Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau,chtel bych se zeptat estli bude trochu poznat na výkonu když vyleštím přepouštěcí kanály na válci ,nebo my poradte naky lechky tuning ,díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 10:37
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Muzu se dozvedet proc proboha nelestit saci kanal?   jinak za me vylesteny kanaly a ten motor sel do otacek mnohem lepe...
Datum: 20. srpna 2010 10:37
 ok,díky za rady
Datum: 20. srpna 2010 9:18
 Sání neleštit ! Dno pístu, spalovací prostor a výfuk ano.
Datum: 19. srpna 2010 19:07
 Když slícuješ přechody..OK..ale o tom se tu nebavíme..podle mě nějaký leštění kanálků nijak nezvedne výkon...ale každej na to má jinej názor
Datum: 19. srpna 2010 19:04
 kdo ti to rekl?když vyleštiš všechny nejenom přepouštěci,aji kolinko ke karbecu,slicuješ všechny přechody tak to určitě cenu má ta práce,ale musi to byt jak sklo
Datum: 19. srpna 2010 13:43
 Vylešti spodek pístu, jinak lešténí kanálkůu ti na výkonu nepřidá
Datum: 19. srpna 2010 12:36
 CAU DRACI NEVÍTE NĚKDO JAK TROŠIČKU VYHNAT NA BABETĚ VĚTŠÍ RYCHLOST PROSÍM ZAŠLETE
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 16:36
 Zdar, uřízni koleno vejfuku, tak aby koukalo do tlumiče cca 5 cm - zvýší to maximálku o 5-10km/h. Samozřejmostí je mít supr čistej vejfuk(nezapomenout na ty dvě dírky v přepážce v tlumiči), čístý sání a našutrovaný kola. A jestli bydlíš víceméně v rovinách, tak můžeš změnit převod a pro příště jsi vypni CapsLock
Datum: 19. srpna 2010 16:36
 Dobrý den, chtěl jsem se zeptat co musím udělat, abych přihlásil motorku registrovanou na slovensku k nám. Děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 12:53
 Já bych řekl že to bude stejný jako když dotáhneš motorku z Německa, přijdeš na uřad, tam sepíšeš ňáký papíry a oni ti je do měsíce vydaj TP pro Čr. Takle mi to vysvětloval kámoš kterej měl Hondu Xr z Německa.
Datum: 19. srpna 2010 12:53
Jméno: Honza
IP: uživatel5695
 Dobrý den. Chtěl bych se zeptat 2 krát jsem pulil motor u Jawa21 a kámoš ted chce abych mu rozdělal motor má Jawa05 tak bych se chtěl zeptat jestli je tam nákej velkej rozdil v součástkách ,na co si mám dávat bacha atd.Taky tam chce dát náky novi věci tak se chci ještě zeptat co se nejvís tak opotřebuje a co bych mu měl vymenit ten jeho motor býl byl pulenej prej před rokem a byl tam jen vyměněn startovací segment jinak se tam prej nic nedělalo a taky by to chtěl dekarbonizovat tak bych se chtěl zeptat kde všude bych to měl od toho zasra.ýho karbonu očisti Děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 22:38
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 +klika a klikovej prostor jestly to salo z prevodovky ale to uvidis sam az to rozpulis jak to bude vypadat
Datum: 19. srpna 2010 22:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 05 motor je trošku jinej v tom že je uzší ! tzn. že ti tam nebudou pasovat ozubný kolečka ani hřídele ani řadící mechanismust z 21...05 má taky trošku jinčí klikovku....no a dekarbonizuje se píst , hlava a výfukový kanál
Datum: 19. srpna 2010 11:00
Jméno: Jawar
IP: uživatel3522
 Cau lidi.....potrebuju poradit......fichtl mi nechce chytat na naslapnuti  ......na roztlaceni chyta hned ale nechce se mi s tim z garaze porad behat...............mam tam zapalovani z jineho fichtla s tim rozdilem ze jsem drive mel 30 W a ted mam 20 W.........odtrh mam sestelovany......a s predstihem jsem zkusil trochu hybat........co vlastne nastavuju kdyz tocim statorem?(co se stane.....je to neco s jiskrou nebo trebas pístem?) poradte co mam delat..........jinak to s tim pistem v horni uvrati mam nastaveny....
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 12:42
Jméno: Jawar
IP: uživatel3522
Datum: 19. srpna 2010 12:42
 Rotor na waty není myslim
Datum: 19. srpna 2010 12:35
Jméno: Jawar
IP: uživatel3522
 rotor jsem menil  ale ten je zase z jinyho zapalka  takze nevim kolik ma Watů
Datum: 19. srpna 2010 11:57
 ja sem jen chtel vedet jestli vymenil vsecko.
Datum: 19. srpna 2010 11:18
 Jo takhlee  ...soráč
Datum: 19. srpna 2010 11:17
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 dachl nechci nic rikat ale on prechazi z 30w na 20w  ne obracene nevidim vtom zadnej viznam ?
Datum: 19. srpna 2010 11:12
 A když si dal to zapalko, dal si tam i rotor z toho zapalka 30 w?
Datum: 19. srpna 2010 11:03
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 podle toho co říkáš bych to taky svedl na svíčku, dej tam Brisk N17C a uvidíš, ja mam na fechtlovy taky protože mám studeny starty a trvá než se zahřeje
Datum: 19. srpna 2010 10:48
Jméno: Jawar
IP: uživatel3522
 Volnobej to drzi jenom kdyz se to zahreje......
Datum: 19. srpna 2010 10:17
 zkus jinou svičku(jinou teplotu),hlavně si nastuduj jak se nastavuje předstih a ne jenom tak že s tim pohneš,nebo eště zkus zklepnout trochu svičku.Předpokládám že tě to drži volnoběh
Datum: 19. srpna 2010 9:54
 zdravím.prosimvás může se jezdit na motorce která má platnou stk a všechny doklady když je v polopřevodu na mě? Nemůžu to na sebe napsat plně protože ještě nemám řidičák A a neni mi 18 let,taky otázka jestli to jde pojistit...Plně přepisovat na mě to budu až za necely rok.řidičák budu mít za rok a otec říkal že taky by si ji občas pučoval takže jestli s tím může jezdit bez problémů když je v polopřevodu na mě.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 15:19
Jméno: Fichltar05
IP: uživatel9832
 jiridolejs tak tobe asi hodne hrabe ze ?
Datum: 26. srpna 2010 15:19
Jméno: jiridolejs
IP: uživatel10255
 To je správna prdel dělat si s českého národa prdel pouze 20 let vás krmime zvratky a vykali komunistickeho kolaboranta vaclavahavla ato jeprdel jsi s vás dělat prdel rozkradli jsme co sedalo státni a privátni majetky a pro vase deti zbyli jen havlovi vykali a zvratky ato jeprdel jsi vás dělat prdel ani jeden komunisticky vrah nebyl potrestán za vraždy bezbraných dětí to je správna prdel si s vás dělat prdel za pár let po havloví revoluci se s komunistických vrahu milijardari stali to je spravná prdel zadlužili jsme vas jen tak malinko a pro prdel aby vase bezbrane deticky meli s toho taky nejakou prdel ato jeprdel kolik primitivnich kasparu s IQ jako ma ex prezident vaclavhavel nechape ze si delame zvas prdel,, a ta revoluce s vaclavemhavlem to jsi komunisticky vrahové s vás udělali jen tak malou prdel ze zrádneho primitivniho schizofreniho alkoholika jsme vám udělali prezidenta, filozova jen tak pro prdel českemu národu a tento neprimitivnějši filosov se boji ukázat veřejnosti i za neprůstřelnym sklem a za toto hrdinstvi má nejvysší státni vyznamenání a doživotni presidentskou penzi to je správna prdel jsi s vás dělat prdel!!!! zapoj se i ty do boje ze zlocincema co vladnou v nasi vlasti!!!!!smrt havlovskym kolaborantum,okupantum vyziva jiridolejsrevolucionar@gmail.com http://www.dostklause.cz http://www.cibulka.com http://www.cs-magazin.com,http://hedvicek.blog.cz/www.stopprocenzuru.cz‚www.czechoffice.org,www.sinagl.cz
Datum: 21. srpna 2010 21:45
Jméno: petan
IP: uživatel10220
 ta evidenčka má platnost 10 dni a musi byt na tvi meno
Datum: 20. srpna 2010 19:59
 Radši bys měl, myslim že evidenčka má platnost 10dní, Na některých uřadech na to nehledí, ale radši bych jí udělal.
Datum: 20. srpna 2010 11:55
 Mám STK,pojistku sjednám a tu evidenčku. Ten majitel dělal evidenčku před měsíce. Musím ji udělat znova?
Datum: 20. srpna 2010 11:19
 Bez platný technický ti to fakt nemužou přihlásit. Musíš mít platnou STK, pojistku a evidenčku. A na přihlášení nepotřebuješ mít řidičák a ani ti nemusí bejt 18, jenom s tebou musí jít zákonej zástupce.
Datum: 20. srpna 2010 9:42
 nevim nic o kupní smlouvě já když kupoval papíry na pincka tak on mi je poslal odhlášené na mě a já si je na svém uřadě přihlásil... U nás jsou pěkné hovada,hádat se s nima nechcu protože nevím kdo má pravdu. Bylo mi 16 let,za 3 dny mi měl přijít řidičák a asi hodinu jsme se s nima hádali a řpemlouvali je aby toho pincka na mě napsali. prostě si mleli svoje: vy na to nemáte řidičák,nejste na tento stroj způsobilý tak to na vás nemůžeme přepsat a taky do mě hustili že když to nemá platnou STK tak to taky nemůžou přepsat... Ale nakonec teda s odřenýma ušima řekli: tak když ti to má za 3 dny dojit tak budiž a napsali to na mě.Takové dvě hnusné protivné tlusté snad 60 leté baby tam seděly což si myslím že jsou pěkné nesmysli co říkali ale říkejte jim něco oni jsou vždy nejchytřejší...
Datum: 19. srpna 2010 15:19
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Pojistka musí navazovat, jinak platíš penále za každý den kdy to není pojištěný.
Datum: 19. srpna 2010 14:04
 jo lori ty když koupiš motorku tak si nevemeš ani velkej techničák?ťech deset dni od polopřevodu si mužeš jezdit s velkym t.+pojistka bez problemu
Datum: 19. srpna 2010 13:46
 Taky mám ne sebe přihlášenou motorku a neni mi 18 a nemám ani papíry. Stačí když na uřad s tebou pujde jeden z rodičů.
Datum: 19. srpna 2010 12:56
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Pojistku musíš uzavřít okamžitě .Je tu rozhodující datum odhlášení na nového majitele. Pojistka musí navazovat .Když mohla
být udělána odhláška na tvé jméno, nebrání ti nic k přihlášení. Budeš držitelem vozidla a řidičák s tím nesouvisí .
Datum: 19. srpna 2010 11:53
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 AChjo, pojistit to na sebe muzes i kdyz nemas ridicak a neni ti 18, a poloprevod je to ze to majitel odhlasi na tebe(to znamena ze on mel vsechny doklady) a tys dostal jen kupni smlouvu, takze rosi co tu zkousis s technicakem?
Datum: 19. srpna 2010 10:46
 prvnich deset dni a to musiš mit u sebe velkej techničak a pojistku,pojistit se to samozdřejmě dá
Datum: 19. srpna 2010 9:56
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 11:20
 Ano tento olej patří do převodovky,mám ho v ČZ 175 450.05 a paráda,s PP90 jsem nebyl spokojený - moc lepí spojku a řazení jedničky bylo velmi hlučné! Takže tento PP80 klidně použij,je dobrej!
