slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: King2      IP: uživatel13609    
Zdravím,mám babetu 228 tu letištní bez odpružení vzadu,jinak stejná jak 208.Když jsem jel tak 14 dní ze školy z ničeho nic přestala jet tak jsem dal ruku na sání pod nádrž aby si natáhla víc vzduchu tak jela ale jakmile jsem ruku sundal už nejela tak jsem jel 10km s rukuo pod nádržou jak osel.Doma jsem vyčistil karbec všechno profoukal a utěsnil hlavu.Nepomohlo to tak jsem na hulváta narval do sání hadru a babeta jede o dost líp jak před tím.Tak nevím čím to je ani mi to nějak nevadí ale nechápu jak to jede bez vzduchu??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: King2      IP: uživatel13609    
O víkendu na to mrknu nechcu se teď v těch prvních horkách trmácet narvanym motorákem do školy.Ale děkuju!
 
 
Datum: 18. dubna 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě jsi dobře pročistil všechny kanálky v karbecu vcetne trisek? a taky musis mi dobre nastaveny karbec... ja ma sroub bohatosti povoleny o jednu a pul otacky.... kolik mas?
 
 
Datum: 17. dubna 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
přisává ti to vzduch někudy jinudy ( falešný vzduch) koukni na těsnění a na gufero pod zápalkem
 
 
Datum: 17. dubna 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel7996    
zdar draci jak pojede babetta kdyš tam dam karbec z 21 fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 20:28
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
dej tam karbec s kolenem z 555tky,rozteč šroubů odpovídá,jen to musíš krapet zatěsnit. Já jsem si ho tam dal a jsem v sedmém nebi !! ,,babeta jede do kopce 40 a po rovině i 65 jako nic " !!!! :-)
 
 
Datum: 02. dubna 2012 20:28
 
 
 
 
Jméno: Splash01      E-mail:      IP: uživatel13375    
Zdar draci. Zase potřebuju pomoc. Dnes jsem si koupil Babettu a chcu to přihlásit na mě. Mám od toho kupní smlouvu, velkej a malej techničák. Je to ještě přihlášený na toho borca u kterého jsem to koupil. Co mám udělat? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 18:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13528    
No a ...tak má Babetu s TP.....znám takle jak Stadiona S22 tak i Babety....dělali na to docela luxusní malý značky o velikosti občanky..... budou to starosti navíc,ale nějakou dobu se to dělalo/muselo dělat...
 
 
Datum: 01. dubna 2012 18:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už jsem psal že před lety byla možnost postavit všechny mopedy na TP .. hyper aktivní lidé si to udělaly a ty jsi zrovna jeden takový kousek koupil... takže z toho nedělej vědu ani něco extra.. prostě je to k hovnu ;-) ...
 
 
Datum: 01. dubna 2012 15:39
 
 
 
 
Jméno: splash01      E-mail:      IP: uživatel13525    
No, já to taky nechápu proč to je přihlášený, ale ty papíry (velkej a malej techničák) mám v ruce...
 
 
Datum: 01. dubna 2012 15:23
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja babettu s TP som este nevidel ale stellu uz viac krát, nechápem proc to prihlásili na znacky... ale na SR to bude povinné od 2013
 
 
Datum: 01. dubna 2012 15:07
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
No já se o babety nijak extra nezajímám a myslim že když uděláš anketu tak většina bude nad babetou s TP taky kroutit hlavou :-D
 
 
Datum: 01. dubna 2012 14:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
typeg tak to vypovídá o tom jak malé děcko jsi když jsi tolik věcí ještě nevidel ;-)
 
 
Datum: 01. dubna 2012 12:23
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel9482    
No ten borec to měl hlavně odhlasit a přihlásit na tebe nebo ne? :-D
 
 
Datum: 01. dubna 2012 10:30
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Ty vole, tak to ta babeta má i SPZ jo? To jsem teda ještě neviděl:-D
 
 
Datum: 01. dubna 2012 0:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
borec byl před lety moc aktivní a postavil to na papíry... jeho blbost a ted tvoje starost s přepisem.. klasika.. musi na evidencku a pak na DI přepsat na sebe... a nezapomen pojistit
 
 
Datum: 31. března 2012 22:58
 
 
 
 
Jméno: Splash01      E-mail:      IP: uživatel13375    
No já se taky divil když mi ten borec předával velkej a malej techničák.Je to právě ještě hlášený na něho. Tak jak postupovat při přepisu na mě...
 
 
Datum: 31. března 2012 22:44
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Velkej a malej techničák k babetě??? Co vim tak je na babetu potřeba jenom pojistka.
 
 
Datum: 31. března 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13362    
Měl bych dotaz - jak je to s babetou , když chci jezdit po silnici? Stačí ji jenom pojistit v pojišťovně podle výrobního čísla, nebo musim mít i nějakou tu kartičku? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2012 18:50
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13467    
ještě jednou díky jen jsem se chtěl ujistit, aby nebyl nějakej problém, protože sem teď udělal papíry na auto(na moto nemám), tak aspoň zlegalizuju babetu, tu s "B" můžu řídit
 
 
Datum: 23. března 2012 18:50
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13074    
Kartičky tiskne http://www.motomaxsro.cz
 
 
Datum: 23. března 2012 8:42
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13074    
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=80298&fid=21&p=1#goto3561068
 
 
Datum: 23. března 2012 6:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nějaká kartička nikono nezajímá a kdyžtak dáš google.cz a kartičku si vytiskneš a čísla napíšeš propiskou,ale nikoho to nezajímá
 
 
Datum: 22. března 2012 19:10
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13074    
Hoj,ptal sem se na policajtech jak to je s babetou. Zelená karta a kartička. Pokud nemáš kartičku tak nějaká firma dělá duplikáty,pošleš čisla a oni ověřijo aši to neni kradeny a vystaví ti duplikát.http://www.poradte.cz/auto-moto/5250-moto-babeta-musi-mit-technicak.html. Jen pohledej kde se duplikáty dělají.
 
 
Datum: 22. března 2012 7:35
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13362    
jo ,moc díky
 
 
Datum: 21. března 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13362    
jo a ještě kdyby mě chytli tak jestli stačí ukázat pojištění (zelená karta), nebo chtěj i něco jako techničák (kartičku)
 
 
Datum: 21. března 2012 20:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
stačí jen pojistit,kartičkunepotřebuješ
 
 
Datum: 21. března 2012 20:48
 
 
 
 
Jméno: carrp ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci mam dotaz mám babetu 207 a nechce mi jet jak mile dám sitič nechám to zahřát jedu sitič se uplně otevře jak dam plný plyn a babeta strácí otáčky a nejde žádam o radu předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: carrp ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty jsou v pořádku čisté
 
 
Datum: 21. března 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: corny      IP: uživatel11098    
Tohle mi dělala když byly ucpaný trysky;-)
 
 
Datum: 21. března 2012 17:35
 
 
 
 
Jméno: carrp ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok díky moc za tip
 
 
Datum: 20. března 2012 18:23
 
 
 
 
Jméno: Olaf      IP: uživatel13427    
Zdarec zešteluj si vzduch dotáhni šroubek na max a pak ho povol o jeden a čtvrt otáčky a pak šteluj volnoběh mělo by to fungovat
 
 
Datum: 20. března 2012 10:23
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel12041    
K řidičáku na auto je taky řidičák na A1 nebo AM? Prý to platí až od 19. ledna 2013. A motorka prý musí mít automatickou převodovku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2012 10:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to tak jak píše Jenco...je to typ převodovky, a vzhledem k tomu, že se převodový poměr mění automaticky, tak je to automatická převodovka...a to že se převodový poměr mění spojitě, na rozdíl od klasické stupňové převodovky, je zde uplně jedno...ale asi tomu moc nerozumíme, jak píšeš...:-D
 
 
Datum: 18. března 2012 10:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
toreto: podla mna netusís ako funguje variator len uz si to niekde pocul... je to bezstupnová automatická prevodovka, vplivom na otáčky sa mení priemer remeníc, teda sa mení prevodový pomer...
 
 
Datum: 18. března 2012 10:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Toreto: Odborníku, skůtr nemá automatickou převodovku? A co teda má? Hydropohon? Nebo snad elektromotor?
 
 
Datum: 18. března 2012 10:34
 
 
 
 
Jméno: toreto801 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je vidět jak tomu všichni rozumíte :-D no nic, to nebudem řešit.. akorád že skůtr nemá automat to nikomu asi neva co...
 
 
Datum: 17. března 2012 19:43
 
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude A1, ale musi byt s automatem, takže většina skútrů, ale třeba taky Gilera DNA ;-)
 
 
Datum: 17. března 2012 16:38
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
toreto801: Tak to mě teda opravdu zajímá co v té Babettě mám za spojku? :-D Mimoto, copak tedy značí originální nálepka z výroby "automatic"? :-D
 
 
Datum: 17. března 2012 15:02
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
toreto801 ®: když to samo řadí rychlosti, tak to není automatická převodovka? a co tedy? hrací skříňka? domeček pro panenky? Dám ti radu, až se v patnácti budeš rozhodovat co dál dělat, tak rozhodně ne automechanik, nebo mechanik jednostopých vozidel. Bál bych se pak dát auto do servisu aby jsi to náhodou nespravoval ty.
 
 
Datum: 17. března 2012 12:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
libor: jo, ale podle novely zákona, která vstoupí v platnost 19.1.2013 je to trochu jinak. Dostaneš jednak řidičák skupiny AM, a navíc ještě řidičák skupiny A1, který je omezen na vozidla s automativkou převodovkou. Takže s Bčkem budeš moct řídit 125ccm skůtry...
 
 
Datum: 17. března 2012 8:53
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13058    
já teď finišuju s autoškolou a ptal jsem se instruktora jak to teda je a on mi řek, že s řidičákem "B" se může řídit i AM což je moped - tim pádem i babeta, jo a musí to mít rychlost do 45 km/h
 
 
Datum: 17. března 2012 2:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
toreto: Babetta 210 je teda co? A i variátor je automatická převodovka...
 
 
Datum: 16. března 2012 22:56
 
 
 
 
Jméno: toreto801 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele tak sory...teď koukam na net a už to ty dementi cpou i do motorek... :/ ale rozhodně ne do obsahu 50 - 125 ... až tak 500 a vejš.. např Aprilia Mana ale babeta rozhodnˇ%e neni automat.. ;-)
 
 
Datum: 16. března 2012 22:46
 
 
 
 
Jméno: toreto801 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele tome... tak jestli řikአtomu automatická převodovka.. :-D tak to je zlý už..
 
 
Datum: 16. března 2012 22:41
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
toreto801 ®: jsi v životě neviděl babettu 210? Možná to chce občas vyjíd do toho světa co vidíš za oknem, pak by jsi třeba někdy viděl motoru s automatickou převodovkou :-D :-D V novele zákonodárci schválili změnu předepsanou směrnicemi Evropského parlamentu a Rady 2006/126/ES, podle které bude možné s papíry na auto automaticky řídit i jednostopé stroje do objemu 125 ccm s automatickou převodovkou
 
 
Datum: 16. března 2012 22:21
 
 
 
 
Jméno: toreto801 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sory za překlep...variátor*
 
 
Datum: 16. března 2012 20:58
 
 
 
 
Jméno: toreto801 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no skůtr má varator... ale to neni podmínkou aby to bylo bbez řazení... klidně pařízek
 
 
Datum: 16. března 2012 20:13
 
 
 
 
Jméno: Ondra10      IP: uživatel10860    
tam je mysleno skůtry atd. ne? :-) a skůtry mají automat nebo ne?
 
 
Datum: 16. března 2012 19:43
 
 
 
 
Jméno: toreto801 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele motorku s automatockou převodovkou sem eště nevidĚl :-D dyŠtak nás pouč.. :-D jinak je to A1 k autu..a kdyby si se kouk tak to tu bylo asi převČírem..
 
 
Datum: 16. března 2012 19:26
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci .. mam takovej problem no ne ja ale nekdo jinej .. babeta 210, jede jenom 40 km/h uš u 35 km/h se začne dusit, karbec je čistej jede to o neco lip ale stejne se dusi, ale bez teho krytu sani jede jako šlak,, tak v čim može byt problem ? .. a ješte nevite o nakym vraku pava ? nebo stadionu ? nekde, neche se me prohližet celej net.. dikec za rady a odkazi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2012 15:37
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě je to blbost, sorry.. ale je to jen můj názor... :-)
 
 
Datum: 15. března 2012 15:37
 
 
 
 
Jméno: corny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fakt to projde;-) na víšku měl cm určitě a na délku 3-4 cm a prošel
 
 
Datum: 15. března 2012 8:52
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
corny: dobře ti tak, proč tam dáváš takový malý mrdky ? to místo, kde má být molitan či drátěnka má aspoň rozměry tak 3cm na šířku, 1cm na výšku a 5cm na délku.. a navíc jak by to šlo přes ten celej rám přes karb do motoru.. mě se to zdá jako pěkná blbost.. když díra v rámu má průměr tak 1cm.. to samý koleno karbu.. ne-li ještě mín...
 
 
Datum: 14. března 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: corny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
´kekz: ten molitan měl tak asi 3cm? a byl asi cm širokej a vsálohoto a žádnej šušeň nebo co to píšeš to nebyl;-)
 
 
Datum: 14. března 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tom sorry, měl sem tam zobrazený jen svoje jméno a nic víc tak sem se zeptal.. :-D jináč Měl jsem babettu 207, kámoš taky, ještě jsme spravovali kámošovi babettu 210. Všechny tři tam měly jakýsi starý, rozpadající se a plesnivý molitan. Je fakt, že je to možná jen "tuning" předchozích majitelů.. fakt nevím.. :-)
 
 
Datum: 14. března 2012 20:02
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TOM : co potřebuješ ? :-D
 
 
Datum: 14. března 2012 19:59
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
DAN : Jojo, tak tam hoď drátěnku do toho filtru ;-) Jinak ložiska na klice na to nemaj sebemenší vůli.. pokud ti to ve vyšších otáčkách chrastí a cinká, můžou to být už vymlácená ložiska na klice, nebo klikovka, nebo také jen píst. pouzdro na klikovce.. dále to můžou být pístní kroužky, nebo už to chce výbrus.
 
 
Datum: 14. března 2012 19:59
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
kekz ®: nevim jestli se někdy dával do babetty molitan, ale já se zatím setkal jen s drátěnkou (v příručce označováno jako kovové pletivo) namočené olejem
 
 
Datum: 14. března 2012 19:45
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak s tim molitanem se to furt dusi (a vic) a bez filtru to jezdi jak drak .. može to byt ložiskama na nalice ? (ve večich otačkach to jaksi chrči a cinka)
 
 
Datum: 14. března 2012 18:03
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
corny: takže zaprvé, do originálů se dával takový molitan ;-) žádná drátěnka... a když tam nedáš molitan o velikosti 1cm tak ti asi nevletí do rámu a z rámu do karbu a z krabu do válce... to je totální blbost.. tos tam musel mít fakt nějakej šušeň molitan aby tama prošel ..
 
 
Datum: 14. března 2012 14:31
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ono tam nic nebylo :-D .. sam sem si řikal, přece tam neco musi byt, ¨byla by to blbost kdyby tam nic nebylo .. a može to byt tim ? že se to dusi v otačkach ?
 
 
Datum: 14. března 2012 9:11
 
 
 
 
Jméno: corny      IP: uživatel11098    
V originále by tam měla být něco jako drátěnka;-) a hlavně tam nedávej molitan nebo tak něco,vsaje to dovnitř a spálí se to v motoru,už se mi to taky stalo....;-)
 
 
Datum: 14. března 2012 8:47
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ještě lepší by bylo tam pak něco dát, aby to nesálo bordel. Jemný prach na silnicích, který ani nevidíš a pokud jezdíš po polňačkách tak tam dej něco určitě.. tam se práší fest.. toto všecko ti snižuje životnost motoru a dost rapidně. doporučuji tam zkusit narvat nějakou dobře propustnou houbu na umývání nádobí, aby se to nedusilo... Nebo pokud jezdíš na silnicích tak aspoň drátěnku.
 
 
Datum: 14. března 2012 7:25
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
K tý babettě... u rámu jak je ta hliníková "trubka", která vede z rámu, to je filtr. Oddělej ho a vevnitř bys měl mít kus molitanu nebo co to je, tak jej vydělej a zkus to.
 
 
Datum: 14. března 2012 7:18
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel13329    
Zdar kluci potřebuji poradit s babetou 210.Problém je v tom, že když se rozjíždím tak bezproblémově se rozjedu, ale nedosáhne větších otáček pro správné zařazení dvojky.Prosím o radu a za každou radu předem děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2012 15:59
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13362    
zkus karburátor jestli se ti nedáví (chudá směs), skontroluj zapalování - jestli nechce doladit aby šla do otáček, ale dost často dělaj problém spojky hlavně ta na druhou rychlost- kde často prolíná olej z převodky kvůli netěsnýmu guferu, takže by asi nebylo na škodu odmastit a vyčistit spojky, a taky záleží na tom jaký maš čelisti na druhym převodu- jestli těžký nebo lehký- podle toho taky babeta řadí, jestli se nepletu (kdyžtak mě opravte) tak lehký jsou spíš na rovinky a těžký do kopců - nebo obráceně? :-D (prostě jedny zařadí dřív dvojku, jedny pozdějš)
 
 
Datum: 09. března 2012 15:59
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel13329    
A ještě musím dodat že pocukává.
 
 
Datum: 08. března 2012 17:20
 
 
 
 
Jméno: krocan      E-mail:      IP: uživatel13313    
čau lidi, nevíte někdo z čeho je tohle světlo i s tou maskou? nebo kde se dá koupit? odepište díky http://img217.imageshack.us/img217/4035/jawa5004fi4.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2012 13:19
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel7996    
babeta korado
 
 
Datum: 04. března 2012 13:19
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
 
 
Datum: 29. února 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel13128    
Dobrý dne potřebovla bych vědět jestli když budu jezdit na jednorychlostní babete tak co musím mít sebou, pojštění je jasný ale co zbytek je poviný zrzátko,lékárničkaa žárovky? nebo co všechno musím mět? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2012 14:04
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13264    
Babeta je brána jako moped 49ccm a max rychlostí 40km/h stačí na to Am a zrcádko je lepší mít i když možná není poviné
 
 
Datum: 25. února 2012 14:04
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel9482    
Zdarec hele to co ti posílal erto už dávno neplatí, ten článek byl psanej v roce 2008. Tady máš něco novějšího, ale zdá se mi že už nemusí být ani výstražná vesta. http://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/povinna-vybava-motocyklu-2011-15747.html
 
 
Datum: 25. února 2012 11:29
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel13128    
Zdarec dík ale ještě potřebuju vědět jeslti je babeta braná jako moped nebo ne? a zrcátko je povinné nebo ne?
 
 
Datum: 25. února 2012 10:37
 
 
 
 
Jméno: erto      IP: uživatel1026    
 
 
Datum: 24. února 2012 23:08
 
 
 
 
Jméno: Toman      IP: uživatel11915    
zdravim nevite kde sehnat tahcometr na babetu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2012 16:49
 
 
 
 
Jméno: Toman      IP: uživatel11915    
no mam psal jssem uz hodne strankam jestli bude skladem a prej nekdy v budoucnu :-D
 
 
Datum: 17. února 2012 16:49
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
aha no tak chyba no máš smůlu teďkom.. :-D
 
 
Datum: 17. února 2012 16:38
 
 
 
 
Jméno: Toman      IP: uživatel11915    
a co ten napis skladem ne ?
 
 
Datum: 17. února 2012 15:21
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ty možná ne, ale spousta lidí jo... jináč http://www.a-zobchod-eshop.cz/a-zobchod/eshop/0/3/5/1530-T12-Tachometr-s-nahonem-Babetta není to origo, ale tacho to je.. :-D
 
 
Datum: 17. února 2012 15:05
 
 
 
 
Jméno: toman      IP: uživatel13240    
hm myslis ze bych sem psal kdybych nasel nekde naasel jsem ale nikde skladem
 
 
Datum: 17. února 2012 10:19
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sou všude, stačí umět hledat na netu :-)
 
 
Datum: 17. února 2012 7:23
 
 
 
 
Jméno: Toman      E-mail:      IP: uživatel11915    
diky ale raci bych novej
 
 
Datum: 16. února 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://motorky.bazos.cz/inzerat/14152301/Pionyr-Stadion-JawaStella-Stela-babetta-babeta-tacho.php
 
 
Datum: 16. února 2012 21:14
 
 
 
 
Jméno: chytil      E-mail:      IP: uživatel12443    
čao pasuje toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klapka_gilera_piago_rms2222.html na jawu 21 a mate stým někdo skušenosti ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2012 9:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13238    
To opravdu klobouk dolu,to ještě že jsem tě neodradil :-D Tvý stránky sleduju už delší dobu a je to fakt kus pěkný práce.....to je hlavně tim,že babetama se do nedávna nikdo nezajímal....proto je to tak zajímavý....moc ti fandim....a věř tomu,že takle začínal skoro každej,akorát ty máš to štěstí,že ses přes první neúspěchy prokousal dál....;-)
 
 
Datum: 17. února 2012 9:48
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Byl to muj první 2T motor co jsem měl rozdělaný, nikdy předtím jsem motor neskládal a o úpravách jsem nevěděl nic. Časování válce byl pro mě neznámý pojem, o vyústění přepouštěcích kanálů do válce jsem vůbec netušil, že to může mít na něco vliv. Výfuk? jeden pán mi řekl 27mm. Spodní komprese byla věc o který jsem nevěděl, že existuje. 19mm karburátor jsem dal protože jsem to vyděl na nějaké fotce. Vznikl z toho 5-kanálový klapkový válec. Zezačátku to jelo o trochu víc než sériovka a tak jsem začal zjištovat proč. Mít pátý kanál o 10° přečasovaný oproti hlavním kanálů nebylo ideální, jeho vysutění do válce v úhlu 90° taky pitomost. Pomocný přepouštěcí kanály načasovaný asi o 8° zase míň než hlavní. Komprese 7:1 nic moc, po zavření výfuku asi 5.5:1. Koleno k výfuku 11cm dlouhý, a takhle bych mohl pokračovat. Jak jsem začal vychytávat všechny mouchy, tak jsem se teprve učil. Až jsem na tom nepovedeným válci dosáhl 12000 ot/min a zatím největší rychlost. Byl jsem konkrétnější :-D Jo ještě bych dodal, že to nebyl pionýr, to by bylo moc lehký, protože na internetu je toho o úpravách pionýra napsáno spousta. Na pár fotek jak jsem začínal se můžeš kouknout tady http://www.twostroke.tode.cz/index.php?pc=evo1
 
 
Datum: 16. února 2012 22:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13234    
Buď konkrétnejší ;-) Nevěřím,že někdo,kdo neví co dělá,zvládne klapkovej motor.....takže buď se v tom trochu vyznáš a nebo kecáš :-D
 
 
Datum: 16. února 2012 20:01
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Tak to mam štěstí, že jsi kdysi neodradil i mě, protože bych se do ničeho složitějšího nepustil a teď bych patřil mezi ty voli co hledají výkon ve správně vykuchaným výfuku a tuningové svíčce :-D
 
 
Datum: 16. února 2012 18:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13234    
Když dopředu vim,že nemá šajn co vymejšlí,tak ho odrazuju.....škoda peněz i válce/motoru....asi tak......
 
 
Datum: 16. února 2012 11:07
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
standa: nenapadlo tě, že si chce ze symetrickýho rozvodu udělat nesymetrický? Nebo to snad nejde když má pionýr symetrický rozvod? To jestli to má nějaký přínos nebo ne, přeci nesouvisí stím jestli to jde udělat. Neodrazuj tunery pionýrů od jejich „nesmyslných“ pokusů, pak se nebude čemu smát :-D
 
 
Datum: 15. února 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: blady      IP: uživatel13229    
asi tak
 
 
Datum: 15. února 2012 16:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13230    
Klapka patří na klapkovej motor/válec.....fichtl má motor/válec se symetrickym rozvodem sání pístem,takže nevim kam tam chceš rvát klapku ?
 
 
Datum: 15. února 2012 15:54
 
 
 
 
Jméno: blady      IP: uživatel13229    
a k čemu je to dobrý jako? já myslim že u padiny to nepoznáš
 
 
Datum: 15. února 2012 15:20
 
 
 
 
Jméno: karmen      IP: uživatel12849    
no pasuje ale musiš si upravit valec
 
 
Datum: 15. února 2012 15:14
 
 
 
 
Jméno: feris      IP: uživatel11625    
zdar draci,de na fíka dát hlava válce z babetty? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller      E-mail:      IP: uživatel10910    
hlava z babety je dobrá je levná a chladí pomalu stejně jak nějaká hvězdicová a stačí tam jen převrtat ty díry na štefty http://jakubmuller.rajce.idnes.cz/Merklovice/#SDC12314.jpg hlava je dobrá taky z koráda ale tam už se musi upravit i spalovaci prostor
 
 
Datum: 09. února 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: na závodech se tyto hlavy hoodně jezdí, ale máš pravdu že převrtat štefty nestačí :-)
 
 
Datum: 08. února 2012 16:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13181    
Když převrtáš díry na štefty tak jo,jinak ne....babeta má jinou rozteč.....to má být tjunink? Místo ledvinky dáš hlavu bez ledvinky?
 
 
Datum: 08. února 2012 10:02
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2012 16:22
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prej novej nikasil :-D u mě stejně ale zatím vede ten borec ze simálem za kterýho mužeš zapojit 20radličkoej pluch a má to rozetu vetší než kolo a přídá kuláš a klobási zdarma pašč je žřezník :-D :-D :-)
 
 
Datum: 07. února 2012 16:22
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Leda, že by na tom šlapal fakt namakanej borec a dal by výkon 38 koní, to by pak vysvětlovali ty titanový pedály :-D
 
 
Datum: 06. února 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Třeba mu to někdo vymění i za auto s pěkným znakem.......(POLICIE)
 
 
Datum: 06. února 2012 21:59
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dan: ou to by se hulilo..:-D
 
 
Datum: 06. února 2012 21:41
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D :-D :-D
 
 
Datum: 06. února 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 06. února 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už mu chybí jen twin turbo :-D :-D :-D
 
 
Datum: 06. února 2012 21:29
 
 
 
 
Jméno: juky      IP: uživatel13175    
škoda ze tu není libi se mi jak na fb tady to je dobrej expert :-D
 
 
Datum: 06. února 2012 20:51
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel13074    
Motokrosovej speciál,Kuchař by si pojezdil. No to mě poser na holí záda :-)
 
 
Datum: 06. února 2012 20:42
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
No to mě poser, kam se hrabu se svou Jawa 350 4-kvalty a 22 koní.......
 
 
Datum: 06. února 2012 20:27
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky cucim,,zas dalsi expert od Slovace,, kam na to chodite,,38 koni,, panejo :-)
 
 
Datum: 06. února 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: Hanez      IP: uživatel7949    
Hoj fichtlaři,babetaci,... potřebuji svařit výfuk (tenký plech) myslíte že to pujde elektrikou a nějakými malími elektrodami? Popřípadě máte nějakou radu jak to nepropálit na kolik A svařovat atd. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2012 19:33
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller (444)      IP: uživatel12987    
my sváříme vše elektrikou a jde to na teńký plechy je nejlepší nerezová elektroda a malej proud a nebude se to moc propalovat - sváříme výfuky i nádrže a vsechny mozny kravinky a v pohodě to jde staci bejt sikovnej a hlavne se u toho nevstekat :-D pro inspiraci : http://www.stream.cz/uservideo/330459-vyvoj-mj-stroju (někde tam je to sváření)
 
 
Datum: 02. února 2012 19:33
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Jako svářeč doporučuju bud ceočko,Tig,nebo autogen + mosaznej drát+ borax.
 
 
Datum: 02. února 2012 16:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám hikone svařenej plynem... (acetylen-kyslík)... elektrikou bych se do toho nepouštěl
 
 
Datum: 02. února 2012 14:50
 
 
 
 
Jméno: Solta.Richard      IP: uživatel12434    
No radši bych se pozeptal jestli by ti to někdo nezavařil COčkem, my to doma taky zkoušeli elektrodou a stálo to za nic...Pak jsme vzali COčko a drží dodnes :-)
 
 
Datum: 02. února 2012 8:21
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
vařil jsem elekrikou koleno k výfuku hikone. 2,5mm elektrody a zhruba 25A proud
 
 
Datum: 01. února 2012 23:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ladin: ale s tim autogenem to tak horký nebude, kámoš vařil laďák autogenem a nezkroutil to...jinak já si všechny tyhle věci vařim COčkem, a s tou elektrodou máš recht, jenom to slepí, ale nesvaří...prostě to budou samý studeňáky a průvar na prd...
 
 
Datum: 01. února 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
autogenem to opali a zkrouti se mu to jedine CO2 nebo trapeni elektrodou ale to nesvařiš ale polepiš
 
 
Datum: 01. února 2012 21:28
 
 
 
 
Jméno: Hanez      IP: uživatel7949    
Standa: Dík za reakci zapoměl jsem poznamenat že se jedná o hikone, tedy žádný chrom.
 
 
Datum: 01. února 2012 21:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13146    
uvědom si,že je na povrchu chrom,pod ním vrstva mědi a až pak surový plech....takže vybrousit,nějaký slabý elektrody,svářečku na stejnosměrnej proud,málo ampér a půjde to....jinak autogen.....
 
 
Datum: 01. února 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Elektrody obecně nejsou vhodný pro slabý materiály...fakt by ses u toho akorát vztekal...
 
 
Datum: 01. února 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: Hanez      IP: uživatel7949    
Já jsem slyšel i názor že to jde, ale tedy tvoje doporučení je rači ne. Dík
 
 
Datum: 01. února 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hm, svářet to elektrodama by byla hrozná pakárna, furt by ti ten plech hořel, svár by byl hnusnej, děravej a stejně by to asi prasklo..., spíš si to zanes někomu s COčkem nebo autogenem...
 
 
Datum: 01. února 2012 21:14
 
 
 
 
Jméno: dacambary      E-mail:      IP: uživatel13124    
Čus chlapi, potřebuji u Babetty vyměnit zapalovací kabel a nevím jak je uchycený v tyrystoru GYT a vlastně ani ve fajfce. Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 16:10
 
 
 
 
Jméno: dacambary      E-mail:      IP: uživatel13124    
Už je venku, tak jak píšete. Ď
 
 
Datum: 28. ledna 2012 16:10
 
 
 
 
Jméno: dacambary      E-mail:      IP: uživatel13124    
210.122 Má tyrystor GYT. Je stejnej jak na eshopu. Jdu to zkusit vyšroubovat.
 
 
Datum: 28. ledna 2012 15:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co to máš za babetu? babeta má klasickou indučku.... takže vyšrubuješ kabel z indučky a našrubuješ nový.. u fajky to samé
 
 
Datum: 28. ledna 2012 15:39
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, babettu nevlastnim, ale ve fajfce bude drát našroubovanej, a v tyrystoru asi taky.
 
 
Datum: 28. ledna 2012 14:48
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
nazdar motorkári. mám pre vás možnosť navštívenia nového forka: http://www.jawaforum.cz. je to forko o pionierok, JAWACH 250,350 a vela dalšieho. máme málo členov a chceme sa rozrastat. máte moznost zaregistrovat sa na novom super fore :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
super uchytenie vyfuku :-D
 
 
Datum: 05. února 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: Tommy017      IP: uživatel11915    
 
 
Datum: 05. února 2012 21:59
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A mít tam Babettu s jedním "t", ale no fuj!! :-) Pokud teda není myšleno toto: babeta-s-motoboxem/" class="podk2">http://www.akcniceny.cz/detail/skutr-babeta-s-motoboxem/ A to doufám, že ne!
 
 
Datum: 05. února 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: Tommy 017      E-mail:      IP: uživatel11915    
nic pro me ja mam babetu :-D ale pionyra taky
 
 
Datum: 05. února 2012 18:39
 
 
 
 
Jméno: MILAN      E-mail:      IP: uživatel6524    
ZDAR PROSIM O POMOC..... MOJE 207/500 RV 1983 NECHCE NASTARTIT KOUPENO 2010 STALA PREJ TAK 3 ROKY DOVEZL JSEM JI VSE VYCISTIL NAMAZAL naslapl a jela sice spojka nic moc ale i ten kopec jeste vytahla .potom 1.zavada spatna nadrz koupje jine nevyrezle a dodani pal filtru.najeto cca.500 km vse ok najednou cukani pri houpnuti ...nerovnost cr.silnic...cukani se zacalo projevovat casteji ve vjetsich otackach a v kopci je to jako kdyz tam netece benzin ...ale ten tece -tak jsem vse vycistil tz...vyfuk ok.karbec ok trisky 63 ..35.jehla 2.zarez z hora ok.predstih ok.svice hazi jiskra je dobra.i mokra.!!!svice hazi jiskru vse je pretesnene .ated to nechce vubec chitnout je to stale uchcany slapu jak sjezdari na kole a nic jednou to blafne a za chvyli zdehne proc se to stale ulejva .......ja uz nevim co mam jeste zkusit.. mate nekdo skusenost s mim trapenim...moc dik za radu a zkusenosti 207 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 16:59
 
 
 
 
Jméno: mazurac      E-mail:      IP: uživatel13033    
Volnobeh sem nechal stejnej difuzor mam na origo karbci akorat vysoustředěnej nebo to de i gravírkou ale huř a koleno nevim přesně kolik ma sehnal sem to od nakyho chlapka.
 
 
Datum: 28. ledna 2012 16:59
 
 
 
 
Jméno: MILAN      IP: uživatel6524    
Zdar MX 70 triska a 35 nebo 40 ?A z ceho mas ten difuzor 13 a co to spodni vyfukove koleno ?mas jakej prumner? 22 nebo jde z pincka tak jdu na to moc dik vyfuk mam total vykuchanej je tam jen ta koncovka a 3 dirky jeste to koleno ....... diky MX az to sladim dam vjedet ZDAR .207.\r\n
 
 
Datum: 28. ledna 2012 10:10
 
 
 
 
Jméno: mazurac      E-mail:      IP: uživatel13033    
Zdravim ja mam jen babettu 207 a upravoval sem na tom akorat karbec dal tam 70tku trysku a ubrousil difuzor na babette upravil na 13 a větší kolínko a ty diry ve vejfuku provrtal 8škou vrtákem. ted přemejělim na motoinzerci ma nakdo inzerat že upravuje valce za 5kilek.
 
 
Datum: 27. ledna 2012 18:45
 
 
 
 
Jméno: MILAN      E-mail:      IP: uživatel6524    
ZDAR 207 ZDRAVIM dnes jsem dotahl Babettu 210 cross HC mam chut to casem dat do kupy, ale chtel bych nejak poladit motor ?mame tady nejakeho odbornika? nechci to na zavody, jen at to ma trochu vetsi spodek, ajestli se povede i trocha vrsku ? jestli mate nejake zname napiste moc DIK M. 207.
 
 
Datum: 27. ledna 2012 18:37
 
 
 
 
Jméno: MILAN      IP: uživatel6524    
ZDAR TAK 207 JEDE novej Tirystor a chytla ale nesla do plnejch znova karbec celej rozebrat vyvarit v octe a jarove vode je jako novej tak,ze vse ok a stale nic ......nakonec to zpravila nova BRISK C 17 za 40 KC dnes jsem doladil ten karbec JIKOV chyta na slapnuti a toci na max...jeste neco s tim vyfukem a spojkou ......a z jara dam vse do laku a poslu snad foto ..jeste mne zajima jiny prevod..co tam dat 13 -39 zubu ? mate nejake zkusenosti u nas je to kopec rovinka a zase kopec......... zatim diky za dobre rady zdar M.207.
 
 
Datum: 27. ledna 2012 18:05
 
 
 
 
Jméno: MILAN      IP: uživatel6524    
diky MAZURAMX . snad to zvladnu dle prirucky u CZ 250-513 sem resil podobnou situaci vyresil jsem tzo diky jednomu SRDCARI CEZETA MX bezkontaktem ale babeta je proste JAWA SNAD TO NEJAK PUJDE 207
 
 
Datum: 09. ledna 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: mazurac      E-mail:      IP: uživatel13033    
go spojky vyjde kolem 4 kilek. ale musiš mit stahovak ale ten se da urobit.
 
 
Datum: 09. ledna 2012 20:22
 
 
 
 
Jméno: MILAN      IP: uživatel6524    
ZDAR TAK JSEMSI DAL ROZBORKU ZNOVU:::::::: KARBEC OK. JINEJ KABEL A FAJFKA 3x NOVE SVICE TESNI TO VSADE GUFERO OK JISKRA MODRA SILNA PREDSTIH SNAD TAKY OK jo je ok slapu a hodne -..... zase ani prd ..prd...... takze PRD nechce se ji .dobra zitra koupim krabicku.a uvidime. .jeste DOTAZ :na kolik cca vijde go spojky ?DIKY ::207::
 
 
Datum: 09. ledna 2012 14:46
 
 
 
 
Jméno: mazurac      E-mail:      IP: uživatel13028    
ja mel v čudu tyristor a jiskru to hazelo ale nepravidelnou. A u čezety mi delalo neco podobnyho, mel sem urvanej klinek u rotoru ale chytlo to a drželo se to jen v nizkych otačkach.
 
 
Datum: 09. ledna 2012 10:02
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12838    
zdarec dnes jsme s kámošema tunili babettu.Dali jsme tam karbec z jawy 555,rozteč šroubů na koleni ke karbecu pasovala jen tam jsou kolem trochu škvíry :-) ,no vyřízli jsme plech ,dali trochu červenýho silikonu a bylo to. Ještě trochu pokuchaly vejfuk..a musim říct do kopce jede furt 40km/h po rovině i 60km/h..i chytá líp ,,no vyplatilo se to,,:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12838    
MILAN:to je dvourychlostni 210,ja s babetou skušenost moc nemam,to spíš s fichtlem,je to kámošovo babeta.Já nevim co s tim,skus jestli nemáš děravý plováky,,že zůstávají dole a tim pádem benzin chčije do válce",jestli se nezasekává vpouštěcí ventilek,,co zastavuje benzin když karbec už plnej",nebo špatná svíčka,ucpaná tryska ..nevim co by to mohlo bejt,,,,,
 
 
Datum: 31. prosince 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: MILAN      IP: uživatel6524    
ZDAR LADICI CO TO JE ZA TYPA TE BABETY MAM 207 JEDNO RYCHLOSTNI RV 83 NEJAK TO NECHITA PORAD JE TO ZECHCANY NEMAM TUCHY CO STIM
 
 
Datum: 30. prosince 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
píši sem zase :-D hele babeta 207 jo ? když nejedu na plnej tak je to ok, ale dyž jedu na plnejt , tak tam začne něco chroustat.. nevím jestli to není od spojky- čelisti... nevíte o tom někdo neco ? dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 13:52
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
to můžou být ložiska, vůle na klikovce... možná i pístní čep
 
 
Datum: 24. prosince 2011 13:52
 
<  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 18:57:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu