Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 15:14
 JJ vím že tam má být 500...ale někdo to třeba neví.
Datum: 29. srpna 2010 15:14
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Má tam být cena 500, ale kdysi jsem to tuším viděl za 600, páč lak je horší a levnější jak chrom.
Datum: 29. srpna 2010 14:23
 Zdar draci, mám problém na Čz 125/453. Když jí vytočím do vyšších otáček tak začne cukat. Mám pocit že to cuká někde na rozetě nebo u řetězu. Je možný aby byla třeba křová rozeta a když se točí rychleji tak že řetěz z ní vyskakuje? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 17:30
 hele dělá to aji když ji vytočíš na neutrál? jestli jo tak bych se zaměřil na elektriku ( velký odtrh) nebo nestačí dotíkat benzín při vyšších otáčkách..
Datum: 29. srpna 2010 17:30
 ZDAR DRACI. Potřeboval bych si na svém fichtlcrossu vyrobit vlastní sedačku. Ono to byl fichtl na odpis a ani originál sedačka tam není. Když jsem ho opravil,aby se měl k světu, tak mi nastal problém. Ta sedačka je moc nízká a vzadu. Chtěl bych to udělat, aby šla od zadu až přes nádrž, jak to mají dnešní motorky.Prosím tedy o radu a inspiraci jak na to.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 0:01
 Fichtl v dobrých rukách neni nikdy na odpis... ale když už tak... jednou jsem taky dělal krosku z čezety 175 a řešil jsem sedlo. Babička bývalá švadlena někde vyhrabala obrovský kus takového materiálu se kterého se dělaly potahy na sedačky od fichtla,sehnal jsem pás skelný vaty,vytvaroval jsem si ji na motorce jak bylo potřeba,obalil jsem ji tým potahem,dal babičce na mašinu a ta mi to zašila... ale na tu vatu dávej pozor aby nedošla do styku s kůží a holýma rukama se jí nechytej nebo tě to bude sakra dlouho kousat  a možná by to šlo udělat i s nějakým molitanem. Kde se dá takový potah sehnat to fakt netuším...
Datum: 30. srpna 2010 0:01
 Trochu OT ale dá sa na favorita zohnať štítok čistý??? alebo aspoň poradťe stránku kde sa mám pítať diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 14:19
 http://www.buchtara.cz/buchtara/eshop/1-1-Vyrobni-stitky/3-2-Skoda/5/232-Vyrobni-stitek-SKODA-FAVORIT-cernobily-na-dotisk
Docela drahý za takovej kousek plíšku...
Datum: 29. srpna 2010 14:19
 Prosím Vás , čím je způsobeno že když jedu na mustangu a zařadím trojku tak mi v motoru začne něco hrozně rachotit a trojka vypadne na neutrál.jsou to ložiska že?musím asi půlit.Ale jednička a dvojka jedou krásně , dělá to jen trojka.dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 14:22
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 loziskama to nebude kdyz 1 a 2 ti jdou normalne spis jestli nebudou vylamany zuby nebo jeste jestli automat
Datum: 29. srpna 2010 14:22
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Podívej se ,jestli není moc napnutý řetěz (sekundární) a jestli není uvolněné řetězové kolečko.Potom by přišly v úvahu ložiska a
to především na náboji řetězového kola.
Datum: 29. srpna 2010 8:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši jak se projevuje špatné šoupátko? Co všcko delá fechtl se špatným šoupátkem? mám dojem že ho mám na svém špatné ale nevím jistě
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 16:58
Jméno: standa
IP: uživatel10304
 ovsem dokud nemá soupatko vuli milimetr na průměru,tak nemá cenu ho řešit....je to zbytečný....je to jedna z posledních veci,ktera ma vliv na vykon....maximalne blbne volnobeh a to je malokdy zpusobeny soupatkem...
Datum: 29. srpna 2010 16:58
 doplnim boochera, vyběhané šoupě může v karburátoru vibrovat a způsobovat klepání, který se zdá být slyšet odevšud krom karburátoru
Datum: 29. srpna 2010 0:27
 1) motor nereaguje pokud točíš šroubem na štelování volnoběhu 2) motor má na volnoběh obrovské otáčky i přes to že je šoupátko zavřené 3) jde velmi těžko otáčet ručkou plynu 4) šoupátko se zasekává a nevrací se jak má... To jsou snad všechny příčiny špatného šoupátka,pokud tomu alespon trochu rozumíš určitě bys na toto přišel sám.
Datum: 28. srpna 2010 23:17
 Fiha,,tak jsme komplet ok doma,, http://www.sesa-moto.cz akce patrila k tim nejlepsim co sesa pamatuje,,, CHong je extra mazak,,,Wagi je manekyn,,a sesa ma novou prezdivku a to taťka,,pač jsem porad prudil,,jdi s tim krajnice silnice,, koukejte do zrcatek, nejezdete v jedne stope splivate v zrcatku jako jeden atd,,,ale jedno vim,,, BEZ HELmy a reflexni vesti nelez s motorkou na silnici!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2010 22:33
Jméno: sehe
IP: uživatel8132
 zdar draci mam dotaz, jaky je rozdil mezi predstihem a odtrhem a jak nastavit odtrh a predstih ty navody na netu nechápu dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2010 19:10
Jméno: MaDnEsS-!K
IP: uživatel7591
 Na další typy pionýrů nevím, já mám mustanga. Jiné typy to mají jinak.
Datum: 13. září 2010 19:10
Jméno: MaDnEsS-!K
IP: uživatel7591
 Na jawu 21 a 23 má být kontakt v HU 0,4mm a 0,05mm to má mít 1,2-1,5mm před HU
Datum: 13. září 2010 19:07
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Odtrh 0.4 mm a předstih dejme tomu tech 1,6-1,7 a štepán kladívko jak se vratis o tech 1.6 tak by melo byt 0.05 ne ??
Datum: 30. srpna 2010 11:27
Jméno: Viper023
IP: uživatel9854
 Jo ted mi vysvětlete proč všude píšete předstih 1.6-1.9 a při jekém odtrhu??Když si vemete že v některých příručkách píšou předstih 1,2-1,5 při odtrhu 0,5.
Datum: 29. srpna 2010 13:35
 Sundáš hlavu, dáš píst do HÚ, potom ho vrátíš o 1,6-1,9 mm zpět. Když je píst v této poloze, musí se začít rozepínat kladívko. Jestli se nerozepíná, musíš povolit zapalování a pohnout s ním tak, aby se kladívko začalo rezepínat...
Datum: 29. srpna 2010 10:20
Jméno: sehe
IP: uživatel8132
 a jak mam zmerit a nastavit predstih
Datum: 29. srpna 2010 10:14
 odtrh je mezera mezi kontakty kladívka v HÚ, což při sjetém pertinaxu zespodu kladívka nemusí být zrovna největší otevření.. předstih je místo před HÚ pístu, kdy přeskočí jiskra na svíčce, takže v podstatě to co napsal Fichtlař
Datum: 29. srpna 2010 0:30
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Odtr je mezera mezi kladivkem pri nejvetsim otevreni a předstih je napr 1.6-1.9 pred horní uvrati kby mela preskocit jiskra...nechapes napiš ;D
Datum: 28. srpna 2010 23:54
Jméno: borodin
IP: uživatel10241
 Rozdělal jsem svou 555 do šroubku i motor,dal nove ložiska,bufera,kolečka ojeté vyměnil a složil.Ani zaboha nechce nastartovat,jiskra 3 mm před h.úvratí-v pořádku ale svíčka suchá jakoby tam nešel benzín- kohout v pořádku,hadička v pořádku,tryska čistá,plováková komora v pořádku-benzín teče v pořadku,šoupátko funguje,jehla na 2.zoubku odvrchu a zvedá se,sací koleno čisté až k těsnění k válci-ale praskl mě 1 p.kroužek ten první od hlavy,zatím jsem to složil bez něho a může to být tím,že by to nemělo sací kompresi ?Dík za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 1:09
Jméno: borodin
IP: uživatel10241
 Dallas měl pravdu,není první p. kroužek tak si motor nenatahne palivo,koupil jsem kroužek a chytl na drc po GO.Je vidět,že je Dallas odborník,Dík.555 jede jak drak a nelituji těch 4300kč co stály ty díly na generálku.
Datum: 31. srpna 2010 1:09
Jméno: Dallas
IP: uživatel6801
 Nevím proč mu radíte že má zkontrolovat svíčku nebo měnit předstih když jasně píše, že mu nejde směs do válce. Máš těsnění mezi válcem a kartery a hlinikový kroužek na těsnění hlavy ? Dobře dotaženou hlavu ? Píst s 3mi nebo 2ma kroužky ? Jestli s dvěma a jeden ti praskl, tak tam nebude kompres a motor si benzin sám nenatahne to same plati i pro těsnění. Pokud nemáš těsnění pod hlavpu a mezi valcem a kartry, tak ti to bude přisávat falešnej vzduch a opět si motor sám nenatáhne. Každopádně pokud při našlapování cítíš, že to nějkou kopresi má, tak to roztlač po rovince s jendičkou pořadně nacupovat, zapnout elektriku drzet plny plyn a tlacit pokud nechytne, tak sundat svíčku a zkontrolovat jestli už je mokrá pokud ne tak je problem jak už jsem psal výše a pokud ano hledej chybu v elektrice.
Datum: 29. srpna 2010 10:07
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Předstih nesnižuj, 555 neni mustang...nech to okolo tech 2,8 ten předstih a zkus fajku, jestli kope nebo brní anebo vyčistit karb.
A ani blafe nebo je to mrtví? Zkus karb z jiný motorky...
Datum: 29. srpna 2010 8:21
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 sniž ten předstih na 2mm před horní úvratí zkontroluj odtrh na kladívkách a na svíčce a nacupuj pořádně vyšlap si s tím na kopec a dej dvojku zatlač a pak tam dej jedničku a musí chytit.
Datum: 28. srpna 2010 22:36
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši jak mám co nejšetrnějc vypálit výfuk na fechtlovi? nejde mě z něho vůbec kouř a hřeje se mě to. nevím jestli ho vypálit benzínem třeba nebo nečím jiným a kolik tam toho nalét na to vypálení.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2010 23:11
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 kolik stojí ten perchloretylen?
Datum: 28. srpna 2010 22:59
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 problém je v tom že mám ten výfuk chromový. Pro jawacezetak:olej v benzínu mám.
Datum: 28. srpna 2010 22:32
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Muže klidně sirkou =) já to taky dělám.
Datum: 28. srpna 2010 22:13
 hele a mas olej v benzinu?
Datum: 28. srpna 2010 21:42
 A nemáš ho doufám chromovej, jinak množství kolem 100ml, zapálit dlouhou věcí ne sirkou v ruce
Datum: 28. srpna 2010 21:21
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Benzínem,musíš rozebrat celej výfuk a nalít tak tak cca pul až 1 deci benzínu  a zapálit
Datum: 28. srpna 2010 20:51
Jméno: Fichtlar
IP: uživatel9832
 Caues draci kolik by ste tak nabidli za jawa 05 rv:1966 v origo stavu s linkama a pojizdnym motorem ktery stačí jen dostelovat a s miliony nahradnich dilu jawy 21 a 05 vcetne motoru a plechu elektriky apod..:?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 11:33
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Já mám plechy blatníky motor na ND jawa 05 komplet pojízdna akorat stačí poštelovat ma i linky a revmaplechy a potom svíčky kondenzatory indučku a další kostru která ma vidlu ze simaka kterou sem mel jako Crossku
Datum: 30. srpna 2010 11:33
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Já zas sháním zadní plech z 05 nebo 20.  Ten můj je prozeravělý jak sviňa...
Datum: 29. srpna 2010 11:58
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Nabidni ja prave nmam predstavu kolik ti tak muzu nabidnout
Datum: 28. srpna 2010 21:03
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Kolik za to chceš, hned to koupím a přijedu kamkoli!!!
Datum: 28. srpna 2010 20:56
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar hoši, máte nějaké osobní zkušenosti s Blatou 125 motard? Myslím spolehlivost, kvalita, výkon atd... Díky za info. P.S. Omlouvám se, že toto píši sem, ale jiné forum neznám.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 23:03
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 motorkari.cz dej si databazi motorek/blata a tam si procti recenze uzivatelu.. nejvic bych se zameril na uzivatele roberto.cz to je nick..
Datum: 29. srpna 2010 23:03
 Kámoš má minibike Blatu,on vždycky domu dojede,já většinou tlačím) :
Datum: 28. srpna 2010 21:52
 Zkušenosti nemám, ale něco jsem již četl/slyšel. Blatě jako takové neni asi co vytknout si myslím, aď už minibikům, nebo 125. Jinak více odpovědé byses asi dočetl na motorkáři.cz.
Datum: 28. srpna 2010 21:00
Jméno: Maca
IP: uživatel10294
 Zdar draci. Mám Jawu 50/23 a přecházim na natural 95. Mění se nejak poměr ředění a musím tam přidávat to olovnaty aditivum? Děkuji za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2010 18:10
Jméno: Martin
IP: uživatel10387
 aditivum je dobry dat ale jen malo ono to tahne sejně ale tolik se nepřilepuje karbon ,nic nazkazíš a není drahy
Datum: 15. září 2010 18:10
 Lidi já jezdím na 95 co pomatuju a olovo tam dávám teprve od nedávna olej 1:25 - 1:30 jak to zrovna vyjde, míchám si to předem v 10l kanistru a nestěžuju si!!
P.S. ŠKODA ŽE UŽ NENÍ 88 SPECIÁL, to číslo neni vždycky, čím víc tím líp  .
Datum: 30. srpna 2010 23:35
 Jak ti to může na natural nejet? Jede ti to špatně nebo to nejede vůbec? Já tam trochu toho olova dávám a motor mi lépe táhne od spodu,neni to nějaký převratný zázrak ale trochuje to znát.
Datum: 28. srpna 2010 23:21
Jméno: Maca
IP: uživatel10294
 Těd sem tam ten natural nalil a nejede to
Datum: 28. srpna 2010 22:05
 Proč tam sakra to aditivum chcete pořád lejt? Lejete tam určitě m2t a k tomu aditivum a jak to jede co, lepší je investovat do lepšího oleje a vyprdnout se na aditivum který je určeno pro auta tipu škodovky apod.
Datum: 28. srpna 2010 21:28
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ředěn stejne 1:40 popř 1:33 a aditivum neni nutne tam lit ale neni to spatne kdyz ho tam nalijes..
Datum: 28. srpna 2010 20:36
 Vůbec nic měnit nemusíš, nic přidávat nemusíš a pojede to stejně
Datum: 28. srpna 2010 20:36
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau mam problem s babetou 210 nejde mi rozjet jako když přidam plyn tak se dusí jako kdyby chtěla zdechnout nejde do plných otáček zdfechnu jak přidám plyn karburator je nový vyčištěný svíčka čistá co stim?????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 7:33
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 asi ano a vadí moc když nemám misku??????????
Datum: 30. srpna 2010 7:33
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 a neteče to z misky pod karburátorem? Většinou to neteče úplně přesně do tý hadičky, co vede žebrama ale teče to okolo a potom je mokrej motor zespod
Datum: 29. srpna 2010 22:52
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jo už to jede bylo to špatně seřízenou směsí ale teče mi z motoru benzín čím to je?ze zpotku motoru
Datum: 29. srpna 2010 10:37
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ro k a pul
Datum: 29. srpna 2010 7:24
 příčin může být několik, mě to dělala ucpaná volnoběžná tryska(moc se nespoléhej na její vyčištění nějakym chlupem ale redši kup novou) nebo špatně nastevený plovák a nevyloučil bych ani gufera(stála někde delší dobu?Stačí půl roku)
Datum: 28. srpna 2010 22:23
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 chtěl jsem napsat jako nový že je vyčištěný jako ona jede ale spíše na volnoběh ani ne 20 kou a když přidám plyn tak se dusí jako by chtěla zdechnout
Datum: 28. srpna 2010 20:33
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 tak je novy alebo vicisteni?vicistit ho nestaci abi babeta jela
Datum: 28. srpna 2010 20:11
Jméno: lolek
IP: uživatel10072
 zdar hosi muj pincek jede 55kmh jak ho trochu popohnat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 20:51
Jméno: lolek
IP: uživatel10072
 j to je mozne ze je do sily minuli majtejl bydlel v kopcich
Datum: 29. srpna 2010 20:51
 Taky je možné že máš motor v naprostém pořádku ale máš ho zpřevodovaný do sily... A čím víc spřevoduješ do sily tím je pomalejší ale za to silnější tak ještě spočítej zuby na řetězovém kolečku na motoru a když se ti bude chtít tak na primárním převodu který se nachází pod výkem u řadičky... na totojsem zapomněl
Datum: 28. srpna 2010 23:28
 Ještě si ověř jestli ti to nepodfukuje pod válcem,hlavou či přes karter v místě klikové skříně a nebo přes gufera... Pokud je toto všechno v pořádku tak se obávám že už máš pěkně vyběhaný válec. Někdy pomůžou i nové kroužky a píst no ale výbrus je vždy nejjistější.
Datum: 28. srpna 2010 23:26
Jméno: lolek
IP: uživatel10072
 tak svicka potreba neni ne kdyz startuje na slapnuti
Datum: 28. srpna 2010 22:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 vyladit předstih,odtrh, dát pořádnou svíčku,vyčistit i výfuk,hlavu,karbec,sání a musí létat jak střela
Datum: 28. srpna 2010 22:40
Jméno: lolek
IP: uživatel10072
 tak starty sou ne 1 slapnuti i kdyz je za studena
Datum: 28. srpna 2010 20:04
 jestli 5 let stal tak si to musi zas trochu sednou . Ja kdyz kupoval Ladu 1200, ktera stala 6 let jenom pod plachtou (ocistil jsem kladivko, vymenil vzduchovbej filtr a na prvni otoceni klickem chytla) tak prvni jizdu po rozhejbani taky jela max na 2. 40km/h. Po par jizdach uz vali 140km/h , coz je hodne slusny na to, ze ma najeto minimalne 100 928km. Na tachaku je sice 928km, ale predchozio majitel rikal, ze je tachometr uz minimalne jednou pretocenej dokola  Jinak pokud nemas takove stesti tak seridit zapalko, promazat vsechno co se hejbe a on musi jet.
Datum: 28. srpna 2010 19:40
 ještě vyměnit nebo při nejhoršim profouknout kompresorem filtr vzduchu
Datum: 28. srpna 2010 19:39
 Seřídit zapalování, vyčistit karburátor, odstranit karbon z hlavy a výfuku, když bude sundaná hlava změřit vůli v zámku kroužku, namazat řetěz, taky možno vyměnit olej z převodovky, nafoukat kola, vyměnit svíčku za brisk n15c na zimu n17c a pokud pak nepojede kolem 65 tak je problém jinde
Datum: 28. srpna 2010 19:38
Jméno: lolek
IP: uživatel10072
 jeste dopisu ze stal 5let ta jestli to nema na nej vliv
Datum: 28. srpna 2010 19:07
 CUs lidi mam otazecku ohledne predstihu kdyz dam pist do H.U. a nastavim odstrh na 0,40 a vratim pist o 1,6 zpet tak mi nelezi kladivko na vacce je tam velka mezera a kdyz ho tedy nastavim tak aby lezelo na vacce tak potom mam v H.U. odtrh 2 mm jinak kladivko nove kontakt taky mate anky napad ? a kdyz jsem nastavil odtrh podle jiskry tak aby pekne hazela na svice tak mi to zas enechtelo ject a zase se mi nechteli odlepit kontakty v 1,6 pred H.U porad te prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 8:27
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Natav to, aby se kladivko začlo otvirat cca 1,8 před HU a pak si dej HU nastav odtrh na 0,4 a zkus fajku jestli kope nebo brní...to dělá většině lidí že jim to brní kvůli probitýmu kladívku.....Nesmí to neustále brnět ale kopat...kop..kop...kop
Datum: 29. srpna 2010 8:27
 Lidi a co s tim mam udelat vacku mam sisatou dost a namazanej filc mam taky ??? tedy jak to mam nastavit ?
Datum: 28. srpna 2010 22:18
 odtrh 0,45 a předstih 1,4 ale měřeno se sundanou hlavou čili kolmo na píst
Datum: 28. srpna 2010 21:34
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Předstih... a jinak já si to šteluju, protože tady máme samej kopec aby to jelo dobře do kopce...prostě plná knedla a jedu, aby to necukalo apod. Jakej předstih a odtrh tam máš ty?
Datum: 28. srpna 2010 21:00
 pootočil jsem jí doprava co si pamatuju, co byla nastaveno na 0,9 předstih nebo odtrh? Jen pro zajímavost dá se jezdit i s odtrhem kolem 2mm a jezdilo mi to taky 70 ale pálí to pak ob otáčku
Datum: 28. srpna 2010 20:34
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 zipoman ® : Také jsem měl takový problém, tu vačku jsi pootočil směrem proti chodu motoru?
Já jsem našel na půdě original pincka a tam to bylo nastavený na 0,9, děda říkal že v tom nikdo nehrabal a jelo to 70... takže nevím jestli to taky pootočit nebo co...
Datum: 28. srpna 2010 20:31
 také je možnost že máš už skoro kulatou vačku, je dostatečně šišatá? Musíš mazat tu plsť
Datum: 28. srpna 2010 19:49
 Měl jsem stejnej problém, při otočeném zápalku úplně doleva jsem se dostal na předstih maximálně 1,2 a víc jsem tam nedal, vyřešil jsem to upilovánim klínku na vačku, její následné pootočení a zalepení vteřiňákem. Od té doby předstih 1,4 se sundanou hlavou a jezdí parádně. Taky bych ti poradil abys dělal předstih jinak, lepší je to dát přu HÚ 0,4 pak otočit motorem doleva až bude na kladívkách 0,05 a pak měřit o kolik zajel píst (to vše se nejlépe dělá se sundanou hlavou a šuplerou) pak je měření přesné jenom dodam pro větší předstih zápalko doleva menší doprava
Datum: 28. srpna 2010 19:47
 Může se zdát, že na vrcholu vačky by měl být všude odtrh stejný, ale asi nebude. Odtrh bych nastavil v momentě, kdy se kladívka otevřou, tedy v bodě, kdy potřebuješ těch 0,3-0,4mm odtrhu. Pak bych začal řešit předstih.
Datum: 28. srpna 2010 19:28
 zdarec ,zajímalo by mě jaké je číslo orginal červeného \\r\\n laku na jawa 23
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2010 18:22
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Dobrý den, mám dotaz u mího fechtla jsem píchnul přední kolo. Je to díra cca 2 cm ale je to jen prořízlý čím to pujde zalepit když nemam doma lepení na motorku. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2010 21:48
 vykasli se na opravu a vymen dusi. Ja taky pichnul, mel jsem v dusi podstatne mensi diru a co 100-150km se to rozlepilo, takze si asi umis predstavit jak vypadala cesta merici skoro 400km. Rikam: nic na tom neusetris, spis si pridelas starosti, kde se to zas pukne a nervy pri prezouvani.
Datum: 28. srpna 2010 19:49
 prostě ten kterej dáváš pod záplatu když lepíš duši u kola... google chlape...
Datum: 28. srpna 2010 18:25
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 jakej rOztok?
Datum: 28. srpna 2010 18:17
 můžeš zkusit vyříznout záplatu z jiné duše a dát tam dost vulkanizačního roztoku, ale neni to stoprocentní, nemusí to vyjít, jestli chceš jistotu tak novou duši..
Datum: 28. srpna 2010 18:15
 Novou duší.
Datum: 28. srpna 2010 18:09
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Čaw jak to če mě neje benzín do valce,ale jak se dáva vzducoví vyltr tak tam to teče co stym muže byt je to u jawy 21 dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2010 18:10
 To neznamená, že je ve válci. Ve válci je, když vyšroubuješ svíčku a je mokrá a smrdí benzínem.
Datum: 28. srpna 2010 18:10
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 protože mezi hrdlem a karbecem je takova nalička dírka a když je ve valci benzín tak tou maličkou dírkou kape benzín.
Datum: 28. srpna 2010 18:03
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Nastav hladinu v plovákovce...
Datum: 28. srpna 2010 18:02
 A jak víš že tam nejde? Naopak ho tam jde spíš moc.
Datum: 28. srpna 2010 17:43
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Čaw jak to že mě neje benzín do valce,ale jak se dáva vzduchový filtr tak tam to teče co stym muže byt je to u jawy 21 dík moc
Datum: 28. srpna 2010 17:21
 Když to napíšeš srozumitelně, zajisté ti poradíme....
Datum: 28. srpna 2010 17:17
 čus chtěl bych se zeptat na Vaše názory na stroj manet tatran 125.. mě osobně se tento stroj zamlouvá, ale nemám s tímto strojem zkušenosti.. proto se ptám na vaše...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 23:04
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jednoduchej motor... mam ho rozhozenej na ponku (bohuzel jen motor)
Datum: 29. srpna 2010 23:04
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hmm.. díky..hele neměl by někdo tatrana na prodej?
Datum: 28. srpna 2010 17:20
 Je těžkej, pohodlnej. Složitá elektrika. Počítej že baterka stojí dalších tisíc Kč. Není to na závodění a na nezpevněném povrchu se to hrozným způsobem vlní.
Datum: 28. srpna 2010 17:04
|



|