Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Kolektor
IP: uživatel16953
 Chci koupit Mogul TSF a rovnou 10 litrů akorát mám strach že to nevyjezdím... takže jaký poměr by jste mi poradili do ČZ 477 a Kývačky 356 ? doted jsem jezdil na Castrol M2T Garden, v poměru číza 1:40 a kývačka 1:33.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2014 18:07
Jméno: pepa
IP: uživatel17584
 Ktomu mnostvi za dva roky bych to vijezdil jak nic ...
Datum: 17. září 2014 18:07
 Zdar. Poměr zachovej i nadále.
Datum: 12. září 2014 17:52
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Kolik budu platit za stk když mam přihlašenou jawu 21 a byla placena pojistka snad od roku 1976? i s evidenčkou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2014 20:06
 Cena TK závisí na ceníku konkrétní STK. U nás je to též těch 300kč.
Datum: 12. září 2014 20:06
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 pojistka se platila pořád to se neodhlasovalo
Datum: 12. září 2014 13:27
Jméno: pepa
IP: uživatel17572
 Technicka 500 ale pokut to od roku 2009 nema povine ruceni tak to ma majitel za 23000 jako dluh ..v tom roce byla amnestie
Datum: 11. září 2014 22:31
 Ahoj Draci, je tu někdo kdo se vyzná v babettě 210?? Už mě se*e se v tom hrabat beze změny  Napíši jak to celé je. Babettu jsem dostal od kamaráda, kde asi 10 let ležela. Tak jsem rozpůlil motor vyměnil vše, co bylo potřeba vyměnit. Babetta šlapala v pořádku. Po zjištění že je malé obložení na rozběhových čelistech jsem koupil nové. Od té doby když se babeta zahřála a zastavil jsem například na stopce, tak chcípla. Do toho stále praskaly žárovky. Tudíž jsem se rozhodl, že vše dám dopořádku. Koupil jsem "omezovač" napětí, nové žárovky a pustil se do toho. Při kontrole celé motorky jsem zjistil, že mám stržený šroubek u kolínka od výfuku, co jde do válce. Proto jsem nemohl doráhnout zcela a unikala mi tamtudy směs, což by mohla být možná příčina toho, že se motor sám vypínal a zároveň jinak než roztlačením se nechtěl rozběhnout. Vyměnil jsem žárovky, nasadil usměrňovač, seřídil brzdy a kouknul jsem se na spojky. Ty jsem pouze odmastil a po zjštění, že nic nechybí nasadil zpět. Nevím kde se ve vesmíru stala chyba, ale babetta ne a né startovat, tak jsem zkoušel všechno možné, dokonce jsem koupil odmašťovač na brzdy aby vše bylo dokonale odmaštěné a stále nic. Při točení šlapkamy se točí řemen, ale nedokáže ani pootočit kilkovkou. Avšak, když vyšroubuji svíčku, tak to krásně vše zabírá a pist se krásně pohybuje ve válci. Všechna obložení jsou v pořádku, pružinky také. Dnes, když jsem neuspěl ani s rozjetím se z prudkého kopce nastartoval babettu vrtačkou. Vím, prasárna, ale potřeboval jsem zkusit zda se motor rozběhne. Motor se rozeběhl, měl sice zvláštní zvuk, ale šlapal. A v tom zase další problém. Žárovky pulzovali jak o život a přední dokonce okolo obímky jiskřila, po chvilce se vypálila žárovka v tachometru, následována zadní žárovkou. Usměrňovač, jsem připevnil na rám a přidělal k drátu co vede do předního světla, ne do zadního. Po tom co se motor alespoň trošku zahřál jsem ho utíp. Nastartovat znovu šlapkamy opět nešlo, jen se protáčí s radostí, jako by nic. Před tím naskočil motor na půl otáčky šlapkou. Může mi někdo poradit čím to je? Nebo nemá někdo podobný problém? Děkuji za každou konstruktivní radu. Na netu jsem nic nenašel, samé rady nerady. Za chvilku se naseru a ten motor rozpůlím, ale nevím jestli tím něco vyřeším. Díky za vše, Kobe.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2014 19:16
Jméno: Kendy
IP: uživatel17585
 Unašač by som neriešil pokiaľ nieje krivý. Vymen to obloženie a babeta bude štartovať na brnk
Datum: 17. září 2014 19:16
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Ještě jsem zapoměl tady je galerka co jsem udělal tý spojky http://howtorob10.rajce.idnes.cz/Babetta_210_problemy/ A zjistil jsem, když jsem teď byl na chvilku v garáži, že se mi u toho dvojkového bubnu začínají odírat čelisti i buben na fotce je to celkem vidět a pak se mi taky extra nezdá ten unašeč, jestli neni už vyčvachtanej
Datum: 16. září 2014 11:28
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Ahoj draku, právě včera jsem zjistil, že když buben přidržím jen mírným tlakem palce, tak se nezačne točit, takže je to jasný, nechám si udělat nové obložení na startovací a dvojkovou spojku, protože rozběhové jsem kupoval nové a jsou v pořádku. Tak uvidíme
Datum: 16. září 2014 10:37
Jméno: Kendy
IP: uživatel17580
 Nazdar, mal som ten istý problem, remen sa točil ale štartovaci bubon len tak trhalo. Vymenil som štartovacie čeluste aj pružinky, gufera všetko odmastnil a stale nič. Potom som študoval fora a tam som prišiel nato že chyba je v spojkach druhej rychlosti. Darmo že je na nich polovične obloženie a remen sa toči, ale nema to dostatočnu silu ako nahle pride do kompresie. Jednoduchy test ako zistiš že su spojky druhej rychlosti su zle, že zobereš nejaky hruby plochy šrubovak a vopchaš ho medzi remen a prečnievajuci karter tak aby zaseklo bubon. Potom zober a pretoč s pedalmi, ked len pri malom pootočeni pedalmi bubon stoji a spojky prešmyknu znamena to že su zle. Ja som sa stym vela natrapil a nakoniec takyto lahky test a spojky pprešmykli. Hned som kupil nove a teraz babeta štartuje na šupu. Daj potom vedieť ako to dopadlo. Veľa zdaru
Datum: 16. září 2014 9:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 Nazdar s babettou som si už preskakal niečo a sú to špiny na poruchy  elektriku som ja osobne vyriešil tak že som prešiel na 12V žiarovky a dopredu daj aspoň 25W alebo 21W a čo sa týka štartovania motor je v úplnom poriadku len problém robia štartovacie spojky z veľmi nedobrej druhovýroby defakto iné dnes ani nekúpiš stači na nich zbrúsiť brúskou tlsté steny viď obrázok https://imageshack.com/i/f0YlW85tj ak by to robilo i na dalej problém so štartom obrús ich ešte viac
Datum: 13. září 2014 20:26
 Čau draci když jedu na jawě 21 do kopce tak se mi zadusi jako kdyby tam nešel benzin. Ale jinak, pincek mi nejde vubec do otaček a když dam plny plyn tak vynechava jinak když jedu na 1 i 2 i 3 tak mi to vynacháva co stím Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2014 21:37
 Tak privod paliva hladina v karbecu predstih odtrh sani zkontroluj vse muzes mit spatne danou jehlu mas toho dost
Datum: 10. září 2014 21:37
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Jak se zapojuje stabilizátor napětí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2014 8:44
Jméno: d.d
IP: uživatel17573
 Pozor taky na žárovky z číny a jiné šmejdské. Ty mě praskly už ve 4000 tis.ot. takže to nemusí bejt jen vapem atd. Doporucuju žarpvku zn. Narva.
Datum: 12. září 2014 8:44
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 lnx 6V ? obrázek, link na výrobek nebo nějaký odkaz by nebyl? Ten název mi nic neříká...
Datum: 12. září 2014 7:02
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 lnx 6v potrebuju ho zapojit jinak mi odchazi zarovky na vape
Datum: 11. září 2014 16:44
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 Záleží na to jaký stabilizátor to je...
Datum: 10. září 2014 12:34
Jméno: Tomáš
IP: uživatel17552
 zdravim, když jedu na mustangovi z kopce a pak přidám plyn tak se zadusí, i když ho necham na volnoběh a přidám tak se zadusí. Diki za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2014 6:19
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Dík Stando za radu, já si s tím tedy taky pohraju. Stejně se mi chovají i velký 2T (GasGas EC 300 i Yamaha DT 125 R), proto jsem psal že je to normální. Samozřejmě se to nedusí jako prase, ale to zaškobrtnutí jde poznat u každého stroje.
Datum: 11. září 2014 6:19
Jméno: standa
IP: uživatel17571
 Druhá možnost není normální,spíše častá,velká část lidí neumí seřídit karburátor. Je to dole moc bohatý. Pokud zdechá úplně tak to bude asi hrozně ulitý a je možný že je tam blbej odtrh na svíčce,blbej předstih,slabá jiskra atd...muže toho bejt víc... u sebe jsem to ladil nedávno a věřte mi,že plíšek palivovýho ventilu je sakra citlivej a s volnoběžkou jsem musel jít až na 35 a stejně to ještě rozpálený zaškobrtne,ale jen sotva znatelně,to jen po delší jízdě v kopcích při plnym zatížení,kdy je motor fakt rozpálenej...jinak jde od volnoběhu jak pila... takovejch 80% fichtlů na kterejch jsem kdy jel byly rozhašený a opravdu skoro každej zaškobrtnul,některý hodně,jiný míň.... často je na vině přicpanej volnoběžnej okruh a projetá tryska volnoběhu a nejčastěji vysoká hladina...hodně dělá i síla jiskry.
Datum: 10. září 2014 20:42
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Čau, zadusí se úplně a chcípne nebo jen tak trochu "zachrchlá" a pak už jede dobře? Pokud druhá možnost, je to normální.
Datum: 10. září 2014 6:34
Jméno: Michal
IP: uživatel17384
 Dobrý den nevíte někdo kolika Ah baterie má byt v motorce Yamaha virago 125ccm?rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2014 12:34
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 A co si najít manuál k motorce a kouknout se tam?
Datum: 10. září 2014 12:34
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Zdravím, můžu na Pionýru použít místo svaření praskliny v plechu cín (pájkou)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2014 21:25
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Davide! Múžeš. Ale, protože se ptáš, tak to asi moc dobře nedopadne! Je potřeba mět nejaký skušenosti. Záleží v kerým místě. Pořádně očistit, pocínovat a aj kúsek plechu kerej musíš zevnitř podložit a potom pořádně prohřát a přitlačit. Kolika Wattama to chceš letovat? Toš tak.
Datum: 10. září 2014 21:25
Jméno: Kendy
IP: uživatel17569
 Nazdar, chcel by som sa poinformovať ohľadom motorky čz 180 roland. Chcel by som vedieť ako je to z dostupnosťou náhradný dielov, či je motor rovnaký ako v normálnych čz-tách, včom sa líši od klasickej hranatej čz-ty. Má niekto taku motorku ? ako to jazdí ? ako sa to chová v teréne ? Chcem väčšiu motorku a toto je za celkom dobru cenu, chcem to hlavne na polne cesty, takže enduro je origo premna. Ide mi hlavne o to či je to motorka poskladana z dielov normálnych čz alebo je to niečo uplne ine, veď napr. taký karburátor. ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2014 20:35
Jméno: mirek
IP: uživatel17565
 mam dotaz jde dat valec z 21 na motor 05 dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2014 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel17570
 Pasuje naprosto bez problému. Ten válec je stejnej,jen má jinak časovaný kanály. Jen doporučení - k válci z j21 použij hlavu z j21. Pak předstih dle j 21.
Datum: 09. září 2014 19:37
 Měl by tam pasovat urcite
Datum: 08. září 2014 20:39
 Zdravím mám takovej problémek ráno přijdu k simsonu nastartuju na drbnutí a jedu v poho ale jamile vypnu sitič tak nemohu dát plnej plyn chvilku jede ale pak začne kuckat jakmile dám sitič na půlku jede jako drak. Karbec jsem samozřejmě čistil uš asi 3x benzínu jde dost. Karburátor mám 16n3 takže směs nijak neseřídím jako třeba u fichtla dík za nápady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2014 6:25
Jméno: pepa
IP: uživatel17575
 Za me sis odpovedel sam nekde se ti neco ucpalo bordelem z nadrze a je to chude.. bude to na karburaci a jakym zpusobem to cistis opravdu si. Protahnul kanalky necim mekym a okem videl jak to. Prolezlo ? Trisky sli profouknout pusou? Pojud mas stlaceny vzuch nezapomen upravit pistoli aby na koni byla nala trubicka jinak proud vzduchu viri kolem diri a svinec v ni neveme musi se usmernit
Datum: 14. září 2014 6:25
 minulej rok jezdil normálně a po roce dělá tohleto byla zrezlá nádrž a ucpávalo se sítko vše jsem za rok vyčistil a dělá to tohle gumičku pod sitič mám objednanou
Datum: 09. září 2014 19:19
Jméno: standa
IP: uživatel17570
 Tak zkus dát vejš hladinu. Jestli se to stalo ze dne na den tak prvopočátek problému bude úplně jinde... buďto se něco ucpalo v karburátoru a nebo je chyba někde v motoru (falešný vzduch,přisávání atd...)
Datum: 09. září 2014 19:14
Jméno: mára
IP: uživatel13377
 jehlu jsem zkusil dát vejš a nic hladina seřízena prostě záhada a jinej karbec tu nemám jestli je to karbcem
Datum: 08. září 2014 20:59
 Se simsonem zkusenosti nemam ale co vyzkousrt dat vys jehlu aby vice brala palivo nebo trysky laborovat ale spise jehlu
Datum: 08. září 2014 20:47
Jméno: Michal
IP: uživatel8130
 Dobrý den potřebuji poradit dnes jsem byl na STK v Kutné Hoře s čz 175/477 na které byl technik od pohledu nepříjemný a arogantní problém je v tom že povídal co si o přeražení čísel asi na rámu nebo nevím pořádně se nevyjádřil. Je pravda že starý štítek byl špatně čitelný tak jsem ještě před kontrolou vyrazil doma nový. a číslo na rámu jsem očistil aby bylo lépe čitelné. Ten technik mi vůbec neřekl že tam píše nějakou závadu nebo něco takového, jediné co řekl at si motorku vytlačím ven a jdu si pro techničák. až doma jsem si všiml že je technická platná jen na měsíc.Prosím jak mám postupovat musím mít na výměnu štítku nějáký papír z uřadu nebo kde vezmu nový nebo tam mám dát zase ten starý který tam byl původně? A ještě dotaz mohu jít na jinou technickou stanici když tuhle mám na ten měsíc v Kutné Hoře kde my napsal tu závadu ? Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2014 13:37
Jméno: jjj
IP: uživatel16863
 Musíš na stejnou STK. Pokud máš nejasnosti, nejlépe se zeptat na STK co a jak. Pokud bys měl nečitelné číslo rámu, tak je to drahá pakárna. Je to jak píše Míra, ale navíc si musíš zaplatit posudek ohledně určení originality vozidla (Cebia?). Teprve poté dostaneš svolení k vyražení výrobního čísla. Řešili jsme to ve firmě, vyhnilé číslo na Tranzitu, celkové náklady byly podobné ceně 477...
Datum: 10. září 2014 13:37
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 co přesně ti napsal do protokolu za závadu?
Jestli nečitelné číslo na rámu, tak zajdeš na registr, kde ti dají papír na obnovení výrobního čísla náhradní technologií. S tím zajdeš nejspíš zase na STK (aspoň u nás to tam dělají), tam ti vyrazí číslo znovu a udělají fotky. S tím se vrátíš na registr, kde ti zapíšou do techničáku. Nakonec zajedeš znovu na STK, kde by ti v rámci opakovačky měli kontrolovat jen to, s čím tě vyhodili, ale musíš to stihnout do měsíce a tam, kdes byl původně.
Datum: 09. září 2014 23:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Jen pro zajimavost: jmeno technika? Melo by byt napsane na tom papiru?
Datum: 09. září 2014 9:00
Jméno: mustaf23
IP: uživatel4095
 Dej tam origo štítek, a zkus to znova, na přeražení čísla rámu nemá důkaz, tak mu narovinu řekni že jsi to jen očistil od barvy páč to číslo bylo zalité.
Datum: 09. září 2014 8:43
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 Dobrý večer potřeboval bych poradit s nekolika veci mám čezetu 175 typ 450 a teče mi pravý přední teleskop a ja nevím jestli jsou tlumiče origo nebo z jakého je to typu dá se to nejak rozeznat ?? Potřebuji to vedet kvuli dílu abych neobednal špatné. Za 2 Kolik má zubu kolečko v převodovce na třetí rychlosti na Jawe 250 typ 559 děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2014 22:31
 Zdar draci, mám asi blbej dotaz ale nevím si rady. Potřebuju vyzkoušet motor ale chybí mi na pístu zámek kroužku. Neudělá to nějakej bordel ve válci ? předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2014 15:56
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 no vidíš, a ani to nebolelo
Datum: 11. září 2014 15:56
 Nemusíš už to mám hotový děkuji
Datum: 11. září 2014 14:02
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 nemám slov......
Datum: 11. září 2014 6:31
 Mužu se zeptat která je ta konusová část ?
Datum: 09. září 2014 15:48
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 můžeš pokud tam půjde konusovou částí, pokud by jsi se dostal až na válcovou část hrozilo by propadnití dovnitř
Datum: 09. září 2014 14:48
 A mužu naklepnout tu jehlu do dírky která tam zustala po zámku ?
Datum: 09. září 2014 14:26
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 hlavně to musíš vyvrtat tak aby jsi tam naklepával ten konus a ne celou jehlu, tím zabezpešíš že ti nepropadne dovnitř
Datum: 09. září 2014 6:29
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 ideální je stará jehla z karburátoru, vyvrtáš menší díru, jehlu tam opatrně naklepneš tak aby fest držela a pak opatrně zapiluješ
Datum: 09. září 2014 6:28
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 Samozřejmě by neměl mít zemědělské vůle, ale až to složíš, tak už nemá kudy vypadnout.
Datum: 08. září 2014 21:46
 Zítra na to mrknu  Mám doma ten samej píst ale tomu chybí zámky dva. A bude tam nějak ten zámek držet když to přendám ?
Datum: 08. září 2014 21:35
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 Tak ho zkus vytahnout z jiného pístu, jestli teda ve fabrice nezapomněli udělat i díru.
Datum: 08. září 2014 21:17
Jméno: standa
IP: uživatel17568
 Mužeš si tam udělat svuj kolíček,ale víc ti nepovim,já to nikdy nedělal ...
Datum: 08. září 2014 20:17
 Dobře, díky za rady a jak je to tedy s tím doděláním zámku ?
Datum: 08. září 2014 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel17567
 Může a nemusí se kousnot...nebezpečná je poloha otevřeného kroužku uvnitř výfukovýho kanálu u jedné či druhé boční hrany...kroužek nic nevede a on se otevře dovnitř a pak hodně blbě zakopne nahoře i dole ... na několika vteřinový natočení by to asi šlo,ale víc bych to nepokoušel...
Datum: 08. září 2014 18:03
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj mikys! Marquee Ti určitě poradí! Já bych, pokud to nemáš jednokroužek ten kroužek bez zámku nenamontoval. Určitě to pojede! Trochu drsný zpúsob, ale ověřený mám, ale nechám na odbornících! Toš tak.
Datum: 08. září 2014 17:53
 Můžeš mi prosím vysvětlit popřípadě poslat odkaz na návod jak to mám vyrobit ?
Datum: 08. září 2014 14:42
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 pokud ti chybí zámek tak ho dodělej. Bez zámku se ti může kroužek pootočit a když se dostane volný konec kroužku přejede někde přes kanál téměř jistě se zlomí
Datum: 08. září 2014 9:23
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Mám problém s volnoběhem když ho nastavím za provozní teploty tak aby byl fakt co nejnižší tak mi drží dobře ale jak nastartuji za studena tak je zas moc vysoký :/ motor je cca 200km po výbrusu myslím si že to je bud tím že když se válec a píst roztáhnou a není uplně vyhlazenej (zajetej) tak to má pak v teplotách větší tření a proto mi to blbne a nebo mám něco špatně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2014 10:39
Jméno: standa
IP: uživatel17567
 Je to na volnoběh bohatý,jehla ani airbox zde nehrají roli. Máš buďto vysokou hladinu a nebo to muže krkat převoďák...
Datum: 08. září 2014 10:39
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 No bez tý trubičky mi to taky nikdy moc nešlo naladit, takže bych jí tam být tebou dal. Já mám v airboxu 2 díry průměr 12 + tu zahnutou trubičku a pincek mi startuje a drží volnoběh za tepla i za studena naprosto spolehlivě. Jehla na 3. zářezu je správně pro záběh a na volnoběh nemá žádný vliv.
Datum: 07. září 2014 21:20
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 jo a nemám takovou tu trubičku může to být tím že mi to nejde do otáček moc dobře hlavně od spoda ?
Datum: 07. září 2014 19:41
Jméno: Tragos
IP: uživatel17566
 V aer oxu mam 2 diry jehlu na. 3 zarezu
Datum: 07. září 2014 17:16
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 To je normální jev, ale neměl by to být tak velký rozdíl. Dá se to regulovat bohatostí směsi - přidáním/ubráním dírek v airboxu a snížením/zvýšením hladiny v karburátoru. Ve tvém případě, pokud máš hladinu nastavenou aby lícovala s vrškem plováku, by pomohlo směs trochu ochudit, tj. zvětšit nebo přidělat dírku do airboxu. Větší volnoběh za studena znamená bohatší směs - ta je vhodná pro studené starty. Chce si to s tím pohrát a zkoušet.
Datum: 07. září 2014 16:53
Jméno: mirek
IP: uživatel17565
 prosim o nejakej dobrej napad na klice jsem zalomil sroub a v nem vytahovak nemate nekdo dobrej napad co s tim mne akorad napada navit tam sroub na stahnuti vacky a nic vic
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2014 6:42
Jméno: pepa
IP: uživatel17575
 Chtelo by t fotku pokud kouka kus ven navarit matici pokud je utopenej odvrtat prumer vrtaku spocitas velikost zavitu krat 0,8 pro m 6. Je to tedy 6 krar 0,8 to je vrtaj 4,8mm a peclive dulcikuj na prostrefek ostre nadtroje jsou podminkou a pak to asibude chtit protahnout zavitnijy
Datum: 14. září 2014 6:42
 Ahoj, chci se zeptat, zda je stejný, resp. zda se dá zaměnit výfuk na Jawa 550,551 a Jawetu standard. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2014 8:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nedá
Datum: 06. září 2014 8:53
Jméno: luck001
IP: uživatel10284
 Zdrar draci mám takovej problém jeden mekánik mi měnil ložiska v motoru na babce 210 dneska jsem to hodil do rámu nadláb a zjistil že babka nemá výkon předtím jezdila krásně 55 ted sem rád že vytáhne 40 má někdo radu co dělat dál ??Díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2014 19:20
 Měl jsem podobný problém po výměně ložisek, já vyměnil gufera a bylo to dobré.
Datum: 28. září 2014 19:20
Jméno: jawak20
IP: uživatel12231
 Ahoj dnes sem spravil jawu 250 chytá vše seřízeno karburace ok nádrž ok benzín teče svíčka nová je po starší Go motora s tím že je sotva zajetá... jede ale mám problém byla stržená origo hlava zavít na svíčku tak jsem dal z 250 perák sedla tam ale má to uplně jinej spalovací prostor tesní tlak neuchází ... ale příde mně že moc nejede od tý doby a víc žere muže bejt tou hlavou ? mužu na tom zatim jezdit než seženu origo moc všem děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2014 7:01
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau. hlavu nevyhazuj. Dá se převrtat udělat 14 závit dát redukci se závitem svíčky a dál používat. Redukce se dá koupit a není drahá. Na sinsona 50kč. MUAL MOTO BRNO tam ji určitě mají. Najdeš na internetu.
Datum: 07. září 2014 7:01
Jméno: pepa
IP: uživatel17564
 Odpovedel jsis sam ano perak ma o 2 az 4 kone mene diky jinym kanalum a mensi kompresi. P
Datum: 05. září 2014 23:19
 Zdar draci,
poradte jakou barvou mám vylít nádrž (zevnitř ).
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2014 23:20
Jméno: pepa
IP: uživatel17564
 Epoxidovou
Datum: 05. září 2014 23:20
|



|