Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdarec, mám jeden dotaz. Nemůžu sundat hlavu u motoru z Jawy 20. Ty čtyři matky M10 byly trochu zarezlé, ale dostal jsem je ven. Hlava však nejde sundat ani za prase. Nechci to nějak poškodit, poradíte prosím ??? Dík moc....
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2010 17:05
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Tak to pardón  Omlouvám se za mou neinformovanost
Datum: 25. června 2010 17:05
Datum: 25. června 2010 15:15
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Na jawa-50.cz bylo napsáno, že se to má odtahovat trubkovým klíčem 10. Tak sem ho vzal a odtáhl všechny matky... Já vlastně na 100% nevím že je to z dvacítky, ale říkal to ten chlap, co jsem to od něj koupil. P.S. Hlava už je dole, ale potom sem 2 hodiny vytloukal totálně zarezlý píst
Datum: 25. června 2010 13:12
 4 matky M10?  To máš, ale 4 krát zvětšenou verzi Jawy 20, ne?  Pokud si teda správně pomatuji (nevím, moc pionýrů sem za život neviděl....) tak tam jsou matky M6
Datum: 25. června 2010 10:07
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Vem si velký tlustější šroubovák a zapač mezi žebrováním a musí jít dole
Datum: 24. června 2010 20:43
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Ne - ještě ne. Jenom se trošinku viklá, ale nepustí
Datum: 24. června 2010 20:26
 Takže už je dole? Já jsem udělal to co jsem ti radil u 175/356, na které snad 50 000km nikdo neudělal výbrus a nesundal hlavu, ta panečku skočila pěkně vysoko s řádným kovovým zvukem.
Datum: 24. června 2010 20:03
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Sem zabíral co to šlo, ale nic prostě. Akorát sem ji tak vyviklal
Datum: 24. června 2010 19:43
 slabochu...musíš vcí zabrat
Datum: 24. června 2010 19:41
 Utáhni tam svíčku a prošlápni to, ona vyletí.
Datum: 24. června 2010 19:41
Jméno: babetta-jawa207
IP: uživatel9759
 Zdar draci, chci se zeptat na jedno tesnení na babette, nachází se v motoru z přední strany, tam jak se upíná dekompresační lanko, jen o trochu níže, dá se říct že je na spodu motoru, jenom že zevnitř . Prumňer cca 1.5 cm asi černá barva. Nevíte mi poradit, zda se dá jezdit bez toho tesnení? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2010 0:54
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Myslíš-li těsnění mezi válec a hlavu, tak tam je předepsaný těsnící kroužek 8x2mm ČSN 029281.9. Je to pryžový kroužek, ve kterém je uprostřed otvor průměr 8mm, vnější průměr má 12mm a sílu má 2mm. Pravděpodobně je vyroben ze silikonu nebo podobné, tepelně odolné pryže. Nemáš-li v okolí specializovaný obchod, poptej se u instalatérů. Mám stejný stroj a bývalý majitel jezdil dlouhodobě bez tohoto těsnění. Je to ale čuňárna, protože výfukové zplodiny unikající z netěsněného otvoru se připékají na žebrování hlavy a válce a tyto je potom těžké čistit.
Datum: 25. června 2010 0:54
Jméno: Mapone
IP: uživatel9758
 Ahoj,
Chtěl bych se zeptat, Mám Jawu 555 a chtěl bych na motor nasadit hlavu a válec s pístem z 21, jenže 555má průměr pístního čepu 10mm a Jawa21 14mm.
Pasuje ojnice nebo rovnou celá klikovka z 21 do 555?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 19:53
 zdarec, ojnice nepasne ani zaprd z 21 do setrváku z 555... klikovka celá ovšem pásne do karterů z 555.. akorát musíš koupit jiný ložiska (6003 C3) a gufera (17×35×7 ale nejsem si jistej uz).. jo a pak je jeste problem s primarnim reezovym koleckem.. je výš, já jsem to vyresil tak, ze jsem si nechal zvetsit ten kuzel, co je v kolecku a pasne to ted jak prdel na hrnec  ... a valec z 21 na kartery z 555 sice das, ale jak rekl péro, jsou tam jiný přefuky, takze je to naprd...
Datum: 24. června 2010 19:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 podle mě je blbost to co chceš dělat...555 má jinčí přefuky..radši tam dej celej motor z 21 a nedělej nějakej bastl !
Datum: 24. června 2010 19:30
 mam za to že ojnice jo, ale celá klikovka ne...
Datum: 24. června 2010 19:13
 hojte, zajimalo by mna jestli necemu vadi kdyz zmixuju treba 1l naturalu s litrem specialu ...nikdy sem to nedelal jezdim na natural , ale je fakt ze moto mne jede na special lip , mam v nadrzi litr naturaku a trochu specialu a nevim jestli to mozu zmichat poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 18:56
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Nebude to vadit,já jsem chtěl vyzkoušet Natural 95 tak jsem si ho koupil a ten pincek na to jezdí líp než na Special či Natural 91.
Datum: 24. června 2010 18:56
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 24. června 2010 16:23
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Aký odpor by malo mať vynurie na bzučiaku??
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 14:32
 zdar chci se zeptat jaká ma být mezera mezi kroužkem ve válci?Mám ho totiž vyběhanej tak že bych tam dal kroužky o výbrus větší
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2010 17:41
 Zdar nevým jak u fichtla ale u 250 je minymální 0,2mm a max 0,8mm. Když byl krámek zavřenej tak sem nemohl sehnat kroužky na panelku, tak jsem si koupil bez zámků, které sem si tam dodělal a nechal jsem tam tak 0,3mm
Datum: 25. června 2010 17:41
 Ahoj, pokud už je vlozka vybehana tak asi nemusim avizovat ze nejlepsi by byl vybrus...ale kdyz chces jen krouzky tak muzes dat i o vybrus vetsi - zmensis pak konce u zamku aby nepresahovaly a dobre sedely...jinak delavalo se to, dela a delat bude...jinak v dobe, kdy se pionyry jeste prodavaly se dokonce do vybehanych valcu davaly vetsi pisty (C tolerance stejneho vybrusu, byly o par setin vetsi) a docasne to pomahalo, jak se to zajelo (vicemene 200-300 km) tak to jezdilo chvilu jako stredne opotrebovany valec...ovsem reseni to finalni neni, vybrus je vybrus a kdo chce kone a ne jen improvizaci na par km tak je to pro neho jedine vychodisko...takze byt tebou tak to poslu na vybrus, tech par stovek za sadu a vyhonovani valce neni tolik, par stovek km to budes setrit a pak po zbytek zivotnosti vybrusu si budes jezdit jak pan...
Datum: 24. června 2010 19:16
 Co na tim jezdilo za hnupa dyt to nemohlo mit zadnej vykon
Datum: 24. června 2010 17:42
 -asi ještě neviděls krutě vyběhaný motor... měli jsme teru a ta byla tak extremne vyhonena že tam kroužky o výbrus větší padly... a u vrcholu vložky válce byla hrana jako prase
Datum: 24. června 2010 17:25
 To tam nenarves ani kdyby byl kruste vybehanej
Datum: 24. června 2010 15:32
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 lidi prosimvas jak to je mam ridicak kategorie C (nakladak) a lide rikaji ze muzu ridit traktor ale nesmim mit za nim zadny naradi, pak rikaji ze muzu jen nakladak, a pak rikaji ze muzu traktor ale jen s vlekem ale zadny neseny naradi cili pluh,brany,sekacku nevi nekdo jak to je??? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2010 13:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to máš ještě v pohodě... aj ted budu dělat C i E z vlastní kapsy...
Datum: 25. června 2010 13:39
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Jo to planuju co mi jineho zbyva nejhorsi je ze stoji 8000 a penize nejsou (resp jsou, ale ne tolik) ty schanim pomoci brigady kterou jsem tet KONECNE nasel jenze je to jezdeni s traktorem na poli... proto se ptam na toto..
Datum: 24. června 2010 16:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak si dodělej E
Datum: 24. června 2010 15:12
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Diky moc!!! Ten vlek me dosti toci!!!
Datum: 24. června 2010 14:48
 Muzes ridit Traktor a nakladak, ale nesmis mit prives/naves tezsi, nez 750 kilo. Veci co jsou zaveseny na traktoru, jako treba naky sekacky, a pod. muzes, protoze je to prislusenstvi. Taky jsem se na to ucitele ptal a rekl mi tohle.
Datum: 24. června 2010 13:50
 Zdar,pořád sem píšu o tom vynechávání.Mám teorii o tom že jsem na 05 vyměnil hlavu za hlavu z 21 a teď čtu na jednom webu že nestačí namontovat jinší hlavu a pojede to.Myslíte ,že by to mohla dělat hlava z jinším spalovacím prostorem?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2012 21:37
 zkus za chodu držet plný a zároven ladit odtrh.tento problém jsem taky řešil
Datum: 24. července 2012 21:37
 zdar kluci mam takovej problem s elektrikou v kladivkach to jiskri jako o zavod nastavil jsem tam 2mm a inducek sem taky vymenil 3 ale kdys tak dam svicku tak jiskru nehodi ale v kladivkach jo cim to je poradte me prosim
Datum: 24. července 2012 13:31
Datum: 24. června 2010 20:59
 priklanim se taky k teorii o stavu kladivek a odtrhu (a odtrhu na svicce)...
Datum: 24. června 2010 19:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo takhleee no tak tenhle problémek jsem jednou řešil půl roku  jel jsem a nemohl jsem vytočit žádný kvalt...začlo to dělat brrcsss bbrcscscs a takhle pořád  pak jsem nastavil z prdele odtrh na kladívkách co to šlo ( klidně i 2mm) a předstih jsem neřešil a najednou se pincek vytočil do max...čuměl jsem jak péro ...po výměně kladívek bylo všechno OK
Datum: 24. června 2010 19:37
 Standova teorie je spravna - vzduch se chova jako izolace a jelikoz je mezi elektrodami tak musi pres ten vzduch probehnout jiskra, cim vetsi tlak (tedy i hustota vzduchu - popisuju jen vzduch, na smes se dostanu za chvili - a vic molekul co pusobi jako izolator) tim vetsi musi byt energie k preskoceni jiskry...ted k te smesi - cim chudsi smes, tim vetsi musi mit svicka energii aby hodila jisrku, cim bohatsi smes, tim mensi energie zapalovaciho okruhu nutna k tomu...ted k tvemu problemu - vymena hlavy sice muze castecne potrvzovat tento fakt ovsem navyseni komprese neni tak extremni aby to melo vliv na zapaleni jiskry, vicemene to Standa uz shrnul a je treba jit podle toho co napsal...pokud to nezabere (ci ucinnek nevalny, to je za predpokladu ze zapalovani, kabely, kondik, inducka, prepinac, kladivka funguji jak by mely a magnety na rotoru jsou slabe) tak zrada pak uz muze byt jen na svicce - vymen svicku a zkrat elektrodovou zdalenost...takze jeste jednou co musis udelat - zkontrolovat proslehle vynuti, kondik, opaleni a odtrh kladivka, kabely, odpor VN kabelu, funkcnost inducky, paleni svicky, celkove odpory na spojich a kabelu, kostreni, no proste to projit...at se podari najit zradu
Datum: 24. června 2010 19:29
 kdyby to vynechávalo furt tak bych řekl že jsou někde ty dráty na rušený nebo okostřený ale ono to vynechává jen ve vysoký a ve finále to jede jen 50 km/h....
Datum: 24. června 2010 19:21
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Taky mi pio 05 takhle vynechával, a neomohl jsem přijít čím to je, někdy mi pomohlo otočit dráty na indukče, ale najednou to potom zase nejelo tak jsem se nasral a objednal kabely kontakty indukčku kondík fajfku a svíčku a bužírku, udělal jsem novou elektoinstalaci a zatím to funguje v pohodě. Taky je fakt že 20 hlava na 05 válec nemá smysl řekl bych že je to spíše horší, ale pokud dáš válec 20 a hlavu 20 tak to jede skoro jak ty nový skůtry 125
Datum: 24. června 2010 15:45
Jméno: standa
IP: uživatel9756
 Ano,teoreticky by mohla....s roustoucim tlakem(kompresi) je potreba silnejsi(kvalitnejsi) jiskra....tzn pokud mas uz zapalovani nejake dojebané a mas slabou jiskru,tak to pri vetsi kompresi muze vynechavat......ale zda se mi to jako nereálné.....kdyz jsem zmrvil CDI,tak sem do fichtla strčil jen nejaky zasviněný xxx let starý zapalování z první 20 ktery sem ani nevedel jestli funguje,ale teda jiskru dává slušnou....ale kompresní poměr 10:1 a max otáčky jdou do 9000 a vse OK!!,takze to predchozi teorii vyvrací  Spíš se koukni jestli ti nekde nekostri kontakt na kladivku,kabel v masce,dekl o bok cívky,kondik o sloupek atd....muze to delat i bordel v izolaci kladivka....pokud mas zapalovani 05 kulaté,tak je mozny,ze tam mas propalenou izolaci ve vinutí a obě vinutí mezi sebou interagují....pak vzniká mezi kladivky silna modro byla jiskra,kladivka se nadmerne opotrebovavaji a pali to tak do strednich otacek,pak se to jakoby dusí,vynechává,střílí(výfuk i karburátor)...v tom pripade nejde delat nic jinyho,nez stator vymenit....
Datum: 24. června 2010 14:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele ted mi vynechával stadion a nemohl jsem taky přijít na to čím to je...odtrh na svíčce jsem měl tak 0,4 jak má bejt no a pak jsem zkusil dát třeba 1mm najednou to začalo tahat jak svině  zkus dát větší odtrh na tý svíčce...
Datum: 24. června 2010 13:47
Jméno: romes
IP: uživatel2466
 Hoši když zmáčknu spojku tak v ní chrčí prostě to dělá chrrrr, je špatná lamela ložisko nebo co ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2010 15:38
Datum: 25. června 2010 15:38
 Dyť jasný....neni nad to si zničit hlavní hřídel povoleným spojkovým košem. Dělám to dvakrát do tejdne když se mi nechce zrovna utáhnout koš. Nejlepší je že týpci jako ty pak nejvíc řvou jak upravit pionýra aby to jelo že to je sračka že to nejde atd....! Přitom sériovka jako taková letí že by se polovina z vás divila
Datum: 25. června 2010 10:11
Jméno: romes
IP: uživatel2466
 jasný, že je to nachvilu ale o prázdinách to udělám pořádně aji s novou lamelou protože bude v řiti, nechce se mi s tim olejem a se vsim ted patlat ale udelam to na jeden zatah
Datum: 24. června 2010 13:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 o prázdninách? vždyt to je práce na půl hodinky rozdělat spojku a podívat se...
Datum: 24. června 2010 13:49
Jméno: romes
IP: uživatel2466
 o prázdniných se podívám, jako žít se s tím dá není to nic extra, ale budu potřebovat jezdit na brigádu ven atd a ne se v tom vrtat  já jen co by to teoreticky mohl být chápeš
Datum: 24. června 2010 13:18
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 Asi budeš mít jen povolený koš spojky nebo ti vyskocila segrovka se podiv ne
Datum: 24. června 2010 12:59
 Zdar draci, mám problém.. udělal sem v zimě go motoru a výbrus.. ted sem to zajel cca 200km a jezdí parádně.,..,ale když jedu delší dopbu na plnej plyn tak to cukne a musím ubrat a pak zase přidat... aby jel.. nevítr čím to může být? je to třeba svíškou?nebo špatnou směsí? fakt nevím...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 21:19
 jeste dodam - po uvolenni plynu u druheho zpusobu opet naskocily na otackomeru otacky, cili chyba jednoznacne v zapal. okruhu...ale typuju na prvni moznost, tedy pritok paliva, prece jen zajizdis, mas urcite bohatou smes na jehle a prvni typ se stava z 95%...
Datum: 24. června 2010 21:19
 dve moznosti - prvni jak rekl Standa - stiko, kohout, ventil, hladinka, tryska, proste maly privod paliva, otestovat se to da snadno - napust plovakovku, nechej sundany brisko a jak zacne ztracet (obvykle ztrati velmi razantne narozdil od druheho typu) zavri kohout, okamzite zastav a sundej vicko - melo by tam byt malo paliva pokud ho tam nebylo uz tak malo, testuj jen pri zahratem motoru (obvykle to nejcasteji u tohoto typu dela za studena a zde to hodne zere)...a pozor (!) druhy zpusob co to muze vyvolavat, setkal jsem se s tim 3x v zivote, naposled ted pred 2 tydny...po dlouhem jeti na plny plyn to nezacne tak razantne zpomalovat, neztrati to silu v jedny vterine ale ve dvou, tri, zase to ale neni jako kdyz motor vadne teplem, to by bylo o poradny kus delsi...tady to dela zapalovaci okruh, konkretne svicka (v kazdem pripade vymenit za novou) a kladivka a/nebo kondenzator, hlavne to delaj kladivka, nedokazu rozlisist zda kondenzator ma na tom vetsi vliv ale vzdy jsem to menil s kladivkama, princip je v odtrhu (dela to hlavne pri vyssich otackach a hlavne za tepleho motoru, za studena mene casteji, pri dlouhe dobe jeti na plny plyn a vyssich otackach)...a jaktoze to nemuze delat privod paliva? jednak to nijak nereaguje na ochuzeni smesi jako pri prvnim zpusobu kdy pri ochuzeni na jehle to udela za delsi cas (primo toho je identicke pro nizkou plovakovku a pricpanym ventilem) ale hlavne - po namontovani indukcniho digitalniho otackomeru to vzdy pri ztrate vykonu to zaznamenal - prve neodpovidajici pokles otacek vzheldem k rychlosti (treba chvilu ukazoval 500 ot/min) a pak idndikoval ze motor nejede, 0 otacek, do svicky nic neslo (snimano na VN kabelu, tak jako vetsina induk, digi otack.), problem vzdy vyresily nove kladivka s kondikem a nastavenim odtrhu pri kterem to nedelalo...takze bud stava nebo jiskra...
Datum: 24. června 2010 21:14
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 Jestli jezdíš po 200km na plný plyn dokud to necukne tak si koleduješ o zadření,vydrž ještě aspoň 400 a pak by to mohlo už sednout a jet normálně,ale každopádně je 200 málo
Datum: 24. června 2010 15:53
Jméno: standa
IP: uživatel9756
 malý prutok paliva....mas zanesenej kohoutek,palivovej ventil a nebo jen blbe serizenou hladinu ci krok ventilu co zavira plovak....koukni na to...ale spis tipuju kohoutek....
Datum: 24. června 2010 14:57
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 tipoval bych spíš tu svíčku
Datum: 24. června 2010 12:55
Jméno: Franta
IP: uživatel5426
 Čau, mám Mustanga. Z ničeho nic přestal házet jiskru. Po výměně svíček už jiskru hází, ale nejede. Když ho roztlačím tak to vždy tak jakoby chytne a zas zhasne (škyt... ... škyt...). Benzín tam jde, jiskra je dobrá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 11:43
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 A co předstih?
Datum: 24. června 2010 11:43
 čau, nevíte o něaké burze ? středočeský/liberecký kraj nebo i jinde ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2010 15:10
 ja kdyz tam jedu tak me tam vozi znamej. Ten tam jezdi skoro na kazdou burzu
Datum: 25. června 2010 15:10
 nj jenže me tam na 6tou nikdo nedoveze, řidičák sice dostanu za tejden ale nemam motorku
Datum: 25. června 2010 15:01
 jj je to tam tak od 6:00. Pravda je, ze nekdy sezenes i dyl slusny veci, ale co jde je hnedka v coudu
Datum: 24. června 2010 19:49
 jj do zakup jezdim bejvam tam tak na 9 a vždycky tam toho je hafo  jen sem si neuvědomil že je to už takhle brzo
Datum: 24. června 2010 16:29
Jméno: 551 sport
IP: uživatel9754
 tudle sobotu v Nové Pace
Datum: 24. června 2010 12:46
 Zakupy u Cesky Lipy. Nejsou ciste veteransky, ale motorky tam maj prevahu. Jsou vzdycky prvni sobotu v mesici. Aby si chytil lepsi veci tak tam bud nejpozdejc v 6:00.
Datum: 24. června 2010 11:50
Jméno: Karlos
IP: uživatel8530
 Zdar hoši, mam dotaz, mam štítek na 3 části, už od uvodního majitele, nevim jak se mu to stalo, ale, jelikož ten štítek nemam na motorce když je na 3 části, v papírech z technický mam že štítek nenalezen, mam dotaz jestli to bude hodně vadit při přepsání motocyklu, já ten štítek mam, tomu technikovi jsem ho i ukazoval ale aby neměl problem, musel to zapsat do toho protokolu.Bude to vadit při přepsání?děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 13:18
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 mohl bys mi poslat foto toho štítku my doma máme bednu s prázdnými štítky na některé závodní jawy děda dělal kdysi dávno v mototechně a mněl koníčka že ty štítky sbíral mrkl bych se muj email je zelena.j009@seznam.cz
Datum: 24. června 2010 13:18
Jméno: Karlos
IP: uživatel8530
 No jo jenže se jedná o jawu 585 a tenhle atypickej štítek už nikde neseženu.
Datum: 24. června 2010 9:34
 zdar, normálně kup repliku štítku, běžně seženeš na netu a vyraž si čísla a bude to v pořádku
Datum: 24. června 2010 9:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 Zdar hoši včera sem nalel do mustanga ředidlo 6006 a jelo to krásně na dvojku to tahalo do kopcu jak šlak líp jak na benzín. hci se zeptat jestli sem nějak neublížil motoru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 21:32
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 na 2 litry benzínu je moc podle me 1 litr redidla ja bych dal tak 1-2 deci redidla+olej
Datum: 24. června 2010 21:32
Jméno: standa
IP: uživatel9756
 Ja jen rikam,ze bezepčný je na 2 litry benzinu 1 litr redidla + olej
Datum: 24. června 2010 21:20
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Takže jako říkáte že to ředidlo moc neškodí motoru když do toho ředidla ale dám víc oleje? co víc hoří? ředidlo nebo benzín?
Datum: 24. června 2010 20:14
Jméno: standa
IP: uživatel9756
 co to je za kecy ze se neco bude vydirat,ty se budes vydirat....motor nemaze benzin nebo redidlo,ale olej ve smesi kterej se vlivem rozdilu teplot na jednotlivejch castech oddeli!!
Datum: 24. června 2010 20:05
 sry 18.20
Datum: 24. června 2010 17:23
 2 péro: kde jsi přišel na to že před 13 lety stál benál 18.50? byl cca za 21. a i kdyby byl (což nebyl) za 18.50. furt jsou to 3.50kč. dneska stačí aby šel o 50h výš a každej remcá jak je to drahý.
Datum: 24. června 2010 17:23
 Tady ale nejde o oktanový číslo... Tady jde o to že se ti sedřou kroužky... skus najet na ředidlo 20 000Km bez výměny kruhu nebo válce
Datum: 24. června 2010 15:18
Jméno: standa
IP: uživatel9756
Datum: 24. června 2010 15:04
 Jednou to konstruktéři konstruovali na benzín tak tam lejte benzín a hotovo... Taky jsem do toho skoušel nalejt ledacos ale na normální jízdu se ten motor bude určitě srat. Nevydrží to tolik než kdybys tam lél benzin
Datum: 24. června 2010 14:31
 opět jsi mě přesvědčil,že jsi ceflapiod 4 kategorie.serte tam do té nádrže to bude nejlepší.zas budete plakat že vám kruhy lítají výfukem.
Datum: 24. června 2010 13:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 taky dobrý..před 13 lety stál benzín 18.20 kč
Datum: 24. června 2010 13:52
 Já před 13ti lety když mi bylo 15 jezdil jedině na ředidlo a technický benzín. 1l byl za 14kč tak nebylo co řešit. Muselo se víc mazat, ale JAWA 50/05 vydržela 3 roky bez závady na motoru.
Datum: 24. června 2010 13:07
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 včera sem to tam nelale nouzově protože sem neměl benzín ani prachy na něho a je dost drahý litr za 32Kč drazí šmejdi to sou
Datum: 24. června 2010 11:42
 já si vždycky dám do 5l benzínu 2dc ředidla a i to je znát  olej 1:40-1:45 a ani náznak přidírání
Datum: 24. června 2010 10:27
 Příště do toho ředidla přidej písek vole...(zbytečné ničení)
Datum: 24. června 2010 9:42
 ty jo já tu na pokecu a na netu den nejsem,a najednou tu vydím že všeci lijou do motorky,všechno možný jen ne benzín,co se to tu stalo za blázinec?
Datum: 24. června 2010 9:07
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 neublížil pokud jsi na to nejezdil dlouho....po delší době se motor zadře i při poměru 1:10 s kvalitním olejem ( vyzkoušeno)
Datum: 24. června 2010 8:32
 ještě jeden dotaz .. :-/ když jedu na mustangu a stojím a chci tam dát jedničku tak logicky zmáčknu spojku že..  a dám řadičku nahoru.no a ted když se chci rozjet tak sem v háji protože tam je vždy dvojka tak musím z té dvojky dát jedničku.prostě z neutrálu nejde dát jednička.jen málokdy.a ještě.prokluzuje mi koppáka ( start páka)  spojka by měla být nastavenná dobře tak nevímm .co mám ještě zkusit? díky moc a nezlobte se !  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 12:23
Jméno: Lukýs
IP: uživatel8652
 Pic ty kvalty to tě vůbec nechápu ale podle toho co si napsal tak máš promíchaný stromeček v převodovce  ... můžeš mít třeba nejdřív dvojku pak jedničku a pak až trojku
Datum: 28. června 2010 12:23
 prosím vás proč mi kape z misky pod karburátorem benzím?jako dojedu schovám ho do garáže a druhý den přijdu a pod odkapavací miskou louže asi 10×10 cm benzínu.hladinou mám přesně nastavenou.v kohoutě nové těsnění.fakt už nevím kde by to mohlo téct.a hlavně proč.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 16:24
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 24. června 2010 16:24
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 to ti vykapou zbytky co jsou v plovákovce...docela normální jev...dřvín než to chcípneš a uklidíš do garáže tak vypni benzín a nech ten motor dokud nezdechne sám...potom ti nic neukápne
Datum: 24. června 2010 8:34
Datum: 23. června 2010 23:17
 Dej kohoutek do takové polohy aby byl privod benzinu uzarvreny pak tect nebude
Datum: 23. června 2010 23:12
 jo a je to jawa 50-mustang
Datum: 23. června 2010 23:10
 hoj.prosím vás hoši stala se mi taková záhada.měnil jsem silonové vložky v přední vidlici na jawě 20.vyměnil jsem,pořádně jsem očistil kluzáky.pak jsem normálně postupoval vše OK.ale až jsem všechno měl a chtěl jsem nasadit kolo tak jsem za boha nemohl protáhnout ten šroub co drží kolo přes ty kluzáky.jako prostě jak drží přední koolo na tom dlouhem šroubu který je prostrčen kluzákama.no a ani ted to prostě přes ty kluzáky nemůžu za boha dostat.předtm to tam normálně bylo a šlo to krásně tam i zpět.nechápu to.prostě nejde ! díkymoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 12:53
 taky bych typoval to kladivo,můžeš to pilníkem skusit protáhnou nebo vyměnit kluzáky
Datum: 24. června 2010 12:53
 Že ty jsi do těch kluzáků mlátil kladivem?
Datum: 24. června 2010 11:56
 Ahoj chci se zeptat mám karburátor z Jawy 555 a chybí mi tam pružinka k šoupátku nemohl bych tam dát klasickou pužinku z PIO karbecu? Nemá s tím někdo zkušenost?...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 13:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyzkoušej to..ale asi jo proč by ne ...jestli tam bude pasovat ..
Datum: 24. června 2010 13:54
 Ahoj,
už aby jste zase fungovali jak máte. Potřebuju lvíčka na policejní škopek a vím, že jsem ho u vás viděl. Nebo si to aspoň myslím
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 22:28
 Čus, nevíte jaký má být předstih u Tatrana 125? Předpokládám že bude odtrh stejný jako u pincka, ale s předstihem si nejsem jistý. Mám v něm svíčku PAL N7Y, startuju se sytičem. Před rozebráním motoru mi startoval za studena hned, ale teď musím točit motorem tak 3 minuty během kterých to občas bouchne a po velkým přemáhání chytne, ale pak jede pěkně. Potom když je motor teplý startuje okamžitě. Šroubek na štelování směsi jsem úplně zatočil a pak povolil o 1,5 otáčky. Díky za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 18:48
 Díky za radu, nebyl jsem si jistý. Dnes jsem to vyladil a vypadá to, že je vše OK. Tvůj píst už v motoru šlape jako hodinky, taky děkuji.
Datum: 24. června 2010 18:48
 Tak koukám, že už je můj píst v motoru. Předstih dej na 3mm a nějakej chlup.
Datum: 24. června 2010 13:44
|



|