Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 0:28
Jméno: Fogi
IP: uživatel10224
 Časovani kanalku je "děj" kdy se kanál otevře a kdy zavře..Mění se zvyšovánim hrany kanalku(výfuk nahoru,sáni dolu)
Datum: 19. srpna 2010 0:28
 zmenit casovani se da napriklad seriznutim pistu na strane u saciho kanalu.
Datum: 18. srpna 2010 20:38
 děla se to pilničkama nebo spec,ručnima frezkama.a brousiš to do válce(posunuješ hrany kanálů nejčastěji vyfukoveho a saciho),ale nedělej to dokut o tom nebudeš něco vědět
Datum: 18. srpna 2010 17:35
 Tak takovej profík nejsem  ale někdo určítě vědět bude.
Datum: 18. srpna 2010 14:32
 a Jak se to dělá?M to by si nevěděl? jako hrát si s délkou pistu? nebo velikosti kanalů?
Datum: 18. srpna 2010 14:31
 Myslím si že jde o to v jaký čas se kanál otevře a v jaký uzavŕe. Ale tvrdit to nemůžu jen si to myslím už z názvu ČASOVÁNÍ KANÁLÚ
Datum: 18. srpna 2010 14:11
Jméno: Vlada
IP: uživatel10230
 Rád bych se zeptal zkušenějších, jezdím na motorce ČZ 175/487, najeto 18000 km. Do teď jsem dával olej M2T a chci přejít na olej Mogul TS. V nádrži při přechodu na nový olej bude ještě benzin smíchaný s olejem M2T. Při doplnění nádrže novým benzinem, mohu dát olej Mogul TS ? Nebude to vadit? A z vašich zkušeností, jaký benzín je nevhodnější, speciál BA 91 nebo naturál BA 95 ? děkuji ža odpověď
V.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2010 21:42
 Dle mého názoru by to natankování benzinu s olejem MOGUL TS do nádrže s benálem s M2T vadit nemělo,. Ten motor to zvládne v pohodě,nic se nezadře! Benzín - to je podle mě jedno, jezdím na NATURAL a bez problému, Special 91 stojí stejně jak naturál a někde ho už ani nemají. Ten motor je stejně konstruovanej na benzin s 90 oktany,takže je to v podstatě jedno. Mimochodem za kolik u vás mají ten MOGUL TS? Taky o něm přemýšlím,ale nikde ho tu nemají. Já mažu 487 olejem REPSOL,jenže litr stojí 135Kč!!!!A to je dost!
Datum: 18. srpna 2010 19:53
Jméno: Vlada
IP: uživatel10230
 Pro kvalitněšní mazání stroje, snížení á kouřivosti, ale to nechci řešit. Ten Váš navrhovaný postup mě napadl a už dávno bych to udělal, ale je to zbytečné, nebude to vadit, když dočerpám nádrž a použiji TS, ačkoli tam bude ještě zbytek benzinu s M2T. Toť závěř. Uvádím, pokud někdo bude také řešit...
Datum: 18. srpna 2010 17:09
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 tak vyjeď zbyvajici benzin a pak az tam nalij s jinym olejem ne? a proč chceš přejít na jinej olej?
Datum: 18. srpna 2010 14:01
 cau lidi, potreboval bych vedet jestli by sel otackomer ze skody 120 na 350 s VAPE SZ 17 a jestli by to musel bejt ten Mera Lumel, nebo i ten Pal, nebo co to bylo. VAPE dava 2 jiskry za otacku, takze by to melo jit, ale jestli treba neni otackomer stavenej na jiny impulzy. A nema nekdo tabulku utahovacich momentu na JAWU 350/638 ? dik vsem
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2010 10:13
Jméno: Martin
IP: uživatel9940
 Čus borci, mám problém s mojí Jawičkou 175. Ředim ji 1:33 a z vejfuku furt kouře jak blázen. Svíčka je neustále zaolejovaná a jehla na prvnim zářezu zezhora takže úplně nejníž. Štelovací šroub můžu klidně vyšroubovat a furt je to uchlastaný. Dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 19:34
 1:33 vobec nieje moc z oleja ja dám aj do fichtla v pomere 1:33 a mazem s kvalitnim olejem,a vobec sa nekouri,dobre nastaveni motor s dobrimi guferami sa nesmie kourit
Datum: 27. srpna 2010 19:34
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 hele já mám ČZ125T a taky mi to kouřilo jak svišt tak sem sundal víko spojky sundal sem celou spojku a co nevidim gufero na klice jako by to něco sežralo polovina tam byla a polovina ne tak sem ho vyměnil a je po problému ůubec se toho neboj spojku musí rozebrat a dát do hromady každej i ten kdo tomu vůbec nerozumí ale 1:33 je fakt hodně 1:50 stačí ale koukni se jestli to nežere ten převodák z toho gufera !
Datum: 26. srpna 2010 20:12
Jméno: zetoras
IP: uživatel8804
 Ja mažu furt 1:50 a motorky jezděj krasně a ještě se nezadřely, to je něšetřim
Datum: 19. srpna 2010 0:23
 linuxak: troubo u těchhle velkých jawáckých motorů neni důležitá kvalita oleje ale množství! proto jakýmkolik olejem musí mazat v pomeru určeným od výrobce.
Datum: 18. srpna 2010 12:45
 jestli máš na ojničním čepu ložisko, ne futro a mažeš nějakym lepším olejem (lepšim než m2t) tak klidně řeď 1:50.
Datum: 18. srpna 2010 12:38
 alík: když bude mazat jak říkáš 1:32 tak oleje bude přidávat  .....udělej ti s tom pořádek voe
Datum: 18. srpna 2010 12:31
 Jestli je ten kouř do modra tak ti to saje převodák
Datum: 18. srpna 2010 11:33
Jméno: alik
IP: uživatel7586
 zdar skus ubrat volej třeba 1:32 a takhle
Datum: 18. srpna 2010 11:27
 Cau chlapi, potrebuju poradit, jak se mam dostat do tachometru kejvačky. Vybracemi se mi vyšroubovaly šroubky co drží celý mechanismus.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2010 9:15
 Dobrý večer, prosimvás jaký je rozdíl ve funkci mezi pístním kroužkem chromovým a normálním? Budu dávat nové kroužky tak co byste mi doporučili. Vydrží ten chromový taky tolik co klasický? Nebo je to určenéna krátkodobý ávod aby se za 100Km vyhodil?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2010 22:25
 je... delší dobu si všímám že ještě nikdy nikomu neporadiljen se do každého naváží větama typu: to seš pěkný vůlkdyž to nevíš atd...
Datum: 18. srpna 2010 22:25
 To je opravdu dement ta trubka
Datum: 18. srpna 2010 22:18
 trubko začínáš mě pěkně srát.o tom co píšeš budeš žák prvního ročníku ty očividně.když nevíš drž hubu... Kdybych to věděl neptám se a kvuli tomu že dělám generálky motoru nejsem nejchytřejší na světě takže klid jo?
Datum: 18. srpna 2010 21:31
Jméno: trubka
IP: uživatel10231
 boocheere,děláš generálky a na webu máš výměna pístu a kroužků 250,- kč a při 50 motorek co jsi měl se ptáš opět na hovadiny.Žák 1 ročníku dopravky nebo učiliště to ví.
Datum: 18. srpna 2010 19:02
 Chromový kroužek víc opotřebovává vložku.
Datum: 18. srpna 2010 17:06
Jméno: Jan
IP: uživatel10046
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 15:22
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 S toho by ses vykecal pred poldama
Datum: 26. srpna 2010 15:22
 mluvíš jak je mládež zkažená a ptaš se co se stane když tě v 9 chytí v kradeném autě?si zavolej na linku bezpečí.být tvůj fotr tě zřežu že bys měl moravské klobásy na prdeli
Datum: 18. srpna 2010 17:11
 no pokud si nezletilej tak jsou u nás všechny sankce poloviční, takže těch 12500-25000
Datum: 18. srpna 2010 15:45
 Cože u dospělích 25 000- až 50 000? Sakra to je ale rozdíl, top je nějaká blbost
Datum: 18. srpna 2010 13:44
Jméno: jawa
IP: uživatel10228
 nekecam ridil sem skodovku asi tak mesic spatky tak vim  ja to dostal za 3000 maximalni sazba u nezletilych je 5000 a u dospelych 25-50000
Datum: 18. srpna 2010 12:50
 JE to 25 000.- polovicni sazba..dospelej 50..nevim co uzivatel jawa kecá
Datum: 18. srpna 2010 11:50
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Neni to nahodou 25 000-50 000 ?
Datum: 18. srpna 2010 11:31
Jméno: jawa
IP: uživatel10228
 kdyz si nezletily tak dostanes max 5000 a odklad na dva roky taky sem tak dopadl
Datum: 18. srpna 2010 9:35
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Tohle je fakt síla taková verbeš
Datum: 18. srpna 2010 9:32
 myslím 25 000..ale nejsem si jistej.
Datum: 17. srpna 2010 23:54
Jméno: Jan
IP: uživatel10046
 zapomeň, když já netušil že by tomu někdo mohl fakt věřit...... :-/ ukrást auto a pak se s tím vystavovat na netu je asi trošku hlupé ne, navíc opravdu netuším co můžou dělat děcka v 9ti letech, dnes je ta mládež už dosta skažená  zkráceně: jaký je trest za řízení bez řidičáku + nezletilost
Datum: 17. srpna 2010 23:53
Datum: 17. srpna 2010 23:47
Jméno: Jan
IP: uživatel10046
 ber to s nadhledem, je nám 9 a život máme před sebou
Datum: 17. srpna 2010 23:46
 Doufám že by vám dali přes držku poldové (a to je taky nemám rád)
Datum: 17. srpna 2010 23:41
Jméno: Dawe
IP: uživatel10226
 Čago draci mam dotaz .. na rámu u mustanga jsou uchyty na zadní stupačky svařované nebo přišroubované ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 23:37
Jméno: Sharker
IP: uživatel5041
 pokud je to lisovaná kyvka s širokýma plochýma ramenama z dřívějších typů pionýrů, tam jsou stupačky přišroubované. Pozdější verze z trubkovou kyvkou oválného přůřezu je mají navařené.
Datum: 17. srpna 2010 23:37
Jméno: Dawe
IP: uživatel10226
 Já právě taky tak je mi to divné , a jedna mi tam chybí a nevím jak to mam dát do kupy.. chtěl sem renovovat ale tohle mi stojí v cestě  svařil bych to ale kde ten kus mam vzít :/
Datum: 17. srpna 2010 23:33
 Já je mam na trubkové kyvce svařované a jak je to na lisované nevím.
Datum: 17. srpna 2010 23:21
Jméno: Fogi
IP: uživatel10224
 Zdravím..Je normálni, že mi upravený válec (2K s pomocnými vyfuky,rozšiřenými kanaly a změněným časovánim) jezdí s malo tryskou ? mam tam dellorto 19 a HT 60 a jeste se to v nizkych otačkach hlti.Jehla na prvním zářezu a svíčka černá jak bota.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 12:45
Jméno: Fogi
IP: uživatel10224
 Má,ale šteluje se snim jen bohatost volnoběhu.
Datum: 19. srpna 2010 12:45
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ten karbec neznám ale nemá šroubek na štelování směsi?
Datum: 19. srpna 2010 8:12
Jméno: Fogi
IP: uživatel10224
 Dolní hrana sacího kanálu je 67,5mm od vrchní hrany vložky..
Datum: 19. srpna 2010 0:30
 pokud se to prehlcuje i s tak malou tryskou,tak si opravdu prehnal casovani saciho kanalu.
Datum: 18. srpna 2010 20:47
 Ano, kdyžtak mě opravte.
Datum: 17. srpna 2010 22:59
Jméno: Fogi
IP: uživatel10224
 s tím jsem točil,ale nijak výrazne změny sem nepocitil..Utahnutim ho obohatim ?
Datum: 17. srpna 2010 22:54
 Pokud to máš na volnoběh bohatý, tak to sešteluj šroubem na levo od šroubu, kterým šteluješ volnoběžné otáčky.
Datum: 17. srpna 2010 22:53
Jméno: Fogi
IP: uživatel10224
 mám měrky a číslováni sedi..Nemuže být problém ve volnoběžné trysce ?
Datum: 17. srpna 2010 22:50
 V tom případě bych to viděl na špatné očíslování trysek.
Datum: 17. srpna 2010 22:48
Jméno: Fogi
IP: uživatel10224
 Shrek: filtr nemám žádny,protože to snim nejede jak by mělo,obohati se to snim a pořádně to nevytočim.
Napster: Už mi je trapně se porát ptat na tu samou věc,ale nikde mi neodpoví.
Denzileck: Nepřehnal..Ješte mmám rezervy.Seriový karbec jsem zkoušel..Drži to snim volnoběh a nevytočim to..Motorka jako tak jede..Na dvojku jezdim pres 50,ale nechápu proč s tak malou tryskou
Datum: 17. srpna 2010 22:45
 Pravěpodobně si to s časováním přehnal...Zkoušel si i sériovej karbec?
Datum: 17. srpna 2010 22:37
 Pořád všude vidím tvoje dotazy. Už mě nenapadá nic jiného než snad špatné očíslování trysek a nebo problém v karburátoru jako takovém.
Datum: 17. srpna 2010 22:34
 co máš za filtr?
Datum: 17. srpna 2010 22:17
 Zdarec draci.Nevíte náhodou někdo,co znamenají údaje na pneumatikách?Například 2,75-16.
Díky všem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 23:04
 tož díkec,a zase někdy draci
Datum: 17. srpna 2010 23:04
 Asi tak nějak
Datum: 17. srpna 2010 22:43
 Samo že on má pravdu já sem to zaokrouhlil
Datum: 17. srpna 2010 22:42
 se dohodněte,ať nemusím házet korunou
Datum: 17. srpna 2010 22:40
 2,5
Datum: 17. srpna 2010 22:38
 Jeden palec je 25,4 milimetru
Datum: 17. srpna 2010 22:38
 ještě mi napiš,kolik je v převodu na cenťáky jeden palec
Datum: 17. srpna 2010 22:36
 sakra  ne průměr válce ale pláště..já sem magor
Datum: 17. srpna 2010 22:33
 dachl21,seš super de ti to
Datum: 17. srpna 2010 22:33
 oprava : a to 16 je průměr válce
Datum: 17. srpna 2010 22:29
 2.75 je šiřka pláště...a to je je průměr pláště...jo a je to v palcích...
Datum: 17. srpna 2010 22:28
 no vidím zatím samej vtipálek.rozumná odpověď žádná.takže polopaticky pro ty nechápající: 2,75 na pneumatice znamená co?16 na pneumatice znamená co?(šířka či obvod nebo co)
Datum: 17. srpna 2010 22:25
 určitě budou uvedeny v palcích,ale čeho přesně?
Datum: 17. srpna 2010 22:22
 Pneumatiky...motoru asi ne
Datum: 17. srpna 2010 22:21
 to vím taky,ale čeho konkrétně se ty rozměry týkají?
Datum: 17. srpna 2010 22:20
 Rozměry...
Datum: 17. srpna 2010 22:15
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Poradtě prosím co mám udělat aby my jel fechtl 80 až 90 km-h...? Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 15:56
 dan: éterem se startují ventry ty troubo  ... foukneš to do sání, protočíš a motor našlehne
Datum: 20. srpna 2010 15:56
Jméno: dan
IP: uživatel10237
 jo ale eter je stary nazev
Datum: 20. srpna 2010 11:28
 právě kvuli tomu že je to vylitany to tak leti,když zajiždíš válec tak máš dvě možnost1.budeš to točit aby se tam udělali vůle a jelo to rychle nebo2.nebudeš to točit a budeš mít sílu jak kráva protože to bude mít větší kompresi
Datum: 19. srpna 2010 22:58
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Franky tak asi je to mozny... ja dam max 70 a je fakt ze je to vylitany jak pes... co se tyce nejaky pokorovani rychlosti na to mam jinnou motorku a nechci trapit tydle
dedecky a babicky
Datum: 19. srpna 2010 22:44
 daval sem tam taky nejakej benzin,udajne mi rekli ze je to kerosin (nevim jestli je to leteckej benzin nebo co....nekdo rika ze je to leteckej nekdo ze je do RC modelu fakt nevim) ale je jisty to,ze to s nim slo o neco lip vytocit..jel sem na to chvili ale kamos co na nej jezdil dyl tak pak stratil silu a rychlost,prej se mu zapekli krouzky..ale roztekla hlava...to je kravina...to by se tam muselo udelat tolik stupnu,aby se zacal roztejkat hlinik a to by se fakt driv zadrelo protoze by se musel roztykat i pist..
Datum: 19. srpna 2010 22:13
 když jsme u toho letečáku co je na něm pravdy?kámoš mi řikal že jeho kámoš (kterému já moc něvěřím) si dal do fichtla leteckej a jezdil ve dvou 80kou prej podle radaru v obci ale po dvaceti minutach se mu roztekla hlava je to vubec možný?dřív se to přece zadře ne...
Datum: 19. srpna 2010 21:52
 tak éter je letecký benzín?
Datum: 19. srpna 2010 20:53
 a ja sem do nadrze nachcal,z vejfuku mi zacli slehat plameny jako ve filmech a po pridani plynu sem z motorky ulit a pristal na prdeli.motorku nasli v nemecku,asi tam doletela.
Datum: 19. srpna 2010 17:11
Jméno: dan
IP: uživatel10237
 vy nemate skusenosti ja si nalil do nadrze eter (letecky benzin) a fichtl mi jel 120km za hod sice motor sem moh vyhodit pneumatiky mi zhořely ale jel sem 120 h
Datum: 19. srpna 2010 15:54
 Ja musim v tomto pripade souhlasit s Frankym. Muj (100%) seriovej fichtl s nepulenym motorem by taky 80 prekrocil. Ja se to bojim zkouset pac radary jsou v obci a ja nechci prijit o papiry ale 80 jsem s nim jel (dle kvalitni GPS za 10 tacu).
Datum: 19. srpna 2010 14:42
 ty napises,ze nejsi jeden z tech co machrujou a pak pridas fotku a k ni se ''vychlubis'' jak rezes zatacky se skrtanim stupacek o zem..
Datum: 19. srpna 2010 14:36
 kdyz vjíždím to města tak na radaru se mi ukazuje o 10 víc než jedu.... tachometr mám v autě samozřejmě elektronický tak ukazuje přesně.
Datum: 19. srpna 2010 13:44
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 franky jestly mas motorku nebo auto tak se seber a jet se projet do nejakych mest nebo vesnic s radarem... radary premeruji jako PRASE!!! nekterej treba o 3 a nekterej o 9!
ten kdo hodne jezdi a hodne potkava radary tak vi o cem mluvim... zkus si to nekdy premerit GPS... ale ne nejakou sra*kou z lidlu nebo pres telefon ale normalni LEPSI GPS... budes mile prekvapen kolik to jede
Datum: 19. srpna 2010 11:50
 tak či tak machruješ,ale nemáš to čím dokázat.
Datum: 19. srpna 2010 10:27
 franky.nechci začít nějakou hádku ale neměl bys prosím nějaké video natočené z jízdy tvojeho pionýra? opravdu bych chtěl vidět jak má letět pořádný pionýr. Napsal bych ti na icq ale jsem si jisty ze by to chtelo videt vic lidí tady na pokecu a ne jenom já.
Datum: 19. srpna 2010 1:03
 mě to je jedno,počitej si co chceš,ale prostě ti nevěřim...
Datum: 18. srpna 2010 22:46
 franky,je mi jasny ze si budes stat za svym,ale aspon nenadavej do pi*usu a do kre*enu...radis pis vykricniky,dekujem
Datum: 18. srpna 2010 22:38
 jako jo má ho pěknýho a určitě mu i dobře jede ale 85 je moc....
Datum: 18. srpna 2010 22:31
 On beztak mysli šupem dolu...ale ze skály!!!...tohle mu nesežeru, pincka má pěknýho, ale myslí si že mu sežeru takovou píčovinu.
Datum: 18. srpna 2010 22:28
 seriovka 85km/h?si znáš už děláš normalní prdel! to že naladiš perfektně zapalování,seřídíš karbec,GO,ložiska v kolech-stejně ti to po rovině nepojede 85 v hodině
Datum: 18. srpna 2010 22:25
 To bych chtěl vidět....někdy se zastavím k tomu radaru, a budu čekat až tam projede seriový?? Pionýr 85 km/h...
Datum: 18. srpna 2010 22:21
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 18. srpna 2010 10:13
 Zkusím hádat:Měříš to původním tachometrem.
Datum: 18. srpna 2010 9:45
 tak to si drsnej...  mas rychly nohy co?
Datum: 18. srpna 2010 8:38
 můj fichtl jede 80 a nemám tam nic upraveného a mám tam nultý výbrus
Datum: 18. srpna 2010 8:17
Datum: 18. srpna 2010 7:00
 že by koudelníkův syn?
Datum: 18. srpna 2010 1:19
 vim...daleko
Datum: 18. srpna 2010 0:31
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Kutna hora... jestly ti to neco rika
Datum: 18. srpna 2010 0:25
 ttj...stejnak ho odpoved nezajímala  ....má pionýra 2 týdny a už chce jezdit 90  ....jinak kolego odkud jsi?
Datum: 18. srpna 2010 0:21
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 dobry kolego   nebudu se mu do toho michat. Drzim mu pesti at mu to slouzi... a budu tet napate sledovat jeho web: doufam ze s odhalenim pohne  tak a uz na tuto diskuzi nebudu reagovat  stejank by to nemelo cenu navic se to tady jawaaaaa peknze zas*aly vecma mimo jeho tema
Datum: 18. srpna 2010 0:13
 hele vyznamenání sem měl taky  ..... jinak stejsky má svoje kliky i čepy takže by to zas tak velký problém pro něj nebyl....jen tyhle 2 fotky z toho pohledu dal umyslně aby vznikly dohady a vzrostla návštěvnnost webu
Datum: 18. srpna 2010 0:03
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 JAWA_ceZetak jen pro tvou informaci jsem taky vyucenej automechanik (s vyznamenanim) tak ze me nedelej laskave debila dekuju  hele vis co ? pockame si na fotky neblo
blizsi informace o motoru a pozdejsi zkusenosti... toto je jen hadani o nicem kazdy mysli co tam je a co tam neni mimochodem nevim jak by na kliku napojil vodni pumpu bylo by to asi co se velikosti tyce velke jak krava... hele nechame toho priznam se ze ja bych tam nechal ten vzduchac... jsi zaujatej jen kvuly tomu ze je to neobvikle mit vodnika nic vic to neni a nevidis ty nevihody... nebudem se tady hadat protoze se opet projevilo pravidlo 100 lidi 100 nazoru tim bych to ukoncil a dal v tom
uz nepitval kazdpoadne jsem zvedavej na pozdejsi poznatky
Datum: 17. srpna 2010 23:54
 daves: nepoučuj automechanika jak funguje chladící soustava  ..... a řekni mi jak můžeš vědět že ta hadice zespodu chladiče vede rovnou zespodu do hlavy? co kdyz má od kliky napojednou vodní pumpu a hadice zespod chladiče vede do pumpy a z pumpy do hlavy? vodní pumpa vodu tlačí talže by protláčela vodu přes hlavu nahoru do chladiče a než proteče přes chladič dolu tak se schladí  ..
Datum: 17. srpna 2010 23:44
 Řešíte blbosti...stejsky to má určitě promakané.
Datum: 17. srpna 2010 23:43
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 JAWA_ceZetak promin ctu blbe...:/ vodni pumpu nevidim.. protoze myslim ze je to termosifon to by nasvecovalo dole tu hadici pokud nekouam blbe... doufam
Datum: 17. srpna 2010 23:40
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jo mas pravdu jde o to jakou hadici mas ale taky jde o to kolikrat tu hadici zahrejes...
Datum: 17. srpna 2010 23:38
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 vis tak jestly nejsem slepi tak ona nevede dozadu ale dolu zespod jak mas koleno na valci tak pred nim na hlave je ta hadice ... trosku
premyslet voda musi mit VSTUP a VYSTUP nejde vsechno 1 hadici ... bohuzel jinak mas zcela pravdu motorku jsem z druhe strany nevidel ale expancka se vzdy umistuje vys nez je chladic...
Datum: 17. srpna 2010 23:36
 dave's-resis naprostou kravinu..kdyby to ta hadice nebo cokoli nemelo vydrzet,tak to tam stejsky nedava..rekl bych ze ten,co se zabejva upravama,asi bude vedet co dela.kdyz mluvime o te hadici,vzal sem hadici a potreboval jsem z ni udelat pouze gumovej plat..rozriznul sem ji podelne a polozil na stul,pustil na ni horkej vzduch horkovzduskou (rekl bych ze ta nebude mit jen 75°c) a hadice se pouze vlivem teploty roztahla a zmenila tvar z kulate na placku..po vychladnuti ani znamka popraskani..jde taky o to jakou hadici mas.
Datum: 17. srpna 2010 23:34
 daves: viděl si toho pionýra z drzhé strany když tvrdíš že to nemá vodní pumpu? kdyz se detajlněji podíváš na fotky které má jen levého boku tak uvidíš že hadice zespodu chladiče vede někam dozadu k motoru
Datum: 17. srpna 2010 23:26
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 dobry ja jsem tam nic necet jen cumel na obrazky... ono se jeste testne neboj a verim tomu ze az pojede zavod tak nebude jen zminovanych 75°C
kazdopadne co jsem napsal za tim si stojim uvidim jak se mu povede dal ale fandim mu!  jinak zkus si jen tak prozajimavost uvarit zahradni hadici
hadici   ja jsem to delal kdys jsem ji potreboval navleknout na plot kvuly ohradniku pak jsem mel nahratej kus zbyle hadice a doslova po zchladnuti mi
popraskala jak blazen ... takze za me tak..
Datum: 17. srpna 2010 23:12
 Okopirovano ze stejskyho webu: První jízda měla celkem zvláštní "vodníkový" nádech, nevěděl jsem co od celého systému chlazení můžu čekat. Nakonec jsem pio "neuvařil" a držel stabilních 75°C.Válec má přibližně o 15°C vyšší teplotu.
Datum: 17. srpna 2010 23:04
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 75 stupnu to mit rozhodne nebude.... nehlede na to ze ta hadice tam asi bude dele a to bude furt studeny teply studeny teply.. ona pak vlivem toho
zahrivani a schlazovani popraska a potece kolem voda ... me to spise prijde jako takova parodie na vodnika... nic proti jako peknej odvedenej kus prace
ale zda se mi to zbytecne nehlede na to ze chybi takovi veci jako cerpadlo,termostat,expancka.... to cerpadlo by mozna ani tak nevadilo(reseno jako termosifonovy chlazeni) ale ten termostat s tou expanckou uz asi jo... nehlede na to ze se to bude strasne dlouho ohrivat aby se to dostalo na spravnou provozni teplotu
a jelo to (studenej 2t nikdy nejede) ja osobne bych tam prdnul z5 hvezdicovku v tomdle vidim akorat problemy... zase ale vyhoda ze tady ma vymenitelny vlozky spalovaciho prostoru... kazdpoadne ale hezky to ma to musim uznat
Datum: 17. srpna 2010 22:55
 75 C co to má by přece měla vydržet aj ta zahradní
Datum: 17. srpna 2010 22:45
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jo tet na to koukam nezda se mi ta hadice u chladice nevim zda je dobrej napad tam davat zahradni hadici....? dal bych tam normlane hadici jako se
cpou do auta tadle ta se brzo seskvari praskne voda vytece a prestane to chladit ale coz nebudu mu do toho kecat snad vi co dela
Datum: 17. srpna 2010 22:39
 jo je to krása  stejsky je borec
Datum: 17. srpna 2010 22:30
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 dachl21 to je mazec...
Datum: 17. srpna 2010 22:28
Datum: 17. srpna 2010 22:20
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 kazdy ma na take veci svuj nazor  )))))))
Datum: 17. srpna 2010 22:20
 je to furt fichtl
Datum: 17. srpna 2010 22:18
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 reknu to tak jak chces jet s fichtlem 100 tak jed ale to uz pak neni fichtl ale prekopana vsehochut
Datum: 17. srpna 2010 22:18
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 tak s fichtlem se da mnohem vice nez jen 90 jak tu nekteri tvrdi... co se tyce te tve rychlosti ze chces aspon 70 tak tolik mi jede vylitanej fichtl jak prase...
takze by ti stacila jen generalka
Datum: 17. srpna 2010 22:14
 No to právě nedávej to je tím....aktulizuj si to v hlavní stránce na pokecu..a ne přimi v dotazu....
Datum: 17. srpna 2010 22:07
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 prominte uz prestanu jen davam aktualizovat stranku divný
Datum: 17. srpna 2010 22:07
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 boze proc tu mam všchnio 2x klikám jen jednou divný tohle
Datum: 17. srpna 2010 22:06
 Sakra nemačkej už to F5!!!
Datum: 17. srpna 2010 22:06
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 boze proc tu mam všchnio 2x klikám jen jednou divný tohle
Datum: 17. srpna 2010 22:06
 Má no rychlejc se to opotřebuje ale to už je dan za tunění a že by se to nějak extra opotřebovávalo to zase ne...
Datum: 17. srpna 2010 22:05
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 boze proc tu mam všchnio 2x klikám jen jednou divný tohle
Datum: 17. srpna 2010 22:04
 Pač mačkáš F5
Datum: 17. srpna 2010 22:04
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 boze proc tu mam všchnio 2x klikám jen jednou divný tohle
Datum: 17. srpna 2010 22:04
 denzileck : já bych spíš řekl s tím opetřebením že pravdu má..
Datum: 17. srpna 2010 22:03
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 kity od stejskyho neznám ale i tak je to pro kliku velká zátěž jestli tam máš tu origo pionýr takže se motor opotřebuje mnohem rychleji
Datum: 17. srpna 2010 22:03
 hm:Nemáš pravdu.
Datum: 17. srpna 2010 22:03
 hm : jo to máš pravdu no....ale dá se tej rychlosti dosáhnout.
Datum: 17. srpna 2010 22:02
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 kity od stejskyho neznám ale i tak je to pro kliku velká zátěž jestli tam máš tu origo pionýr takže se motor opotřebuje mnohem rychleji
Datum: 17. srpna 2010 22:02
 Preventivně udělej generálku motoru a tlumičů,dofoukni pneu,lej do motoru pořádnej olej a vyčisti vejfuk a vyměn filtr vše seřid a uviíš jak to pěkně pojede
Datum: 17. srpna 2010 22:01
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 kity od stejskyho neznám ale i tak je to pro kliku velká zátěž jestli tam máš tu origo pionýr takže se motor opotřebuje mnohem rychleji
Datum: 17. srpna 2010 22:01
 Pro uživatele hm : nemusí mí jinou převodovku,kliku,a Všecko jak ty píšeš..rychlosti 90 km/ h se dá dosahnou s upraveným válcem od stejskyho,,,mě sice 90 nejede, ale sem velmi blízko,a VŠE speśl nemám.
Datum: 17. srpna 2010 21:58
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 proč tu mam příspěvek 2x? muj gote
Datum: 17. srpna 2010 21:57
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 jj 70 by šla
Datum: 17. srpna 2010 21:57
 zhubnout par kilo,namalovat pionyrovy ''rychly pruhy'' a prdet za jizdy..
Datum: 17. srpna 2010 21:56
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 jj 70 by šla
Datum: 17. srpna 2010 21:56
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 jj 70 by šla
Datum: 17. srpna 2010 21:55
 jawaaaa: jak dlouho máš pionýra?
Datum: 17. srpna 2010 21:54
 Ježiši...udělat go motoru a obědnat si jednu stejskalovic sadu upraveného válce...
Datum: 17. srpna 2010 21:52
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Tak aspon 70 co mám udělat?
Datum: 17. srpna 2010 21:49
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 tak vymen motor a pak jezdi  trochu nerealne s motorem od fika. musel by si vymenit secko valec pist klidu prevodovku aby si z toho neco vytahl a tohle odpravdu nemá cenu
Datum: 17. srpna 2010 21:48
Jméno: methaw
IP: uživatel9043
 zdravim nadšence, mám dotaz, jak je to s přihlášením motorky co má německý papíry k nám, sou s tím nějaké potíže, platí se něco navíc? Jde o 400cc z roku 81. Díky za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 22:02
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ja daval za prihlaseni 125 3500kc prihlasovani trvalo mesic hlavne musis mit vsechno I KUPNI SMLOUVU
Datum: 17. srpna 2010 22:02
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 18. srpna 2010 20:11
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ja bych se taky pridal o ty fotky kdystak to dej na nejakej server..
Datum: 18. srpna 2010 20:11
 vydlica z 90ky nebude,no bryle sú z cezety 175/487
Datum: 18. srpna 2010 18:56
 ramstajn _ hele mohol by si mi poslat fotky toho valca? len zo zaujimavosti nechcem ta zkopirovat
Datum: 18. srpna 2010 18:50
Datum: 18. srpna 2010 18:48
 neni to az tak zlozity  lebo tá 125ka bol dvojválec
Datum: 18. srpna 2010 18:46
Jméno: AXO
IP: uživatel9995
 Podle fotky bych řekl že je to válec z pionýra s vějířovou hlavou. Možná mám ještě někde výkresy na tuto úpravu. A 125 válec? To se mi nějak nezdá, musel by se předelat celý motor, neseděly by kartery,klikovka by byla poddimenzovaná, sací kanálky by nepasovaly atp. bylo by s tím strašně moc práce to už by bylo jednoduší vyrobit komplet jiný motor nebo použít jakýkoliv jiný 125 motor už vyráběný. A taky se kdysi závodilo na motocyklech do 50 ccm takže by větší válec nepřicházel v úvahu. Závodní ČZ s ležatým válcem jsem ještě neviděl, chtěl bych vidět nějaký odkaz nebo aspoň fotku.
Datum: 18. srpna 2010 17:32
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 válec nemá naveřené větší žebra aby bylo lepší chlazení je to válec ze závodní čz 125 a ten už doma mám je to docela rarito náhodou sem na něj natrefil na burze za 3000 tak jsem ho koupil
Datum: 18. srpna 2010 14:42
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 z ceho je ten valec priznam se ze to nevim a nevim jestly je to puvodni valec zbavenej jen zeber a navareny jsou nove?
Datum: 18. srpna 2010 10:27
Jméno: AXO
IP: uživatel9995
 Přední vidlice a kolo mi připadá že by mohlo být z jawy 90
Datum: 18. srpna 2010 9:51
Jméno: AXO
IP: uživatel9995
 Nádrž je z stadiona S11, a válec má navařené větší chladící žebra kvůli lepšímu chlazení.
Datum: 18. srpna 2010 9:40
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 no a ty díly co tam sou jako vidle kola sou z čeho kromněnádrže a válce to už vím
Datum: 18. srpna 2010 7:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 skoro vse samodomo... az na vydle valec zadni kolo,nadrz,plaste jinak to je vse tak nejak upravovane
Datum: 17. srpna 2010 22:09
Jméno: Darb
IP: uživatel5299
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 21:39
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Nemáš zač...
Datum: 17. srpna 2010 21:39
Jméno: DarB
IP: uživatel5299
 Jo takhle, tak to jo, tak díky za objasnění, mně to pořád bylo takový nějaký divný. Tak fakt diky Kony
Datum: 17. srpna 2010 21:34
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Sesa to tu už psal, že přízpěvky co jsou červeně (růžově) zbarvené, tak jsou bez odpovědi (je to asi i proto aby bylo vidět, že ten danný příspěvek čeká na odpověď) a modře zbarvený příspěvek je uzamčený (nedá se na něj už odpovídat)
Datum: 17. srpna 2010 21:24
 Teď dělám novou elektriku na pařezu 555 a na každým schématu na internetu vidím usměrňovač. Nemá to náhodou být tlumivka? A kde by měla být, protože já ji tam nemám a v katalogu ND taky nic kloudného nevidím. Předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2010 15:33
 v masce
Datum: 18. srpna 2010 15:33
 Nezahlcuju, mě jen zajímá kde je na motorce. Jestli je pod nádrží, v masce, či jinde....
Datum: 18. srpna 2010 11:45
Jméno: trubka
IP: uživatel10223
 Další blbostí tady zahlcuješ pokec.Jinak je tam selen i tlumivka borče.
Datum: 17. srpna 2010 21:19
Jméno: DarB
IP: uživatel5299
 Jo a pokud bys chtěl tak doma jednu elektroinstalaci na Jawu 555 mám i s plánkem, je nová ještě nepoužitá, koupil jsem jí od jednoho borce na aukru respektivě jsem koupil dvě a tu druhou již nevyužiji, tak pokud bys chětl prodám ti ji.
Datum: 17. srpna 2010 21:19
Jméno: Darb
IP: uživatel5299
 Jo je to tlumivka.
Datum: 17. srpna 2010 21:17
 Nemám ji na motorce, ne na papíře.
Datum: 17. srpna 2010 21:04
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar pincka mažu 1:50 a čz 250 tu jak mám správně mazat ted mažu 1:35 olejem MOBIL a svíčku mám suchou ! ale černou !
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 22:34
 suchá tak to bych typoval na to že máš ucpanej kohout a má malo paliva, a svíšku máš nejspíš suchou kvuli špatnemu nastavení jehli v karburátou, a olej do pincka 1:50 nevím to je dost málo to jezdí simsony a podobně... radši bych mazal alespon 1:40 aby se ti nepřídíralo ale to je na tobě newím jak je ten olej kvalitní
Datum: 17. srpna 2010 22:34
Jméno: Prasikk
IP: uživatel9785
 Ahoj, mam problem se stadionem S11 nedava vubec zadnou jiskru, zacne az kdyz se rychleji slape. Zapalovaci civka je nejaka jina a je pouzita klasicka indukcni civka. Co je spatne? napadlo me ze je uz slaby rotor. Díky za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 9:38
Jméno: Prasikk
IP: uživatel9785
 svíčkou to není ja to zkousim prstem a je to uplne bez reakce takze zkousim vymenit ten kondik tak diky za tipy.
Datum: 19. srpna 2010 9:38
 Jestli to házi jisrku až při rychlým šlapání tak taky můžeš mít malej odtrh na svíčce.
Datum: 18. srpna 2010 11:35
Jméno: Rajný
IP: uživatel10229
 skus vyměnit kondík taky mi to dělal stadion a pak přestal
Datum: 18. srpna 2010 10:12
Jméno: stadion
IP: uživatel4888
 spatna zapalovaci civka ci inducka nekdy pomuze vymenit svicku doporucuji NGK 8neco te staci min proudu a hazi jiskru i na min otacek.
jinak je potreba vymenit inducku, kladivka a zapalovaci civku.
Datum: 17. srpna 2010 16:59
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nazdar hoši mam problem jedná se o fichtla 21 z ničeho nic přestal jet takže začnem co jsem všechno mněnil svíčku si 5 svíček ale ta origo co jsem tam mněl byla cihlová takže v poho,benzín tam teče,karburátor komplet vyčištěn ,uplně nová cívka,seřízený předstih a odtrh (vyzkoušeno hodně hodnot),filtr nový,výfuk vypalený,hladina seřízena,plovák dobrý neni diravý,jiskra jak blazen ale benzín tam teče,taky jsem seřizoval zapalování taky nic,kladívka žádná pecka nic, nová váčka,taky jsem mněnil gufera protože by bylo možná že to někde salo vzduch ale pořád ani tuk tak jsem přešel k pístu a valci tam taky všechno chodí jak má nevím co stim mažu olejem shell advace sx + aditiva a benzín natural kondík taky mněněn už mi stoho žebraka jebo fakt už nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 21:13
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nen ne nato jsem se díval a motor ma najeto necelých 7000 km
Datum: 21. srpna 2010 21:11
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Říkáš, že veškeré elektrosoučástky jsi vyměnil, karbec také a po mechanické stránce je motor OK? Někde ovšem problém bude, musíš zkoušet dál, fichtl není zas tak složitý, i když dovede potrápit také. Zkus ještě vyměnit dráty a důkladně zkontrolovat veškeré spoje související se zapalováním. Zapojené to asi bude správně, když to předtím normálně fungovalo. Nedře ti rotor někde o cívku?
Datum: 21. srpna 2010 17:22
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 však si říkam taky zahada ani to ve vyfuku neblafne nic jo a magneta mam 3 daval jsem všechny tři ani jeden nepomuže tohle to neni možný to snad ani neexistuje a naftu tam nemam sem psal že nadrž jsem čistil a dokonce jsem už daval 3 krat nový natural nic prostě
Datum: 21. srpna 2010 15:21
 a jaká je svíčka po pokusu nastartovat?nemáš tam naftu?
Datum: 21. srpna 2010 0:47
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Zkoušel jsi vymenit MAGNETo ??????Kámos mel podobny problem..
Datum: 20. srpna 2010 23:43
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ty voe chlape záhada..estli to ma modrou svíčku kompresi vše utěsněné a ani při potlačení si neskytne aspon střílení do vyfuku nebo neco ???? neni mozne tohle...!!
Datum: 20. srpna 2010 23:40
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nic
Datum: 20. srpna 2010 7:19
 nevím co máte za benzíny ale spacial je už nějakou dobu taky bezolovnatý.škytnout nebo nějak jet to musí i na ředidlo
Datum: 19. srpna 2010 22:16
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 porádíte mi ještě někdo?
Datum: 19. srpna 2010 21:28
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 přesně tak u nas už se taky ruší specko ale jinak hoši obávam se nejhoršího že to doma nerozjedem
Datum: 19. srpna 2010 11:09
 Nevím jak vám, ale u nás ted special zrušili, tak sem si koupil malou lahvičku aditiv, nalil podle poměru...a po pár najetých kilometrech, sem usoudil že to opravdu líp jede...
Datum: 19. srpna 2010 11:01
 mame škodovku,takže vim co je aditivo,prostě chci říct že mě se to aditivo špatně spalovalo....
Datum: 19. srpna 2010 10:11
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 shrek :s aditivem by to vubec horší mnět nemělo protže aditiva je přísada nahrazující olovo!
Datum: 19. srpna 2010 7:44
 skus tam nalit bezin s olejem ale bez toho aditiva,mě to s aditivem taky nechtělo jet,když to chytlo tak to vynechávalo
Datum: 18. srpna 2010 17:07
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 už jsem psal že mam všecho utěsněný a že jsem daval i novou vačku ale nic a nádrž sem čisti a benzín je krasně čistý
Datum: 18. srpna 2010 15:56
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 oprava: netahá falešný vzduch ze skříně motoru...
Datum: 18. srpna 2010 15:15
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 a nemaš třeba zrezlou nádrž? že by tekl špinavý benzin, nebo posunutá vačka, to se mi taky stalo...a mezi karterama to nemuze podfukovat protože tam není tlak, to zatěsní kroužky...
Datum: 18. srpna 2010 14:44
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 ja ti nevým ,jedině jestli ti to nepodfukuje mezi karterama,muže to být špatným těsněním ......omrkni to, dotáhni všechny šrouby co uvydíš vč. spojky ,tam se to povoluje ,už jsem to zažil s tchánem ,že šrouby byly volné!!!
Datum: 18. srpna 2010 14:31
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jasně zkoušel
Datum: 18. srpna 2010 13:49
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 skusil jsi vyměnit zapalovací kabel ke svíčce?
Datum: 18. srpna 2010 12:45
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jo to vychází tedkom sem to mněřil todkom se ještě zkusil několi nových cívek a nic ...
Datum: 18. srpna 2010 12:13
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 18. srpna 2010 11:54
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jasně myslíš aby jiskra palilav pravý čas no to mam seřízený celé zapalko
Datum: 18. srpna 2010 7:58
 dave : kondíku? nechtěl si napsat na kladívkách?
Datum: 17. srpna 2010 22:24
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nemysli odtrh na kondiku ale odtrh na svicce (vzdalenost kontaktu)
Datum: 17. srpna 2010 22:16
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ne vubec a tych odtrhu a přerdstihu už bylo spousty
Datum: 17. srpna 2010 21:40
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když nastavíš na svíčce menší odtrh, tak to také neškytne?
Datum: 17. srpna 2010 21:32
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jo je modrá jo a tu svičku jsem nahříval mírně autogenem ale měl jsemjich hodně ale nic
Datum: 17. srpna 2010 21:26
 hele jakou má jiskra barvu? musí být modrá!
Datum: 17. srpna 2010 21:23
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 vem si zapalovac nebo horkovzdusnou pistoli mas li nahrej svicku tak aby te palila v rukou a hned jak ji nahrejes tak ji zasoubuj do pionyra a hned to zkus
roztlacit musi to bejt ale frkot... aby nestihla vystydnout
Datum: 17. srpna 2010 21:20
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 taky už nad tym sedim skoro 3 dny ještě jsem se stakovým problemem nesetkal a da se říct že pionýry spravuju ale tohle. takyjsem skoušel jiný karburator a trysky jné ale nic ani neblafne skrátka nejde nakopnout i jsme ho roztlačovali za autem nic
Datum: 17. srpna 2010 20:57
 Tak tohle snad není možný..tohle musí jed...všecko píšeš že si ménil, nebo je nové, nebo z druhého motoru, ale nechytá? Záhada
Datum: 17. srpna 2010 20:50
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ano to jsem si taky říkal zdendo jednak jsem daval nové zapalko a na těm starem sem zapalovací cívečku mněnila a fajfku jsem skoušel jak odrušenoutak neodrušenou asi 4 ty faje jinak jiskra jak blazen benzín tam jde a kompres ma vinikající
Datum: 17. srpna 2010 20:42
 skusil si druhou faju?
Datum: 17. srpna 2010 19:38
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 V tom případě ti to neháže jiskru pod kompresním tlakem, já bych vyměnil tu novou zapalovací cívku ...
Datum: 17. srpna 2010 19:27
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 zapalovasním to nebude daval jsem i druhé co mam z 21 a nic
Datum: 17. srpna 2010 18:53
Datum: 17. srpna 2010 16:20
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nn hlava nepodfukuje a ni nic jineh všechno utěsněno i saní jak ma byt
Datum: 17. srpna 2010 16:11
 Co hlava? Nepodfukuje? Často se stává, pokud podfukuje, nejede to, a nebo se to dost špatně startuje..
Datum: 17. srpna 2010 16:08
Jméno: Petr
IP: uživatel1163
 Zdarec hoši, jaký napětí de do bzučáku na fichtlu? Přemejšlel sem o tom že bych si tam dal autorádio...Ale to asi neutáhne což?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 1:19
Datum: 19. srpna 2010 1:19
 termix-ale ja sem odpovidal na petruv dotaz a ty si tady zacal mlit o baterce..on se ptal jestli to utahne fichtl..za sebe misto spolujezdce si taky muzu uvazat baterku z auta a zapojit si na to celej audiosystem..taky bych moh zacit mluvit o jinejch vecich,priste aby sme se shodli,radeji oba budem mluvit k jedny veci..a to posledni co sem psal o tom zesiku na baterky,to bylo zase pro petra
Datum: 18. srpna 2010 23:54
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 No nebudu se bavit o řešení.. ale o smyslu... prosimtě, jak chceš poslouchat autoradio na fiochtlu, když v tom bordelu, co vydává, je sotva slyšet vlastní myšlenky?
Datum: 18. srpna 2010 23:16
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 kurva zajic neser ja sem nerikal ze to pojede na volnou energiji ale na baterku !! takze to urcite de !! sice sem neodpovedel na otazku petra ale to uz je jina jinak kdyby mel naky stary elektronkovy radio co se davalo do hodne hodne starejch aut tak by i relativne jit mohlo zhavici napeti napr 6,2 voltu ktere muze byt i stridave a anodove napeti se da vytvorit nasobicem vysoke napeti a proud v radech mA ....
Datum: 17. srpna 2010 22:13
 neutáhne  1) budeš vypadat jako pojízdný cirkus a 2) to stejně přes ten řev motoru neuslyšíš
Datum: 17. srpna 2010 19:57
 je jedno ž enesvítíš...z pionýra víc jak 5A nedostaneš  ..... auto rádio si veme přes 10A....... chápeš?
Datum: 17. srpna 2010 19:44
Jméno: Petr
IP: uživatel1163
 já stejně nesvítim..mam to bez papírů a jezdim jen tak po polňačkách a tak.  A seru na to...
Datum: 17. srpna 2010 19:39
Jméno: zipoman
IP: uživatel10171
 Když si najdeš malé rádio na 4 tužkovky tak ti to bude hrát, stačí usměrnit pokud bude nový bude mít i stabilizaci, bude hrát jen při vypnutejch světlech.
Datum: 17. srpna 2010 19:25
 vetsina fichtlu ma problem zatroubit,kdyz sou pusteny svetla,a ty chces utahnout na stridavej proud autoradio?jo a pro termixe-urcite to nejde!!zaprvy simson ma baterku takze tam by to relativne jit mohlo,ale na pionyra ne bez radikalnich uprav zapalovani (baterka 12v,dobijeni,..)resi se to tak,ze si vemes zesilovac na baterky se vstupem na jack,ten pichnes do MP3 nebo mobilu nebo neco co hraje a zapojis na repraky,mel sem to tak u babetty.
Datum: 17. srpna 2010 18:51
 hele autorádio bere kolem 10A.... u pionýra máš max 5A takže ani nic
Datum: 17. srpna 2010 18:33
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 URCITE TO DE !! koukni na youtube na simsony nikteri si to davaj do kastliku i s reprakama ja bych dal na fika baterku norml 12V a mas o radio postarano sem tam ji nabijes nebo si muzes postavit dobijec ze pri nastartovanym motoru by to dobijelo baterku nekde sem to tu na webu videl ....
Datum: 17. srpna 2010 16:15
Jméno: Petr
IP: uživatel1163
 Tak to se na to vyseru když je to takhle složitý...Mě jen napadlo že by to vypadalo dobře...
Datum: 17. srpna 2010 15:49
Jméno: Jiří
IP: uživatel10219
 no...jedine komplet predelat elektriku na 12 voltu s baterkou,nebo si nechat namotat trafo ze 6 V na 12V a k tomu usmernovac a stabilizaci,ale hodne zalezi na tom jakej ma to radio vykon.ja osobne bych se na to vybodnul,protoze to beztak prez motor slyset nebudes
Datum: 17. srpna 2010 15:43
Jméno: Petr
IP: uživatel1163
 No, autorádio je na 12V...A šlo by to nějak udělat aby fík to autorádio utáhnul?
Datum: 17. srpna 2010 15:39
Jméno: Jiří
IP: uživatel10219
 napětí je 6 voltů,ale autorádio mam takovej pocit je na 12V.proudu si bere hodně.nepodařilo se mi ho rozezvučet ani na 4A zdroji
Datum: 17. srpna 2010 15:36
Jméno: methaw
IP: uživatel9043
 Zdravim draky, mám dotaz: Jak je to s přihlaováním motorky na veteránský papíry, musím k tomu mít nějaké doklady jako techničák a pod...? A jak je to s používáním takové motorky, může se s ní jezdit jako s normální a nebo je to nějak omezené? Dík za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 21:03
 musíš být členem veterán klubu.... pokud nemáš nějakou předválku na kterou tp neseženeš tak to nemá cenu....
Datum: 17. srpna 2010 21:03
Jméno: methaw
IP: uživatel9043
 navíc sem se dočet, že musím mít schválení nějakýho hystorickýho motoklubu, takže se to nakonec ani nevyplatí... asi si seženu něco s papírama
Datum: 17. srpna 2010 20:23
 1/ v každém případě původní typ motoru a převodovky, dodávaný v tomtéž období výrobcem...........
2/ původní typ a rozměr ráfků dodávaných výrobcem, popřípadě typ ráfků z volitelného vybavení, které bylo výrobcem nabízeno nebo prodáváno v období normální životnosti vozidla (viz. kodex FIVA), původní nebo dobové poklice. Použití jiných kol je třeba doložit dobovým materiálem (prospekt, časopis, katalog doplňků apod.)...........................
3/ velmi dobrý technický stav a celkovou bezchybnou funkčnost................................
4/ karoserii bez koroze..........................
5/ jednotný celistvý lak (bez neodborně zastříkávaných míst, většího počtu oděrek a jiného poškození; trochu jiná situace je u původního laku, který ještě nebyl nikdy přestříkáván – v zájmu zachování originality je možná větší benevolence v posuzování oprav). V tomto případě je však nutné individuální posouzení TK.
Poznámka: černý matný lak, byť celistvý, nebude posuzován jako lak vhodný na veterána..........................
6/ slušné povrchy chromovaných a hliníkových součástí..........................
7/ všechny znaky a emblémy odpovídající danému modelu a roku.........................
8/ absenci jakýchkoliv nedobových doplňků (plastové nebo gumové ochranné lišty, různé nápisy či „vylepšení“, nedobová audio/video technik aj.)......................
9/ celkovou čistotu karoserie, podvozku a motoru (letité nánosy mastnot ani čerstvé úniky olejů nebudou akceptovány).......................
10/ interiér bez výrazného poškození (není přípustné roztržené či neodborně spravené čalounění, nekompletnost interiéru nebo náhrada jeho součástí moderními prvky).......................
11/ jednoduše shrnuto, co nejbližší podobu s originálem vyrobeným v továrně.................................
tady máš podmínky co musí tvoje motorka spolňovat abys dostal zelenou cedulu
Datum: 17. srpna 2010 18:41
Jméno: methaw
IP: uživatel9043
 jo a chci se ještě zeptat, zda jsou s rím spojený nějaký vysoký finanční náklady a taky jestli to můžu vůbec řídit s papírama na 25kw, motorka má sama o sobě jen 20kw ale jení to nikde napsaný, díky za odpovědi...
Datum: 17. srpna 2010 14:52
|



|