slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1147  1148  1149  1150  1151  1152  1153  1154  1155  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
servus hosi nemate nekdo pls obrazek pista ve valci alebo len pist na ojnici na moto jawa 250/592 alebo proste panelka ,diky nemozem to nikde najit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
to ne ale sak nevadi ,ja potrebujem fotku nic insi
 
 
Datum: 23. června 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
moc nechapu ale asi hledas montazni polohu ... takze sipka do vyfuku (smer jizdy)
 
 
Datum: 23. června 2010 13:44
 
 
 
 
Jméno: daniel      IP: uživatel1226    
cau draci nevíte jestli by šel přidělat na jawa 250 zadní blatník ze suzuki rm 250 jestli ne tak z jake crossky díky dand.y :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel1250    
s nějakou tou úpravou na rámu ti tam půjde všechno co si vymyslíš ale pochybuju že tam pude nějakej blatník z krosky jen tak nasadit bez úprav.
 
 
Datum: 23. června 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: Babu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau jakej tady z těch typů půjde na mustanga ? - http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/vyfuky/403997-ladeny-vyfuk-pro-50ccm.html A ještě když jedu na 2 a chci tam dát 3 tak mi tam nikdy nejde na první pokus proste zmáčknu spojku chci zařadit a nic jako kdyby tam rychlost nebyla a jde to až ta 2 nebo 3 pokus to tam zařadit čím to může být ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel9748    
že nejsou dotažené šroubky na řadícím automatu (to za co tahá řadička)
 
 
Datum: 23. června 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: Babu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ani nevím že je , jak to poznám že je volnej ?
 
 
Datum: 23. června 2010 11:45
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus jestli nemas povolenej radici automat
 
 
Datum: 23. června 2010 11:40
 
 
 
 
Jméno: Babu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo tady z těch tady je větší výběr http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15
 
 
Datum: 23. června 2010 10:31
 
 
 
 
Jméno: scrafa      IP: uživatel9736    
čaute prosímvás napiste mě jak velka je dita ve vyfuku v milimetrech dik moc to potřebuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel9748    
dira ve vejfuku bude tak velka jakou si ji udelas. P.S. kdyz neco potrebujes, zkus to poradne popsat, tady nikdo nema kristalovou kouli aby vestil jakou diru mas namysli
 
 
Datum: 23. června 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: scrofa      IP: uživatel9736    
dira
 
 
Datum: 23. června 2010 8:46
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj.prosím vás můžu do zadních tlumičů u mustanga nalít tohle : Paramo TL15 ? nebo co by jste mi doporučili za olej co tam mám nalét? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 0:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolikrát to sem ještě dáš?? si jak malé děcko....kup tlumičový a dej ho tam a neřež to dál.
 
 
Datum: 23. června 2010 0:01
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši prosim poradte dneska je to u mě samá áhada sna tu straší nebo to už nepochopím. Mám motor po generálce všechno nové.výbrus,ložiska,pístní sada,klikovka po generálce... když jsemmotor složil a dal píst do horní uvratě tak byl přesně zároven vrcholem vložky válce... po 2000 najetychkmsunam hlavu ze ji chci cistit,dam pist do horní uvratě a málem mi vypadnou očí. Píst vyčnívá přes vrchol vložky válce asi 1.5mm ven... Kdyby se v motoru udelala takova vůle to by byly rany jak z děla ale to má krásný čistý motorový zvuk jak se patří. A že by se posunula vložka ve válci si myslim zaprve že je blbost aby topovolilo když je lisovaná pod takým tlakem a zadruhe kdyby se pusunula tak by asi dřela zespodu o klikovku... ono to jede dá se říct slušně ale jak se může stat něco takého? kdybych byl ko..t tak řeknu že se mi prodloužila ojnice i píst. na tuto záhadu čučel i tatík který je v tomto oboru fakt kapacita a oba nevíme jak to... napiste prosim jaky na to mate nazor... kdo neveří můžu mu to vyfotit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
válec mám origo. hlavujsem sundával protože na ní bylo usazeno hodně karbonu,který se zachytával na elektrodě svíčky a na ní se dělala pecka... Hlavu mám originální bez nějaých uprav a výbrus je tam druhý (38.50). Měřeno je to posuvným měřidlem...
 
 
Datum: 23. června 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fichtli vám nejazdia preto lebo ich rozoberáte a serete sa do nich keď to jazdí ! urobiť poriadnu GO jazdiť a tým to hasne... a nie sa jebať stým či sa mi zo dňa na deň vybehali nové krúžky... jazdilo to ? no tak načo dávať dole hlavu a pozerať na piest :-D búchal piest o hlavu ? keď pocítim stratu výkonu atď, vtedy rozmýšľam o oprave....
 
 
Datum: 23. června 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aspoň máš větší kompresi...:-D
 
 
Datum: 23. června 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
muj nazor je takovej : boochere ten pist ti precuhoval jeste pred tim nez si to zajel , akorat sis toho nevsim :-D , jednuduchy ne ? ten pist bude nejspis vadan jako dneska kazdej druhej
 
 
Datum: 23. června 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
je to polský válec nebo starej čechoslovak? taky neni pravidlem že když píst o 1 nebo 1.5 kouká z válce že musí narážet do hlavy
 
 
Datum: 23. června 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: j      IP: uživatel2970    
3kroužek, dobře :-D , ale spíš než fitko, vjagru či co, jestli spíš někdo nevzal soustruhem spodní hranu válce, třeba o ten 1,5 mm, , taky mě to napadlo, když jsem nechtěl snižovat hlavu, ale došlo mi jaka je to blbost, to by si mohl rovnou tak do válce vyvrtat díry aby to plivalo ohen ne :-D
 
 
Datum: 23. června 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
tak ale to mu snad musí narážet píst do hlavy ne?? já bych se podíval na pístní čep jestli není nějak ohnutý ale to je blbost to už by bylo reálnější ta úvaha s tou vložkou
 
 
Datum: 23. června 2010 15:23
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel9748    
jestli to má "krásný čistý motorový zvuk jak se patří" tak se v tom nevrtej a jezdi, a považuj to za tajemství pionýrského pístu...
 
 
Datum: 23. června 2010 12:19
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v mé kapacitě je uložena informace že těsnění pod válec má něco kolem desetiny milimetru
 
 
Datum: 23. června 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kapacito viděl si někdy těsnění pod válec silné 1.5mm??? :-D
 
 
Datum: 23. června 2010 1:00
 
 
 
 
Jméno: Noname      IP: uživatel9747    
Co třeba těsnění mezi válcem - nezmáčklo se pokud bylo nové? No a jsme doma ... Stačilo se zamyslet na 5 sekund. Pozdravuju tebe i kapacitu :-)
 
 
Datum: 23. června 2010 0:34
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
válec jsem sundal protože jsem kontroloval kroužky...všechno je v naprostém pořádku,nikde žádná vůle. opravdu to nemůžu pochopit
 
 
Datum: 22. června 2010 23:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vložka se neposune...má udělaný doraz a dál tě to nepustí... sundej válec a uvidíš víc..
 
 
Datum: 22. června 2010 23:31
 
 
 
 
Jméno: Milaneekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosím o radu mám jawa pionýr normalně jede ale cuká vněm? a na trojku nejede tak rychle jako ten kamarada, když jedu na plnej na trojku tak to nejede tak rychle jak by mělo?..dík za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 16:23
 
 
 
 
Jméno: Milaneekk      IP: uživatel9456    
díky za rady.
 
 
Datum: 23. června 2010 16:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a z toho plyne jaká nevýhoda?
 
 
Datum: 23. června 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože už to nefunkuje na principu výfukového kanálu otevíraným pístem :-)
 
 
Datum: 23. června 2010 7:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skoro všechny naftový dvoutakty maji výfukový ventil...cezetak: jak si to myslel ze to kazi funkci 2T motoru? to mi nějak neni jasný
 
 
Datum: 23. června 2010 7:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
block: tak to pozor! dělaly s zkušební prototypy 2T motorůs pokusem už nevím o co.... provedly to že zavedly výfukový ventil...což už kazilo funkci 2T motoru a nebylo to nijak přínostné...
 
 
Datum: 23. června 2010 0:03
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ták.. přesně řečeno :-) ale ventily tam v žádném případě nenandeš.... :-)
 
 
Datum: 22. června 2010 23:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pincek má kanály a přefuky....válec dvoutaktu potřebuje sací kanál, přepouštěcí kanál a přefuk a výfukový kanál
 
 
Datum: 22. června 2010 23:19
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pincek
 
 
Datum: 22. června 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cezetak: říkám to správně ne ? :-D :-P oincek nemá ventily .. :-D no ni ? :-D má kanálky
 
 
Datum: 22. června 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
grrr: a co? že by přeskočil rozvoďák? :-D
 
 
Datum: 22. června 2010 22:46
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
grrr:sorry ale pincek nemá ventily má kanálky ;-)
 
 
Datum: 22. června 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: grrr      IP: uživatel9534    
a nebo take mas neco s ventilama ....
 
 
Datum: 22. června 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chce to seridit
 
 
Datum: 22. června 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus vyměnit svíčku.nebo vyčistit karburátor a trysky.anebo seřídit předstih..-možná)) jinak nevím ,,,
 
 
Datum: 22. června 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj.prosím vás můžu do zadních tlumičů u mustanga nalít tohle : Paramo TL15 ? nebo co by jste mi doporučili za olej co tam mám nalét? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: skypi23      E-mail:      IP: uživatel4389    
Zdravim dělam fichtla do krosu dnes sem celej den svařoval výfuk protože ten první co sem dělal byl z moc úzkých trubek když sem to nastartoval tak běžel normálně ale když se chci rozjet tak se dusí tim vejfukem to určitě neni a předstih taky ne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: skypi23      E-mail:      IP: uživatel4389    
já sem zkoušel i origo výfuk s origo kolenem a dělalo to to samí ale nevim co má ten motor za sebou když sem ho přivez tak sem ho přetěsnil zkontroloval kroužky tak už mě nic jinýho nenapadá jedině hladina by to mohla dělat
 
 
Datum: 23. června 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel9748    
když tvrdíš že to neni vefukem ani zapalováním, tak to může bejt jen zásah vyšší moci :-) jestli že ti to před tim novym vejfukem nedělalo a teď jo, tak se zamysli čim by to asi mohlo bejt...
 
 
Datum: 23. června 2010 12:22
 
 
 
 
Jméno: Jawa 05      E-mail:      IP: uživatel5084    
zdar draci , dnes sem jel na své modré jawě 05 a v pulce kopca se to jakoby začalo dusit a hotovo ! ( otázka půl sekundy ) co s tím kurva je ! rozjedu to .... a pak zas ! :-( díky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 14:02
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no podivej se na ty zakl. vveci co ti tady pisou- -ale ja si myslim ze kdyz to jede a pak to nejede tak ti poradne nedotejka benzín- vycist palivovou soustavu - a hlavne kohoutek na nadrzi
 
 
Datum: 23. června 2010 14:02
 
 
 
 
Jméno: Babu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo se ti to přehřálo když si to tahal do kopce dlouho , já když to nechám chvíli odpočinout tak to pak jede
 
 
Datum: 23. června 2010 10:34
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
kurva nebude to tim že je modrá :-D:-D:-D??
 
 
Datum: 22. června 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kurva to fakt nevím co s tim...
 
 
Datum: 22. června 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš to kurva rozbitý
 
 
Datum: 22. června 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kurva to se nemuzes taky aspon na ty trysky kouknout,umis jen prijit na internet,a natukat na klavesnici nejede to co s tim?Aspon se na neco podivej,vic to popis,pak ti nekdo slusne odpovi
 
 
Datum: 22. června 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      E-mail:      IP: uživatel5084    
ne ne ... plná nádrž !
 
 
Datum: 22. června 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kurva dochází ti benzín.přepni na rezervu nahoru
 
 
Datum: 22. června 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: ondras      IP: uživatel9201    
zdarec draci mam problem kdyz nastartuju mojeho fechtla tak v nem zacne strasne hrncovat zvonet hlavne u válce ale mám nove pistní krouzky novy čep tak nevím čím by to mohlo byt dík za radu.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 12:26
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel9748    
hlavně je nejdůležitější aby zámky nechodily někde přes kanál, jinak hrozí zlomení kroužku
 
 
Datum: 23. června 2010 12:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zámek je ten mosazný kolíček co je vsazen v drážce pro kroužek... a ten kolíček u prvního kroužku musí směřovat nahoru ke karburátoru.
 
 
Datum: 22. června 2010 23:17
 
 
 
 
Jméno: Hudzo      IP: uživatel8591    
jak nahoru jakože je šikma nahoru nebo jak tohle sem nikdy nějak neřešil :-)
 
 
Datum: 22. června 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde to poznat..zámek prvního kroužku musí jít nahoru.
 
 
Datum: 22. června 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
cezetak: a jde to poznat jinak než podle šipky? třeba podle rozmístění zámků? (třeba u dvokroužku a tříkroužku v každym musí být nějaký systém rozmístění ne-e?)
 
 
Datum: 22. června 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně.....no v případě výrobců moc na výber neni a chyba se stát může kdekoliv.
 
 
Datum: 22. června 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cezetak : s tim uz si se setkal? takoveho vyrobce bych poslal do.....
 
 
Datum: 22. června 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
někdy bývá špatně vyražená šipka! bacha na to
 
 
Datum: 22. června 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: ondras      IP: uživatel9201    
No zkontrolovat to mozu a uvidím a kdyz to nepomoze tak nevím ale kazdopádne se na to podívu hned zitra hlavne na ten pist estli není obraacene ale myyslím ze ne no uvim,,, tak zatím dík
 
 
Datum: 22. června 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Měl jsem uplně stejnej připad taky mě to zvonělo ve valci tak jsem nasadíl znova pistní kroužky a bylo to ok.
 
 
Datum: 22. června 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podívej se jestli si náhodou nedal obráceně píst.jako šipkou nahoru,má směřovat k výfuku=dolů.nebo dal jsi kroužky správně do zámků?nepraskli ti při nasazování válce?jinak mě asi nic nenapadá
 
 
Datum: 22. června 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: Charvát Vojtěch      E-mail:      IP: uživatel2604    
Čau Kluci mam problem na Babete kdyš to chytne tak hned to stukne svičku a vubec nevim čím to je mužete mi prosim poradit diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 12:59
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
nebo podlozku
 
 
Datum: 23. června 2010 12:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nedáváš tam svíčku s vysunutým jiskřičem?? dej tak obyčejnou
 
 
Datum: 22. června 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ti do ní ťuká píst, ne?
 
 
Datum: 22. června 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci,dneska sem zpulil motor ale je tam jeden menší problém-nejde tam dat neutrál a když se mi ho tak podařilo dat tak tam hnedka padla rychlost zpátky.Je pěkný že motor je tedka pětirychlostní :-D ale nevím co s tim...Kde může bejt problém?Nemohla vypadnout vidlička z automatu?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je pětirychlostni,protoze se tam neda rychlost ale neutral...OT:Hvězdnou branu shlížím ale nevím kde by se tam vzal fichtl :-D
 
 
Datum: 23. června 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel9749    
Motor z fechtla a 5ti rychlostní??? Měl by jsi se přestat koukat na Hvězdnou bránu.
 
 
Datum: 23. června 2010 14:34
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
radici automat....
 
 
Datum: 23. června 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Soráč,jak jinak než z fichtla-mustanga
 
 
Datum: 22. června 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že by si třeba napsal o jakej motor se jedná?
 
 
Datum: 22. června 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: ToM      IP: uživatel9577    
neví tu někdo jak dlouho se zajíždí noví píst odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel9748    
na pístu se nemá co zajíždět, s novejma kroužkama bych první nádrž vyjel s větším poměrem oleje v benzínu
 
 
Datum: 23. června 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Je sorry,já sem si to spletl s výbrusem :-D ...
 
 
Datum: 22. června 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: boslubos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor se zajíždí jen po výbrusu, a když máš stěny válce už zajetý a měníš třeba jen pístní kroužky tak bys to měl pár kylometrů trochu šetřit. A na samotném pístu se nic nezajíždí. Takže v souhrnu zajíždí se jen válec a pístní kroužky.
 
 
Datum: 22. června 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: jawadawe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
staci 10-15 km ho šetři a pak normalka
 
 
Datum: 22. června 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
pist neni potreba zajizdet
 
 
Datum: 22. června 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D ja pist nezajizdim ani metr
 
 
Datum: 22. června 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omg...stačí 10km :-D..u pístu se nemá co zajíždět
 
 
Datum: 22. června 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
600 km píst? :-D :-D :-D co je to za blbost?
 
 
Datum: 22. června 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Tak 5 až 10 let :-),omajgot,600 km stačí...a pak už to normálně můžeš kalit na max!
 
 
Datum: 22. června 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
lidi je čz 175/450 vysokootáčkový motor ? já myslím že jo protože když ho srovnám třeba s jawou 175 nebo 250 tak oba typy sou proti čz šílení lenoši u 250 se to dá předpokládat ale přece je mi to divné protože mi každý druhý člověk řekne něco jiného pls poradte :-) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 13:53
 
 
 
 
Jméno: zdeno7311      IP: uživatel6313    
Tak třeba ja mam Čz 250/471 a uplně v klidu se rozjedeš na volnoběch kvuli velkemu setrvačniku a podobně ale vysokootačkovej motor najdeš v nějke např Honda cbr 600 ma nějakych 13 000 oatček a pokud schaniš vysokootačkovej motor.Tak si zajdi na zavod V.Rossiho a řekni at ti ten motor po zavodě necha nějakych 18 000 ti bude stačit?!:-D
 
 
Datum: 23. června 2010 13:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
filipchtl: srovnáváš jabka a hrušky
 
 
Datum: 22. června 2010 23:55
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proti ČZ 125/516 jsou to všechno nízkootáčkový motorky, 516 začíná požádně táhnout až při 9000 ot/min :-D
 
 
Datum: 22. června 2010 22:48
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tak..... pokud to chce někdo říkat vysokootáčkový motory, tak na tom snad ani nejel...... ten motor táhne už ze zvýšenýho volnoběhu jak divej, ale čím větší otáčky, tím víc vibruje. Jenže dynamika se s rostoucíma otáčkama už jen zhoršuje......
 
 
Datum: 22. června 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
všechny kejvačkový a panelkový motory jsou traktory... vysokootáčkovej motor se tomu nedá řikat ani omylem, ale právě v tom je to kouzlo....je to 2t a přitom s tim jde jet pomalo na volnoběh a poslouchat to bublání....nejlepší... jinak pokud si fakt myslíte, že je to vysokootáčkový, tak si sedněte nejlíp na nějakou nabroučenou dvácu, která vás z toho vyvede....
 
 
Datum: 22. června 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fakt...neni to vysokootáčkovej motor, nedělam si z vás prdel...do otáček se tomu taky nějak extra nechce....
 
 
Datum: 22. června 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
ta 450 tahne od vecich otacek, nevim jestli to nazvat vysokootackovym kdyz to moc netoci ale musi to bejt trosku v otackach, rekl bych ze to je normalni jiny stroje taky v nizkych otackach netahaj od jawy.
 
 
Datum: 22. června 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ted jsem přijel z projížďky, já na 487 a kámoš na 450, oba zajetej motor po GO, a můžu ti říct že ta 450 je prostě nízkootáčkovej motor...ten, kdo řekne že je to vysokootáčkovej motor, tak asi nikdy na ničem jinym nejel...prostě ten motor je nízkotočivej traktor...ve vyšších otáčkách se tomu stejně už moc nechce...
 
 
Datum: 22. června 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no řekl ybch že ne když to má na štítku asi 4700otacek... taky se mi zda... mel jsem cz 175/450 a panelku 599. ta panelka sice lip tahala kopce,tahla lip odspodu ale oproti te 175ce byla fakt hrozně MOC! líná
 
 
Datum: 22. června 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: JirkaH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdárek, na jawe 555 mám mezi předním kolem a řídítkama (při podržení kola a otočení říditkama) jakousi vůli mám vážnou obavu že to budou ošoupané silony ve vidlici. Odmontoval jsem kolo zkusil jsem vytáhnout pohyblivou čast ve vidlici a cele to šlo vysunout (to mě překvapilo), chtěl bych se zeptat jestli někdo neví jak mám vytáhnout ty staré silony (v katalogu ND PVC pouzdro) ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 12:06
 
 
 
 
Jméno: JirkaH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fermez: já ty nove silony mam jen nevím jak vytáhnout ty stare
 
 
Datum: 23. června 2010 12:06
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
nevom jak utebe, ale u nas maj bezne v mototechnach kde maj neco malo na tyhle stroje.
 
 
Datum: 22. června 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim. mám takový dotaz hledne jawy 21... Mam ji po vybrusu zajetou asi 2500Km. po dobu zajizdeni jsem motor snad ani jednou poradne nevytocil dal jsem si na zabehu extra zalezet. Mam tam dvojkruh. o co jde? že to má strašně malou kompresi. po zajeti jsem to zacal trohu hnat s tim ze se to trochu probere ono porad nic .Rukou to nakopnu uplně vpohodě a na startpáce mě to neudrží. jak se na to postavím tak ihned se to protočí několikrát za sebou.Pak mám doma ještějawu 20 taky s dvoukruhem,od vyroby to ma najete pouhych 2000Km a kompresi to ma ze abych to proslapl rukou tak me to da fest zabrat a na nakopavacce me to udzi 3 sekundy,pak se klikovka pretoci a zase me to drzi 3 sekundy. vážím 70Kg... Je možné že ten výbrus udělali nějak blbě? To neni možný přece,kámoš si taky u té samé firmy dělal výbrus na mustanga a má to kompresi snad ještě větší jak ta dvacítka kterou popisuju. a to ho zajížděl asi 100Km a pak to hnal pořád do plných. Radili ste mi tu kdysi dat tam origo hlavu a slicovat ji brusnou pastou a datna osedaci plochy tenkou vrstvu tmelu. To presne jsem udelal,take jsem si na tom nechal zalezet a ono porad nic. diky za kazde rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já som valec zabehával asi tak 5km :-D od vtedy jazdím na full boiler :-D a takých závadach ako máš ti môžem len snívať
 
 
Datum: 23. června 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: Noname      IP: uživatel9747    
No, metodika měření tlaku ve válci podle nakopávačky a doby udržení 70kg telete je opravdu převratná. A já ti garantuju, že když ti přitáhnu spojku do záběru, tak tě ta nakopávačka neudrží ani na sekundu se zadřeným motorem! Seřiď si spojku tak, aby ti při nakopávání neprokluzovala, případně vyměň lamely. Nechce se mi věřit, že se dá zhuntovat motor po výbrusu za 2500 km na GO. Zkus úplně povolit spojku, nakopávat a po nastartování neřadit, jestli ti ta nakopávačka půjde víc ztuha. Pak se pochlub, jak si dopadl.
 
 
Datum: 23. června 2010 0:53
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak to jsem debil... no nic mám ve skříni rezavý válec tak pujde na výbrus do mého pincka aspon ten válec zachráním...ještě jediné co bych chtěl vedet je ten píst. Má to tak dělat že v horní uvrati vyčnívá asi 1mm přes hranu vložky ven? Mám takový dojem že po složení motoru byl v horní uvrati zároven hranou vložky... Jak se to mohlo stat? Klikovka je po generálce a ložiska nové. ikdyby to bylo nějakou vůlí tak to by přece bouchao ale vzdyt to jede krásně tam jde slyšet jenom čistý zvuk jak má
 
 
Datum: 22. června 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak to je jasný vole :-D za 1,5 km se motor ani neohřeje a má veliký opotřebení
 
 
Datum: 22. června 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fakt nema zadreny motor protoze jede až to ruky trhá... Ještě jsem si vzpomněl jestli to nemůže být tím že když jsem od pincka ještě neměl papíry tak jsem to tak kokotsky zajížděl po ulici... vzdycky jsem to vytahl,projel se asi 1.5km po ulici a zase to schoval a tak jsem to udelal asi 5x za kazdy den. a takymto stylem jsem najezdil asi 350Km ale nijak jsem motor nevytáčel
 
 
Datum: 22. června 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
jo jeto divny nekdy to sedne hned a nekdy to trva. Tvuj broblem je hodne divnej a ty drazky na krouzkach jsou nejspis kuli rychlejsimu zabehnuti. ja je davam bezne do vybehanejch valcu a neni stim broblem
 
 
Datum: 22. června 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
podle toho co pises za nesmysly tak ten zajetej je OK akorat neni asi vycistenej a vystelovanej a ten druhej ma asi zadrenej motor kdyz te to udrzi na nakopavacce :-D
 
 
Datum: 22. června 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: aha ze by? no na kruhach byly drazky ze se to dalo pouzit jako pilnik na nehty a pist to same... Co se stane když zajedu výbrus těma debinlíma kruhama a pak tam hodím ty dobré od sesy? Bylo by lepší to dat znova na výbrus a už koupit ty od sesy ne?
 
 
Datum: 22. června 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jsem z toho fakt blbý... babettu jsem taky vybrušoval u stejný firmy,zajížděl jsem to stejným stylem jako pionýra a má to kompresi jak svině... na šlapátku mě to udrží klidně i pul minuty ve vzduchu
 
 
Datum: 22. června 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to by mělo být dobrý snad,má tam být asi 0,3
 
 
Datum: 22. června 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to všechno mi dali k výbrusu nové.... kroužky,píst,čep,pojistky... kroužky když dám do válce tak je mezi nima mezera tak na cigaretový papírek
 
 
Datum: 22. června 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ze ti vycniva pist z vlozky valce,odstran radeji tim ze das pod valec 2 tesneni,u stejskyho sady to mam taky tak,jeste me napada,pri zabehu vybrusu krouzky dostavaj nadmerne zabrat,ty uz si najel 2500 km,vymenoval si je? Já bych to určitě provedl,ale záleží na tom jestli mají ve válci velkou nebo malou mezírku,nicméně se na to podívej
 
 
Datum: 22. června 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: JirkaH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co pístní kroužky ? po výbrusu se musí koupit kroušky které jsou dělané na určitý výbrus
 
 
Datum: 22. června 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9744    
Možná ti k výbrusu dali levný píst a kroužky....vím o čem mluvím....jsou jedny písty a jsou takové hrubé-drážkované a kroužky slabé-drážkované....neumím to líp popsat....pokud si mel v ruce písty i kruhy od více výrobců tak pochopíš....proste sou to šmejdy....dnes preferuji jedině píst a kruhy od SESY,protoze pist je takovej festovnejsi a hruhy jsou poradne silne a hladke.....tohle dela strasne moc....ale zase ten "levnej" píst a kruhy se rychle ojíždí a třeba pro upravený válec s 2Kr pistem jsou docela dobre,protoze diky mensimu pritlaku vznika mensi treni a dovoli motoru jit vice do otacek....
 
 
Datum: 22. června 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak jako kompresi to má ale na to že je to po výbrusu tak je fakt ubohá
 
 
Datum: 22. června 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě co se mi na tom dneska nějak přestalo líbit a zároven mě to zarazilo je to že když dám píst do horní uvratě tak vyčnívá z vložky válce asi 1mm ven a divím se že nemlátí do hlavy. Mám takový dojem že to tak nebylo ale nevim to jistě. Vždyt ten motor je po kompletní generálce. nové ložiska,repasovaná klikovka,nová ojnice,píst,výbrus.... a na ničem neni žádná vůle tak nevim jakto tak...ale řekl bych že to tak byt nemá
 
 
Datum: 22. června 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
sezen nekde valec a pist (originalni) a kup na to kroužky a musí mít kompresi jak ďas. Těsní ti to všude dobře? máš tam těsnění? ale to je divné že po zajetém výbrusu to nemá kompresi
 
 
Datum: 22. června 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel9577    
Zdar draci nevíte někdo jaká barva se mi neoloupe na vejfuku a když už se ptám víte někdo o nějáký červený barvě která se jen tak neodře odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
existuje křemíková barva,viděl jsem to je to velice odolné a jednou tak dražší.za lak pincka v křemíku chtěl lakoš 10000.profi
 
 
Datum: 22. června 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
třeba barva na kotle, případně normál barva na výfuky...
 
 
Datum: 22. června 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
jj o jedné vím ale ta už se nevyrábí používala ji tatra a ta barva byla vypalovací mněli sme doma jednu plechovku protožr děda dělal v tatře ale ta šlana mojeho pionýra poptej se třeba seženeš :-)
 
 
Datum: 22. června 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau draci, prosím vás byl jsem na závodech se svym mustangem a přijedu domu a koukam že se mi nějak trochu hejbe celej předek, řikam si , to zas bude povolenej krček a ono ejhle vite jak jsou na krčku nahoře a dole ty dvě mističky co jsou v nich ty kuličky(ložisko) tak ta spodní mi normálně kolmo skoro upně praskla a malinko se rozevřela! nevíte jestli je to součást rámu nebo se dají vyměnit? (je to upně vepředu ty misky, prostě je to ze skoku, jak ma předek malinko snahu "podjiždět"dopředu tak to miska nevydržela a rupla) nevite co s tím? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel8251    
nejlepsi vyndat celej predek abysi se ktomu lepe dostal vytukat a vymenit dat nove oba 2 na obou stranach pak to bude zase jak novi tk nazdar.
 
 
Datum: 23. června 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: Quipster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejsou pevně spojeny s rámem. Dají se lehce vyťuknout a vyměnit.
 
 
Datum: 22. června 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: maxykobilka      E-mail:      IP: uživatel9741    
cus draci, chci udelat vozejk na svyho pincka, napiste jestli stim mate nake zkusenosti, nebo s necem podobnym. Jo a jeste se mi muzete pochlubit s vasim vyrobkem z vaseho draka at mam niakou inspiraci:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2010 19:28
 
<  1147  1148  1149  1150  1151  1152  1153  1154  1155  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 15:31:57 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu