Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: karlík
IP: uživatel14515
 ahoj mám ČZ 250 na silnici a baterie je už na zahození a tak se ptám jestli by nešla nastartovat ČZ bez baterie ?? Prej by se měli nějak propojit kabely a mělo by to prý chytnout.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2014 21:34
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Jestli máš v pořádku dobíjení tak ti to mosí chytit na cuka bez tej baterky nesmíš mět ale spojené káble.
Datum: 06. listopadu 2014 21:34
Jméno: standa
IP: uživatel17640
 No dej tam plochou baterku...
Datum: 27. října 2014 17:37
Jméno: karlík
IP: uživatel17642
 Jakou plochou baterku ? já si stejně časem koupím novou aby mě to svítilo a jezdilo páč to bude jezdit na silnici ale jde mi ted jenom oto zkusit to projet ale do fajfky bez baterie nejde jiskra tak co stím když nemám baterii a chci aby to blafalo ?
Datum: 26. října 2014 19:56
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 S plochú baterkú to nemusí roztláčat. Néé? Toš tak.
Datum: 20. října 2014 22:06
Jméno: Jiří
IP: uživatel10002
 Vraž tam plochou baterku a roztlač to -))).
Datum: 20. října 2014 20:38
 A nebo vzít 300kč a koupit i tu nejmenší baterku...
Datum: 17. října 2014 11:57
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 nevím jak 250tka ale 175 mě normálně jezdí bez baterie i drží volnoběh (musím ho dát malinko vyšší) a žádné dráty nepropojuju
Datum: 16. října 2014 21:03
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 teoreticky: když z dynama z vývodu "M", nebo "61" vyvedeš drát na cívku "15", tak to roztlačíš. zbývá dořešit chcípání motoru. jo, klesnou otáčky motoru a chcípne to samo.
Datum: 16. října 2014 20:17
Jméno: radek26
IP: uživatel16011
 Čus draci, chtěl jsem se zeptat co mám dělat ať mi ze spojky nevyskakujou segerovky. Mám je přilepit,provrtat a dát tam zavlačku nebo heftnout svařečkou? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2014 17:54
 Taky je dobrý ty segrovky po zacvaknutí otočit tak, aby otevřená část směřovala od středu ven. Odstředivá síla je pak zatlačuje do drážky a vypadnout nemůžou.
Datum: 26. října 2014 17:54
Jméno: radek26
IP: uživatel16011
 Ne segerovky jsem měnil a pečlivě jsem je nasadil do drážky a zmáčkl, asi už je sjetý ten zářez na kolíku. Jsem to zalepil plastickou ocelí tak doufám, že už to nevyskočí.
Datum: 16. října 2014 20:09
Jméno: pepa
IP: uživatel17621
 Proste je ma stare a zohybane ...koupit nove. A pozor spravne vzit si sebou kos do zelezarstvi a vyzkoset
Datum: 16. října 2014 10:44
 Spíš zjistit co je špatně...
Datum: 15. října 2014 22:16
Jméno: radek26
IP: uživatel16011
 Myslím u Stadionu.
Datum: 15. října 2014 19:00
Jméno: Rudolf
IP: uživatel17630
 zdravím, začal som mať problém so stellou, motor babeta 225, motor po zahriatí jazdou z práce cca 2 km sa dosť zohreje a samovoľne sa rozbieha do maximálnych otáčok, nereaguje na otočenie plynového lanka, musím ho vypnúť scípakom. Keď vychladne ide normálne. Viete mi poradiť, čo sa deje a ako to odstrániť. Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2014 10:18
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 falešný vzduch saje - gufero
Datum: 05. listopadu 2014 10:18
Jméno: f
IP: uživatel13737
Posl.aktualizace: 14. října 2014 8:29
Jméno: Tragos
IP: uživatel17625
 Kolik je vzdálenost od stredu spodni diry na ojnici k horníu stredu diry ojnice?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2014 20:27
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Dík za odpověd
Datum: 13. října 2014 20:27
Jméno: standa
IP: uživatel17626
 Rozteč ojnice pio je 100mm.
Datum: 13. října 2014 13:34
Jméno: Jan
IP: uživatel17624
 Od kolika km muze po vybrusu na pionyra spolujezdec? Mam novej valec krouzky pist zatim najeto 150km a uz me to samotnyho moc neba. Pritelkyne se furt doptava jestli uz muze jezdit se mnou ale ja mam strach ji zatim nalozit. Po rovine snad ale mame to tu samej kopec a to ve dvou nepude. V knizce je snad 1000km jenze to je az do jara... Moc tezka neni ale pri zabehu to asi stejne nejde. Do kopce by to muselo moc makat co? Mazu zatim 1:20 s M2T a vybrus byl udelanej pred mnoha lety v jawe jeste ve vyznaceny toleranci (A B C) nevim jestli se na to dneska este vubec hraje.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2014 14:32
Jméno: standa
IP: uživatel17626
 Jestli máš těsnej výbrus(2 setiny) tak počkej ještě takových 200-250 km,to by se fakt mohlo tak ohřát až by se píst zastavil (nemusí to hned znamenat přidření,ale mužou se napect kroužky a čekání na vychladnutí motoru zdržuje v jízdě). Jestli je tam normální standartní výbrus (3 setiny) tak najeď ještě alespoň 100km. Jestli je výbrus volnej (5 stovek ) tak neřeš a jezdi . Tak asi tak...
Datum: 13. října 2014 14:32
Jméno: Tragos
IP: uživatel17625
 Vem starou a jet se projet  to se bat nemusis kdyz pokedes opatrne v nizkych otackach kdyz tak si kup kvalitni olej staci i dobra polosyntetika
Datum: 13. října 2014 10:47
Jméno: radek26
IP: uživatel16011
 Čus draci, chtěl jsem se zeptat, který vyfuk je lepší na S11, doutník nebo ten kratký? (se kterým to líp pojede)? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2014 20:10
Jméno: HonzaVolf
IP: uživatel17547
 Ahoj Draci. Mam problem se startovaci pakou, pri nakopavani se mi neustale zasekava a ted se mi zasekla a nejde s ni pohnout. Co to zpusobuje ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2014 15:02
Jméno: HonzaVolf
IP: uživatel17547
 Diky
Datum: 17. října 2014 15:02
Jméno: Jitka
IP: uživatel17631
 Máš opotřebovany nebo vyštipany zuby na startovacim segmentu. Tozebrat a vymenit. Nic jimyho bych ti asi neporadil. Mam ten samej problem a budu skrz to muset rozebrat celej motor :/
Datum: 16. října 2014 11:14
Jméno: seboh
IP: uživatel17233
 Zdar draci, chci si zrenovovat fichtla a mám problém s výběrem barvy. Syntetika se prý nehodí a akryl je hodně drahý (jsem student). Přemýšlel jsem nad polyuretanem. Je to dobrá volba? Pokud ano tak jaký základ pod to použít a plnič? A jakou vůbec koupit (dvousložkovou, jednosložkovou)? A ještě by mě zajímalo zda jde upravit 20w zapalko na 30w. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2014 10:14
Jméno: Seboh
IP: uživatel17627
 Diky. Uvidim mozna dam akryl
Datum: 14. října 2014 10:14
Jméno: standa
IP: uživatel17623
 S polyuretanem nemam zkušenost,ale já mam lakováno syntetikou. Dělal mi to kluk,co fakt umí a je to takřka stejně TOP jako akryl. Něco jsem drobet odflák (místy jsem probrousil plnič na plech) a to mi teď po letech vylezlo do jinýho odstínu (ze žlutý do zelena),ale je to na místech kde to nebije do očí. Vyšlo mi to i s plničem na cca 1200,- .... dnes bych dal 2 poctivý vrstvy plniče a komplet všechno poctivě dvě vrstvy lakem. Já syntetiku mužu doporučit.
Datum: 12. října 2014 18:13
Jméno: seboh
IP: uživatel17233
 diky za odpoved. a polyuretan vs syntetika? Díky
Datum: 12. října 2014 17:31
 Zdravím. Když už polyuretan, tak určitě dvousložkový. Plnič a základovka pod to se dává jako pod jiné materiály, já používám jednosložkový plnič od BODY. Stejně bych se ale přikláněl k použití akrylátu. Do polyuretanu musíš stejně koupit ještě ředidlo a tužidlo, navíc budeš pravděpodobně potřebovat dva odstíny, tzn. dvě plechovky, které stejně nespotřebuješ. Takže doporučuji zvážit, jestli nevyjde levněji si nechat namíchat odpovídající množství akrylátu. S polyuretanem jsem dělal hlavně dřív. Má to výhodu v ceně, pokud spotřebuješ celou plechovku. Další výhoda je super odolnost proti mechanickému i chemickému vlivu. S akrylátem se zase lépe pracuje...
Datum: 12. října 2014 7:39
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, vadí hodně převodovce že při smáčknutí spojky zůstává slepená spojka? Tim myslem že lamela je ,,přisátá" na spojkovim koši nebo mezilamele. Zařazení rychlosti totiž slyšitelně práskne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2014 21:52
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Co takhle křivý spojkový koš .Nevařil jsi kolíky nebo nedržel jsi talíř při utahování spojkového koše kleštěma? Sundat dekl šlápnout a kontrolovat jestli to nemá vankl.Může se ti zdát,že to nerozepíná a lepí se to,ale taky to může házet a spojka bude unášet.Jinak poruchy viz rady.
Datum: 24. října 2014 21:52
Jméno: standa
IP: uživatel17632
 To je dost nepravděpodobný,ale stát se to muže,nemělo by to ovšem dělat až takovej bordel. Olej má být převodový PP80 či PP90. Fakt máš krok spojky na maximum? Teď jsem dělal dva motory,oba novou spojku,oba táhli,u obou jsem dal maximální možnej krok spojky,lanko bez žádný vůle,dokonce jsem obě spojky ještě na deklu utáhl lehce do záběru a oba motory fungovali relativně supr...
Datum: 17. října 2014 8:10
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jasně to je dost možný...zřejmě máš některý pružinky unavený
Datum: 16. října 2014 21:07
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Tak jasný že sem to udělal tak abych tu pokličku dostal co nejdál od koše a při normálnim stavu aby tam byla malinká vůle. Nemůže to bejt olejem? Jakej tam je pro ty korkový lamely nebo co to je, nejlepší? Ještě mě napadlo.. Neni možný že jak na tu pokličku tlačí ta tyčka ve prostřed, že se ta poklička při zmáčknutí spojky naklápí a to způsobí špatný rozpojení? Například kdyby ta tyčka nebyla přesně ve středu, nebo by nějaká pružina byla silnější. ??
Datum: 14. října 2014 17:46
Jméno: standa
IP: uživatel17628
 Jak je to mastný tak se to musí točit ať je to z čehokoliv. Pukličku vydloubávam vždy šroubovákem,vždy je trochu "přisátá" to je normální. Jen feroda mi to nedělali. Spíš tam bude něco zůstávat viset,drhnout a nebo má spojka nedostatečnej krok. Zkus shodit spojkový víko a podivej se tam,co se tam děje když zmáčkneš spojku. Nový lamely někdy tahnou,tak je dobrý spojku přitahnout trochu do záběru,ale aby ještě neklouzala,po čase se to srovná.
Datum: 14. října 2014 15:13
Jméno: pepa
IP: uživatel17621
 Cece vis o tom ze se delaj oleje pro mokre spojky jako zvlastni skupina ? A mas korkove ci ferodo lameli
Datum: 14. října 2014 9:08
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Tak to sem v 10 %, amatér v tomle nejsem, když sem sundal těch pět pružin ta chtěl sundat tu horní poličku tak prostě rukou nešla jak to bylo všechno přisátý, ty ,,korky" nebo co to těch replikovejch lamel davaj byly uplně hladký- prostě s olejem to dělá přísavku. Mezilamela chodí na koši krasně volně. Nevim co je špatně a stejnak mě to nikdo asi nezodpoví.
Datum: 13. října 2014 19:11
Jméno: standa
IP: uživatel17626
 Marný,marný,marný ... Zjisti co se děje ve spojkovym koši než začneš vytvářet paskvil. Tyto problémy jsou z převážné části způsobeny rukama mechanika. Pak se občas stane,že někdo nahuláká kladivem nová těsná feroda na koš a oni se prostě "netočí" a někomu se občas povede dát lamely blbě,musí být zubama k sobě,jinak je řetěz nepustí od sebe ... Takže jak píšu - 90% problémů se spojkou je způsobeno rukama...
Datum: 13. října 2014 17:31
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Unasí to stále, asi tam dam ten normální korek co se dává do vín
Datum: 12. října 2014 8:51
Jméno: pepa
IP: uživatel17621
 A porad to unasi? Anebo to proslapani pomohlo?
Datum: 11. října 2014 16:17
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Vzhledem k tomu, že točít klikovkou a přemoct kompresi neni tak jednoduchý tak při smáčknutí spojky se to ve spojce protáčí
Datum: 10. října 2014 16:42
Jméno: pepa
IP: uživatel17621
 A dobra rada nez to zacnes pracne demontova. Zarad 1 smackni.packu spojku a skuz to proslapat jestli povoli a jde snadno poznat ze spojka funguje a pri uvolneni packy pripoji k motoru zadni kollo a pokut ji smacnes zas odpoji
Datum: 09. října 2014 19:34
 Kdyby převodovce nevadilo řazení bez vypnutí spojky tak by bylo zcela zbytečný ji tam dávat  takže ano převodovka z toho dvakrát nadšená nejni. Obětuj odpoledne a koukni co s ní je, nikdy to nebude samo sebou
Datum: 08. října 2014 19:48
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, jaký olej do motoru je do pionýra nejlepší? Syntetika, polosyntetika nebo minerál? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2014 12:44
 Jenom draci a rebelové jako Jakub Muller ,já a jiní jezdí na nejkvalitnější polosyntetický olej do motorových pil STIHL který se ředí 1:50 a skoro nedýmí
Datum: 09. listopadu 2014 12:44
Jméno: standa
IP: uživatel17619
 Do motoru (převodovky) patří olej převodový,minerální,PP80,PP90 a podobně... Do benzínu minerální dvoutaktní olej.
Datum: 08. října 2014 17:24
 Zdar. Kvalitní minerál.
Datum: 08. října 2014 16:36
Jméno: bery99
IP: uživatel17211
 lidi nádrž jsem natřel štětcem bílou barvou a bojím se že po našplíchání sprejem tam budou vidět stopy, mám tu barvu zase ztrhnout?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2014 19:53
Jméno: bery99
IP: uživatel17211
 ok, díky
Datum: 08. října 2014 19:53
 Zdar. Stačí přebrousit.
Datum: 08. října 2014 16:36
Jméno: fichtlik
IP: uživatel17618
Posl.aktualizace: 07. října 2014 22:44
Jméno: fichtlik
IP: uživatel17618
Posl.aktualizace: 07. října 2014 22:43
Jméno: Pablos
IP: uživatel16820
Posl.aktualizace: 20. října 2014 10:26
Jméno: Marquee
IP: uživatel13627
 Já mám z FK pro dvoutakt, ale jestli takhle chodili všechny to fakt nevím, to je spíš dotaz na Sešu
Datum: 20. října 2014 10:26
 zdravím,zprovoznuju si mustanga a ted dělám zadní tlumiče. Tlumiče byly tak zatuhlé že se ani nehnou, tak sem je začal rozdělávat sundal sem pružinnu a pak chci odtahnout tu matici co nou prochází táhlo do válečku s pístem. No a šla odtáhnout asi od 3mm a pak se točí na místě a nejde dál /pravděpodobně stržený závit. Jde to točit zlechka a matice je uplně volná. Nevím co stým díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2014 8:54
Jméno: standa
IP: uživatel17619
 Souhlas. Nemá význam opravovat. Sám jsem je několikrát rozebíral a třeba ze tří skládal jeden a stejně to nebylo úplně ono ... Měl jsem zásobu,tak nebyl problém,ale už to dělat nebudu,příště půjdou nové zbrojovky
Datum: 09. října 2014 8:54
Jméno: pepa
IP: uživatel17616
 Odpovedel sis sam zahodit a sehnat jiny je znicena nosna trubka a asi i matice. A zrovna na fichtla bych ses s tim nemazlil
Datum: 07. října 2014 19:27
Jméno: solf
IP: uživatel17615
 Ahoj, je tu nějaký expert na jawetty? Zajímá mne, zda mají jawetta standard a sport stejný rám a pouze jinou nádrž a řídítka, nebo je i rám jiný?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2014 12:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jak je psáno, upravit by se to nechalo, ale není to uplně košer ... kdybys chtěl rám na sportku, tak se ozvi, jeden teď prodavam...
Datum: 10. října 2014 12:20
Jméno: pepa
IP: uživatel17616
 R jde uptavit ale rozdilu jinych je mnoho
Datum: 07. října 2014 19:30
Jméno: žorža11
IP: uživatel16167
 zdar draci mám problém s fechtlem na jedničku tahne dobře ale když tam šupnu 2ku tak je linej jak mezek a nechce se mu v čem je chyba poradte PLS  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2014 21:16
 Když vezmu zapalování z 05-tky tak pootáčením celého zapalování se šteluje předstih. Posunováním druhého kontaktu kde doléhá kladívko se nastavuje odtrh. Tak na co je posunování vlevo a vpravo té destičky kde je kladívko, kondík a prachovka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2014 17:20
Jméno: standa
IP: uživatel17622
 Kolečko děkuju že si měl ty nervy a přesvědčil mě. Nakreslil jsem si to a vskutku máš pravdu. Sorry za tak dlouhý vlákno.
Datum: 11. října 2014 17:20
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci! Taky sem v mládí nastavoval enom pomocí destičky. Ono to nejak jelo. Potom sem se dozvěděl jak se to opravdu má seřizovat. A tú iskrú se dalo zapálit zrovna uhlí! HI!HI! Aj sem to sem chtěl napsat hneď, ale tak jak kolecko bych to nedokázal vysvětlit, toš sem rači byl ticho! Toš tak.
Datum: 10. října 2014 17:13
 Stando...ty to sice píšeš logicky, ale podle mě si to už špatně interpretuješ. Poloha vinutí vs. poloha magnetů má vliv na jiskru, na tom se shodneme. Proto se při přehazování 05 a 20 rotorů mění i poloha zapalovací cívky. To je celkem jasné. Teď ale s čim nesouhlasim - na té destičce je právě něco, co tu vzájemnou polohu magnetů a cívek ovlivňuje...a je to ta samotná destička. Pokud otáčíš pouze statorem, tak měníš pouze předstih. Když se nad tim zamyslíš, tak natáčením statoru vůči rotoru vůbec vzájemnou polohu cívek a magnetů v době přeskoku jiskry neměníš, ta je pořád stejná ať dáš předstih jaký chceš...protože o kolik změníš předstih, a tolik se ti změní i ta poloha cívek a tim pádem je to vždycky stejné. Pokud bys ale statorem nehýbal, a hnul jsi pouze tou destičkou, tak změníš okamžik přeskoku jiskry...ale už nezměníš polohu cívek. Tudíž cívky na statoru budou oproti magnetům v době přeskoku jiskry posunuty právě o hodnotu předstihu, jako jsi nastavil pomocí destičky...takže to, co píšou v manuálu mi dává celkem smysl. Pokud jsem to napsal nesrozumitelně, tak se to pokusím vyjádřit nějak logicky a možná i s obrázkem
Datum: 10. října 2014 15:23
Jméno: dwein
IP: uživatel17620
 Standa pouzil selsky rozum v kombinaci se vzdalovanim od soustavy stromu a tim padem to tak bude nejpravdepodobnejsi
Datum: 09. října 2014 17:05
Jméno: standa
IP: uživatel17619
 No a právě z logiky zrovna tohoto vyplívá,že to co tam píšou je kravina. To je přesně to co píšu já. Polohou statoru si najdu ideální mg. pole (nejlepší jiskra) a předstih doladim na destičce ... Na destičce není nic,co by jakkoliv mg pole ovlivňovalo,ale poloha vinutí statoru vs poloha magnetů na rotoru... To už logické přece je ... Proto se u zápalek z mustanga a dvacítky přece prohazujou cívky podle označení rotoru protože poloha magnetů (05 , 20) ... Spíš si myslim,že se v tom manuálu hodně špatně vyjádřili ...
Datum: 08. října 2014 17:35
 V návodu také udávají jako důvod optimální polohu magnetického pole v době přeskoku jiskry...
Datum: 08. října 2014 16:38
Jméno: standa
IP: uživatel17619
 Hele děláme tu z komára velblouda. Kulatý zapalování z j550/555/05 má tu štelovací destičku jen proto,že u velkých jaw najeli na nový typ zapalování s těmito destičkami a když už se jich rozjela tisícová výroba,tak to flákli i do pařeza. Jenže u pařeza se dá hejbat i celym zapalovánim,tak do manuálu napsali to co tam napsali... Řikam jediný co mi napadlo,tak polohou statoru najít nejsilnější jiskru (vcelku pěkně je to popsané v návodu na úpravu válce na http://www.jawa-50.cz)...jinak je asi jedno čim kam pohybuješ...
Datum: 08. října 2014 14:21
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Předstih by se měl nastavit otáčením celého statoru, protože destička byla (měla by být) z výroby nastavená do optimální polohy a oba šroubky byly zakápnuté barvou. Obdobně to řešil Simson na S51, kde byl nastaven předstih stroboskopem a na snímač udělali rysku. Při rozborce se pak v manuálu píše, že předstih se nastaví tak, že jsou rysky proti sobě, žádný úhel nebo vzdálenost. V obou případech se zřejmě příliš nepočítá s výměnou kladívek, snímače a všeho okolo. Jinak bych se přiklonil ke Standovi a jeho variantě s nejdelší jiskrou.
Datum: 08. října 2014 12:26
 V originál návodu k 555 se píše, že se otáčí celým statorem, a destičkou se nesmí v žádném případě hýbat...ten návod je zde na sesa-moto.cz...tak si vyber, že...
Datum: 07. října 2014 20:05
 zjistil jsem, že se to nastavuje pootáčením celého statoru a pak se to dolaďuje tou destičkou, takže oboje je možné.
Datum: 07. října 2014 19:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 upřímně jsem ani nevěděl, že by se u 555 měl předstih nastavovat pootáčením celýho statoru... vždy jsem to nastavoval tou destičkou (obdobně jako u velký motorky) a nikdy sem to neřešil...
Datum: 06. října 2014 19:18
 no tak zkusim stator upevnit tak at nevadi a jak se mi libi. Pak zkusím tou destičkou hýbat a uvidíme jestli to pojede
Datum: 05. října 2014 19:17
Jméno: standa
IP: uživatel17611
 No oni v tý příručce píšou takový nějaký bláboly,ale já si myslim,že se má stator uchytit tak,aby to dávalo co největší jiskru a samozřejmně aby svorkovnice nepřekážela. Destičkou se pak doladí výsledný předstih. Je to i logický,vždyť má rotor jen pár magnetů...
Datum: 05. října 2014 11:13
 když se s ní nemá hýbat tak proč tam jsou ty šrouby a drážky k nastavení. Já myslím, že se tím něco nastavuje ale netuším co. Když to dám do střední polohy tak nejsem schopen nastavit předstih správě. Protože mi vývody statoru zapalování kde vedou dráty ven jsou příliš vlevo natočeny a nejde zavřít kryt motoru. Zkusím s tím potočit a uvidím. Třeba je to na to aby se dalo lépe štelovat předstih s celým statorem.
Datum: 05. října 2014 8:30
 Zdar. V nějaké příručce, snad k 555 jsem četl, že správně se otáčí celým statorem alternátoru. Ta destička slouží pro nastavení referenční polohy již při výrobě a nemělo by se s tím hýbat. Jestli se nepletu tak to mělo souvislost s polohou kladívka, magnetů v rotoru a cívek v době přeskoku jiskry.
Datum: 05. října 2014 8:16
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Zdar draci, mám traktůrek, motor Jawa 250/592, převodovka 1203. A mám dotaz, z ničeho nic, mně přestala jít zpátečka, normálně ji zařadím, ale nezačne se točit kardan od převodovky k nápravě.. Po sundání víčka nevidím nic ulomeného a vidlička taky chodí kde má a kola přesunuje.. Díky za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2014 9:14
Jméno: hot
IP: uživatel17613
 Pokud je zařazena rychlost a vstup se to čí a výstup ne, tak Ti tam chybí zuby..
Datum: 07. října 2014 9:14
|



|