Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: AAA
IP: uživatel6843
 Čus draci co je lepší dávat mezi kartery papírové těsnění nebo silikon nebo obojí. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 19:39
 tak tak aj ja vzdy pouzivam papier+vazelin a este nikdy mi nekvapkal olej,,len raz som tesnil s paulinem ale drzalo aj to,nemal som papier,,ale papier je najlepsi
Datum: 27. srpna 2010 19:39
Jméno: standa
IP: uživatel10290
 zabrousit bloky 600 smirkem na skle a pak jen papír a vazelínu....neznam nic lepsiho.....
Datum: 26. srpna 2010 19:23
 já dávám paulin a je to paráda... Nevím čím to je jestli se vyrábí šmejdy,u pionýra,kývačky a babetty jsem těsnil tím těsnícím papírem co jsem koupil už hotový v obchodě a po dvou letech mi to vysálo všechen olej z převodovky u všech strojů...u pindoura mám paulin,najeto už 15 000km a neubyla ani kapka
Datum: 26. srpna 2010 18:29
 dávam jenom silikon a bez problému...
Datum: 26. srpna 2010 17:04
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Hlavne tam nedavej paolin ja ho tam mam a kape to jak prase!
Datum: 26. srpna 2010 17:00
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 obojí..
Datum: 26. srpna 2010 12:43
 Obojí......
Datum: 26. srpna 2010 11:21
 Já dávám červený soudal za 250 a ani nekápne. Za mě silikon.
Datum: 26. srpna 2010 11:13
Jméno: David
IP: uživatel9410
 Čau chtěl bych se zeptat na kolik mm by měl být u mustanga seřízený předstih pro natural 95.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 9:10
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 To se nedělalo přesně, ale v rozmezí 1,2 - 1,5...
Datum: 27. srpna 2010 9:10
Jméno: David
IP: uživatel9410
 A nevíte někdo na kolik je ten předstih seřízený sériově?
Datum: 26. srpna 2010 10:30
 1.6 - 1.9...přesně ti to nepovím, musíš zkoušet.
Datum: 26. srpna 2010 10:19
Jméno: Tlmi(č)
IP: uživatel8342
 čau draci chtěl bych poradit co mam udělat když my prokluzuje startovací páka ? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 20:45
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Povol sroubek u spojky a nebo vymen lamely a i mezilamelu nejlepe..
Datum: 27. srpna 2010 20:45
 to bude něco se spojkou buĎto je sjetá nebo potřebuje jen seřídit
Datum: 26. srpna 2010 10:56
 zdravim chtel bych se zeptat estli se neda dat zapalování z babety na pionýra ,a estli to pojede líp,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 17:05
 Diky za reklamu ale ja to mám original z tovarni nie predelané
Datum: 26. srpna 2010 17:05
Jméno: Fichltar05
IP: uživatel9832
Datum: 26. srpna 2010 15:27
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 26. srpna 2010 13:37
 čus draci, dělám si fichtla do krosu a chci na něj dát přední tlumiče ze simpla a chci se zeptat jestli má s51 enduro stejný tlumiče jako simson skútr, dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 19:27
 bryle nebudú pasovat! simson skuter má ovela dlchsi krk ,,presne neviem ale asi aj o 5cm
Datum: 27. srpna 2010 19:27
 a osa do předního kola na sr 50 je stejná jako na s51 ?
Datum: 26. srpna 2010 22:49
Jméno: kubiq
IP: uživatel10286
 jirko totožné jsou skoro.. tlumiče z techto dvou typu se liší pružením jak už říkal kolega ale až tolik to znát není nepřišlo mi že jo... ale pokud to bereš včetně brýlí tak simson skutr má malinko rozdílnou horní část brýlí oproti enduru... ale každopádně to chce nechat udělat misky na soustruhu pro ložiska takže si to upravíš at dáš jakýkoliv ale jsou dost měkké takže bych ti doporuil pod prachovky dát ještě pružiny třebas z jawky 250 nebo tak jinak budeš pořád skákat na doaz při zvolení tohoto odpružení.
Datum: 26. srpna 2010 11:05
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 čus,jo sou naprosto totožný jen endůro má silnější pružiny takže jsou tvrčí než na skutru
Datum: 26. srpna 2010 10:16
 Fiha draci a je to tady,,,konecne i sesa se vraci za riditka. Dostal jsem spolu s kamosem od manzelek na dva dny opustak,, a tak jsem s geočkoval dva fichtly, co byli zakoupeny pro sesu 2, kdyz nam prisel na svet, A JEDE SE NA DVOU DENNI FICHTLČUNDR,,, modrej mustaf a orig Pio 21 co zitra ukusi 250km smer KEMP U brna (Ujezd u rosic). Kde se potkame s kamosema atd,,, ohrejem se u taboraku, opecem burti a v sobotu v jednu hodinu zas smer domu,,, uz ted stracim duveru v me G.O lebo jsem dva motory delal snad 14 dni s tim, lebo jak sem se vytratil od rodiny do dilnicky, tak do 10 minut pribehla rafika v naruci sesu 2 z dotazem kdy uz pujdu dom,,,tak si to umite predstavit,, kdyz na to clovek nema klid  Kazdopadne aspon mam klid na srdci ze pri patecnim pocasi, tezko utavim motory  pocasi nepreje jak v patek tak v sobotu, bude prset a bude docela klada,,, takze drzte palce aby start a cil byl ok...Kdo by se chtel pridat,,tak jen pro nejtvrdsi draky,,, lebo bude patecni provoz a bude zima a prehanky,,,takze docela velka psycho zatez na vas organizmus
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 15:04
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Uzij si to a hlavne se ve zdravi vrat
Datum: 26. srpna 2010 15:04
 Mám do fekála lejt náhražku olova, nebo to nemá cenu? Já jezdím na Natural 95+ M2T 1:33, zatím sem teda zadřel jeden válec, ale to bylo z mý hlouposti, mazal sem tím co bylo, takže Castrol 4T v malim poměru...Mne se to za tepla dusí, jehlu mám tak, aby tam teklo víc benzínu, že mi na plnej v dírách občas jehla vyskakuje..Někdo říká že to tam tu náhražku mám lejt, druhej že je to kravina, tak jak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2010 19:40
 Nazdar draku, já jezdím na Natural 95 a mažu olejem, co valím do motorový pily -HUSQUARNA XP modrý štítek . Žádnou jinou náhražku tam nedávám, panč přeci fík má hliníkovou hlavu, takže olovo vůbec ne.
Datum: 28. srpna 2010 19:40
 Od té doby co se neprodává special, kupuju natural a tu náhražku olova. a řeknu ti že to jede líp.
Datum: 26. srpna 2010 8:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 náhražku olova tam nelej fechtl nemá ventily. Nařeď si benzin s m2t v poměru 1:30 a nalej ho tam
Datum: 26. srpna 2010 8:14
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 Zdar jak mám upravit otáčkoměr z favorita nebo škodovky aby mi šel zapojit na fichtla pls poradte nebo nejaký odkaz na stránky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 13:39
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 aha to asi preto som ledva vyskočil na 4000rpm
Datum: 26. srpna 2010 13:39
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 Předělat fíka na 12V není až takový problém. A není třeba k tomu ani převíjet cívky zapalka. POchybuju že ale chceš složité řešení. Není úplně podle zdejších představ "dám tam jednu diodu a odpor a je to" ale existuje řešení jak předělat efektivně elektroinstalci na 12V stejnosměrných s baterkou co se za jízdy skutečně dobíjí. Ale co se týká tvého otáčkoměru, tak počítej se mnou... favorit je čtyřtakt, že ano? Má čtyři válce, že ano... jeden válec pálí jednou za dvě otáčky, že ano? POkud jsou vůči sobě válce s časováním pracovní doby pravidelně posunuty, budou pálit pravidelně po sobě, že ano? No ale to mi pak vychází že indučka pálí dvakrát za otáčku... že ano? No jo, protože tam je rozdělovač a ten rozděluje jiskru k jednotlivým svíčkám. Takže pokud by jsi použil otáčkoměr z favorita, bude si myslet že točíš o polovinu menší otáčky.. namísto 6500rpm (to je tak obvyklý strop neladěného motoru) bude ukazovat 3250rpm což je asi tak třetina stupnice otáčkomě.. popsal bych to slovy "jen tak se líně zvedne"
Datum: 26. srpna 2010 13:16
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ide to ale je to nepraktické, ta za prvé musíš mať stálich 12V najlepšie z batérie aleternátor ani po umernení bars nefunguje na 6V, 8V ti to nepôjde. potom na otačkomeru máš tri káble ( favoritacký) modrý + červený - a sivý pripojíš na ind. cievku svorku 15. Ak tak spraviš ta si pekne možeš meračť otáčky ale asi len ta v garáži ja som to skúšal ale amplikovať to na motcikel je veľmi nepraktické!
Datum: 26. srpna 2010 8:22
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 nejde, taky sem to zkoušel
Datum: 25. srpna 2010 23:37
Jméno: Buvol
IP: uživatel9464
 Zdar draci, mám takovej problém. Fichtl mi vynechává ve středních otáčkách. V malých jede, ve středních brblá a moc netáhne, pak škubne a ve vysokých jede zase dobře. Předstih sem dělal nespočetkrát, zkoušel sem různý hodnoty, ale pořád se mi stává tenhle problém. Nemáte nějakou radu, prosím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 23:36
 sedit si karburator
Datum: 25. srpna 2010 23:36
 sedit si karburator
Datum: 25. srpna 2010 23:36
Jméno: Buvol
IP: uživatel9464
 Karbec OK. Gufero mě nenapadlo... Dík moc, mrknu na to
Datum: 25. srpna 2010 22:52
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 karbec nebo gufero
Datum: 25. srpna 2010 22:44
Jméno: David
IP: uživatel9410
 Čau, mám takový dotaz. Ručička tachometru na mustangovi mi při vysokých otáčkách neukazuje aktuální rychlost, ale lítá si ze strany na stranu. Jde to nějak vyladit, aby při vysokých otáčkách správně ukazovala?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 12:57
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 Sice mi přijde kravina tenhle dotaz psát pod hlavičkou "elektroinstalace" ale budiž.. každopádně ti nic nepomůže. Ta ručička se rozkmitá vibracema a ne tím že by se zadrhávalo lanko. A protože vibrace neodstraníš, můžeš akorát tak sehnat tachometr co je víc odolný vibracím.
Datum: 26. srpna 2010 12:57
 JirkaH nenapsal novej tachometr,ale zrepasovanej (puvodni starej tachometr opravenej a pripravenej na pouzivani)
Datum: 25. srpna 2010 23:35
Jméno: David
IP: uživatel9410
 No novej tachec asi neseženu tady na stránkách v e-shopu maj na mustanga maximálně náhon tachometru.
Datum: 25. srpna 2010 23:09
 Dej bowden náhonu tachometru přes noc do olejové lázně nebo to prostě nějak prolij olejem a pokud to nepomůže tak bude špinavej tachec, kup zrepasovanej....
Datum: 25. srpna 2010 22:31
Jméno: David
IP: uživatel9410
 Čau, chtěl bych se zeptat, jak seřídím motor jawy mustang 23 na natural 95, aby se mi směs vzněcovala pod správným tlakem. Díky za všechny odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 23:27
Jméno: David
IP: uživatel9410
 Na to se právě ptám co tam upravit - něco se tam určitě upravuje - dedukuji s tohoto příspěvku "ale oktanoví číslo neznamená jestli to víc pojede nebo ne musíš vždy motor seštelovat na dané oktanové číslo,oktanové číslo ti udává to pod jakym tlakem se směs sama vznítí,motor když nesešteluješ tak to víc nepojede pojede to uplně stejně jen ti to možná připadá"
Datum: 25. srpna 2010 23:27
Jméno: poklop
IP: uživatel10072
 a co tam chces upravovat
Datum: 25. srpna 2010 23:18
Jméno: Honza
IP: uživatel6291
 Caw klucí mam problém dnes se mi na pinckovi spadnul řetěz tak jsem ho nasadil ale když jsem se chtěl rozjet nešloto jako bybili zuby na subě.I když jsem vyřadil nastartoval a zařadil nešloto ani se netočil primární kolečko motor vrčel ale nejel, tak jsem zaředil jinou rychlost a taky nic v převodovce to chrastí a nic, jako když se sekne primární hřídel. Tak mi poradte zítra bych to chtěl dělat. Myslím si že bude podělaná převodovka. Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 8:21
Jméno: Honza
IP: uživatel6291
 Caw tak moc děkuji jdu nato.
Datum: 26. srpna 2010 8:21
 Nemáš na mysli sekundární kolečko? protože když to vrčí tak se primár točit musí pokud se neprotáčí na klikovce... na 99% máš v háji zuby v převodovce... Ona je to obrovská slabina když motor má otáčky,najednou soadne řetaz,který se nahromadí mezi skundárem a přepážkou zapalování a sekne se to tak to je celkem prda a může to zničit kolečka v převodovce. A řekl bych že budou vylámené ty kolíky které zapadají do hřídele,která nese sekundární řetězové kolečko
Datum: 25. srpna 2010 22:58
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Draci, myslíte že dává zápalko z pařeza věčí jiskru než to z pinska a nebo naopak? A má zapalovací pól stejný výkon u 30W a 20W? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 8:18
 cau! raz mi rikal jeden múdry: s zapalovanim z pareza mozem zvisit silu iskry,lebo ked stelujem predstich mozem sa tocit len s destickou na ktorom je kladivo a pri tom cievky zapalovania zostanú na svojom mieste, a u nové zapalovanie vsetko sa toci spolu,,nikdy som to nevyskusal NEVIM ze ci je to pravda
Datum: 26. srpna 2010 8:18
 hlavne na zapalku z pareza je strasne jednoduchy nastaveni predstihu.jen se povoli 2 sroubky a otaci se pouze s tou destickou kde jsou kladivka,nemusi se otacet s celym statorem a civkami
Datum: 25. srpna 2010 23:40
Jméno: Buvol
IP: uživatel9464
 No, nevím jestli větší jiskru, ale co sem slyšel zkušenosti, tak je prý o mnoho spolehlivější, než ten novější typ. Osobně mě to moje v mustangu neustále zlobí, takže mít zapalko z pařeza, tak neváhám a dám ho tam
Datum: 25. srpna 2010 22:25
 z pařeza
Datum: 25. srpna 2010 21:43
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Co máš na mustangu místo origo?
Datum: 25. srpna 2010 21:34
 jiskru nevim ,ale na mustangovi je mam misto toho orig jede suprově .
Datum: 25. srpna 2010 21:00
Jméno: honza
IP: uživatel4417
 čau, muj dotaz se týká jawy 125 dandy - z roku 2006 - ted mi přestali jít pravý blinkry -levy jdou - navim cim to je - kdyz je zapnu tak přerusovac zacne hrozně vrčet- kdyz jse ho rozdlela tak hrozne rychle kmitá az jiskri- zkousel jsem uplne novej přerušovač- nic - kdyz to necham vrcet tak 5 vteřin ani ne -tak to vyhodí pojistku - zajimavy ale je že nekdy se to zblazní a ty blikry jdou - nekdy staci pohnout mototrkou a nekdy ani to ne - jen zapnu a jdou zapnu podruhy a nejdou. takze zarovka to neni.ovladac na riditkach jsme taky prohlid - neni zkorodovanej - mozna ze nekde je treba narusena izolace kabelu ne??? to je jediny co me napada - moc prosim kdyz nekdo vi co by to mohlo bejt - poradte . dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 11:54
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 Jo určitě je někde zkříplej kabel už se mi to stalo u elektrickýho stratovani kabel byl prerusen v izolaci na trech mistech
Datum: 26. srpna 2010 11:54
 Odpověděl jsis sám.....
Datum: 25. srpna 2010 20:02
Jméno: jawass;
IP: uživatel9121
 čau hoši chtěl bych se zeptat když koupím nové korky do spojky na jawa 20 tak jak je tam mám dát jestli tak jak sjou je tam ám normálně nějak narvat nebo jak. A ještě jedna věc jak jsou lomely tak trochu vypouklé do jedné strany tak jestli mají být vypouklé k sobě nebo od sebe děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 21:51
 kup radši feroda
Datum: 25. srpna 2010 21:51
 tak tak u 20,21,23 nemá zmisel vymienat korky radsej kupit celé lameli,,iny pripad je 550,555 do toho nové lameli nekupis,,inak korki do lameli dávajú tak ze dás korki do varujuci vody,pak budú dost makke na to aby ich tam mohol dat
Datum: 25. srpna 2010 16:54
 Kup celé lamely, je to lepší a cenově to vyjde cca nastejno...jinak patří tim vypouklym ven, tzn zubama k sobě...
Datum: 25. srpna 2010 16:38
Jméno: LUKÁŠ
IP: uživatel10284
 čau draci nevíte prosím co se změní kdys dam na fíka hlavu z korada ? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 19:16
Jméno: standa
IP: uživatel10290
 budes tam mit hlavu z korada
Datum: 26. srpna 2010 19:16
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 zdarec mám dotaz jestli někdo neví jake je odstín takový stříbrný barvy co byl třeba na jawa-čz 150 ten mezitip poraďte prosím nemůžu to nikde najít
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 13:54
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar hoši, váhám co si mám koupit za 125. Zkouknul jsem jich hodně. Po pár tisících km s pionýrem, bych chtěl něco "bezúdržbového". Prostě něco na denní používání. Koukal jsem na stránky Jawy. Jediný stroj 125 od Jawy, který se mi trošku líbí je verze Sport. V čem byste mi ji (ne)doporučili koupit oproti třeba jemně ojeté Yamaze XT 125 motard, nebo Suzuki 125 SM. Hlavní je, aby to bylo spolehlivé, dobré jak na silnici, tak i v lehčím terénu. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 17:07
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 čus,před necelými dvěma měsící jsem dostal Yamahu XT 125 X a můžu ti říct že je to supr motorka jak na silnici tak na louku.Spotřebu mám kolem 3-4l na 100km.Je to asi nejhezčí endůro které je k mani za slušné penize ve 125.Na tom mém bylo najeto 9tis a zatím sem nechal měnit nej brzdové destičky,vřele ti ho doporučuji
Datum: 25. srpna 2010 17:07
 Koukněte se na fotky pionýra předělanáho na čtyřtak.
http://www.jawa50zavody.wz.cz/clanky/ctyrdoby_pionyr.htm
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 13:49
 škoda že se us nikde nedaji sehnat
Datum: 25. srpna 2010 13:49
 :-o:-o mazec
Datum: 25. srpna 2010 13:11
 masakr !!!
Datum: 25. srpna 2010 13:03
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 tak tomu sa hovorí mašina! klobúk dole pred jeho konštruktérmi!
Datum: 25. srpna 2010 12:40
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2010 18:16
Jméno: Monty
IP: uživatel10618
 No tak fichtl se posere, ale neni to nic co nespravíš.Na Simáku se furt kurví elektrika.A taky je Simson o pár let novější, tak to nejde jen tak srovnávat.
Radši srovnávejte Jawu Mistral a Simsona.
Datum: 03. listopadu 2010 18:16
 rekl bych ze je fik lepši a simson ma vesi poruchovost
Datum: 14. září 2010 10:33
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 simson je lepší........ fichtl je jednoduší a to má také své výhody...
Datum: 26. srpna 2010 9:58
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Já mám fichtla 3 roky, od června co mám STK a jezdím všude a zatím mne to nikde nenechalo, něco se třeba pos**** ale vždy sem dojel.Jezdím celkem hodně, nádrž mám na 2-3 dny...Jezdím do města, 35km na chalupu, různě po okolí, občas bloudím a musím fakt zaklepat, vždycky sem dojel.  Pravda, dost času sem u toho strávil v garáži, asi půl roku sem u toho sedával tak obden, dva...jelikož sem to předtím zrasoval na polích, skoro nic tam nefungovalo...ted funguje vše tak něják jak má a nemám strach, že by mne to někde nechalo...Neříkám, Simson svoje + má, ale kamarád to měl a když mi řekl, co všechno tam měl v prdeli, jako třeba že mu dvakrát praskla rozeta a jednou tlačil domu 35km tak říkám zlatej fekál. Já k němu mám citovej vztah, to je pravda, daroval mi ho děda a je to mazlik, v životě bych ho neprodal.
Datum: 26. srpna 2010 1:11
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau mam doma jak simsona tak pionýra a musim říct že je to tak pionýr snadný přstup ,jednoduchost,spolehlivost, ale simson jako je to huř přístupné k motoru atd ale zas vypadá trchu jinak je živější atd...jako porovnávali jsme simsona pincka v rychlosti a vysledek nasledující na rovině simák nemá šanci proti pionýru ale do kopcu pionýra simak da ale zaleží jak ktereho ale serii simak do kopcu da
Datum: 25. srpna 2010 21:27
 Novou bych nechtěl, já bych si(až vyhraju ve Sprotce  ) koupil pětikuli, 350 OHV/SV nebo třeba speciál, to je jedno....
Datum: 25. srpna 2010 20:05
 simson je lepsi,,ale nema dusi,,,,to spis vychodo nemecky funi
Datum: 25. srpna 2010 19:52
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 simson je šrot dobrej pincek ho netře jak víno ješte jak má uplne debilní zvuk simson nikdy ale na upravy je ten motor super tten bych bral ale jinak serie je hruza
Datum: 25. srpna 2010 18:12
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Nejak se vas nechci dotknout, ale kupovali ste si ty nase dobry cesky stroje ze je tak vychvalujete? myslim ty novejsi jawy... Ja teda ano a uz vzivote to nechci videt
Datum: 25. srpna 2010 16:53
Jméno: poklop
IP: uživatel10072
 proste na simsonu jezdi sračky a poradni chlapy sednou na pionyra
Datum: 25. srpna 2010 16:32
 převodovku na simsonu bych taky moc nevyzdvihaval,to odstupňovani je taky hrozny(fichtl mě ohledně toho sedi vic).
Datum: 25. srpna 2010 15:21
 Ja taky som uz jazdil na simsone (nebol moj) lepsie zrichli to je vsetko na maximalku nic moc len ako fichtl,,simson má tiez aj vihody aj nevihody,simson má 4 stupnovú prevodovku co je velky plus ked na nom jazdia dve osobi, fichtl nieje predovsetkym stavané pre dve osobi,len to má v TP,simson je,ale ja osobne ne preto som kupil motorku aby som na nom niekoho vozil
Datum: 25. srpna 2010 15:10
 NA simsonu jsem nikdy nejel, ale podle mě je pro většinu lidí lepší fichtl, protože k němu mají citový vztah a je to česká motorka. Já bych si taky jinou než českou motorku nekoupil, ať by byla sebenovější, lepší, výkonější a kdovícoještě.
Datum: 25. srpna 2010 14:55
 Lori : na simsona nekoulám na obrázku, ale stojí v garáźí vedle pio...když někam jedem, vždy se posere bratrův sráč simson.
Datum: 25. srpna 2010 13:54
 Simson je pár věcech o hodně lepší ale já bych si ho NIKDY nekoupil.
Datum: 25. srpna 2010 13:46
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Vsadim boty ze ti co tu hlasujou pro pincka ho proste maj doma, a na simsona koukali maximalne na obrazku... Chcete srovnavat jabka s hruskama, simson je lepsi... Pincka uz bych si vzivote nekoupil
Datum: 25. srpna 2010 13:44
Jméno: jawa
IP: uživatel10072
 proste reknu to tak pincek je česka kvalite je to dobry stroj celkem lehky na opravy a kdyz se na nem neco posere tak v kazde mototechne koupis zaklad na simsona musis zhanet proste kdyz motorku tak jawa pionyr a simson at se de zahrabat
Datum: 25. srpna 2010 13:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a s tím podvozkem bych to taky nepřeháněl....simson má hrozně měkké přední tlumiče a do zatáček to taky není zrovna to nejlepší
Datum: 25. srpna 2010 13:09
 Přesně tak yuri..bratr má simáka. a to co si napsal že se sere. většinu už měnil.
Datum: 25. srpna 2010 12:49
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Hej hej akurát tak holú pič* ano simson lepšie tahá 4 kvalt má batériu ale furt sa na ňom čosi serie cievky, tyristory, prevodovka tiež nijak štastne konštruovaná nieje.
Datum: 25. srpna 2010 12:45
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Simson je několikrát lepší než fichtl. 4 kvalty, lepší podvozek, lepší zapalování, lepší umístění motoru. A že jsem měl možnost jezdit na obojím.... Ve dvou jsem do kopce předjízděl na Simsonu fichtla, na kterým jeli taky 2 lidi a možná že byli o 20 kg dohromady lehčí.
Datum: 25. srpna 2010 12:41
 Sem asi jedinej z mnoha co taky zastává názor že nikoli NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!!!!!!!!
Datum: 25. srpna 2010 12:23
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Jednoznačne ŇEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Datum: 25. srpna 2010 12:13
|



|