slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  101  102  103  104  105  106  107  108  109  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: karlík      IP: uživatel14515    
ahoj mám ČZ 250 na silnici a baterie je už na zahození a tak se ptám jestli by nešla nastartovat ČZ bez baterie ?? Prej by se měli nějak propojit kabely a mělo by to prý chytnout. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2014 21:34
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Jestli máš v pořádku dobíjení tak ti to mosí chytit na cuka bez tej baterky nesmíš mět ale spojené káble.
 
 
Datum: 06. listopadu 2014 21:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17640    
No dej tam plochou baterku...
 
 
Datum: 27. října 2014 17:37
 
 
 
 
Jméno: karlík      IP: uživatel17642    
Jakou plochou baterku ? já si stejně časem koupím novou aby mě to svítilo a jezdilo páč to bude jezdit na silnici ale jde mi ted jenom oto zkusit to projet ale do fajfky bez baterie nejde jiskra tak co stím když nemám baterii a chci aby to blafalo ?
 
 
Datum: 26. října 2014 19:56
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
S plochú baterkú to nemusí roztláčat. Néé? Toš tak.
 
 
Datum: 20. října 2014 22:06
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel10002    
Vraž tam plochou baterku a roztlač to -))).
 
 
Datum: 20. října 2014 20:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nebo vzít 300kč a koupit i tu nejmenší baterku...:-)
 
 
Datum: 17. října 2014 11:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
nevím jak 250tka ale 175 mě normálně jezdí bez baterie i drží volnoběh (musím ho dát malinko vyšší) a žádné dráty nepropojuju
 
 
Datum: 16. října 2014 21:03
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
teoreticky: když z dynama z vývodu "M", nebo "61" vyvedeš drát na cívku "15", tak to roztlačíš. zbývá dořešit chcípání motoru. jo, klesnou otáčky motoru a chcípne to samo.
 
 
Datum: 16. října 2014 20:17
 
 
 
 
Jméno: radek26      IP: uživatel16011    
Čus draci, chtěl jsem se zeptat co mám dělat ať mi ze spojky nevyskakujou segerovky. Mám je přilepit,provrtat a dát tam zavlačku nebo heftnout svařečkou? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2014 17:54
 
 
 
 
Jméno: skardas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky je dobrý ty segrovky po zacvaknutí otočit tak, aby otevřená část směřovala od středu ven. Odstředivá síla je pak zatlačuje do drážky a vypadnout nemůžou.
 
 
Datum: 26. října 2014 17:54
 
 
 
 
Jméno: radek26      IP: uživatel16011    
Ne segerovky jsem měnil a pečlivě jsem je nasadil do drážky a zmáčkl, asi už je sjetý ten zářez na kolíku. Jsem to zalepil plastickou ocelí tak doufám, že už to nevyskočí.
 
 
Datum: 16. října 2014 20:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17621    
Proste je ma stare a zohybane ...koupit nove. A pozor spravne vzit si sebou kos do zelezarstvi a vyzkoset
 
 
Datum: 16. října 2014 10:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spíš zjistit co je špatně...
 
 
Datum: 15. října 2014 22:16
 
 
 
 
Jméno: radek26      IP: uživatel16011    
Myslím u Stadionu.
 
 
Datum: 15. října 2014 19:00
 
 
 
 
Jméno: Rudolf      IP: uživatel17630    
zdravím, začal som mať problém so stellou, motor babeta 225, motor po zahriatí jazdou z práce cca 2 km sa dosť zohreje a samovoľne sa rozbieha do maximálnych otáčok, nereaguje na otočenie plynového lanka, musím ho vypnúť scípakom. Keď vychladne ide normálne. Viete mi poradiť, čo sa deje a ako to odstrániť. Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2014 10:18
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
falešný vzduch saje - gufero
 
 
Datum: 05. listopadu 2014 10:18
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel13737    
Zdar draci, potřebuji spravit zahradní sekačku a chybí mně tam jedno kolečko. Odhadem je ta hřídel stejná jako na simsonu, ale potřeboval bych poměřit tu díru na hřídel. Tak pokud ho někdo má doma, prosím, změřtě mně to. Děkuji http://www.moto-ok.cz/bmz_cache/a/a79b233d7e1c35e89c2fe0a219ce0b26.image.238x190.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2014 8:29
 
 
 
 
Jméno: Tragos      IP: uživatel17625    
Kolik je vzdálenost od stredu spodni diry na ojnici k horníu stredu diry ojnice? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2014 20:27
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Dík za odpověd :-)
 
 
Datum: 13. října 2014 20:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17626    
Rozteč ojnice pio je 100mm.
 
 
Datum: 13. října 2014 13:34
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel17624    
Od kolika km muze po vybrusu na pionyra spolujezdec? Mam novej valec krouzky pist zatim najeto 150km a uz me to samotnyho moc neba. Pritelkyne se furt doptava jestli uz muze jezdit se mnou ale ja mam strach ji zatim nalozit. Po rovine snad ale mame to tu samej kopec a to ve dvou nepude. V knizce je snad 1000km jenze to je az do jara... Moc tezka neni ale pri zabehu to asi stejne nejde. Do kopce by to muselo moc makat co? Mazu zatim 1:20 s M2T a vybrus byl udelanej pred mnoha lety v jawe jeste ve vyznaceny toleranci (A B C) nevim jestli se na to dneska este vubec hraje. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2014 14:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17626    
Jestli máš těsnej výbrus(2 setiny) tak počkej ještě takových 200-250 km,to by se fakt mohlo tak ohřát až by se píst zastavil (nemusí to hned znamenat přidření,ale mužou se napect kroužky a čekání na vychladnutí motoru zdržuje v jízdě). Jestli je tam normální standartní výbrus (3 setiny) tak najeď ještě alespoň 100km. Jestli je výbrus volnej (5 stovek ) tak neřeš a jezdi . Tak asi tak...
 
 
Datum: 13. října 2014 14:32
 
 
 
 
Jméno: Tragos      IP: uživatel17625    
Vem starou a jet se projet :-D to se bat nemusis kdyz pokedes opatrne v nizkych otackach kdyz tak si kup kvalitni olej staci i dobra polosyntetika
 
 
Datum: 13. října 2014 10:47
 
 
 
 
Jméno: radek26      IP: uživatel16011    
Čus draci, chtěl jsem se zeptat, který vyfuk je lepší na S11, doutník nebo ten kratký? (se kterým to líp pojede)? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2014 20:10
 
 
 
 
Jméno: HonzaVolf      IP: uživatel17547    
Ahoj Draci. Mam problem se startovaci pakou, pri nakopavani se mi neustale zasekava a ted se mi zasekla a nejde s ni pohnout. Co to zpusobuje ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2014 15:02
 
 
 
 
Jméno: HonzaVolf      IP: uživatel17547    
Diky
 
 
Datum: 17. října 2014 15:02
 
 
 
 
Jméno: Jitka      IP: uživatel17631    
Máš opotřebovany nebo vyštipany zuby na startovacim segmentu. Tozebrat a vymenit. Nic jimyho bych ti asi neporadil. Mam ten samej problem a budu skrz to muset rozebrat celej motor :/
 
 
Datum: 16. října 2014 11:14
 
 
 
 
Jméno: seboh      IP: uživatel17233    
Zdar draci, chci si zrenovovat fichtla a mám problém s výběrem barvy. Syntetika se prý nehodí a akryl je hodně drahý (jsem student). Přemýšlel jsem nad polyuretanem. Je to dobrá volba? Pokud ano tak jaký základ pod to použít a plnič? A jakou vůbec koupit (dvousložkovou, jednosložkovou)? A ještě by mě zajímalo zda jde upravit 20w zapalko na 30w. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2014 10:14
 
 
 
 
Jméno: Seboh      IP: uživatel17627    
Diky. Uvidim mozna dam akryl
 
 
Datum: 14. října 2014 10:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17623    
S polyuretanem nemam zkušenost,ale já mam lakováno syntetikou. Dělal mi to kluk,co fakt umí a je to takřka stejně TOP jako akryl. Něco jsem drobet odflák (místy jsem probrousil plnič na plech) a to mi teď po letech vylezlo do jinýho odstínu (ze žlutý do zelena),ale je to na místech kde to nebije do očí. Vyšlo mi to i s plničem na cca 1200,- .... dnes bych dal 2 poctivý vrstvy plniče a komplet všechno poctivě dvě vrstvy lakem. Já syntetiku mužu doporučit.
 
 
Datum: 12. října 2014 18:13
 
 
 
 
Jméno: seboh      IP: uživatel17233    
diky za odpoved. a polyuretan vs syntetika? Díky
 
 
Datum: 12. října 2014 17:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Když už polyuretan, tak určitě dvousložkový. Plnič a základovka pod to se dává jako pod jiné materiály, já používám jednosložkový plnič od BODY. Stejně bych se ale přikláněl k použití akrylátu. Do polyuretanu musíš stejně koupit ještě ředidlo a tužidlo, navíc budeš pravděpodobně potřebovat dva odstíny, tzn. dvě plechovky, které stejně nespotřebuješ. Takže doporučuji zvážit, jestli nevyjde levněji si nechat namíchat odpovídající množství akrylátu. S polyuretanem jsem dělal hlavně dřív. Má to výhodu v ceně, pokud spotřebuješ celou plechovku. Další výhoda je super odolnost proti mechanickému i chemickému vlivu. S akrylátem se zase lépe pracuje...
 
 
Datum: 12. října 2014 7:39
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, vadí hodně převodovce že při smáčknutí spojky zůstává slepená spojka? Tim myslem že lamela je ,,přisátá" na spojkovim koši nebo mezilamele. Zařazení rychlosti totiž slyšitelně práskne. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2014 21:52
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Co takhle křivý spojkový koš .Nevařil jsi kolíky nebo nedržel jsi talíř při utahování spojkového koše kleštěma? Sundat dekl šlápnout a kontrolovat jestli to nemá vankl.Může se ti zdát,že to nerozepíná a lepí se to,ale taky to může házet a spojka bude unášet.Jinak poruchy viz rady.
 
 
Datum: 24. října 2014 21:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17632    
To je dost nepravděpodobný,ale stát se to muže,nemělo by to ovšem dělat až takovej bordel. Olej má být převodový PP80 či PP90. Fakt máš krok spojky na maximum? Teď jsem dělal dva motory,oba novou spojku,oba táhli,u obou jsem dal maximální možnej krok spojky,lanko bez žádný vůle,dokonce jsem obě spojky ještě na deklu utáhl lehce do záběru a oba motory fungovali relativně supr...
 
 
Datum: 17. října 2014 8:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
jasně to je dost možný...zřejmě máš některý pružinky unavený
 
 
Datum: 16. října 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Tak jasný že sem to udělal tak abych tu pokličku dostal co nejdál od koše a při normálnim stavu aby tam byla malinká vůle. Nemůže to bejt olejem? Jakej tam je pro ty korkový lamely nebo co to je, nejlepší? Ještě mě napadlo.. Neni možný že jak na tu pokličku tlačí ta tyčka ve prostřed, že se ta poklička při zmáčknutí spojky naklápí a to způsobí špatný rozpojení? Například kdyby ta tyčka nebyla přesně ve středu, nebo by nějaká pružina byla silnější. ??
 
 
Datum: 14. října 2014 17:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17628    
Jak je to mastný tak se to musí točit ať je to z čehokoliv. Pukličku vydloubávam vždy šroubovákem,vždy je trochu "přisátá" to je normální. Jen feroda mi to nedělali. Spíš tam bude něco zůstávat viset,drhnout a nebo má spojka nedostatečnej krok. Zkus shodit spojkový víko a podivej se tam,co se tam děje když zmáčkneš spojku. Nový lamely někdy tahnou,tak je dobrý spojku přitahnout trochu do záběru,ale aby ještě neklouzala,po čase se to srovná.
 
 
Datum: 14. října 2014 15:13
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17621    
Cece vis o tom ze se delaj oleje pro mokre spojky jako zvlastni skupina ? A mas korkove ci ferodo lameli
 
 
Datum: 14. října 2014 9:08
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Tak to sem v 10 %, amatér v tomle nejsem, když sem sundal těch pět pružin ta chtěl sundat tu horní poličku tak prostě rukou nešla jak to bylo všechno přisátý, ty ,,korky" nebo co to těch replikovejch lamel davaj byly uplně hladký- prostě s olejem to dělá přísavku. Mezilamela chodí na koši krasně volně. Nevim co je špatně a stejnak mě to nikdo asi nezodpoví.
 
 
Datum: 13. října 2014 19:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17626    
Marný,marný,marný ... Zjisti co se děje ve spojkovym koši než začneš vytvářet paskvil. Tyto problémy jsou z převážné části způsobeny rukama mechanika. Pak se občas stane,že někdo nahuláká kladivem nová těsná feroda na koš a oni se prostě "netočí" a někomu se občas povede dát lamely blbě,musí být zubama k sobě,jinak je řetěz nepustí od sebe ... Takže jak píšu - 90% problémů se spojkou je způsobeno rukama...
 
 
Datum: 13. října 2014 17:31
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Unasí to stále, asi tam dam ten normální korek co se dává do vín
 
 
Datum: 12. října 2014 8:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17621    
A porad to unasi? Anebo to proslapani pomohlo?
 
 
Datum: 11. října 2014 16:17
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Vzhledem k tomu, že točít klikovkou a přemoct kompresi neni tak jednoduchý tak při smáčknutí spojky se to ve spojce protáčí
 
 
Datum: 10. října 2014 16:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17621    
A dobra rada nez to zacnes pracne demontova. Zarad 1 smackni.packu spojku a skuz to proslapat jestli povoli a jde snadno poznat ze spojka funguje a pri uvolneni packy pripoji k motoru zadni kollo a pokut ji smacnes zas odpoji
 
 
Datum: 09. října 2014 19:34
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyby převodovce nevadilo řazení bez vypnutí spojky tak by bylo zcela zbytečný ji tam dávat ;-) takže ano převodovka z toho dvakrát nadšená nejni. Obětuj odpoledne a koukni co s ní je, nikdy to nebude samo sebou
 
 
Datum: 08. října 2014 19:48
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, jaký olej do motoru je do pionýra nejlepší? Syntetika, polosyntetika nebo minerál? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2014 12:44
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel17076    
Jenom draci a rebelové jako Jakub Muller ,já a jiní jezdí na nejkvalitnější polosyntetický olej do motorových pil STIHL který se ředí 1:50 a skoro nedýmí :-)
 
 
Datum: 09. listopadu 2014 12:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17619    
Do motoru (převodovky) patří olej převodový,minerální,PP80,PP90 a podobně... Do benzínu minerální dvoutaktní olej.
 
 
Datum: 08. října 2014 17:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Kvalitní minerál.
 
 
Datum: 08. října 2014 16:36
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
lidi nádrž jsem natřel štětcem bílou barvou a bojím se že po našplíchání sprejem tam budou vidět stopy, mám tu barvu zase ztrhnout? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2014 19:53
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
ok, díky
 
 
Datum: 08. října 2014 19:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Stačí přebrousit.
 
 
Datum: 08. října 2014 16:36
 
 
 
 
Jméno: fichtlik      IP: uživatel17618    
Odkaz na závod trnávka 11.10.2014 zde: http://www.jawa50zavody.wz.cz/trnavka.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2014 22:44
 
 
 
 
Jméno: fichtlik      IP: uživatel17618    
Zdravím, určitě přijďte na super závod zde: http://www.jawa50zavody.wz.cz/trnavka.htmrnTeďko v sobotu v trnávce super závod skvěle připravený občerstvení, energy drinky ZDARMA, skvělá trať a okolí.rnUž se moc těším:-) Přijďte určitě!!! Hoj fichlaři odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2014 22:43
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16820    
Zdravím dneska jsem našel v na stránkách fichtl-enduro.wbs.cz článek který odkazuje na karburátory dell orto, ke se píše jaký je rozdíl mezi karburátorem dell orto pro 2T nebo 4T. Chci se vás zeptat ti co máte tady karbec z fichtlkrámku jaký má protikus komínku jehly. Zda je pro 2T nebo 4T. Díky moc Kukněte na odkaz http://mopedsatdawn.blogspot.cz/2014/01/dellorto-phbg-2-stroke-atomizer-bush.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2014 10:26
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
Já mám z FK pro dvoutakt, ale jestli takhle chodili všechny to fakt nevím, to je spíš dotaz na Sešu
 
 
Datum: 20. října 2014 10:26
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím,zprovoznuju si mustanga a ted dělám zadní tlumiče. Tlumiče byly tak zatuhlé že se ani nehnou, tak sem je začal rozdělávat sundal sem pružinnu a pak chci odtahnout tu matici co nou prochází táhlo do válečku s pístem. No a šla odtáhnout asi od 3mm a pak se točí na místě a nejde dál /pravděpodobně stržený závit. Jde to točit zlechka a matice je uplně volná. Nevím co stým díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2014 8:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17619    
Souhlas. Nemá význam opravovat. Sám jsem je několikrát rozebíral a třeba ze tří skládal jeden a stejně to nebylo úplně ono ... Měl jsem zásobu,tak nebyl problém,ale už to dělat nebudu,příště půjdou nové zbrojovky :-)
 
 
Datum: 09. října 2014 8:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17616    
Odpovedel sis sam zahodit a sehnat jiny je znicena nosna trubka a asi i matice. A zrovna na fichtla bych ses s tim nemazlil
 
 
Datum: 07. října 2014 19:27
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17615    
Ahoj, je tu nějaký expert na jawetty? Zajímá mne, zda mají jawetta standard a sport stejný rám a pouze jinou nádrž a řídítka, nebo je i rám jiný? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2014 12:20
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jak je psáno, upravit by se to nechalo, ale není to uplně košer ... kdybys chtěl rám na sportku, tak se ozvi, jeden teď prodavam...
 
 
Datum: 10. října 2014 12:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17616    
R jde uptavit ale rozdilu jinych je mnoho
 
 
Datum: 07. října 2014 19:30
 
 
 
 
Jméno: žorža11      IP: uživatel16167    
zdar draci mám problém s fechtlem na jedničku tahne dobře ale když tam šupnu 2ku tak je linej jak mezek a nechce se mu v čem je chyba poradte PLS :-) Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2014 21:16
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když vezmu zapalování z 05-tky tak pootáčením celého zapalování se šteluje předstih. Posunováním druhého kontaktu kde doléhá kladívko se nastavuje odtrh. Tak na co je posunování vlevo a vpravo té destičky kde je kladívko, kondík a prachovka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2014 17:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17622    
Kolečko děkuju že si měl ty nervy a přesvědčil mě. Nakreslil jsem si to a vskutku máš pravdu. Sorry za tak dlouhý vlákno.
 
 
Datum: 11. října 2014 17:20
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci! Taky sem v mládí nastavoval enom pomocí destičky. Ono to nejak jelo. Potom sem se dozvěděl jak se to opravdu má seřizovat. A tú iskrú se dalo zapálit zrovna uhlí! HI!HI! Aj sem to sem chtěl napsat hneď, ale tak jak kolecko bych to nedokázal vysvětlit, toš sem rači byl ticho! Toš tak.
 
 
Datum: 10. října 2014 17:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando...ty to sice píšeš logicky, ale podle mě si to už špatně interpretuješ. Poloha vinutí vs. poloha magnetů má vliv na jiskru, na tom se shodneme. Proto se při přehazování 05 a 20 rotorů mění i poloha zapalovací cívky. To je celkem jasné. Teď ale s čim nesouhlasim - na té destičce je právě něco, co tu vzájemnou polohu magnetů a cívek ovlivňuje...a je to ta samotná destička. Pokud otáčíš pouze statorem, tak měníš pouze předstih. Když se nad tim zamyslíš, tak natáčením statoru vůči rotoru vůbec vzájemnou polohu cívek a magnetů v době přeskoku jiskry neměníš, ta je pořád stejná ať dáš předstih jaký chceš...protože o kolik změníš předstih, a tolik se ti změní i ta poloha cívek a tim pádem je to vždycky stejné. Pokud bys ale statorem nehýbal, a hnul jsi pouze tou destičkou, tak změníš okamžik přeskoku jiskry...ale už nezměníš polohu cívek. Tudíž cívky na statoru budou oproti magnetům v době přeskoku jiskry posunuty právě o hodnotu předstihu, jako jsi nastavil pomocí destičky...takže to, co píšou v manuálu mi dává celkem smysl. Pokud jsem to napsal nesrozumitelně, tak se to pokusím vyjádřit nějak logicky a možná i s obrázkem :-D
 
 
Datum: 10. října 2014 15:23
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel17620    
Standa pouzil selsky rozum v kombinaci se vzdalovanim od soustavy stromu a tim padem to tak bude nejpravdepodobnejsi
 
 
Datum: 09. října 2014 17:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17619    
No a právě z logiky zrovna tohoto vyplívá,že to co tam píšou je kravina. To je přesně to co píšu já. Polohou statoru si najdu ideální mg. pole (nejlepší jiskra) a předstih doladim na destičce ... Na destičce není nic,co by jakkoliv mg pole ovlivňovalo,ale poloha vinutí statoru vs poloha magnetů na rotoru... To už logické přece je ... Proto se u zápalek z mustanga a dvacítky přece prohazujou cívky podle označení rotoru protože poloha magnetů (05 , 20) ... Spíš si myslim,že se v tom manuálu hodně špatně vyjádřili ...
 
 
Datum: 08. října 2014 17:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V návodu také udávají jako důvod optimální polohu magnetického pole v době přeskoku jiskry...
 
 
Datum: 08. října 2014 16:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17619    
Hele děláme tu z komára velblouda. Kulatý zapalování z j550/555/05 má tu štelovací destičku jen proto,že u velkých jaw najeli na nový typ zapalování s těmito destičkami a když už se jich rozjela tisícová výroba,tak to flákli i do pařeza. Jenže u pařeza se dá hejbat i celym zapalovánim,tak do manuálu napsali to co tam napsali... Řikam jediný co mi napadlo,tak polohou statoru najít nejsilnější jiskru (vcelku pěkně je to popsané v návodu na úpravu válce na http://www.jawa-50.cz)...jinak je asi jedno čim kam pohybuješ...
 
 
Datum: 08. října 2014 14:21
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Předstih by se měl nastavit otáčením celého statoru, protože destička byla (měla by být) z výroby nastavená do optimální polohy a oba šroubky byly zakápnuté barvou. Obdobně to řešil Simson na S51, kde byl nastaven předstih stroboskopem a na snímač udělali rysku. Při rozborce se pak v manuálu píše, že předstih se nastaví tak, že jsou rysky proti sobě, žádný úhel nebo vzdálenost. V obou případech se zřejmě příliš nepočítá s výměnou kladívek, snímače a všeho okolo. Jinak bych se přiklonil ke Standovi a jeho variantě s nejdelší jiskrou.
 
 
Datum: 08. října 2014 12:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V originál návodu k 555 se píše, že se otáčí celým statorem, a destičkou se nesmí v žádném případě hýbat...ten návod je zde na sesa-moto.cz...tak si vyber, že...:-D
 
 
Datum: 07. října 2014 20:05
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zjistil jsem, že se to nastavuje pootáčením celého statoru a pak se to dolaďuje tou destičkou, takže oboje je možné.
 
 
Datum: 07. října 2014 19:07
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
upřímně jsem ani nevěděl, že by se u 555 měl předstih nastavovat pootáčením celýho statoru... vždy jsem to nastavoval tou destičkou (obdobně jako u velký motorky) a nikdy sem to neřešil...
 
 
Datum: 06. října 2014 19:18
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak zkusim stator upevnit tak at nevadi a jak se mi libi. Pak zkusím tou destičkou hýbat a uvidíme jestli to pojede :-)
 
 
Datum: 05. října 2014 19:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17611    
No oni v tý příručce píšou takový nějaký bláboly,ale já si myslim,že se má stator uchytit tak,aby to dávalo co největší jiskru a samozřejmně aby svorkovnice nepřekážela. Destičkou se pak doladí výsledný předstih. Je to i logický,vždyť má rotor jen pár magnetů...
 
 
Datum: 05. října 2014 11:13
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když se s ní nemá hýbat tak proč tam jsou ty šrouby a drážky k nastavení. Já myslím, že se tím něco nastavuje ale netuším co. Když to dám do střední polohy tak nejsem schopen nastavit předstih správě. Protože mi vývody statoru zapalování kde vedou dráty ven jsou příliš vlevo natočeny a nejde zavřít kryt motoru. Zkusím s tím potočit a uvidím. Třeba je to na to aby se dalo lépe štelovat předstih s celým statorem.
 
 
Datum: 05. října 2014 8:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. V nějaké příručce, snad k 555 jsem četl, že správně se otáčí celým statorem alternátoru. Ta destička slouží pro nastavení referenční polohy již při výrobě a nemělo by se s tím hýbat. Jestli se nepletu tak to mělo souvislost s polohou kladívka, magnetů v rotoru a cívek v době přeskoku jiskry.
 
 
Datum: 05. října 2014 8:16
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Zdar draci, mám traktůrek, motor Jawa 250/592, převodovka 1203. A mám dotaz, z ničeho nic, mně přestala jít zpátečka, normálně ji zařadím, ale nezačne se točit kardan od převodovky k nápravě.. Po sundání víčka nevidím nic ulomeného a vidlička taky chodí kde má a kola přesunuje.. Díky za každou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2014 9:14
 
 
 
 
Jméno: hot      IP: uživatel17613    
Pokud je zařazena rychlost a vstup se to čí a výstup ne, tak Ti tam chybí zuby..
 
 
Datum: 07. října 2014 9:14
 
<  101  102  103  104  105  106  107  108  109  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.04.2025 11:30:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu