slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1042  1043  1044  1045  1046  1047  1048  1049  1050  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím Vás je to ted tak že se papíry na 50 můžou dělat až od 16 ? vždy to bylo od 15 ale slyšel jsem že prý už od 16. ? je to tak ? a ještě proím vás : udělám si ten řidičák na 50 , a co ted ? mám doma 50.a kam s ní mám zajít? normálně s ní zajdu na stk ? a co dál ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: matous_kh ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já mám 05ku z roku 63 a mám ve velkym techničáku maximálku 45:-) Ale radši bych tam měl víc, aby mne nemohli benga jebat za porušení konstrukčky. Počkej si do 16ti na A1. V jaký že hře jsi leteckej kontrolor? GTA IV?:-)
 
 
Datum: 31. srpna 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel5908    
Já bych poslední dobou nejradši zapoměl že je vůbec nějakej fichtlkrámek...chodim sem rok a poslední půlrok sem neměl chuť nic napsat:-Dale taky si vždycky rád vzpomenu i když to tu vypadá jak někde v bohnicích..
 
 
Datum: 30. srpna 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Von zapomene heslo a ráno s izase vzpomene:-D
 
 
Datum: 30. srpna 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jinak na uživatele s IP 9238 mam názor svuj a na jeho přiblblý dotazy, který tu už stokrát byly vubec nereaguju... spousta lidí tady hrotí nějakýho Ondragama, kterej má sice někdy přiblblej dotaz, ale taky má zajímavý a ne stále se opakující dotazy.... kdežto právě uživatele s IP 9238 nikdo neřeší, ikdyž se z nás snaží dělat blbce a má hned několik nicků jako právě diesel, ondracz, block a já nevim kolik dalších (viz pár dotazů níž)
 
 
Datum: 30. srpna 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diesel-proc sme jak nadrzeny?to sem nejak nepobral.a to ostatni,my se snazime vyprovokovat?kdo se zacal vydavat za nekoho jinyho s vymyslenou profesi a vymyslenym vekem??
 
 
Datum: 30. srpna 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
kolecko: ani mistr kontrolór neni vševědoucí :-D
 
 
Datum: 30. srpna 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diesel: odpověď samozřejmě znám, ale přecijen poučovat kontroléra letadel mi přijde trochu troufalé...jistě pochopíš :-)
 
 
Datum: 30. srpna 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bože vy ste jak ndržení.Já se ptám na něco. A vy neznáte odpověd.Tak já jen prosím ty co mi odpoví na dotaz a neřeší kraviny.To je ůplně jedno kolik mám nicků,že by vás třeba mohlo napdanout proč jich toik mám.Jenže to asi nepochopíte protože jste asi tak dobří a nikdy jste neztratily hesla k ůčtům apod.Ale to už je jedno. HH , Mb díky moc za vysvětlení.vy alespon poradíte bez chuti někoho zase vyprovokovat.Díky
 
 
Datum: 30. srpna 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cezetak : no a je to venku :-D to víš, leteckej kontrolor :-)
 
 
Datum: 30. srpna 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D:-D:-D:-D:-D:-D tak to jo... :-D
 
 
Datum: 30. srpna 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si rejpnu :-D...hele diesel: nedávno jsi tu machroval že je ti 26 a děláš leteckého kontrolora a ted rešíš že si nemůžeš udělat AM protože je ti 15???? no LOOOOOL.... xD xD xD :-D :-D :-D :-D :-D
 
 
Datum: 30. srpna 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč máš stejnou IP jak block?
 
 
Datum: 30. srpna 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
pokud má platné papíry, tak zaplatit povinný ručení a na STK..
 
 
Datum: 30. srpna 2010 16:24
 
 
 
 
Jméno: Mb      IP: uživatel5908    
Jo na pio mužeš dělat papíry až v 16ti...v 15ti mužeš na AM což musí splňovat konstrukční rychlost 45km/h což pio nemá až na pařeza:-)
 
 
Datum: 30. srpna 2010 15:35
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar, hele jen mě tak napadlo jestli měl někdy nějakej fichtl pojistky???? Já mám Jawu 21 r.v. 1972 (nová zadní vidlice) má 20 W zapalování, neví někdo??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: Šefča      IP: uživatel9313    
Mám dojem, že u těch 221 a 220 po roce 1975 už to bylo!
 
 
Datum: 30. srpna 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
naopak, prvně měl 30W jen typ 23, 23A měl 20W stejně jako tehdejší 20 a 21...pak se zavedlo u všech, jen nevim v jakém roce..
 
 
Datum: 30. srpna 2010 14:52
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já ho neměnil! A myslím že 30W měly jen 23A, 221 a 220. Mám torzo motoru s 30W zápalkem ale nevím o něm vůbec nic, číslo je zbroušený.
 
 
Datum: 30. srpna 2010 14:49
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
a co je s nima? mimochodem já mam 20tku r.v. 71 ještě se starou kyvkou a má už 30W zapalování, to tam máš origo 20W?
 
 
Datum: 30. srpna 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co předpisy??
 
 
Datum: 30. srpna 2010 14:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
neměl, fichtl nemá baterii... navíc magneto nedává tolik proudu a vyzkratování mu nevadí, takže nejsou třeba..
 
 
Datum: 30. srpna 2010 14:23
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar hoši mám dotaz na benzinkách sem už několikrát zahlídl palivo ETHANOL E 85 co je to zač?musím to ještě ředit i s normal benzínem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: marek      E-mail:      IP: uživatel10314    
Ethanol 85 je eko vyrobek nemusite se bat ho použivat v autě musi se ale mísit s BA95 doporučuji to i vyrobci aut menší spotřeba nižší emise některe nove vozy ho maji zapsany i v techničaku a jsou osvobozeny od silniční daně a u motorky to mužete použit taky klidně ale v tom poměru 1:1 jak u auta .
 
 
Datum: 31. srpna 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Petan:Zjistil by si mě pls kolik se maže u toho PFka?
 
 
Datum: 30. srpna 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: petan      IP: uživatel10220    
dneska jsem to skoušel v poměru 1:1 se speciálem v čezetě 175/450 a jelo to normálně, kamoš to jednou skoušel ve fichtlu a taky to normalne jelo potom sme to skoušeli ve frézce pf62 a ta na to nejela a má to 101oktanů
 
 
Datum: 30. srpna 2010 16:51
 
 
 
 
Jméno: termixnator      IP: uživatel9431    
kdyz sem nemel beno 150km od domova tak sem tam hold 95tku dal dal sem o malicko vic voleje zredil to se specialem a dojel sem 150km a jelo to lip....
 
 
Datum: 30. srpna 2010 16:33
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jo ale stejně šťouchnout do toho 91 nebo 95 normál, či naturál, by asi nic nepokazilo!
 
 
Datum: 30. srpna 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel10309    
Čau já jsem to zkoušel nalít do mého pincka a dopadlo to špatně:-) První asi kilák to nemělo vubec tah ALE JELO. Po pár kilometrech to začalo cukat a nechtělo jet tak jsem musel držet celou cestu přeplavovací cuplík abych dojel domů. Nechápu proč by se to mělo zkoušet na nějakém vrakovi. Nic to s tim neudělá jen potom je potřeba vyčistit celý karbec a vylet nádrž. A jezdéte dál:-)
 
 
Datum: 30. srpna 2010 14:49
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel9836    
dej tam víc oleje než do benzini já to tak taky dělám ale kámoš to tankuje do erka pul na pul nádrže s benzinem.e85 je suší ne super
 
 
Datum: 30. srpna 2010 14:49
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
když do toho přidáš olej jako do běžnnýho benzínu, nemá to co zničit, maximálně předtim v průhledný flašce zkontroluj jestli se spojí s olejem...
 
 
Datum: 30. srpna 2010 14:32
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To by bylo dobrý zkusit na nějakym vraku :-( než to lejt do fíka s papírama!!
 
 
Datum: 30. srpna 2010 14:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
podle mého názoru to na fichtlu bez úprav v karburátoru pojede o dost hůř..
 
 
Datum: 30. srpna 2010 14:28
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel9648    
to je směs 85% ethanolu a 15% benzínu, mělo by to tankovat do aut, ktery jsou na toto palivo upraveny, hlavne saaby nebo fordy, ale stryc to tankuje do formana poměr 1:1 a jezdi mu to lip, hlavne to ale netankovat v zime, protoze bys nenastartoval....
 
 
Datum: 30. srpna 2010 14:24
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky jsem to viděl, ba co to je???????? Esi to 85 je oktanový číslo a kurňa je to vůbe benál?? ETHANOL je alkohol (já z vás nechci dělat voly to jen kdyby někdo nevěděl).
 
 
Datum: 30. srpna 2010 14:14
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
a zkusil si to někdo z vás zadat do googlu, když vás to tak zajímá? .)
 
 
Datum: 30. srpna 2010 13:51
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo u nás na benzíne to taky mají ,a zajímalo by mne taky co je to zač :-)
 
 
Datum: 30. srpna 2010 13:46
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Caues draci co říkate na kombinaci hydraulické převodovky a bezkontaktu, jehličky na klice a udajny 4 takt ???? je to blbost nebo ne ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
argo 433547858 ale moc tam nechodim :-Dty uz si ho po me nekdy chtel ? to mam haldy :-D
 
 
Datum: 30. srpna 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
fichtlar hod sem konečně to icq pokud maš
 
 
Datum: 30. srpna 2010 14:27
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
bezkontakt a jehličková ložiska na klice nejsou nic neobvyklého, ale přestavbu na čtyřtakt jsem viděl akorád na kývačce, kde to bylo dost složitý (musely se odlejt nový bloky) a hydraulickou převodovku si na pincku nějak nedokážu představit..
 
 
Datum: 30. srpna 2010 14:13
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Ano,samozřejme že s fichtlem jinak je to realizovane
 
 
Datum: 30. srpna 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
v souvislosi s fichtlem určitě, jinak na tom nic tak neskutečnýho nevidim..
 
 
Datum: 30. srpna 2010 13:40
 
 
 
 
Jméno: ondracz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím Všechny.Mám takový trochu blbší dotaz.Mám Jawu 50 / 223.Je všechno OK.Vše jak má být.Vše funguje,svítí , troubí,řadí , jede.Prostě bomba.Ale má jeden větší problém.Má ůplně minimální sílu.Vůbec to nemá snahu táhnout.Karburátor je komplletně stoprocentně čistý , pod válcem je nové těsnění , nové už zajeté pístní kroužky , pod sáním nové těsnění , karburátor všude nově zatěsněný ,nikde nepřisává.Už mě napadá jen zasraný výfuk.Ale nevím jak ho vyčistit co nejrychleji a co nejůčiněji.Ale podle mě to výfuk asi nebude.Já nevím.Třeba tady melu kraviny protože to je nultý výbrus a chce to první.Ale to si taky myslím že ne.protože když tam dám nové pístní kroužky do válce tak u zámků je max 1mm mezera.Ještě mě napadá předstih.Ale ten prostě at dám jak chcu tak žádná změna.Odtrh to samé.Už jsem opravdu tady bezradný.Poradte mi prosím. Děkuju moc a nezlobte se ... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 18:14
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel10155    
1mm mezera to je moc... novy krouzek ma 0,2mm, pri 0,8mm se ma podle prirucky menit...
 
 
Datum: 30. srpna 2010 18:14
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
pokud to na neutrál a jedničku vytočíš dost vysoko, ucpanej vejfuk nebude, to by se projevovalo spíš ztrátou výkonu v otáčkách...
 
 
Datum: 30. srpna 2010 14:17
 
 
 
 
Jméno: ondracz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo díky moc všem.no první zkusím výfuk vyměit z jiného pincka který jede dobře.potom se teda ještě podívám na ten předstih . jestli nepomuže nic , asi udělám ten výbrus,jinka díky moc
 
 
Datum: 30. srpna 2010 14:07
 
 
 
 
Jméno: pisky      IP: uživatel7152    
1mm u zámků je aj dost...možná to bude chtít výbrus, ale skus to první s tým výfukem
 
 
Datum: 30. srpna 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
tohle mi dělá vylítanej válec. Vůle 1mm v zámcích je už na hranici výměny, přes 1mm už je to zralé na výbrus. Jinak to ještě dělá chudá směs, děravej vejfuk nebo velkej předstih
 
 
Datum: 30. srpna 2010 13:36
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Měl jsem ten samý eror vyčisti nebo vypal výfuk a pohrej si s předstihem a seřid ho a bude to ok ale prvni se zamer na ten vyfuk
 
 
Datum: 30. srpna 2010 13:29
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čím může být způsobeno že když na mustangu zařadím trojku tak mi v tom začne hrozně rachotit a mlátit a trojka vyskočí.chvíli to táhne na tu trojku pak začnou rány a pak vyskočí.jinak jednčka a dvojka jedou nádherně.jsou to ložiska ? nebo stromeček ? to je asi na půlení že? díky mo c odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžou to dělat ložiska, i moc natáhlej řetěz, Špatný nebo povolený šroub na vrchu motoru k řadícímu automatu
 
 
Datum: 30. srpna 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosím Vás Můžu přehodit z jednoho motoru válec na druhý ? jako mám mustanga a pincka.a jestli můžu předělat z mustanga válec s pístem a hlavou na pincka? i když je na pincku první výbrus a na mustangu nultý?jde to tak udělat? díky moc .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 23:43
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fichtlar05: tak to už bude problém u tebe,normálně je to všechno shodné... Možná ji máš nějqak extrémně sníženou nebo nějaký majitel před tebou snížil válec jako mě a nevim k čemu to mělo byt dobré
 
 
Datum: 30. srpna 2010 23:43
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Musis mit pist i valec ve stejnem vybrusu a nevim jak vam ale mi na fichtlu s mustanga hlava nejde protoze mi do ni narazi pist..
 
 
Datum: 30. srpna 2010 13:52
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
můžeš, ale pouze jako komplet válec+píst+kroužky (za předpokladu že mají ojnice stejná oka)
 
 
Datum: 30. srpna 2010 13:30
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10308    
Čau draci chěl jsem se zeptat musí se dělat u fichtla 20 technická?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 12:16
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel10072    
jj musi
 
 
Datum: 30. srpna 2010 12:16
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10308    
Čau draci chtěl jsem se zeptat co mám udělat aby můj fichtl chytal na našlápnutí? Svíčku jsme dal novou, ale chytá jenom na roztrkování. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co start segment a jestli start páka nezabíra tak ti praskla start pružina
 
 
Datum: 04. září 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10308    
Karburátor vyčistit a předstich seřídit jsem taky zkoušel teď sice chytá líp ale zase jenom na roztrkování.
 
 
Datum: 31. srpna 2010 9:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a segment je dobrej?
 
 
Datum: 30. srpna 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Aha ty si dal novou svíčku :-D tak vyzkoušej to ostatni..
 
 
Datum: 30. srpna 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Skus jinou svíčku, předstih odtrh a pošteluj karbec a bude to ok
 
 
Datum: 30. srpna 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10308    
Zatim dík
 
 
Datum: 30. srpna 2010 13:34
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10308    
Startuje za tepla i za studena akorád že musim roztlačovat.
 
 
Datum: 30. srpna 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
jak píše fana... pořádně seštelovat předstih, odtrh a hlavně seřídit karbec.. aby se to neřechlastávalo a aby to dobře chytalo atd..
 
 
Datum: 30. srpna 2010 12:58
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Seštelovat předstih a odtrh nebo vyčistit karbec... A startuje ti alespoň za tepla nebo za studena?
 
 
Datum: 30. srpna 2010 12:32
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
zdarec do ty čz 250 liju olej MOBIL extra 2t semi synthetic doporučil mi ho jeden borec co prodává díly na pincky 250,350 simsony.... řikal že je dobrej. Míchám 1:35 jehlu na 2 zářezu shora a svíčku mám brisk n15c. divný je ale to že ikdyž se mě tak zasírají svíčky nekouří to z výfuku jde jen malinko vydět kouř!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 11:31
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
bud rád..aspon se za tebou moc lidi neohlidne!
 
 
Datum: 30. srpna 2010 11:31
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Zdarci mam problem s mou jawou 555 normálně to jezdilo, ale ted jsem vydělal zapalko kvuli vyměně gufera a dal ho tam zpět a nejde to ve vysokých otáčkách a špatně to jede, i když mám odtrh i předstih seštelovanej... Záleží na tom jak je danej stator? Díky za každou radu ... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 14:07
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Střílení do karbecu určite předstih pohraj si s nim máš ho moc maly ten předstih zřejmě.
 
 
Datum: 30. srpna 2010 14:07
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Nestřílý ale vynechává a občas střelí do karbu...a to gufero sem vyloupl šroubovákem... I kdyby to bylo poznačené tak to nebude přesné, předstih a odtrh se nastavuje na destičce, až je stator upevněn...to není mustang..
 
 
Datum: 30. srpna 2010 12:31
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
No samozřejmě že záleží na poloze statoru když ho dáš více do leva máš velky předstih a do prava menší a startuje ti dobře a pri otáčkach ti stříli do vyfuku :??
 
 
Datum: 30. srpna 2010 11:29
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dam ti radu než si to zápalko sundal tak si si tam moch udelat risku aby si vedel v jaky poloze si mnel ,aby si nemusel predstich a odrtch nastavovat znova :-)
 
 
Datum: 30. srpna 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: Sharker      IP: uživatel3429    
Honza: sundáš stator i rotor, pod ním máš gufero, které buď vydloubneš šroubovákem nebo do něj navrtáš samořeznej šroub do dřeva a vytáhneš.. Fana: rotor je na klice zajištěn kolíčkem, zkontroluj si jestli ho tam máš případně ho nahraď kouskem hřebíku
 
 
Datum: 30. srpna 2010 10:54
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
Sorry ze odbočuju od tématu, ale jak si vydělal to gufero bez toho aniž bys pulil motor, potrebuju taky vymenit gufero na strane zapalovani ale nechci pulit motor
 
 
Datum: 30. srpna 2010 10:33
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
...někde sem slyšel že když se tím statorem nějak pootočí tak se to rozhodí a nejede to... nevíte o tom někdo něco?
 
 
Datum: 30. srpna 2010 10:08
 
 
 
 
Jméno: Johnny15      IP: uživatel5695    
čau draci mám Jawa50/05 bez SPZ aTP myslíte že kdybych koupil doklady na jawa 21 se štítkem SPZ a TP (propadlá STK) myslíte že by to šlo příhlásit na mojeho fichtla a nebyli by stím problémy třeba že by nesedělo číslo motoru atd prosím za rady skušenosti atd díky draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
šlo v pohodě, jen musíš s papírama zajít na DI nechat si za 50kč vymazat číslo motoru z TP
 
 
Datum: 30. srpna 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: zdenda      IP: uživatel606    
ja to tak přihlásil, mám 21ku, a doklady z 20ky jezdím s tím 10let, jenže pujde prodat nebo jen doklady.... a číslo motoru ,jen zažádej o výmaz v tech....musel jsem o to zažádat ,když mě klekl motor na mustangovy a dal novej...
 
 
Datum: 30. srpna 2010 9:43
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
čišlo motoru nieje podstatné dnes ale myslím že by to šlo v pohode prilásiť ako 21
 
 
Datum: 30. srpna 2010 9:31
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel455    
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/444167-jawa-50-stocena-klika.html co na to říkáte??????????????????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
MB :-D jestli je tota zavodni klika tak bych ji bral je o dost menší a dává se tam tzv.kotva ale mušíš do bloku navrtat díry aby držely tu kotvu a da tam srouby..
 
 
Datum: 30. srpna 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel5908    
vypadá že byla zkoušena poněkuď dlouho:-)
 
 
Datum: 30. srpna 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel455    
takže za 500kč nebrat jo???
 
 
Datum: 30. srpna 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vypadá na srac** má to velmi zlé vypracovanie,,
 
 
Datum: 30. srpna 2010 12:11
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel455    
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/444167-jawa-50-stocena-klika.html
 
 
Datum: 30. srpna 2010 9:57
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, mám dotaz na vás - kdo ted nedavno přepisovali na uřade pionýra ješte s tím starym technicakem - s tou knižeckou. Ja jsem ted nejako slysel , ze prej pri prepisu vam tu knizecku seberou a vystavej novej technicák - ja o tu svou knizku nechci totiz prijít. Jo a ješte - tu malou spz vam nechali -kdyz jste to meli v ramci jednoho kraje - to jsem zas slysel ze ji berou taky kvuli tomu ze je mala- jakoby jsme mohli policajtum ujet na fichtlu aby si nestihli precist spz :-). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 13:47
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
pokud si chceš číslo i knížečku nechat, zajdi před přepisem na úřad postupně nejdřív kvůli ztrátě SPZ a pak kvůli ztrátě TP, vystaví ti obojí za menší poplatek nový, ale ty starý si můžeš nechat... Možná to jde udělat i přímo při přepisu, ale to nevim..
 
 
Datum: 30. srpna 2010 13:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
starej techničák si nechal a dali malej a velkej novej,a teď po mě chtěli značku jenže jsem ju zapomněl doma ale řekl jsem že je přivařená a tak ji mám doma ale dali mi novou velkou krávu s jinímy čísly...
 
 
Datum: 30. srpna 2010 12:07
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
ted uz prej davaj malo pz ze prej jim to uz doslo ze takovy hovado vam ubere na rychlosti ze se pomalu ani nerozjedete takovy padlo tvl
 
 
Datum: 30. srpna 2010 10:02
 
 
 
 
Jméno: Jerry100      IP: uživatel9676    
Mě to všechno sebrali a dali mi novou spz a nový techničák
 
 
Datum: 30. srpna 2010 9:07
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
zdarec draci možná je to blbej dotaz ale šel by tento nosič dát na 175 kejvačku http://motorky.bazos.cz/inzerat/7017521/simson.php omlouvám se za odkaz ale majitel netuší jestli by to tam pasovalo a nevím o jiné stránce kde by mi mohl někdo poradit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 14:34
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím že jo, nějaké takové se na kývačky dávaly.
 
 
Datum: 30. srpna 2010 14:34
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Nevíte něco o jízdě na pio 20 a 21 okolo cz viděl jsem je na začátku července a nikde nemůžu najít fotky z cesty odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 8:14
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel10228    
zdar fichtlari kdo by me vyrobil kolinko za rozumnou cenu pro karburator dell oto 21 pro jawu 20 dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 10:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://wobby23.freepage.cz/5658/ koukni na 3 fotku, tam píše že vyrobí jakýkoli koleno....
 
 
Datum: 30. srpna 2010 10:32
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus draci na fechtlovi mě potkala hoodně zajímavá věc.. jednou se mi stalo, že sem to trochu přehnal s poměrem oleje a šel jezdit..dal sem new svíčku.. pincek to v poho snášel...( trošku kouřil) ale asi po 10 kilometrech přestal jet, blbnul..vynechával... někdy vůbec nejel.. rejpal sem se s ním asi 3 hodiny, nakonec jsme zjistili, že stačí pouze vyměnit svíčku..byla tam brisk n17c.. na druhej den sem šel znovu jezdit s new svíčkou, brisk n15c... bohužel se stalo to co před tím.. ujel sem sotva 10 kilometrů a svíčka opět klekla.. úplně nová... nakonec sem se naštval a rubnul tam svíčku brisk n14c ( všechny byly nové), ale neúspěšně, dopadla jako ostatní brisky... to už sem byl opravdu vytočenej, vysral sem se na nějaký brisky, doma sem vyhrabal starou svíčku Pal Super 14-8-R, dal to do fechtla a....... jezdím prostě až do teď.. co je nějakých 150 kilometrů.. :-) máte k tomuto nějaký vysvětlení? ps: celou dobu sem jezdil na ten samý poměr benzínu s olejem, a vlastně jedinnný co se furt měnilo byly svíčky..mě napadá jen jedna věc.. starý československý palky je nejlepší kvalita co seženeš.. a to je ta svíčka opravdu stará.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: Hannz      IP: uživatel5620    
měl sem podobný problém a od te dobi brisk nemohu ani vidět bud NGK nebo mam takovou hrozně starou už na ni neni ani napis je cela hnusna,nevypada to hezky ale jede to na ni za každe situace na drc,neni na starou kvalitu:-D
 
 
Datum: 30. srpna 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Nejlepší jsou Boshky....kdepak PAL, ty mě furt odcházely...
 
 
Datum: 30. srpna 2010 12:47
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem měl v 555 PAL Super 14-K-7, pincek nejel, tak sem vyměnil svíčku. Nakonec nebyl problém ve svíčce, ale v karbecu. Dal jsem tam novou Brisk N15C, a ta tam zůstala taky asi těch 10-11 km. Pak už to nejelo, ani blaf. Hodil jsem tam tu starou Palku, a jezdím s ní doteď.
 
 
Datum: 29. srpna 2010 23:20
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel7920    
čau pulil sem motor 350/354 a při pulení se mi stalo že se mi stáhli setrváky u kliky k sobě takže mi skřípli ojnici a ta se nehejbala je to sice prasečina ale nakonec mi nezbylo nic jinýho než nahřát kliku vzít sekáž dát ho mezi setrváky a roztáhnout je abych vůbec kliku dostal z karterů teď je docela rozhozená zkoušel sem šuplerou měřit rozteč a místama se vzdálenost mezi setrvákama liší až o 2 mm a na jedný ojnici je malinko přidřený futro a ojnice má vůl nejlepší by bylo dát to na repas nebo sehnat novou kliku ale repas je moc drahej a nechce se mi do toho tolik vrážet jelikož je to motorka na pole a jinou kliku sem nenašel neměl by ste někdo radu jak to vycentrovat po domácku? myslel sem že bych vyměnil to futro pokusil se to vycentrovat a víc bych s tim nedělal děkuju za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 14:01
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel7920    
zašrouboval jsem je do bloku místo víka spojky a ta klika tam držela jak přibitá všechny šrouby jsem vyndal na ničem to nedrželo z druhý půlky karteru jsem to musel taky dostat timhle způsobem tam jsem šrouby zašrouboval místo zapalka a stalo se mi to samý
 
 
Datum: 30. srpna 2010 14:01
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Kam jsi ty šrouby zašrouboval, doufám, že ne do závitů v levém bloku nebo nezapomněl jsi vyndat některý šroub, kterými jsou sešroubované kartery? Když zašroubuješ upínací šrouby stahováku do pravého bloku a šroub stahováku tlačí na čep kliky, tak se přitahuje pravý karter a v žádném případě nemůžeš tlačit kliku směrem dovnitř, síla působí směrem ven. Nesmíš ovšem zapomenout vyndat všechny šrouby a bloky by se měly otvírat rovnoměrně, nesmí zůstat někde vzadu stažené. A ještě to chce před půlením vylisovat středící kolíky, stačí z jedné poloviny motoru.
 
 
Datum: 30. srpna 2010 12:14
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel7920    
pulil sem to tak že sem vzal pásovinu vyvrtal jsem do ní 2 díry protah sem tudy šrouby zašrouboval jsem je do karteru dal jsem to aby pásovina tlačila na hřídel kliky a utahoval jsem a tohle se mi stalo
 
 
Datum: 30. srpna 2010 0:12
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jak jsi to půlil, že se ti hnula klika? Budeš to muset poslat na repas, doma kliku nesrovnáš a z třipade už vůbec ne, je to velice náročné, i když seš na to vybaven, vyžaduje to velké zkušenosti a praxi. Případně se pokus sehnat jinou kliku nebo celý funkční motor.
 
 
Datum: 29. srpna 2010 23:32
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel9547    
čau mám jawa 21 a když se rozjedu všecko je ok ale sotva dám plnej plyn tak přibližně za 10 vteřin začne vynechávat tak uberu plyn a zase jede dobře ale sotva dám zase plnej plyn tak začne zase vynechávat už fakt newim nevý někdo co stim muže být?diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 11:15
 
 
 
 
Jméno: Sharker      IP: uživatel3429    
pokud to vypadá jako omezovač, co tě od určitejch otáček nepustí vejš (závislost na otáčkách motoru), bude to velkej odtrh, pokud to roztočíš ale pak začne vynechávat (závislost na otočení plynové rukojeti), nedotejká ti benzín, takže zvednout hladinu, když problém přetrvá tak pročistit palivovou soustavu od kohoutku nádrže až po ventil v plovákovce
 
 
Datum: 30. srpna 2010 11:15
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus hele musíš to popsat víc podrobněji.. jestli to dělá jen ve velkejch otáčkách a při plném plynu nebo aj v malých čím víc to podrobněji popíšeš, tím to třeba ulehčíš lidem, co ti radí ... může bejt pravda, to co říkaj ostatní.. takže komplet vyčistit benzínovou sestavu.. když to nebude tím, tak je hodně velká pravděpodobnost, že je to velkým odtrhem.. todle mě dělal taky fechtl a byl to ten odtrh.. ( když nejedeš v moc vysokejch otáčkách tak se stačí kladívko vracet, ale jakmile se to dostane do otáček, kladívko se nestačí zavírat a motor vynechává..) nebo zkus mět za jízdy nohu na páčce sytiče na karbecu, aby tam tekl benzín.. když to pojede dobře, tak je 100% ve vině plovák..
 
 
Datum: 29. srpna 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: Ricmondak      E-mail:      IP: uživatel10169    
Mne to delalo taky a bylo to ze sem mnel bordel+vodu v nadrzi a kdyz sem to vycistil i striskama tak to zacalo delat znova a nepomohlo to tak sme skusili kouknout na zapalko a jiskrilo vymnenily kondik furt pak sme vymnenily kladivko a od y doby to je ok:-) asi bych zacal tim karbecem procistit a pak bych sjkusil to kladivko:-)
 
 
Datum: 29. srpna 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Neteče Ti málo benzínu do karburátoru? Nebo nemáš ucpaný trysky? Možná by bylo dobrý pročistit to od kohoutu až po karburátor.
 
 
Datum: 29. srpna 2010 22:37
 
<  1042  1043  1044  1045  1046  1047  1048  1049  1050  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 1:03:06 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu