Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim chystam se vypalovat vyfuk na pionyre jak to mam spravne udelat?prida to neco na vykonu?ale mam takovy problem koleno a vyfuk je k sobe svarene.Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2010 21:11
 To Boocheer:
No tak to mi prozrad kam chodis pro ten zazracnej benzin co ti ctvrt litru hori i tri hodky 
Tady nekdo placa a ani o cem.
Jinak ja jsem vypaloval vejfuk dneska vypadali mi z nej pekny skvarky. Deda mazal vic nez min a tak to chtelo. Jelikoz chrom uz davno neni tak jsem to udelal tak ze jsem ho polozil tak aby byl v sikmy poloze a pak jsem do nej strcil horak z propan butanovy lahve. Za cca 15-20 min. bylo hotovo. Btw. Pokud ho mas ale dost zarostlej karbonem tak to chce v prubehu vypalovani lehce proklepavat treba nasadou od kladiva ale jen zlehka protoze jak to je rozpaleny mohl by jsi si ten vejfuk zdeformovat. \jinak muj nazor na nejaky nalejvani benzinu do vejfuku a vypalovat je podle mne k nicemu a nezbavis se poradne karbonu a HLAVNE toho oleje co tam je a neni ho zrovna malo. Takze pokud mas nebo vlastne nemas chrom nejlepsi je horak anebo letlampa, pokud mas chrom tak pak asi fakt jen vyplachnout a popripade trochu vyrejpat karbon je hlavne za kolenem dal uz je spis jen olej. Jinak ja jsem svyho casu v mladi jezdil na mineralni Valvoline 2T a kde se dalo michat v pomeru 1:50 a nemelo to chybu vse bylo cisty a niz capecenyho.
Datum: 04. září 2010 21:11
 já to vypaluju ředidlem,hoří ale nemělo by bouchnout tak jak benzin,naposledy mi to tata udělal švajcem,to bylo nejlepší,ale pokud máš chrom na něm nedoporučuju to
Datum: 15. srpna 2010 23:48
 Na výkonu to nepřidá,když to vypálíš tak to jenom pojede tak jak má,nic víc. Dělám to tak že do výfuku naliju asi 250ml benzinu,zapálím to a nechám to hořet...ono to hoří třeba i 3 hodiny,až to zhasne tak ten karbon vyklepu... ale jstli máš chromovaný výfuk a nechceš přijit o krásu toho chromu no tak to vypalovat nemůžeš.musíš ho rozebrat co nejvíc to jde,ty součástky hoditněkde do ohně,třeba do kotla... A to těleso výfuku vyčistti hadýrkou na nějaké kulatině... pokud je koleno přvařené tak to bude problém
Datum: 15. srpna 2010 23:39
Jméno: Matys
IP: uživatel10205
 cau draci máte seznam šroubů které patří kompletně do celýho motoru ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 10:06
 1. chteo by to na jaky moto 2. koukni do katalogu nahradnich dilu
Datum: 16. srpna 2010 10:06
Jméno: methaw
IP: uživatel9043
 zdravim, otázka na jawu 90. Nevím v jaký poloze má být ten kotouč co uzavírá a otevírá sací kanál, měl sem to ve dvou polohách a v každý to jelo jinak... díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 22:12
Jméno: srnec
IP: uživatel10072
 zdravim mam moznost koupit pincka za 2500 z tp a stk je to dobra cena ?? a kolik vam to da nejvic kmh??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 9:55
 Jo ještě si se ptal kolik nám to jede...já sem zatím na 86 km/h z mírného kopečka, ale nejezdím sériák
Datum: 16. srpna 2010 9:55
 Franky : tady to není o tom jestli na tebe mám nebo nemám, ale připadá mi docela zbytečné se s tebou hádat o nesmyslech....
Datum: 16. srpna 2010 9:53
Datum: 15. srpna 2010 23:00
 nevím nějak mé to přestalo bavit...
Datum: 15. srpna 2010 22:52
 to nebylo na tebe,... s tebou se hadat nepotrebuju
Datum: 15. srpna 2010 22:47
 hmm zajímavý, pak se vzbudíš a máš mazanec na prdeli že?
Datum: 15. srpna 2010 22:41
Jméno: srnec
IP: uživatel10072
Datum: 15. srpna 2010 22:39
 jelene máš i možnost sem dát foto?  Rád bych se pokochal  ....
Datum: 15. srpna 2010 22:24
 hned bych takoviho bral
Datum: 15. srpna 2010 22:23
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Já bych ho taky koupil, teda pokud je to v provozuschopném stavu...
Můj kolem 55 km/h (není to moc, asi budu muset vypálit výfuk).
Datum: 15. srpna 2010 22:22
  Záleží jaký je stav..ale když má stk, asi dobrý  , koupil bych to.
Datum: 15. srpna 2010 22:16
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Zdar draci, vyndával sem přední teleskopy na 20 a z té "trubky teleskopu" (co na něm je manžeta) mi vypadla ta dlouhá pružina. Závit v "trubce" jsem tam nějak pod nánosem bordelu nenašel a tak nevím, jak to tam potom přidělat? Díky a sorry za takovou blbost.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 10:21
Datum: 16. srpna 2010 10:21
Jméno: JAWAAA
IP: uživatel9832
 Cau draci vím že jsem už otravný,ale prosím vás musím to vedet protože zitra dělám GO..Mám doma motor s 21 a na klice ji lita ojnice do stran prostě má vuli..tak 2mm do stran..Prosím vás kdybych na ní přidelal valec pist atd proste zprovoznil myslite že by to jelo bez problemu a nebo by mi to zadřelo pist ???Jako se mi stalo před časy s timhle motorem ?? Děkuji a prosííím potřebuji to vedet..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 11:33
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Přesně n3rv
Datum: 16. srpna 2010 11:33
 Ty vole tady sou někteří chytrý jak rádia.Nejlepší si napsat jméno "hm" nebo něco podobnýho a začat tady všem nadávat a dokazovat si že je nejchytřejší člověk na zemi.... Fakt miluju tyhle voly...
Datum: 16. srpna 2010 9:37
Jméno: argo
IP: uživatel8742
Datum: 16. srpna 2010 8:50
 jo pak jsem se naštval a chtěl jsem ten výfuk vypálit a jak jsem se podíval do toho kolena tak katastrofa
Datum: 15. srpna 2010 23:31
Jméno: Fichtlar
IP: uživatel9832
 A jelo to nakonec ? xD chudak mysky..xD
Datum: 15. srpna 2010 23:23
 nechtěl bych kdyby to chytlo ,to by byl smrad,nedej bože kdyby byly živý
Datum: 15. srpna 2010 23:16
 u mě se už stalo záhad na jawách to bys neveřil... Jednou,komprese dobrá,předstih na 100% ok,karbec vyčištěný svíčka byla od benzinu takže benál tam tekl,všechno vpořádku a ne an ne chytit. jak má,vždy parkrát plkl a zdechl.. pak jsem zjistil že vkolenu výfuku byly 30 zdechlémyši  ten fechtl stál bez tlumiče výfuku asi 30 let ve stodole zaházený senem a já jsem se do kolena nedíval,hodil jsem tam tlumič,seřídil,vyčistil... .D a myslel jsem že to pojede
Datum: 15. srpna 2010 23:11
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 JJ je to zahada i přes vykuchany vyfuk by to neprošlo ale záhady se dějí jako v mem pripadě.
Datum: 15. srpna 2010 22:52
 tak to nevim kudma mohla vyletet...jedine vyfukem,ale ze by to proletelo pres tlumici vlozku to nevim  a filtrem to asi tezko vyleti
Datum: 15. srpna 2010 22:47
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 NN práve že nikde nebyl a to bylo štestí protože ja si toho všiml tak 2 dny potom..Tak jsem hned rozpulil motor a žádnou škodu nenapachal..
Datum: 15. srpna 2010 22:43
  hlavně že vypadla
Datum: 15. srpna 2010 22:40
 co víš třeba vyletěl výfukem,přálo ti štěstí a nic nepoškodil... Ani v tlumiči výfuku neni?
Datum: 15. srpna 2010 22:40
 Vešet fíka maskou dolů  zajímavé řešení ale co jiného ti zbylo
Datum: 15. srpna 2010 22:39
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ale vubec nechapu kde se ten kousek pistniho kroužku poděl..nic nezadřel nikde nevypad a slehla se po něm zem naštěstí.
Datum: 15. srpna 2010 22:38
 Jou..tohle nasere no...mě zas spadla do válce pérovka podložka, a uvěznila se v klikovce...nic sem neriskoval,a rozdělal to, fíka pověsil maskou dolu,a vypadla...a to jak sem se těšil an první start se stejskyho úpravou..oddálilo mě to o jeden celej den
Datum: 15. srpna 2010 22:32
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 No mi se podařilo urvat pístní kroužek ale naštěsti nezadřit motor a pist byl spravně dán..
Datum: 15. srpna 2010 22:30
 když se jednomu borcovi podarilo opacne nasadit pist tak to nakopl,udelalo to par otacek,rana jak z dela a valec i s pistem v haji
Datum: 15. srpna 2010 22:28
 ještě doplním, že mohl zadřít taky s opačně nasazeným písten...ale toho by si snad všíml že není něco v pořádku
Datum: 15. srpna 2010 22:26
Jméno: JAWAAA
IP: uživatel9832
 Proste díky všem co mi poradili ohledně tohoto tematu už me neuslysite..
Datum: 15. srpna 2010 22:25
 Ojnice musí mít vůli. 2mm je ještě dobré ale když ji zgenerálkuješ uděláš nejlíp. že by ti vůle na ojnici zadřela píst to se mi nezdá... maximálně sis tem píst mohl urazit někde v okolí písního čepu jesti byla obrovská vůle v bronzovém pouzdře nebo ložisku pro pístní čep.pokud máš prachy udelej generálku klikovky a jsi dalších pár roků bez starostí. Například já jsem měl vůli na ojnici takovou že dřela o setrváky a jelo to perfektně,vůbec jsem o tom nevedel... Ten fechtl on vždy pojede ale otázka je jak pojede.
Datum: 15. srpna 2010 22:24
Jméno: JAWAAA
IP: uživatel9832
 hm 8225 bez nadavek by ses celkem i dal..Jinak dachl21 diky moc..
Datum: 15. srpna 2010 22:16
 Jo jasný, chápu to, ale taky ti někdo myslim psal že kliky jawa 05 a 21 je jina...takže ta 05 nemusí mít vůli skoro žádnou, a klika 21 tu vůli zas mít může...a že ti zadřela ojnice s vúlí píst? no nwm nwm..je to možný, ale s něčím podobným sem se ještě nesetkal.
Datum: 15. srpna 2010 22:13
Jméno: JAWAAA
IP: uživatel9832
 dachl promin..ale jenom jsem tohle nechapal..protoze na 05 nic a na 21 vule jak prase a zadrela mi pist tak nechci prijit i o druhy pist vis...jenom chci mit jistotu at neposeru cely motor jinak diky za rady skusim a uvicim
Datum: 15. srpna 2010 22:10
 Takže ještě jednou a naposledy!!!! Ojnice přímo musí MUSÍ opakuji ještě jednou MUSÍ mít vůli do strany...minule si psal 1 mm..pak myslim 1.5 mm.-..a ted 2 mm? Ježiši kriste,
Datum: 15. srpna 2010 22:04
 Sorry..ale doprdele děláś si prdel nebo co? Už to tady máš asi 4x...a vśichni ti potvrdili že se nic nestane..a ty top sem furt vkládáš do kola...nepochopitelný
Datum: 15. srpna 2010 22:00
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 podle mě by to i jelo ale ztratíš na výkonu. motor by nikde neměl mít vůli
Datum: 15. srpna 2010 21:59
 s motorem se nic nestane,normálně to pojede.Ale když děláš GO tak si měl repasovat aj kliku ne ??
Datum: 15. srpna 2010 21:55
Jméno: zemi
IP: uživatel10202
 zdar draci mám čz 175 477 a mám takovej problém, ten spočívá v tom že za celou dobu nikdo nenamazal zadní kyvnou vidlici a stalo se to že pouzdra ve vidlici se přestaly pohybovat na čepu ale začali se protáčet ve vidlici zkoušel sem to promazat ale nepomohlo to tak bych potřeboval poradit jak rozlisovat tu vidlici díky předem za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 21:04
Jméno: Honza
IP: uživatel692
 Ahoj mysli si co chceš ale mněly jsme stejnej problém tak jsme vyskoušely těžisko sily tak skočil kámoš a jely jsme polnačkou a fakt se to utrhlo makaj mi do dneska skus to než budeš něco rozebírat zatím cus
Datum: 15. srpna 2010 21:04
 cau draci jakej olej lijete do převodovky u fíka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 22:18
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Já tam liju převodový olej
Datum: 15. srpna 2010 22:18
 PP90 nebo PP80
Datum: 15. srpna 2010 20:51
 Čus draci chtěl bych se zeptat když snížim hlavu motoru u fichtla asi tak o 1mm bude to znatelný rozdíl nebo to bude furt stejný
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 22:30
 já jí mam sníženou a jede to suprově síla jako kr****a,fakt super.
Datum: 15. srpna 2010 22:30
Jméno: methaw
IP: uživatel9043
 já sem měl sníženou hlavu přesně o 1mm a je to velký rozdíl, moto víc táhne a jde víc do otáček, ale po čase zjistíš, že to výrazněji žere a rychle jdou do řitě ložiska na klice i na ojnici a kámošovi to dokonce vytrhalo štefty, ale ten to měl sjety o 1,6mm.
Datum: 15. srpna 2010 22:20
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Zdravim, potreboval bych schema zapojeni elektriky na CZ 175, jde mi o spinaci skrinku... ty schema na sesa-moto sem koukal ale otci se to nezda, ze potrebuje vedet jak je presne zapojena spinacka, co vsecko se propojuje atp
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 21:37
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Dik  snad mu to postaci
Datum: 15. srpna 2010 21:37
 baterka 30, dobíjení 30, klakson 30, brzdovka 54..... inducka 15, obrysovky 58, dalkove/tlumene 56. takhle to mam ja.
Datum: 15. srpna 2010 21:08
Jméno: pavel
IP: uživatel3694
 Mám 350 kývačku. Motor chytí napoprvé, v nízkých otáčkách jede dobře, ale ve vyšších už ne. Karbec je čistý, benzín teče dobře, indučky i kondíky jsou dobré, svíčky nové. Po ujetí malé vzdálenosti zůstane svíčka na levém válci černá na pravém je pěkně vypálená. Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 20:16
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Motor může přisávat olej z převodovky přes gufero na levém klikovém čepu. Předstih je správně nastavený? Problém může být i tom, že je slabší jiskra na levém válci.
Datum: 16. srpna 2010 20:16
 Zdravíčko draci, měl bych dotaz ohledně přepisu motorky. Je to Honda MTX (1990) a majtel říká, že v TP nemá napsány Kw. Bude s tím problém na úřadech?? Jinak má asi 17,5 Kw.\r\nDěkuju za každý postřeh.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 20:05
 čus draci.. jaksi sem se zapomněl zeptat  kdo byl z Vás na Oldtimer Festivalu ve Slavkově u Brna (tento rok) ?? já tam byl a byla to náádhera....
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 18:57
 Zdar draci. Shanim hlavu motoru leveho valce na jawa 350/638 neposkozenou. Dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 10:59
 za kolik?
Datum: 16. srpna 2010 10:59
 my napis a ja ti ji dodam draku,,teda fungl novou
Datum: 15. srpna 2010 21:05
 a pouzitou nekdo nemá?
Datum: 15. srpna 2010 18:04
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 http://moto-ustinl.cz/Kseznam.aspx?druh=15
Datum: 15. srpna 2010 17:50
Jméno: libor
IP: uživatel9923
 Zdarce chtel bych si koupit jawa 125 travel tak jestli ji mate tak napiste jestli jo nebo ne dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 9:51
 uz to neni jawa, je tam sice snaha to trochu zachovat ten design ale za ty penize bych si radsi zrenovoval klasickou starou jawu (je to jen muj nazor)
Datum: 16. srpna 2010 9:51
 chtěl jsem napsat kámoš sorry
Datum: 16. srpna 2010 0:01
 je to spolehlivý stroj,mákoš ji měl,najel s ní 20 000Km a bez jediné závady... Ale kdybych měl mluvit za sebe tak ji nechci,už to neni ta krásná tradiční jawa
Datum: 16. srpna 2010 0:01
Jméno: libor
IP: uživatel9923
 Sory hosi ale ja jsem se ptal na jawa 125 travel a ne na nejakou Hondu nebo aprilii tak kdyby to slo tak piste skusenosti s jawaou 125 travel dik
Datum: 15. srpna 2010 23:13
 zas to CBRo není tak poruchoví a ta spotřeba,kámoši ježděj do 4litru na sto,což se o RS říct nedá,ale novou bych si ji koupil
Datum: 15. srpna 2010 23:08
 Přesně tak RS je bezkonkurenční
Datum: 15. srpna 2010 21:40
 Přesně tak RS je bezkonkurenční
Datum: 15. srpna 2010 21:40
 cbr 125 je jak motorka pro 13 letý děti, úzký, malý, kola jak z pionýra. Rs 125 od apry je užj inej stroj je to hlavně 2 takt a je mnohem lepší než cbr
Datum: 15. srpna 2010 20:56
 Aprilie rs 125 je nahovno hm...z toho jde vedet ze si ji videl leda na obrazku...O CBR sis precetl par radku na strankach hondy a nevim proc by Kentoya byla srajda beztak o ní sryšís poprvý a neni to korejská ale česká firma v koreji děaj akorát díly.
Datum: 15. srpna 2010 20:27
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pro ty idioty, kteří zavrhují českou značku viz denzilek atd. denzilku, 15 ti ještě není. Máš tak akorát zkušenost s řízením fichtla po poli. Každá 125 je lepší než fichtl. Ty tvý aprilii RS 125 bez otevření je to na ho*no a otevřená, ti vydrží 20 000 km a pak se ti vysere kompletní motor a můžeš jít s ní dopr*ele. Tou hondou jsi myslel asi CBR 125 to je sračka největší. Velký to je jako Simson a napodobuje svoje velké bratry CBR 600 a 1000 RR. Kentoy- to je jihokorejská srajda. Je to na osobním rozhodnutí.
Datum: 15. srpna 2010 20:21
 Já teda místo nějakýho podporování bych si vybral pořádnej stroj...
Datum: 15. srpna 2010 20:19
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Datum: 15. srpna 2010 20:09
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Chalpi, ten kluk chce skoro českej stroj a hlavně podpořit českou skomírající firmu. Možná jeden ji nespasí. Ale čím víc takových lidí bude, tím lépe se ji bude dařit. Mimochodem vypadá skoro jako 350/640 jen má o válec a výfuk míň. K samontnému stroji- požívá ještě starší techniku a starší motor oproti třeba verzi Sport/Dakar. Spíše bych doporučil toto. Ale s cenou kolem 50 000 kč to jde. Dostaneš kus stroje a podle mě i když to má čínský motor, tak lepší než Yuki nebo další srajdy z číny....
Datum: 15. srpna 2010 20:08
 Já zase do Kentoy trigger generic kterou si určite v 15 koupím
Datum: 15. srpna 2010 20:07
 blata 125 enduro-do ní jsem se zamiloval
Datum: 15. srpna 2010 19:16
 Co takhle Aprilii rs 125 nebo Hondu CRR nebo F 125? To sou pěkný stroje...
Datum: 15. srpna 2010 19:08
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 15. srpna 2010 18:54
 Faakt se ti líbí?Mě je z toho vzhledu na***tí....
Datum: 15. srpna 2010 18:32
 Cus chlapi, mám takovej dotaz... Když si seženu mustanga nebo pinsa kterej svítí, troubí, bliká, chytá pěkně atd... A nechám si udělat jednu sadu odstejskyho.
Projde mi technickou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 23:54
 boocheer-nápodobně...,nejlepší je jezdit brzo ráno nebo večer,přes odpoledne jim prej chodijou kontroly takže jsou přísní
Datum: 15. srpna 2010 23:54
 Přesně jak říká zipoman...záleží na lidech. Například já když jsem tam doje tak řekl: ááá tento pincek je vymazlený,ten bude fungovat... zkontroloval čísla,zapsal si stav stachometru a měl jsem to
Datum: 15. srpna 2010 23:47
 Je to dost o lidech na kontrole, kamarád neprošel kvůli velikosti pneu která nebyla psaná v TP, já jsem prošel i s jinym výfukem. Kontrolujou čísla na štítku, napnutí paprsků v kole, vůle v kolech, vůle v řízení, stav řízení, těsnost motoru, světla, zvonek ne protože když svítíš stejně netroubí, napnutí řetězu, jestli vůbec startuje, lékárnu by správně měli také, taky koukne jako na celek, jestli někde nerezne.
Datum: 15. srpna 2010 21:01
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 A co vlastně všechno musí mít aby prošel???
Datum: 15. srpna 2010 20:30
 to jo,blikajících fichtlů je málo  ne projde pokud bude vše v pořádku
Datum: 15. srpna 2010 19:19
 Když bude mít doklady proč by neprošel, nikdo ti to nebude šroubovat aby se koukli co máš za válec
Datum: 15. srpna 2010 17:55
 Jo...
Datum: 15. srpna 2010 17:15
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Chlapy nema tu nekdo paku zadni brzdy z CZ 175? Odkoupim za rozumnou cenu... Promin seso vim ze to tu neni na inzerci ale nemoch sem si pomoct
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 17:06
 zdar chlapi co říkate na ČZ 125 typ 453 mate někdo skušenosti ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 22:02
 mám ji už přez rok a bez jedinej závady dobrej stroj jen nevíhoda 5 KW
Datum: 15. srpna 2010 22:02
 perfektni nesmrtelný stroj
Datum: 15. srpna 2010 18:26
 zdarec draci kámoš má čízu 175/477 a má takovej problém kolísá mu pořád volnoběh a když zmáčkne spojku tak mu to de hafo do toček, a včera se mu aji ta spojka rosypala když sem se mu na to díval tak má prasklá těsnění pod válcem ... jinak sem na nic jinýho nepřišel ještě bych řekl že to může mít prasklý gufero v motoru ale z vejfuku volej neteče takže už fakt nevíme ... díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 17:00
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8768
 Zdravím, to bude tim že má špatně seřízenou spojku. Spojka mu unáší (stále zabírá), tak at zkusí seřídit spojku a pak uvidí.
Datum: 15. srpna 2010 17:00
 Zdravím. Zajímalo by mě čím může být to že mi z karburátoru teče benzín... Ale takovým divným způsobem. Hladina je v plováku o hodně menší než má být,když se benzín napusti,sundám víčko a přimáčknu plovák ke dnu tak hladina je v rovině s vrcholem plováku. Nikoliv toho plíšku jak to má být. Trysky i jehlu to jsem všechno několikrát měnil i kupoval nové a nepomůže to. jehlový ventil je vpohodě. Když otevřu kohoutek tak tou odkapávací dírkou naspodu karbecu klidně vykape celá nádrž a když nastavím hladinu jak má být tak to nekape ale teče. Je možné že bude něco uvnitř karburátoru rozbité? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 21:46
Jméno: trubka
IP: uživatel10214
 Koukni se na svoje stránky borče.Seřízení karburátoru 2 hodiny práce,cena za díly 0-100 kč.,cena za práci 50 kč.Tak proč se ptáš ?
Datum: 16. srpna 2010 21:46
 Tu díru sice ucpeš, ale pak se ti to bude nejspíš uchlastávat...
Datum: 16. srpna 2010 9:58
 NEDÁ SE TA DÍRA UCPAT?jestli myslíš tu co je u kolinka saní tak bych tam dal samořeznej šroubek a vyskoušel to...
Datum: 15. srpna 2010 22:53
 chapes kdybych to nechal kapat to bude met spotrebu jak prase,obcas to ukapne ale me to z tama doslova chčije. kdybych měl jinačí tělaso tak to vyměním ale nemám a nevím co s tím a jak to opravit
Datum: 15. srpna 2010 22:13
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Mas tam odkapávací misku ?? esi ne tak si tam dej nejaky sroubek at ti to tam nevali..mi se delal stejny problem a resil jsem to takhle
Datum: 15. srpna 2010 21:20
 já mám na mysli ten plíšek..to kolečko co je přiletované zvrchu na tom plováku,tak s tím musí lícovat... když plovák potopím tak to všechno vykapea vykape ikdyž ho nepotopím
Datum: 15. srpna 2010 20:51
 Myslim že neumíš seštelovat hladina protože jsi psal že má být zárověň s plíškem což je blbost, potopenej plovák má lícovat s benzínem. Když vyndáš víčko plováku a rukou zamáčkneš ventyl kape z toho benzín? Pak by se ti taky mohl sekat plovák na jehle která může být ohlá.
Datum: 15. srpna 2010 18:02
 mě to teče z té dírky kama má odkapávat přebytečný benzín do odkapávací misky... Tu hladinu vím jak seštelovat měl jsem jí dobře a skoušel jsem ji snížit jak jsem tu už psal a místo tečení to už jen kapalo ale velmi intenzivně... plovák mámnový,mám všechno nové jenom to těleso je staré. Nemám jinačí a zitra si pro pincka má dojet kupec a právě mě to začalo blbnout před chvílí. Nevim co s tím
Datum: 15. srpna 2010 17:29
  tjn
Datum: 15. srpna 2010 17:02
 I mistr tesař si někdy utne.
Datum: 15. srpna 2010 16:53
 JJ dík za upřesnění  , ted sem si to taky uvédomil
Datum: 15. srpna 2010 16:51
 jej sory hoši..jehlovej ventil je úplné néco jiného  ..j
Datum: 15. srpna 2010 16:50
 Jehlový ventil je ten, který ti pouští do plovákovky palivo.
Datum: 15. srpna 2010 16:50
 Není to náhodou jehlový ventil?  Já nwm pletu si to
Datum: 15. srpna 2010 16:49
 Ne, shrek myslí ten šroub na dně plovákovky. Taky si myslím, že bude problem v tom.
Datum: 15. srpna 2010 16:46
 píše že jehlový ventil je v pohodě, takže asi bude dotáhlej...
Datum: 15. srpna 2010 16:41
 já bych to viděl na jehlu ,co je v plovákové komoře a na ní je nasazenej plovák,je vidět matička zespodu karburatoru .Je tam,nebo je dobře dotáhlá?kámošovi to taky tama teklo...
Datum: 15. srpna 2010 16:20
 Jo, dík. A s tím plíškem- nevíte někdo ? Je to ten plíšek na štelování hladiny na víčku...
Datum: 15. srpna 2010 16:10
 Na jawa-50 je to psaný dobŕe...když je plovák na dně, má hladina benálu lícovat s nejvyšším bodem plováku.
Datum: 15. srpna 2010 16:06
 No nevím čím to je, ale na jawa-50.cz psali, že má být hladina v rovině s plovákem když je na dně. Je to blbost nebo ne ??? A ještě mé zajímá, jak tam má být ten plíšek, koupil sem totiž Jikov 2917 Psb za 80,- a ten plíšek byl pryč z té tyčinky. Tak sem ho tam dal a on se tam točí moc volně. Vadí to, nebo ne ? Dík...
Datum: 15. srpna 2010 15:57
 Mě napadá jediné douratý plovák někde na vršku nebo někde...jinak je to záhada..
Datum: 15. srpna 2010 15:57
|



|