slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1145  1146  1147  1148  1149  1150  1151  1152  1153  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Zdarec, mám jeden dotaz. Nemůžu sundat hlavu u motoru z Jawy 20. Ty čtyři matky M10 byly trochu zarezlé, ale dostal jsem je ven. Hlava však nejde sundat ani za prase. Nechci to nějak poškodit, poradíte prosím ??? Dík moc.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Tak to pardón :-D Omlouvám se za mou neinformovanost :-)
 
 
Datum: 25. června 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
frikulín: no tys to rozsek :-D :-D....stepan95: jo...sice je to na 10 klíč, ale matka je to M6 :-)
 
 
Datum: 25. června 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Na jawa-50.cz bylo napsáno, že se to má odtahovat trubkovým klíčem 10. Tak sem ho vzal a odtáhl všechny matky... Já vlastně na 100% nevím že je to z dvacítky, ale říkal to ten chlap, co jsem to od něj koupil. P.S. Hlava už je dole, ale potom sem 2 hodiny vytloukal totálně zarezlý píst :-)
 
 
Datum: 25. června 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4 matky M10? :-) To máš, ale 4 krát zvětšenou verzi Jawy 20, ne? :-) Pokud si teda správně pomatuji (nevím, moc pionýrů sem za život neviděl....) tak tam jsou matky M6 :-)
 
 
Datum: 25. června 2010 10:07
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Vem si velký tlustější šroubovák a zapač mezi žebrováním a musí jít dole
 
 
Datum: 24. června 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Ne - ještě ne. Jenom se trošinku viklá, ale nepustí :-(
 
 
Datum: 24. června 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže už je dole? Já jsem udělal to co jsem ti radil u 175/356, na které snad 50 000km nikdo neudělal výbrus a nesundal hlavu, ta panečku skočila pěkně vysoko s řádným kovovým zvukem.
 
 
Datum: 24. června 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Sem zabíral co to šlo, ale nic prostě. Akorát sem ji tak vyviklal :-)
 
 
Datum: 24. června 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
slabochu...musíš vcí zabrat
 
 
Datum: 24. června 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Utáhni tam svíčku a prošlápni to, ona vyletí.
 
 
Datum: 24. června 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: babetta-jawa207      IP: uživatel9759    
Zdar draci, chci se zeptat na jedno tesnení na babette, nachází se v motoru z přední strany, tam jak se upíná dekompresační lanko, jen o trochu níže, dá se říct že je na spodu motoru, jenom že zevnitř . Prumňer cca 1.5 cm asi černá barva. Nevíte mi poradit, zda se dá jezdit bez toho tesnení? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 0:54
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Myslíš-li těsnění mezi válec a hlavu, tak tam je předepsaný těsnící kroužek 8x2mm ČSN 029281.9. Je to pryžový kroužek, ve kterém je uprostřed otvor průměr 8mm, vnější průměr má 12mm a sílu má 2mm. Pravděpodobně je vyroben ze silikonu nebo podobné, tepelně odolné pryže. Nemáš-li v okolí specializovaný obchod, poptej se u instalatérů. Mám stejný stroj a bývalý majitel jezdil dlouhodobě bez tohoto těsnění. Je to ale čuňárna, protože výfukové zplodiny unikající z netěsněného otvoru se připékají na žebrování hlavy a válce a tyto je potom těžké čistit.
 
 
Datum: 25. června 2010 0:54
 
 
 
 
Jméno: Mapone      IP: uživatel9758    
Ahoj, Chtěl bych se zeptat, Mám Jawu 555 a chtěl bych na motor nasadit hlavu a válec s pístem z 21, jenže 555má průměr pístního čepu 10mm a Jawa21 14mm. Pasuje ojnice nebo rovnou celá klikovka z 21 do 555? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, ojnice nepasne ani zaprd z 21 do setrváku z 555... klikovka celá ovšem pásne do karterů z 555.. akorát musíš koupit jiný ložiska (6003 C3) a gufera (17×35×7 ale nejsem si jistej uz).. jo a pak je jeste problem s primarnim reezovym koleckem.. je výš, já jsem to vyresil tak, ze jsem si nechal zvetsit ten kuzel, co je v kolecku a pasne to ted jak prdel na hrnec :-)... a valec z 21 na kartery z 555 sice das, ale jak rekl péro, jsou tam jiný přefuky, takze je to naprd...
 
 
Datum: 24. června 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
podle mě je blbost to co chceš dělat...555 má jinčí přefuky..radši tam dej celej motor z 21 a nedělej nějakej bastl !
 
 
Datum: 24. června 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam za to že ojnice jo, ale celá klikovka ne...
 
 
Datum: 24. června 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: jawaman150 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hojte, zajimalo by mna jestli necemu vadi kdyz zmixuju treba 1l naturalu s litrem specialu ...nikdy sem to nedelal jezdim na natural , ale je fakt ze moto mne jede na special lip , mam v nadrzi litr naturaku a trochu specialu a nevim jestli to mozu zmichat poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Nebude to vadit,já jsem chtěl vyzkoušet Natural 95 tak jsem si ho koupil a ten pincek na to jezdí líp než na Special či Natural 91.
 
 
Datum: 24. června 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
nic se nestane... taky jsem to kdysi stridal je zajimavi ze KAZDYMU to jede lip na special ale me jen na natural se specialem je to liny jak mrcha:-D:-D
 
 
Datum: 24. června 2010 16:23
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Aký odpor by malo mať vynurie na bzučiaku?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2010 14:32
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar chci se zeptat jaká ma být mezera mezi kroužkem ve válci?Mám ho totiž vyběhanej tak že bych tam dal kroužky o výbrus větší odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: boslubos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar nevým jak u fichtla ale u 250 je minymální 0,2mm a max 0,8mm. Když byl krámek zavřenej tak sem nemohl sehnat kroužky na panelku, tak jsem si koupil bez zámků, které sem si tam dodělal a nechal jsem tam tak 0,3mm
 
 
Datum: 25. června 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, pokud už je vlozka vybehana tak asi nemusim avizovat ze nejlepsi by byl vybrus...ale kdyz chces jen krouzky tak muzes dat i o vybrus vetsi - zmensis pak konce u zamku aby nepresahovaly a dobre sedely...jinak delavalo se to, dela a delat bude...jinak v dobe, kdy se pionyry jeste prodavaly se dokonce do vybehanych valcu davaly vetsi pisty (C tolerance stejneho vybrusu, byly o par setin vetsi) a docasne to pomahalo, jak se to zajelo (vicemene 200-300 km) tak to jezdilo chvilu jako stredne opotrebovany valec...ovsem reseni to finalni neni, vybrus je vybrus a kdo chce kone a ne jen improvizaci na par km tak je to pro neho jedine vychodisko...takze byt tebou tak to poslu na vybrus, tech par stovek za sadu a vyhonovani valce neni tolik, par stovek km to budes setrit a pak po zbytek zivotnosti vybrusu si budes jezdit jak pan...
 
 
Datum: 24. června 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co na tim jezdilo za hnupa dyt to nemohlo mit zadnej vykon :-D
 
 
Datum: 24. června 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
-asi ještě neviděls krutě vyběhaný motor... měli jsme teru a ta byla tak extremne vyhonena že tam kroužky o výbrus větší padly... a u vrcholu vložky válce byla hrana jako prase :-D
 
 
Datum: 24. června 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To tam nenarves ani kdyby byl kruste vybehanej
 
 
Datum: 24. června 2010 15:32
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
lidi prosimvas jak to je mam ridicak kategorie C (nakladak) a lide rikaji ze muzu ridit traktor ale nesmim mit za nim zadny naradi, pak rikaji ze muzu jen nakladak, a pak rikaji ze muzu traktor ale jen s vlekem ale zadny neseny naradi cili pluh,brany,sekacku nevi nekdo jak to je??? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 13:39
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to máš ještě v pohodě... aj ted budu dělat C i E z vlastní kapsy...
 
 
Datum: 25. června 2010 13:39
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Jo to planuju co mi jineho zbyva nejhorsi je ze stoji 8000 a penize nejsou (resp jsou, ale ne tolik) ty schanim pomoci brigady kterou jsem tet KONECNE nasel jenze je to jezdeni s traktorem na poli... proto se ptam na toto..
 
 
Datum: 24. června 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tak si dodělej E
 
 
Datum: 24. června 2010 15:12
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Diky moc!!! Ten vlek me dosti toci!!!:-D
 
 
Datum: 24. června 2010 14:48
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Muzes ridit Traktor a nakladak, ale nesmis mit prives/naves tezsi, nez 750 kilo. Veci co jsou zaveseny na traktoru, jako treba naky sekacky, a pod. muzes, protoze je to prislusenstvi. Taky jsem se na to ucitele ptal a rekl mi tohle.
 
 
Datum: 24. června 2010 13:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,pořád sem píšu o tom vynechávání.Mám teorii o tom že jsem na 05 vyměnil hlavu za hlavu z 21 a teď čtu na jednom webu že nestačí namontovat jinší hlavu a pojede to.Myslíte ,že by to mohla dělat hlava z jinším spalovacím prostorem?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2012 21:37
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus za chodu držet plný a zároven ladit odtrh.tento problém jsem taky řešil
 
 
Datum: 24. července 2012 21:37
 
 
 
 
Jméno: štěpán sobotka      E-mail:      IP: uživatel14186    
zdar kluci mam takovej problem s elektrikou v kladivkach to jiskri jako o zavod nastavil jsem tam 2mm a inducek sem taky vymenil 3 ale kdys tak dam svicku tak jiskru nehodi ale v kladivkach jo cim to je poradte me prosim ;-)
 
 
Datum: 24. července 2012 13:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže mám skusit vyměnit a seštelovat kladívka?já totiž v sobotu jedu závod a při nejhorším to obkroužím s omezovačem:-D:-D
 
 
Datum: 24. června 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
priklanim se taky k teorii o stavu kladivek a odtrhu (a odtrhu na svicce)...
 
 
Datum: 24. června 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo takhleee no tak tenhle problémek jsem jednou řešil půl roku :-D jel jsem a nemohl jsem vytočit žádný kvalt...začlo to dělat brrcsss bbrcscscs a takhle pořád :-D pak jsem nastavil z prdele odtrh na kladívkách co to šlo ( klidně i 2mm) a předstih jsem neřešil a najednou se pincek vytočil do max...čuměl jsem jak péro ...po výměně kladívek bylo všechno OK
 
 
Datum: 24. června 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standova teorie je spravna - vzduch se chova jako izolace a jelikoz je mezi elektrodami tak musi pres ten vzduch probehnout jiskra, cim vetsi tlak (tedy i hustota vzduchu - popisuju jen vzduch, na smes se dostanu za chvili - a vic molekul co pusobi jako izolator) tim vetsi musi byt energie k preskoceni jiskry...ted k te smesi - cim chudsi smes, tim vetsi musi mit svicka energii aby hodila jisrku, cim bohatsi smes, tim mensi energie zapalovaciho okruhu nutna k tomu...ted k tvemu problemu - vymena hlavy sice muze castecne potrvzovat tento fakt ovsem navyseni komprese neni tak extremni aby to melo vliv na zapaleni jiskry, vicemene to Standa uz shrnul a je treba jit podle toho co napsal...pokud to nezabere (ci ucinnek nevalny, to je za predpokladu ze zapalovani, kabely, kondik, inducka, prepinac, kladivka funguji jak by mely a magnety na rotoru jsou slabe) tak zrada pak uz muze byt jen na svicce - vymen svicku a zkrat elektrodovou zdalenost...takze jeste jednou co musis udelat - zkontrolovat proslehle vynuti, kondik, opaleni a odtrh kladivka, kabely, odpor VN kabelu, funkcnost inducky, paleni svicky, celkove odpory na spojich a kabelu, kostreni, no proste to projit...at se podari najit zradu:-)
 
 
Datum: 24. června 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyby to vynechávalo furt tak bych řekl že jsou někde ty dráty na rušený nebo okostřený ale ono to vynechává jen ve vysoký a ve finále to jede jen 50 km/h....
 
 
Datum: 24. června 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Taky mi pio 05 takhle vynechával, a neomohl jsem přijít čím to je, někdy mi pomohlo otočit dráty na indukče, ale najednou to potom zase nejelo tak jsem se nasral a objednal kabely kontakty indukčku kondík fajfku a svíčku a bužírku, udělal jsem novou elektoinstalaci a zatím to funguje v pohodě. Taky je fakt že 20 hlava na 05 válec nemá smysl řekl bych že je to spíše horší, ale pokud dáš válec 20 a hlavu 20 tak to jede skoro jak ty nový skůtry 125
 
 
Datum: 24. června 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9756    
Ano,teoreticky by mohla....s roustoucim tlakem(kompresi) je potreba silnejsi(kvalitnejsi) jiskra....tzn pokud mas uz zapalovani nejake dojebané a mas slabou jiskru,tak to pri vetsi kompresi muze vynechavat......ale zda se mi to jako nereálné.....kdyz jsem zmrvil CDI,tak sem do fichtla strčil jen nejaky zasviněný xxx let starý zapalování z první 20 ktery sem ani nevedel jestli funguje,ale teda jiskru dává slušnou....ale kompresní poměr 10:1 a max otáčky jdou do 9000 a vse OK!!,takze to predchozi teorii vyvrací:-D Spíš se koukni jestli ti nekde nekostri kontakt na kladivku,kabel v masce,dekl o bok cívky,kondik o sloupek atd....muze to delat i bordel v izolaci kladivka....pokud mas zapalovani 05 kulaté,tak je mozny,ze tam mas propalenou izolaci ve vinutí a obě vinutí mezi sebou interagují....pak vzniká mezi kladivky silna modro byla jiskra,kladivka se nadmerne opotrebovavaji a pali to tak do strednich otacek,pak se to jakoby dusí,vynechává,střílí(výfuk i karburátor)...v tom pripade nejde delat nic jinyho,nez stator vymenit....
 
 
Datum: 24. června 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele ted mi vynechával stadion a nemohl jsem taky přijít na to čím to je...odtrh na svíčce jsem měl tak 0,4 jak má bejt no a pak jsem zkusil dát třeba 1mm najednou to začalo tahat jak svině :-D zkus dát větší odtrh na tý svíčce...
 
 
Datum: 24. června 2010 13:47
 
 
 
 
Jméno: romes      IP: uživatel2466    
Hoši když zmáčknu spojku tak v ní chrčí prostě to dělá chrrrr, je špatná lamela ložisko nebo co ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
romes a mas tam vubec nejaky olej protoze to taky nekdy dela :-D:-D:-D
 
 
Datum: 25. června 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dyť jasný....neni nad to si zničit hlavní hřídel povoleným spojkovým košem. Dělám to dvakrát do tejdne když se mi nechce zrovna utáhnout koš. Nejlepší je že týpci jako ty pak nejvíc řvou jak upravit pionýra aby to jelo že to je sračka že to nejde atd....! Přitom sériovka jako taková letí že by se polovina z vás divila :-)
 
 
Datum: 25. června 2010 10:11
 
 
 
 
Jméno: romes      IP: uživatel2466    
jasný, že je to nachvilu ale o prázdinách to udělám pořádně aji s novou lamelou protože bude v řiti, nechce se mi s tim olejem a se vsim ted patlat ale udelam to na jeden zatah
 
 
Datum: 24. června 2010 13:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
o prázdninách? vždyt to je práce na půl hodinky rozdělat spojku a podívat se...
 
 
Datum: 24. června 2010 13:49
 
 
 
 
Jméno: romes      IP: uživatel2466    
o prázdniných se podívám, jako žít se s tím dá není to nic extra, ale budu potřebovat jezdit na brigádu ven atd a ne se v tom vrtat :-D já jen co by to teoreticky mohl být chápeš
 
 
Datum: 24. června 2010 13:18
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
Asi budeš mít jen povolený koš spojky nebo ti vyskocila segrovka se podiv ne
 
 
Datum: 24. června 2010 12:59
 
 
 
 
Jméno: KaBYS ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám problém.. udělal sem v zimě go motoru a výbrus.. ted sem to zajel cca 200km a jezdí parádně.,..,ale když jedu delší dopbu na plnej plyn tak to cukne a musím ubrat a pak zase přidat... aby jel.. nevítr čím to může být? je to třeba svíškou?nebo špatnou směsí? fakt nevím... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeste dodam - po uvolenni plynu u druheho zpusobu opet naskocily na otackomeru otacky, cili chyba jednoznacne v zapal. okruhu...ale typuju na prvni moznost, tedy pritok paliva, prece jen zajizdis, mas urcite bohatou smes na jehle a prvni typ se stava z 95%...
 
 
Datum: 24. června 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dve moznosti - prvni jak rekl Standa - stiko, kohout, ventil, hladinka, tryska, proste maly privod paliva, otestovat se to da snadno - napust plovakovku, nechej sundany brisko a jak zacne ztracet (obvykle ztrati velmi razantne narozdil od druheho typu) zavri kohout, okamzite zastav a sundej vicko - melo by tam byt malo paliva pokud ho tam nebylo uz tak malo, testuj jen pri zahratem motoru (obvykle to nejcasteji u tohoto typu dela za studena a zde to hodne zere)...a pozor (!) druhy zpusob co to muze vyvolavat, setkal jsem se s tim 3x v zivote, naposled ted pred 2 tydny...po dlouhem jeti na plny plyn to nezacne tak razantne zpomalovat, neztrati to silu v jedny vterine ale ve dvou, tri, zase to ale neni jako kdyz motor vadne teplem, to by bylo o poradny kus delsi...tady to dela zapalovaci okruh, konkretne svicka (v kazdem pripade vymenit za novou) a kladivka a/nebo kondenzator, hlavne to delaj kladivka, nedokazu rozlisist zda kondenzator ma na tom vetsi vliv ale vzdy jsem to menil s kladivkama, princip je v odtrhu (dela to hlavne pri vyssich otackach a hlavne za tepleho motoru, za studena mene casteji, pri dlouhe dobe jeti na plny plyn a vyssich otackach)...a jaktoze to nemuze delat privod paliva? jednak to nijak nereaguje na ochuzeni smesi jako pri prvnim zpusobu kdy pri ochuzeni na jehle to udela za delsi cas (primo toho je identicke pro nizkou plovakovku a pricpanym ventilem) ale hlavne - po namontovani indukcniho digitalniho otackomeru to vzdy pri ztrate vykonu to zaznamenal - prve neodpovidajici pokles otacek vzheldem k rychlosti (treba chvilu ukazoval 500 ot/min) a pak idndikoval ze motor nejede, 0 otacek, do svicky nic neslo (snimano na VN kabelu, tak jako vetsina induk, digi otack.), problem vzdy vyresily nove kladivka s kondikem a nastavenim odtrhu pri kterem to nedelalo...takze bud stava nebo jiskra...
 
 
Datum: 24. června 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: Jiřik      IP: uživatel8166    
Jestli jezdíš po 200km na plný plyn dokud to necukne tak si koleduješ o zadření,vydrž ještě aspoň 400 a pak by to mohlo už sednout a jet normálně,ale každopádně je 200 málo
 
 
Datum: 24. června 2010 15:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9756    
malý prutok paliva....mas zanesenej kohoutek,palivovej ventil a nebo jen blbe serizenou hladinu ci krok ventilu co zavira plovak....koukni na to...ale spis tipuju kohoutek....
 
 
Datum: 24. června 2010 14:57
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
tipoval bych spíš tu svíčku :-)
 
 
Datum: 24. června 2010 12:55
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel5426    
Čau, mám Mustanga. Z ničeho nic přestal házet jiskru. Po výměně svíček už jiskru hází, ale nejede. Když ho roztlačím tak to vždy tak jakoby chytne a zas zhasne (škyt... ... škyt...). Benzín tam jde, jiskra je dobrá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2010 11:43
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel8091    
A co předstih?
 
 
Datum: 24. června 2010 11:43
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, nevíte o něaké burze ? středočeský/liberecký kraj nebo i jinde ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja kdyz tam jedu tak me tam vozi znamej. Ten tam jezdi skoro na kazdou burzu
 
 
Datum: 25. června 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nj jenže me tam na 6tou nikdo nedoveze, řidičák sice dostanu za tejden ale nemam motorku :-(
 
 
Datum: 25. června 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj je to tam tak od 6:00. Pravda je, ze nekdy sezenes i dyl slusny veci, ale co jde je hnedka v coudu
 
 
Datum: 24. června 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj do zakup jezdim bejvam tam tak na 9 a vždycky tam toho je hafo :-) jen sem si neuvědomil že je to už takhle brzo
 
 
Datum: 24. června 2010 16:29
 
 
 
 
Jméno: 551 sport      IP: uživatel9754    
tudle sobotu v Nové Pace
 
 
Datum: 24. června 2010 12:46
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zakupy u Cesky Lipy. Nejsou ciste veteransky, ale motorky tam maj prevahu. Jsou vzdycky prvni sobotu v mesici. Aby si chytil lepsi veci tak tam bud nejpozdejc v 6:00.
 
 
Datum: 24. června 2010 11:50
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel8530    
Zdar hoši, mam dotaz, mam štítek na 3 části, už od uvodního majitele, nevim jak se mu to stalo, ale, jelikož ten štítek nemam na motorce když je na 3 části, v papírech z technický mam že štítek nenalezen, mam dotaz jestli to bude hodně vadit při přepsání motocyklu, já ten štítek mam, tomu technikovi jsem ho i ukazoval ale aby neměl problem, musel to zapsat do toho protokolu.Bude to vadit při přepsání?děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2010 13:18
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
mohl bys mi poslat foto toho štítku my doma máme bednu s prázdnými štítky na některé závodní jawy děda dělal kdysi dávno v mototechně a mněl koníčka že ty štítky sbíral mrkl bych se muj email je zelena.j009@seznam.cz :-)
 
 
Datum: 24. června 2010 13:18
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel8530    
No jo jenže se jedná o jawu 585 a tenhle atypickej štítek už nikde neseženu.
 
 
Datum: 24. června 2010 9:34
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, normálně kup repliku štítku, běžně seženeš na netu a vyraž si čísla a bude to v pořádku
 
 
Datum: 24. června 2010 9:16
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel8091    
Zdar hoši včera sem nalel do mustanga ředidlo 6006 a jelo to krásně na dvojku to tahalo do kopcu jak šlak líp jak na benzín. hci se zeptat jestli sem nějak neublížil motoru. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
na 2 litry benzínu je moc podle me 1 litr redidla ja bych dal tak 1-2 deci redidla+olej
 
 
Datum: 24. června 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9756    
Ja jen rikam,ze bezepčný je na 2 litry benzinu 1 litr redidla + olej
 
 
Datum: 24. června 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Takže jako říkáte že to ředidlo moc neškodí motoru když do toho ředidla ale dám víc oleje? co víc hoří? ředidlo nebo benzín?
 
 
Datum: 24. června 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9756    
co to je za kecy ze se neco bude vydirat,ty se budes vydirat....motor nemaze benzin nebo redidlo,ale olej ve smesi kterej se vlivem rozdilu teplot na jednotlivejch castech oddeli!!
 
 
Datum: 24. června 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: Quipster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sry 18.20
 
 
Datum: 24. června 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: Quipster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2 péro: kde jsi přišel na to že před 13 lety stál benál 18.50? byl cca za 21. a i kdyby byl (což nebyl) za 18.50. furt jsou to 3.50kč. dneska stačí aby šel o 50h výš a každej remcá jak je to drahý.
 
 
Datum: 24. června 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady ale nejde o oktanový číslo... Tady jde o to že se ti sedřou kroužky... skus najet na ředidlo 20 000Km bez výměny kruhu nebo válce
 
 
Datum: 24. června 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9756    
hele kdyz se to řízne treba s naturálem 95 tak 1:1 tak to neni zase tak špatný palivo,ta smes nemá mensi oktanovy cislo jak 80 a jede to slušně....hlavně kompresní poměr je stavěnej na benzin s oktanovym číslem 80,takze neni moc co resit....nevim jestli treba redidlo nejak nereaguje s guferama a nebo se po tom nezapejkaj krouzky,ale kdyz sme byly tak ve tvejch letech,tak kamos mel 21 po laku a GO motoru a vzdycky tam sral technickej benzín s naturálem,protoze mu ten technickej benzin vozil odnekud fotr zadarmo a jezdilo to pekne! Dobre 2 roky na to jezdil a nikdy nebyl problém. Jen kdyz dal dobytek cistej technickej benzin,tak to klepalo(detonace no)....ale prdel byla,kdyz to koupil od nej jinej muj kamos a ono mu to nechtelo jezdit na cistej benzin:-D:-D:-D dodneska se tomu smejeme:-D Bylo to zajetý na technickej,tak to jezdilo na technickej:-D
 
 
Datum: 24. června 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jednou to konstruktéři konstruovali na benzín tak tam lejte benzín a hotovo... Taky jsem do toho skoušel nalejt ledacos ale na normální jízdu se ten motor bude určitě srat. Nevydrží to tolik než kdybys tam lél benzin
 
 
Datum: 24. června 2010 14:31
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opět jsi mě přesvědčil,že jsi ceflapiod 4 kategorie.serte tam do té nádrže to bude nejlepší.zas budete plakat že vám kruhy lítají výfukem.
 
 
Datum: 24. června 2010 13:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
taky dobrý..před 13 lety stál benzín 18.20 kč :-D
 
 
Datum: 24. června 2010 13:52
 
 
 
 
Jméno: Quipster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já před 13ti lety když mi bylo 15 jezdil jedině na ředidlo a technický benzín. 1l byl za 14kč tak nebylo co řešit. Muselo se víc mazat, ale JAWA 50/05 vydržela 3 roky bez závady na motoru.
 
 
Datum: 24. června 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel8091    
včera sem to tam nelale nouzově protože sem neměl benzín ani prachy na něho a je dost drahý litr za 32Kč drazí šmejdi to sou
 
 
Datum: 24. června 2010 11:42
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si vždycky dám do 5l benzínu 2dc ředidla a i to je znát ;-) olej 1:40-1:45 a ani náznak přidírání
 
 
Datum: 24. června 2010 10:27
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Příště do toho ředidla přidej písek vole...(zbytečné ničení)
 
 
Datum: 24. června 2010 9:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty jo já tu na pokecu a na netu den nejsem,a najednou tu vydím že všeci lijou do motorky,všechno možný jen ne benzín,co se to tu stalo za blázinec?
 
 
Datum: 24. června 2010 9:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel8967    
neublížil pokud jsi na to nejezdil dlouho....po delší době se motor zadře i při poměru 1:10 s kvalitním olejem ( vyzkoušeno)
 
 
Datum: 24. června 2010 8:32
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě jeden dotaz .. :-/ když jedu na mustangu a stojím a chci tam dát jedničku tak logicky zmáčknu spojku že.. :-D a dám řadičku nahoru.no a ted když se chci rozjet tak sem v háji protože tam je vždy dvojka tak musím z té dvojky dát jedničku.prostě z neutrálu nejde dát jednička.jen málokdy.a ještě.prokluzuje mi koppáka ( start páka) :-D spojka by měla být nastavenná dobře tak nevímm .co mám ještě zkusit? díky moc a nezlobte se ! :-D díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 12:23
 
 
 
 
Jméno: Lukýs      IP: uživatel8652    
Pic ty kvalty to tě vůbec nechápu ale podle toho co si napsal tak máš promíchaný stromeček v převodovce :-)... můžeš mít třeba nejdřív dvojku pak jedničku a pak až trojku :-D
 
 
Datum: 28. června 2010 12:23
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím vás proč mi kape z misky pod karburátorem benzím?jako dojedu schovám ho do garáže a druhý den přijdu a pod odkapavací miskou louže asi 10×10 cm benzínu.hladinou mám přesně nastavenou.v kohoutě nové těsnění.fakt už nevím kde by to mohlo téct.a hlavně proč.díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2010 16:24
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
presne tak je to z plovakovky... kdys ho uklizis neopiras ho nahodou na pravou stranu?:-):-):-)
 
 
Datum: 24. června 2010 16:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel8967    
to ti vykapou zbytky co jsou v plovákovce...docela normální jev...dřvín než to chcípneš a uklidíš do garáže tak vypni benzín a nech ten motor dokud nezdechne sám...potom ti nic neukápne
 
 
Datum: 24. června 2010 8:34
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D ne asi .. :-D zas tak blbý nejsem.ale mám to nějak naopak.protože mám kohout zaplý nahoru a rezervu mám dolů.a vyplý logicky do boku=rovně.ale nevím orič tomu tak je,,.. a smaozřejmě že mívám zastavený benzín.. :-)
 
 
Datum: 23. června 2010 23:17
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej kohoutek do takové polohy aby byl privod benzinu uzarvreny pak tect nebude:-)
 
 
Datum: 23. června 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a je to jawa 50-mustang
 
 
Datum: 23. června 2010 23:10
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj.prosím vás hoši stala se mi taková záhada.měnil jsem silonové vložky v přední vidlici na jawě 20.vyměnil jsem,pořádně jsem očistil kluzáky.pak jsem normálně postupoval vše OK.ale až jsem všechno měl a chtěl jsem nasadit kolo tak jsem za boha nemohl protáhnout ten šroub co drží kolo přes ty kluzáky.jako prostě jak drží přední koolo na tom dlouhem šroubu který je prostrčen kluzákama.no a ani ted to prostě přes ty kluzáky nemůžu za boha dostat.předtm to tam normálně bylo a šlo to krásně tam i zpět.nechápu to.prostě nejde ! díkymoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2010 12:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky bych typoval to kladivo,můžeš to pilníkem skusit protáhnou nebo vyměnit kluzáky
 
 
Datum: 24. června 2010 12:53
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Že ty jsi do těch kluzáků mlátil kladivem? :-D
 
 
Datum: 24. června 2010 11:56
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj chci se zeptat mám karburátor z Jawy 555 a chybí mi tam pružinka k šoupátku nemohl bych tam dát klasickou pužinku z PIO karbecu? Nemá s tím někdo zkušenost?... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2010 13:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vyzkoušej to..ale asi jo proč by ne ...jestli tam bude pasovat ..
 
 
Datum: 24. června 2010 13:54
 
 
 
 
Jméno: Fanoosh      E-mail:      IP: uživatel9752    
Ahoj, už aby jste zase fungovali jak máte. Potřebuju lvíčka na policejní škopek a vím, že jsem ho u vás viděl. Nebo si to aspoň myslím :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus, nevíte jaký má být předstih u Tatrana 125? Předpokládám že bude odtrh stejný jako u pincka, ale s předstihem si nejsem jistý. Mám v něm svíčku PAL N7Y, startuju se sytičem. Před rozebráním motoru mi startoval za studena hned, ale teď musím točit motorem tak 3 minuty během kterých to občas bouchne a po velkým přemáhání chytne, ale pak jede pěkně. Potom když je motor teplý startuje okamžitě. Šroubek na štelování směsi jsem úplně zatočil a pak povolil o 1,5 otáčky. Díky za každou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za radu, nebyl jsem si jistý. Dnes jsem to vyladil a vypadá to, že je vše OK. Tvůj píst už v motoru šlape jako hodinky, taky děkuji. :-)
 
 
Datum: 24. června 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak koukám, že už je můj píst v motoru. Předstih dej na 3mm a nějakej chlup.
 
 
Datum: 24. června 2010 13:44
 
<  1145  1146  1147  1148  1149  1150  1151  1152  1153  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 20:09:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu