Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cau lidi, potreboval bych vedet jestli misky a kulicky v krku rizeni u cz175/487 jsou stejne jako u panelky. Dik za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2014 15:05
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Nebuď líný a otevři si oba katalogy dílů, kde to najdeš.
Datum: 19. srpna 2014 15:05
Posl.aktualizace: 18. srpna 2014 20:00
Jméno: Jenda
IP: uživatel15536
 Ahoj na pionýru mam rotor zacinající cislem 05 kde má byt zapalovaci civka??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2014 20:19
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Dole.
Datum: 18. srpna 2014 20:19
Jméno: honza
IP: uživatel17098
Posl.aktualizace: 18. srpna 2014 18:46
 Zdar borci. Zrenovoval jsem od základu čz 175/450 de lux a motorka po složení nejde řídit. Neudržím řídítka při rovné jízdě. Neustále táhnou doprava nebo doleva. Před renovací to bylo v pořádku. Kde jsem mohl udělat krpu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2014 20:53
Jméno: standa
IP: uživatel17525
 A nemá to dvě stopy?
Datum: 18. srpna 2014 20:53
 Taky bych to viděl buď na ložisko v krku řízení. Nebo na vakl v kyvce, neměl jsi ji rozebranou?
Datum: 18. srpna 2014 14:13
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, těžko takle říct co je tam za chybu. Vem katalog jestli ho máš a podle něj rozeber celý předek a zkontroluj jestli jsi dal vše jak patří. To Ti můžou klidně dělat kuličky v krku. Jestli jsi ho moc utáhl. Nebo tam něco zavazí. Jedině celý to prostě projít znova.
Datum: 18. srpna 2014 13:10
Jméno: Koleno123
IP: uživatel17523
 Čau  nevíte čim může bejt že mi v motoru u Mosquita něco klepe? Nejvíc to klepe na čtyřku. Jelo to normálně, a když sem jel z práce po louce tak mi to hrabalo tak sem tam rychlejc rařadil na vyšší rachlost a začlo v tom klepat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 22:12
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Mám dotaz mam dulkovanou mezilamelu kterou potrebuju vymenit za novou ale v mototechne maji pouze bez dulciku bude fungovat jak ma ? nebo se musi rucne nadulcikovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 19:23
 Zdar. Bude fungovat.
Datum: 17. srpna 2014 19:23
Jméno: Karel Soukenik
IP: uživatel16531
 Cau, narazi me pist do hlavy (4. výbrus), nejaka moznost vybroušení hlavy, popřípadě o kolik. Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2014 21:10
Jméno: standa
IP: uživatel17528
 Tady budete řešit modelínu....na co ... vraž pod hlavu hlinikový těsnění z babety a je to.....
Datum: 19. srpna 2014 21:10
Jméno: Karel Soukenik
IP: uživatel16531
 Moc to ztoho nechapu, nejak to zkusim
Datum: 18. srpna 2014 9:02
Jméno: pepa
IP: uživatel17486
 To sou zborcene plochy a nejni to meritelny vem modelinu a at tam je aspon pul milinetru az milimetr na otisku tlousky modeliny
Datum: 17. srpna 2014 20:07
Jméno: ja
IP: uživatel12750
 Hoši,prosím nevíte kolik je zubu na malym kolečku na simsonu enduro?Chtěl by kamoš větší kvuli rychlosti.........diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 17:56
 jestli umíte aspon jeden z vás počítat tak to myslím zvládnete sami
Datum: 17. srpna 2014 17:56
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Zdar draci, mam takovej problém se svou Babettou 210, když jedu menší rychlostí cca do 25 km/h tak mi tak divně cuká ve šlapátkách, jedu jedu a zničeho nic to tak cukne.. někdy je to celkem silný a otočí se o polovinu otáčky.. je to celkem nebezpečné když to nečekáte a z ničeho nic to cukne.. Nevíte někdo co s tím ? Nesetkal se s tím už někdo? Mám podezření na volnoběžku .. Kdyby někdo věděl budu rád za každou radu. Předem Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 11:33
Jméno: lukin97
IP: uživatel17211
 zdar draci, po složení motoru (50) má motor řadit? složil jsem to úplně přesně podle návodu (převodovka) kontrloval jsem to já a pár dalších lidí, ale proste hned po složení (ještě sem to nestartoval) to neřadí, je někde chyba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2014 10:32
Jméno: lukin97
IP: uživatel17211
 protočil jsem motor a už je to vpohodě řadí to, dík za odpověď
Datum: 18. srpna 2014 10:32
 No a protočil si motor když si chtěl řadit ? nebo je chyba v automatu nebo to mas zaseknuti
Datum: 17. srpna 2014 21:09
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Zdar hoši známý má na mustanovi válec po výbrusu a má to malou kompres. Je to normální? Když se to zajede bude kompres větší? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 12:29
Jméno: cendac
IP: uživatel17521
 Čus větší nebude. Jak si měřil kompresy a kolik to mělo?
