Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj draci, uvažuji o montáži oilmasteru na jawu 638. Řeším umístění nádržky na olej. Nikde jsem nesehnal žádnou originální nádržku. Proto jse přemýšlel kam nějakou nejlépe umístit. Napadlo mě nechat na zakázku vyrobit plastovou nádržku, která by se zasunula do levé kapsy motocyklu, která je určená pro cajk. Jediná podmínka montáže by bylo dole provrtat kastlík na hadičku k oilmasteru. Myslíte že by o ně byl zájem? Jelikož mi na zakázku nevyrobí jednu tak mě zajímá váš názor. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2014 20:16
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
 Mohl by sis jí nechat vyrobit třeba z plechu dobře jí zavařit a sváry pocínovat.
Datum: 23. září 2014 20:16
Jméno: pepa
IP: uživatel17591
 zdravim, pujde mi boční stojan z jawy 634 na čz 175/477. předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2014 7:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Bez uprav ne... je uplne jiny.
Datum: 23. září 2014 7:59
Jméno: Olej
IP: uživatel12679
 Zdravím, můžu dát do pionýra Mogul Trans 80W 90? Jaká je to specifikace? Nebude to škodit bronzovým futrům v převodovce, vím že nějaká rozpouští bronz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2014 16:58
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 GL4 je OK
Datum: 24. září 2014 16:58
Jméno: Olej
IP: uživatel12679
 A GL4 teda nic v pionýru neudělá?
Datum: 23. září 2014 19:21
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 nezáleží jestli je to 80w90, ale na tom jestli je to GL4 nebo GL5, protože GL5 ti futra rozpustí a 80W90 se dělá v obou verzích
Datum: 22. září 2014 20:00
Jméno: pepa
IP: uživatel17584
 Nic se nestane mam ho v mustangu 5 let a chodi
Datum: 22. září 2014 12:19
Jméno: Kolektor
IP: uživatel17590
 zdar. jak je to s životností motorového oleje ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2014 20:13
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 u dvoutaktu má olej životnost do té doby než proletí výfukem
Datum: 22. září 2014 20:13
Posl.aktualizace: 26. září 2014 20:31
Jméno: standa
IP: uživatel17598
 Mazec,fajn videjko. Zaujali mi ty "seriový" mustangy,na venek jsem si nevšiml že by byly nějak upravený a pelášilo jim to suprově. Nejezdí někdo z nich moje válce ?
Datum: 26. září 2014 20:31
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj JiřinCH! No krásný videa to sú, šak víš. Ale já nevím proč se aj ostatní nechcú pochválit s nahrávkama? Šak sem aj viděl připevněný kamerky na přilbách. No sú aj jinde, šak vím, ale nebýt gdysi dávno tady tvojej nahrávky, toš sem na ty ostatní nenatrefil! No nech se Ti daří, šak aj ostatním! Toš tak. Oskar 2.!
Datum: 25. září 2014 21:57
Jméno: Jan
IP: uživatel17588
 Ahoj chci se zeptat jestli jsou v pořádku tlumiče na mustangu - když jedu sám tak při projetí díry se tlumič občas úplně roztahuje (kolo jako vypadne z blatníku) a dost to při tom bouchne a když jedu s přítelkyní a to není ani ňáká těžká, zas už to naopak šíleně sedí, kolo máme do blatníku celý zabořený a hodně se to houpe a v každý druhý díře narážíme na dorazy. Takže s tím nejde pořádně jezdit ani v jednom ani ve dvou, v jednom to mydlí o vršek a ve dvou zase o spodek. Taky to ve dvou jede do kopce často jen na jedničku kor když je delší - de s tím něco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2014 17:20
 Co se týče tlumičů ,tak je vyhoď a kup Zbrojovky,origo tlumiče jsou ve dvou i tak špatný. Kdybys chtěl,moh bych ti udělat nějakej vhodnej 60ccm válec co by vás oba hezky uvez,ale teprve až sesa otevře krám,nemám teď dodavatele pístů nad 40mm.
Datum: 23. září 2014 17:20
Jméno: pepa
IP: uživatel17584
 Tlumice v haji pokud si. V baliku dej zbrojovka breznice a objednej nove ....muzes skusit stare pretesnit ale casto sou vnitrky tak vydreme ze se to opakuji tuning je tam napachat tlumice ze simsona .....vymena jasna jsou to 4 srouby....co ten vykon motoru chces to resit?
Datum: 23. září 2014 0:01
Jméno: Jan
IP: uživatel16689
 Jde o zadni vidlici. Kdyz jedu sam a projedu treba diru ale i koleje od vlaku tak to uplne nadskoci a hrozne bouchne. Kdyz si sedne za me holka klesne to a kolo se zabori do blatniku. Pak uz to na dirach zatizeny neboucha ale zas kdyz neco prejizdim treba pricnej prah atd tak to pri properovani drnca do dorazu. Zkratka v jednom drnca o horni doraz ve dvou o spodni. Vychazi mi z toho ze kdyby spolujezdec vazil 30kg pojede to nejlip.
Datum: 22. září 2014 21:36
Jméno: pepa
IP: uživatel17584
 Tvuj popis je dost pomateny to ze ve dvou leze fichtl na 1 je normalni. A k te vidlici by se hodilo napsat o jakou jde predni zadni. Jestli predni. Tak tomu sprav generalku dle pajkovych stranek porad me to tahne k silonum ale i pruziny mohou bytko nejni to slozita oprava demontuj lanko brzdy a povol sroby na 13 klic u svetla a kolo ti vy padne
Datum: 22. září 2014 11:05
 Zdravím, zehnal jsem si mustanga, na opravu, ale problém je v tom že je v dost špatném stavu, Hlavní problém je že je ohlá kostra v místě za uchycením předních vidlic. Jako ta šikmá tyč. je ohlá pravděpodobně po nárazu do stromu) Tak se chci zeptat jestli by se dala nějak v domácích podmínkách vyrovat díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2014 17:09
 lk: určitě se domluvime napiš mě na mail doctus@email.cz určitě bych ten rám vzal Ps nemáš aj blatníky a víčko na kastlík? Protože ty co tam sou sou rozřezaný a půlka chybí díky
Datum: 22. září 2014 17:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 odkud seš? mám tu jeden pěknej rám na mustanga navíc a nádrž bych asi taky našel, jenom nevim jak je na tom... za "na pivo" bych to nechal
Datum: 22. září 2014 12:01
Jméno: standa
IP: uživatel17589
 My sme bandy na motorkách vytahovali přes nabodovaný podložky ... je to dost pakárna,ale jde to...pak vybrousit,vykitovat,lak... někde je lepší zas bandu rozříznout a vyklepat ... ale u fichtla?? Buď jinou bandu a nebo jezdit s promáčklou  to je zadarmo
Datum: 22. září 2014 8:14
Jméno: pepa
IP: uživatel17584
 Ty vado zahot to a sezen jine todle je u fichtla spotrenak. Nevyplaci se to opravovat
Datum: 22. září 2014 8:06
 díky, ještě se chci zeptat jestli někdo neví jak se dá vyrovnat nádrž na mustangovi, napadlo mě nějakám tlakem nebo něco ale nevím díky
Datum: 20. září 2014 23:17
Jméno: standa
IP: uživatel17587
 Ahoj. Je mi jasný,že to chceš "nějak" na koleně opravit doma,ale já osobně bych ten rám vyměnil,už čistě z bezpečnostních důvodů...když to vyřízneš a navaříš z jinýho tak to při příští kolizi muže uletět vedle sváru a když to zkusíš nějak ohřát a nějak narovnat tak se to v prohřátym místě příště zmuchlá jak papír ... možná to trochu přehánim,ale já bych to opravdu neopravoval a rovnou vyměnil rám... možná když seženeš jinej krk a šikovnýho svářeče,kterej to dobře svaří, tak by to mělo držet,ale musíš to trefit přesně,abys neměl dvě stopy ....
Datum: 20. září 2014 12:38
Jméno: Motor
IP: uživatel12679
 Zdravím, čím draci mastíte těsnění mezi kartery při GO motoru na pionýru když dáváte silikon + papírový těsnění. Potřít olejem nebo vazelína?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2014 12:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 slyšel jsem názory typu papír+silikon=pí*ovina, ale dělám tak všechny motory (resp. motory kde má papír bejt) a nic nekápne,,, motory typu kejva těsnim pouze silikonem a taky bez problému... jinak silikonů už jsem pár ozkoušel a nejvíc jsem spokojenej se silaxem, naopak lukopren byl tragédie...
Datum: 22. září 2014 12:07
Jméno: Motor
IP: uživatel12679
 Jasný, šlo mi o to jestli dát i vazelínu když tam je ten silikon. Nakonec jsem dal silikon a papír. Jinak souhlasím že když tam toho někdo nablije hodně tak to asi moc dobrá vizitka motoristy není.
Datum: 20. září 2014 15:57
Jméno: standa
IP: uživatel17587
 Hm... mam tu dva motory na opravu a někdo předemnou tam napral housenky silikonu jako blázen... je to rozšmelcovaný všude v motoru,protože toho použil víc jak hodně... to by pak jeden zhořk ... čistil jsem to i z ložisek,z kliky,z primáru ... přitom stačí slabou vrstvičku a stejně se trochu vybleje i ven... používam černej motorovej tmel od fy Metaflux (máme ho v práci) a nebo červenej RTV od Wurth ... lukopren,paulin atd jsem nikdy neměl čest ozkoušet ... ale dle mě je hlavní,aby byly kartery rovný a dobře na sebe sedli,pak je úplně jedno co mezi ně přijde,jestli motorovej silikon,papír,papír a hermetik,barva atd....možností je spoustu ... a některý kartery jsou fakt přesný a ty ten papír prostě chtěj,jinak se pak motor netočí ...
Datum: 20. září 2014 12:51
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Já používám jen červený tmel Lukopren. Jak na fichtla, tak na velký motorky a nikdy žádný problém. Hlavně stačí tenká vrstva, jinak se ti vytlačí ven a do motoru a to je pak prasečina!
Datum: 20. září 2014 11:12
Jméno: standa
IP: uživatel17587
 Když je to rovný a nedomlácený tak jen papír + olej. Na dobitej motor dávam papír a tmel,vyplní to promáčkliny atd ... dobrý je mít vše odmaštěný a ještě lépe přejet bloky motoru na šmirglu c.400-800 na něčem rovnym jako je sklo...
Datum: 20. září 2014 6:19
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Ahoj, nevim jak ostatní, ale já ne  Ale na levé víko jsem ho namazal vazelínou a v pohodě, bez silikonu
Datum: 19. září 2014 15:49
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Ahoj, máte někdo zkušenosti s dáváním nových pístních kroužků ze simsona na trošku vyjetější válec z pionýra? Pochopitelně se zabroušenim zámku počitám. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2014 9:56
Jméno: standa
IP: uživatel14710
 Trošku vyjetější válec bych dal na výbrus a do něj nový píst i kroužky... tyhle pokusy je skoro škoda práce i peněz... beztak to pojede blbě,protože válec už bude mít schody a šišku ....
Datum: 19. září 2014 9:56
Jméno: Okno
IP: uživatel17267
 Proč to nepude nastartovat?
Datum: 19. září 2014 7:59
Jméno: pepa
IP: uživatel17584
 To ti uz ten ficht nepude ani nastartovat jak todle udelas bud to udelej poradne anebo nechej byt
Datum: 18. září 2014 23:59
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Zdar draci,řeším takovej problém s Babettou 210. Normálně startuje velice pěkně,čelisti zabírají hned,ale jakmile u sek. kolečka vytáhnu ten náboj,abych mohl šlapat be točení motoru a následně ho zas vrátím,musim šlapat jak blázen aby se vůbec motor jednou otočil... Až po nějákym čase a všemožnýho šmrdlání a hejbání s tím nábojem u sek.kolečka si to asi zas sedne a jde to.... Celou levou část motoru jsem měl rozebranou,ale na oko se mi nic špatně nezdálo... Díky moc za každou radu a zkušenost
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2014 7:01
Jméno: MEKENZÍ
IP: uživatel17076
 Ahoj pasuje klika z jakekoli jawy či čz 175 do čz 175/477 ? mám totiž dojem že ji tam mám protože klikovkou leze do starn a k sobe a nazpět pohnout o 0,5 cm ! díky za rady popřípadě co s tím může být
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2014 17:51
Jméno: pepa
IP: uživatel17584
 To spis liziska na klice ci jeji cepy udelala papa
Datum: 17. září 2014 17:51
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravím, máte někdo zkušenosti s jízdou na pionýru v zimě? Potřebuji se dopravovat i přez zimu do školy, a s autobusy nejsem moc spokojen.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2014 16:16
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj okno! A stejně ses mě neozval. No nech. máš smolu!!! Mohl ses neco užitečnýho dozvědět!!! Toš tak!!!
Datum: 27. září 2014 16:16
 Ahoj Okno! Esli chceš, toš napiš na múj meil a neco Ti napšu! Tady by se mě fšecí řechtali! A pro karlosa. Gdyby měl skušenosti, toš se tu neptá! Toš tak.
Datum: 23. září 2014 20:46
 V zimě vyjedu pouze pokud svítí sluníčko a je suchá silnice...a i tak je to blbý, ta posypová sůl je svinstvo. Raději si na zimu pořiď vůz, a nebo holt jezdi sockou.
Datum: 18. září 2014 8:25
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 to je nápad,20 čísel sněhu a chce jezdit.............to je vidět žádná skušenost
Datum: 18. září 2014 7:53
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Já jsem do školy jezdíval dokud nenapadl první sníh který se udržel na silnici. Pak už to je jak píše standa, maximálně 20 km/h a honíš to do roviny nohama. Stačí jazyk na silnici nede bože v kopci a zapadneš.
Datum: 18. září 2014 5:55
Jméno: standa
IP: uživatel17586
 Nešel bych do toho. Jezdili jsme jako náctiletý hovada i na ledu a někdy i nalitý a někdy dokonce i 3,ale to bylo na vyblbnutí na lesní cestě spojovačka hospoda/hospoda bez rizika provozu a navíc nalitý jsme drželi úžasnou rovnováhu jak se člověk nebojí a je v poho  nalitý jsme sebou nikdy nepráskli,to jen za střízliva  Vim jak tancuje auto na náledí a to má 4 kola...a sníh + břečka a do toho provoz okolo,,,,všichni v autě jsme nervní a někam pospícháme a do toho fichtlař 20km/h a honí to do roviny nohama ... po tom co jsem na silnici zažil bych si to já netroufnul ... navíc zkus si vyjet takle párkrát v listopadu až bude okolo nuly,bez sněhu,po pár dnech ležíš s horečkou... dobře si pamatuju že pár výjezdů na kalbu v říjnu i když teple oblečenej a už jsem frkal a kašlal,teplota ... já od podzimu do jara jezdil dobrovolně budem
Datum: 17. září 2014 21:32
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
 Když se na to ptáš, tak já zkušenosti v zimním ježdění mám.
Datum: 17. září 2014 9:52
Jméno: mara
IP: uživatel16838
 Zdravím, vím že to sem moc nepatří, ale už nevím kde by sem se měl zeptat. Mám Rieju spike 50 a po nastartování zdechne, nevíte čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2014 17:54
Jméno: pepa
IP: uživatel17584
 Asi nedotejka benzin
Datum: 17. září 2014 17:54
 Dobrý den, mám takový dotaz na místní ladiče.Začal jsem si hrát s úpravama válců jawy 50.Jako prvotní jsem na válci zarovnal kanály a vše slícoval tak jak by to snad mělo být, ale jak jsem si myslel nebylo nic na výkonu znát.Tak jsem se rozhodl rozšířit sací kanál co zavře píst, ale s časováním jsem ještě nic nedělal.Jel jsem to projet a motor bych řekl šel více od spodu ale ve vršku furt nic.Tak jsem se teda zkusil vrhnout i na časování, takže sání 69,2 šíře co zavřel píst a výfuk 27,8 šíře 26mm.No a co vám budu vykládat a už to ani od spodu nebylo takové ale to jsem si myslil.Jenže problém je v tom že se motor ani na neutrál nevytočí víc, ale nevím proč je tomu tak, mám origo vejfuk a karbec, bud jsem to přestřelil s časováním a nebo mě něco brzdí nemůže to být výfuk a nebo přepouštáky a to je má otázka.Jinak předem děkuji za jakoukoliv odpověd k danému tématu .
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2014 6:32
Jméno: standa
IP: uživatel17583
 Když na to dojde,tak origo přefuky utočí 10000 - samozřejmně bez spodku. Dle mě si to na první/druhej pokus otevřel hned moc zhurta ... ale rozhodně to musí jet ... hlavu dle vrtání 5-5ml,volnej výbrus,dobrej píst,výfuk mustang - možná pokrátit origo koleno o 2-4cm... předstih začni okolo 2mm před HU a pak jdi dolu .... na karbecu by ses mohl dostat k tryskam 76-78 + odladit odpor filtrboxu .... musí to jet .... jinak je blbej motor jako takovej....blbej motor nejede
Datum: 17. září 2014 6:32
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 přepouštěcí kanály v tuhle chvíli vubec neřeš, časování je víc než dostatečné
Datum: 16. září 2014 21:17
Jméno: david
IP: uživatel17582
 Nikdo neví
Datum: 16. září 2014 19:58
Jméno: David
IP: uživatel17582
 A do kolika otáček mě pustí přepouštáky?
Datum: 16. září 2014 18:52
Jméno: david
IP: uživatel17582
 No dobře ale furt nevím jak to naladit karbec trysky jsem ladil, předstihy, a nic.Nemůže to být přece jen v tom výfuku?psals že to jde i bez toho většího kolena, ale jak rád bych to věděl.
Datum: 16. září 2014 18:47
 velmi správně, to je dost důležité, protože seriový fichtl už takhle nemá kompresi uplně ideální a když šoupneš kanál o víc jak mm tak je to sakra znát, s tím výfukem, jo 28mm je dobrých, ale není to nutnost rozhodně ne pro začátek
Datum: 16. září 2014 18:16
Jméno: david
IP: uživatel17582
 Jestli si to dobře myslím tak snížením té hlavy bych měl vyrovnat kompresy kterou ztratím při té změně časování výfukového kanálu
Datum: 16. září 2014 18:07
Jméno: david
IP: uživatel17582
 Asi takhle to myslíš čím víc otevřu výfuk tím menší bude komprese, jak to teda jde udělat s tím výfukem?
Datum: 16. září 2014 17:56
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 to je totiž tvůj nevětší problém, něco děláš, ale vůbec nevíš co a proč
Datum: 16. září 2014 17:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 měřák je ti v tomhle ohledu lidově řečeno na hovno
Datum: 16. září 2014 17:18
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 moje rada přečti si něco o principu 2T motoru aby ti něco říkala třeba teoretická a skutečná komprese... pochopíš proč se ptám na objem spalovacího prostoru
Datum: 16. září 2014 17:16
Jméno: David
IP: uživatel17582
 To jsem ještě nepočítal já nemám potřebu kdyz mám měřák komprese.
Datum: 16. září 2014 17:15
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 ale to se dá i se seriovým kolenem
Datum: 16. září 2014 17:14
Jméno: David
IP: uživatel17582
 Tak to je ono to jsem potřeboval vědět jinak dík za nabídku ale to jsi naohíbám a posvařuji sám to je to nejmenší.Potřeboval bych ještě pár věcí zodpovědět, můžu se ptát?
Datum: 16. září 2014 17:12
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 tak znovu, objem???, ach jo....
Datum: 16. září 2014 17:08
Jméno: mustnag 23
IP: uživatel15205
 vyčisti origo vyfuk a zační pomalu zvetsovat vyfukovej a saci kanal , az se prestanou vykony zlepsovat narazis na prvni problem a to je prumer originalniho kolena a jeho dylka , pak taky tvar trouby vyfuku , kdyby si chtěl mam na prodej koleno 28 mm od stejskala , taky sem o tom vedel prd a o pul roku dal uz sem predjizdel auta v 90 kmh na okresce
Datum: 16. září 2014 17:05
Jméno: david
IP: uživatel17582
 Hele to nevím ale průměrnej dachl má na šlápnutí okolo 5 až 5,5 barů a já mám okolo 6,5 asi tak.
Datum: 16. září 2014 17:05
Jméno: David
IP: uživatel17582
 Ještě mám jeden dotaz do kolika mě pustí origo karbec a přepouštáky?
Datum: 16. září 2014 17:03
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 a co komprese?? co máš udělané s hlavou?? a snížená ani o kolik mi neříkej, zajímá mě objem
Datum: 16. září 2014 17:03
Jméno: david
IP: uživatel17582
 To co popisuješ jsem zkoušel krom toho kolena a volnoběžné trysky a bez efektu.
Datum: 16. září 2014 16:53
Jméno: David
IP: uživatel17582
 Hele to já si rozhodně nemyslím jenom nevím jak dál, ale ty určitě víš o čem mluvíš tak kdyby jsi to nějak objasnil kde to mám ladit mimo kanálů, tak aby to běželo na seriové komponenty, byl bych ti vděčen.
Datum: 16. září 2014 16:48
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 a to je to kouzlo ladění, na to neexistuje návod, co se všechno dá ladit, trysky (ne jen HT), sání, filtrbox, koleno výfuku, předstih, existuje milion kombinací toho co se dá udělat na seriových komponentech a jen málo kombinací bude správných, vem válec, který bude mít naprosto super rozměry a bude perfektně zajetej a nauč ho jezdit líp než tvoje seriovka, pak do něj trochu šáhni a nauč to znovu jezdit líp než před tím, když půjdeš po kouskách nemůžeš to nikdy uplně zkurvit a zjistíš co má na co vliv, věnuj tomu čas a uvidíš jak ti to pojede, je to dobře míněná rada, protože když válec otevřeš jako konzervu tak musíš nestavit hodně věcí jinak a pokud je neuděláš všechny pojede to prostě blbě
Datum: 16. září 2014 16:47
Jméno: David
IP: uživatel17582
 Chci samozřejmě co největší výkon spodek mi nevadí od toho je spojka no ten první válec možná točil ale jen na volnoběha za jízdy nic, potřebuji tedy poradit co ladit mimo časování tak aby se to odrazilo na výkonu
Datum: 16. září 2014 16:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 a zase jsme u toho, každej myslí, že nacpe sportovní filtr a bude to trhat asfalt, že dá hikone nebo podráždí kanály pilníkem a pojede to 100km/h, řeknu ti to takhle se seriovým výfukem se dá točit 8500-9000 otáček v pohodě, když se ví jak na to a to samé s karburátorem
Datum: 16. září 2014 16:34
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 a proč by ne.... tak znovu.... záleží co od toho motoru chceš, žádný ti nepojede odspoda až do 10000 to prostě u fichtla nejde,
Datum: 16. září 2014 16:31
Jméno: David
IP: uživatel17582
 Vím že je chyba ve mě, ale kde?Potřebuji trochu nakopnout.
Datum: 16. září 2014 16:27
Jméno: David
IP: uživatel17582
 To jako opravdu, ale ne se seriovýma komponentama?
Datum: 16. září 2014 16:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 no vidíš a já jezdím podobné časování jako na tom tvé prvním válci a jede to jako hovado.... tak kde je chyba
Datum: 16. září 2014 16:23
Jméno: David
IP: uživatel17582
 Heled nikoho nekopíruju ale první válec jsem zkoušel asi takhle sání okolo 71 a výfuk okolo 26 a výsledek ano roztočil se víc ale jenom na místě, jinak nic.No motor zkončil tak že se uštíplo kus spodku pístu sekl se o sací kanál, žádný náběh.
Datum: 16. září 2014 16:20
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 nezlob se na mě, ale jen tak z hlavy jsi přišel na 27,8 a 69,2.... mě to spíš příjde jako pokus o kopírování něčího válce a ono ti to nefunguje, ono to totiž není jen o časování, ale o tom co z toho člověk chce dostat
Datum: 16. září 2014 16:15
Jméno: David
IP: uživatel17582
 No podle sebe tak nějak jsem to zkoušel, potřeboval bych nějak se odpíchnout a jestli tak mi říct jaké časování by bylo možné pro seriové komponenty, děkuji.
Datum: 16. září 2014 16:12
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 nemůžeš čekat letadlo, a kde jsi přišel na ty rozměry 27,8 a 69,2??
Datum: 16. září 2014 16:09
Jméno: David
IP: uživatel17582
 Tak to pardon, já to asi špatně vylíčil jako jede, ale furt stejně mizerně.Až jak jsem psal rozšíření sacího kanálu bylo malinko znát, no malinko nemám podle čeho to porovnat.
Datum: 16. září 2014 16:06
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 jasně, seriovka ti po rovině jede 70 a válec se zarovnanými kanály ti nejede
Datum: 16. září 2014 16:02
Jméno: David
IP: uživatel17582
 Tak mi prosím naznač o jaké seřízení se jedná jestli myslíš seriovku tak ta my jezdí 70 když je samozřejmě všechno okolo v největším pořádku.
Datum: 16. září 2014 15:54
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 řeknu ti v čem je problém, neumíš seřídit motor a hrneš se do úprav, to je problém.....
Datum: 16. září 2014 15:47
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, přešel jsem z oleje mogul ts na tsf což je polosyntetika, ale v převodovce mam pp80 se specifikací API GL-4 nejspíš to bude minerál, vadí tedy něčemu že mám v motoru polosyntetiku a v převodovce minerál? Mám do převodovky taky kdyžtak dát minerál? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2014 12:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a čemu by to jako mělo vadit, když směs a náplň v převodovce vůbec nepřijdou do styku?? někdy stačí zamyslet se...
Datum: 22. září 2014 12:09
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 je to jedno
Datum: 16. září 2014 7:17
Jméno: lukáš
IP: uživatel17424
 Ahoj draci chci se zeptat jestli jde dát zapalování vape z pionýra na babetu a jestli se musí něco upravovat díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2014 16:15
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 tak ho hodně levně kup a pak prodej
Datum: 16. září 2014 16:15
Jméno: Chong
IP: uživatel17581
 To je takový koloběh zapalování podle věkové kategorie... 1.kategorie - holobrádek = vnucování zapalování z jiných strojů (nejvíce babeta, motorvá pila) do pionýra. 2.kategorie - mládežník = vnucování pionýřího zapalování do vyšších kubatur Jawa, nebo ČZ. A poslešdní 3.kategorie = dospělec vnucovanání vape do všeho co doma má  . Lukáši jsi prostě na "začátku své životní pouti" prožiješ si ty zapalka spolu s námi ...
Datum: 16. září 2014 9:57
Jméno: lukáš
IP: uživatel10284
 No naskytla se mi příležitost hodně levně koupit od známého a pár lidí psalo že jak je lehčí že to jde víc do obrátek , ale jinak díky za info
Datum: 15. září 2014 20:25
Jméno: pepa
IP: uživatel17578
 Ahoj jo pude to ale proc to delat vzdyt original je jedna z nejlepsich veci co na tom stroji. Je vyzkouseli ho na souteznich tatranech a dily koupis vsude lacineji nez na vape. Za me neni duvod to menit
Datum: 15. září 2014 13:00
Jméno: solf
IP: uživatel17577
 Ahoj, má dotaz. Koupil jsem stadiona s karburátorem 2914H, který patří na Jawu 555. Mám dva dotazy: 1) Pokud bude karburátor funkční, bude s ním Stadion bez problémů jezdit, nebo mám rovnou shánět originální? 2) Nyní nejde volně přidávání plynu, protože šoupátko nejde volně dolů, takže motor pořád běží na vysoké otáčky. Jako by se jehla v tom šroubu s tryskou křížila. Pokud tam dám pouze šoupátko bez jehly, tak jezdí volně, pokud tam dám jehlu bez šoupátka, tak také volně zapadá do šroubu trysky. Jak to spojím, nefunguje to. Myslíte si, že může být vadný celý odlitek karburátoru, nebo múže být problém jen v tom šroubu trysky, nebo ještě v něčem jiném? Setkal jste se s tím někdo? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2014 14:00
Jméno: standa
IP: uživatel17579
 My na Stadionu měli zrovna karbec z pařeza a jezdilo to moc hezky. U toho problému s šoupátkem - něco je nakřivo - ohlá jehla,nebo nějak nakřivo zašroubovanej komínek s tryskou (šroub).
Datum: 15. září 2014 14:00
Jméno: hanez
IP: uživatel17518
 zdar draci mam problem z 350oilmaster poskladal jsem ho nedavno všechno v pohodě elektrika taky šlape jediny čeho nemužu dosahnout je aby mi to nasalo směs do valcu..prostě když šlapu po nakopavačce tak mi to prska z karbcu na druhou stranu..čistil jsem ho 2krat neřekl bych že bude nekde zacpanej..newite někdo čím to je diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2014 13:22
 dobra jdu to poštelovat..dam vědět jak jsem dopadl dik
Datum: 15. září 2014 13:22
 Dokážu na 100% říci že se jedná o špatné seřízení motoru to znamená předstih, odtrh. vyčistit svíčky atd. Karburátorem to určitě není. Ať se daří
Datum: 15. září 2014 12:41
Jméno: kuba
IP: uživatel17574
 Dobrý den , potřeboval bych poradit s pionýrem , když je studenej tak to nedlá , ale jakmile se ohřeje tak třeba když jedu z kopce bez plynu a pak přidám plnej , tak se zadusí a pak až tepr táhne , předstich , odtrh seřízenej , hladina lícuje s vrškem plováku , jehla na druhym zářezu od zhora , hl. tryska 68 , volnoběžná 38 , svíčka černá , stačí snížit hladina v plovákovce , nebo mám dát menší trysky a jestli stačí volnoběžná nebo obě ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2014 20:41
Jméno: standa
IP: uživatel17576
 Muže to dělat jak rozhašený zapalování,tak vysoká hladina.... zkus oboje řádně seřídit....
Datum: 14. září 2014 20:41
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Řeší se to o několik příspěvků níže. Já říkám, že je to do jisté míry normální a standa říká, že to jde eliminovat správným seřízením karburátoru (bohatosti volnoběhu). Jestli to nechípá úplně, tak bych to neřešil. PS: Z kopce se má jet pořád s trochu přidaným plynem aby se to dostatečně mazalo novou směsí.
Datum: 14. září 2014 8:21
Jméno: tom
IP: uživatel17063
 zdarec draci chci se zeptat na RAL modréhé na fichtlovi fichtla tipl bych že je to 5015 poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2014 20:24
 ja dal RAL 5012
Datum: 14. září 2014 20:24
|



|