Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: s
IP: uživatel17548
 Dobrý den jak zjistím zda je funkční klakson.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2014 14:48
Jméno: Chong
IP: uživatel17563
 Zkusil bych použít klasický transformátor na 230V bez usměrnění a pochopitelně klakson an jeho sekundární (výstupní) stranu.. tedy předpokládám že se jedná o klakson na střídavé napětí... dal bych bacha na výstupní napětí a taky aby trafo dalo dost proudu. Minimálně tak na 2A...
Datum: 05. září 2014 14:48
Jméno: standa
IP: uživatel17550
 U bzučáku na střídavý/tepavý napětí ho musíš vyzkoušet na střídavym,když se použije stejnosměrný tak se jen přilepí membrána...ovšem už to lze brát jako známku toho že funguje...
Datum: 01. září 2014 11:35
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, musíš mít nějaký zdroj eletrického proudu. Akumulátor nebo zapojit do eletrické instalace vozidla.
Datum: 31. srpna 2014 13:47
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
 Ahoj, nedávno jsen jel kolen továrny v Jawi v Týnci nad Sázavou. Napadlo mě, že bych si vyfotil pionýra na lávce přes řeku a v pozadí tu budovu s nápisem Jawa na střeše.
Problém je v tom, že jsem nevěděl kudy se na lávku dostat. Příští týden budu mít zase cestu okolo, tak bych se chtěl zeptat kudy se tam dostat? Musím se ptát někde na vrátnci v Jawě jestli mě tam pusí, nebo je to veřejně přístupné místo? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2014 11:55
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
 Bezva koukal sem na mapu a teď to už snadno najdu. Díky
Datum: 01. září 2014 11:55
Jméno: sessa
IP: uživatel17549
 drakuna tu se dostanes ok,, je to od strany kde ja autobusove nadrazi, hned za nim je asfaltka, ,takze uplne ok,,, akorat to radsi ved,at chodci nemaji kec
Datum: 01. září 2014 9:20
 zdravím, koupil jsem si pionýra Jawu 21, tak jsem ho dával do provozu vše jsem zešteloval, chytá krásně drží volnmoběch všechno, jediná věc co na něm je že z válce nebo tAK se ozývá mírné zvonění, tak se chci zeptat jestli je přímo špatná klikovka nebo jestli by nemohl zvonit třeba volný pístní čep nebo kroužkou nebo něco díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2014 13:43
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, těžko říct zkus vyměnit svíčku jestli Ti nenaráží do pístu. Čep by nezvonil a klikovka s tím jsem se nesetkal. Mám dvácu z roku 1971 a pořád pojízdnou až letos jsem měnil lamely jinak bez závad a to jsme se na ni učili tři jezdit. tenkrát mě bylo 12.
Datum: 31. srpna 2014 13:43
 Ahoj draci, příjdu si jako naprostej kokos  Babetta 210, jezdila krásně, akorát chcípala při zastavení a zahřátém motoru. Tak jsem rozebral spojku a vyčistil. Pak se zkouším nahodit motor a nic. Rozběhové čelisti zaberou, ale jako by nebylo dost síly aby otočily klikovkou. Našel jsem video https://www.youtube.com/watch?v=4W_9i65vTgQ a přesně to se mi dějě. Nic jsem nezměnil a najednou to dělá tohle, prosím o nějakou konstruktivní odpověď. Díky moc a plno krásných km  Kobe
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2014 16:28
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Tak jsem provedl obroušení a prostě nic, nevim fakt už jak to udělat.
Datum: 03. září 2014 16:28
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Mrknu na to obroušení, jenže oni ty rozběhové jsou původní  Ale i tak děkuji za radu
Datum: 03. září 2014 12:45
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 Treba obrusiť roozbehove spojky môžu opierať na bokoch o bubon a už to nestači k štartovaniu som tento problem nevedel vyriešiť asi rok a potom som na to prišiel ako na obrázku https://imagizer.imageshack.us/v2/464x348q90/540/YlW85t.jpg lebo spojky z druhovýroby sú strašne nepresné
Datum: 02. září 2014 22:41
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Ahoj chlapi, tak mám zajímavé rozuzlení  Zkusil jsem tu křídu jak mi karlos poradil. Ale změna, ne. Tak jsem zkoušel dál až jsem přišel na to, že když vyndám svíčku tak spojka zabírá krásně a píst si jezdí jak na kluzišti. Jiskru to také hází. Vrátím svíčku zpět, dotáhnu rukou. Světe div se, spojka zase nezabírá, sem tam cukne ale klikovkou to ani nehne  Tak co si o tom myslíte?
Datum: 02. září 2014 12:55
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 to já taky používám tecničák a nebo jiná odmašťovadla ale je to stále ropa........a stejně to klouže než si to sedne
Datum: 02. září 2014 9:19
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Ahoj, tu křídu mohu zkusit, jde mi hlavně o to, jak je možné, že předtím to bylo v pohodě a najednou nic. Jinak vždy než spojky dám dohromady, tak je odmašťuji techničákem.
Datum: 01. září 2014 8:12
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 jak do toho šáhneš,tak už jen rukama svou mastnotou je umastíš a pak to klouže.............taky jsem dělal gufera,žádnej olej ale jak na to sáhneš tak kloužou.............tak jsem vzal křídu a světe div se ,ono to funguje
Datum: 31. srpna 2014 13:55
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Ještě jsem zapoměl dodat, že pružinky a obložení je v pořádku. Díky
Datum: 30. srpna 2014 15:53
 Zdravím, koupil jsem kolečko 10 zubů a zjistil jsem, že řetěz dře o karter o dotýká se matky, je příliš velká. Existuje nějaká originální vymezovací podložka a menší matka, nebo se to nějak zbastlí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2014 15:55
Jméno: pepa
IP: uživatel17543
 Pod. kolecko dej od motoru este 1 upravenou zajistovaci podlozku. Horsi to je s jistenim nej spusob je obrousenou matku heftnout svarem
Datum: 30. srpna 2014 15:55
Jméno: Nesqvik
IP: uživatel17415
 Zdar draci mám tu takový problém.. Nevíte čím, by mohlo bý to že když se mi na Jawce 350/354 ohřeje spojka tak jedu dám jedna, dvě a zmáčnu spojku dám tři a páčka se nepustí.. prostě spojka zůstane seplá.. Dělá to jenom když se ohřeje.. za studena jede pěkně. Je tam nová spojka Ferodo. Ale prostě zmáčknu páčku dám trojku a páčka zůstane viset. Jako dá se jezdit normálně když je tam poloautomat, ale potřeboval bych vědět jestli se s tím někdo setkal a čím by to mohlo být? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2014 9:16
Jméno: Nesqvik
IP: uživatel17415
 Díky moc. Zkusím. A ano zůstane rozeplá.. Já sem se nějak přepsal.. Díky moc zkusím ..  Kdyžtak se ozvu
Datum: 31. srpna 2014 9:16
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ešče omluva za nekerej překlep. Ty písmenka sú moc malý a negdy si nevšimnu, bár aj to po sobě čtu!!!
Datum: 31. srpna 2014 7:52
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Nesqik! Standy nemyslí, že bys neco přepdělával, ale ten poloautomat. Ale k dotazu. Pokud se dá jezdit s poloautomatem, tak závady možú byt v lanku, v páčce nebo řadící páke ide ztuha a pružiny ju nezvednú. Já bych to skúšal bez pravýho deklu a spojku bych za opatrnej jízdy vracel kombinačkama. Ešče detail. Esli sem dobře pochopil ty Tvoje informace, tak pokud zostame páčka viset, toš je spojka rozeplá néé seplá! Tak to vidím já. Možná se pletu! Toš tak.
Datum: 31. srpna 2014 7:40
Jméno: Nesqvik
IP: uživatel17415
 Jakým přepákováním.. ? Já jsem pouze měnil spojové lamely.. Byly tan staré a ty jeli krásně ale potom to nebylo ono klouzalo to a tak jsem vyměni lamely a zezačáku to šlo ale teď to začalo dělat tohle.. Olej bych řekl že dobrý.. Zas tak řidkej není..
Datum: 30. srpna 2014 20:23
Jméno: pepa
IP: uživatel17543
 A co moc ridkej olej to by vysvetlilo tu zavislost na teplote olej se ohreje zridne tak ze nemaze a spojka neklouzne ps nemas drazky od lamel na spojkovem kosi?
Datum: 30. srpna 2014 12:18
Jméno: standa
IP: uživatel17546
 Viděl bych vadu v uložení toho mechanismu přepákování od řadičky ke spojce...někde to tam bude zatuhlý či nějak vydřený...a nebo uložení celý řadičky/nakopávačky,ale to by pak asi zlobilo furt...
Datum: 30. srpna 2014 11:16
Jméno: lukin97
IP: uživatel17211
 Zdar, draci, jak mám správně namontovat zapalování, poraďte prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2014 7:29
Jméno: standa
IP: uživatel17546
 Ad1)budeme vycházet ze situace,že máš nepoškozenou kliku s nepoškozenym kuželem a je vsazen vhodný aretační kolíček. Ad2) vezme se rotor zapalování,nasadí se tak aby kolíček zapadl do drážky,přimáčkne se rukou do kuželu,eventuelně trochu přibouchnout dlaní a v tuto chvíli je dobré se přesvědčit že rotor sedí ok a nešmajdá. Ad3) vložíme vačku drážkou do drážky,použijeme vhodně dlouhý šroub M5 s podložkou a utahneme vačku s citem třeba stranovým klíčem - není nutné to zarvat nadoraz,stačí opravdu s citem. Ad4) vložíme stator ve správné poloze (kladívko nad vačkou) ,odmáčkneme kladívko aby se neohlo o vačku a zasuneme stator do motoru,otočíme tak,aby byla horní cívka tak 1-2mm před přepážkou,uchytíme šrouby s držáky,zašroubujeme,ale neutahujeme,přesvědčíme se,že stator sedí rovně,levou rukou držíme stator zatlačený rovně v motoru ,pravou rukou utahneme šrouby. Zajistíme aby cívky měli vhodnou vzdálenost od rotoru,v HU nastavíme 4 desetiny na kladívko - toto je výchozí nastavení,pokud je vše v pořádku nic nekope,nešmajdá a klika nelítá v ložiskách tak motor pojede v podstatě hned na maximum,ale je dobré ještě jednou překontrolovat předstih,odtrh,zda vačka zvedá kladívko tak jak má a jen v HU... dle chování motoru přidat a nebo ubrat předstih... žádná věda ... stručně by se to dalo napsat tak,že rotor dáme na kliku (blbě tam dát nejde) a utahneme ho,vrazíme tam nějak normálně stator(v podstatě tam blbě dát taky nejde,neutáh bys ho) a utahneme ho. Pak nastavíme vhodné hodnoty odtrhu a předstihu ... snažil jsem se to napsat obsáhleji...
Datum: 30. srpna 2014 7:29
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Čím to je že můj fichtl nemá spodek ? a když jedu fakt uplně pomalu a dám plnej tak se to zbluje :/ může to být tím že mám hlainu tak o 1,5mm víš? jinak zapalování vape to jsem skousel snad na všechny polohy a líp už to nejde seřídit
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2014 11:31
Jméno: standa
IP: uživatel17546
 Díry odzkoušej odecpa/přicpat dle chování motoru...
Datum: 30. srpna 2014 11:31
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Dobře děkuji za radu jo a v tom víku je taky díra mam ji tam nechat nebo odskoušet jak to pujde líp?
Datum: 30. srpna 2014 11:14
Jméno: standa
IP: uživatel17546
 Určitě dej víko na sání a utěsni ho,to bude ono ... plus ta vysoká hladina
Datum: 30. srpna 2014 11:04
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Stando mám origo filtr bez toho vrcniho vicka a vyfuk čínu za 600 takze mam srovnat plovak a pak skouset streba nasadit to vykona na sani atd ?
Datum: 30. srpna 2014 10:16
Jméno: standa
IP: uživatel17546
 Hladina je na 100% vysoká,dále to muže dělat i výfuk (máš serii či rezo?) a pak to muže způsobovat i odpor sání a celkově neodladěná soustava karburátor-filtrbox .... taková kombinace neodladěný Hikone + tjunink "sportovní" filtr je 100% záruka,že to dole nepojede
Datum: 30. srpna 2014 6:30
Jméno: d.d
IP: uživatel17545
 1,5 mm je docela nadstandartne vysoka hladina
Datum: 29. srpna 2014 21:57
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Jinak na jedničku jede až moc ale ta 2jka a 3jka už moc netaha od spoda ale jak se dostane do otacek tak to jede dost
Datum: 29. srpna 2014 19:30
Jméno: seboh
IP: uživatel17233
 Zdar draci. Mám Babettu 207. Je po výbrusu a po výměně gufer, ale je s ní problém, že na volnoběh naskočí jen když mám šroubek směsi přikroucený na maximum. Do otáček nejde vůbec  co s tím může být? Tyristor i indučku jsem zkoušel přehodit z funkční babety ale beze změny. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2014 14:12
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 to že je po výměně gufer neznamená že těsní...........ve spojce jsem preventivně měnil gufero (které neteklo ) dal jsem nový a chcalo jak ........
Datum: 31. srpna 2014 14:12
Jméno: pepa
IP: uživatel17543
 V elektice to neni bere ti falesnej vzduch anebo je prilis opotrebeny vybrus
Datum: 29. srpna 2014 15:34
 zdarec draci! mám tu takovej problem jawa 20 mi nejde do otáček a když se chci rozjet tak vynecháva díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2014 16:56
 Nastavil jsem předstih a je to ok
Datum: 29. srpna 2014 16:56
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Čau, začal bych tryskama (vyčistit), co filtr? Bez něho to jde dobře do otáček? Když jo, tak vyfoukat. Zkontroluj hladinu v plovákový komoře. Pak třeba když to furt nepůjde tak zkus ještě vyměnit svíčku, nastavit předstih atd. Hodně zdaru.
Datum: 29. srpna 2014 14:19
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Zdravim Draci, chtěl bych se poradit. Dělám renovaci Pionýra (21) a zjistil jsem, že rám jde trochu k jedný straně. Jedná se o tu část, co vede zpodnádrže k tomu jeklu napříč. Přední krk a kyvka je OK. Mám takový pocit jestli to třeba taky nemůže být chyba výroby (jekl je svařenej ne kolmo, ale trochu k tý straně pootočenej - teda doleva). Setkal jste se někdy někdo s tím? Je to Pionýr na silnici, občas i terén a jezdil supr. Moje otázka teda zní: nechat nebo jinej rám? Díky za odpovědi. Ať to jezdí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2014 21:33
Jméno: standa
IP: uživatel17544
 Ohřát a narovnat. Měl jsem podobnej problém. Jeden tlumič byl skoro natvrdo zatuhlej a asi i přirezlej a druhej zas hluchej vyteklej,šel skoro naprázdno a rám se ohnul k tomu měkkýmu a zkroutila se i kyvka. Kyvku sem srovnal zastudena,rám sme ohřáli a narovnali. Moc sem to nekoumal. Bez držení řidítek při zaaretování plynu mi jede rovně klidně i delší dobu,i náklon do zatáčky bez držení v poho,,,tak jsme to asi udělali dobře i od oka... když je rám ok,tak to musí jet rovně bez držení řidítek ... nesmí se nijak kroutit ani naklánět ...
Datum: 28. srpna 2014 21:33
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
Posl.aktualizace: 28. srpna 2014 7:15
Jméno: standa
IP: uživatel17544
 Pepa mluví řečí jiného kmene,trochu sem nepojmul jaký vape myslí. Ale ty řešíš toto - když budeš vape používat pro závody,a bude furt točit naplno,tak musíš ukostřit ty dva žlutý vývody(světla) jinak se roztaví a ukápne stator. U použití pro cestování to není nutné řešit a nebo to mužeš zapojit přes zadní světlo 20W verze zapalování,kde se v prostřední poloze zadní světlo (svorka 58 ve vypínači v masce) ukostřuje. Pak to ovšem bez světel netroubí.
Datum: 28. srpna 2014 7:15
Jméno: pepa
IP: uživatel17543
 Vape ma jen vyvod na napajeni svetel stejne jak oroginal zbytek instalace je nechan puvodni .pozor vape na zavody mema svetelnyokruh a na serii nema co delat
Datum: 28. srpna 2014 3:01
Jméno: d.d
IP: uživatel17542
Datum: 27. srpna 2014 20:31
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 na kostru
Datum: 27. srpna 2014 20:28
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Čau, koupil jsem si ty nové replikové lamely a ty se mě strašně lepěj na spojkovej koš, mezilamelu, a tu pokličku. Sou tam jak přisavky. Ta vrchní poklička spojky ani rukou nešla dolu jak byla přisata. Prostě to i přes zmáčknutou spojku zůstává slepený a při zařazená to dost v převodovce dost křupne. Nevíte co stím? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2014 14:09
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 nemáš za co, to jsou zkušenosti za léta dřiny a odříkání
Datum: 02. září 2014 14:09
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Jinak marquee moc děkuju. Asi stim rozpouštěnim mosazi a bronzu máš pravdu
Datum: 30. srpna 2014 10:32
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Mam tam právě ty normální údajně korkový. Ferodo to stopro neni.
Datum: 30. srpna 2014 10:27
Jméno: standa
IP: uživatel17544
 A nenahulákal jsi náhodou nový feroda na spojkovej koš bez probroušení natvrdo i když tam moc nechtěli??
Datum: 28. srpna 2014 21:36
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 no ty vo.e to je rada nad zlato až na to že specifikace GL5 rozpouští bronzový a mosazný futra  , tak to ve fichtlu bude fakt paráda fungovat.... než vypustíš takovejhle blábol chtělo by to trošku znát specifikace olejů
Datum: 28. srpna 2014 10:33
Jméno: martin
IP: uživatel17541
 řešil jsem lepení spojky a zkusil jsem změnit olej. chování spojky se výrazně zlepšilo. převodový (hypoidní) olej s specifikací GL 5, třeba mogul trans 90H
Datum: 27. srpna 2014 5:36
 Zdar draci má někdo zkušenosti s úpravou motoru čz 125/476
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2014 20:50
Jméno: Honza
IP: uživatel17088
 Bohužel to není tak jednoduché. Podívej se na Almet a zjistíš, že ty písty se neliší jen průměrem. Takže píst z 477 nejde použít.
Datum: 05. září 2014 20:50
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Prevrtanim na pisty z 477 ziskas ctvercovou 150-ku. 477 ma vetsi zdvih (58mm u 476 vs 65mm u 477).
Datum: 02. září 2014 8:47
Jméno: pepa
IP: uživatel17543
 A vetsi objem nema prave 477?a 516 je blbost i origo. 516 ram s tlumici ten vykon nebral natoz tlumice z kejvacky ta motorka je holt lacina a je to videt na vykonu
Datum: 28. srpna 2014 3:14
Jméno: Veace
IP: uživatel17414
 Nejlip udelas kdyz sezenes prevrtanej motor 125/476 na vetsi objem
Datum: 27. srpna 2014 22:48
 To bych nedělal. Jednak ten motor z 516 není takový zázrak, a druhak podvozek je na ten motor těžce nedostačující.
Datum: 26. srpna 2014 20:43
 čau asi to tak dopadne, ale uvažoval sem nabízí se mě motor z čz 516 s té závodní tak že bych tam ten připasoval
Datum: 26. srpna 2014 12:03
 Zdar. Asi nejlevnější, nejjednodušší a ve výsledku nejlepší bude dát kliku, válec, píst atd z 477.
Datum: 26. srpna 2014 6:09
Jméno: Veace
IP: uživatel17414
 Chlapi jakou cenu by mohl mit karburator z trindy 350/640 jikov 2855, origo zadna kopie...?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2014 22:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Protoze ty Jikovy uz jsou dneska pekne vyhoneny... Ale lepsi tahle nova kopie nez vyhoneny original.
Datum: 30. srpna 2014 22:59
Jméno: mick
IP: uživatel16067
 Bakoun: nejake zkusenosti? Ja mam ten s napisem JAWA a nemuzu si stezovat, spotreba oproti puvodnimu Jikovu (se stejnym nastavenim) klesla o 1,5L a motorka ma lepsi prubeh vykonu...
Datum: 28. srpna 2014 11:12
Jméno: Veace
IP: uživatel17414
 Tyjo a ja se ho nemuzu za peticento zbavit...
Datum: 27. srpna 2014 22:38
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Tu "lepsi"kopii bych dal do uvozovek.
Datum: 27. srpna 2014 16:50
Jméno: mick
IP: uživatel16067
 Konkretne primo v jawe 1210kc s dani...ale uz to neni Jikov, ale jeho lepsi kopie.
Datum: 26. srpna 2014 15:59
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, cena nového karburátoru na 350/640 je zhruba 1350 kč.
Datum: 26. srpna 2014 11:45
Jméno: ...
IP: uživatel15903
 Zdravím. Řešil jste někdo vyhřívané rukojeti na ČZ 175/477 ? jezdím každý den do práce a docela by se mi to hodilo. Kdyby měl někdo nějaké zkušenosti tak prosím napište. Chtěl bych koupit sadu a jen namontovat. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2014 6:11
 Rozdíl je určitě jiný. Dneska pujdu do garáže, tak šuplerou změřim průměr řídítek na velké motorce a porovnáme, jestli je to stejné s 477. Kdyby bylo, tak by to šlo namontovat v pohodě.
Datum: 26. srpna 2014 6:11
Jméno: ...
IP: uživatel15903
 No já právě nevím jaký průměr koupil. Protože si myslimze rukojeť plynu je širší než ta druha , nebo ne ?díky všem za odpovedi
Datum: 26. srpna 2014 0:59
 Čoveče nevím. Na motorce byly už když jsem ji koupil. Jsou to asi ty nejobyčejnější, mají pouze dva stupně výkonu. Ale plně dostačující. Není to teda na číze, ale poznatek s blasterama jde aplikovat i na jiné moto.
Datum: 25. srpna 2014 22:03
Jméno: ...
IP: uživatel15903
 Kolecko: jaký máš přesně typ ? Díky
Datum: 25. srpna 2014 20:25
 Oxfordy jsou dobrý. Já si vyhřívané hefty docela chválím. Ale bez blasterů to skoro nemá smysl. V zimě mi sice hřejou hefty, ale fouká na prsty. Tak jsem tam dal blastery a už je to OK.
Datum: 25. srpna 2014 16:15
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Docela si chválí vyhřívané gripy od značky Oxford, taky se je chystám koupit.
Datum: 25. srpna 2014 8:12
Jméno: ...
IP: uživatel17539
 Zapomel jsem napsat. Mam 12v Vape
Datum: 24. srpna 2014 19:08
 Zdar. Máš origo dynamo?
Datum: 24. srpna 2014 18:01
 Zdar draci, chtěl bych se zaptat jestly někdo neví číslo barvy na čz 175/477 žlutá ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2014 20:50
 Díky
Datum: 07. září 2014 20:50
Jméno: pepa
IP: uživatel17027
 http://www.veteranforum.cz/photo.php?photo=photos/0811034344.jpg Tady ji najdeš. jinak RAL číslo by mělo bejt 1028
Datum: 01. září 2014 15:32
Jméno: lassy
IP: uživatel17538
 Zdravím, mám cz 175 477 jak dám trojku začne skákat. Neměl někdo takový problém. Čeká mě asi půlení, co? Je možné použít převodovku z motoru cz 175 487
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2014 18:03
 Zdar. Půlení Tě nemine. 487 převodovka je až na kulisu shodná.
Datum: 24. srpna 2014 18:03
Jméno: abc123
IP: uživatel13546
 Neví někdo jestli se dá jeste sehnat originál (nebo náhrada) rozpěrné pouzdro do přední vidlice na 175/477? Zatím jsem narazil jenom na ty krátké 15mm. Ale potřeboval bych 23mm. Kdyžtak můžete poslat rovnou odkaz. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2014 15:34
Datum: 01. září 2014 15:34
 Zdravím, potřebuji pomoci s určením roku výroby j550. Motor má číslo 31648 sťítek nečitelný  Díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2014 11:30
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 mám 13600 a rok 1956
Datum: 24. srpna 2014 11:30
|



|