Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar draci nevite kdy a kde jsou motoburzy(jawa) v moravskoslezskem kraji?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 20:20
Jméno: Chosee
IP: uživatel5567
 čest...bývá v bašce jednou za rok a v Rožnově co já vím..ale to už bylo všechno...
Datum: 22. června 2010 20:20
 zdravim draci... mám problém scháním kliku do ČZ175/487 nemáte někdo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 18:45
 Zdravím všechny draky. Na první červencové dny bych chtěl uspořádat spanilou jízdu fichtlů po Královéhradecku, takže pokud by měl někdo zájem vědět o této akci více nebo se jí dokonce zúčastnit, tak pište na mail a dohodneme podrobnosti. Mějte se a ať to jezdí..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 18:35
 Zdravim hoši... chci předělat čz 125 na 175 mám typ 488 a mám problém. Moje 125tková klika má doražená ložiska až na setrváky není tam žádný náběh. Mám doma kliku ze 175 a ta tam má takové prstýnky na gufera... jsou všechny kliky ze 175 s těmito prstýnky? u hranatých motorů? dík za odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 21:03
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Ouu skoda to je moc daleko.mohli jsme dat vyjizdku.
Datum: 22. června 2010 21:03
Jméno: David
IP: uživatel8941
 Od Prostějova
Datum: 22. června 2010 20:55
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Odkud jsi Davide??Jsi druhej člověk o kterym vím že má tuhle čízu.Já jí mam taky.
Datum: 22. června 2010 20:42
Jméno: David
IP: uživatel8941
 jo do vím že je to rozšířené takže 487 je už rovná ok dik a ostatní dílly mám všechny všechno by to pasovalo kdybych měl tu kliku z té 487
Datum: 22. června 2010 18:32
 david: klikovka z 477 ty prstýnky má, ale čep je pod nimi asi o 0.5mm rozšířen, takže sundání kroužků nic neřeší...klikovka z 487 už tyto kroužky ani rozšíření nemá, takže ji lze použít...jinak na přestavbu potřebuješ jinou hlavu, jinej válec, jinej píst, jinou klikovku, jinej karburátor a jiný štefty...a taky je tam myslim jiné sekundární kolečko...
Datum: 22. června 2010 18:30
 tak z těmi prstýnky je z typu 477....ta má ložisk au kliky mazané převodovým olejem... ty kroužky jsou stáhnout a pak jde kliku použít
Datum: 22. června 2010 18:28
Jméno: Davis
IP: uživatel455
 čau, vyskakuje mi trojka na 175/356 nevíte co tomu může být? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 18:30
 omleté boční ozuby na kolečkách
Datum: 22. června 2010 18:30
 Zdar,může hodně velké jiskření kladívek zbůsobovat vynechávání motoru ve vysokých otáčkách?Jak to odstranit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 20:05
 Nizkej prestih
Datum: 22. června 2010 20:05
 tak proč mi ten motor vynechává pls?
Datum: 22. června 2010 19:50
 Na vynechani motoru to mit vliv nebude, spis jestli je jiskra nepravidelna to potom jo. Velke jiskreni muze mit za nasledek vadny nebo jiny kondenzator, nebo proste jenom velky predstih
Datum: 22. června 2010 19:31
Jméno: Lukšík
IP: uživatel9739
 Čauves draci!!
Mám takový problém s dvourychlostní babettu (210) a to s řazením druhé rychlosti. Babetta se chová tak, že když je studená na několik prvních (asi tak 10) rozjezdů, když se rozjedu asi tak na 20 km/h, tak natvrdo skočí druhá rychlost a strašně to škubne a dvojka drží. No ale po několika takovýchto rozjezdech si to jakoby sedne nebo nevím co a dvojce se tam nechce ani za boha. Musím jedničku hodně vytočit a pak hodně ubrat a jen tak šolíchat plyn aby tam pomalinku vlezla, hrozně dlouho to řadí. Musím motor vytočit až tak na 25km/h a pak opravdu pomalinku jí nechat zařadit. Nedej bože aby byl vítr nebo nějakej kopec, do toho to neřadí vůbec.
Jinak podřazuje dobře. Myslím že problém bude v řadícím mechanismu, ale nevím kde. Pakny jsou nové, gufero taky, olej v bubnu není.
Už si opravdu nevím rady, čím to může být. Že by něco vymyčkaného v řadícím mechanismu? Prosím, poraďte
Díky za moc rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 8:11
Jméno: Lukšík
IP: uživatel9739
 to jsem ještě nezkoušel. taky mě to napadlo a asi to budu muset zkusit, ale nechce se mi do toho zase vrážet peníze... Nedavno jsem kupoval to soukolíčko do převodovky za 6 kil....
Vypadá to, že máme stejný problém. Tak snad někdo bude vědět co s tim!??
Datum: 23. června 2010 8:11
 skoušels nové unašeče? vnitřní a regulační... hochu toto mě trápí 5 let ale jakš takš jsem si na to zvykl... motor po kompletní GO. uplně všechno repasované a nové. řadící mechanismus taky celý nový... buben,pakny,všechny unašeče i ten co drží pakny. Po složení motoru to dobře řadilo asi 5 km a pak to samé co popisuješ... když to nechám tak hodinu stát tak to samé. 5 kiláků pohoda a pak zase tragédie. můžu to odmaštovat jak chci a nic.
Datum: 22. června 2010 20:54
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši můžu použít klingerit červený na vystřižení těsnění mezi kolénko a karbec?a pak to potřít hermetikem nebo silikonem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 17:51
 myslíš tvrdej papír? jo
Datum: 22. června 2010 17:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 může být z výkresu? on je takový lepší tlustší
Datum: 22. června 2010 17:50
 Stačí když si to těsnění vystřihneš z papíru
Datum: 22. června 2010 17:48
 Je babetta 207 i na delší vzdálenosti? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 13:32
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 drive se na babette jezdilo k mori...!
Datum: 23. června 2010 13:32
 asi pojedu na babetě 204km takže v klidu
Datum: 22. června 2010 18:00
 30km jo...ale každej den bych to na babettě jezdit nechtěl
Datum: 22. června 2010 17:29
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
  30 km musí ujet i kdyby se měla posrat
Datum: 22. června 2010 17:21
 30km by ujela??
Datum: 22. června 2010 17:20
 zalezi jake mas pozadavky...cestovni rychlost je nízká, takže cesta bude dost zdlouhavá...
Datum: 22. června 2010 17:14
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cus , jakym otackam se rovna na pilovym diagramu rychlost 80 kmh, pouzil sem ve predu 13zubu . dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 22:40
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 jo jel sme po rovine , rychlost neco malo pres 80 kmh
Datum: 22. června 2010 22:40
 presne 8000 ked más tam 13 sekundarko presne tak je ked vypocitas ze 50km/h 5000ot/min,60km/h 6000ot/min, 70km/h 7000ot/min,80km/h 8000ot/min a tak dalej
Datum: 22. června 2010 21:20
 jel si po rovině nebo z kopce? to ja taky důležité. rychlost se měří jedina na rovině....z kopce to pak přetáčíš a je to zkreslené.... jinak těch 80 s 13z se rovná asi 8 000
Datum: 22. června 2010 18:02
 mysllim 8000
Datum: 22. června 2010 17:45
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 22. června 2010 15:28
 Jak již z názvu vyplývá, je to ta schránka kde je uložený vzduchový filtr.
Datum: 22. června 2010 15:28
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ajo
Datum: 22. června 2010 15:13
 Sériovej filtr
Datum: 22. června 2010 15:10
 Čus draci. Chtěl bych poradit. Nedávno jsem vyměnil duši, pač jsem ji píchnul hned u toho kovu ve kterém je ventýlek(nevím jak se tomu říká). Kolo jsem vycentroval, pod nyply nalepil pásek, gumu vysypal takovou tou speciální křídou do pneumatik. Problém je že jsem po pár kilometrech píchnul zas a chová se to úplně stejně, co tam foknu, to hned vysičí ven.Neporadil byste mi někdo jak tomu předejít?
A druhý dotaz by byl na babetu. Kámoš by jí chtěl zpravit,ale já se v tom nikdy nevrtal. Prej nejde rozběhnout a už předtím prý slábla spojka. Má v háji lamely anebo se to zmazalo olejem? Na co kouknout?Napište mi prosím nějaký postup.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 21:12
 neboj jak to nafoukáš kouknou
Datum: 22. června 2010 21:12
 No špice koukat nemůžou.pač jsou přelepený speciální lepenkou pod ráfkem.
Datum: 22. června 2010 20:57
 zkontroluj jestli ti nečouhají špice z niplu jinak to musíš obrousit
Datum: 22. června 2010 20:26
 Zkontroluj jestli v tom plášti ještě něco nemáš píchlýho.
Datum: 22. června 2010 14:08
 Já ti reknu jedno měl jsem skoro to samé co ty. Taky jsem mel starou duši u ventilku pryč, koupil jsem novou a hned odešla u ventylku. Takže moje rad zní buď oprav starou a nebo nějak zalep díru po ventylku, udělej pak novou díru a do ní dej ventylek.
Datum: 22. června 2010 13:48
Jméno: Patrik
IP: uživatel9738
 Zdar borci, nevíte kde sehnat sadu gumiček do přední brzdy na Jawu Travel 125 r.v.2005?, prosakuje mi brzdovka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 13:25
Jméno: roman
IP: uživatel8280
 cus hele fichtl je tak paradni stroj ja ho normalne miluju a co vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 13:35
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jsem zvedav jestli ti ta laska vydrzi az se projedes na lepsim moto  ale i to je mozne taky mam lepsi motorky ale proste fichtl me odkojil a rad se na nem sem tam projedu
Datum: 23. června 2010 13:35
 dort: jo aha, takže máš na mysli kývačku...
Datum: 22. června 2010 21:40
 jako s ženskou.miluješ ji,někdy tě sere,občas bys ji nakopal do prdele ale nakonec jsi rád že ji máš...
Datum: 22. června 2010 20:02
 dort: co je to ta KYWACKA?
Datum: 22. června 2010 19:26
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Jestli tě to nedošlo tak se běž fakt léčit..akorát si tu z lidí dělal debili a sám si debilem..
Datum: 22. června 2010 18:04
 Demennce,akorát tu zas založil spouru jawáckých "nadšenců"
Datum: 22. června 2010 17:48
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Jako já nechápu jak mě tady půlka lidí nesnáší a kvůli čemu. Udělal jsem jim já něco? Tak mě prosím neříkej že mám být zticha
Datum: 22. června 2010 17:31
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Mustangisto zrovna ty buď sticha..ty si ten první koho tu půlka lidí nesnáší..
Datum: 22. června 2010 17:23
Jméno: HonzíkCholerik
IP: uživatel9157
 Kluci kluci, byť sebevíc zkušenější, opět ste dokázali jací jste mladí parchanti. Vžijte se do situace, kdy si dovezete domu fichtla jako svoji prvnní motorku, podaří se vám rozjet se a uháníte si to polňačkou jako král okolí.. Chybí vám empatie, nechte klukovi jeho radost! A když už, tak asertivně prosaďtě svůj názor. Jo a kluci, taky ho miluju, někdy sice nenávidím, ale to k tomu patří  !
Datum: 22. června 2010 16:49
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 DEMENCE...
Datum: 22. června 2010 16:32
Jméno: PLAYBOY
IP: uživatel8937
 bež se léčit kundo skleslá !!
Datum: 22. června 2010 16:22
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 proč ho tady urážíte? No tak se ptá kdo miluje fichtla no a napsal že ho miluje on sám jako co je na tom? jaká demence? Já taky miluju fichtla.
Datum: 22. června 2010 16:21
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Demence.
Datum: 22. června 2010 14:55
 samozřejmě že ho miluju ale pochop že kdyby sem toto napsa lkaždý kdo ho miluje tak nebude stačit kapacita internetu
Datum: 22. června 2010 14:15
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 ty si debil a já tě nesnášim..
Datum: 22. června 2010 13:45
Jméno: Václav
IP: uživatel9737
 Nazdar kluci prosim vas mate nedko zkusenosti s mz 150 potrebuji se zeptat jak je to zklikou protoze mam potuchy pist mi klepe o hlavu valce nevim cim by to bylo ale asi bude v prdeli ta klika a nova stoji kolem asi 3 litru a necha se koupit jen ojnice za 1litr tak jeslti se to necha nejak udelat nebo musim koupit novou kliku Diiiik moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 13:43
 zkus tam vrazit pod valec jeste jedno tesneni
Datum: 22. června 2010 13:43
Jméno: tafrob
IP: uživatel9736
Posl.aktualizace: 23. června 2010 21:20
 magor si sám rozmislaj trosku
Datum: 23. června 2010 21:20
 si magor vječina lidí je tu normální ale ty do nich nepatříš
Datum: 23. června 2010 9:26
Datum: 22. června 2010 21:02
 tome ty jsi trouba na Ntou....doma máme 3 kývačky 125, 250, 250 a všechny mají v tom okénku ampérmetr, který signalizuje dobíjení......v literatuře se taky píše jen o ampérmetru a nikde neni palivoměr ty moulo
Datum: 22. června 2010 18:06
 tak samozřejmě pokud si to tam dodělal dodatečně, tak to tam být může, sériově to však určitě nebylo! ale jinak to je opravdu ampermetr...
Datum: 22. června 2010 17:58
 ampermetr to bych neřek když muj strejda to má napojené na plovák z nádrže
Datum: 22. června 2010 17:49
 ale houby palivoměr...je to ten ampermetr...
Datum: 22. června 2010 17:15
 http://hyperinzerce.cz/x-cz/inz/2493/2493594-jawa-250-bobber-7.jpg tady je foto vtom okénku jak tam je na nadržy tak vtom je ručičky která ukazovala obsah nádrže
Datum: 22. června 2010 17:15
 no fakt to tam je kdiž seženu foto pošlu vám to
Datum: 22. června 2010 17:04
 cože? O tom budíku který ukazuje stav paliva slyším poprvé za život...
Datum: 22. června 2010 14:17
 v té díře je spínací skřinka a u nekterých modelů tam estě byl budík a ukazoval palivo v nádrži
Datum: 22. června 2010 14:02
 v té díře je spínací skřinka a u nekterých modelů tam estě byl budík a ukazoval palivo v nádrži
Datum: 22. června 2010 14:02
 v té díře je spínací skřinka a u nekterých modelů tam estě byl budík a ukazoval palivo v nádrži
Datum: 22. června 2010 14:02
 v té díře je našroubovaná spínací skřínka... ty asi upravuješ jen vzhled aby to vypadalo jakože cross, že?
Datum: 22. června 2010 12:19
Jméno: pavkocz
IP: uživatel430
 Chci se zeptat zda nevite jaky rozmer ma kluzne lozisko pistniho cepu na pinýra dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 11:35
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Pokud se to týká pouzdra horního oka ojnice , tak 14,1 mm.
Datum: 22. června 2010 11:35
 Ahoj Draci,mam stadiona s11 a chci se zeptat jestli se daji koupit nekde nove prevody na prvni i druhou rychlost a prersuvne kolo levneji nez s motokramku?? http://www.motokramek.cz/kosik/ Diky za info.Jara
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 0:11
 zdravim,mam problem.davam kamaradovi dohromady dvacitku,nekolik let stala,takze byla zarezla..pritahnul mi ji se sundanym zapalovanim,prej bylo orezly magneto a civky tak ze to obrousil..ja to seskladal,napojil civky,jiskru to haze,dokonce to i jednou chytlo (vickrat ne,na roztlaceni nereaguje,pouze jednou mi to nahodou chytlo na druhy slapnuti) jiskra je hezka ale problem je v tom,ze mi dre magnet oo civky,...civky mam uz co nejdal od magneta co to de a stejne to dre,vic soupnout nejdou...nechapu co s tim..je to divny,napada me ze je skrivenej stator?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 18:54
 tak problem vyresenej...vyndal sem ho,zkusil povolil a utahnul sem civky,nasadil a je to OK..
Datum: 22. června 2010 18:54
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Ty cívky jdou normálne od rotoru vzdálit odšroubuješ šroubky na cívkách a oddálíš je od rotoru ovšem jestli je tam ještě místo pro posunutí jestli to máš na plno už tak vyměň stator
Datum: 22. června 2010 17:23
 to já to mám dobře nasazené rovně a dřemněto ale děda mi poradil at odehnu cívky od statoru ale to nepude né ??? když tam nejsou žadný dražky pro posunuti sou tam jen zavity na přišroubováni
Datum: 22. června 2010 17:03
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Jo a ještě dotaz je ten stator dávaný pěkně rovně? on může být křivo nasazený
Datum: 22. června 2010 16:29
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ten stator být zkřivený může někdo po něm mohl práskat kladivem a trochu ho požmal. Zkus vyměnit celý stator z toho špatného co tam máš teď přehoď cívky na jiný stator.
Datum: 22. června 2010 16:28
 jasny tak ja vim cim to je,kde to dre,ale prave nevim,jestli je mozny ze je skriveny stator,..
Datum: 22. června 2010 15:35
 mám stejný problem jako ty dřemy to taky a nevím cim to je
Datum: 22. června 2010 14:05
 predstih de nastavit hezky ale klikou to myslim nebude,kdyby byla ohnuta,vyosena,tak by to drelo jen treba na par bodech ale takhle to dre po celem obvodu rotoru,jako kdyby byl rotor vetsi nez ma bejt..
Datum: 21. června 2010 23:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 může to bejt klika KO nenastavuje se ti špatně předstih?
Datum: 21. června 2010 22:47
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Proč mám u jawy 21 palivovej kouhout já to mám naopak dolu mám rezervu a na horu mam hlavní přivod benzinu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 17:19
 tak vycisti kohoutek a hadicku
Datum: 24. června 2010 17:19
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 trohu teče benín
Datum: 24. června 2010 16:10
 teda spis nez JEDE sem mel napsat jestli tece benzin..
Datum: 23. června 2010 19:26
 jezis co bys spravoval,dyt je snad jedno jestli je to nahoru nebo dolu ne?jede to?jede...tak co resis?
Datum: 23. června 2010 19:25
 A da se to mějak spravit
Datum: 23. června 2010 18:59
 mustangisto ja vim co tim myslel,jen jsem ho upozornil,aby si to prise precet,aby to davalo smysl a kazdy to pochopil na poprvy a ne po desatem precteni  jinak to muze byt tim,ze mas tu trubicku v jine dirce..muzes mit tu trubicku souplou v dirce na rezervu a proto je to vlastne obracene.
Datum: 22. června 2010 18:52
 já to mám taky tak ale mám rpoblem s těsněním....
Datum: 22. června 2010 17:38
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 On to myslí asi takto že proc má na kohoutku rezervu míto aby byla hore tak ji má dole a hlavní přívod benálu má hore
Datum: 22. června 2010 16:25
Datum: 21. června 2010 22:45
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 jo sory
Datum: 21. června 2010 21:22
 nez odesles tak si to precti...proc mam u jawy 21 palivovej kohout ja to mam naopak....... palivovej kohout u jawy 21 je k tomu,aby si mohl uzavrit privod benzinu a benzin netek porad do karburatoru..ale je mi jasny ze na tohle ses zeptat nechtel,tak pro priste draku,nejdriv mysli,pak pis,pak cti a pak klikni na odeslat..
Datum: 21. června 2010 21:18
|



|