Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 servus hosi nemate nekdo pls obrazek pista ve valci alebo len pist na ojnici na moto jawa 250/592 alebo proste panelka ,diky nemozem to nikde najit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 20:31
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 to ne ale sak nevadi ,ja potrebujem fotku nic insi
Datum: 23. června 2010 20:31
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 moc nechapu ale asi hledas montazni polohu ... takze sipka do vyfuku (smer jizdy)
Datum: 23. června 2010 13:44
Jméno: daniel
IP: uživatel1226
 cau draci nevíte jestli by šel přidělat na jawa 250 zadní blatník ze suzuki rm 250 jestli ne tak z jake crossky díky dand.y
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 17:43
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 s nějakou tou úpravou na rámu ti tam půjde všechno co si vymyslíš ale pochybuju že tam pude nějakej blatník z krosky jen tak nasadit bez úprav.
Datum: 23. června 2010 17:43
Posl.aktualizace: 23. června 2010 12:13
Jméno: hh
IP: uživatel9748
 že nejsou dotažené šroubky na řadícím automatu (to za co tahá řadička)
Datum: 23. června 2010 12:13
 to ani nevím že je , jak to poznám že je volnej ?
Datum: 23. června 2010 11:45
 zkus jestli nemas povolenej radici automat
Datum: 23. června 2010 11:40
Datum: 23. června 2010 10:31
Jméno: scrafa
IP: uživatel9736
 čaute prosímvás napiste mě jak velka je dita ve vyfuku v milimetrech dik moc to potřebuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 12:15
Jméno: hh
IP: uživatel9748
 dira ve vejfuku bude tak velka jakou si ji udelas. P.S. kdyz neco potrebujes, zkus to poradne popsat, tady nikdo nema kristalovou kouli aby vestil jakou diru mas namysli
Datum: 23. června 2010 12:15
Jméno: scrofa
IP: uživatel9736
 dira
Datum: 23. června 2010 8:46
 hoj.prosím vás můžu do zadních tlumičů u mustanga nalít tohle : Paramo TL15 ? nebo co by jste mi doporučili za olej co tam mám nalét? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 0:01
 kolikrát to sem ještě dáš?? si jak malé děcko....kup tlumičový a dej ho tam a neřež to dál.
Datum: 23. června 2010 0:01
 hoši prosim poradte dneska je to u mě samá áhada sna tu straší nebo to už nepochopím. Mám motor po generálce všechno nové.výbrus,ložiska,pístní sada,klikovka po generálce... když jsemmotor složil a dal píst do horní uvratě tak byl přesně zároven vrcholem vložky válce... po 2000 najetychkmsunam hlavu ze ji chci cistit,dam pist do horní uvratě a málem mi vypadnou očí. Píst vyčnívá přes vrchol vložky válce asi 1.5mm ven... Kdyby se v motoru udelala takova vůle to by byly rany jak z děla ale to má krásný čistý motorový zvuk jak se patří. A že by se posunula vložka ve válci si myslim zaprve že je blbost aby topovolilo když je lisovaná pod takým tlakem a zadruhe kdyby se pusunula tak by asi dřela zespodu o klikovku... ono to jede dá se říct slušně ale jak se může stat něco takého? kdybych byl ko..t tak řeknu že se mi prodloužila ojnice i píst. na tuto záhadu čučel i tatík který je v tomto oboru fakt kapacita a oba nevíme jak to... napiste prosim jaky na to mate nazor... kdo neveří můžu mu to vyfotit
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 22:39
 válec mám origo. hlavujsem sundával protože na ní bylo usazeno hodně karbonu,který se zachytával na elektrodě svíčky a na ní se dělala pecka... Hlavu mám originální bez nějaých uprav a výbrus je tam druhý (38.50). Měřeno je to posuvným měřidlem...
Datum: 23. června 2010 22:39
 fichtli vám nejazdia preto lebo ich rozoberáte a serete sa do nich keď to jazdí ! urobiť poriadnu GO jazdiť a tým to hasne... a nie sa jebať stým či sa mi zo dňa na deň vybehali nové krúžky... jazdilo to ? no tak načo dávať dole hlavu a pozerať na piest  búchal piest o hlavu ? keď pocítim stratu výkonu atď, vtedy rozmýšľam o oprave....
Datum: 23. června 2010 20:53
 aspoň máš větší kompresi...
Datum: 23. června 2010 20:48
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 muj nazor je takovej : boochere ten pist ti precuhoval jeste pred tim nez si to zajel , akorat sis toho nevsim  , jednuduchy ne ? ten pist bude nejspis vadan jako dneska kazdej druhej
Datum: 23. června 2010 18:04
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 je to polský válec nebo starej čechoslovak? taky neni pravidlem že když píst o 1 nebo 1.5 kouká z válce že musí narážet do hlavy
Datum: 23. června 2010 17:13
Jméno: j
IP: uživatel2970
 3kroužek, dobře  , ale spíš než fitko, vjagru či co, jestli spíš někdo nevzal soustruhem spodní hranu válce, třeba o ten 1,5 mm, , taky mě to napadlo, když jsem nechtěl snižovat hlavu, ale došlo mi jaka je to blbost, to by si mohl rovnou tak do válce vyvrtat díry aby to plivalo ohen ne
Datum: 23. června 2010 16:00
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 tak ale to mu snad musí narážet píst do hlavy ne?? já bych se podíval na pístní čep jestli není nějak ohnutý ale to je blbost to už by bylo reálnější ta úvaha s tou vložkou
Datum: 23. června 2010 15:23
Jméno: hh
IP: uživatel9748
 jestli to má "krásný čistý motorový zvuk jak se patří" tak se v tom nevrtej a jezdi, a považuj to za tajemství pionýrského pístu...
Datum: 23. června 2010 12:19
 v mé kapacitě je uložena informace že těsnění pod válec má něco kolem desetiny milimetru
Datum: 23. června 2010 12:13
 kapacito viděl si někdy těsnění pod válec silné 1.5mm???
Datum: 23. června 2010 1:00
Jméno: Noname
IP: uživatel9747
 Co třeba těsnění mezi válcem - nezmáčklo se pokud bylo nové? No a jsme doma ... Stačilo se zamyslet na 5 sekund. Pozdravuju tebe i kapacitu
Datum: 23. června 2010 0:34
 válec jsem sundal protože jsem kontroloval kroužky...všechno je v naprostém pořádku,nikde žádná vůle. opravdu to nemůžu pochopit
Datum: 22. června 2010 23:32
 vložka se neposune...má udělaný doraz a dál tě to nepustí... sundej válec a uvidíš víc..
Datum: 22. června 2010 23:31
 Prosím o radu mám jawa pionýr normalně jede ale cuká vněm? a na trojku nejede tak rychle jako ten kamarada, když jedu na plnej na trojku tak to nejede tak rychle jak by mělo?..dík za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 16:23
Jméno: Milaneekk
IP: uživatel9456
 díky za rady.
Datum: 23. června 2010 16:23
 a z toho plyne jaká nevýhoda?
Datum: 23. června 2010 15:31
 protože už to nefunkuje na principu výfukového kanálu otevíraným pístem
Datum: 23. června 2010 7:53
 skoro všechny naftový dvoutakty maji výfukový ventil...cezetak: jak si to myslel ze to kazi funkci 2T motoru? to mi nějak neni jasný
Datum: 23. června 2010 7:09
 block: tak to pozor! dělaly s zkušební prototypy 2T motorůs pokusem už nevím o co.... provedly to že zavedly výfukový ventil...což už kazilo funkci 2T motoru a nebylo to nijak přínostné...
Datum: 23. června 2010 0:03
 ták.. přesně řečeno  ale ventily tam v žádném případě nenandeš....
Datum: 22. června 2010 23:23
 pincek má kanály a přefuky....válec dvoutaktu potřebuje sací kanál, přepouštěcí kanál a přefuk a výfukový kanál
Datum: 22. června 2010 23:19
 pincek
Datum: 22. června 2010 22:50
 cezetak: říkám to správně ne ?  oincek nemá ventily ..  no ni ?  má kanálky
Datum: 22. června 2010 22:50
 grrr: a co? že by přeskočil rozvoďák?
Datum: 22. června 2010 22:46
 grrr:sorry ale pincek nemá ventily má kanálky
Datum: 22. června 2010 22:34
Jméno: grrr
IP: uživatel9534
 a nebo take mas neco s ventilama ....
Datum: 22. června 2010 22:29
 chce to seridit
Datum: 22. června 2010 22:00
 zkus vyměnit svíčku.nebo vyčistit karburátor a trysky.anebo seřídit předstih..-možná)) jinak nevím ,,,
Datum: 22. června 2010 21:59
 hoj.prosím vás můžu do zadních tlumičů u mustanga nalít tohle : Paramo TL15 ? nebo co by jste mi doporučili za olej co tam mám nalét? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 21:53
 Zdravim dělam fichtla do krosu dnes sem celej den svařoval výfuk protože ten první co sem dělal byl z moc úzkých trubek když sem to nastartoval tak běžel normálně ale když se chci rozjet tak se dusí tim vejfukem to určitě neni a předstih taky ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 21:05
 já sem zkoušel i origo výfuk s origo kolenem a dělalo to to samí ale nevim co má ten motor za sebou když sem ho přivez tak sem ho přetěsnil zkontroloval kroužky tak už mě nic jinýho nenapadá jedině hladina by to mohla dělat
Datum: 23. června 2010 21:05
Jméno: hh
IP: uživatel9748
 když tvrdíš že to neni vefukem ani zapalováním, tak to může bejt jen zásah vyšší moci  jestli že ti to před tim novym vejfukem nedělalo a teď jo, tak se zamysli čim by to asi mohlo bejt...
Datum: 23. června 2010 12:22
 zdar draci , dnes sem jel na své modré jawě 05 a v pulce kopca se to jakoby začalo dusit a hotovo ! ( otázka půl sekundy ) co s tím kurva je ! rozjedu to .... a pak zas !  díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 14:02
 no podivej se na ty zakl. vveci co ti tady pisou- -ale ja si myslim ze kdyz to jede a pak to nejede tak ti poradne nedotejka benzín- vycist palivovou soustavu - a hlavne kohoutek na nadrzi
Datum: 23. června 2010 14:02
 nebo se ti to přehřálo když si to tahal do kopce dlouho , já když to nechám chvíli odpočinout tak to pak jede
Datum: 23. června 2010 10:34
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
Datum: 22. června 2010 22:35
 Kurva to fakt nevím co s tim...
Datum: 22. června 2010 21:55
 máš to kurva rozbitý
Datum: 22. června 2010 21:44
 Kurva to se nemuzes taky aspon na ty trysky kouknout,umis jen prijit na internet,a natukat na klavesnici nejede to co s tim?Aspon se na neco podivej,vic to popis,pak ti nekdo slusne odpovi
Datum: 22. června 2010 21:41
 ne ne ... plná nádrž !
Datum: 22. června 2010 21:37
 kurva dochází ti benzín.přepni na rezervu nahoru
Datum: 22. června 2010 21:31
Jméno: ondras
IP: uživatel9201
 zdarec draci mam problem kdyz nastartuju mojeho fechtla tak v nem zacne strasne hrncovat zvonet hlavne u válce ale mám nove pistní krouzky novy čep tak nevím čím by to mohlo byt dík za radu....
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 12:26
Jméno: hh
IP: uživatel9748
 hlavně je nejdůležitější aby zámky nechodily někde přes kanál, jinak hrozí zlomení kroužku
Datum: 23. června 2010 12:26
 zámek je ten mosazný kolíček co je vsazen v drážce pro kroužek... a ten kolíček u prvního kroužku musí směřovat nahoru ke karburátoru.
Datum: 22. června 2010 23:17
Jméno: Hudzo
IP: uživatel8591
 jak nahoru jakože je šikma nahoru nebo jak tohle sem nikdy nějak neřešil
Datum: 22. června 2010 23:06
 jde to poznat..zámek prvního kroužku musí jít nahoru.
Datum: 22. června 2010 22:44
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 cezetak: a jde to poznat jinak než podle šipky? třeba podle rozmístění zámků? (třeba u dvokroužku a tříkroužku v každym musí být nějaký systém rozmístění ne-e?)
Datum: 22. června 2010 22:37
 jasně.....no v případě výrobců moc na výber neni a chyba se stát může kdekoliv.
Datum: 22. června 2010 22:33
 cezetak : s tim uz si se setkal? takoveho vyrobce bych poslal do.....
Datum: 22. června 2010 22:16
 někdy bývá špatně vyražená šipka! bacha na to
Datum: 22. června 2010 22:11
Jméno: ondras
IP: uživatel9201
 No zkontrolovat to mozu a uvidím a kdyz to nepomoze tak nevím ale kazdopádne se na to podívu hned zitra hlavne na ten pist estli není obraacene ale myyslím ze ne no uvim,,, tak zatím dík
Datum: 22. června 2010 21:29
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Měl jsem uplně stejnej připad taky mě to zvonělo ve valci tak jsem nasadíl znova pistní kroužky a bylo to ok.
Datum: 22. června 2010 21:24
 podívej se jestli si náhodou nedal obráceně píst.jako šipkou nahoru,má směřovat k výfuku=dolů.nebo dal jsi kroužky správně do zámků?nepraskli ti při nasazování válce?jinak mě asi nic nenapadá
Datum: 22. června 2010 21:22
 Čau Kluci mam problem na Babete kdyš to chytne tak hned to stukne svičku a vubec nevim čím to je mužete mi prosim poradit diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 12:59
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nebo podlozku
Datum: 23. června 2010 12:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nedáváš tam svíčku s vysunutým jiskřičem?? dej tak obyčejnou
Datum: 22. června 2010 21:46
 ti do ní ťuká píst, ne?
Datum: 22. června 2010 21:42
 Zdarec draci,dneska sem zpulil motor ale je tam jeden menší problém-nejde tam dat neutrál a když se mi ho tak podařilo dat tak tam hnedka padla rychlost zpátky.Je pěkný že motor je tedka pětirychlostní  ale nevím co s tim...Kde může bejt problém?Nemohla vypadnout vidlička z automatu?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 21:57
 Je pětirychlostni,protoze se tam neda rychlost ale neutral...OT:Hvězdnou branu shlížím ale nevím kde by se tam vzal fichtl
Datum: 23. června 2010 21:57
Jméno: Michal
IP: uživatel9749
 Motor z fechtla a 5ti rychlostní??? Měl by jsi se přestat koukat na Hvězdnou bránu.
Datum: 23. června 2010 14:34
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 radici automat....
Datum: 23. června 2010 13:27
 Soráč,jak jinak než z fichtla-mustanga
Datum: 22. června 2010 21:18
 že by si třeba napsal o jakej motor se jedná?
Datum: 22. června 2010 20:53
Jméno: ToM
IP: uživatel9577
 neví tu někdo jak dlouho se zajíždí noví píst
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 12:29
Jméno: hh
IP: uživatel9748
 na pístu se nemá co zajíždět, s novejma kroužkama bych první nádrž vyjel s větším poměrem oleje v benzínu
Datum: 23. června 2010 12:29
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Je sorry,já sem si to spletl s výbrusem  ...
Datum: 22. června 2010 21:39
 Motor se zajíždí jen po výbrusu, a když máš stěny válce už zajetý a měníš třeba jen pístní kroužky tak bys to měl pár kylometrů trochu šetřit. A na samotném pístu se nic nezajíždí. Takže v souhrnu zajíždí se jen válec a pístní kroužky.
Datum: 22. června 2010 21:22
 staci 10-15 km ho šetři a pak normalka
Datum: 22. června 2010 21:15
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 pist neni potreba zajizdet
Datum: 22. června 2010 20:58
  ja pist nezajizdim ani metr
Datum: 22. června 2010 20:58
 omg...stačí 10km  ..u pístu se nemá co zajíždět
Datum: 22. června 2010 20:53
Datum: 22. června 2010 20:53
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Tak 5 až 10 let  ,omajgot,600 km stačí...a pak už to normálně můžeš kalit na max!
Datum: 22. června 2010 20:48
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 23. června 2010 13:53
Jméno: zdeno7311
IP: uživatel6313
 Tak třeba ja mam Čz 250/471 a uplně v klidu se rozjedeš na volnoběch kvuli velkemu setrvačniku a podobně ale vysokootačkovej motor najdeš v nějke např Honda cbr 600 ma nějakych 13 000 oatček a pokud schaniš vysokootačkovej motor.Tak si zajdi na zavod V.Rossiho a řekni at ti ten motor po zavodě necha nějakych 18 000 ti bude stačit?!
Datum: 23. června 2010 13:53
 filipchtl: srovnáváš jabka a hrušky
Datum: 22. června 2010 23:55
 Proti ČZ 125/516 jsou to všechno nízkootáčkový motorky, 516 začíná požádně táhnout až při 9000 ot/min
Datum: 22. června 2010 22:48
 přesně tak..... pokud to chce někdo říkat vysokootáčkový motory, tak na tom snad ani nejel...... ten motor táhne už ze zvýšenýho volnoběhu jak divej, ale čím větší otáčky, tím víc vibruje. Jenže dynamika se s rostoucíma otáčkama už jen zhoršuje......
Datum: 22. června 2010 22:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 všechny kejvačkový a panelkový motory jsou traktory... vysokootáčkovej motor se tomu nedá řikat ani omylem, ale právě v tom je to kouzlo....je to 2t a přitom s tim jde jet pomalo na volnoběh a poslouchat to bublání....nejlepší... jinak pokud si fakt myslíte, že je to vysokootáčkový, tak si sedněte nejlíp na nějakou nabroučenou dvácu, která vás z toho vyvede....
Datum: 22. června 2010 21:26
 fakt...neni to vysokootáčkovej motor, nedělam si z vás prdel...do otáček se tomu taky nějak extra nechce....
Datum: 22. června 2010 21:13
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 ta 450 tahne od vecich otacek, nevim jestli to nazvat vysokootackovym kdyz to moc netoci ale musi to bejt trosku v otackach, rekl bych ze to je normalni jiny stroje taky v nizkych otackach netahaj od jawy.
Datum: 22. června 2010 21:01
 ted jsem přijel z projížďky, já na 487 a kámoš na 450, oba zajetej motor po GO, a můžu ti říct že ta 450 je prostě nízkootáčkovej motor...ten, kdo řekne že je to vysokootáčkovej motor, tak asi nikdy na ničem jinym nejel...prostě ten motor je nízkotočivej traktor...ve vyšších otáčkách se tomu stejně už moc nechce...
Datum: 22. června 2010 21:00
 no řekl ybch že ne když to má na štítku asi 4700otacek... taky se mi zda... mel jsem cz 175/450 a panelku 599. ta panelka sice lip tahala kopce,tahla lip odspodu ale oproti te 175ce byla fakt hrozně MOC! líná
Datum: 22. června 2010 20:42
 Nazdárek, na jawe 555 mám mezi předním kolem a řídítkama (při podržení kola a otočení říditkama) jakousi vůli mám vážnou obavu že to budou ošoupané silony ve vidlici. Odmontoval jsem kolo zkusil jsem vytáhnout pohyblivou čast ve vidlici a cele to šlo vysunout (to mě překvapilo), chtěl bych se zeptat jestli někdo neví jak mám vytáhnout ty staré silony (v katalogu ND PVC pouzdro) ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 12:06
 fermez: já ty nove silony mam jen nevím jak vytáhnout ty stare
Datum: 23. června 2010 12:06
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 nevom jak utebe, ale u nas maj bezne v mototechnach kde maj neco malo na tyhle stroje.
Datum: 22. června 2010 21:03
 Zdravim. mám takový dotaz hledne jawy 21... Mam ji po vybrusu zajetou asi 2500Km. po dobu zajizdeni jsem motor snad ani jednou poradne nevytocil dal jsem si na zabehu extra zalezet. Mam tam dvojkruh. o co jde? že to má strašně malou kompresi. po zajeti jsem to zacal trohu hnat s tim ze se to trochu probere ono porad nic .Rukou to nakopnu uplně vpohodě a na startpáce mě to neudrží. jak se na to postavím tak ihned se to protočí několikrát za sebou.Pak mám doma ještějawu 20 taky s dvoukruhem,od vyroby to ma najete pouhych 2000Km a kompresi to ma ze abych to proslapl rukou tak me to da fest zabrat a na nakopavacce me to udzi 3 sekundy,pak se klikovka pretoci a zase me to drzi 3 sekundy. vážím 70Kg... Je možné že ten výbrus udělali nějak blbě? To neni možný přece,kámoš si taky u té samé firmy dělal výbrus na mustanga a má to kompresi snad ještě větší jak ta dvacítka kterou popisuju. a to ho zajížděl asi 100Km a pak to hnal pořád do plných. Radili ste mi tu kdysi dat tam origo hlavu a slicovat ji brusnou pastou a datna osedaci plochy tenkou vrstvu tmelu. To presne jsem udelal,take jsem si na tom nechal zalezet a ono porad nic. diky za kazde rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 13:16
 já som valec zabehával asi tak 5km  od vtedy jazdím na full boiler  a takých závadach ako máš ti môžem len snívať
Datum: 23. června 2010 13:16
Jméno: Noname
IP: uživatel9747
 No, metodika měření tlaku ve válci podle nakopávačky a doby udržení 70kg telete je opravdu převratná. A já ti garantuju, že když ti přitáhnu spojku do záběru, tak tě ta nakopávačka neudrží ani na sekundu se zadřeným motorem! Seřiď si spojku tak, aby ti při nakopávání neprokluzovala, případně vyměň lamely. Nechce se mi věřit, že se dá zhuntovat motor po výbrusu za 2500 km na GO. Zkus úplně povolit spojku, nakopávat a po nastartování neřadit, jestli ti ta nakopávačka půjde víc ztuha. Pak se pochlub, jak si dopadl.
Datum: 23. června 2010 0:53
 no tak to jsem debil... no nic mám ve skříni rezavý válec tak pujde na výbrus do mého pincka aspon ten válec zachráním...ještě jediné co bych chtěl vedet je ten píst. Má to tak dělat že v horní uvrati vyčnívá asi 1mm přes hranu vložky ven? Mám takový dojem že po složení motoru byl v horní uvrati zároven hranou vložky... Jak se to mohlo stat? Klikovka je po generálce a ložiska nové. ikdyby to bylo nějakou vůlí tak to by přece bouchao ale vzdyt to jede krásně tam jde slyšet jenom čistý zvuk jak má
Datum: 22. června 2010 22:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak to je jasný vole  za 1,5 km se motor ani neohřeje a má veliký opotřebení
Datum: 22. června 2010 22:28
 fakt nema zadreny motor protoze jede až to ruky trhá... Ještě jsem si vzpomněl jestli to nemůže být tím že když jsem od pincka ještě neměl papíry tak jsem to tak kokotsky zajížděl po ulici... vzdycky jsem to vytahl,projel se asi 1.5km po ulici a zase to schoval a tak jsem to udelal asi 5x za kazdy den. a takymto stylem jsem najezdil asi 350Km ale nijak jsem motor nevytáčel
Datum: 22. června 2010 22:07
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 jo jeto divny nekdy to sedne hned a nekdy to trva. Tvuj broblem je hodne divnej a ty drazky na krouzkach jsou nejspis kuli rychlejsimu zabehnuti. ja je davam bezne do vybehanejch valcu a neni stim broblem
Datum: 22. června 2010 21:08
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 podle toho co pises za nesmysly tak ten zajetej je OK akorat neni asi vycistenej a vystelovanej a ten druhej ma asi zadrenej motor kdyz te to udrzi na nakopavacce
Datum: 22. června 2010 21:07
 standa: aha ze by? no na kruhach byly drazky ze se to dalo pouzit jako pilnik na nehty a pist to same... Co se stane když zajedu výbrus těma debinlíma kruhama a pak tam hodím ty dobré od sesy? Bylo by lepší to dat znova na výbrus a už koupit ty od sesy ne?
Datum: 22. června 2010 20:47
 to jsem z toho fakt blbý... babettu jsem taky vybrušoval u stejný firmy,zajížděl jsem to stejným stylem jako pionýra a má to kompresi jak svině... na šlapátku mě to udrží klidně i pul minuty ve vzduchu
Datum: 22. června 2010 20:34
 tak to by mělo být dobrý snad,má tam být asi 0,3
Datum: 22. června 2010 20:33
 jo to všechno mi dali k výbrusu nové.... kroužky,píst,čep,pojistky... kroužky když dám do válce tak je mezi nima mezera tak na cigaretový papírek
Datum: 22. června 2010 20:31
 to ze ti vycniva pist z vlozky valce,odstran radeji tim ze das pod valec 2 tesneni,u stejskyho sady to mam taky tak,jeste me napada,pri zabehu vybrusu krouzky dostavaj nadmerne zabrat,ty uz si najel 2500 km,vymenoval si je? Já bych to určitě provedl,ale záleží na tom jestli mají ve válci velkou nebo malou mezírku,nicméně se na to podívej
Datum: 22. června 2010 20:31
 a co pístní kroužky ? po výbrusu se musí koupit kroušky které jsou dělané na určitý výbrus
Datum: 22. června 2010 20:30
Jméno: standa
IP: uživatel9744
 Možná ti k výbrusu dali levný píst a kroužky....vím o čem mluvím....jsou jedny písty a jsou takové hrubé-drážkované a kroužky slabé-drážkované....neumím to líp popsat....pokud si mel v ruce písty i kruhy od více výrobců tak pochopíš....proste sou to šmejdy....dnes preferuji jedině píst a kruhy od SESY,protoze pist je takovej festovnejsi a hruhy jsou poradne silne a hladke.....tohle dela strasne moc....ale zase ten "levnej" píst a kruhy se rychle ojíždí a třeba pro upravený válec s 2Kr pistem jsou docela dobre,protoze diky mensimu pritlaku vznika mensi treni a dovoli motoru jit vice do otacek....
Datum: 22. června 2010 20:30
 No tak jako kompresi to má ale na to že je to po výbrusu tak je fakt ubohá
Datum: 22. června 2010 20:29
 Ještě co se mi na tom dneska nějak přestalo líbit a zároven mě to zarazilo je to že když dám píst do horní uvratě tak vyčnívá z vložky válce asi 1mm ven a divím se že nemlátí do hlavy. Mám takový dojem že to tak nebylo ale nevim to jistě. Vždyt ten motor je po kompletní generálce. nové ložiska,repasovaná klikovka,nová ojnice,píst,výbrus.... a na ničem neni žádná vůle tak nevim jakto tak...ale řekl bych že to tak byt nemá
Datum: 22. června 2010 20:28
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 sezen nekde valec a pist (originalni) a kup na to kroužky a musí mít kompresi jak ďas. Těsní ti to všude dobře? máš tam těsnění? ale to je divné že po zajetém výbrusu to nemá kompresi
Datum: 22. června 2010 20:26
Jméno: tom
IP: uživatel9577
 Zdar draci nevíte někdo jaká barva se mi neoloupe na vejfuku a když už se ptám víte někdo o nějáký červený barvě která se jen tak neodře
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 21:36
 existuje křemíková barva,viděl jsem to je to velice odolné a jednou tak dražší.za lak pincka v křemíku chtěl lakoš 10000.profi
Datum: 22. června 2010 21:36
 třeba barva na kotle, případně normál barva na výfuky...
Datum: 22. června 2010 21:01
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 jj o jedné vím ale ta už se nevyrábí používala ji tatra a ta barva byla vypalovací mněli sme doma jednu plechovku protožr děda dělal v tatře ale ta šlana mojeho pionýra poptej se třeba seženeš
Datum: 22. června 2010 20:18
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci, prosím vás byl jsem na závodech se svym mustangem a přijedu domu a koukam že se mi nějak trochu hejbe celej předek, řikam si , to zas bude povolenej krček a ono ejhle vite jak jsou na krčku nahoře a dole ty dvě mističky co jsou v nich ty kuličky(ložisko) tak ta spodní mi normálně kolmo skoro upně praskla a malinko se rozevřela! nevíte jestli je to součást rámu nebo se dají vyměnit? (je to upně vepředu ty misky, prostě je to ze skoku, jak ma předek malinko snahu "podjiždět"dopředu tak to miska nevydržela a rupla) nevite co s tím? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 16:22
Jméno: jawa 20
IP: uživatel8251
 nejlepsi vyndat celej predek abysi se ktomu lepe dostal vytukat a vymenit dat nove oba 2 na obou stranach pak to bude zase jak novi tk nazdar.
Datum: 23. června 2010 16:22
 Nejsou pevně spojeny s rámem. Dají se lehce vyťuknout a vyměnit.
Datum: 22. června 2010 19:57
 cus draci, chci udelat vozejk na svyho pincka, napiste jestli stim mate nake zkusenosti, nebo s necem podobnym. Jo a jeste se mi muzete pochlubit s vasim vyrobkem z vaseho draka at mam niakou inspiraci
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 19:28
|



|