Datum: 19. srpna 2010 11:20
 jasne to tam patri
Datum: 19. srpna 2010 9:38
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 u jawy 21
Datum: 19. srpna 2010 8:50
 Cau draci potrebuji vedet nevite nekdo kolik vazi motor z ČZ 175/487 diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 11:19
 No já sám jsem ho nikdy nevážil,řeknu ti,že je těžkej a váží kolem 31kg,jednou mi to psal kámoš.
Datum: 19. srpna 2010 11:19
 ahoj draci mam dotaz kolik stoji vyvaženi klikove hřidele na jawě 350?ona se mi totiž kdyz jedu od asitak 110km nahoru tak se mi cela rozklepe k neudrzeni ale kdyz jedu ve dvou tak ne pry je to tim
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2010 23:57
 Zdravím,koupil jsem Jawu 20 s doklady,ale dostal jsem ještě ty staré technické průkazy.Poradí mi někdo jak to mam udělat s přepisem??Každou odpověd ocenuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 13:34
 Já jsem postupoval tak : nejdříve jsem udělal STK, poté jsem šel na přepis a potom jsem to pojistil.
Datum: 19. srpna 2010 13:34
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 tak jednoduchy to taky neni, je jedno jestli mas starej nebo novej, prvne to zajdes pojistit cca 300Kč/rok, pak s tim musis zajit na evidenční, to se děla na STK stojí to cca 150Kč a pak s tím papírem od evidenčního a s techničákem, mozna i kupni smlouvou (to si nejsem jistej) zajdes na urad a prepises to na sebe stoji to myslim 500
Datum: 19. srpna 2010 10:37
 Čau zajdeš s tím na uřad vemeš techničáky jak malý tak velký a řekneš že to chceš nechat přepsat na sebe. Já když jsem kupoval motorku tak mě Techničáky došly poštou o týden později s mím jménem.
Datum: 19. srpna 2010 8:37
Jméno: Fojtomutomut
IP: uživatel7549
 zdarte, dostal jsem takovej napad, kdybych si koupil olevěný akumulátor do fichtla 6V, cívky připojil na relé tak co bych musel ještě dát do obvodu, aby mě to dobíjelo akumulátor ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 21:34
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Juro máš recht je to jednodušší.. ale nějak mi tam ve schematu chybí regulace dobíjení... Když pominu že se obvykle dává aby se nepřebíjel akumulátor a tudíž neuvařil a tudíž nezničil, tak to prostě má jakýkoli motorový dopravní prostředek. Většina tedy mívá dynamo, nebo alternátor s vnějším buzením, takže jakože regulaci nemá, protože dnes je regulace napětí altíku, či dynama jakoby jen na stabilizaci palubního napětí, jenže prostě když stabilizuješ palubní napětí pod plynovací napětí akumulátoru, jedná se o nabíjecí charakteristiku typu U a ikdyž to nemá zdánlivě s diobíjením nic společného ve skutečnosti na altíku, či dynamu není pro stabilní palubní napětí, ale aby se baterka nepřebíjela.. snad je tedy jasné že pokud se jedná o alternátor s permanentními magnety, kdy prostě nedokážeš technickými prostředky donutit magnety aby byly silnější v malých otáčkách a slabší ve vyšších, tak aby výstupní napětí bylo stále stejné, tak si musíš pomoct nějakým externím regulátorem, popřípadě se na něj vyprdnout a pak se smířit s faktem, že když zapomeneš rozsvítit světla, tak prostě uvaříš akumulátor... tedy otázkla zní... je dobré ušetřit v zapojení stabilizátor, nebo-li regulaci dobíjení? Za mě zní odpověď.. neriskoval bych, možná baterka není až tak drahá, ale kupovat dvě tři do roka už krapátek nakrkne, protože ruku na srdce, zapomenout ve dne rozsvítit světla to se stane kdekomu a ne párkrát
Datum: 19. srpna 2010 21:34
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-elektrika-s-baterii-baterkou.html Tohle je jednodušší a bez ůprav zapalování.
Datum: 19. srpna 2010 14:14
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
Datum: 18. srpna 2010 23:27
Jméno: Libor
IP: uživatel10112
 Čau chlapi, mám problém s mustangem. Nějak mi vynechává. Dělá to hlavně na jedničku a dvojku ve vysokejch otáčkách a nechce moc táhnout. Zdá se mi taky že na trojku jede nějak pomalu. Taky mám problém, že mi z karburátoru kape benzín na válec.
Prosím o jakokoliv radu, budu moc vděčný, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 11:19
Jméno: Libor
IP: uživatel10112
 Děkuju moc
Datum: 19. srpna 2010 11:19
Datum: 19. srpna 2010 10:51
Jméno: Libor
IP: uživatel10112
 No je pravda, že tam so sání vzduchu vůbec nemám, ani tu mažetu  Já sem si myslel, že je to tím, ale nebyl sem si jistej, každopádně to tam dám. A ještě jak mám seštelovat ten karbec? (Jsem začátečník
Datum: 19. srpna 2010 10:34
 airbox
Datum: 19. srpna 2010 10:09
 máš tam mairbox tak jak má byt a s čistym filtrem ?zeštěluj karbec hlavně
Datum: 19. srpna 2010 9:59
Jméno: jawa
IP: uživatel9545
 Všechnyy prosím mam pionýra 05 i motor 05 jde na to dát motor z mustanga moc prosííím!!!
SPĚCHÁ!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 15:41
 tak tak a já pořád tvrdím že když jsou motory 21 a 05 v perfekt stavu tak ten 05kový jede líp a to mi nevyvrátíte
Datum: 19. srpna 2010 15:41
 Nech tam 05 motor...bude to vypadat líp
Datum: 19. srpna 2010 11:06
 to vím že nejsou stejný  ale jako že jsou stejný úchyty k rámu
Datum: 19. srpna 2010 10:01
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Jde to jen musíš vypilovat v zadním plechu výřez na spojku, ale je to kravina dávat na 05 motor z mustanga!!
Datum: 19. srpna 2010 8:50
  Stejný nejsou ale do mustanga pasuje
Datum: 19. srpna 2010 1:06
 ano jde, ty motory jsou všechny stejný
Datum: 18. srpna 2010 22:19
Jméno: sas
IP: uživatel10233
 zdravim
mam problem babeta 210 nova svicka vyzkouseny i jine 2,jiskru to dava,pri startu dam sytic tak se to pri rozslapani ma snahu chytnout,ale pak nic ,svicka je mokra ,kdyz ji vytahnu vycistim zkusim na kostre tak mi pripada ze ta jiskra mezi anodou a katodou neni mezi nema ale ze sikma z hrany kadody pripada mi tona indu. civku da se nejak odzkouset.dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 16:05
Jméno: sas
IP: uživatel10233
 tak jsem zjistilze mi tofouka benzin do ty cerny krytky od karbecu na na cistic vzduchu,proto mam tu svicku porad mokrou,svicka zatim aspon trochu haze snad to byl kontak od inducky ze skratoval s kostrou
Datum: 19. srpna 2010 16:05
Jméno: sas
IP: uživatel10233
 tak namontovan filtr vzduchu,a nic uz me to jebe,svicka porad mokra,jiskru haze,ta svicka mi pripada ze sjiskru haze az po chvili kdy zacnu tocit , jak ale zvetsim otacky tak prestane ,pak jak uz prestavam tocit tak zas jiskru haze,menil sem i inducku i kabel na faju
Datum: 19. srpna 2010 12:38
Jméno: sas
IP: uživatel10233
 zdar
ten sroub na bohatost smesi sem dotaah a postupne povoloval az byl skoro volnej ,ale nic,vzduchovej filtr nemam nasazenej.u fichtla kdyz jsem cistil karbec tak taky jel bez neho leda ze by byl ucpanej vzduchac tak to delalo problem,kdyz sem jel bez nej tak jsem zas riskoval ze mi to nasaje bordel a ucpe trisku myslim tim u toho fichtla, ale mozna se pletu s babetou nemam moc zkusenosti
Datum: 19. srpna 2010 1:16
 a máš tam vzducháč? bez něj ti to nepojede...hele tvůj problém je určitě v bohatosti směsy.... nemluvím o volnoběhu!! ten regulační šroub směsy povol aspon o 3 otáčky.
Datum: 19. srpna 2010 0:12
Jméno: sas
IP: uživatel10233
 SVICKY JSEM ZKOUSEL SKLEPAVAT I ROZTAHOVAT ,NEPOMOHLO,TU TRYSKU NA VOLNOBEH JSEM DOTAH A POVOLIL O1 A PUL OTACKY DLE SERVISU A TU TRYSKU NA BOHATOST JSEM ZKOUSEL PRUBEZNE DDOTAHOVAT A ZPET ,ALE PBEZ USPECHU
Datum: 18. srpna 2010 23:15
 měl sem ten samej problém na 207....máš moc bohatou směs.... povol o dejme tomu půl otáčky regulační šroub a zkus....
Datum: 18. srpna 2010 22:12
Jméno: peto
IP: uživatel10217
Datum: 18. srpna 2010 21:41
 cus mam problem s pionyrem dycky kdyz jsem doma tak dosponuju kolo sponovakama a poradne utahnu tak ze ten retez je akorat a kdyz se jedu projet tak se mi ten retez pomalu povoluje ze je uplne volnej a kdyz udelam hodiny tak spadne uz nevim cim to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2010 22:39
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 Koukni se jestli nemas strhanej závit na napínáku
Datum: 18. srpna 2010 22:39
Jméno: Dawe
IP: uživatel10232
 zdrawim skládal sem motor na mustangovi .. nalisoval sem ložiska pak klikovku a poskládal převodovku ale zbyl mi nějakej prstýnek .. nevíte jestli sem ho neměl někam dát..??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 0:54
 toš tos to tam v tom případě vložil a né nalisoval  ten prstýnek bude patřit nejspíš pod sekundární kolečko do toho gufera jak už kdosi psal
Datum: 19. srpna 2010 0:54
Jméno: Dawe
IP: uživatel10232
 proč domrdal ? normal sem nazhavil kartery a lupnul ji tam ..
Datum: 18. srpna 2010 23:41
 jojo
Datum: 18. srpna 2010 20:22
Jméno: Dawe
IP: uživatel10232
 ahá takže se dává až nakonec..?
Datum: 18. srpna 2010 20:20
 Patří pod sekundární kolečko.....
Datum: 18. srpna 2010 20:13
Jméno: dachl
IP: uživatel9658
 mnel bych jeden dotaz :lze spojit paralelně 2-3 zapalovací cívky popřípadě kondiky aby byla jiskra silnější ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 10:03
 pokud ale budes premotavat tak musis dat lakovanej drat,kdyz tam das normalni tak to nepobezi
Datum: 19. srpna 2010 10:03
Jméno: dachl
IP: uživatel9658
 ok ,díky
Datum: 18. srpna 2010 23:58
 Nevím, děda mi motal pár centáků, už nevím kolik.
Datum: 18. srpna 2010 22:16
Jméno: dachl
IP: uživatel9658
 a kolik tak závitů ??
Datum: 18. srpna 2010 21:11
 Když chceš silnější jiskru, ta si na zapalovací pól namotej pár závitů
Datum: 18. srpna 2010 20:55
 Nenapsal ti takhle náhodou pája na stejskyho chatu?
Datum: 18. srpna 2010 20:12
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec mám tokovou malou záhadu na moji čz 250 dneska se jedu projet a až jsem to zahřál tak mě přestal poslouchat volnoběh když jsem přidal plyn tak to krásně vyletělo do otáček ale už to nespadlo na ty otáčky co jsem tam měl nastavený měl jsem tam tak aby motor sotva jel aby nezdechl a no a dneska ty otáčky jsou moc vysoký čím to je?? prostě když přidám tak to nechce spadnout na ty malý otáčky. diky moc za rady mějte se.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2010 20:03
 Přírubu karburátoru bys zarovnal na nějakém mírně hrubším smirkovém plátně,ale musíš to mít na rovné ploše,těsnění se dá vyrobit z tvrdšího papíru obtiskem přes vazelinu nebo ho koupit a gufero pod dynamem - musíš stáhnout rotor dynama,což jde krásně šroubem M8,musí být pevnostní 8.8 a nakonci by měl být do kužele,aby se krásně opřel do čepu klikovky. před stahovnám musíš vymontovat šroub stahující vačku,poté vačku odpáčíš a můžeš zamontovat šroub M8,začnš utahovat,zařadíš si když tak 4.rychlost a zabrzdíš,nebo se zapřeš o překážku,utauhješ tak dlouho až rotor odskočí do rukou,pak je tam nálitek uchycený 3 šrouby M6,ty povolíš a sundáš nálitek,v nálitku je gufero nakleplé,myslím,že je to 20x40x10. Pod nálitkem musí být papírové těsnění,případně to má být utěsnněo třeba tmelem PAULIN. Pokud bys měnil gufero tak to nové pořádně naoljovat motorákem třeba z vnitřní strany a z vnější taky. Z vnitřní je to důležitější,protože má břit,který by se mohl poškodit,kdyby nebyl namazán. Ale by tam to gufero šlo lépe naklepnout gumovou paličkou tak je dobré ho namazt i z vnější strany...
Datum: 18. srpna 2010 20:03
 Nazdar,tak když se to ohřeje a pak ti to jde do vysokejch otáček a nespadne to na volnoběh tak to tipuju,že ti to někde saje falešný vzduch! u této čízy ti to může sát pod přírubou karburátoru - zkřivená dosedací plocha nebo špatné těsnění, pak ti to může sát guferem pod dynamem, nebo těsněním toho nálitku.
Datum: 18. srpna 2010 19:47
 UZ MI NEKDO PORADI ???!!! cus lidi potrebuju pomoc potreboval bych aby mi lezlo z civky na motoru 6v stejnosmernejch tak sem si koupil usmernovac regulator (http://www.gme.cz/cz/78s24-p330-021.html) teoreticky by to melo jit ne ? nebo mam misto regulatoru dat zenerky nebo neco podobnyho jaky stim mate zkusenosti nebo co by ste mi poradili jde mi o to ze sem nekde cetl ze z toho muze list az 40v coz je pro me moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 23:00
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 psal sem ti na majla jestli teda byl tvuj nebo napis ty me termixnator@seznam.cz nebo na icq 40317224 jinak bezkntakt klido poslu
Datum: 19. srpna 2010 23:00
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Jakej bezkontakt? Můžeš se podělit o schéma? Mě než řeči řeknou víc malůvky  , tedy pokud se nejedná o nějaké supertajné zapojení žhavého kandidáta na průmyslový vzor, nebo rovnou patent
Datum: 19. srpna 2010 22:14
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 chci tim napajet bezkontakt jenze je tam k napajeni baterka 6v kterou tim chci nahradit jinak ja chodim na skolu kde se elektronikou zabivame sice moc nenaucej ale zaklady naky zaklady mam
Datum: 19. srpna 2010 10:23
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Prosimtě nech ty výmluvy, možná že něco víš, ale rozhodně o sobě netvrď že elektrice rozumíš, to bych o sobě netvrdil ani já a to už jí amatérsky dělám 25let.  . Poslouchej napiš co tím budeš živit , protože každý záměr má možnosti jiných řešení. Já jen nerozumím proč zrovna 6V. Také počítej s tím, že jeden pól je schopný dát nejvýše 18W a to ještě za předpokladu že rotor je pořádně nabuzený. Obvykle ale tak 15W. Koukni a pořádně si pročti na btelectronic.swb.cz tam se úpravami zabývám.
Datum: 19. srpna 2010 7:02
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 jeste pridam jeden detail ze to budu napajet z jedny civky takze odpada to ze bych mel jednou vypli a jednou zapli svetla.. nebo prdly vlakno stabilizator sem chtel proto protoze treba u LMka ktery tu mam taky si muzu nastavit vystupni napeti pomoci vypoctu prislusnyho odporu ale je to zoubek ze je moc velky vstupni napeti
Datum: 19. srpna 2010 0:09
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 takze co stim ? chce to stabilizaci se zenerkou a trandem ? nebo srazit napeti nakym odporem ? nevim co stim protoze se meni napeti podle otacek motor stimhle jsem se jeste v elektronickym svete nesetkal proto o tom vym hovno.... ty ocivivdne vis vic tak me pls porad nebo hod naky schema nebo moje icq a pod mi poradit 403172224 thx zatim
Datum: 19. srpna 2010 0:04
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 To vím naprosto přesně, že elektronice rozumíš pěkně naho... Páč kdybys o ní něco věděl tak nekupuješ třísvorkovej stabilizátor na 24V. Už jen ta hloupost že si nepřečteš katalogovej list k součástce... A začnu ještě jinak... pokud jsi použil stabilizátor, doufám, že při tvé znalosti jsi použil alespoň graetzův můstek.. tedy dvojcestné usměrnění. A uvědom si že při takovém usměrnění prochází proud vždy dvěmi diodami současně a protože je úbytek na PN přechodu diody 0,5V minimálně, ale spíš tak 0,7V, tak máš úbytek napětí cca 1V až 1,4V. Což je z 6V ztráta 16 až 23%. To je z mého pohledu hodně moc! Taky si uvědom, že bez zátěže (např. když zhasneš světla, nebo ti prdne vlákno) dává alternátor s permanentními magnety 80V !!!!!! Tak tedy navím jakej stabilizátor chceš použít, když spínaný zdroje, nebo jen obyčejný třísvorkový stabilizátory stěží i u velmi excelentních typů překročí vstupní napětí 60V, ale běžně bývá tak kolem 40V. Nezbývá než stabilizaci udělat z jednotlivých komponent a nepoužívat hotové stabilizátory. Odpověděl jsem ti jasně?
Datum: 18. srpna 2010 23:13
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 vole nedelej ze me debila jo  usmernovac uz mam mnohem lepsi stabilizator tam jebnu LMko elektronice celkem dost rozumim takze se ptam jaky mate zkusenosti se stabilizatorama nebo kdo dal zenerky bud sem spatne definoval otazku nebo si to blbe pochopil ale dik de mi o to kdyz to usmernim a narvu do stabilizatoru aby ho to neprorazilo kapis
Datum: 18. srpna 2010 23:02
Jméno: zipoman
IP: uživatel10171
 http://www.gme.cz/cz/b250c5000-rs605-p227-105.html takovejdle usměrňovač a poleze ti z toho stejnosměr, pak si to nějak stabilizuj pokud nechceš aby tam bylo víc než nvm 8 voltů co dokáže dát pionýr
Datum: 18. srpna 2010 22:03
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 chci neco kolem 6voltu spis o neco vic proc sem ho koupil protoze sem si myslel ze je na max 24v ale asi ne  mam tu treba stabilizatory LM317 nebo jakej mi poradis ?
Datum: 18. srpna 2010 21:51
 Chceš přesně 6V? Nevim proč jsi todle kupoval když je na 24V, kup si jeden usměrňovací můstek a 6V stailizátor.
Datum: 18. srpna 2010 20:18
 ahoj draci mužu dat na jawu 350/640 do zadu pneu barum 3.00/18 neni to moc tenke?bude se to chovat pri jizde normalne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 10:35
 nakonec tam dam mitas 18/3.25
Datum: 14. září 2010 10:35
 mam ve predu barum 3.00/18 a vzadu mitas 120/90/18 a ta mitaska je moc siroka pri zatizeni mi skrpe o blatnik tak premislim za co ji vymenit nebo vymenit obe ale nwm za jake nemate na prodej?
Datum: 18. srpna 2010 15:48
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 pravdepodobne technicak... co se tyce pneumatik tak jsou normalni... i snima lze brousit stupacka..
Datum: 18. srpna 2010 15:40
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 ja tam mám 3,25 a vypada to ješte vcelku normalně,,, co tě vede k obuti teto pneu ?
Datum: 18. srpna 2010 15:34
|



|