Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Cau, tak dalsi problem u moji 175/477 CZ. Svicka od oleje, beno do karbce tece ale ani zaboha nechytne... jiskru hazi.... Rozebral sem teda karburator ze ho vycistim a mam mensi problem nevim jakou stranou tam patri plovak... plovak ma z obou stran tycku na jedny strane je delsi a se spickou nakonci... prosim o pomoc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 21:54
 hele seřiď si předstih.... 2.9mm před horní úvratí.... hlavní triska která je zespodu karbecu s emusí utáhnout nahoraz... vedlejší triska která je z boku taky nadoraz (obě jsou mozasné) a šroub regulece bohatosti směsy je z boku a ten uplně dotáhni a povol o 1 a půl otáčky.
Datum: 22. srpna 2010 21:54
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 kurva to je stroj  tak at to rozpochodujes  čest
Datum: 22. srpna 2010 20:50
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Oka, dik, jinak kdyz sme u toho, tak jen dodam ze moto je v zakladni el, takez zadny svetla zadny klicky, ani nakopavacku nema(vyndanej startovaci segment z kdovi jakyho duvodu)... Jinak behali sme s tim asi 2hodky a neustale svicku cistily(byla zaprasena od oleje porad) jinak cos psal vyzkousim, dik za rady...
Datum: 22. srpna 2010 20:34
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Pokud hazi jiskru... tak jak ma ( dobrej predsti) tak bude chyba jinde... jak rikas,,, o tom karbeci.. dkyz si ho rozebral... poradne vycistil.. a radne slozil... pretesnil u valce... tak ty trysky se vetsinou udelaj.. od oka... a pak za provozu se to doladi.... tak spodni tryska .. co jede ze sikma do karbece.. to je tryska na volnobeh.. a ta co jde vodorovne.... je na smes... lae tu bych tedka nejako moc neresil.... pokod si tam poslal olej... tak vyndej svicku.... parkrat na to slapni at to vyfluse.. ten olej.. a nebo nech vytazenou svicku.. dej tam jednicku.. a probehni se stim... at se to poradne vyfluse...! otri svicku , ocisti... nasad.. nacupuj...proslapni bez klicku... at si natahne.. zacvakni kliček.. a pokoad.. nic.. tak sundej.. svicku.. a strikni trosku benzinu... do valce.. ale ne deci  proste treba do vicka... ani nee cely... nasad svicku.. a zkus to.. pokud lapne bude chyba v karbeci.. pokud.. to nechytne.... tak bude chyba zase jinde  at se dari
Datum: 22. srpna 2010 20:28
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 A nejaky napady proc to nechytalo? Jak to ma bejt s triskou, vona se musi nejak povolit o pul otacky nebo to byl zas jinej sroub?  Taky je mozny ze to bylo tim ze sem do valce caknul trochu oleje projistotu, pac motka dlouho stala... tak to zkusim rozebrat a vycistit ale moc nato nevsazim :-X
Datum: 22. srpna 2010 20:15
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 spicka nahoru
Datum: 22. srpna 2010 19:55
Jméno: tomass
IP: uživatel812
 Čau vím že to sem nepatří ale koupil jsem si Derbi Terra je to 4t a budu to zajíždět ale jeden radí ať to zajíždim ve vysokých otáčkách aby to nezlenivjelo a druhej zase ať to moc netočim a jezdim v klídku. jak to teda je? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 22:11
 zdravim,4T ze začatku moc nehon do tech 2000 km,měl jsem čtyřkolku kterou jsem prvnich 2000 km moc nehonil a soused si koupil uplně stejnou hrozně ji točil a daval zahul už od začatku a hodne ztratila na sile a vykonu
Datum: 23. srpna 2010 22:11
 Je to 4T,ten má olejovou skříň. Jinak jak píše kolega dole,moc to nehonit,těch 1000-1500 km se zajíždí.Pokud máš novou motky z krámu tak bys u toho měl mít i návod k obsluze a tam to máš vše napsany
Datum: 23. srpna 2010 7:08
 Nwm ,ale obecně se říká moc to nehonit,více mazat při zajíždění.Jízda né moc do kupců spíš rovinky.
Datum: 23. srpna 2010 1:23
Jméno: mag
IP: uživatel6610
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 15:36
Jméno: mag
IP: uživatel6610
 co chce jeste slevit
Datum: 24. srpna 2010 15:36
 dokonca este vyrazná zlava
Datum: 23. srpna 2010 16:31
Datum: 23. srpna 2010 2:06
 Sice jsem odpůrcem takovýchto motorek no ale za 24 korun bych to ihned bral... Ovšem za rohem ybch to prodal za 24 tisíc
Datum: 23. srpna 2010 2:04
 Asi tam zapomněl připsat nuly...a ty z toho hned děláš válku
Datum: 22. srpna 2010 23:46
 Zdar draci, potřebuju pístní kroužek do pionýra(na výbrusu nezáleží) asi sem blbec ale nechce se mi kvůli kroužku platit poštovný, klidně dám za kroužek 100kč, spěchá to, s kámošema máme akci a potřebuju mít motorku v celku, jestli někdo má zájem tak pls na e-mail, moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 13:09
Jméno: Marin
IP: uživatel9059
Datum: 26. srpna 2010 13:09
Datum: 24. srpna 2010 21:33
Jméno: Marin
IP: uživatel9059
Datum: 24. srpna 2010 16:40
 pro vysvetleni  menuju se jakub kralik a od prvniho stupne mi nikdo nerika jinak nez zajic  kamos na me mluvil,rikal mi -kralik,hej,halooo...a ja delal ze neslysim...tak na me zarval zajic  tak se to chytlo a rikaj mi tak vsichni  jen aby sis nemyslel ze sem ti dal nick nekoho jinyho na aukru
Datum: 23. srpna 2010 21:47
 to je starej ucet kdyz sem s aukrem zacinal  protoze on nedokazal pochopit ze ja s aukrem neumel a nedokazal sem to zrusit nez skoncila aukce  slo o kladivka na fichtla,to sem jeste neznal FK..  ale jinak ted sem tam Jakub-Kralik
Datum: 23. srpna 2010 21:45
Jméno: Fichltar05
IP: uživatel9832
 Uživatel Zajic13 odstaven  pry ze drazis predmet a pak ho seženeš jinde a zrušíš to  aukro.cz
Datum: 23. srpna 2010 21:35
 to ja nedelam hele,kvuli 50 korunam bych s tebou nevypek  prodavam dily na aukru a tam jinak nez prachy predem neprodavam...protoze se mi stalo ze sem posilal na dobirku a prislo mi to zpatky...
Datum: 23. srpna 2010 11:37
Jméno: Marin
IP: uživatel9059
 nejbližší je tady odtud asi 50 kiláků, sou tady i blíž ale v nich nemaj nic, a už sem si to objednal nehodlám nikomu platit předem abych se dozvěděl že se mnou vypek
Datum: 23. srpna 2010 10:56
 a co takhle sednout k netu,kouknout kde je v tvim okoli mototechna,pak zvednout zadek,posadit ho do autobusu a dojet tam ?  takhle to resim ja,kdyz potrebuju jen krouzky nebo tesneni.
Datum: 23. srpna 2010 9:34
 no ono to na dobirku vyjde stejne,dobirka bude tak o 40 korun levnejsi  a nepocitej s tim ze ti poslu v obalce krouzky a budu cekat az mi posles penize
Datum: 23. srpna 2010 9:30
Jméno: Marin
IP: uživatel9059
 tak na to vám kašlu předem platit nebudu, a na vybrusu nezalezi protože mám doma tři různý válce, a kroužky se daj upravit
Datum: 23. srpna 2010 9:17
 na vybrusu nezalezi?a jak tam narves nejakej z vetsiho nebo mensiho vybrusu?beru to taky,penize predem a 30 kč za krouzek  muzu ti prihodit i z cezety 175 ale nevim jak je tam narves
Datum: 23. srpna 2010 0:12
 Tak já to beru..dobírku nechci ale platbu pěkně předem na ůčet  Za 100 by to bral i blbej a když ti nezáleží na výbrusu....
Datum: 22. srpna 2010 21:29
 Přemejšlej...to nemáte někde mototechnu? Nebo nějaký moto centrum?
Datum: 22. srpna 2010 20:58
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Kroužky se dají koupit ve skoro každé mototechně nebo autosoučástí. Cena se pohybuje kolem 30 Kč/kus. Za tu stovku, co by jsi za to dal, už máš kroužek i s poštovným...
Datum: 22. srpna 2010 20:24
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Chtel bych se zeptat kolik mam michat pomer Olej Benzin u motorky CZ 175/477(a pokud mozno kolik Decek tam mam cvrknout na cca 5l)
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 9:53
 Franky: nn, studuju v Pelhřimově
Datum: 23. srpna 2010 9:53
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Lidicky dik, a pred tim programem smekam, velikej respekt :-O... dik moc
Datum: 22. srpna 2010 20:25
Datum: 22. srpna 2010 18:03
 čau,já míchám 1:40 (jedna deca oleje,čtyři litry benzínu)
Datum: 22. srpna 2010 17:32
 caute! chcel by som sa spitat ze ci retaz zo 128 clánkami staci na CZ 175/487? omluvám sa za dotaz ale ja nemám takú motorku neviem to vyskusat sám,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 11:09
 Dakujem velmi pekne,nenapadlo mi to pozret na sesa-moto,nevedel som ze je v popise napisani az tak podrobne,,este raz diky
Datum: 23. srpna 2010 11:09
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Na : http://www. sesa-moto.cz . V popisu u čz 175/487 sekundární převod 128 článků + spojka.
Datum: 23. srpna 2010 11:06
Jméno: Dawe
IP: uživatel10260
 Čago draci , budu lakovat svýho mustafa..a koukal sem na internet že se nejdřív všechno zbrousí , zatmeluje(vykituje)zarovná , nanese se základní barva, vybrousí a poté 5 vrstev barvy ..samozřejmě stříkací pystilí kterou nemam .. nemáte nějakej fígl jak se to dá udělat krásně i bez stříkací pistole ? A jaký kit a základovku mi k tomu doporučíte..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 23:22
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 Respekt !
Datum: 22. srpna 2010 23:22
Jméno: Darb
IP: uživatel5299
 Hele, kdes přišel na 5 vrstev barva, dává se jedna nanejvíš dvě, pět už je fakt moc, v lakovně stříkají vše na poprvé !
Datum: 22. srpna 2010 17:36
 Ou, Ty nemáš nějakou možnost si ji půjčit? Třeba od sousedů nebo tak. Nebo po známejch? Já sem po známejch třeba sehnal tátu mýho strýce, a ten dělá v autolakovně, a udělá mi lak zadarmo
Datum: 22. srpna 2010 17:20
Jméno: Dawe
IP: uživatel10260
 a když nemám pistoli ??
Datum: 22. srpna 2010 17:15
 Já sem za pistoli
Datum: 22. srpna 2010 16:57
Jméno: Dawe
IP: uživatel10260
 Ahá takže nejlepší tou stříkací pistolí ? A nebo tim štětcem..  ?
Datum: 22. srpna 2010 16:50
 SPrejem to ej jen dočasný "lak", nedrží,, a je hodně nekvalitní.,,,ale existují i hodně kvalitní spreje, ale ty už sou moc drahý.
Datum: 22. srpna 2010 16:48
Jméno: Dawe
IP: uživatel10260
 Jasný no , a co normálním sprejem..?
Datum: 22. srpna 2010 16:44
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Kamarád měl takový tlakovací postřikovač na kytky, tak to by možná tu pistol nahradilo ale záleží jak je ta barva hustá... Ale kdyby si si s tím vyhrál štětcem tak by to nebylo k rozeznání od stříkaného...
Datum: 22. srpna 2010 16:35
Jméno: to jeste nevim
IP: uživatel10072
 čus draci mam možnost si koupit jawa 21 pionyr s tp aj stk za 3000 v celkem peknem stavu myslite si ze je to dobra nabidka je k tomu ji par nahradnich dilu a helma je tam novy tacho rozeta plašte a drobnosti prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 17:19
 Motor měl bejt po generálce,válec neměl nikdy výbrus a byl úplně sjetej,vnitřek motoru byl v hrozným stavu,na klice zakrytý ložiska a ojniční futro se protáčelo,lamely byly kov na kov řetez totálně rozviklanej,tekl z toho olej...
Datum: 22. srpna 2010 17:19
Jméno: to jeste nevim
IP: uživatel10072
 jak si dopadl??
Datum: 22. srpna 2010 16:26
 Radši si to ověř at nedopadneš jak jednou já...
Datum: 22. srpna 2010 16:18
 Tak to ber.
Datum: 22. srpna 2010 16:01
Jméno: to jeste nevim
IP: uživatel10072
 tak na motoru byla delana go pred rokem
Datum: 22. srpna 2010 16:00
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 no hele ber to tak na oko je to mozna krasnej stroj s novyma vecma coz je samozrejme velke + .. ale co je pod tím? napred si zjisti jak sou stare a opotrebovane veci v motoru nebo kdy byli naposled menene... protoze GO motoru je zalezitost cca 1200 kc jinak bych do toho asi urcite sel.. pokud to mas nekde z daleka a budes muzeset platit dovoz tak to uz ne.. 3000 se vsim vsudyy aj s dovozem.. a pokud to nedovázis tak by si mooozna mohl ukecat 500 kc.. je to na tobe.. vic ti asi nereknu...
Datum: 22. srpna 2010 15:44
 cus draci potrebuju od vas pomoc u moji jawy 90 sem vymenillameli misto 5ti sem dal jen 4ri co se do kose vesli a radi pekne ale vynechava coz me stve kdyz nacupuju beno do plavakovki tak jede jako prase ze se zveda na zadni sama o sobe ale udelam kolecko po zahrade a zas vynechava hladina plavaku je akorat nastavena kdyz dam vic tak pretejka kdyz ji rozeberu a zamacknu plavak tak je hladina skoro az nahore takze nevim cim to je  takze co mam udelat ? provrtat vetsi diru do kohoutku a vyvrtat jeste vetsi diru do vicka karburace ? nebo co jinyho by ste mi poradily ? jeste me trapi jedna vec kdyz prerazuju treba z jednicky na dvojku tak mi to spadne na neutral az klesnou otacky tak az potom mi tam spadne dvojka  coz si myslim ze sou KO vidlicky a slysel sem ze je tam celej nakej valec plnej vidlicek co radi  za odpoved predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 17:19
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 vsechno vycisteno kohoutek jeho sitko dan new filtr kterej je plnej bena ale proste jak kdyby to teklo moc pomalu asi rozsirim kohoutek a vicko projedu to nakym vetsim vrtakme i ten ventilek co zavira privod bena kterej je ve vicku je dan jinej z jinyho karburatoru a tece to pekne ale proste nehorazne vynechava kdyz nenacupuju beno
Datum: 22. srpna 2010 17:19
 drak: proč píšeš když nevíš ty osle?!....... termix: hele co takhle servat hadičku z nádrže a podívat se jestli benzín teče proudem?
Datum: 22. srpna 2010 16:13
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 cus tyjo tos to nwm..  skus si jeste pohrat s tim pliskem v plovakovce nebo skus jinak nastavit plisek co je na jehle..
Datum: 22. srpna 2010 15:47
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Cus lidi, myslíte si že by šel pionýr předělat aby byl na baterii? Ptže mě docela štve jak ten proud kolísá malé/velké otáčky, protože když jedu tak tomu přez vesnici moc nedávám protože mi to straštně řve, ale ve tmě skoro nevidím a musím jet furt pod plnou parou... Ale nevím co k tomu vše potřebuju? Co dobíjí baterii? Předem dík za odpověďi. Také přemýšlím o koupi zapalování vape, bude to s ním nějak lepší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 15:21
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Nevím o tom, že by Vape na fichtla bylo uzpůsobené k provozu s baterii. Protože se jedná o alternátor s permanentními magnety (tedy totéž co si dovolili vyrobit v manetu pro naše stroje), pouze rozšířené o bezkontakt, tak provozní podmínky, tedy zmíněné pohasínání na tom bude víceméně stejně, protože zapojení postrádá jakoukoli stabilizaci napětí. Je to zkrátka a jasně rotující magnet okolo cívky, tak jak nás to učil pan učitel na fyzice. Nic víc! Pravda účinnost moderních magnetů je na poněkud lepší úrovni, ale chabé paramatry profi Vape na pionýry to moc nepotvrzují. S Vape je světelný výkon 20W (tj. dopředu 15W a dozadu 5W) zato s ,,nejmodernějším,, zapalkem mustanga je pro světelný zdroj k dispozici 30W a to je o 50% prostě víc! Nevím co je tedy na Vape tak úžasné, krom toho že kdo nemá v hlavě ani v rukách nemusí nic upravovat, flákne to tam a má pokoj  . Chceš-li baterku na fichtla, nepomůže ti totiž ani vape (je střídavé stejně jako originál), ale jsi odsouzen k rozsáhlým úpravám. Ale k tomu potřebuješ mít v hlavě a v rukách.. takže rozhodnutí je na Tobě
Datum: 23. srpna 2010 15:21
Jméno: termix
IP: uživatel10259
 vape je drahy jak svin ja bych postavil to dobijeni na baterii od chonga kterej tomu rozumi nebo popripade neco jinyho z jeho stranek co by ti vyhovovalo a casem treba bezkontakt si vyrobit z jeho stranek ma tam dobri vychytavky
Datum: 22. srpna 2010 14:20
 JO přesné kup si to zapalování vape...pak ti to bude svítit parádně při velkejch, i malejch otáčkách.
Datum: 22. srpna 2010 13:41
 Zdar Draci,hele sháním bubnový brzdy na kolečka 12x4-na motokráru ty co jsem tam měl se rozbili  Neměl by jste je někdo?Cenu respektuju.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 16:19
Jméno: Tomáš
IP: uživatel4556
 Zkus bubny ze stadiona
Datum: 22. srpna 2010 16:19
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdar draci, je možné prohodit zapalování na mustangu za zapalování z pařeza? Bude do kartru pasovat? Díky za každou odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 21:40
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Ktoré výčnelkom v kartery máš na mysly? Ten u ložiska?
Datum: 22. srpna 2010 21:40
 Do mustanga ti vpohode vojde zapalovanie z 550,555... Ale do modelu 550,555 zapaľovanie z mustanga nedáš! Len zapaľovacu cievku... je to kvôli tým výčnelkom v kartery.
Datum: 22. srpna 2010 20:28
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 A maji ty zapalka z pionyra a z pařeza stejný průměr statoru?
Datum: 22. srpna 2010 13:42
 do karteru bych určitě netukal. Hlinik to nema rad
Datum: 22. srpna 2010 13:41
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Takovéhle téma tu už bylo, a myslím že by se to vešlo, ale možná budeš muset trošku zbrousit karter, nebo ho trošku opatrně vyťukat
Datum: 22. srpna 2010 12:42
 čaute, mam takový menší problém ze svoji 05. Nechce mi nazkočit, neni jiskra ve svičce. Vše vypadá v pořádku. Fakt nevím čím to může být.
Předem děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 13:05
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 A s tou elektronikou, nic skazit nemůžeš když něco vypojíš, pokud si pamatuješ kde to bylo...
Datum: 22. srpna 2010 13:05
 draku neber to od konce,zkontroluj kladívka
Datum: 22. srpna 2010 13:02
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 cus draku.. muze byt vice potizi..
1. zkontroluj drát neboli tu hadicku co vede z cívky ke svícce - muze bejt spatnej kontakt
2. skus vymenit svicku - muze bejt vadná
3. muze byt spatna civka - skus vymenit pokud más
4. muze bejt neco s elektrikou tam nahore u riditek - prepinac nebo cokoli.. skus zkontrolovat tedy elektriku - pokud se v tom nevyznáss radeji nic nevypojuj
5. vic me v tuto chvíli nenapadá.. preji hodne stestii
Datum: 22. srpna 2010 11:54
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Cus Seso, máš tady na obchůdku takovou tu nastavitelnou trysku s tím jehlovím šroubkem na pionýra??? Protože se mi nechce kupovat 20 trysek na seřízení...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 1:15
 ja ji nevedu
Datum: 23. srpna 2010 1:15
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Ok dík, měl sem za to že sem jí viděl tady v krámku ale nemohl sem ji najít tak sem ji asi viděl na aukru...
Datum: 22. srpna 2010 12:08
 Většnou je 10 dní na aukru...jestli ji opravdu chceš, budeš si na ní muset počkat, než ji tam zas bude někdo dražit..
Datum: 22. srpna 2010 11:25
 čus draci prosím poraďte.. potřebuji udělat na klávesnici takový to přeškrtnutý písmeno s ( takovej ten dollar) a já nevím jak se ta značka dělá.. prosím poraďte, hodně to potřebuji.. a omlouvám se za blbej a nesmyslnej dotaz...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 9:58
 a jde to i ctrl + alt + ů
Datum: 22. srpna 2010 9:58
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 No já to dělám Alt Gr + ů (to tlačítko pod P)
Datum: 22. srpna 2010 9:54
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Tak si to najdi v symbolech ve wordu...
Datum: 22. srpna 2010 9:50
 zdravim, chci se zeptat co je lepší jakej píst dvoukroužkovej nevo tří ??,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 23:27
 jasný,díky za pomoc
Datum: 21. srpna 2010 23:27
 Každý je lepší na něco jiného. Dvoukroužek je ideální když jezdíš sám po nějakých rovných terénech a občas kopec. Jede líp do otáček a dá větší maximálku. Tříkroužek ocení ti,kteří jezdí často ve dvouch,jezdí do kopců atd... prostě je to na silu a lepší tah odspodu... Já osobně jsem zastánce tříkruhů protože mi u pincka jde spíš o silu než o tu rychlost ale funglovka tříkruh se dnes těžko shání jestli se to ještě dá sehnat
Datum: 21. srpna 2010 23:20
 oukeyy,dík
Datum: 21. srpna 2010 23:04
 Na tah 3 kroužek, s tím 2kr. by to mělo jet teoreticky líp na max speed (ale to nebude moc znát)
Datum: 21. srpna 2010 22:45
Jméno: mhartych
IP: uživatel9981
 Cau mam problem kdyz nastartuju tak mi to ve predu i vzadu malo sviti i kdyz to vytocim
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 15:23
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Slabé magnety rotoru.. nechat nabudit, nebo přetížená elektroinstalace, pak vyměnit žárovky za správné hodnoty...
Datum: 23. srpna 2010 15:23
 Nedávno jsem řešil ten samý problém, vše jsem prozkoušel, zkusil jiné káble a nic. Nakonec jsem vyměníl přední žárovku a vše mi opět svítí jak má.
Datum: 21. srpna 2010 23:45
 Slabý rotor, špatný kontakt, špatná hodnota žárovky..
Datum: 21. srpna 2010 21:30
Jméno: milan
IP: uživatel9236
 Cau..omlouvam se za dost stupidni dotaz ale potreboval bych vedet jestli existuje hlavni tryska 66 A 67 tady na fichtl kramku to nemuzu najit....na jawa 05 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 10:18
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 dik
Datum: 22. srpna 2010 10:18
Datum: 22. srpna 2010 9:24
Jméno: sakimu
IP: uživatel10254
 Zdravim hosi, mam babettu 210 a zadrel jsem lozisko na klikovce.. menil jsem gufera, celou klikovku, valec a pist, dale komplet palivovy kohout novy, nadrz cista, vyfuk cisty, karburator puvodni Jikov, plovak serizen dle navodu, bohatost + vzduch odzkouseno jak dle navodu, tak i vruznych polohach. za studena ten motor naskoci na slapnuti, volnobeh okay, otacky pod plynem cca na 80%. Jakmile se motor zahreje na provozni teplotu, klesne vykon na cca 40% pri plnem plynu a volnobeh se neudrzi, chcipa.. dale meneno civka 4V, vymena tyrystoru + odzkousene dalsi tri kousky.. stale to same.. Dalsi neprijemna vec, ktera muze pomoci je.. kdyz je moto zahraty..a drzim ji pod plynem aby nechcipla.. po chvilce se ozyva neprijemny zvuk treni z valce.... jelikoz je valec novy, redim smes benzinu 1:35-40 .. tesnost prekontrolovana nekoliktrak... karburator procisten a kontrolovan nespocetne krat.. dle veskerych rad po internetu.. posledni vec.. ktera neni.. kterou nemam jak udelat.. je predstih.. Muze toto zpusobovat predstih..? ( o svickach nemluvim.. odzkouseno vse.. od N17C, NR17C ..po N14C , nove .. zajete... ) nakolik muze predstih skodit..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 18:35
Jméno: sakimu
IP: uživatel10254
 dekuji za odpovedi, na predstih jsem objednanej a pak tedy zajizdet.. doufam, ze je to tou novotou.. nerad bych to hned podelal.. BTW. jeste se mi ten motor nepodarilo vytocit.. takze by to nemelo byt.. hned pridreny.. Takze dekuji.. zatim..
Datum: 22. srpna 2010 18:35
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Kvalita nic moc, taky jsem jeden koupil zde na fichtlkrámku za 750kč a nyní se ho pokouším zajet. Poláci nedělají výbrus válce až po zalisování vložky do válce, ale před zalisováním. V místě přepouštěcích kanálů se vložka při zalisování na vnitřním průměru několik setin milimetru zmenší. Takže výsledný otvor nemá ani kruhový profil, ani není válcový, ale je to takový kužel šišatý. Před montáží jsem zjistil, že se píst ve válci pohybuje velmi ztuha. Plochu pístu jsem potřel diamantovou leštící pastou a dvě hodiny s ním prsty pohyboval uvnitř válce. Takto se mi podařilo uvolnit válec v místě přepouštěcích kanálů, kde byl pruměr nejmenší. Olej mixuju 1:25 a opatrně zajíždím. Prvních 30km bylo nejhorších, to jsem stál a čekal na zchladnutí každé 2km. Nyní mám najeto 170km a postupné uvolňování a zlepšování už je znát. Prvních 500km to chce trpělivost.
Datum: 22. srpna 2010 13:55
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Když si nenajel ani km, hned to vytáčíš a laboruješ tak to tak leda zničiš...Nastav to a zajížděJ, PAK TO TEPRVE BUDE MÍT VÝKON...!!!
Datum: 22. srpna 2010 13:30
Jméno: sakimu
IP: uživatel10254
 Valec mam novy, nejspis tedy bude polsky a najeto mam necely km.. jeste nebyla moznost ji projet, mam strach, ze ji zadru nebo tak neco (na zaklade toho " neprijemnho treciho zkuku " ).. ten polsky valec, melo by byt neco v neporadku..?
Datum: 22. srpna 2010 4:46
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Pro babettu je předepsaný předstih 1-1,5mm. Malý předstih zapalování způsobuje pokles výkonu při vyšších otáčkách motoru. Motor se při akceleraci těžko dostává do vyšších otáček. Velký předstih zapalování zase způsobuje přehřívání motoru a pokles výkonu. Motor je náchylnější ke klepání. Já používám pro seřizování předstihu indikátorové hodinky, které upínám pomocí přípravku přímo na válec a nastavuji předstih 1,5mm. Na 210 mám dva návody a v jednom je předepsáno směšování oleje a benzínu prvních 500km pro záběh v poměru 1:25 a ve druhém návodu 1:33. Válec máš starý po výbrusu nebo nový polský? Kolik máš najeto s novým válcem? Na záběh mixuj víc oleje (bez ohledu na jeho kvalitu). Dokud válec nezaběhneš, bude se přehřívat.
Datum: 22. srpna 2010 0:38
 No tak máš asi na záběh nastavenou moc bohatou směs. Jinak toho oleje je dost málo. Předstih taky udělá svoje.
Datum: 21. srpna 2010 21:28
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 15:28
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Kokotina! Vygoogluj si "točivé stroje", "dynamo", "alternátor" a "alternátor s permanentními magnety". To poslední zmíněné je to co máš v motorce a pochopíš že rego k dynamu se nedá naroubovat na altík s permanentními magnety, protože si neumím představit jak reguluješ magneticitu nagnetu pomocí elektroniky... protože magnet je to ... permenentní, tedy stálý, neměnný...
Datum: 23. srpna 2010 15:28
 Řekni mi, co bude ten regulátor živit, aby měl co regulovat?
Datum: 21. srpna 2010 21:33
 ne
Datum: 21. srpna 2010 21:19
|



|