Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 tak babetta 207 už jiskru háže ale vynechává jedu a kazdejch 500m to tak na 20m vynechá pak chytne a jede čím to je .. ted mi to nechce ani chytit svíčka jiskru háže benzin tam jde ..... zjistil sem ze mi to malonko fouka pod hlavou ale pred 30 min to jeste jelo
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 19:37
Jméno: viktor009
IP: uživatel10221
 vše pročisti a vyměn svíčku
Datum: 17. srpna 2010 19:14
 nakonec sem to nepotreboval ponevadz sem prisel nato že to bylo jen špatně zapojeno ... nic víc ....... fouka mi to pod hlavou jaký to může mít následky .... zatím to blbě chytá a vynechává občas ...
Datum: 17. srpna 2010 18:50
Jméno: viktor009
IP: uživatel10221
 Dobře ti tak, to máš s toho že sis nekoupil ty dily. Jen varuji ostatni nic mu neprodavejte 2x napsal že to chce a až už to bylo zabalené tak napíše že to nechce.
Datum: 17. srpna 2010 17:43
 zdar draci mam prosbu poslete mi nekdo pls stranky toho stejskyho jak tuni ty motory ....predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 19:01
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ten tuní válce!
Datum: 17. srpna 2010 19:01
Datum: 17. srpna 2010 12:39
 zdravim,mám takový problém s Mustangem,když se motor jenom malinko zahřeje,tak to začne cukat jak blázen,a má to chuť chcípnout,hrozně mě to trápí,protože tam je nová spojka ..(svíčkou to není) ..byl bych moc rád,za případnou pomoc,děkuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 21:24
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 rekl bych ze to svickou nejspis bude.... kdys po teplim motoru vysroubujes svicku hazi jiskru ? jestly hazi ob otacku nebo proste mene tak inducka
Datum: 17. srpna 2010 21:24
 čus draci, když chci dát tlumiče ze simsona na fichtla, je potřeba předělávat rám ? nebo to do krku jde v pohodě ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 20:37
 jj ..musíš si nechat visoustružit redukce misek řízení..já to mám a 100% O:K
Datum: 17. srpna 2010 20:37
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 musíš nechat vysoustružit nový misky.
Datum: 17. srpna 2010 19:21
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ja to mam na 2 fichtlu a mam tam normal origos ram ae bryle a vse ze simaka a jeste milion podlozek mezi kolem at to nelita..jinak to jde
Datum: 17. srpna 2010 13:20
 cus lidi potrebuju od vas pomoc chci si postavit bezkontakt protoze vape je drahy jako svin na norml fika a kdyz si to udelam sam je z toho vetsi radost kdyz to faka bezkontakt uz mam vyhlidlej ale resim jeden problem je tam k napajeni 6v baterka coz se mi vubec nelibi musel bych ji sem tam dobijet nebo pridelat dobijeni z civek rele a dalsi veci coz je uplna kravina takze sem se rozhodl napajet to z civky nebo civek to je fuk ale mam takovy problem vim ze se napeti musi usmernit vyfiltrovat kondem a pak za to dat regulator ? nebo zenerky ? nebo diody na srazeni napeti ? jde mi o to ze sem na netu nekde vycetl ze se na vystupu muze objevit i 40v takze zapalko by slo do kitek  pls help me
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2010 23:33
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Jo a málem bych zapoměl.. taky jsem dělal tohle http://btelectronic.sweb.cz/lightcdi.htm ale jak moc je tohle co se týká životnosti nadimenzovaný a OK nedokážu říct. Pouze jsem to vyvinul do šuplíku. Každopádně to fachalo na první zapojení. Ale chce to mít trochu za ušima a vědět co je to polarita magnetu, umět vyrobit kvalitní unašeč co se vibracema neroztrhne (to byl největší oříšek) a vůbec něco vědět o elektrice. Ale kdybych si měl vybrat tak raději udělám DC-CDI a úpravu co jsem popsal. Nějak k tomu mám větší důvěru a už mám na tom naježdíno pár tisíc km bez závady, tohle fakt nevím. Je tam dost divně měřitelné zatěžování GATE tyristoru což může vést k jeho destrukci, stejně tak těžko změřit jak velikým proudem je zatěžován tyristor, pak taky na jak vysoké napětí se dokáže naindukovat zapalovací pól. To u předchozí možnosti zapalka odpadá.
Datum: 18. srpna 2010 23:33
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 http://btelectronic.sweb.cz/cdi.htm za zapalovací pól (cívku altíku) dáš graetzův můstek (pochopitelně odpojíš tu část co obsahuje kladívko a kondenzátor s drátem pryč), za to stabilizátor 7812 a za to tohle zapalko. Na stator umístíš HAL snímač HME301 http://www.imfsoft.cz/hardware/prislusenstvi.asp tam se prodává pod názvem HALL SNÍMAČ H01, ten by se napájel ze stejné větve jako DC-CDI. Samozřejmě že za CDI připojíš indučku fichtla a je to... Zbytek elektroinstalace necháš jak je. Celý je to schopný makat bez baterky, ale musíš mít magnety rotoru dobře nabuné.
Datum: 18. srpna 2010 23:24
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 je to vlastne tohle
http://www.jawamaniacs.e-blog.cz/videa-zapalovani_1
se 2ma trandama a optobranou
zadna veda
Datum: 17. srpna 2010 12:44
 pošli my distak ten návod na ten bezkontakt ,dík
Datum: 17. srpna 2010 12:34
 Dobrý den draci. Chci poprosit o takovou maličkost. Budu kupovat motorku jawa 350/638 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/432198-350-638.html Zitra se na ni jedu podívat. Chci se zeptat co všechno mám u tohoto stroje zkontrolovat,na co si mám dávat pozor pri jeho prohlidce atd... Vim nejake zaklady jako je klepani v motoru,osmice,svetla atd... ale přece jenom jsem nikdy vživotě žádnou jawu 350 nevlastnil,jenom jsem si ji pučoval od kámošů na projíždku,párkrát jsem na tom seřizovalpředstih a nic víc. Takže v tomto oboru jsem zatím dá se říct amatér proto se ptám (nevim totiž co na tomto stroji může být za ukryté závady). Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 21:27
 jasně ty kokote víš co si uhobý debil... proč sem píšeš když neporadíš? Sejdeme se a můžeme si o tom popovídat ne? ad vidím co si za malýho blbečka. A si starší než muj tata? 6e jsem neuvedl jeho věk čoveče
Datum: 26. srpna 2010 21:27
Jméno: trubka
IP: uživatel10249
 Franky k tobě nemám nic o problémech pio.víš a znáš a tvoje vyjadřování beru.Ale borec boocheer jak jsem napsal náčelník VELKÁ HUBA je.Jsstli já jsem krypl co jsi pak ty ? Tože na svém webu ze sebe děláš odborníka a potom se zeptáš jaj seřídit karburátor nebo ,,dělám opravu elektryky na 555 a ptáš se na tlumivku,,když jsi rozebral a složil asi 50 motorek tak víš zase jen a jen velké HOVNO. A to že tě tvůj táta nic nenaučil zase něco ukazuje,nebo je stejný jako ty.Potom že je ti 17 máš dotazy opravdu 9ti letého klouzka.Jestli chceš vědět kolik je mi tak asi budu starší než tvůj táta ŘP mám plnej lokomotivy jsem opravoval a motory dnešních NA opravuji.Tak zdar saláte.
Datum: 20. srpna 2010 21:38
 Trubko ty jsi fakt debil nezlob se na mě... jo měl jsem 50 motorek a víš jak jsem to dokázal? je mi něco kolem 17 let, začal jsem s tím v devíti no a od desíti let do dnes všude lítám po šrotech vykupuju staré vraky které zpojízdním,zkompletuju a prodám takže mě toho prošlo rukama hafo... A jen mě řekni jednu věc ty kokote  Ty si myslíš že když se věnuju generálkováním motorů na pionýra,babettu a teru jak tam píšu že umím všechno na světě? LEDA hovno! Můj tata se 30 let živí generálkováním motorů na traktory,auta a podobně a ted mu dotahneš do dílny motor z lokomotivy a řekneš mu: prošlo ti toho rukama hodně zgenerálkuj to. byl by nahraný! Takže se sklid ty devítiletý BLBE! a kdyz nevíš tak drž rypák už jsem ti to řekl několikrát ale ty máš prostě IQ tak v mínusu že nevíš co máš dělat když ti řeknu ZAVŘI TLAMU !
Datum: 19. srpna 2010 1:15
Jméno: trubka
IP: uživatel10231
 boocheere u mne jsi jak už jsem psal náčelník VELKÁ HUBA.Tvůj web nebo profil mluví za své.Děláš generálky a kdovíco,50 motrek,,jsi měl,,takže takové zkušenosti a praxe a ty se ptáš opravdu na takové blbosti.Ale nejsi tady sám
Datum: 18. srpna 2010 19:57
 A ty si kup sekundové lepidlo na prsty ad nemáš takové přitroublé odpovědi... Jinak jednomu člověku který mi podrobně popsal co se u techto stroju kazi,na co davat pozor atd.... Velice moc dekuji
Datum: 17. srpna 2010 23:14
Jméno: trubka
IP: uživatel10223
 Kup si raději houpacího koně ať máš nějaké jiné přitroublé otázky.
Datum: 17. srpna 2010 21:14
Jméno: filda
IP: uživatel9592
 Já ji chtěl místo 639 co ted nmám ale většinou to byly splácaniny poskládaný a nebo top stavy za 20tisic tak jsem to nechal,ale taky nadhera a super zvuk!
Datum: 17. srpna 2010 20:39
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 jj , vencovi , aby se mu pomstila
Datum: 17. srpna 2010 20:19
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 je pravda ze je moc hezka , rekl bych ze z 350 nejpeknejsi
Datum: 17. srpna 2010 20:09
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 tatik ji kdysi prodal a ja ji mozna koupim z5 , vypada presne jako mel Venca
Datum: 17. srpna 2010 20:09
Jméno: filda
IP: uživatel9592
 jinak 634 moc hezký stroj nádhera a souhlas
Datum: 17. srpna 2010 19:53
Jméno: Filda
IP: uživatel5136
 no jediná nevýhoda co je tak je neplná vložka na klice je to mezi ojnicema,za čas se vykurví,jinak motor docela drží občas překontrolovat spojku a její stav a seřízení,ale zase taková katastrofa to neni a moto nabídne dobré jawácké svezení.
Datum: 17. srpna 2010 19:50
 Jawaman- tak to ti trochu závidím. Mě se 634 hrozně líbí
Datum: 17. srpna 2010 19:45
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ja mozna budu mit 634 stejnou co mel Venca ve Slunce Seno
Datum: 17. srpna 2010 18:47
 čau... díky moc takže už vím na co se zaměřit. pokud chceš pokecat tak neni problém. icq: 339-631-871
Datum: 17. srpna 2010 17:34
 Jinak dle pohledu je vidět že je to leštěnka,komplet v originále,neměl by si mít extra problém jde to na ni vidět,že je to top koupě,ale but obezřetnej a dej kontakt třeba icq nebo tak rád pokecám nebo se projedu s někym.
Datum: 17. srpna 2010 17:20
 Hoj,já mám 639,být tebou vezmu si sebou někoho,kdo tomu alespon trochu hoví,pak bych na to vlezl,sedni a podívej se jestli jsou řidítka v rovině-nejsou li hnutý,poznáš to tak že budou prostě lehce nepřirozeně,ta trubka se při pádu ráda ohýbá,pak bych ji rozjel a zaměřil se na podvozek,jestli neni extrémě hnutej rám,poznáš to zvláštnim chováním mota,nepřirozeným a pust na chvilku řidítka za jízdy-nedej si na tlamu,neměla by tahat do stran,vizuálně projed trubkoví rám-sváry rámu,rády praská u kyvné vidlice a u zadních stupaček,dále si zkus komlet elektriku-jak svítí,funkční brzdová světla při brždění zadní brzdou,další věcí je spojka-často se jebe na typu 638,zkus moto hned za studena,poznáš hned jak na tom spojka je-nesmí se při rozjezdu extrémě škubat a vydávat rachtaví zvuk,rozjezd by měl být plynulý bez néžadoucího cukání a zvuků,dále jestli funguje otáčk a rychloměr,podívej se jestli motor extrémě neteče-sehni se a podívej se na motor ze spodu,zkus také jestli jde kohoutek na všechny možnosti-rezerva-často se ucpává,ptej se na výměnu posl oleje v motoru,co tam daval,kolik to má najeto,je li po vybrusu a celkově co se na tom dělalo za opravy a co by chtělo udělat,každopádně určitě na ni bude nějaká práce,stim počítej,já ji kupoval na podzim,vypadala fakt krásně,ale vrazil jsem do ní ještě tak 3-4 tisíce aby to jezdilo spolehlivě,jo a zeptej se na zapalování a v jakym je stavu se podívej,taky duležitá věc pokud má starý kladiva,podival bych se na stav,pak zkus jestli funguje sytič,podívej se na ráfky jestli není někde extra šleha-bouchlej a zkus převodovku-řad až na 4 kvalt a každej trochu vytoč,jestli nevypadává.
Datum: 17. srpna 2010 17:13
Jméno: Filda 639
IP: uživatel8540
 ,,Zdravím,mám unavenou pružinu na 350 639 řadička se mi nevraci tak jak by měla a posléze nejde kvaltovat,prosím muže mi někdo pomoct jaká to je pružina na fichtl krámku??
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 10:42
Jméno: peto
IP: uživatel10217
 Ahoj draci, mam problem s P21. Prevodovka nejako nefunguje vsetky rychlosti slapu v pohode ale neutral vedla jednotky stale skrka. Uz som aj motor rozpolil pozrel prehadzovac kolieska vsetko ale nic som nenasiel. Ono ten prehadzovac vypada uplne v pohode zubky nema vylamane prevody zapadaju skvele aleten neutral je moc k jednotke natlaceny az to tam skrka  Neviem co mam robit nechcem menit prehadzovac. Pomozte prosim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 11:14
Jméno: peto
IP: uživatel10217
 No uz som to zlozil a je to lepsie. Trochu som sa pohral s prehadzovacom a vysledok je ze ked je motor uplne kolmo na zem asi ako ked idem s potorkou rovno po rovnej ceste tek je to v pohode uz to tak silno nerapka iba tak slabucko ale to uz je asi prevodovka sama o sebe jej normalny zvuk momentalne bez oleja. Ale ked to naklonim ale o 5-10 stupnov tak to zacne zase. Sice uz slapsie ako pred opravou ale stale.
Datum: 17. srpna 2010 11:14
 no asi budes muset menit automat
Datum: 17. srpna 2010 10:56
Jméno: peto
IP: uživatel10217
 To som skusal ako prve
Datum: 17. srpna 2010 10:56
 hele tyk zkus se podivat jesly máš dobře přitažený ty šroubky zhora na motoru a když ne tak je přitáhni
Datum: 17. srpna 2010 8:26
Jméno: Jurajda
IP: uživatel6563
 Zdravim mam problem s mou jawou 21 svicka mi haze jiskru a kdyz ji dam do vlace a roztlacim je mokra a ani to nechytne uz si nevim rady menil sem civku v zapalku, kondenzator, indukcni civku a svicku. kdyz to napojim na baterku jak je to na strojich s vetsim obsahem nakopnu a jedu bez problemu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 9:20
 nebo taky velky odtrh na svici
Datum: 17. srpna 2010 9:20
 jak to zapojujes na baterku?zajimalo by me to  jinak je moznej spatnej odtrh,svicka porad nehaze tu spravnou jiskru..
Datum: 17. srpna 2010 9:20
 jábych se asi podival jestli nemáš zanesenej filtr sání a když to nepomůže tak sundyt hlavu a odkarbonovat
Datum: 17. srpna 2010 8:28
Jméno: patrik159
IP: uživatel10215
 Chtěl bych se zeptat jel jsem na svý babettě 207 4km když jsem jel tam tk dobrý ale když jsem jel nazpátek tk už nejela jak kdyby tam nešel benzín to je tk vždycky nevím co stím?? děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 21:22
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 svicka mokra? nebo sucha? koukni na kohoutek jestly volne tece dela ti to porat ? po ujeti 4km najednou z niceho nic chcipne ? jde nastartovat? startuje tepla
nebo studena? musis byt konkretnejsi
Datum: 17. srpna 2010 21:22
Jméno: patrik159
IP: uživatel9456
 Já bych spíš řekl že tam nejde benzín
Datum: 17. srpna 2010 14:48
 neni to tam z kopce a nazpatek do kopce?  spis mas svicku se spatnou tepelnou hodnotou,jakmile se zahreje jede ti hur?
Datum: 17. srpna 2010 9:18
 Zdar draci mam jednu asi stupidni oatazku ..jak mam odladit vejfuk hikoe ??aby to jjelo lip !dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 21:15
 Pojede ale bude to chtít mít za jízdy ucpávky v uších
Datum: 17. srpna 2010 21:15
 No a ještě udělej to koleno
Datum: 17. srpna 2010 17:21
 tak sem vyrobil tu koncovku jak si rikal a beda ti jestli nepojede lip
Datum: 17. srpna 2010 17:07
 Sakra,ted si nejsem jistej jestli má bejt 1.3x širší než vejfukovej kanál ve vložce nebo na kraji válce...
Datum: 17. srpna 2010 17:02
 koleno přibližně 27 cm
Datum: 17. srpna 2010 16:48
 to koleno má mít přibližně kolik?1.3x tlustší ne vyfukovej kanál a o 5 cm kratší než origo?
Datum: 17. srpna 2010 15:08
 JJ to koleno prý dělá hodně
Datum: 17. srpna 2010 14:59
 Udělej to koleno a dost si pomůžeš
Datum: 17. srpna 2010 14:52
 já sem dal orig koleno vod motoru a sindal sem koncovku a na ty dva šrouby sem si udál podložku a na ní sem navařil 25cm slabostěnou osumnáctku trubku takže to je jako tuning vejfuk jako najdeš na netu ke svaření akorát že ta trupka de kdykoli vyměnit spátky za koncovku akorát to řve jako kr*va ale jedeto fakt dost slušně
Datum: 17. srpna 2010 14:29
 Myslíš správně
Datum: 17. srpna 2010 11:21
 tech 15 mm MYSLÍM
Datum: 17. srpna 2010 10:58
 a vnitrni prumer ty trubicky ma bejt kolik ??
Datum: 17. srpna 2010 10:56
 Koleno s pruměrem 1.2 - 1.3x větší než má vejfukovej kanál a o pár cm kratší-musíš vyzkoušet ale tak o 5 - 15 a výletovou trubičku dej 260 mm dlouhou a 15 mm širokou.Je to přibližný nejlepši by bylo kdyby si kolen aj koncovek měl víc a zkoušel.
Datum: 17. srpna 2010 8:51
Datum: 17. srpna 2010 8:30
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 to musíš zkoušet.
Datum: 17. srpna 2010 7:45
 a jak silnou a dlouhou ??
Datum: 16. srpna 2010 22:52
 Já ti spíš poradím jak ho upravit, dej kratší tlustší koleno, a na konec navař výletovou trubičku, pak to dostane šponu.
Datum: 16. srpna 2010 22:35
 Poradili byste mi nějakou dobrou československou motorku 125? Něco tak jako výkonově přijatelnéh(skútra nechci), snadno sehnatelného i s papírama. Třeba co máte vy a jste s tím spokojeni(jasně, od 125 se nedá čekat kdoví co).
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 22:51
 No, pokud je s TP, tak se ozvi na meil s cenou a fotkama.
Datum: 16. srpna 2010 22:51
 Hele já mám 125/453. je to skvělý svezení, neni dokonalý alej sem spokojenej, jen si za ní občas lidi řeknou celkem dost peněz.
Datum: 16. srpna 2010 22:46
Jméno: zetoras
IP: uživatel8804
 zdravim, ja jsem jezdil 2 roky na Čz 125/476-01 byl jsem s ni spokojen (ještě ji mam kdyby měl někdo zajem ) Kamaradovi jela po GO motoru i 110 po rovině. Ale upřimně co jsem přesedlal na 350 tak už bych nan ni nejel
Datum: 16. srpna 2010 22:19
 Cau chlapi mam problem kdyz zkousim predni vydle na 175/356 bez predniho kola tak funguji uplne krasne nahoru dolu jedna basen ale jak tam nacpu kolo tak to jde strasne stuha potreboval bych zmerit ty vydle v hornich brejlich na stred a kdyz vytahnete predni kolo tak jaky je rozmer mezi vydlema v miste kde je sroub.nevim cim to muze byt vydle vypadaj netceny ale napadlo me ze by mohli byt krivy moc dik treba mi nekdo pomuzete
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 9:23
 ja mam 175/450,sice prestavenou ale kola mela stejny,vzadu i vepredu stejny bubny.rekl bych,ze mas spatny kolo. (cizu sem nenicil ja,ale koupil sem ji tak!!pisu to proti tem vecnejm stouralum a rejpalum)
Datum: 17. srpna 2010 9:23
Jméno: roky
IP: uživatel6201
 kolo mam asi origo velkej buben ve predu a malej vzadu daval sem novy loziska takze to mam urcite dobre buben je malinko venku podle me tak ma byt pac by tam jinak nesedeli ty loziska ale ne zas otolik aby se to tak sponovalo brejle mam ale kdyz sem to meril stema co tam sou tak je to stejny skus mi to prosim zmerit kdyz vytahnes to kolo dik moc\r\n
Datum: 16. srpna 2010 21:22
 to netusim,a nemas jiny kolo?nebo nemas tam vystrceny loziska nebo podlozku navic?co buben,neni nejak moc vystrcenej?pokud mas jiny brejle,dej je tam a jen do toho prehod tlumice,ja to taky tak udelal
Datum: 16. srpna 2010 21:09
 jenze ja mam problem spis ten ze tam to kolo nemuzu dosta musim ty vydle dost roztahovat tim padem si myslim ze drhnou tim ze sou roztahlli vis ? prej sou dvoje brejle s jinym rozmerem
Datum: 16. srpna 2010 20:59
 pokud po dotazeni spatne tlumej,chybi ti tam nejaka podlozka..kdyz nasadis kolo mezi tlumice,nesmi mit zadnou vuli..kdyz ji mit bude a stahnes to osou kola,pritahnes je k sobe a prohnou se,tim padem netlumej a drhnou.
Datum: 16. srpna 2010 20:32
Jméno: anthonny
IP: uživatel9648
 zdar chlapi a dívky  , zítra dělám závěrečky, tak bych se chtěl zeptat na co si mám dát pozor, díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2010 19:50
Jméno: nikolas
IP: uživatel7208
 vidím že kižovtaky už tu jsou,dej si hlavně bacha na chytáky...já měl otázku jestli a kdy můžu zapínat směrovky na kruhovym objezdu  odpovědi: A) před vjetím na kruhac B) po celou dobu jizniho ukona na kruhovym objezdu C) pouze pokud prejizdim z jednoho jizdniho pruhu do druheho...typni si co bylo zprávně  jinak preju hodne stesti a bud v klidu nervy ti to zkazi jako me.....ach ta prednost v jizde
Datum: 11. září 2010 19:50
 dělal sem autoškolu v ově A1 nejvice jsem si tam musel dávat pozor na neoznačené křižovatky ... přednost zprava dovednou te na nějakou nepřehlednnou nevšimneš si že tam nějaka cesta je a už letíš ... samozdřejmě taky sledovat značky a popřípadě dodatkové tabulky, abys pak neříkal že nesmíš jet do nějaké ulice protože tam je zákaz ale který platí nad 6 tun  jinak asi tk vše co psali ostatní ...  okud komisař bude chtít vždycky si najde něco jak tě vymáknout ...
Datum: 17. srpna 2010 12:22
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Jak ti rikali, poradne se rozhlizej, sleduj znacky, bacha na to, nam v autoskole delal pri zkouskach docela zahul, rek tady zastav, a byl tam zakaz.... taky bacha na nejaky ty zony 40 atp(nekonci krizovatkou), dodrzuj si rychlost a musis to dat... Nebo se mi stavalo v jednosmerce ze sem nenajizdel pri odbocovani vic doleva... no proste radsi pomalu a najisto si vsecko rozmysli nez neco udelas
Datum: 17. srpna 2010 11:57
Jméno: termix
IP: uživatel9431
Datum: 16. srpna 2010 22:16
Jméno: anthonny
IP: uživatel9648
 A1 dělám, ono instruktor mě všecko řekl a ukázal, kde mám dávat pozor, já chtěl vědět spíš nějaké špeky z vaší vlastní zkušenosti, jinak při jízdách mě taky nějaká babka vlezla pod kola, tak tak jsem to ubrzdil, doufám, že se mi zítra něco podobnýho nestane!
Datum: 16. srpna 2010 21:28
Jméno: Darb
IP: uživatel5299
 Zdar, hele na co děláš řidičák, no já už to mám za sebou, ale dávaj si pozor na všechno co tu už říkali, hlavně koukej kolem co se kde děje, a na těch přechodech opravdu raději zastavuj a předvídej 100metrů dopředu co se může stát, no, ale hlavně taky bacha na chodce, oni se chovaj jak...jak já nevím co, si asi myslej že maj prostě přednost a že vyděj autoškolu (motoškoli  ) tak to snad platí dvojnásob, já když jsem to jezdil jízdy tak mi tam ty blázni vlezlim málem až pod kola! No fakt hrůza!!!
Datum: 16. srpna 2010 21:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 se zeptej instruktora ne? ten asi ví malinko víc, jak jezdíš nebo nejezdíš, co děláš za chyby a co přesně váš komisař vyžaduje...
Datum: 16. srpna 2010 20:14
 na chodce u přechodu..... a hleď kde zastavuješ.... at nezustanes stát na přechodu
Datum: 16. srpna 2010 19:48
 čus draci, chci se zeptat o kolik milimetrů se snižuje hlava, dik za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 22:39
 jedno to moc nebude,myslim 5.6ml pokud se nepletu.A to potom stačí jen odsoustružit a je to?nebo se tam musí dělat nějaká ta antidetonační štěrbina?
Datum: 17. srpna 2010 22:39
 takže je vlastně jedno kolik mililitrů tam je
Datum: 17. srpna 2010 22:35
 pocita se to na mililitry..nasroubujes do hlavy svicku a striknes do spalovaciho prostoru urcite mnozstvi oleje (urcity pocet mililitru),kam bude dosahovat hladina,tam udelas rysku a nasledne nechas vysoustruzit..kolik mililitru ti bohuzel neporadim.
Datum: 16. srpna 2010 20:34
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Caues kdyz mam valec po vybrusu muzu daat jakoukoli hlavu valce ze ?? Diky za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 19:34
 No musí bejt v dobryym stavu ( nerozmačkaný kroužky v hlavě) a taky bys jí měl slapovat brusnou pastou aby nepodfukovala
Datum: 16. srpna 2010 19:34
 Ahoj draci,mám dvě otázečky.Nedávno jsem velmi dobře koupil dvourychlostní Babetu 210.Jede pěkně a je na ní skoro všechno nové.Chci se zeptat,dají se na ní dělat nějaké lehké úpravy,aby jela o trošku rychleji?Mě jede kolem 45km/h.Napište mi prosím,něco otom,zkušenosti a tak.A pak bych se chtěl zeptat,kde a za kolik se dá na tu Babetu sehnat čistá kartička.Díky za odpovědi.Čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 16:08
Jméno: petan
IP: uživatel10220
 dej tam rozetu z jednorychlostni pak to pojede rychle je o dost menši jel sem na takove 60kmh
Datum: 17. srpna 2010 16:08
 pro větší maximálku uřízni koleno vejfuku, tak, že jsi označíš kde začíná tlumič a od tý značky naměříš cca 5cm a uřízneš(tak aby do toho tlumiče čouhalo těch 5 cm a né 20 jako origo) -zvýší ti to maximálku o 5-10km/h. Kartičku máš tady http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=8&t=340
Datum: 16. srpna 2010 22:34
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 cista karticka nevim ale za 600 ti vystavej platnej duplikat technicaku (kterej stejnak nepotrebujes staci jen pojistka)
Datum: 16. srpna 2010 21:21
 Čusec No nevim ale nejlehčí tuning je když vyčistíš výfuk a filtr.Mužeš skusit vyměnit karburátor za dell orto jeden je myslim speciálně pro babetty
Datum: 16. srpna 2010 20:16
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdarec co může způsobovat že na mojí čz 250 mě někdy vyskočí rychlost na neutrál třeba jedu dám tam 2 a tak za 2 sekundy to vyskočí na neutrál čím to může být???udělá to jen někdy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 22:47
Jméno: zdeno7311
IP: uživatel10216
 To mně děla taky na čz 250/471 bud zuby jsou na padrt nebo to tam malo hazš ty rychlosti taky sem si mylsel že budu muset pulit a stačlo trochu vic sily
Datum: 16. srpna 2010 22:47
 cauky ja mam 175/356 je to stejny jak na 250 taky mi to delalo tak sem dal novy vydlicky razeni a byl klid.Urcite ti jde hur i radit
Datum: 16. srpna 2010 20:29
 omleté boční ozuby na převodových kolečkách
Datum: 16. srpna 2010 19:36
 Tohle mi dělala moje kejva 250, po rozpůlení motoru jsem zjistil ohnuté vidličky řazení, vzhledem k únavě materiálu po padesáti letech funkce nic divného, koupil jsem nové a pohoda. Toliko moje zkušenost.
Datum: 16. srpna 2010 19:28
Jméno: d
IP: uživatel7827
 zdar mam dotaz, mam jawu 21 a porad se mi povoluje matice na rizeni (je to pod maskou vedou skrz ni riditka) je tam matice a na ni kontra matka, dotahnu to nakost jak matici tak kontra, a za nedlouhou dobu se to povoli nevite co s tim, cim by to mohlo byt? jestli to je loziskem tak mi poslete odkaz ktery si mam zde koupit. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 20:14
 Nemáš na těch maticích nebo na rámu strhlej závit??
Datum: 16. srpna 2010 20:14
 ty a máš ty matky ve dobrém pořadí??  me tohle ještě na fichtloj čeká ale tata mi rikal že se to utahuje nejak specialně
Datum: 16. srpna 2010 20:01
 Čau, chtěl bych se zaptat, když pojedu přihlásit Pařeza nebo Pionýra na SPZ a dostanu tu velkou SPZ, myslíte, že se poldi dají ukecat abych si tu SPZ udělal sám nebo oni mi ji udělali na takový ten plech co se zde dá koupit po názvem SPZ Pionýr 14,1x10,5-bílá aby ta SPZ nebyla širší než celá motorka ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 13:07
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 A jaké podmínky a kolik stojí veteránský papíry?
Datum: 17. srpna 2010 13:07
 maximalně bys to přihlásil na veteránský papíry
Datum: 16. srpna 2010 20:16
 Jakmile dostaneš tu s tim euro pruhem tak jinou udělat nemůžeš
Datum: 16. srpna 2010 19:28
 Jakmile dostaneš tu s tim euro pruhem tak jinou udělat nemůžeš
Datum: 16. srpna 2010 19:22
 Jakéhokoliv pionýra už nepřihlásiš musíš si sehnat papíry
Datum: 16. srpna 2010 19:21
 ne.
Datum: 16. srpna 2010 19:02
 ne.
Datum: 16. srpna 2010 18:56
|



|