Datum: 17. srpna 2014 12:29
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 Zdar, nemáte nějaký trik na povolení matky spojkového koše u 250 kejvačky?? Nemůžu to pořád povolit. Jak ho mám zajistit bez klíče na spojkový koš, aby se netočil?? Zkoušeli jsme snad vše, dokonce dat kvalt a motorku zapřít předním kolem o zeď, aby neodjížděla. Předem dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 20:09
 Ahoj. Zkus zařadit čtyřku, sednout si na motorku a zašlápnout zadní brzdu. To by bylo, aby to nešlo. Držim palce.
Datum: 16. srpna 2014 20:09
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Jeden chytit většíma sikovkama ten koš a druhý povolovat matku. Mosí to jít
Datum: 16. srpna 2014 19:53
Jméno: martin
IP: uživatel17519
 nařež kousky plechu a nastrkej do děr tak, aby se koše spojily a dej nějaký blokant do řetězu
Datum: 16. srpna 2014 19:19
 Čau draci, jaká je pro vás nejspolehlivější svíčka díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 12:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jakákoliv k tomu určená, která pálí ve správnou chvíli správnou směs... když je špatný nastavení, svíčka nic nezachrání...
Datum: 17. srpna 2014 12:47
 černá hřbitovní
Datum: 17. srpna 2014 9:43
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 PAL N7R
Datum: 16. srpna 2014 16:21
 čau draci ! mám takovej problém že asi s tím nic nepůjde vsecko sem vyměnil cívku svíčku kondenzátor klobouk odtrch sem šteloval aspon 5x a pořád nehazí jiskru čím to může být prosím pomozte díky a ještě která svíčka je nejlepší ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 15:17
 máš odizolované kladívko od statoru?
Datum: 16. srpna 2014 15:17
 maš odrušeny kladivka?
Datum: 16. srpna 2014 14:29
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 16:29
Jméno: standa
IP: uživatel17515
 Ty písty vyráběj tupý neandrtálci ... navíc je ti ten třetí kroužek na pístu stejně platnej,jakoby ti visel na řidítkách za zrcátko .... je toho víc,ale nesmim mluvit ... něco se mi tam nezdá,ale sesova vina to neni...
Datum: 16. srpna 2014 16:29
 Proč ne ?
Datum: 16. srpna 2014 15:19
Jméno: standa
IP: uživatel17515
 Z jistýho důvodu ti ten 3 kroužkový píst nemohu doporučit,dále to nebudu rozvádět.
Datum: 16. srpna 2014 14:58
 Ja ten 3kroužkáč chci použít u serie,slyšel jsem že v kombinaci s těmi 1,5mm kroužky ma píst menší tření,ale stále větší kompres než klasický 2kroužkáč,je to pravda ?
Datum: 16. srpna 2014 14:24
Jméno: standa
IP: uživatel17515
 Dobrý jsou oba,dávám je k upraveným válcům...tu litinu dávám vesměs tam,kde si majitel vysloveně vyžádal jednokroužkovej píst ačkoliv by stačil dvoukroužkovej,ale dávam ho i k terénním válcům,kde už dvoukroužek nevyhovuje. Chrom dávam spíš do silnic,co točí přes 9. Ten chrom vydrží i celou sezonu,ale je dost křehkej a chce si to hlídat šířku a vhodný radius výfuku. Čas od času se stává,že maj špatnou toleranci rozměru a jsou v zámku "moc otevřený"... zkrátka jsou někdy skoro o výbrus menší... Do 8000 ot/min perfektně vyhovuje dvoukroužkovej píst a obyč kroužky. Nějak si to přeber. A malá technická - u holý serie se mi zdá,že jednokruh podtočenej vúbec nejede a v otáčkách taky nic nepřidá.
Datum: 16. srpna 2014 10:51
Jméno: Jakub
IP: uživatel13759
 Ahoj, mam problem s babettou 210, mam ji po výbrusu už najeto přes 1000km ale dělá problem že jede jenom 35–40km/h v mistě kde jela 50 a jenom z kopce ji vytočim na 45 a před vybrusem jsem jezdil normalně 50–55km/h. Babetta škube když jedu na plny plyn 35–40 jakoby chtěla jet vic, ale nejede a škube to(mění i jakoby zvuk), je to nepříjemné za jízdy, ale když ji vytočim z kopečka na těch 45 tak už neškube. svičku mam řekl bych že spravně zabarvenou, předstih 1,3mm před horni uvrati, vyfuk vyčištěný.karburator vyčištěný tak 10x
Nevím co s tím ale začalo to dělat až po výbrusu předtim jela dobře,už jsem z toho bezradný prosím poraďte někdo na co se kouknout.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2014 20:45
Jméno: Jakub
IP: uživatel13759
 čau, babetta měla značnou rýhu ve válci a trochu zvonily kroužky.
Datum: 19. srpna 2014 20:45
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel17522
 Ahoj draku ! Jenom by mě zajímalo , proč jsi dělal výbrus , když Babetta jela 50 - 55 km / hod. Co jsi od toho ještě čekal ??
Datum: 17. srpna 2014 20:09
Jméno: Jakub
IP: uživatel13759
 čau, díky moc zatím za radu, svíčka je nová od výbrusu a dával jsem dokonce i jinou a stále stejné, hladina by taky měla byt OK plovak jsem šteloval podle navodu na internetu,
ale všechno překontroluji ještě, díky zatím
Datum: 16. srpna 2014 12:21
Jméno: martin
IP: uživatel17516
 Ahoj,měl sem uplně stejnej problém. před go motoru jela,jen si přisavala luft pres gufero.. po go a výbrusu když sem moto zajel tak nejela víc jak 30km-h,z kopečka chytla druhej dech a valila jak pila. Hladina dobrá,předstih,svíčky měněny,výfuk čistej,kabely zkontrolovany atd. Už sem si taky nevěděl rady. Při posledním zkoušení sem zastavil a sundal sem ten kousek hadice co zpojuje sání od karbecu a rám,bo sání vzduchu do karbecu je vedeny přes rám,kde je jen drátěnka. A moto jelo 55km-h. Když sem ale zkoušel pusou pruchodnost vzduchu rámem tak v pohodě. Dal sem na karbec jakejsi kuželovej kn filtr s minibika a jezdím. Jen když sem zkoušel při nastartovanym motoru prstem přiškrcovat přísun vzduchu do karbeca tak to bylo strašně náchylny,stačilo o kousíček víc přiškrtit vzduch prstem a zdechla.Je to divny,asi motor rozhodím znovu a znovu složím protože to musí frčet aji s normál filtrem přes rám jak to má origo.A hlavně se mě zdá že sem vypustil mín oleja z převodovky než sem nalil,tak kvuli tomu to rozhodím znovu . JinaK jede v pohode,ale nebudu dolívat olej do převodovky a hlídat to. Někde se stala chyba  . Jinak jede 55km-h.
Datum: 16. srpna 2014 8:22
Jméno: standa
IP: uživatel17515
 Šel bych po věcech,s kterými se manipulovalo při sejmutí válce a jeho opětovné montáži. Takže překontrolovat těsnění pod válcem,zda sedí hlava a nefouká,těsnění pod sacim kolenem,zda dobře sedí sání na karburátoru a neodpadá od něj za jízdy (změna zvuku/škubání). A svíčka ok? Hladina ok?
Datum: 16. srpna 2014 7:28
Jméno: Jakub
IP: uživatel13759
 omlouvam se za ty znaky s čísly, nevím proč to udělalo, má tam být misto toho 35 až 40km/h atd.
Datum: 15. srpna 2014 22:43
Jméno: emn.
IP: uživatel15661
 Ahoj draci. Da se sehnat na babetu 207 vetsi rozeta? Pripadne kde. Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 16:39
Jméno: pepa
IP: uživatel17486
 39 zubu vsude po netu anebo skuz motodili votice
Datum: 16. srpna 2014 16:39
Jméno: emn.
IP: uživatel15661
 Ahoj chlapi. Poradte prosim. Koupil jsem babetu 20 a7 a nejak nevhce tahnout. Dokonce mam pocit ze na pul plynu jede lip jak na plnej. Zapalko je tam bez kladivka. Muze to byt predstih? Jinak je to po vybrusu, ale porad nic moc. Dekuju za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 18:26
 Zdravim neustale mi praskaj 6 V zarovky na jawa 21. Zmeril sem proud k zarovce a je tam na volnobech 7V a kdyz to vytocim tak i 20 V. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 19:32
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 A mas tam teda ve předu 6V 25W a vzadu 6V 5W sufidku? Tak zkusit dat tu civku dal.
Datum: 15. srpna 2014 19:32
 Zapalovani 30 w svetelne civky spojene z motoru 1 drat zapojeni podle 30 W vcera praskly 2 zarovky
Datum: 15. srpna 2014 17:57
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Čau, proud se měří v ampérách, ale to je jedno, těch 7V je napětí, a jesli jsi to měřil normálně digitálním měřákem bez žárovky tak měříš napětí naprázdno, což bývá o hodně větší. Já bych skusil dát trošku dál cívku od magneta, tím myslim povolit šrouby na cívce dát ji dál od magneta a dotáhnout. Pak napětí na žárovce změřit znovu, nejlépe se žárovkou. Jaké zapalování tam máš 20W nebo 30W? Jak ty žárovky máš zapojený podle 20W nebo podle 30W?
Datum: 15. srpna 2014 17:29
|



|