slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  106  107  108  109  110  111  112  113  114  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: s      IP: uživatel17548    
Dobrý den jak zjistím zda je funkční klakson. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2014 14:48
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17563    
Zkusil bych použít klasický transformátor na 230V bez usměrnění a pochopitelně klakson an jeho sekundární (výstupní) stranu.. tedy předpokládám že se jedná o klakson na střídavé napětí... dal bych bacha na výstupní napětí a taky aby trafo dalo dost proudu. Minimálně tak na 2A...
 
 
Datum: 05. září 2014 14:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17550    
U bzučáku na střídavý/tepavý napětí ho musíš vyzkoušet na střídavym,když se použije stejnosměrný tak se jen přilepí membrána...ovšem už to lze brát jako známku toho že funguje...
 
 
Datum: 01. září 2014 11:35
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, musíš mít nějaký zdroj eletrického proudu. Akumulátor nebo zapojit do eletrické instalace vozidla.
 
 
Datum: 31. srpna 2014 13:47
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16719    
Ahoj, nedávno jsen jel kolen továrny v Jawi v Týnci nad Sázavou. Napadlo mě, že bych si vyfotil pionýra na lávce přes řeku a v pozadí tu budovu s nápisem Jawa na střeše. Problém je v tom, že jsem nevěděl kudy se na lávku dostat. Příští týden budu mít zase cestu okolo, tak bych se chtěl zeptat kudy se tam dostat? Musím se ptát někde na vrátnci v Jawě jestli mě tam pusí, nebo je to veřejně přístupné místo? Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2014 11:55
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16719    
Bezva koukal sem na mapu a teď to už snadno najdu. Díky
 
 
Datum: 01. září 2014 11:55
 
 
 
 
Jméno: sessa      IP: uživatel17549    
drakuna tu se dostanes ok,, je to od strany kde ja autobusove nadrazi, hned za nim je asfaltka, ,takze uplne ok,,, akorat to radsi ved,at chodci nemaji kec
 
 
Datum: 01. září 2014 9:20
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím, koupil jsem si pionýra Jawu 21, tak jsem ho dával do provozu vše jsem zešteloval, chytá krásně drží volnmoběch všechno, jediná věc co na něm je že z válce nebo tAK se ozývá mírné zvonění, tak se chci zeptat jestli je přímo špatná klikovka nebo jestli by nemohl zvonit třeba volný pístní čep nebo kroužkou nebo něco díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2014 13:43
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, těžko říct zkus vyměnit svíčku jestli Ti nenaráží do pístu. Čep by nezvonil a klikovka s tím jsem se nesetkal. Mám dvácu z roku 1971 a pořád pojízdnou až letos jsem měnil lamely jinak bez závad a to jsme se na ni učili tři jezdit. tenkrát mě bylo 12.
 
 
Datum: 31. srpna 2014 13:43
 
 
 
 
Jméno: Kobe      E-mail:      IP: uživatel14664    
Ahoj draci, příjdu si jako naprostej kokos :-) Babetta 210, jezdila krásně, akorát chcípala při zastavení a zahřátém motoru. Tak jsem rozebral spojku a vyčistil. Pak se zkouším nahodit motor a nic. Rozběhové čelisti zaberou, ale jako by nebylo dost síly aby otočily klikovkou. Našel jsem video https://www.youtube.com/watch?v=4W_9i65vTgQ a přesně to se mi dějě. Nic jsem nezměnil a najednou to dělá tohle, prosím o nějakou konstruktivní odpověď. Díky moc a plno krásných km :-) Kobe odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2014 16:28
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Tak jsem provedl obroušení a prostě nic, nevim fakt už jak to udělat.
 
 
Datum: 03. září 2014 16:28
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Mrknu na to obroušení, jenže oni ty rozběhové jsou původní :-( Ale i tak děkuji za radu :-)
 
 
Datum: 03. září 2014 12:45
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
Treba obrusiť roozbehove spojky môžu opierať na bokoch o bubon a už to nestači k štartovaniu som tento problem nevedel vyriešiť asi rok a potom som na to prišiel ako na obrázku https://imagizer.imageshack.us/v2/464x348q90/540/YlW85t.jpg lebo spojky z druhovýroby sú strašne nepresné
 
 
Datum: 02. září 2014 22:41
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Ahoj chlapi, tak mám zajímavé rozuzlení :-) Zkusil jsem tu křídu jak mi karlos poradil. Ale změna, ne. Tak jsem zkoušel dál až jsem přišel na to, že když vyndám svíčku tak spojka zabírá krásně a píst si jezdí jak na kluzišti. Jiskru to také hází. Vrátím svíčku zpět, dotáhnu rukou. Světe div se, spojka zase nezabírá, sem tam cukne ale klikovkou to ani nehne :-( Tak co si o tom myslíte?
 
 
Datum: 02. září 2014 12:55
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
to já taky používám tecničák a nebo jiná odmašťovadla ale je to stále ropa........a stejně to klouže než si to sedne
 
 
Datum: 02. září 2014 9:19
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Ahoj, tu křídu mohu zkusit, jde mi hlavně o to, jak je možné, že předtím to bylo v pohodě a najednou nic. Jinak vždy než spojky dám dohromady, tak je odmašťuji techničákem.
 
 
Datum: 01. září 2014 8:12
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
jak do toho šáhneš,tak už jen rukama svou mastnotou je umastíš a pak to klouže.............taky jsem dělal gufera,žádnej olej ale jak na to sáhneš tak kloužou.............tak jsem vzal křídu a světe div se ,ono to funguje
 
 
Datum: 31. srpna 2014 13:55
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Ještě jsem zapoměl dodat, že pružinky a obložení je v pořádku. Díky :-)
 
 
Datum: 30. srpna 2014 15:53
 
 
 
 
Jméno: solf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím, koupil jsem kolečko 10 zubů a zjistil jsem, že řetěz dře o karter o dotýká se matky, je příliš velká. Existuje nějaká originální vymezovací podložka a menší matka, nebo se to nějak zbastlí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2014 15:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17543    
Pod. kolecko dej od motoru este 1 upravenou zajistovaci podlozku. Horsi to je s jistenim nej spusob je obrousenou matku heftnout svarem
 
 
Datum: 30. srpna 2014 15:55
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik      IP: uživatel17415    
Zdar draci mám tu takový problém.. Nevíte čím, by mohlo bý to že když se mi na Jawce 350/354 ohřeje spojka tak jedu dám jedna, dvě a zmáčnu spojku dám tři a páčka se nepustí.. prostě spojka zůstane seplá.. Dělá to jenom když se ohřeje.. za studena jede pěkně. Je tam nová spojka Ferodo. Ale prostě zmáčknu páčku dám trojku a páčka zůstane viset. Jako dá se jezdit normálně když je tam poloautomat, ale potřeboval bych vědět jestli se s tím někdo setkal a čím by to mohlo být? Díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2014 9:16
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik      IP: uživatel17415    
Díky moc. Zkusím. A ano zůstane rozeplá.. Já sem se nějak přepsal.. Díky moc zkusím .. :-) Kdyžtak se ozvu :-)
 
 
Datum: 31. srpna 2014 9:16
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ešče omluva za nekerej překlep. Ty písmenka sú moc malý a negdy si nevšimnu, bár aj to po sobě čtu!!!
 
 
Datum: 31. srpna 2014 7:52
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Nesqik! Standy nemyslí, že bys neco přepdělával, ale ten poloautomat. Ale k dotazu. Pokud se dá jezdit s poloautomatem, tak závady možú byt v lanku, v páčce nebo řadící páke ide ztuha a pružiny ju nezvednú. Já bych to skúšal bez pravýho deklu a spojku bych za opatrnej jízdy vracel kombinačkama. Ešče detail. Esli sem dobře pochopil ty Tvoje informace, tak pokud zostame páčka viset, toš je spojka rozeplá néé seplá! Tak to vidím já. Možná se pletu! Toš tak.
 
 
Datum: 31. srpna 2014 7:40
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik      IP: uživatel17415    
Jakým přepákováním.. ? Já jsem pouze měnil spojové lamely.. Byly tan staré a ty jeli krásně ale potom to nebylo ono klouzalo to a tak jsem vyměni lamely a zezačáku to šlo ale teď to začalo dělat tohle.. Olej bych řekl že dobrý.. Zas tak řidkej není.. ;-)
 
 
Datum: 30. srpna 2014 20:23
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17543    
A co moc ridkej olej to by vysvetlilo tu zavislost na teplote olej se ohreje zridne tak ze nemaze a spojka neklouzne ps nemas drazky od lamel na spojkovem kosi?
 
 
Datum: 30. srpna 2014 12:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17546    
Viděl bych vadu v uložení toho mechanismu přepákování od řadičky ke spojce...někde to tam bude zatuhlý či nějak vydřený...a nebo uložení celý řadičky/nakopávačky,ale to by pak asi zlobilo furt...
 
 
Datum: 30. srpna 2014 11:16
 
 
 
 
Jméno: lukin97      IP: uživatel17211    
Zdar, draci, jak mám správně namontovat zapalování, poraďte prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2014 7:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17546    
Ad1)budeme vycházet ze situace,že máš nepoškozenou kliku s nepoškozenym kuželem a je vsazen vhodný aretační kolíček. Ad2) vezme se rotor zapalování,nasadí se tak aby kolíček zapadl do drážky,přimáčkne se rukou do kuželu,eventuelně trochu přibouchnout dlaní a v tuto chvíli je dobré se přesvědčit že rotor sedí ok a nešmajdá. Ad3) vložíme vačku drážkou do drážky,použijeme vhodně dlouhý šroub M5 s podložkou a utahneme vačku s citem třeba stranovým klíčem - není nutné to zarvat nadoraz,stačí opravdu s citem. Ad4) vložíme stator ve správné poloze (kladívko nad vačkou) ,odmáčkneme kladívko aby se neohlo o vačku a zasuneme stator do motoru,otočíme tak,aby byla horní cívka tak 1-2mm před přepážkou,uchytíme šrouby s držáky,zašroubujeme,ale neutahujeme,přesvědčíme se,že stator sedí rovně,levou rukou držíme stator zatlačený rovně v motoru ,pravou rukou utahneme šrouby. Zajistíme aby cívky měli vhodnou vzdálenost od rotoru,v HU nastavíme 4 desetiny na kladívko - toto je výchozí nastavení,pokud je vše v pořádku nic nekope,nešmajdá a klika nelítá v ložiskách tak motor pojede v podstatě hned na maximum,ale je dobré ještě jednou překontrolovat předstih,odtrh,zda vačka zvedá kladívko tak jak má a jen v HU... dle chování motoru přidat a nebo ubrat předstih... žádná věda ... stručně by se to dalo napsat tak,že rotor dáme na kliku (blbě tam dát nejde) a utahneme ho,vrazíme tam nějak normálně stator(v podstatě tam blbě dát taky nejde,neutáh bys ho) a utahneme ho. Pak nastavíme vhodné hodnoty odtrhu a předstihu ... snažil jsem se to napsat obsáhleji...
 
 
Datum: 30. srpna 2014 7:29
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Čím to je že můj fichtl nemá spodek ? a když jedu fakt uplně pomalu a dám plnej tak se to zbluje :/ může to být tím že mám hlainu tak o 1,5mm víš? jinak zapalování vape to jsem skousel snad na všechny polohy a líp už to nejde seřídit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2014 11:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17546    
Díry odzkoušej odecpa/přicpat dle chování motoru...
 
 
Datum: 30. srpna 2014 11:31
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Dobře děkuji za radu jo a v tom víku je taky díra mam ji tam nechat nebo odskoušet jak to pujde líp?
 
 
Datum: 30. srpna 2014 11:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17546    
Určitě dej víko na sání a utěsni ho,to bude ono ... plus ta vysoká hladina
 
 
Datum: 30. srpna 2014 11:04
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Stando mám origo filtr bez toho vrcniho vicka a vyfuk čínu za 600 takze mam srovnat plovak a pak skouset streba nasadit to vykona na sani atd ?
 
 
Datum: 30. srpna 2014 10:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17546    
Hladina je na 100% vysoká,dále to muže dělat i výfuk (máš serii či rezo?) a pak to muže způsobovat i odpor sání a celkově neodladěná soustava karburátor-filtrbox .... taková kombinace neodladěný Hikone + tjunink "sportovní" filtr je 100% záruka,že to dole nepojede :-D
 
 
Datum: 30. srpna 2014 6:30
 
 
 
 
Jméno: d.d      IP: uživatel17545    
1,5 mm je docela nadstandartne vysoka hladina
 
 
Datum: 29. srpna 2014 21:57
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Jinak na jedničku jede až moc ale ta 2jka a 3jka už moc netaha od spoda ale jak se dostane do otacek tak to jede dost
 
 
Datum: 29. srpna 2014 19:30
 
 
 
 
Jméno: seboh      IP: uživatel17233    
Zdar draci. Mám Babettu 207. Je po výbrusu a po výměně gufer, ale je s ní problém, že na volnoběh naskočí jen když mám šroubek směsi přikroucený na maximum. Do otáček nejde vůbec :-( co s tím může být? Tyristor i indučku jsem zkoušel přehodit z funkční babety ale beze změny. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2014 14:12
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
to že je po výměně gufer neznamená že těsní...........ve spojce jsem preventivně měnil gufero (které neteklo ) dal jsem nový a chcalo jak ........
 
 
Datum: 31. srpna 2014 14:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17543    
V elektice to neni bere ti falesnej vzduch anebo je prilis opotrebeny vybrus
 
 
Datum: 29. srpna 2014 15:34
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci! mám tu takovej problem jawa 20 mi nejde do otáček a když se chci rozjet tak vynecháva díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2014 16:56
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nastavil jsem předstih a je to ok :-)
 
 
Datum: 29. srpna 2014 16:56
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Čau, začal bych tryskama (vyčistit), co filtr? Bez něho to jde dobře do otáček? Když jo, tak vyfoukat. Zkontroluj hladinu v plovákový komoře. Pak třeba když to furt nepůjde tak zkus ještě vyměnit svíčku, nastavit předstih atd. Hodně zdaru.
 
 
Datum: 29. srpna 2014 14:19
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Zdravim Draci, chtěl bych se poradit. Dělám renovaci Pionýra (21) a zjistil jsem, že rám jde trochu k jedný straně. Jedná se o tu část, co vede zpodnádrže k tomu jeklu napříč. Přední krk a kyvka je OK. Mám takový pocit jestli to třeba taky nemůže být chyba výroby (jekl je svařenej ne kolmo, ale trochu k tý straně pootočenej - teda doleva). Setkal jste se někdy někdo s tím? Je to Pionýr na silnici, občas i terén a jezdil supr. Moje otázka teda zní: nechat nebo jinej rám? Díky za odpovědi. Ať to jezdí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2014 21:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17544    
Ohřát a narovnat. Měl jsem podobnej problém. Jeden tlumič byl skoro natvrdo zatuhlej a asi i přirezlej a druhej zas hluchej vyteklej,šel skoro naprázdno a rám se ohnul k tomu měkkýmu a zkroutila se i kyvka. Kyvku sem srovnal zastudena,rám sme ohřáli a narovnali. Moc sem to nekoumal. Bez držení řidítek při zaaretování plynu mi jede rovně klidně i delší dobu,i náklon do zatáčky bez držení v poho,,,tak jsme to asi udělali dobře i od oka... když je rám ok,tak to musí jet rovně bez držení řidítek ... nesmí se nijak kroutit ani naklánět ...
 
 
Datum: 28. srpna 2014 21:33
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Jak se ukostřujou světla na vape ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2014 7:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17544    
Pepa mluví řečí jiného kmene,trochu sem nepojmul jaký vape myslí. Ale ty řešíš toto - když budeš vape používat pro závody,a bude furt točit naplno,tak musíš ukostřit ty dva žlutý vývody(světla) jinak se roztaví a ukápne stator. U použití pro cestování to není nutné řešit a nebo to mužeš zapojit přes zadní světlo 20W verze zapalování,kde se v prostřední poloze zadní světlo (svorka 58 ve vypínači v masce) ukostřuje. Pak to ovšem bez světel netroubí.
 
 
Datum: 28. srpna 2014 7:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17543    
Vape ma jen vyvod na napajeni svetel stejne jak oroginal zbytek instalace je nechan puvodni .pozor vape na zavody mema svetelnyokruh a na serii nema co delat
 
 
Datum: 28. srpna 2014 3:01
 
 
 
 
Jméno: d.d      IP: uživatel17542    
:-)
 
 
Datum: 27. srpna 2014 20:31
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
na kostru
 
 
Datum: 27. srpna 2014 20:28
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Čau, koupil jsem si ty nové replikové lamely a ty se mě strašně lepěj na spojkovej koš, mezilamelu, a tu pokličku. Sou tam jak přisavky. Ta vrchní poklička spojky ani rukou nešla dolu jak byla přisata. Prostě to i přes zmáčknutou spojku zůstává slepený a při zařazená to dost v převodovce dost křupne. Nevíte co stím? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2014 14:09
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
nemáš za co, to jsou zkušenosti za léta dřiny a odříkání :-D
 
 
Datum: 02. září 2014 14:09
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Jinak marquee moc děkuju. Asi stim rozpouštěnim mosazi a bronzu máš pravdu :-)
 
 
Datum: 30. srpna 2014 10:32
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Mam tam právě ty normální údajně korkový. Ferodo to stopro neni.
 
 
Datum: 30. srpna 2014 10:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17544    
A nenahulákal jsi náhodou nový feroda na spojkovej koš bez probroušení natvrdo i když tam moc nechtěli??
 
 
Datum: 28. srpna 2014 21:36
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
no ty vo.e to je rada nad zlato až na to že specifikace GL5 rozpouští bronzový a mosazný futra :-D, tak to ve fichtlu bude fakt paráda fungovat.... než vypustíš takovejhle blábol chtělo by to trošku znát specifikace olejů
 
 
Datum: 28. srpna 2014 10:33
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17541    
řešil jsem lepení spojky a zkusil jsem změnit olej. chování spojky se výrazně zlepšilo. převodový (hypoidní) olej s specifikací GL 5, třeba mogul trans 90H
 
 
Datum: 27. srpna 2014 5:36
 
 
 
 
Jméno: libor      E-mail:      IP: uživatel13544    
Zdar draci má někdo zkušenosti s úpravou motoru čz 125/476 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2014 20:50
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel17088    
Bohužel to není tak jednoduché. Podívej se na Almet a zjistíš, že ty písty se neliší jen průměrem. Takže píst z 477 nejde použít.
 
 
Datum: 05. září 2014 20:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Prevrtanim na pisty z 477 ziskas ctvercovou 150-ku. 477 ma vetsi zdvih (58mm u 476 vs 65mm u 477).
 
 
Datum: 02. září 2014 8:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17543    
A vetsi objem nema prave 477?a 516 je blbost i origo. 516 ram s tlumici ten vykon nebral natoz tlumice z kejvacky ta motorka je holt lacina a je to videt na vykonu
 
 
Datum: 28. srpna 2014 3:14
 
 
 
 
Jméno: Veace      IP: uživatel17414    
Nejlip udelas kdyz sezenes prevrtanej motor 125/476 na vetsi objem
 
 
Datum: 27. srpna 2014 22:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To bych nedělal. Jednak ten motor z 516 není takový zázrak, a druhak podvozek je na ten motor těžce nedostačující.
 
 
Datum: 26. srpna 2014 20:43
 
 
 
 
Jméno: libor      E-mail:      IP: uživatel13544    
čau asi to tak dopadne, ale uvažoval sem nabízí se mě motor z čz 516 s té závodní tak že bych tam ten připasoval
 
 
Datum: 26. srpna 2014 12:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Asi nejlevnější, nejjednodušší a ve výsledku nejlepší bude dát kliku, válec, píst atd z 477.
 
 
Datum: 26. srpna 2014 6:09
 
 
 
 
Jméno: Veace      IP: uživatel17414    
Chlapi jakou cenu by mohl mit karburator z trindy 350/640 jikov 2855, origo zadna kopie...? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2014 22:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Protoze ty Jikovy uz jsou dneska pekne vyhoneny... Ale lepsi tahle nova kopie nez vyhoneny original.
 
 
Datum: 30. srpna 2014 22:59
 
 
 
 
Jméno: mick      IP: uživatel16067    
Bakoun: nejake zkusenosti? Ja mam ten s napisem JAWA a nemuzu si stezovat, spotreba oproti puvodnimu Jikovu (se stejnym nastavenim) klesla o 1,5L a motorka ma lepsi prubeh vykonu...
 
 
Datum: 28. srpna 2014 11:12
 
 
 
 
Jméno: Veace      IP: uživatel17414    
Tyjo a ja se ho nemuzu za peticento zbavit...
 
 
Datum: 27. srpna 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Tu "lepsi"kopii bych dal do uvozovek.
 
 
Datum: 27. srpna 2014 16:50
 
 
 
 
Jméno: mick      IP: uživatel16067    
Konkretne primo v jawe 1210kc s dani...ale uz to neni Jikov, ale jeho lepsi kopie.
 
 
Datum: 26. srpna 2014 15:59
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, cena nového karburátoru na 350/640 je zhruba 1350 kč.
 
 
Datum: 26. srpna 2014 11:45
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel15903    
Zdravím. Řešil jste někdo vyhřívané rukojeti na ČZ 175/477 ? jezdím každý den do práce a docela by se mi to hodilo. Kdyby měl někdo nějaké zkušenosti tak prosím napište. Chtěl bych koupit sadu a jen namontovat. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2014 6:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozdíl je určitě jiný. Dneska pujdu do garáže, tak šuplerou změřim průměr řídítek na velké motorce a porovnáme, jestli je to stejné s 477. Kdyby bylo, tak by to šlo namontovat v pohodě.
 
 
Datum: 26. srpna 2014 6:11
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel15903    
No já právě nevím jaký průměr koupil. Protože si myslimze rukojeť plynu je širší než ta druha , nebo ne ?díky všem za odpovedi
 
 
Datum: 26. srpna 2014 0:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čoveče nevím. Na motorce byly už když jsem ji koupil. Jsou to asi ty nejobyčejnější, mají pouze dva stupně výkonu. Ale plně dostačující. Není to teda na číze, ale poznatek s blasterama jde aplikovat i na jiné moto.
 
 
Datum: 25. srpna 2014 22:03
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel15903    
Kolecko: jaký máš přesně typ ? Díky
 
 
Datum: 25. srpna 2014 20:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oxfordy jsou dobrý. Já si vyhřívané hefty docela chválím. Ale bez blasterů to skoro nemá smysl. V zimě mi sice hřejou hefty, ale fouká na prsty. Tak jsem tam dal blastery a už je to OK.
 
 
Datum: 25. srpna 2014 16:15
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Docela si chválí vyhřívané gripy od značky Oxford, taky se je chystám koupit.
 
 
Datum: 25. srpna 2014 8:12
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel17539    
Zapomel jsem napsat. Mam 12v Vape ;-)
 
 
Datum: 24. srpna 2014 19:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Máš origo dynamo?
 
 
Datum: 24. srpna 2014 18:01
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chtěl bych se zaptat jestly někdo neví číslo barvy na čz 175/477 žlutá ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2014 20:50
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky
 
 
Datum: 07. září 2014 20:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17027    
http://www.veteranforum.cz/photo.php?photo=photos/0811034344.jpg Tady ji najdeš. jinak RAL číslo by mělo bejt 1028
 
 
Datum: 01. září 2014 15:32
 
 
 
 
Jméno: lassy      IP: uživatel17538    
Zdravím, mám cz 175 477 jak dám trojku začne skákat. Neměl někdo takový problém. Čeká mě asi půlení, co? Je možné použít převodovku z motoru cz 175 487 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2014 18:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Půlení Tě nemine. 487 převodovka je až na kulisu shodná.
 
 
Datum: 24. srpna 2014 18:03
 
 
 
 
Jméno: abc123      IP: uživatel13546    
Neví někdo jestli se dá jeste sehnat originál (nebo náhrada) rozpěrné pouzdro do přední vidlice na 175/477? Zatím jsem narazil jenom na ty krátké 15mm. Ale potřeboval bych 23mm. Kdyžtak můžete poslat rovnou odkaz. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2014 15:34
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel17027    
http://www.moto-ustinl.eu/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=12600 // http://www.moto-ustinl.eu/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=12557 Tady to máš
 
 
Datum: 01. září 2014 15:34
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel16727    
Zdravím, potřebuji pomoci s určením roku výroby j550. Motor má číslo 31648 sťítek nečitelný :-( Díkec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2014 11:30
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
mám 13600 a rok 1956
 
 
Datum: 24. srpna 2014 11:30
 
<  106  107  108  109  110  111  112  113  114  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.04.2025 15:01:18 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu