slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1052  1053  1054  1055  1056  1057  1058  1059  1060  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel10265    
Zdar draci nevíte kde se na Chomutovsku dají sehnat takové ty vložky do předních teleskopů ? Obejdnávat to nechci , nebuudu dávat 100kč za poštovné kvůli dvou silonům za dvacku..díky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 17:24
 
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel10265    
Aha jenže já žadného soustružníka neznam ..
 
 
Datum: 23. srpna 2010 17:24
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Nějaký soustružník by to mohl mít doma....
 
 
Datum: 23. srpna 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: Level      IP: uživatel3552    
Ahoj kluci... mám problém.. Vytáhl jsem stroj po dluhé době a nechtěl chytnout tak jsem zkusil očistit svíčku, ale když jsem ji vrátil zpět nastal problém.. nešel nakopnout, jakoby se píst zaseknul.. je možný že tam mohlo spadnout nějaky smítko.. nevíte co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak se koukni , jestli se ti tam nějakým způsobem nenalilo hodně benzínu ( kapalina není stlačitelná a proto nejde prošlápnout) no tak zkus nejdřív vyndat svíčkiu a prošlápnout to a kdyžtak to zkus opatrně roztlačit pozadu...jestli ani to nepomůže tak sundej válec a mrkni na to
 
 
Datum: 23. srpna 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: Level      IP: uživatel3552    
Dandy 50
 
 
Datum: 23. srpna 2010 18:06
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
plně souhlasím..oddělej hlavu a válec a hned zjistíš kde bude problém... co máš za stroj??
 
 
Datum: 23. srpna 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: j      IP: uživatel10267    
rozdělejto a uvidíš (kdyš se to stalo mne tak jse m zjistil ze mam vprdely klyku a sipou se mi zní valežky tak to je mozna tim ale nevim) rozdelej to a usidiš\\\\\\\\r\\\\\\\\n
 
 
Datum: 23. srpna 2010 14:08
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha ,tak to teda nevím ,počkej na reakce ostatních
 
 
Datum: 23. srpna 2010 13:51
 
 
 
 
Jméno: Level      IP: uživatel3552    
No to se právě zasekne a jestli tam něco tak je to nechci moc štengrovat abych to nezasekl uplne .. :-( to pak už leda rozebrat a vyčistit no..
 
 
Datum: 23. srpna 2010 13:32
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skuz ho roztlačit
 
 
Datum: 23. srpna 2010 13:24
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel10263    
Čus fichtláci . mám problém s Fíkem. Za studena mi spojka fachá jak má ale jakmile se mi motor zahřeje tak spojka přestane zabírat .Myslíte že potřebuji nové lamely ?? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel8027    
lamely mas v poradku
 
 
Datum: 23. srpna 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Dej hustší olej (PP 7, PP 13).
 
 
Datum: 23. srpna 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
teda pardon to dělají lamely :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 14:21
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
čus jj todle dělá spojka..
 
 
Datum: 23. srpna 2010 14:20
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel10264    
Zdravím.......dej tam ferodo a máš po starostech...tohle ti dělá klasika korek.....pracuje podle teploty.
 
 
Datum: 23. srpna 2010 13:18
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel10262    
Zdravíčko ladiči..chci se zeptat,jestli se výška kanálu př výfuk 28mm urcije pod tim osazenim te vlozky nebo nad..Víte co myslím,takove to rozšiřene nahoře..Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel10155    
Od hrany vlozky...
 
 
Datum: 23. srpna 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Chalpi dalsi problem, na moji cz175/477 mi nejde sundat levy viko motoru, tu se pise http://www.cezeta487.ic.cz/navody_lamely.php ze bych mel otocit radici paku do polohy pro start, ze dojde k nejakymu uvolneni... Problem je v tom ze predchudce vykuchal startovaci segment a zbytek veci pro startovani takze ani zaboha tu radicku neotocim, dokonce ani nezmacknu o vic jak 1mm...Srouby mam vymontovany vsechny ale at pacim jak pacim tak to proste ven nejde, nejaky napady kde to muze drzet nebo co s tim udelat? Radsi se zeptam nez abych neco domrdal... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 13:56
 
 
 
 
Jméno: zetoras      IP: uživatel8804    
Když tě všechno zradilo, pomuže ti kladivo :-D
 
 
Datum: 23. srpna 2010 13:56
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Vyreseno kladivem ;-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 13:08
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim , mnel bych jeden dotaz : dnez jsem byl v mototechně a chtěl sem koupit těsnění pod hlavu na pionýra a řekli mne že uš se to nedělá a že prej je mam udelat z plechovky odpiva z toho plíšku ale zdá se mne to tenký,prosim poradte z čeho mam to těsnění udělat ,díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: Darb      IP: uživatel5299    
Hele, pokud jde o těsnění pod hlavu, tak to se pořád vyrábí u nás ho tam maj pořád!
 
 
Datum: 23. srpna 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok,díkes
 
 
Datum: 23. srpna 2010 17:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
petrpavlíček: ale kdybys tam mermomocí chtěl cpát těsnění, tak tam jde dobře ze stadiona...
 
 
Datum: 23. srpna 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lori: pokud myslíš 477 tak tam bylo hliníkový...nějaký experimenty s papírem bych nezkoušel...ondragam: a kolik toho ta čz najezdila?
 
 
Datum: 23. srpna 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Hele no ja nevim ale pod hlavou valce u CZ 175 mam taky kus papiru, nwm jestli je to nejaky spesl tesneni, no kazdopadne to vipada ze to takhle uz bylo od vyroby a drzi to... a nejak nevim proc by musel papir horet, pokud by byl namocenej v oleji mel by nejakou tu teplotu vydrzet, ale tak sem lama ignorujte me :-D
 
 
Datum: 23. srpna 2010 14:25
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, stejnak v Chotusicích koupím ten kroužek, ale mám to takhle už čtvt roku a furt tam je.
 
 
Datum: 23. srpna 2010 14:20
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Ondragam:ono ti casem schori neboj:-D staci vic jezdit
 
 
Datum: 23. srpna 2010 14:13
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajímavé, já mám na 175 těsnění pod hlavou z papírových desek a furt tam je celé....
 
 
Datum: 23. srpna 2010 14:03
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale pod hlavu se nedela z papiru tam by schořelo víš
 
 
Datum: 23. srpna 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: mmmm      IP: uživatel10072    
ja sice nevim ale tesneni se dela z tesniciho papiru ne??
 
 
Datum: 23. srpna 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně,dík:-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nz,..ale pokud to nechceš kupovat, tak top udělej z tej plechovky od piva, to by mélo stačit.
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:49
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok ,dík moc :-):-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stojí asi 140 kč..sou tam dvě tuby, jedna jemná, a hrubá. Když je smícháš dostaneš střední hrubost, a tou to zabrus, ještě tam kapni kapičku oleje..a toč s tim v přibližné poloze v jaké má být hlava s válcem asi 15 minut :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:43
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bude stačit ? a kolik tak ta pasta stojí ?:-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeźiši...kup si brusnou pastu na ventili, a zabruš to.Nějaký těsnění je na nic
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:34
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim, mam dotaz kterej sice nesouvisi s fikem, ale snad tu jsou jedinci kteri mi poradi i s timto... dostal se ke me zahradni traktor ("jestli chces vem si ho jestli ne ja ho vyhodim..";-) asi pet roku stal , motor se toci, jiskra jde , kdyz dam pod jednu ze svicek benzin tak blafe... mam podezreni na benzinove cerpadlo, kdyz odpojim vystup a tocim motorem , nic z nej netece... to cerpadlo ma krom vstupu a vystupu jeste jednu hadici , ktera vede do vika ventilu jednoho valce, jinak nic, takze moc nechapu , cim je pohaneny.. . je tu nekdo kdo by mi to osvetlil a poradil ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 13:14
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s traktorem nemám moc zkušeností ale skus vyčistit celou palivovou soutavu a v ty benzinovy pumpje bude možá pryč membrána ,snad sem trochu pomohl:-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 13:14
 
 
 
 
Jméno: Don      IP: uživatel9046    
Zdravím. Mám takový problém se Simsonem S51 Elektronic. Když jsem si ho přivezl, tak jel pěkně a šel krásně do otáček,ale nešli mi blinkry a nedobijí to, tak jsem to dal jednomu elektrikáři ať se na to podívá a on spravil jen ty blinkry ale dobijení ne a jak jsem si to od něj dovezl, tak se tomu nechtělo nějak jet. Při volnoběhu nejde nic poznat ale jakmile přidám trochu víc plynu tak v tom něco začne rachtat jako by v tom něco dřelo a jde to blbě do otáček a jede to špatně. nevíte co s tím může být? hlavu jsem měl sundanou takže pístní kroužky to bý nemůžou a už si s tím víc nevím rady. Díky za všechny odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne tak...
 
 
Datum: 23. srpna 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JJ tak každej má jine zkušenosti. ty dobré. a já špatné :-)..
 
 
Datum: 23. srpna 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se simsonem mam jenom ty nejlepší zkušenosti...spolehlivost mi přišla výborná, navíc blinkry, 4Q, daleko lepší podvozek, dokonce to svítí...
 
 
Datum: 23. srpna 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No asi takhle, bratr má simsona s51 electronic, já mám fíka samozřejmě...do kopce mě dá vždycky at se děje co se déje...ale taky to není seriovej fichtl, roviny,kopce dolu, mu ujedu já a to ho předjedu o dost.Kdyź někam chcem jed, většinou on nedojede, a já ho jednou rukou držím, a druhou rukou přidávám plyn aby jsme odjeli na obou motorkách...nikdy..NIKDY se mi nestalo, že by on musel tahnout mé..a to má simsona v dobrým stavu, furt se mu vše sere. Takže asi takovej názor mám na simáky.
 
 
Datum: 23. srpna 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl: mě přijde že je, přecijen 20 let vývoje někde znát bude...
 
 
Datum: 23. srpna 2010 18:14
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo budu to přecházet, ale nepochopím to.A názor na simsona mám takovej že rozhodně není lepší jak fichtl.
 
 
Datum: 23. srpna 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl21: no tak to tu rozhodně řešit nebudeme...má to totiž hovno co dělat s motorkama. Jistě že je tento pokec hlavně pro majitele čs. strojů, ale nevidim důvod proč by se tu nemohl zeptat na něco ohledně simsona...jestli jsi proti simsonu jakkoliv zaujatej a nedokážeš zkousnout že je modernější a v mnoha věcech lepší než fichtl, tak je to jen a pouze tvůj problém. Příště takový dotaz pouze přejdi a nevšímej si ho...naprosto sdílím názor draka viper023
 
 
Datum: 23. srpna 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: Don      IP: uživatel9046    
JJ Dík. a nemyslíš že by to mohl být i předstih špatný?
 
 
Datum: 23. srpna 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžem tu zrovna řešit letadla, nebo co mél kdo k snídani...
 
 
Datum: 23. srpna 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ježiš aby jste se taky neposrali pánové...tak se slušně zeptal, na rozdíl od některých dokonce umí psát tak, že se to dá přečíst...to DON: podle mě po přidání plynu blbě pálí, já bych to hledal v elektrice...v zápalku ze simsona se až tak nevyznam, takže si nejsem jistej :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 16:10
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co on tady má co psat nějaký sračky o sračce když nahoře je pro slépý napsáno FICHTL POKEC!!!At si zajde na simsona v iglú!!!
 
 
Datum: 23. srpna 2010 14:54
 
 
 
 
Jméno: Viper023      IP: uživatel9854    
Jste maximálně trapní dachl21 a Stepan95 ten kluk se normálně zeptal slušně a vy ho tak hnusně odfakujete je vidět že vaše inteligence je na bodě mrazu a když neumíte poradit raději mlčte jo jo každý u kompu je borec ale na živo jste beztak nějaké sušky co se bojí jít večer na hajzl už mě to tu pěkně štve to vaše chování celkově.
 
 
Datum: 23. srpna 2010 14:30
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nechápu že to ty lidi nedokážú pochopit, že tady to je o fichltlech, a ne o nějakých sra**ách!!!!
 
 
Datum: 23. srpna 2010 12:23
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady je fichtlpokec !!!
 
 
Datum: 23. srpna 2010 12:14
 
 
 
 
Jméno: mhartych      IP: uživatel9981    
Cau jen me zajima jestli do fichtla je lepši svíčka NGK nebo Brisk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 11:36
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel8758    
Ja ty svicky celkem dost stridam a u me pozoruju, ze NGK je MENE nachylna na uliti nez Brisk... ale zase za cenu NGK koupim 4 Brisky...
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to úlně jedno, NGK je prý náchylnější na ulití, já ji používám už dost dlouho, a nepoznal sem oproti brisce žádný rozdíl.
 
 
Datum: 23. srpna 2010 9:43
 
 
 
 
Jméno: Fojta      IP: uživatel7549    
Zdarec hoši, koupil jsem si mustanga a nemám k němu papíry, jen značka, ale technická je 5 let prošlá. Chci si koupit papíry, takže bych měl koupit TP a štítek, ne ? To by mi mělo stačit. A teď, vadilo by, kdybych si koupil papíry na 20 nebo 21, aby s těmito papíry prošla technická. Takže nechá se to přepsat na mě, vyměnim štítem, dostanu značku, nebo jak to je ? ... jak to funguje . .. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 14:18
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Nekdo tu psal ze to je jedno jestli budou papiry z 20 nebo 21... rozmery prej sedej tak by nemel bejt problem
 
 
Datum: 23. srpna 2010 14:18
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tátovi prosel mustang s notama z 21. Ale jen proto ze chlap na evid. mel rad stare moto a mustang se mu libil :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 10:18
 
 
 
 
Jméno: mmmm      IP: uživatel10072    
tak jestli ti pronde mustang s tp 21 to nevim ale kdyz si je koupis tak musis met štítek,maly a velky tp pak si tam das stitek a pudes na evidenci cisel pak to prihlasis ,technicka a jeste pojistka
 
 
Datum: 23. srpna 2010 9:56
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
zdravim ...misto fíku se zajimam dost u japonskou automobilovou scenu ...a zajimalo by me estli existuje na fika neco jako stroker kit na zvetseni objemu...kdys tak napiste kdyby o tom nekdo neco vedel ..rad by jsem se neco novyho dozdevel :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 23:18
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
picoviny kecas ty ...navic ty chyby v skoro kazdym druhym slove taky o tobe nerikaj ze si nakej studak ..nerikam ze pisu bez chyb ale na tvoji uroven fakt nemam :/ ...kdo tu kurva mluvil o tom ze staci dat turbo a jet? ...dyt to mas svody, EWG nebo IWG,IC,BOV,sani,casovani zapalka,mazani turba a plno dalsich veci... navic ty valce musi neco vydrzet ...kdys ten motor je delanej na urcitej objem tak asi moc dlouho nevydrzi kdys ho preplnis treba o 2x tolik ...proste se mi tu vysmivas ale pritom ty tu kydas hovna ...jasny nechod sem protoze ses mozna dozvedel ze doopravdy placas srajdy ...cas? ...ten potrebujes ty chlapce :-)
 
 
Datum: 24. srpna 2010 23:18
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
:-D:-D:-D jo tet si mi to natrel PANE KONSTUKTERE ... promin ale nejakej soplak jako ty me nebude poucovat kdys sam nema paru co vlastne mluvi:-D a jestly si myslis ze staci jen namontovat turbo a jezdis tak to neni nejmin 4 prizpevky jsem ti napsal ze ten motor bys musel komplet prekopat prakticky bys udelal novej ses fakt pod moji uroven a na todle tve tema sem uz nevlezu protoze absolutne nevis co mluvis:-D TVRDOHLAVEJ JAKO MEZEK ono ti to casem dojde ze tu kecas picoviny to chce cas...:-D
 
 
Datum: 24. srpna 2010 13:06
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
promin ..ale asi ses idiot kdys nemuzes pochopit ze ty nadupadny skutry nejsou reseny stejne jako 40 let stary fichtlacky srajdy ...jasne ze ty skutry budou mit konstrukcne vymaslickovany technologie aby to slo ...prosimte ukaz mi turbo na 50ccm ...ja vim ze sou turba s i s jinacim tlakem nes 1 bar ja to myslel jen jako priklad je videt ze jsi moc rozumu moc nepobral ..sotva prectes muj prispevek a hned zacnejs placat sracky a sotva vic co sem mel na mysli ...furt si myslis ze vsechny 2t maj motor stejnej akorat ruzny objemy ..TAK TO DOOPRAVDY NENI KUPODIVU ..fichtlackej motor je zrovna resenej tak ze nejde preplnit a NE JEN ON ..je to dalsich kupa motoru krome motoru co se davaly na snezny skutry..takze ..toho spis moc nevis ty a delas chytraka ..raci vytahni paty s tej tvej vesnice a koukni jak se to doopravdy dela
 
 
Datum: 24. srpna 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
to je jdno kazdej ma svuj nazor az budes mit nekdy cas koukni na internet a budes mile prekvapen ze turba se nedelaj jen JEDNOBAROVI ale v ruznejch tlakach dokonce turbo na 50 ma tlak prizpusobenej presne na motor o obsahu 50 jinak ja jesm nedelal ale byl to muj mystr ve skole kde jsem se ucil takze asi tak.. jinak nechapu co se ti nezda na turbu ve facku... promin ale jeste toho opravdu moc nevis... tim bych asi ukoncil tuto diskuzi http://www.youtube.com/watch?v=3-iN45f5_S8&feature=player_embedded#! kdys pohledas tak najdes i jiz zminovanej co se tyce turba ktery chces nadale resit tak bych doporucil se vice zajimat o motorky (soppise snezne skutry) protoze pak zjistis ze snezne 2t skutry maji turbo uz v serii tim bych to ukoncil protoze to nema smyls se stebou hadat kdys si meles snesmysli o profouknuti valce... mej se a zij dal v iluzich ze neco NEJDE:-D:-D vtipalku..
 
 
Datum: 24. srpna 2010 12:21
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
o spotrebu me u fichtla fakt nejde akorat jsi to zas precet jen jednou :-) .ten obrazek je fakt peknej mam ho us nakou dobu stahlej ..je to fakt do posledniho detailu dotazeny ..akorat jedina nevyhoda je ze to nefunguje no ..to tak u dvoutaktu bejva ...pozorne to prostuduj a predstav si ze misto atmosferickyho tlaku to preplnujes jednim barem http://www.southernskies.net/page_pics/miss/two-stroke_c.gif ...profouknuti valce bez narustu vykonu ...kdybys to vedel tak te mozna z pozice automechanika nevyhodej po roce ...a to ze na karburator das hadici od turba?? ...a vis o tom ze karburator funguje jenom na podtlaku? ...vstriky mas na pretlak ...ale karbik ma uplne jinej princip ..kdys uz ..tak bys ho musel dat pred turbo a NE ZA NEJ! ..turbo do favorita? ..tak us asi vim jak tvoje prace priblizne vypada ...achjo ..nesmysl tohle ..kdys chces neco z facka vydrtit tak tam dej raci motor z filcky ..ale i tak to je k smichu ...a VETA NA ZAVER: I KDYS MAS PRACHY NEMUZES FICHTLACKEJ MOTOR PREPLNIT ANI TURBEM OD HKS (protoze profouknes valec) :-)
 
 
Datum: 24. srpna 2010 11:55
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
co to kecas o profuknuti valce?!? to ti nekdo rek ze to papouskujes? valec profouknut NIKDY (opakuju pro pitomce) NIKDY nemuzes rok jsem delal s automechanikem co pral turba do 130, favoritu a stavel motory na zavody do vrchu... jediny co udelas je to ze vlivem takoviho plneni se roztece pist a brutalne se namaha klikovi ustroji s valcem to nema nic spolecnyho jak ty si naivne myslis nejakej cas se pohybuju mezi autama a motorkama takze nejsem tak blbej kdys mi nekdo rekne ze to prida nejakej vykon ze na to naletimm vejfukovej ventyl? dnesny dobe se delaj jednoduse vejfukovi privery nebo normalni klapaka jako mas u sani udelas vejfukovi potrubi a na jeho konec umistis turbo s hadici do karburatoru (namitnes tolik plyni neroztoci turbinu.. -omil roztoci ji bohate 2t motor pracuje pri vysokych otacek cily toci dejme tomu 13000 tak pri nejakych 9 ty vyfukove plyny roztoci turbinu i kdys je umistena na konci vyfukoveho potrubi (narozdil u aut ktery toci s tezi kolikrt 5 tam se musi umistovnat hned na svody co nejblize motoru) jak jiste vis cesta za nejlepsim vykonem je jedina (NAPRAT DO VALCE CO NEJVICE SMESI) pokud ty stavis zavodni motrku A KOUKAS NA SPOTREBU tak to vysmeh tobe... pro prectavu jak to asi myslim... http://img84.imageshack.us/i/buddfab4uo3.jpg/ ANEB VETA NA ZAVER : KDYS MAS PRACHY JDE VSECHNO!!
 
 
Datum: 24. srpna 2010 11:36
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
ty firmy co delaj ty "turba" vydelavaj presne na takovych lidech jako jsi ty ....napisou tam "funguje to na 2t a prida to mooooc vykonu" ... spis se jedna o nakej trapnej kompresor kterej ti profoukne valec stejne jako turbodmychadlo ...jaky chces tam dat upravy aby to fungovalo?? ..udelat vejfukovej ventyl ...a japak ho udelas? ...ono by to slo ale ten vykon co bys pridal turbem bys ubral tim mechanismem na vejfukovej ventil kterej bude pohanenej od motoru ..a mazani turba? ...to je to nejmensi o proti tomu vsemu ...on ti ten motor pobezi stim tubem kdys to udelas dobre ..ale snizis si vykon a "zdesetinasobis" spotrebu ..takze k nicemu ... k tomu 3timu prizpevku ...kdys se podivam na ty baskvily co tu ma vetsina lidi tak tohle to je fakt jina trida ..mimochodem si na zadnyho typka nehraju ..mam stejny mineni ja o tobe ale nikomu to necpu ..debila z tebe dela nekdo jinej ;-) ...ja sem se tu slusne zeptal bez narazek a 9z10 lidi tu do me zacne vandrovat ze sem debil co si nevymeni ani svicku ..proste se ani tady mezi prisznivcema fichtlu nenajde nekdo normani kterej by rek ne nic takovyho neni ..konec staci spokojenej a dal neresim
 
 
Datum: 23. srpna 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Ahes jo je to tak presne jak rikas vubec nevim jak pracuje 2t a 4t par jedincu co narvou turbo na stary zetky do motokary taky odsut ze to jsou debilove protoze tomu absolutne nerozumej. 3 PRIZPEVEK OD SPODU : ..mozna vam spadne drzka ...proste me neznate nevite co delam s fichtlama ( k tomuto jsem psal ty upravy turbo atd) 6PRIZPEVEK OD SPODU: ..me nezajimaj upravy co dela kazdej na fichtloj me zajima neco novyho nechci patrit k tej spouste lidi co to upravuje furt stejne tet jsem ti prozradil neco noviho a ty tady hned do me zacinas valit kdyby si byl co k cemu a nebyl uplny s prominutim IIOT co si hraje na hustokrutyho tuningare tak si najdes na netu ze se daaaaaaaaaaaaavno turbo dela pro 50 2t skutry! je jasny ze musis prekopat celiho fichtla abys neprocedil pist do vejfuku a zajistil mazani turba ale to je fuk ty si vseznalek:-) jinak ocenil bych kdyby si ze me nedelal laskave debila .... neznas me tak nesut jestly neco vim ci nevim umim ci neumim BUT TAK LASKAV!
 
 
Datum: 23. srpna 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
me zarazej slabomyslny lidi jako jsi ty ...nepochopis proste ze se na to POUZE ptam ..protoze me to zajima ..nemusis mi rikat to ze RB26DETT je delanej na jinej vykon nes fichtlackej motor ...pravda ..neobvyklej je jen ram ...motor je udelanej za malo penez aby mi vyhovoval ..a co jsi tu placl za blbost tak to docela nechapu "pod neobviklim si predstavuju turbo, vicestupnovou prevodovku, vodni chlazeni atd" ...beru vicestupnovou prevodovku ...vodni chlazeni? no nevidel sem to ale nerikam ze je to nemozny kazdopadne za ty prachy co do toho vrazis bys mel nadupanyho vodnika 4T ..ale absolutne nedokazu prekousnout to TURBO ..hele neznas princip dvoutaktu a budes mi tu neco vykladat?? ...preplnovat fichtla nelze ..dyt jen profouknes valec ..turbo si dej na svou micinu a priste si raci aspon 2x precti prispevek at hned nekibicujes
 
 
Datum: 23. srpna 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ahes mozna to spise nechapes ty ... vseobecne za to jsou auta PREDIMENZOVANA!!! cili staveny na mnohem vetsi vykon nez maji z vyrobi (kvuly zivotnosti) to ze naseres do auta vetsi vrtani neznamena ze tim koncis (to same u pionyra) nestaci ti pouze valec ale i jine veci vejfuk sani klika... michas tady jabka z hruskama fichtl vseobecne za to v serii je rad ze je rad a splacanej z blata... zato tamle nejaka micina z japonska to je material uplne na jine urovni jinak co se tyce tvich uprav ZE NECHAPU CO S MOTORAMA DELAS... koukam na fotky a nic neobvikliho nevidim(pod neobviklim si predstavuju turbo, vicestupnovou prevodovku, vodni chlazeni atd.(to nema jen tka nekdo presne ty co hledas) dale co me zarazi chces NEOBVIKLE UPRAVY ale nemas to hlavni PENIZE v tom pripade bych se tim asi vubec nezabival takze asi tak za me..
 
 
Datum: 23. srpna 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
dal sem to jen pro sebe neplanuju seriovou vyrobu ..pokud mas cirguli flexu dost smirku tak to das sam
 
 
Datum: 23. srpna 2010 12:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapalko z motorovky ne....dej tam z minibike..... hele za kolik bys mi udělal z kusu dřeva to sedlo jak máš ty?
 
 
Datum: 23. srpna 2010 12:23
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tam bude určitě rozdíl v živostnosti...Škoda že nevím jakej..
 
 
Datum: 23. srpna 2010 12:00
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
neco sem cet o tom ze kdys je levotocivy ze ho staci jen otocit ..je to pravda?
 
 
Datum: 23. srpna 2010 12:00
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel8758    
NSK a FAG jsem nezkousel, SKF jsou dobre a kvalitni loziska, o tom zadna, ale ja proste davam prednost ZKL, SKF jsem v motoru mel take, ale vyznamny rozdil jsem nepoznal... kazdopadne se tady snad nenajde nikdo, kdo by tam rval nejakou cinu za par kacek... shrnul bych to jako SKF a ZKL jsou kvalitni a at si tam kazdy da, co je mu po chuti... se ZKL proste nemam duvod nebyt spokojeny
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:58
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to jedno ale musí bejt pravotočivý
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:58
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
mate nekdo zkusenosti se zapalkem z motorovky do fika? tohle bych skusil akorat nevim estli zalezi na objemu pily ..estli zapalko brat z pily 50ccm nebo muzu i min
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:57
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co třeba NSK,FAG nebo největší a nejkvalitnější na světě-SKF...
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:53
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel8758    
Oprava: denzileck: muzu se zeptat proc? Znas nejake kvalitnejsi? Ja jsem se ZKL spokojeny, podle me jsou to jedny z nejkvalitnejsich lozisek co koupis...
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:50
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel8758    
denzileck ® : muzu se zeptat proc? Podle me jsou to jedny z nejkvalitnejsich lozisek... znas nejake kvalitnejsi?
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:46
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZKL nanejvejš do kol...
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:43
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel8758    
Tak kdyby nekdo nasel ty stranky, tak tam je fotek hodne... mam take jednu v mobilu :-D muj osobni nazor je, ze jit za objemem na posledni vybrus neni nejlepsi napad, pac pak uz muzes valec vyhodit. Lepsi cestou jsou podle me upravy kanalu, LEHCE snizena hlava, kvalitni loziska (ZKL), jednokrouz.pist... ale to tady nebudu rozepisovat, na to si kazdy prijde sam :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
jj nad tim "kitovym valcem" sem premejslel mozna ze si ho nekdy koupim kdys nebudou investice do auta ...ale to chce este kliku a par veci este ...jojo to mam doma nekde fotku stim350motorem uprostred fika :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:35
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel8758    
Jinak tady na fichtlkramku je tusim "kitovy valec"... 8. vybrus (tech 40mm)... ale vetsi se opravdu nedela, jedine samovyroba. Ale zase jsem videl kdysi stranky, kde nekdo fichtla rozrizl napul a napasoval tam motor snad z 350 :-D vypadalo to zajimave...
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:32
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
Kukis diky za prvni koment kde me nikdo nekamenuje ...objem nechci nikde dohanet aspon prozatim ..kdybych chtel udelam vybrus a koupim lepsi kliku ..ale stroker kit me jen tak napad tak me to zajima .."estli by to slo"... nee ze to tak udelam
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:31
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel8758    
NOS bych tam nedaval, pac strasne ochudis smes a o hodne snizis zivotnost... ale je to vec nazoru...
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:29
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
ja sem to nestavel proto abych z toho vytahnakej brutalni vykon ...ja sem to dal proto aby se mi to libilo ..vykon sem rozhodne neubral a taky nerikam ze sem pridal ...jezdi to furt stejne s vykonem jsem spokojenej jako s celkovym fikem ...proste ste jen nepochopili mou otazku ...ja sem se zeptal estli neco takovyho existuje a vy hned ze si neumim ani opravit fika a ze bych hned "tuningoval" tak to neni proste se jen zajimam o upravy ...bavila by me i jejich realizace ale na to nemam prachy ..myslim to jako cistou teorii se stroker kitem ..podle me by to fungovalo ale potrebovalo by to upravenej valec a plno dalsich veci ja vim ...me slo jen o to estli nekdo nevi nebo nekde na netu cet estli se o to taky zajima a zkousi to ..tod vse ;-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:28
 
 
 
 
Jméno: Kukis      E-mail:      IP: uživatel8758    
Ahoj :-) tak nejsi jediny, co by vykon tahal objemem... dela se to u simalu (60 nebo 80 ccm kit), ale tady na fikovi s tim neuspejes, minimalne s originalni klikou ne. Ta na takovy objem neni delana... a kdyby jsi chtel zvetsovat mermomoci objem, tak te ceka tolik prace, ze to za to opravdu nestoji. Sam jsem se presvedcil, ze na origo kliku se spolehat neda, pokud mas upraveny motor (utrhl jsem oko)... jinak pokud by jsi opravdu moc chtel zvetsovat objem, tak 40mm vrtani (ale jak zadres,koncis s valcem), to pak budes mit cca 55 ccm (poznas v kopci) ;-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:28
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
jo celkem pekna uprava jediny co bych upravil jsou zadni tlumice ten jejich horejsek bych udelal jinou barvou takhle je to moc celistvi ale je to jen muj ososbni nazor :-) jinak ja bych treba pro tuning vyskousel NOS system co se dava na minibike hadicka se da do sani a uz jezdis :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli máš moc peněz tak si nech od stejskyho udělat závodní válec a máš to lepší než nějaká "kit" většího oběmu.
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:17
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pěkný ale neodladěným hikonem a sportovním filtrem moc výkonu (žádnej) nepřidaš spíš ubereš protože je obojí jen na zvuk...
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:17
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000511887297#!/album.php?aid=15006&id=100000511887297 ..zde mate odkaz na fb ...samozrejme vyhodne ..mozna to nechapes ..spis teda vubec to nechapes ..me nezajimaj upravy co dela kazdej na fichtloj me zajima neco novyho nechci patrit k tej spouste lidi co to upravuje furt stejne ..a kdys se zeptam na vec ktera u aut funguje uplne bezvadne tak proc by nefungovala i fika? ..ja vim ze by to stalo jako ojety auto ..ja to nechci ani udelat .me to jen proste zajima ale to tu nikdo nechape :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 10:55
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
delaj se70- 80kity... samozrejme to je velice VYHODNE:-D:-D:-D
 
 
Datum: 23. srpna 2010 10:48
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mohl bych se podívat natim facebooku?Rád bych se insipoval :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 10:43
 
 
 
 
Jméno: Ahes      E-mail:      IP: uživatel8297    
mozna jste jen zamindrakovany idioti ...poslete mi e maily a poslu vam fotky fichtla na kterym sem dal ..nebo estli mate fb tak ja tam mam vsechny fotky z prestavby ..mozna vam spadne drzka ...proste me neznate nevite co delam s fichtlama ...cekal jsem ze aspon tady najdu normalni lidi ktery si uz pubertou prosli a reknou treba ...ne o tom fakt nic nevim atd ..proste slusnout ..ale presvedcujete me ze zamindrakovany pubertaci jsou vsude :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 10:33
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na tuning si sezen nakyho nekvalitniho japonce do nej napci treba kit na galonovy objem. Clovek co neumi spravit fika a jeste do nej cpe krámy... to se mi nak nelibi. ".rad by jsem se neco novyho dozdevel" vis co je nejbombovejsi novinka co se tyce fika?? prirucka :-) tunningeri ji musi znat z pameti i v pul noci.
 
 
Datum: 23. srpna 2010 9:45
 
 
 
 
Jméno: Fojta      IP: uživatel7549    
jo jo, další případ, kterej neumí si opravit vlastní motorku a chce hned tunningovat,, jestli chceš kámo tuningovat, tak se připrav, že ti motor dlouhou dobu nevydrží to je zaprvé a druhé to stojí moc praců jako dě*ka
 
 
Datum: 23. srpna 2010 6:13
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj chci se zeptat mám Jawu05 na přední masce je tohle (nebo zpíš to co z toho zbylo) co to je? http://hurweenek.rajce.idnes.cz/Co_to_je/#2006112380146.jpg je to zakroužkované.Sory SESO ,že ti kradu fotky:-D..jinak díky za opovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 22:56
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V mem pripade to hodinky nejsou poslu sem foto zitra
 
 
Datum: 23. srpna 2010 22:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
javamustang: s kompasem nesmíš k magnetu, nikoliv ke kovu ;-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:19
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsou to na 100% hodinky, Podivej na ty drzaky reminku :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 9:40
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou to primky od činčongu :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 9:06
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sou to hodinky
 
 
Datum: 23. srpna 2010 8:36
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lol hodinky,kompas:-DKde jsi nato přišel.Kompas to nebude jelikož k němu nemůžeš dávat KOV jinak se štřelka otáčí ke KOVU:-DA hodinky no nevím:-D.Zkusím dát ještě zachytný bod v mém připadě co z té věci zbylo je vevnitř nějaký hrubší kolík.
 
 
Datum: 23. srpna 2010 2:07
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejvíce pravděpodobné je že to budou hodinky. Taky to může být kompas... Ale to je taková lehká uprava,od výroby se to tam nedávalo
 
 
Datum: 23. srpna 2010 2:02
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Jeste bych se rad zeptal a rovnou omluvil ze to tu svinim, ale z ceho vyrobit tesneni pod hlavu valce... (zadnej "tmel" nemam)... Kamarad rikal ze ze smirku ale to je zas kravina podle me, staci desky sesitu namoceny nejak v oleji? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel9987    
A pod válec fíka stačí dát jaký papír nebo jaké těsnění? Musí tam být přímo z nějakého speciálního papíru?
 
 
Datum: 23. srpna 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělá se to z pijáku,ale musíš ho na noc namočit do hermetiku
 
 
Datum: 23. srpna 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
hosi a napadlo vas ze ten papir nemu si bejt papir a je to neco jako azbest ?
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:32
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz chces tesneni pod hlavu tak ho vystrihni z vicka od zavarovacek
 
 
Datum: 23. srpna 2010 10:55
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
but to zabrus a nebo jestly chces fakt tesneni tak si vem plechovku od piva, energetaku zalezi co mas proruce vem ostry nuzky a strihej kolecko... tesni to paradne delam to tak kdys chce nekdo tesneni pod hlavu a nenecha si proste poradit..
 
 
Datum: 23. srpna 2010 10:42
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
zabrus to a nepotrebujes zadne tesneni
 
 
Datum: 23. srpna 2010 9:29
 
 
 
 
Jméno: lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
papirové těsnění se davá snad jen pod válec :-) pod hlavu jedině hliník a jemu podobné věci :-D to papírové by tam asi dlouho nebylo :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 6:08
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím pod hlavu jsem ho ještě nedával ,ale když jsem si tak osahal těsnění od SESY a to z mého papíru je to to samé jen SESOVE je hrubší.
 
 
Datum: 23. srpna 2010 1:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*teploty?!
 
 
Datum: 23. srpna 2010 1:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustang: nechci ti do toho kecat, ale pod hlavu z papíru? víš vůbec jaké jsou tam zeploty?!
 
 
Datum: 23. srpna 2010 1:48
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si těsnení vyrábím z papíru (jako jě to nějaký specialní asi. Dal mě ho táta ,že je přímo na výrobu těsnění nevím kde jej sebral počkej co napíšou ostatní sebral )
 
 
Datum: 23. srpna 2010 1:40
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
A kdyz tam zadny neni/nebude tak z ceho jinyho bych to moch narychlo udelat?
 
 
Datum: 23. srpna 2010 0:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli chce pod hlavu tak to je z hliníku
 
 
Datum: 23. srpna 2010 0:12
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Neni uplne jedno na co to je o.O funkci to ma stejnou... jinak je to CZ 175
 
 
Datum: 22. srpna 2010 23:59
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na co?na corvetu?
 
 
Datum: 22. srpna 2010 23:28
 
 
 
 
Jméno: term      IP: uživatel9431    
stim tesneni to rikal muj kamos ne ja more hlavo
 
 
Datum: 22. srpna 2010 23:26
 
 
 
 
Jméno: Johnny15      IP: uživatel5695    
Čau draci chtěl bych se vás zeptat jakou cenu mohou mýt tyto revmaplechy http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/plasty-plechy/442635-jawa-50-05-20-revmaplechy-lyze.html omlouvám se za inzerci díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 11:04
 
 
 
 
Jméno: Hannz      IP: uživatel5620    
čus,ja jedny revmaplechy mam,už sou sice přestřříkané ale OK,mam všechny čtyřy,kříž +páku zadní brzdy a nové lanko,kdybys měl zájem tak se ozvi na mail janlhota1@seznam.cz muzu ti poslat fotky
 
 
Datum: 23. srpna 2010 11:04
 
 
 
 
Jméno: Johnny15      IP: uživatel5695    
já jsem mu psal že je koupím za 300 a on že je střelí za 700 to je předražený ne?
 
 
Datum: 23. srpna 2010 9:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul: jestli chceš revmáče na pio tak kamoš jedny má nevyužité a možná by pustil.... ale jedna strana je nahoře trochu ťuknutá.
 
 
Datum: 23. srpna 2010 0:15
 
 
 
 
Jméno: term      IP: uživatel9431    
ja jeste dodam ze byli komplet origo barva jak nepouzivany protoze ja sem je sundal kdyz sem to koupil a fichtl mel najeto kolem 2000km a od ty dobi byli schovany na pude takze za 300 dobra cena si myslim
 
 
Datum: 22. srpna 2010 23:30
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem psal týpkovi na inz. že je beru na dobírku.napsal jsem tel,adresu prostě kont ůdaje a nic.za měsíc mi týpek napsal že je prodal.na dotaz proč mi nedal vědět dřív řekl že se nedostal na internet.Ja jen abys nebyl sklamaný z přístupu prodávajících.nepotukané nevypadají,jsou natřené štětcem nic úžasného.cena do 300kč
 
 
Datum: 22. srpna 2010 23:25
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
hele ja je prodal za 300 ale mel sem ktomu i ten plechovej krk co se dava jakoby k motoru a jeste na nich byli origo gumy na stupackach
 
 
Datum: 22. srpna 2010 23:13
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel10044    
nazdar draci mam problem nejde mi nastavit spojkove lanko u jawa 21- kdyz ho utahnu na doraz na stelovacim sroubu tak se s packou neda hybat a kdyz to povoluju tak to jde jednoduseji ale prestava se mi vracet packa. nevite nekdo cim to muze byt? predem diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 10:16
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
" tak se s packou neda hybat " vono zkus pouzit trochu sily pac spojka ma taky silu. Zkus to sestelovat dle toho ze zmacknes spojku (packu), postavis fika na predni kolo aby bylo zadni ve vzduchu, prdneš tam 2. rychlost a otacis kolem. Dokut je packe zmackla, musi jit kolem otacet. Po postupnem povolovani musi jit hur a hur kolem tocit az ho rukou neprotočis. Nejlepe se dela ve 2 :-) jeden toci kolem druhy macka spojku. Takhle jsem to delal predevcirem. Spojka musi pri zmacknuti vypnout tak ze kdyz tam das rychlost tak motorka se zmacknutou spojkou nezacne cestovat. To mi fik delal, dal jsem 1 a zvednu nohy, drzi spojku a zacne pomalu cestovat jak babetta s vysokym volnobehem. A kdyz pustis, nesmi prokluzovat. :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2010 10:16
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel4180    
ta páka se ti nemusí vracet kvuli tomu že jí nemáš stáhlou
 
 
Datum: 22. srpna 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: pisky      IP: uživatel7152    
skus to lanko vydělat,nalej do nho olej
 
 
Datum: 22. srpna 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel10044    
vsak tim srobem jsem to steloval
 
 
Datum: 22. srpna 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co já vím, tak spojka se šteluje tím šroubem v deklu zapalování...
 
 
Datum: 22. srpna 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel9772    
ČUS mám Jawu 50/21 jsem v tom úplný začáteční pls poraďte jak přepnou na rezervu a jak daleko s ní dojedu díky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dáš páčku kohoutku smérem na horu...a jak daleko s ní dojedeš? tak 30 km, kdyz pojedes solidne...ale to musíš mít litr aby si dal an rezervu.
 
 
Datum: 22. srpna 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar draci co říkáte tady na ten olej?mám to do čz 175/477 cross takže motor má docela otáčky v krosu http://www.zbozi.cz/clickthru?id=30016048&pos=44&ver=1282500302&type=item_new&url=http%3A//www.profiautodily.cz/index.php%3FProductID%3D1884248&card=10 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Ja to davam do fichtla 1:33 a nehulí a jede 70...!
 
 
Datum: 23. srpna 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to polosinteticky olej a opravdu najlepsi s cim som doteraz stretol
 
 
Datum: 23. srpna 2010 10:53
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mozu odporucit len esso 2T special :-) ja dávám pomer 1:33 a pozrite ze kde je kour.. http://www.youtube.com/watch?v=pTcmkmZ791M
 
 
Datum: 23. srpna 2010 10:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele sice to je značka MOGUL!! ale když to otočíš z druhý strany tak tam bude výrobce paramo....podle mě to bude skoro to samé jako M2T od parama...což není žádná sláva...když ho dáš do krosu 1:30 tak ti bude hulit jak ruskej tank a za chvilku se tam přiotrávíš....takže bych bejt tebou koupil něco lepšího (stihl , castrol) pohybují se kolem 150kč/litr a můžeš je ředit v poho 1:40 a nehulí a nezanáší výfuk a nekarbonují PS: dávat 300kč/litr oleje už mi připadá zase přehnaný...bavil jsem se s pár automechanikama a ty mi řekli že u těch olejů platíš většinou jen tu značku
 
 
Datum: 23. srpna 2010 9:50
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Poznámky: pro dvoudobé motory s nižšími až středními požadavky. No tak newim no... budis :-) ja mam fika cros.. jelikoz se dost hreje.. a dostava couda.. tak na oleji nesetrim :-) zase toho tolik nenajezdis... aby si na tom oleji zkrachoval :-) tak urco plnou syntetiku.. tak litr za 300 :-) ale zalezi na cloveku.. nekdo rika ze je to zbytecnost... ale kazdej ma svuj nazor.. ale tohle urco staci :-)
 
 
Datum: 22. srpna 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Cau draci :-) chci se optat na ten 8 vybrus 3 kroužek :-) chtel bych si ho poridt... ale newim jak to slape... a jakou trysku... tam dat.. pokud tam dam primi sani sneslo by to 78? dikes moc za typy a rady:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: j      IP: uživatel10267    
trysko menit nemusis a jede stim upe nej ja si to taky poridil a nemel jsem stim problem někteři řikaj ze to kazí klykkouvku ale mam to 3roky a nic akorad ten pyst je trochu delsi tak musis\r\ntrochu vybrousit vnitrni okraj hlavy vem nato normalne šmirgl (NEBO JESTLI SEZENES TEK TAM DEJ TLUSTŠÍ TĚSNĚNÍ JA HO NESEHNAL) tak víc ti neporadím cus.\r\n
 
 
Datum: 23. srpna 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
1) nech si raději udělat výbrus na origo válci,2) přímí sání +origo karburátor se prý moc rádo nemá
 
 
Datum: 22. srpna 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: Radekcz      IP: uživatel6617    
zdar draci mam dotaz jestli mi bude pasovat motor z jawi 350 mylslim 639 na kostru od čz 175 487 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne, nepasuje
 
 
Datum: 22. srpna 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9704    
Zdarec lidi mam pincka jawa 20 a me nepruzi predni tlumic je jako beton da se ti nejak popravit ?? Jo a to je na olejovka nebo na vzduch ? Diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žádný olej, žádný vzduch ale PRUŽINY!!! když to máš tvrdé tak už jsou pružiny unavené...kup nové..jsou zde na krámku.
 
 
Datum: 22. srpna 2010 21:51
 
<  1052  1053  1054  1055  1056  1057  1058  1059  1060  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 8:53:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu