Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: King2
IP: uživatel13609
 Zdravím,mám babetu 228 tu letištní bez odpružení vzadu,jinak stejná jak 208.Když jsem jel tak 14 dní ze školy z ničeho nic přestala jet tak jsem dal ruku na sání pod nádrž aby si natáhla víc vzduchu tak jela ale jakmile jsem ruku sundal už nejela tak jsem jel 10km s rukuo pod nádržou jak osel.Doma jsem vyčistil karbec všechno profoukal a utěsnil hlavu.Nepomohlo to tak jsem na hulváta narval do sání hadru a babeta jede o dost líp jak před tím.Tak nevím čím to je ani mi to nějak nevadí ale nechápu jak to jede bez vzduchu???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2012 21:15
Jméno: King2
IP: uživatel13609
 O víkendu na to mrknu nechcu se teď v těch prvních horkách trmácet narvanym motorákem do školy.Ale děkuju!
Datum: 18. dubna 2012 21:15
 určitě jsi dobře pročistil všechny kanálky v karbecu vcetne trisek? a taky musis mi dobre nastaveny karbec... ja ma sroub bohatosti povoleny o jednu a pul otacky.... kolik mas?
Datum: 17. dubna 2012 21:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přisává ti to vzduch někudy jinudy ( falešný vzduch) koukni na těsnění a na gufero pod zápalkem
Datum: 17. dubna 2012 21:31
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 zdar draci jak pojede babetta kdyš tam dam karbec z 21 fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 20:28
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 dej tam karbec s kolenem z 555tky,rozteč šroubů odpovídá,jen to musíš krapet zatěsnit. Já jsem si ho tam dal a jsem v sedmém nebi !! ,, babeta jede do kopce 40 a po rovině i 65 jako nic " !!!!
Datum: 02. dubna 2012 20:28
 Zdar draci. Zase potřebuju pomoc. Dnes jsem si koupil Babettu a chcu to přihlásit na mě. Mám od toho kupní smlouvu, velkej a malej techničák. Je to ještě přihlášený na toho borca u kterého jsem to koupil. Co mám udělat? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 18:54
Jméno: standa
IP: uživatel13528
 No a ...tak má Babetu s TP.....znám takle jak Stadiona S22 tak i Babety....dělali na to docela luxusní malý značky o velikosti občanky..... budou to starosti navíc,ale nějakou dobu se to dělalo/muselo dělat...
Datum: 01. dubna 2012 18:54
 už jsem psal že před lety byla možnost postavit všechny mopedy na TP .. hyper aktivní lidé si to udělaly a ty jsi zrovna jeden takový kousek koupil... takže z toho nedělej vědu ani něco extra.. prostě je to k hovnu  ...
Datum: 01. dubna 2012 15:39
 No, já to taky nechápu proč to je přihlášený, ale ty papíry (velkej a malej techničák) mám v ruce...
Datum: 01. dubna 2012 15:23
 ja babettu s TP som este nevidel ale stellu uz viac krát, nechápem proc to prihlásili na znacky... ale na SR to bude povinné od 2013
Datum: 01. dubna 2012 15:07
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 No já se o babety nijak extra nezajímám a myslim že když uděláš anketu tak většina bude nad babetou s TP taky kroutit hlavou
Datum: 01. dubna 2012 14:27
 typeg tak to vypovídá o tom jak malé děcko jsi když jsi tolik věcí ještě nevidel
Datum: 01. dubna 2012 12:23
Jméno: martin
IP: uživatel9482
 No ten borec to měl hlavně odhlasit a přihlásit na tebe nebo ne?
Datum: 01. dubna 2012 10:30
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Ty vole, tak to ta babeta má i SPZ jo? To jsem teda ještě neviděl
Datum: 01. dubna 2012 0:56
 borec byl před lety moc aktivní a postavil to na papíry... jeho blbost a ted tvoje starost s přepisem.. klasika.. musi na evidencku a pak na DI přepsat na sebe... a nezapomen pojistit
Datum: 31. března 2012 22:58
 No já se taky divil když mi ten borec předával velkej a malej techničák.Je to právě ještě hlášený na něho. Tak jak postupovat při přepisu na mě...
Datum: 31. března 2012 22:44
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Velkej a malej techničák k babetě??? Co vim tak je na babetu potřeba jenom pojistka.
Datum: 31. března 2012 22:28
Jméno: libor1
IP: uživatel13362
 Měl bych dotaz - jak je to s babetou , když chci jezdit po silnici? Stačí ji jenom pojistit v pojišťovně podle výrobního čísla, nebo musim mít i nějakou tu kartičku? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2012 18:50
Jméno: libor1
IP: uživatel13467
 ještě jednou díky jen jsem se chtěl ujistit, aby nebyl nějakej problém, protože sem teď udělal papíry na auto(na moto nemám), tak aspoň zlegalizuju babetu, tu s "B" můžu řídit
Datum: 23. března 2012 18:50
Jméno: martin
IP: uživatel13074
Datum: 23. března 2012 8:42
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=80298&fid=21&p=1#goto3561068
Datum: 23. března 2012 6:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nějaká kartička nikono nezajímá a kdyžtak dáš google.cz a kartičku si vytiskneš a čísla napíšeš propiskou,ale nikoho to nezajímá
Datum: 22. března 2012 19:10
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 Hoj,ptal sem se na policajtech jak to je s babetou. Zelená karta a kartička. Pokud nemáš kartičku tak nějaká firma dělá duplikáty,pošleš čisla a oni ověřijo aši to neni kradeny a vystaví ti duplikát.http://www.poradte.cz/auto-moto/5250-moto- babeta-musi-mit-technicak.html. Jen pohledej kde se duplikáty dělají.
Datum: 22. března 2012 7:35
Jméno: libor1
IP: uživatel13362
 jo ,moc díky
Datum: 21. března 2012 20:52
Jméno: libor1
IP: uživatel13362
 jo a ještě kdyby mě chytli tak jestli stačí ukázat pojištění (zelená karta), nebo chtěj i něco jako techničák (kartičku)
Datum: 21. března 2012 20:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 stačí jen pojistit,kartičkunepotřebuješ
Datum: 21. března 2012 20:48
 čau draci mam dotaz mám babetu 207 a nechce mi jet jak mile dám sitič nechám to zahřát jedu sitič se uplně otevře jak dam plný plyn a babeta strácí otáčky a nejde žádam o radu předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2012 20:59
 ty jsou v pořádku čisté
Datum: 21. března 2012 20:59
Jméno: corny
IP: uživatel11098
 Tohle mi dělala když byly ucpaný trysky
Datum: 21. března 2012 17:35
 ok díky moc za tip
Datum: 20. března 2012 18:23
Jméno: Olaf
IP: uživatel13427
 Zdarec zešteluj si vzduch dotáhni šroubek na max a pak ho povol o jeden a čtvrt otáčky a pak šteluj volnoběh mělo by to fungovat
Datum: 20. března 2012 10:23
Jméno: Tom
IP: uživatel12041
 K řidičáku na auto je taky řidičák na A1 nebo AM? Prý to platí až od 19. ledna 2013. A motorka prý musí mít automatickou převodovku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 10:52
 Je to tak jak píše Jenco...je to typ převodovky, a vzhledem k tomu, že se převodový poměr mění automaticky, tak je to automatická převodovka...a to že se převodový poměr mění spojitě, na rozdíl od klasické stupňové převodovky, je zde uplně jedno...ale asi tomu moc nerozumíme, jak píšeš...
Datum: 18. března 2012 10:52
 toreto: podla mna netusís ako funguje variator len uz si to niekde pocul... je to bezstupnová automatická prevodovka, vplivom na otáčky sa mení priemer remeníc, teda sa mení prevodový pomer...
Datum: 18. března 2012 10:44
 Toreto: Odborníku, skůtr nemá automatickou převodovku? A co teda má? Hydropohon? Nebo snad elektromotor?
Datum: 18. března 2012 10:34
 je vidět jak tomu všichni rozumíte  no nic, to nebudem řešit.. akorád že skůtr nemá automat to nikomu asi neva co...
Datum: 17. března 2012 19:43
 bude A1, ale musi byt s automatem, takže většina skútrů, ale třeba taky Gilera DNA
Datum: 17. března 2012 16:38
 toreto801: Tak to mě teda opravdu zajímá co v té Babettě mám za spojku?  Mimoto, copak tedy značí originální nálepka z výroby "automatic"?
Datum: 17. března 2012 15:02
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 toreto801 ®: když to samo řadí rychlosti, tak to není automatická převodovka? a co tedy? hrací skříňka? domeček pro panenky?
Dám ti radu, až se v patnácti budeš rozhodovat co dál dělat, tak rozhodně ne automechanik, nebo mechanik jednostopých vozidel. Bál bych se pak dát auto do servisu aby jsi to náhodou nespravoval ty.
Datum: 17. března 2012 12:18
 libor: jo, ale podle novely zákona, která vstoupí v platnost 19.1.2013 je to trochu jinak. Dostaneš jednak řidičák skupiny AM, a navíc ještě řidičák skupiny A1, který je omezen na vozidla s automativkou převodovkou. Takže s Bčkem budeš moct řídit 125ccm skůtry...
Datum: 17. března 2012 8:53
Jméno: libor1
IP: uživatel13058
 já teď finišuju s autoškolou a ptal jsem se instruktora jak to teda je a on mi řek, že s řidičákem "B" se může řídit i AM což je moped - tim pádem i babeta, jo a musí to mít rychlost do 45 km/h
Datum: 17. března 2012 2:03
 toreto: Babetta 210 je teda co? A i variátor je automatická převodovka...
Datum: 16. března 2012 22:56
 hele tak sory...teď koukam na net a už to ty dementi cpou i do motorek... :/ ale rozhodně ne do obsahu 50 - 125 ... až tak 500 a vejš.. např Aprilia Mana
ale babeta rozhodnˇ%e neni automat..
Datum: 16. března 2012 22:46
 hele tome... tak jestli řikአtomu automatická převodovka..  tak to je zlý už..
Datum: 16. března 2012 22:41
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 toreto801 ®: jsi v životě neviděl babettu 210? Možná to chce občas vyjíd do toho světa co vidíš za oknem, pak by jsi třeba někdy viděl motoru s automatickou převodovkou 
V novele zákonodárci schválili změnu předepsanou směrnicemi Evropského parlamentu a Rady 2006/126/ES, podle které bude možné s papíry na auto automaticky řídit i jednostopé stroje do objemu 125 ccm s automatickou převodovkou
Datum: 16. března 2012 22:21
 sory za překlep...variátor*
Datum: 16. března 2012 20:58
 no skůtr má varator... ale to neni podmínkou aby to bylo bbez řazení... klidně pařízek
Datum: 16. března 2012 20:13
Jméno: Ondra10
IP: uživatel10860
 tam je mysleno skůtry atd. ne?  a skůtry mají automat nebo ne?
Datum: 16. března 2012 19:43
 hele motorku s automatockou převodovkou sem eště nevidĚl  dyŠtak nás pouč..  jinak je to A1 k autu..a kdyby si se kouk tak to tu bylo asi převČírem..
Datum: 16. března 2012 19:26
 Čau draci .. mam takovej problem no ne ja ale nekdo jinej .. babeta 210, jede jenom 40 km/h uš u 35 km/h se začne dusit, karbec je čistej jede to o neco lip ale stejne se dusi, ale bez teho krytu sani jede jako šlak,, tak v čim može byt problem ? .. a ješte nevite o nakym vraku pava ? nebo stadionu ? nekde, neche se me prohližet celej net.. dikec za rady a odkazi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2012 15:37
 podle mě je to blbost, sorry.. ale je to jen můj názor...
Datum: 15. března 2012 15:37
 fakt to projde  na víšku měl cm určitě a na délku 3-4 cm a prošel
Datum: 15. března 2012 8:52
 corny: dobře ti tak, proč tam dáváš takový malý mrdky ? to místo, kde má být molitan či drátěnka má aspoň rozměry tak 3cm na šířku, 1cm na výšku a 5cm na délku.. a navíc jak by to šlo přes ten celej rám přes karb do motoru.. mě se to zdá jako pěkná blbost.. když díra v rámu má průměr tak 1cm.. to samý koleno karbu.. ne-li ještě mín...
Datum: 14. března 2012 21:17
 ´kekz: ten molitan měl tak asi 3cm? a byl asi cm širokej a vsálohoto a žádnej šušeň nebo co to píšeš to nebyl
Datum: 14. března 2012 21:07
 Tom sorry, měl sem tam zobrazený jen svoje jméno a nic víc tak sem se zeptal..  jináč Měl jsem babettu 207, kámoš taky, ještě jsme spravovali kámošovi babettu 210. Všechny tři tam měly jakýsi starý, rozpadající se a plesnivý molitan. Je fakt, že je to možná jen "tuning" předchozích majitelů.. fakt nevím..
Datum: 14. března 2012 20:02
 TOM : co potřebuješ ?
Datum: 14. března 2012 19:59
 DAN : Jojo, tak tam hoď drátěnku do toho filtru  Jinak ložiska na klice na to nemaj sebemenší vůli.. pokud ti to ve vyšších otáčkách chrastí a cinká, můžou to být už vymlácená ložiska na klice, nebo klikovka, nebo také jen píst. pouzdro na klikovce.. dále to můžou být pístní kroužky, nebo už to chce výbrus.
Datum: 14. března 2012 19:59
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 kekz ®: nevim jestli se někdy dával do babetty molitan, ale já se zatím setkal jen s drátěnkou (v příručce označováno jako kovové pletivo) namočené olejem
Datum: 14. března 2012 19:45
 Tak s tim molitanem se to furt dusi (a vic) a bez filtru to jezdi jak drak .. može to byt ložiskama na nalice ? (ve večich otačkach to jaksi chrči a cinka)
Datum: 14. března 2012 18:03
 corny: takže zaprvé, do originálů se dával takový molitan  žádná drátěnka... a když tam nedáš molitan o velikosti 1cm tak ti asi nevletí do rámu a z rámu do karbu a z krabu do válce... to je totální blbost.. tos tam musel mít fakt nějakej šušeň molitan aby tama prošel ..
Datum: 14. března 2012 14:31
 No ono tam nic nebylo  .. sam sem si řikal, přece tam neco musi byt, ¨byla by to blbost kdyby tam nic nebylo .. a može to byt tim ? že se to dusi v otačkach ?
Datum: 14. března 2012 9:11
Jméno: corny
IP: uživatel11098
 V originále by tam měla být něco jako drátěnka  a hlavně tam nedávej molitan nebo tak něco,vsaje to dovnitř a spálí se to v motoru,už se mi to taky stalo....
Datum: 14. března 2012 8:47
 A ještě lepší by bylo tam pak něco dát, aby to nesálo bordel. Jemný prach na silnicích, který ani nevidíš a pokud jezdíš po polňačkách tak tam dej něco určitě.. tam se práší fest.. toto všecko ti snižuje životnost motoru a dost rapidně. doporučuji tam zkusit narvat nějakou dobře propustnou houbu na umývání nádobí, aby se to nedusilo... Nebo pokud jezdíš na silnicích tak aspoň drátěnku.
Datum: 14. března 2012 7:25
 K tý babettě... u rámu jak je ta hliníková "trubka", která vede z rámu, to je filtr. Oddělej ho a vevnitř bys měl mít kus molitanu nebo co to je, tak jej vydělej a zkus to.
Datum: 14. března 2012 7:18
Jméno: Pavel
IP: uživatel13329
 Zdar kluci potřebuji poradit s babetou 210.Problém je v tom, že když se rozjíždím tak bezproblémově se rozjedu, ale nedosáhne větších otáček pro správné zařazení dvojky.Prosím o radu a za každou radu předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2012 15:59
Jméno: libor1
IP: uživatel13362
 zkus karburátor jestli se ti nedáví (chudá směs), skontroluj zapalování - jestli nechce doladit aby šla do otáček, ale dost často dělaj problém spojky hlavně ta na druhou rychlost- kde často prolíná olej z převodky kvůli netěsnýmu guferu, takže by asi nebylo na škodu odmastit a vyčistit spojky, a taky záleží na tom jaký maš čelisti na druhym převodu- jestli těžký nebo lehký- podle toho taky babeta řadí, jestli se nepletu (kdyžtak mě opravte) tak lehký jsou spíš na rovinky a těžký do kopců - nebo obráceně?  (prostě jedny zařadí dřív dvojku, jedny pozdějš)
Datum: 09. března 2012 15:59
Jméno: Pavel
IP: uživatel13329
 A ještě musím dodat že pocukává.
Datum: 08. března 2012 17:20
Posl.aktualizace: 04. března 2012 13:19
Jméno: jura
IP: uživatel7996
babeta korado
Datum: 04. března 2012 13:19
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
Datum: 29. února 2012 21:57
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Dobrý dne potřebovla bych vědět jestli když budu jezdit na jednorychlostní babete tak co musím mít sebou, pojštění je jasný ale co zbytek je poviný zrzátko,lékárničkaa žárovky? nebo co všechno musím mět? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2012 14:04
Babeta je brána jako moped 49ccm a max rychlostí 40km/h stačí na to Am a zrcádko je lepší mít i když možná není poviné
Datum: 25. února 2012 14:04
 Zdarec hele to co ti posílal erto už dávno neplatí, ten článek byl psanej v roce 2008. Tady máš něco novějšího, ale zdá se mi že už nemusí být ani výstražná vesta.
http://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/povinna-vybava-motocyklu-2011-15747.html
Datum: 25. února 2012 11:29
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Zdarec dík ale ještě potřebuju vědět jeslti je babeta braná jako moped nebo ne? a zrcátko je povinné nebo ne?
Datum: 25. února 2012 10:37
Jméno: erto
IP: uživatel1026
Datum: 24. února 2012 23:08
Jméno: Toman
IP: uživatel11915
 zdravim nevite kde sehnat tahcometr na babetu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2012 16:49
Jméno: Toman
IP: uživatel11915
 no mam psal jssem uz hodne strankam jestli bude skladem a prej nekdy v budoucnu
Datum: 17. února 2012 16:49
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha no tak chyba no máš smůlu teďkom..
Datum: 17. února 2012 16:38
Jméno: Toman
IP: uživatel11915
 a co ten napis skladem ne ?
Datum: 17. února 2012 15:21
Datum: 17. února 2012 15:05
Jméno: toman
IP: uživatel13240
 hm myslis ze bych sem psal kdybych nasel nekde naasel jsem ale nikde skladem
Datum: 17. února 2012 10:19
 Sou všude, stačí umět hledat na netu
Datum: 17. února 2012 7:23
 diky ale raci bych novej
Datum: 16. února 2012 21:32
 http://motorky.bazos.cz/inzerat/14152301/Pionyr-Stadion-JawaStella-Stela-babetta- babeta-tacho.php
Datum: 16. února 2012 21:14
Posl.aktualizace: 17. února 2012 9:48
Jméno: standa
IP: uživatel13238
 To opravdu klobouk dolu,to ještě že jsem tě neodradil  Tvý stránky sleduju už delší dobu a je to fakt kus pěkný práce.....to je hlavně tim,že babetama se do nedávna nikdo nezajímal....proto je to tak zajímavý....moc ti fandim....a věř tomu,že takle začínal skoro každej,akorát ty máš to štěstí,že ses přes první neúspěchy prokousal dál....
Datum: 17. února 2012 9:48
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Byl to muj první 2T motor co jsem měl rozdělaný, nikdy předtím jsem motor neskládal a o úpravách jsem nevěděl nic. Časování válce byl pro mě neznámý pojem, o vyústění přepouštěcích kanálů do válce jsem vůbec netušil, že to může mít na něco vliv. Výfuk? jeden pán mi řekl 27mm. Spodní komprese byla věc o který jsem nevěděl, že existuje. 19mm karburátor jsem dal protože jsem to vyděl na nějaké fotce. Vznikl z toho 5-kanálový klapkový válec. Zezačátku to jelo o trochu víc než sériovka a tak jsem začal zjištovat proč. Mít pátý kanál o 10° přečasovaný oproti hlavním kanálů nebylo ideální, jeho vysutění do válce v úhlu 90° taky pitomost. Pomocný přepouštěcí kanály načasovaný asi o 8° zase míň než hlavní. Komprese 7:1 nic moc, po zavření výfuku asi 5.5:1. Koleno k výfuku 11cm dlouhý, a takhle bych mohl pokračovat. Jak jsem začal vychytávat všechny mouchy, tak jsem se teprve učil. Až jsem na tom nepovedeným válci dosáhl 12000 ot/min a zatím největší rychlost. Byl jsem konkrétnější  Jo ještě bych dodal, že to nebyl pionýr, to by bylo moc lehký, protože na internetu je toho o úpravách pionýra napsáno spousta.
Na pár fotek jak jsem začínal se můžeš kouknout tady http://www.twostroke.tode.cz/index.php?pc=evo1
Datum: 16. února 2012 22:52
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 Buď konkrétnejší  Nevěřím,že někdo,kdo neví co dělá,zvládne klapkovej motor.....takže buď se v tom trochu vyznáš a nebo kecáš
Datum: 16. února 2012 20:01
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Tak to mam štěstí, že jsi kdysi neodradil i mě, protože bych se do ničeho složitějšího nepustil a teď bych patřil mezi ty voli co hledají výkon ve správně vykuchaným výfuku a tuningové svíčce
Datum: 16. února 2012 18:07
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 Když dopředu vim,že nemá šajn co vymejšlí,tak ho odrazuju.....škoda peněz i válce/motoru....asi tak......
Datum: 16. února 2012 11:07
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 standa: nenapadlo tě, že si chce ze symetrickýho rozvodu udělat nesymetrický? Nebo to snad nejde když má pionýr symetrický rozvod? To jestli to má nějaký přínos nebo ne, přeci nesouvisí stím jestli to jde udělat. Neodrazuj tunery pionýrů od jejich „nesmyslných“ pokusů, pak se nebude čemu smát
Datum: 15. února 2012 22:10
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 asi tak
Datum: 15. února 2012 16:55
Jméno: standa
IP: uživatel13230
 Klapka patří na klapkovej motor/válec.....fichtl má motor/válec se symetrickym rozvodem sání pístem,takže nevim kam tam chceš rvát klapku ?
Datum: 15. února 2012 15:54
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 a k čemu je to dobrý jako? já myslim že u padiny to nepoznáš
Datum: 15. února 2012 15:20
Jméno: karmen
IP: uživatel12849
 no pasuje ale musiš si upravit valec
Datum: 15. února 2012 15:14
Jméno: feris
IP: uživatel11625
 zdar draci,de na fíka dát hlava válce z babetty?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2012 20:14
 hlava z babety je dobrá je levná a chladí pomalu stejně jak nějaká hvězdicová a stačí tam jen převrtat ty díry na štefty
http://jakubmuller.rajce.idnes.cz/Merklovice/#SDC12314.jpg
hlava je dobrá taky z koráda ale tam už se musi upravit i spalovaci prostor
Datum: 09. února 2012 20:14
 standa: na závodech se tyto hlavy hoodně jezdí, ale máš pravdu že převrtat štefty nestačí
Datum: 08. února 2012 16:48
Jméno: standa
IP: uživatel13181
 Když převrtáš díry na štefty tak jo,jinak ne.... babeta má jinou rozteč.....to má být tjunink? Místo ledvinky dáš hlavu bez ledvinky?
Datum: 08. února 2012 10:02
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 07. února 2012 16:22
Datum: 07. února 2012 16:22
 Leda, že by na tom šlapal fakt namakanej borec a dal by výkon 38 koní, to by pak vysvětlovali ty titanový pedály
Datum: 06. února 2012 22:17
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Třeba mu to někdo vymění i za auto s pěkným znakem.......(POLICIE)
Datum: 06. února 2012 21:59
 dan: ou to by se hulilo..
Datum: 06. února 2012 21:41
Datum: 06. února 2012 21:36
Datum: 06. února 2012 21:32
Datum: 06. února 2012 21:29
Jméno: juky
IP: uživatel13175
 škoda ze tu není libi se mi jak na fb tady to je dobrej expert
Datum: 06. února 2012 20:51
Jméno: Martin
IP: uživatel13074
 Motokrosovej speciál,Kuchař by si pojezdil. No to mě poser na holí záda
Datum: 06. února 2012 20:42
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 No to mě poser, kam se hrabu se svou Jawa 350 4-kvalty a 22 koní.......
Datum: 06. února 2012 20:27
 taky cucim,,zas dalsi expert od Slovace,, kam na to chodite,,38 koni,, panejo
Datum: 06. února 2012 20:18
Jméno: Hanez
IP: uživatel7949
 Hoj fichtlaři, babetaci,... potřebuji svařit výfuk (tenký plech) myslíte že to pujde elektrikou a nějakými malími elektrodami? Popřípadě máte nějakou radu jak to nepropálit na kolik A svařovat atd. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2012 19:33
Jméno: Jakub Müller (444)
IP: uživatel12987
 my sváříme vše elektrikou a jde to na teńký plechy je nejlepší nerezová elektroda a malej proud a nebude se to moc propalovat - sváříme výfuky i nádrže a vsechny mozny kravinky a v pohodě to jde staci bejt sikovnej a hlavne se u toho nevstekat  pro inspiraci : http://www.stream.cz/uservideo/330459-vyvoj-mj-stroju (někde tam je to sváření)
Datum: 02. února 2012 19:33
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Jako svářeč doporučuju bud ceočko,Tig,nebo autogen + mosaznej drát+ borax.
Datum: 02. února 2012 16:35
 já mám hikone svařenej plynem... (acetylen-kyslík)... elektrikou bych se do toho nepouštěl
Datum: 02. února 2012 14:50
Jméno: Solta.Richard
IP: uživatel12434
 No radši bych se pozeptal jestli by ti to někdo nezavařil COčkem, my to doma taky zkoušeli elektrodou a stálo to za nic...Pak jsme vzali COčko a drží dodnes
Datum: 02. února 2012 8:21
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 vařil jsem elekrikou koleno k výfuku hikone. 2,5mm elektrody a zhruba 25A proud
Datum: 01. února 2012 23:20
 ladin: ale s tim autogenem to tak horký nebude, kámoš vařil laďák autogenem a nezkroutil to...jinak já si všechny tyhle věci vařim COčkem, a s tou elektrodou máš recht, jenom to slepí, ale nesvaří...prostě to budou samý studeňáky a průvar na prd...
Datum: 01. února 2012 21:31
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 autogenem to opali a zkrouti se mu to jedine CO2 nebo trapeni elektrodou ale to nesvařiš ale polepiš
Datum: 01. února 2012 21:28
Jméno: Hanez
IP: uživatel7949
 Standa: Dík za reakci zapoměl jsem poznamenat že se jedná o hikone, tedy žádný chrom.
Datum: 01. února 2012 21:25
Jméno: standa
IP: uživatel13146
 uvědom si,že je na povrchu chrom,pod ním vrstva mědi a až pak surový plech....takže vybrousit,nějaký slabý elektrody,svářečku na stejnosměrnej proud,málo ampér a půjde to....jinak autogen.....
Datum: 01. února 2012 21:20
 Elektrody obecně nejsou vhodný pro slabý materiály...fakt by ses u toho akorát vztekal...
Datum: 01. února 2012 21:18
Jméno: Hanez
IP: uživatel7949
 Já jsem slyšel i názor že to jde, ale tedy tvoje doporučení je rači ne. Dík
Datum: 01. února 2012 21:15
 Hm, svářet to elektrodama by byla hrozná pakárna, furt by ti ten plech hořel, svár by byl hnusnej, děravej a stejně by to asi prasklo..., spíš si to zanes někomu s COčkem nebo autogenem...
Datum: 01. února 2012 21:14
 Čus chlapi, potřebuji u Babetty vyměnit zapalovací kabel a nevím jak je uchycený v tyrystoru GYT a vlastně ani ve fajfce. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 16:10
 Už je venku, tak jak píšete. Ď
Datum: 28. ledna 2012 16:10
 210.122 Má tyrystor GYT. Je stejnej jak na eshopu. Jdu to zkusit vyšroubovat.
Datum: 28. ledna 2012 15:59
 co to máš za babetu? babeta má klasickou indučku.... takže vyšrubuješ kabel z indučky a našrubuješ nový.. u fajky to samé
Datum: 28. ledna 2012 15:39
 Zdravim, babettu nevlastnim, ale ve fajfce bude drát našroubovanej, a v tyrystoru asi taky.
Datum: 28. ledna 2012 14:48
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 nazdar motorkári. mám pre vás možnosť navštívenia nového forka: http://www.jawaforum.cz. je to forko o pionierok, JAWACH 250,350 a vela dalšieho. máme málo členov a chceme sa rozrastat. máte moznost zaregistrovat sa na novom super fore
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 22:10
 super uchytenie vyfuku
Datum: 05. února 2012 22:10
Jméno: Tommy017
IP: uživatel11915
Datum: 05. února 2012 21:59
Datum: 05. února 2012 21:19
 nic pro me ja mam babetu  ale pionyra taky
Datum: 05. února 2012 18:39
 ZDAR PROSIM O POMOC..... MOJE 207/500 RV 1983 NECHCE NASTARTIT KOUPENO 2010 STALA PREJ TAK 3 ROKY DOVEZL JSEM JI VSE VYCISTIL NAMAZAL naslapl a jela sice spojka nic moc ale i ten kopec jeste vytahla .potom 1.zavada spatna nadrz koupje jine nevyrezle a dodani pal filtru.najeto cca.500 km vse ok najednou cukani pri houpnuti ...nerovnost cr.silnic...cukani se zacalo projevovat casteji ve vjetsich otackach a v kopci je to jako kdyz tam netece benzin ...ale ten tece -tak jsem vse vycistil tz...vyfuk ok.karbec ok trisky 63 ..35.jehla 2.zarez z hora ok.predstih ok.svice hazi jiskra je dobra.i mokra.!!!svice hazi jiskru vse je pretesnene .ated to nechce vubec chitnout je to stale uchcany slapu jak sjezdari na kole a nic jednou to blafne a za chvyli zdehne proc se to stale ulejva .......ja uz nevim co mam jeste zkusit.. mate nekdo skusenost s mim trapenim...moc dik za radu a zkusenosti 207
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 16:59
 Volnobeh sem nechal stejnej difuzor mam na origo karbci akorat vysoustředěnej nebo to de i gravírkou ale huř a koleno nevim přesně kolik ma sehnal sem to od nakyho chlapka.
Datum: 28. ledna 2012 16:59
Jméno: MILAN
IP: uživatel6524
 Zdar MX 70 triska a 35 nebo 40 ?A z ceho mas ten difuzor 13 a co to spodni vyfukove koleno ?mas jakej prumner? 22 nebo jde z pincka tak jdu na to moc dik vyfuk mam total vykuchanej je tam jen ta koncovka a 3 dirky jeste to koleno ....... diky MX az to sladim dam vjedet ZDAR .207.\r\n
Datum: 28. ledna 2012 10:10
 Zdravim ja mam jen babettu 207 a upravoval sem na tom akorat karbec dal tam 70tku trysku a ubrousil difuzor na babette upravil na 13 a větší kolínko a ty diry ve vejfuku provrtal 8škou vrtákem. ted přemejělim na motoinzerci ma nakdo inzerat že upravuje valce za 5kilek.
Datum: 27. ledna 2012 18:45
 ZDAR 207 ZDRAVIM dnes jsem dotahl Babettu 210 cross HC mam chut to casem dat do kupy, ale chtel bych nejak poladit motor ?mame tady nejakeho odbornika? nechci to na zavody, jen at to ma trochu vetsi spodek, ajestli se povede i trocha vrsku ? jestli mate nejake zname napiste moc DIK M. 207.
Datum: 27. ledna 2012 18:37
Jméno: MILAN
IP: uživatel6524
 ZDAR TAK 207 JEDE novej Tirystor a chytla ale nesla do plnejch znova karbec celej rozebrat vyvarit v octe a jarove vode je jako novej tak,ze vse ok a stale nic ......nakonec to zpravila nova BRISK C 17 za 40 KC dnes jsem doladil ten karbec JIKOV chyta na slapnuti a toci na max...jeste neco s tim vyfukem a spojkou ......a z jara dam vse do laku a poslu snad foto ..jeste mne zajima jiny prevod..co tam dat 13 -39 zubu ? mate nejake zkusenosti u nas je to kopec rovinka a zase kopec......... zatim diky za dobre rady zdar M.207.
Datum: 27. ledna 2012 18:05
Jméno: MILAN
IP: uživatel6524
 diky MAZURAMX . snad to zvladnu dle prirucky u CZ 250-513 sem resil podobnou situaci vyresil jsem tzo diky jednomu SRDCARI CEZETA MX bezkontaktem ale babeta je proste JAWA SNAD TO NEJAK PUJDE 207
Datum: 09. ledna 2012 21:07
 go spojky vyjde kolem 4 kilek. ale musiš mit stahovak ale ten se da urobit.
Datum: 09. ledna 2012 20:22
Jméno: MILAN
IP: uživatel6524
 ZDAR TAK JSEMSI DAL ROZBORKU ZNOVU:::::::: KARBEC OK. JINEJ KABEL A FAJFKA 3x NOVE SVICE TESNI TO VSADE GUFERO OK JISKRA MODRA SILNA PREDSTIH SNAD TAKY OK jo je ok slapu a hodne -..... zase ani prd ..prd...... takze PRD nechce se ji .dobra zitra koupim krabicku.a uvidime. .jeste DOTAZ :na kolik cca vijde go spojky ?DIKY ::207::
Datum: 09. ledna 2012 14:46
 ja mel v čudu tyristor a jiskru to hazelo ale nepravidelnou. A u čezety mi delalo neco podobnyho, mel sem urvanej klinek u rotoru ale chytlo to a drželo se to jen v nizkych otačkach.
Datum: 09. ledna 2012 10:02
Jméno: jw5
IP: uživatel12838
 zdarec dnes jsme s kámošema tunili babettu.Dali jsme tam karbec z jawy 555,rozteč šroubů na koleni ke karbecu pasovala jen tam jsou kolem trochu škvíry  ,no vyřízli jsme plech ,dali trochu červenýho silikonu a bylo to. Ještě trochu pokuchaly vejfuk..a musim říct do kopce jede furt 40km/h po rovině i 60km/h..i chytá líp ,,no vyplatilo se to,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2011 17:44
Jméno: jw5
IP: uživatel12838
 MILAN:to je dvourychlostni 210,ja s babetou skušenost moc nemam,to spíš s fichtlem,je to kámošovo babeta.Já nevim co s tim,skus jestli nemáš děravý plováky,,že zůstávají dole a tim pádem benzin chčije do válce",jestli se nezasekává vpouštěcí ventilek,,co zastavuje benzin když karbec už plnej",nebo špatná svíčka,ucpaná tryska ..nevim co by to mohlo bejt,,,,,
Datum: 31. prosince 2011 17:44
Jméno: MILAN
IP: uživatel6524
 ZDAR LADICI CO TO JE ZA TYPA TE BABETY MAM 207 JEDNO RYCHLOSTNI RV 83 NEJAK TO NECHITA PORAD JE TO ZECHCANY NEMAM TUCHY CO STIM
Datum: 30. prosince 2011 17:41
 píši sem zase  hele babeta 207 jo ? když nejedu na plnej tak je to ok, ale dyž jedu na plnejt , tak tam začne něco chroustat.. nevím jestli to není od spojky- čelisti... nevíte o tom někdo neco ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 13:52
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 to můžou být ložiska, vůle na klikovce... možná i pístní čep
Datum: 24. prosince 2011 13:52
|



|