.Škoda lil bych tam apson nějaou polysyntetiku.
 
 
Datum: 21. června 2010 22:47
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
hej já chcu aby mi můj pařez taky tak kouřil xD xD xD
 
 
Datum: 21. června 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6603    
pulit budes muset to je samozrejmy :-)
 
 
Datum: 21. června 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: ppupek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A mohli by jste mi tady nekdo napsat jakej je postup a co teda všechno budu muset rozdělávat? Budu muset pulit?
 
 
Datum: 21. června 2010 16:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pupek: přetěsnění motoru je otázka několika málo hodin...i s demontáží a montáží do rámu
 
 
Datum: 21. června 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: ppupek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hm tak mam asi o zábavu postaráno že.
 
 
Datum: 21. června 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano ako hovoríš budeš musieť rozobrať motor aspoň vymeníš všetké guferá a ložiska a maš na dlhú dobu pokoj
 
 
Datum: 21. června 2010 16:33
 
 
 
 
Jméno: pupek      IP: uživatel8888    
Takže tam kde je ozubene kolečko ktere se musu sundat stahovakem? Ne tam kam se nasadi spojkovej koš. A jak ta gufero sundat budu muset pulit?
 
 
Datum: 21. června 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tej strany ako je spojka a gufero na kľuke
 
 
Datum: 21. června 2010 16:10
 
 
 
 
Jméno: pupek      IP: uživatel8888    
Ne Olej je novej tet sem delal spojkovou lamelu. A co mám teda vymenit tto u toho ozubenyho kolečka nebo to u spojkovyho koše a popř. jak se co mněni
 
 
Datum: 21. června 2010 15:50
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Môj tip je že ta 555 už dávno nemalo GO a gufera v motore sú vydrete na holú riť a ti to saje z prevodovky sajrajt ktorý tam tiež je asi už nejaké par rôčky ne :-D3
 
 
Datum: 21. června 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja leju polosyntetiku a kour jde videt jenom kdyz je hodne velka zima :-D
 
 
Datum: 21. června 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak takovejhle čoud je můj sen :-D Já liju benzín s M2T v poměru 1:20 a výsledek z daleka ne takovej. Leda když vytáhnu sytič a zatopím, tak to trochu zahulí.
 
 
Datum: 21. června 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednou jsem s 05kou jezdil na m2 v pomeru 1:20 a do tohoto stroje na videu to melo fakt daleko... To ti bude někde sát olej z převodovky...v nejlepším případě přes gufero,v horším případě mezi karterama
 
 
Datum: 21. června 2010 14:39
 
 
 
 
Jméno: Mysuge      E-mail:      IP: uživatel9729    
Kluci ma takovej problem...Dusi se mi motor...jednicka v podstate jede na plnej plyn(tak v 90% jizdy), dvojka jede jen na pul plynu,pokud tomu dam vic, dusi se (je to jako by me nekdo chytl za "prdel" a držel) a s trojkou si ani neskrtnu...ale nejhorsi je, ze kdyz jedu z kopce tak to nekdy jede uplne nadherne...nevim si rady...a ted: civka,kabel ke svicce,svicka,kladivka v zapalovani,ventil od nadrze,ventil v karburatoru i ten plisek co ho zaviŕa, to vsechno je uplne NOVE!! nevim si rady...prosim pomoc! kdyztak piste sem bo na mail. Dikec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: Mysuge      IP: uživatel9764    
Doted to jezdilo v pohode...proste zniceho nic se to stalo...trysky jsou v pohode obe a filtr je cistej...po zime jsem jednou vyjel a odpoledne uz mi to zacalo zlobit...s tim filtrem to skusim postelovat...diky za radu
 
 
Datum: 25. června 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přicpi trošku filtr,je malá tryska nebo dej vetší
 
 
Datum: 21. června 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: Fichtl Cult      E-mail:      IP: uživatel9190    
Cawes draci, mam Jawu 20, a chci se zeptat jak se da vymenit u nahonu tachometru to mensi ozubeny kolecko, vetsi se da jednoduse vyndat, ale s tim malym je jakejsi problem, diky za rady, kdyztak na mail...;-) dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2010 9:59
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sundáš z liníkového odlitku tu přírobü na bovden a šnekové kolečko vytlačíš šrubovákem
 
 
Datum: 22. června 2010 9:59
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, podarilo se mi rozlisovat klikovku, (duvod: rozpadlo se ojnične ložisko), chci se zeptat co je potreba k stočení setrvaku napr. na 85mm, je potreba nejakeho specialniho noze do soustruhu? kolik by to asi stalo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: Manuchaos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
snad se nepletu...ale pokud vím, povrch setrváků je cementován, a to značí- "že je to hooooodně tvrdé"...takže první odbrousit cementovanou vrstvu, potom stočit a pak zase zacementovat.... ale pokud trochu poohlídneš po netu a závodních pionýrech...rozhodně nejméně na jednoho draka co se tím zabývá a dokázal by ti to stočit- a vyvážit narazíš.... podle jeho slov 90mm jde bez problémů, a s menšími průměry je to na vyvážení trochu složitější... ale taky nezapomeň, že motor se ti začne chovat odlišně...proto bych tohle to uvážil, jestli to má cenu vůbec dělat...a nestačí třeba "jen" dát jinou ojnici s jehlovým ložiskem na pístním čepu...;-)
 
 
Datum: 23. června 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je potřeba několik keramických destiček...
 
 
Datum: 20. června 2010 23:40
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši co mám udělat s přední vidlicí na mustangu..?nedávno sem měnil vložky vysoustružil a OK.jenomže ted už se to nějakou chvíli seká.jako že jdou dolů ale navrch se nevrátí ůplně.ale nedávno chodili krásně. ? díky moc..a ještě jak je to ze zadníma tlumičama?co se tam leje nebo jak to je? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
yes.díky moc..
 
 
Datum: 22. června 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo jasně že to jde...a do zadních tlumičů se leje tlumičový iolej nebo prostě nějakej řidkej..ale dobředu ti říkám že ro rozebírání a skládání je na p**u
 
 
Datum: 21. června 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co jde smirglem ? jako kdyz je mám nově nalisované tak to vydřít šmirglem?to ide? protože ted to řeším u druhého ..
 
 
Datum: 21. června 2010 14:28
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
asi ti vlozky dobre nevisustruzil,smirglem to de fajnovo.
 
 
Datum: 21. června 2010 14:04
 
<  1149  1150  1151  1152  1153  1154  1155  1156  1157  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 17:41:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu