slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1059  1060  1061  1062  1063  1064  1065  1066  1067  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: hruzamil5      E-mail:      IP: uživatel9781    
tak babetta 207 už jiskru háže ale vynechává jedu a kazdejch 500m to tak na 20m vynechá pak chytne a jede čím to je .. ted mi to nechce ani chytit svíčka jiskru háže benzin tam jde ..... zjistil sem ze mi to malonko fouka pod hlavou ale pred 30 min to jeste jelo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel10221    
vše pročisti a vyměn svíčku
 
 
Datum: 17. srpna 2010 19:14
 
 
 
 
Jméno: hruzamil5      E-mail:      IP: uživatel9781    
nakonec sem to nepotreboval ponevadz sem prisel nato že to bylo jen špatně zapojeno ... nic víc ....... fouka mi to pod hlavou jaký to může mít následky .... zatím to blbě chytá a vynechává občas ...
 
 
Datum: 17. srpna 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel10221    
Dobře ti tak, to máš s toho že sis nekoupil ty dily. Jen varuji ostatni nic mu neprodavejte 2x napsal že to chce a až už to bylo zabalené tak napíše že to nechce.
 
 
Datum: 17. srpna 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mam prosbu poslete mi nekdo pls stranky toho stejskyho jak tuni ty motory ....predem dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ten tuní válce!
 
 
Datum: 17. srpna 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 17. srpna 2010 12:39
 
 
 
 
Jméno: Petr Vadron      E-mail:      IP: uživatel10160    
zdravim,mám takový problém s Mustangem,když se motor jenom malinko zahřeje,tak to začne cukat jak blázen,a má to chuť chcípnout,hrozně mě to trápí,protože tam je nová spojka ..(svíčkou to není) ..byl bych moc rád,za případnou pomoc,děkuji.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
rekl bych ze to svickou nejspis bude.... kdys po teplim motoru vysroubujes svicku hazi jiskru ? jestly hazi ob otacku nebo proste mene tak inducka
 
 
Datum: 17. srpna 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel1723    
čus draci, když chci dát tlumiče ze simsona na fichtla, je potřeba předělávat rám ? nebo to do krku jde v pohodě ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: David.Zradička      E-mail:      IP: uživatel10222    
jj ..musíš si nechat visoustružit redukce misek řízení..já to mám a 100% O:K
 
 
Datum: 17. srpna 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel5908    
musíš nechat vysoustružit nový misky.
 
 
Datum: 17. srpna 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Ja to mam na 2 fichtlu a mam tam normal origos ram ae bryle a vse ze simaka a jeste milion podlozek mezi kolem at to nelita..jinak to jde
 
 
Datum: 17. srpna 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: termix      E-mail:      IP: uživatel9431    
cus lidi potrebuju od vas pomoc chci si postavit bezkontakt protoze vape je drahy jako svin na norml fika a kdyz si to udelam sam je z toho vetsi radost kdyz to faka bezkontakt uz mam vyhlidlej ale resim jeden problem je tam k napajeni 6v baterka coz se mi vubec nelibi musel bych ji sem tam dobijet nebo pridelat dobijeni z civek rele a dalsi veci coz je uplna kravina takze sem se rozhodl napajet to z civky nebo civek to je fuk ale mam takovy problem vim ze se napeti musi usmernit vyfiltrovat kondem a pak za to dat regulator ? nebo zenerky ? nebo diody na srazeni napeti ? jde mi o to ze sem na netu nekde vycetl ze se na vystupu muze objevit i 40v takze zapalko by slo do kitek :-( pls help me odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2010 23:33
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel8809    
Jo a málem bych zapoměl.. taky jsem dělal tohle http://btelectronic.sweb.cz/lightcdi.htm ale jak moc je tohle co se týká životnosti nadimenzovaný a OK nedokážu říct. Pouze jsem to vyvinul do šuplíku. Každopádně to fachalo na první zapojení. Ale chce to mít trochu za ušima a vědět co je to polarita magnetu, umět vyrobit kvalitní unašeč co se vibracema neroztrhne (to byl největší oříšek) a vůbec něco vědět o elektrice. Ale kdybych si měl vybrat tak raději udělám DC-CDI a úpravu co jsem popsal. Nějak k tomu mám větší důvěru a už mám na tom naježdíno pár tisíc km bez závady, tohle fakt nevím. Je tam dost divně měřitelné zatěžování GATE tyristoru což může vést k jeho destrukci, stejně tak těžko změřit jak velikým proudem je zatěžován tyristor, pak taky na jak vysoké napětí se dokáže naindukovat zapalovací pól. To u předchozí možnosti zapalka odpadá.
 
 
Datum: 18. srpna 2010 23:33
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel8809    
http://btelectronic.sweb.cz/cdi.htm za zapalovací pól (cívku altíku) dáš graetzův můstek (pochopitelně odpojíš tu část co obsahuje kladívko a kondenzátor s drátem pryč), za to stabilizátor 7812 a za to tohle zapalko. Na stator umístíš HAL snímač HME301 http://www.imfsoft.cz/hardware/prislusenstvi.asp tam se prodává pod názvem HALL SNÍMAČ H01, ten by se napájel ze stejné větve jako DC-CDI. Samozřejmě že za CDI připojíš indučku fichtla a je to... Zbytek elektroinstalace necháš jak je. Celý je to schopný makat bez baterky, ale musíš mít magnety rotoru dobře nabuné.
 
 
Datum: 18. srpna 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
je to vlastne tohle http://www.jawamaniacs.e-blog.cz/videa-zapalovani_1 se 2ma trandama a optobranou zadna veda
 
 
Datum: 17. srpna 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pošli my distak ten návod na ten bezkontakt ,dík
 
 
Datum: 17. srpna 2010 12:34
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den draci. Chci poprosit o takovou maličkost. Budu kupovat motorku jawa 350/638 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/432198-350-638.html Zitra se na ni jedu podívat. Chci se zeptat co všechno mám u tohoto stroje zkontrolovat,na co si mám dávat pozor pri jeho prohlidce atd... Vim nejake zaklady jako je klepani v motoru,osmice,svetla atd... ale přece jenom jsem nikdy vživotě žádnou jawu 350 nevlastnil,jenom jsem si ji pučoval od kámošů na projíždku,párkrát jsem na tom seřizovalpředstih a nic víc. Takže v tomto oboru jsem zatím dá se říct amatér proto se ptám (nevim totiž co na tomto stroji může být za ukryté závady). Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně ty kokote víš co si uhobý debil... proč sem píšeš když neporadíš? Sejdeme se a můžeme si o tom popovídat ne? ad vidím co si za malýho blbečka. A si starší než muj tata? 6e jsem neuvedl jeho věk čoveče
 
 
Datum: 26. srpna 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel10249    
Franky k tobě nemám nic o problémech pio.víš a znáš a tvoje vyjadřování beru.Ale borec boocheer jak jsem napsal náčelník VELKÁ HUBA je.Jsstli já jsem krypl co jsi pak ty ? Tože na svém webu ze sebe děláš odborníka a potom se zeptáš jaj seřídit karburátor nebo ,,dělám opravu elektryky na 555 a ptáš se na tlumivku,,když jsi rozebral a složil asi 50 motorek tak víš zase jen a jen velké HOVNO. A to že tě tvůj táta nic nenaučil zase něco ukazuje,nebo je stejný jako ty.Potom že je ti 17 máš dotazy opravdu 9ti letého klouzka.Jestli chceš vědět kolik je mi tak asi budu starší než tvůj táta ŘP mám plnej lokomotivy jsem opravoval a motory dnešních NA opravuji.Tak zdar saláte.
 
 
Datum: 20. srpna 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trubko ty jsi fakt debil nezlob se na mě... jo měl jsem 50 motorek a víš jak jsem to dokázal? je mi něco kolem 17 let, začal jsem s tím v devíti no a od desíti let do dnes všude lítám po šrotech vykupuju staré vraky které zpojízdním,zkompletuju a prodám takže mě toho prošlo rukama hafo... A jen mě řekni jednu věc ty kokote :-D Ty si myslíš že když se věnuju generálkováním motorů na pionýra,babettu a teru jak tam píšu že umím všechno na světě? LEDA hovno! Můj tata se 30 let živí generálkováním motorů na traktory,auta a podobně a ted mu dotahneš do dílny motor z lokomotivy a řekneš mu: prošlo ti toho rukama hodně zgenerálkuj to. byl by nahraný! Takže se sklid ty devítiletý BLBE! a kdyz nevíš tak drž rypák už jsem ti to řekl několikrát ale ty máš prostě IQ tak v mínusu že nevíš co máš dělat když ti řeknu ZAVŘI TLAMU !
 
 
Datum: 19. srpna 2010 1:15
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel10231    
boocheere u mne jsi jak už jsem psal náčelník VELKÁ HUBA.Tvůj web nebo profil mluví za své.Děláš generálky a kdovíco,50 motrek,,jsi měl,,takže takové zkušenosti a praxe a ty se ptáš opravdu na takové blbosti.Ale nejsi tady sám
 
 
Datum: 18. srpna 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ty si kup sekundové lepidlo na prsty ad nemáš takové přitroublé odpovědi... Jinak jednomu člověku který mi podrobně popsal co se u techto stroju kazi,na co davat pozor atd.... Velice moc dekuji
 
 
Datum: 17. srpna 2010 23:14
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel10223    
Kup si raději houpacího koně ať máš nějaké jiné přitroublé otázky.
 
 
Datum: 17. srpna 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: filda      IP: uživatel9592    
Já ji chtěl místo 639 co ted nmám ale většinou to byly splácaniny poskládaný a nebo top stavy za 20tisic tak jsem to nechal,ale taky nadhera a super zvuk!
 
 
Datum: 17. srpna 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
jj , vencovi , aby se mu pomstila
 
 
Datum: 17. srpna 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
je pravda ze je moc hezka , rekl bych ze z 350 nejpeknejsi
 
 
Datum: 17. srpna 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
tatik ji kdysi prodal a ja ji mozna koupim z5 , vypada presne jako mel Venca
 
 
Datum: 17. srpna 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: filda      IP: uživatel9592    
jinak 634 moc hezký stroj nádhera a souhlas
 
 
Datum: 17. srpna 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: Filda      IP: uživatel5136    
no jediná nevýhoda co je tak je neplná vložka na klice je to mezi ojnicema,za čas se vykurví,jinak motor docela drží občas překontrolovat spojku a její stav a seřízení,ale zase taková katastrofa to neni a moto nabídne dobré jawácké svezení.
 
 
Datum: 17. srpna 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawaman- tak to ti trochu závidím. Mě se 634 hrozně líbí :-)
 
 
Datum: 17. srpna 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
ja mozna budu mit 634 stejnou co mel Venca ve Slunce Seno :-P
 
 
Datum: 17. srpna 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau... díky moc takže už vím na co se zaměřit. pokud chceš pokecat tak neni problém. icq: 339-631-871
 
 
Datum: 17. srpna 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: filda      E-mail:      IP: uživatel1098    
Jinak dle pohledu je vidět že je to leštěnka,komplet v originále,neměl by si mít extra problém jde to na ni vidět,že je to top koupě,ale but obezřetnej a dej kontakt třeba icq nebo tak rád pokecám nebo se projedu s někym.
 
 
Datum: 17. srpna 2010 17:20
 
 
 
 
Jméno: filda      E-mail:      IP: uživatel1098    
Hoj,já mám 639,být tebou vezmu si sebou někoho,kdo tomu alespon trochu hoví,pak bych na to vlezl,sedni a podívej se jestli jsou řidítka v rovině-nejsou li hnutý,poznáš to tak že budou prostě lehce nepřirozeně,ta trubka se při pádu ráda ohýbá,pak bych ji rozjel a zaměřil se na podvozek,jestli neni extrémě hnutej rám,poznáš to zvláštnim chováním mota,nepřirozeným a pust na chvilku řidítka za jízdy-nedej si na tlamu,neměla by tahat do stran,vizuálně projed trubkoví rám-sváry rámu,rády praská u kyvné vidlice a u zadních stupaček,dále si zkus komlet elektriku-jak svítí,funkční brzdová světla při brždění zadní brzdou,další věcí je spojka-často se jebe na typu 638,zkus moto hned za studena,poznáš hned jak na tom spojka je-nesmí se při rozjezdu extrémě škubat a vydávat rachtaví zvuk,rozjezd by měl být plynulý bez néžadoucího cukání a zvuků,dále jestli funguje otáčk a rychloměr,podívej se jestli motor extrémě neteče-sehni se a podívej se na motor ze spodu,zkus také jestli jde kohoutek na všechny možnosti-rezerva-často se ucpává,ptej se na výměnu posl oleje v motoru,co tam daval,kolik to má najeto,je li po vybrusu a celkově co se na tom dělalo za opravy a co by chtělo udělat,každopádně určitě na ni bude nějaká práce,stim počítej,já ji kupoval na podzim,vypadala fakt krásně,ale vrazil jsem do ní ještě tak 3-4 tisíce aby to jezdilo spolehlivě,jo a zeptej se na zapalování a v jakym je stavu se podívej,taky duležitá věc pokud má starý kladiva,podival bych se na stav,pak zkus jestli funguje sytič,podívej se na ráfky jestli není někde extra šleha-bouchlej a zkus převodovku-řad až na 4 kvalt a každej trochu vytoč,jestli nevypadává.
 
 
Datum: 17. srpna 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: Filda 639      IP: uživatel8540    
,,Zdravím,mám unavenou pružinu na 350 639 řadička se mi nevraci tak jak by měla a posléze nejde kvaltovat,prosím muže mi někdo pomoct jaká to je pružina na fichtl krámku?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 10:42
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel10217    
Ahoj draci, mam problem s P21. Prevodovka nejako nefunguje vsetky rychlosti slapu v pohode ale neutral vedla jednotky stale skrka. Uz som aj motor rozpolil pozrel prehadzovac kolieska vsetko ale nic som nenasiel. Ono ten prehadzovac vypada uplne v pohode zubky nema vylamane prevody zapadaju skvele aleten neutral je moc k jednotke natlaceny az to tam skrka :-( Neviem co mam robit nechcem menit prehadzovac. Pomozte prosim. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel10217    
No uz som to zlozil a je to lepsie. Trochu som sa pohral s prehadzovacom a vysledok je ze ked je motor uplne kolmo na zem asi ako ked idem s potorkou rovno po rovnej ceste tek je to v pohode uz to tak silno nerapka iba tak slabucko ale to uz je asi prevodovka sama o sebe jej normalny zvuk momentalne bez oleja. Ale ked to naklonim ale o 5-10 stupnov tak to zacne zase. Sice uz slapsie ako pred opravou ale stale.
 
 
Datum: 17. srpna 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no asi budes muset menit automat :-D
 
 
Datum: 17. srpna 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel10217    
To som skusal ako prve :-(
 
 
Datum: 17. srpna 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele tyk zkus se podivat jesly máš dobře přitažený ty šroubky zhora na motoru a když ne tak je přitáhni:-)
 
 
Datum: 17. srpna 2010 8:26
 
 
 
 
Jméno: Jurajda      IP: uživatel6563    
Zdravim mam problem s mou jawou 21 svicka mi haze jiskru a kdyz ji dam do vlace a roztlacim je mokra a ani to nechytne uz si nevim rady menil sem civku v zapalku, kondenzator, indukcni civku a svicku. kdyz to napojim na baterku jak je to na strojich s vetsim obsahem nakopnu a jedu bez problemu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 9:20
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo taky velky odtrh na svici :-)
 
 
Datum: 17. srpna 2010 9:20
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak to zapojujes na baterku?zajimalo by me to :-) jinak je moznej spatnej odtrh,svicka porad nehaze tu spravnou jiskru..
 
 
Datum: 17. srpna 2010 9:20
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jábych se asi podival jestli nemáš zanesenej filtr sání a když to nepomůže tak sundyt hlavu a odkarbonovat:-)
 
 
Datum: 17. srpna 2010 8:28
 
 
 
 
Jméno: patrik159      IP: uživatel10215    
Chtěl bych se zeptat jel jsem na svý babettě 207 4km když jsem jel tam tk dobrý ale když jsem jel nazpátek tk už nejela jak kdyby tam nešel benzín to je tk vždycky nevím co stím?? děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
svicka mokra? nebo sucha? koukni na kohoutek jestly volne tece dela ti to porat ? po ujeti 4km najednou z niceho nic chcipne ? jde nastartovat? startuje tepla nebo studena? musis byt konkretnejsi
 
 
Datum: 17. srpna 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: patrik159      IP: uživatel9456    
Já bych spíš řekl že tam nejde benzín
 
 
Datum: 17. srpna 2010 14:48
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni to tam z kopce a nazpatek do kopce? :-D spis mas svicku se spatnou tepelnou hodnotou,jakmile se zahreje jede ti hur?
 
 
Datum: 17. srpna 2010 9:18
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci mam jednu asi stupidni oatazku ..jak mam odladit vejfuk hikoe ??aby to jjelo lip !dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pojede ale bude to chtít mít za jízdy ucpávky v uších :-D
 
 
Datum: 17. srpna 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a ještě udělej to koleno :-D
 
 
Datum: 17. srpna 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak sem vyrobil tu koncovku jak si rikal a beda ti jestli nepojede lip :-D
 
 
Datum: 17. srpna 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sakra,ted si nejsem jistej jestli má bejt 1.3x širší než vejfukovej kanál ve vložce nebo na kraji válce...
 
 
Datum: 17. srpna 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koleno přibližně 27 cm
 
 
Datum: 17. srpna 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to koleno má mít přibližně kolik?1.3x tlustší ne vyfukovej kanál a o 5 cm kratší než origo?
 
 
Datum: 17. srpna 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JJ to koleno prý dělá hodně :-)
 
 
Datum: 17. srpna 2010 14:59
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Udělej to koleno a dost si pomůžeš :-)
 
 
Datum: 17. srpna 2010 14:52
 
 
 
 
Jméno: machiste ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem dal orig koleno vod motoru a sindal sem koncovku a na ty dva šrouby sem si udál podložku a na ní sem navařil 25cm slabostěnou osumnáctku trubku takže to je jako tuning vejfuk jako najdeš na netu ke svaření akorát že ta trupka de kdykoli vyměnit spátky za koncovku akorát to řve jako kr*va ale jedeto fakt dost slušně
 
 
Datum: 17. srpna 2010 14:29
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslíš správně :-)
 
 
Datum: 17. srpna 2010 11:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tech 15 mm MYSLÍM
 
 
Datum: 17. srpna 2010 10:58
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a vnitrni prumer ty trubicky ma bejt kolik ??
 
 
Datum: 17. srpna 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koleno s pruměrem 1.2 - 1.3x větší než má vejfukovej kanál a o pár cm kratší-musíš vyzkoušet ale tak o 5 - 15 a výletovou trubičku dej 260 mm dlouhou a 15 mm širokou.Je to přibližný nejlepši by bylo kdyby si kolen aj koncovek měl víc a zkoušel.
 
 
Datum: 17. srpna 2010 8:51
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam vokapovou rouru:-):-)
 
 
Datum: 17. srpna 2010 8:30
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel1250    
to musíš zkoušet.
 
 
Datum: 17. srpna 2010 7:45
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jak silnou a dlouhou ??
 
 
Datum: 16. srpna 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ti spíš poradím jak ho upravit, dej kratší tlustší koleno, a na konec navař výletovou trubičku, pak to dostane šponu.
 
 
Datum: 16. srpna 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poradili byste mi nějakou dobrou československou motorku 125? Něco tak jako výkonově přijatelnéh(skútra nechci), snadno sehnatelného i s papírama. Třeba co máte vy a jste s tím spokojeni(jasně, od 125 se nedá čekat kdoví co). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, pokud je s TP, tak se ozvi na meil s cenou a fotkama.
 
 
Datum: 16. srpna 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele já mám 125/453. je to skvělý svezení, neni dokonalý alej sem spokojenej, jen si za ní občas lidi řeknou celkem dost peněz.
 
 
Datum: 16. srpna 2010 22:46
 
 
 
 
Jméno: zetoras      IP: uživatel8804    
zdravim, ja jsem jezdil 2 roky na Čz 125/476-01 byl jsem s ni spokojen (ještě ji mam kdyby měl někdo zajem ) Kamaradovi jela po GO motoru i 110 po rovině. Ale upřimně co jsem přesedlal na 350 tak už bych nan ni nejel :-D
 
 
Datum: 16. srpna 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: roky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Cau chlapi mam problem kdyz zkousim predni vydle na 175/356 bez predniho kola tak funguji uplne krasne nahoru dolu jedna basen ale jak tam nacpu kolo tak to jde strasne stuha potreboval bych zmerit ty vydle v hornich brejlich na stred a kdyz vytahnete predni kolo tak jaky je rozmer mezi vydlema v miste kde je sroub.nevim cim to muze byt vydle vypadaj netceny ale napadlo me ze by mohli byt krivy moc dik treba mi nekdo pomuzete odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 9:23
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam 175/450,sice prestavenou ale kola mela stejny,vzadu i vepredu stejny bubny.rekl bych,ze mas spatny kolo. (cizu sem nenicil ja,ale koupil sem ji tak!!pisu to proti tem vecnejm stouralum a rejpalum)
 
 
Datum: 17. srpna 2010 9:23
 
 
 
 
Jméno: roky      IP: uživatel6201    
kolo mam asi origo velkej buben ve predu a malej vzadu daval sem novy loziska takze to mam urcite dobre buben je malinko venku podle me tak ma byt pac by tam jinak nesedeli ty loziska ale ne zas otolik aby se to tak sponovalo brejle mam ale kdyz sem to meril stema co tam sou tak je to stejny skus mi to prosim zmerit kdyz vytahnes to kolo dik moc\r\n
 
 
Datum: 16. srpna 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to netusim,a nemas jiny kolo?nebo nemas tam vystrceny loziska nebo podlozku navic?co buben,neni nejak moc vystrcenej?pokud mas jiny brejle,dej je tam a jen do toho prehod tlumice,ja to taky tak udelal :-)
 
 
Datum: 16. srpna 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: roky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jenze ja mam problem spis ten ze tam to kolo nemuzu dosta musim ty vydle dost roztahovat tim padem si myslim ze drhnou tim ze sou roztahlli vis ? prej sou dvoje brejle s jinym rozmerem
 
 
Datum: 16. srpna 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud po dotazeni spatne tlumej,chybi ti tam nejaka podlozka..kdyz nasadis kolo mezi tlumice,nesmi mit zadnou vuli..kdyz ji mit bude a stahnes to osou kola,pritahnes je k sobe a prohnou se,tim padem netlumej a drhnou.
 
 
Datum: 16. srpna 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel9648    
zdar chlapi a dívky :-D, zítra dělám závěrečky, tak bych se chtěl zeptat na co si mám dát pozor, díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: nikolas      IP: uživatel7208    
vidím že kižovtaky už tu jsou,dej si hlavně bacha na chytáky...já měl otázku jestli a kdy můžu zapínat směrovky na kruhovym objezdu :-D odpovědi: A) před vjetím na kruhac B) po celou dobu jizniho ukona na kruhovym objezdu C) pouze pokud prejizdim z jednoho jizdniho pruhu do druheho...typni si co bylo zprávně :-D jinak preju hodne stesti a bud v klidu nervy ti to zkazi jako me.....ach ta prednost v jizde :-D
 
 
Datum: 11. září 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělal sem autoškolu v ově A1 nejvice jsem si tam musel dávat pozor na neoznačené křižovatky ... přednost zprava dovednou te na nějakou nepřehlednnou nevšimneš si že tam nějaka cesta je a už letíš ... samozdřejmě taky sledovat značky a popřípadě dodatkové tabulky, abys pak neříkal že nesmíš jet do nějaké ulice protože tam je zákaz ale který platí nad 6 tun :-D jinak asi tk vše co psali ostatní ... :-Pokud komisař bude chtít vždycky si najde něco jak tě vymáknout ...
 
 
Datum: 17. srpna 2010 12:22
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Jak ti rikali, poradne se rozhlizej, sleduj znacky, bacha na to, nam v autoskole delal pri zkouskach docela zahul, rek tady zastav, a byl tam zakaz.... taky bacha na nejaky ty zony 40 atp(nekonci krizovatkou), dodrzuj si rychlost a musis to dat... Nebo se mi stavalo v jednosmerce ze sem nenajizdel pri odbocovani vic doleva... no proste radsi pomalu a najisto si vsecko rozmysli nez neco udelas
 
 
Datum: 17. srpna 2010 11:57
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
priprav se na to ze budes sedet jak debilek asi 5 hodin ja delal motorku a auto dohromady a byl sem tam od 7 do 13:00 stejne jako ty co delali jen auto takze to chce PSP nebo nakej casak jinak na motorce hodne hodne rozhlizet i tam kde mas prednost protoze te prej muze sejmout naky auto ktery te nevidi takze instruktor to u tebe bude videt jako + pak motorku spis tocit nez ji nechavat jen tak probublavat coz mi bylo vycteno ze ji mam spis davat hodne za usi :-D:-D a jedna z hlavnich vecizapnout svetla u me treba slo jen obrisovi naky ne to hlavni a bylo jim to fuk :-D draty cumenly od riditek a taky nezajm :-)
 
 
Datum: 16. srpna 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel9648    
A1 dělám, ono instruktor mě všecko řekl a ukázal, kde mám dávat pozor, já chtěl vědět spíš nějaké špeky z vaší vlastní zkušenosti, jinak při jízdách mě taky nějaká babka vlezla pod kola, tak tak jsem to ubrzdil, doufám, že se mi zítra něco podobnýho nestane! ;-)
 
 
Datum: 16. srpna 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: Darb      IP: uživatel5299    
Zdar, hele na co děláš řidičák, no já už to mám za sebou, ale dávaj si pozor na všechno co tu už říkali, hlavně koukej kolem co se kde děje, a na těch přechodech opravdu raději zastavuj a předvídej 100metrů dopředu co se může stát, no, ale hlavně taky bacha na chodce, oni se chovaj jak...jak já nevím co, si asi myslej že maj prostě přednost a že vyděj autoškolu (motoškoli :-)) tak to snad platí dvojnásob, já když jsem to jezdil jízdy tak mi tam ty blázni vlezlim málem až pod kola! No fakt hrůza!!!
 
 
Datum: 16. srpna 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
se zeptej instruktora ne? ten asi ví malinko víc, jak jezdíš nebo nejezdíš, co děláš za chyby a co přesně váš komisař vyžaduje...
 
 
Datum: 16. srpna 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na chodce u přechodu..... a hleď kde zastavuješ.... at nezustanes stát na přechodu
 
 
Datum: 16. srpna 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel1723    
čus draci, chci se zeptat o kolik milimetrů se snižuje hlava, dik za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedno to moc nebude,myslim 5.6ml pokud se nepletu.A to potom stačí jen odsoustružit a je to?nebo se tam musí dělat nějaká ta antidetonační štěrbina?
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel1723    
takže je vlastně jedno kolik mililitrů tam je
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pocita se to na mililitry..nasroubujes do hlavy svicku a striknes do spalovaciho prostoru urcite mnozstvi oleje (urcity pocet mililitru),kam bude dosahovat hladina,tam udelas rysku a nasledne nechas vysoustruzit..kolik mililitru ti bohuzel neporadim.
 
 
Datum: 16. srpna 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Caues kdyz mam valec po vybrusu muzu daat jakoukoli hlavu valce ze ?? Diky za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No musí bejt v dobryym stavu ( nerozmačkaný kroužky v hlavě) a taky bys jí měl slapovat brusnou pastou aby nepodfukovala
 
 
Datum: 16. srpna 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: standik      E-mail:      IP: uživatel9428    
Ahoj draci,mám dvě otázečky.Nedávno jsem velmi dobře koupil dvourychlostní Babetu 210.Jede pěkně a je na ní skoro všechno nové.Chci se zeptat,dají se na ní dělat nějaké lehké úpravy,aby jela o trošku rychleji?Mě jede kolem 45km/h.Napište mi prosím,něco otom,zkušenosti a tak.A pak bych se chtěl zeptat,kde a za kolik se dá na tu Babetu sehnat čistá kartička.Díky za odpovědi.Čau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 16:08
 
 
 
 
Jméno: petan      IP: uživatel10220    
dej tam rozetu z jednorychlostni pak to pojede rychle je o dost menši jel sem na takove 60kmh
 
 
Datum: 17. srpna 2010 16:08
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro větší maximálku uřízni koleno vejfuku, tak, že jsi označíš kde začíná tlumič a od tý značky naměříš cca 5cm a uřízneš(tak aby do toho tlumiče čouhalo těch 5 cm a né 20 jako origo) -zvýší ti to maximálku o 5-10km/h. Kartičku máš tady http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=8&t=340
 
 
Datum: 16. srpna 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
cista karticka nevim ale za 600 ti vystavej platnej duplikat technicaku (kterej stejnak nepotrebujes staci jen pojistka)
 
 
Datum: 16. srpna 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čusec No nevim ale nejlehčí tuning je když vyčistíš výfuk a filtr.Mužeš skusit vyměnit karburátor za dell orto jeden je myslim speciálně pro babetty :-)
 
 
Datum: 16. srpna 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
zdarec co může způsobovat že na mojí čz 250 mě někdy vyskočí rychlost na neutrál třeba jedu dám tam 2 a tak za 2 sekundy to vyskočí na neutrál čím to může být???udělá to jen někdy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 22:47
 
 
 
 
Jméno: zdeno7311      IP: uživatel10216    
To mně děla taky na čz 250/471 bud zuby jsou na padrt nebo to tam malo hazš ty rychlosti taky sem si mylsel že budu muset pulit a stačlo trochu vic sily
 
 
Datum: 16. srpna 2010 22:47
 
 
 
 
Jméno: roky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cauky ja mam 175/356 je to stejny jak na 250 taky mi to delalo tak sem dal novy vydlicky razeni a byl klid.Urcite ti jde hur i radit
 
 
Datum: 16. srpna 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omleté boční ozuby na převodových kolečkách
 
 
Datum: 16. srpna 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: martasm21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle mi dělala moje kejva 250, po rozpůlení motoru jsem zjistil ohnuté vidličky řazení, vzhledem k únavě materiálu po padesáti letech funkce nic divného, koupil jsem nové a pohoda. Toliko moje zkušenost.
 
 
Datum: 16. srpna 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel7827    
zdar mam dotaz, mam jawu 21 a porad se mi povoluje matice na rizeni (je to pod maskou vedou skrz ni riditka) je tam matice a na ni kontra matka, dotahnu to nakost jak matici tak kontra, a za nedlouhou dobu se to povoli nevite co s tim, cim by to mohlo byt? jestli to je loziskem tak mi poslete odkaz ktery si mam zde koupit. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: PaulieCz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš na těch maticích nebo na rámu strhlej závit??
 
 
Datum: 16. srpna 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty a máš ty matky ve dobrém pořadí??:-) me tohle ještě na fichtloj čeká ale tata mi rikal že se to utahuje nejak specialně
 
 
Datum: 16. srpna 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: hrbik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, chtěl bych se zaptat, když pojedu přihlásit Pařeza nebo Pionýra na SPZ a dostanu tu velkou SPZ, myslíte, že se poldi dají ukecat abych si tu SPZ udělal sám nebo oni mi ji udělali na takový ten plech co se zde dá koupit po názvem SPZ Pionýr 14,1x10,5-bílá aby ta SPZ nebyla širší než celá motorka ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel9987    
A jaké podmínky a kolik stojí veteránský papíry?
 
 
Datum: 17. srpna 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
maximalně bys to přihlásil na veteránský papíry
 
 
Datum: 16. srpna 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakmile dostaneš tu s tim euro pruhem tak jinou udělat nemůžeš
 
 
Datum: 16. srpna 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakmile dostaneš tu s tim euro pruhem tak jinou udělat nemůžeš
 
 
Datum: 16. srpna 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakéhokoliv pionýra už nepřihlásiš musíš si sehnat papíry
 
 
Datum: 16. srpna 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne.
 
 
Datum: 16. srpna 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne.
 
 
Datum: 16. srpna 2010 18:56
 
<  1059  1060  1061  1062  1063  1064  1065  1066  1067  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 20:05:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu