Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau kde a za kolik bych sehnal kryt kastliku na jawu 23 Mustang? tady ho nemůžu najít dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 21:18
Jméno: pakoterm
IP: uživatel9431
 mam celej kastl na balkone napis na majl domluvime se termixnator@seznam.cz
Datum: 27. června 2010 21:18
 Zdar nevite jaký jsou rozměry pláště na stadion s11 dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:08
 Cau chci se zeptat jestli by nekdo nemel zajem o jakekoliv dily na pionyry 05,20,21 mam vse klidne napiste co chcete a napiste cenu za kkterou by jste byli ochotni koupit díl.... omlouvam se za inzerci ale potrebuji vyklidit garaz kvuli stehovani a nechci dily pretahovat .
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 16:43
 a za kolik bys to prodal ty válce a hlavy? email lukas22111@seznam.cz
Datum: 28. června 2010 16:43
 Kolik by jsi chtěl za ten karbec, kdyžtak můj mail je filda-technik@centrum.cz díky
Datum: 28. června 2010 13:59
 kohout mam normalni valec 2x , hlava taky 2x karburatoru mam dost vsecky funkcni... a na mustanga mam jen dily z motoru... cely rozenrany motor do sroubku mam taky a jeden v celku...a plno jinych veci
Datum: 28. června 2010 12:06
 A na mustanga bys taky něco našel? Světlomet (plast. díl) s kulatou dírou na tacho?
Datum: 28. června 2010 0:59
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Já bych potřeboval karbec, kdyby si měl - Funkční, na ceně se domluvíme.
Datum: 27. června 2010 21:40
 zdar kolik máš válců a hlav na pionýra?A máš nějakej rotor k zapalování?
Datum: 27. června 2010 21:28
 Co třeba nějakej dobrej palivovej kohout s dlouhou páčkou nemáš? Odkud jsi?
Datum: 27. června 2010 20:22
 Jupííí Fichtl krámek jede !!!! de se slavit
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:33
 sem byl na chalupě OFF-line
Datum: 27. června 2010 20:33
 nic proti ale už pár dnů jede
Datum: 27. června 2010 19:53
Posl.aktualizace: 28. června 2010 16:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 když už jsme u toho.. v srpnu planujeme s klukama výlet k bratrum do Tater, neměl by někdo na prodej 21 s přepsatelnejma papírama nejlíp z Benešovska, Táborska případně Příbramska?
Domam mam pincky bez TP a čz brát nechci, když bude všechno pio.
Datum: 28. června 2010 16:20
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 zajimave je ze me ten nahradni motor neprekvapil
Datum: 27. června 2010 23:27
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Hej také šialenstva môžu napadnúť len nás Slovákov
Datum: 27. června 2010 20:54
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Když ho miluješ - není co řešit...
Datum: 27. června 2010 20:45
 kamoši jeli do kazachu na 3 bmw gs a 1 na ktm adventurer a měli toho plné brýle.necesty,úplatní policajti atd.plně fandím.taky rád cestuju na pincku
Datum: 27. června 2010 20:08
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 KRISTE PANE!!!!!! toto by som mohol kľudne prirovnať ako ku pristatiu na mesiaci  no počul som o tých čo šli k jadranu na 550 a 555 ale ta toto je hotová výprava do stredu zeme podľa Julesa Verna ale toho s tou červenou prilbou a hnedou bundou poznám ten bol na Šírave minulý rok
Datum: 27. června 2010 19:51
 proc zrovna do kazachu pojedte nekdo pristi leto na jardan
Datum: 27. června 2010 19:36
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdar dneska jsem jel konečně na ty mojí čz 250 a neředil jsem benzin s olejem v poměru 1:35 co myslíte je to dobrý? je to po výbrusu a jehlu mám na předposledním zářezu zespodu prostě jak je poslední zářes dole tak o jeden víše. a stou tryskou bohatosti když utahuju je to bohatší nebo chudší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 21:31
Jméno: trubka
IP: uživatel9770
 Podívej se na své poslední dotazy.Ptáš se už po milionté
Datum: 27. června 2010 21:31
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 čus draci dneska sem chtěl rozdělat vejfuk,vyndal sem ten tlumič a pak bylo ještě něco ve vnitř a to sem nemohl za boha vytáhnout,potřebuju ho vypálit,musím to vytahovat\r\ndík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 19:26
 http://www.youtube.com/watch?v=AYaU1v1VIAc ... jak je možný, že tyhle stroje tolik hulej? už sem nechápal a pochopil spoustu věcí, ale todle mě neleze do hlavy.. proč to tak hulí...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 15:41
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 je to proste jako u ,,precipovanych ochcavek'' a podobnich strel precipovany auto poznas tak ze ma cely zadni dvere (kufr od sazi) jinak takoveho hulanu lez docilit prakticky i u v3s staci poladit sroubek na cerpadle
a tim se ti vic vysune tyc a rve to tam vic paliva (takto to delaly radi vojaci ze blbly a davaly zavody s tatrama v3skama atd) ktere se pak nestiha bohuzel spalovat (bohuzel hrozi i prekroceni prebehovich otacek a
nasledna destrukce motoru) a proto to tak huly u track trialu nebo jinych
zalezitosti pouzivaji do toho i menenitelny predvstrik taky za ucelem vetsiho vykonu aby to vijelo kopec
Datum: 28. června 2010 15:41
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 taky se mi to zdálo divný, že takhle olej nekouří...
Datum: 28. června 2010 7:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 vetsi davka paliva zapricenena vetsim vysunutim regulacni tyce .. ktere se nestiha spalovat... hovno turbo...  (mate pravdu turbo je mazano oelejem jenze pri spalovani OLEJE auto kouri sede az modre a ne cerne)
kdo byl na track trialu nebo aspon videl na videu tak vi...
Datum: 27. června 2010 23:36
 Beztak američani ani bych se tomu nedivil. Tady dovolí jezdit takým smradom ale a starou škodovku velice mají řečí jak koza bobků ohledně ekologie. I tak nepochopím k čemu jsou takové auta dobré. K čemu je v osobáku pro 4 lidi dobrý motor z kamionu
Datum: 27. června 2010 22:51
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 27. června 2010 21:46
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Je to proste chrochtl...
Datum: 27. června 2010 20:05
 má v prdely ložiska na turbu...nemá to kuličková ani válečková ložiska, ale má to kapalinové ložiska.... ložisko je vlastně vytvořeno olejem, který u turba co je v prdely proskuje do výfuku/sání.
Datum: 27. června 2010 19:29
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 protoze ma v prdeli turbo
Datum: 27. června 2010 19:26
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 sry draci, že sem dávám takový dotazy ale tohle mě strašně zajímá a nevím kde najít odpověď...
Datum: 27. června 2010 19:23
 zdarec draci, mam problem z kývackou, dneska jsem sundaval kryt retezu a tam je takova guma, a za boha mi tam nesla dat zpatky  nevadi to ze tam neni ? rozhodne lepsi nez ji tam dat jenom z pulky a at se namota do retezu, vadi to necemu ze tam neni ? dalsi dotaz, na kolika sroubech drzeji kryty retezu jeden u kola a dalsi by mel byt cca 5tka sroubek u retezoveho kolecka ? nebo jak to je, všem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 18:45
Jméno: fikus
IP: uživatel4650
 cau. mel bych dotaz. Kdybych mel motorku do 50ccm s konstruckou do 45km/h a jela by treba 100km/h tak musim jezdit jen 45km/h?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 17:00
Jméno: Noname
IP: uživatel9778
 No, místo blbostí které tady píšete si raději nastudujte vyhlášku, ať ti papírovaní, nebo ti bez nich!\\r\\nJá shodou okolností mám motocykl, který je 49,9 ccm a konstrukční rychlost má max. 90 km/h. Malý motocykl je motocykl s konstrukční rychlostí do 45 km/h. Můj motocykl se řadí do kategorie LC - velký motocykl, protože překračuje konstrukční rychlost 45 km/h, čili nemůže být malým motocyklem. Já mám v ŘP napsáno, že můžu řídit motocykl do 50 ccm, ale není napsáno, zda malý motocykl a jak rychle může jet. Co se týče mě, tak je to jasné, žáleží ale na tom, co má kdo uvedeno v ŘP, protože verzí ŘP je víc a nevím, jestli do 18 let není ještě omezení jen na malý motocykl = do 45 km/h. Kdyby mě stavila PČR a chtěla mi dát pokutu, nechal bych to dojít do správního řízení a nechal si udělat právní výklad zákona, který by byl jednoznačný v případě soudního řízení. Nepředpokládám ale, že by to takto daleko došlo. Mám kamaráda soudce se kterým jsem již tuto otázku řešil. Neberte to co zde píšu jako dogma, zákony a vyhlášky mívají své dodatky a úpravy a neručím nikomu za to, že se některý/á z nich nedá vyložit jinak.\r\n\r\nP.S. Jinak těžce nesouhlasím s kolegou, který napsal, že jezdit můžeš, ale nesmí tě chytit. Je to to samé, jako můžeš krást a zabít, ale nesmí tě chytit. Zamysli se na tím. Vtipné mi to nepřipadá, zvlášť když vidím statistiky dopravních nehod. Každá druhá nehoda motocyklu končí smrtí řidiče motocyklu ...
Datum: 28. června 2010 17:00
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 27. června 2010 23:38
 to je hovadina jestlize na konstrucku 45 tak si fizlove misli ze fakt jede 45 ale tolerujou myslis 3km/h 5 ne to je bud domluva nebo platíš  jo a kousek po silnici ject NESMÍŠ můžeš leda tak tlačit pokud pjedes muzes dostal flastr od nakej 5000-15000 pac nemas papiry řidičák atd.
Datum: 27. června 2010 19:50
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 to je jak otazka mam fichtla bez papiru jezdim snim po poli muzu snim jet kousek po silnici? ODPOVET i na tvou otazku muzes ale nesmi te chitit ... kdys uvidis policajty jak merej tak jdi
brutalne na brzdy aspon aby ses dostal na 50km/h policejni radar hnedka nemeri ma nejakou prodlevu takze stihnes snizit rychlost
Datum: 27. června 2010 18:44
Jméno: fikus
IP: uživatel4650
 papiry nemam tak se ptam
Datum: 27. června 2010 18:34
Jméno: Spider
IP: uživatel7770
 Kdyby jsi měl papíry, asi by jsi to věděl pokud nemáš brutální sklerózu.
Datum: 27. června 2010 18:28
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 zdravim chci se poptat da se sehnat funglová klika a valec na pareza 555? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 18:44
 No já neim ale řekl bych spíš že ne na jawa 50/20,21,23mustang seženěš ale na tohle ne asi
Datum: 27. června 2010 18:44
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:45
 pomůže to, ale minimálně  ....moje je tak yjak hračka pro holku
Datum: 27. června 2010 20:45
 tak to jo  jeste jednu otazku  pomaha to tem vibracim?ta moje vibruje jak pojizdnej vibrator,pro holku dobry ale me se to nejak nezamlouva  myslis ze kdyby sem nejakym zpusobem tu vzperku napodobil,ze by to pomohlo?
Datum: 27. června 2010 20:32
 skoro všechny čz to měly  ...i moje 476 to má.
Datum: 27. června 2010 20:27
 aha  diky  a na jaky typy se to davalo?pouze na ten 175/450/05 deluxe co uvadi v inzeratu?a nebo i na obycejne 175/450?
Datum: 27. června 2010 20:20
 doplním: je to tam kvůli vibracím.
Datum: 27. června 2010 17:20
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 tam příjde taková malá vzpěra která je přišroubena jednou stranou ke kostře a druhou stranou k motoru
Datum: 27. června 2010 17:12
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Měl bych dotaz. týká se teda spíše Simáka, ale i přesto: Jaký výfuk se myslí ze simsona je je tzv. Simson Sport? Tím se myslí verze enduro? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 19:12
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 tzn.pohrát si s přepážkou.....co obcas nekde prectes sou poje poznatky z vývoje....hrabu se v tom ob den uz pres mesic a furt neco zkousim
Datum: 27. června 2010 19:12
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Aha, no totiž někde na FK pokecu jsem četl, že ten "sport výfuk" je mnohem lepší než originální..... A chtěl bych se tedy zeptat, jak to je s tím odškrceným doutníkem? Co se musí udělat aby byl "odškrcený"?
Datum: 27. června 2010 16:48
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 Ne. Výfuk Simson Sport je dvoukomoráč s takovym rezo tlumicem na konci.....
Datum: 27. června 2010 16:16
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
Posl.aktualizace: 30. června 2010 23:32
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 ja vam nevim ale kdyz o tom tak premyslim tak v uprave na 4K ze sveta motoru je napsano ze vyfukove plyny proudi pres svorniky valce do vyfukoveho potrubi takze ted jsem z toho uplne jelen ma se hlinik brousit az na svorniky nebo tam kousicek nechat abych se nedostal k svornikum a druhy dilema je to ze co jsem se ptal na forech tak mi bylo receno ze prepazky mezi hlavnim vyfukovym a pomocnymy prepoustecima nikdo nedela mel jsem ale obavy ze se prepazky na vlozce nebudou dostatecne chladit a pist e bude pridirat ale pry tomu tak neni. Na nestesti pro me mam uz valec upraven a uz jen zbyva dostavit zbytek motorky abych videl jestly se ma prave zdarila nebo ne vsem preji hodne zdaru
Datum: 30. června 2010 23:32
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Nevím jestli jste me pochopili,ale kldyž pomineme tvar toho kanalu,tak je to uplne to same jako bych rozšiřil a zvětšil puvodni kanal na rozměr 24mm..Tento co jsem nakreslil je "dole" v tom uzkym miste řekneme 22mm a v tom nejširšim miste nad přefukama 24mm..Takže se to tam vleze uplne stejna jako ten "klasicky"
Datum: 27. června 2010 20:36
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Kombinujes tady 2 veci do sebe. Udelej "klasicky" vyfuk. kanal + 2 pomocna okenka, nebo te vyfuk. kanal, co tam mas ale bez vyfuk. okenek. Tohle je nesmysl, nehlede na to, ze to tam s velkou pravdepodobnosti nenarves.
Datum: 27. června 2010 20:27
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 kdyz si to celý promítnu v hlavě do válce a přičtu si tam vhodně silný prepazky mezi hlavnim a pomocnejma kanalama,tak se mi zda,ze pod pomocnejma kanalama budes uz frezovat hlinik z míst,kde sou šrouby na valec....mozna se pletu...zkus a uvidis
Datum: 27. června 2010 19:23
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Stando proč mysliš že by to aš tak zasahovalo?? Upravuju seriovy vyfukový kanal a v tom nejsirsim miste to bude 24mm plus okenka..Takže to nikde zasahovat nebude..
Datum: 27. června 2010 16:40
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 Jde ti o plochu vyfukovyho kanalu nad prefuky!! takze bych nekombinoval dve verze a udelal proste klasickej vejfukovej kanál s okýnkama a nebo ten solo sirokej s vybránim...tohle co si namaloval se mi nezdá.... to by pak okýnka zasahuvali az nekam k místum kde sou srouby válce a jak vsichni víme (že?) tak tyto místa obrábět nemuzeme!
Datum: 27. června 2010 16:15
 marku na to se neptal, tak když nevíš tak neopovídej. tvar je dobrý, okénka se hodí, ale udělej je tak aby nezasahovaly do dráhy přefuku.
Datum: 27. června 2010 16:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já bych si radši koupil stejskýho cestovní úpravu 2K, 5,5 PS. Je to lepší, že se s tím takhle s*át
Datum: 27. června 2010 15:40
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 cau kluci nevi nekdo jakej rozmer pneu v TP je na cz 175/487? tp mam u tety kvuly nejakym zarizovani a rad bych ji pripravoval na technickou dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 14:33
Jméno: Primax69
IP: uživatel5566
 Veselá příhoda
Jedu si tahle jednou přivydělat nějakou tu kačku. Jedu si po městě stylem prd, prd. Najednou vidím policajty přímo v dráze mého pohybu! Sakra není kam uhnout. Co čert nechtěl. Policajt s plácačkou vyběhne do silnice a začne na mě mávat. Nu což, tak zastavuji. Policajt povídá onu klasickou větu. "Dobrý den, pane řidiči. Silniční kontrola. Připravte si vaše doklady a doklady od vozidla." Nebo nějak hodně podobně. Už nevím přesně. Vypnu motor a vyndám tedy vodičský průkaz, technický průkaz (snad si nevšimne, že není registrován na mě, ale na jistého pána s datem narození v roce 1908). Haha nevšiml.
To jsem ale ještě netušil jaké další překvapení mě čeká! Policajt povídá: "Zapněte klíček a šlápněte na brzdu!" Cóóžéé? No tak to udělám, ať má radost. Pohnu tedy přepínačem v předním světle (s vyplým motorem) a šlápnu na brzdu a čekám co bude. Policajt: "Vždyť vám nesvítí brzdové světlo!". Asi tři minuty se mu pokouším vysvětlit, že Mustang nemá akumulátor ani brzdová světla a že tudíš jeho požadavek nelze splnit. Na čež nastává drobná výměna názorů. Díky bohu se do toho vloží jeho kolega !mladší asi o patnáct let! a vše mu vysvětlí. Jsem zachráněn! Díkybohu. Policajt se to snaží nějak zahrát do outu, ale radši mi vrací doklady a nechává mě odjet. Miluju policajty
to je moc totok
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:36
 něco podobného.měl jsem 1000mb rv.1967 a ta neměla pásy(dočetl jsem se že až 1..1 1969) a každá kontola proč nejste připoutaný?protože tisíčovka nemá pásy!aha tak jedte.
Datum: 27. června 2010 20:36
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 Primax69: K tady tomu tematu se vztahuje část naši legislativy o silnicnim provozu....prdel je v tom,ze od urciteho roku musis mit na motorce brzdovy svetlo,parkovaci svetla a blinkry....bez toho ti neudelaji ani STK....vyjimku maji motockly pred danným rokem....ted ten rok nevim,ale zrovna mustang by mel mit jak blinkry,tak brzdový svetlo....lamalo se to nekdy mezi 70. a 80.rokem ...vetsinou to u mopedů tolerujou,ale prdel zase je,kdyz narazis na vola,tak ten ti to dá sezrat,protoze fichtl je malý motocykl a ne moped... celkově legislativa kolem malych motocyklů,mopedů a veteránů stojí za pytel a není v ní vzdy uplne jasno....coz je nekdy vyhoda a nekdy nevýhoda...zalezi na jakyho vola narazis
Datum: 27. června 2010 19:32
 jenco: da kdyz od nej mas doklady nejde o toho kdo tam s vozidlem prijede, ale o vozidlo smaotny
Datum: 27. června 2010 18:44
 hele dá sa udelat STK ked nemás pisané vozidlo na seba?
Datum: 27. června 2010 17:57
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 mě ještě policajti nechytli a to jezdím bez papírů tak si dávám bacha aby náhodou mě nechytli nebo bych měl problém
Datum: 27. června 2010 17:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mě když stavěli na stadionu, tak se 5 minut rozmýšleli jsestli má stadion SPZ a TP
Datum: 27. června 2010 15:47
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Stalo se mi neco podobneho mel jsem an pionyru vzadu misto 6v 12v zarovku aby nepraskala a sel jsem se naveeri projet  policajti jeli zamnou a zastavili me stim ze mi nesviti svetlo v tom ja jsem chvili zdrzoval protoze se celek rychle stmivalo jakmile byla celkem tma tak jsem nastartoval pionyra a vzal ho do vetsich otacek policajti se mi omluvily popraly stastnou cestu a jely dal
Datum: 27. června 2010 14:30
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Zdravim,
mám problém, koupil jsem si nové brzdové pakny na mou 05, buben dokonale vyčistil, nové pakny namontoval a ejhle, moc to nebrzdí. Pakny jsem tedy trošku přebrousil šmirglem a pořád stejný. Brzdí to ale... Znám kopu pio co brzdí daleko lépe. Máte s tím nějaké zkušenosti či postřehy jak to vylepšit. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 12:29
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 ono je to za chvili staci jel a drzet brzdu..Skontroloval si tu plochu o kterou ty pakny brzdi,jestni neni mastna?
Datum: 29. června 2010 12:29
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Ne ne ta vložka je v pohodě. Takže jen čekat až se to hold obrzdí nebo trošku upilovat. Díky myslel jsem si to
Datum: 27. června 2010 19:09
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 na koncich sem je spilovával...ale casto tady bývá an vině špatny brzdovy buben....ta litinova vlozka v bubnu....pokud uz je vydrbana,tak chce protahnout na soustruhu a srovnat!
Datum: 27. června 2010 16:19
 to je tím že jsou nové pakny.. musí se zajet na tvar bubnu.... když jsou nové tak brzdí jen po okrahích....až se ojedou kraje a bude brzdit celou plochou tak to bude brzdit tak jak má...to rozjeď a drž na brzdě
Datum: 27. června 2010 13:22
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tak ty brzdy přitáhni jestli málo brzdí
Datum: 27. června 2010 13:20
 Sakra to bylo na dotaz pod tim
Datum: 27. června 2010 13:18
 Jestli byl pist u vejfukovýho kanálu černej tak se ti to zadírá
Datum: 27. června 2010 13:17
Jméno: pakotermix
IP: uživatel9431
 cus lidi mam 2 dotazi a to jestli bude drzet tekuty zelezo v zavitu ve valci kde ma byt matice k vyfukovymu kolenu protoze zavit uz je v hajzlu a to totalne a cim by mohlo byt ze jsem mel skoro trictvrte pistu pokrytyho karbone jeste dodam ez je to jawa 90
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 21:32
Jméno: pakotermix
IP: uživatel9431
 to ti nepovim nemam tachac .. teda mam ale jeste sem ho tam nedal ale dam  jinak fekli z vesnice si na rozjezdu davam na jednicku a to s hodne velkym naskokem jinak nevim proc nane vsichni nadavaj ja jeste nemel ani jeden problem  jen vymena lamel a ve valci spatnej zavit na koleno uz pomalu vyreseno  ale fekl se stimhle neda vubec srovnat  myslim si ze je to takovej stred  prdel jak svine v lese jezdit se tim da dobre de to uplne vytocit a nezabiíjes se takovej vytunenej fichtl no
Datum: 27. června 2010 21:32
 Tak to je normální já to měl taky vždykcy tak i u fíka co mě dobrou kompresi a jezdil dobře.Hele kolik jede ta JAWA 90??Nikde sme to neviděl na vlastní oči docela by mě zajímalo jak to jede.
Datum: 27. června 2010 18:43
Jméno: pakotermix
IP: uživatel9431
 jeste dodam ze cerna nebo pokrita karbonem je jen ta vrchni cast ne celej pist !
Datum: 27. června 2010 15:58
 dobry den potřeboval bych vědět jestly potřebuju číslo motoru na jawa 50 typ 20 děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:41
 děkuji moc
Datum: 27. června 2010 20:41
 nene, ani na technickou nepotřebuješ číslo motoru.
Datum: 27. června 2010 19:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak mě ho loni na jaře kontrolovali , ale nejlepší bude asi když se tam dojdeš zeptat
Datum: 27. června 2010 12:43
 na technickou kontrolu jestli potřebuju
Datum: 27. června 2010 12:32
 pokud jsem otázku dobře pochopil, budeš třeba přihlašovat pionýra a máš buď jiné číslo motoru, než je v technickém průkaze, nebo ho máš znehodnocené.. Motor je již jen náhradní díl, takže pokud máš jiné číslo, ničemu to nevadí. R.
Datum: 27. června 2010 11:51
 nechápu smysl dotazu...
Datum: 27. června 2010 11:44
Jméno: anonymousek
IP: uživatel6195
 Cus potreboval bych radu nejdemi zprovoznit CZ 175 vubec nevim proc nova svicka kondenzator predstih tak jak ma být a nejde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 10:55
|



|