Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 prosím Vás je to ted tak že se papíry na 50 můžou dělat až od 16 ? vždy to bylo od 15 ale slyšel jsem že prý už od 16. ? je to tak ? a ještě proím vás : udělám si ten řidičák na 50 , a co ted ? mám doma 50.a kam s ní mám zajít? normálně s ní zajdu na stk ? a co dál ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 14:51
 Já mám 05ku z roku 63 a mám ve velkym techničáku maximálku 45  Ale radši bych tam měl víc, aby mne nemohli benga jebat za porušení konstrukčky. Počkej si do 16ti na A1. V jaký že hře jsi leteckej kontrolor? GTA IV?
Datum: 31. srpna 2010 14:51
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Já bych poslední dobou nejradši zapoměl že je vůbec nějakej fichtlkrámek...chodim sem rok a poslední půlrok sem neměl chuť nic napsat  ale taky si vždycky rád vzpomenu i když to tu vypadá jak někde v bohnicích..
Datum: 30. srpna 2010 21:14
 Von zapomene heslo a ráno s izase vzpomene
Datum: 30. srpna 2010 20:58
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak na uživatele s IP 9238 mam názor svuj a na jeho přiblblý dotazy, který tu už stokrát byly vubec nereaguju... spousta lidí tady hrotí nějakýho Ondragama, kterej má sice někdy přiblblej dotaz, ale taky má zajímavý a ne stále se opakující dotazy.... kdežto právě uživatele s IP 9238 nikdo neřeší, ikdyž se z nás snaží dělat blbce a má hned několik nicků jako právě diesel, ondracz, block a já nevim kolik dalších (viz pár dotazů níž)
Datum: 30. srpna 2010 20:35
 diesel-proc sme jak nadrzeny?to sem nejak nepobral.a to ostatni,my se snazime vyprovokovat?kdo se zacal vydavat za nekoho jinyho s vymyslenou profesi a vymyslenym vekem??
Datum: 30. srpna 2010 20:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 kolecko: ani mistr kontrolór neni vševědoucí
Datum: 30. srpna 2010 20:18
 diesel: odpověď samozřejmě znám, ale přecijen poučovat kontroléra letadel mi přijde trochu troufalé...jistě pochopíš
Datum: 30. srpna 2010 19:55
 bože vy ste jak ndržení.Já se ptám na něco. A vy neznáte odpověd.Tak já jen prosím ty co mi odpoví na dotaz a neřeší kraviny.To je ůplně jedno kolik mám nicků,že by vás třeba mohlo napdanout proč jich toik mám.Jenže to asi nepochopíte protože jste asi tak dobří a nikdy jste neztratily hesla k ůčtům apod.Ale to už je jedno. HH , Mb díky moc za vysvětlení.vy alespon poradíte bez chuti někoho zase vyprovokovat.Díky
Datum: 30. srpna 2010 19:51
 cezetak : no a je to venku  to víš, leteckej kontrolor
Datum: 30. srpna 2010 18:57
Datum: 30. srpna 2010 18:50
Datum: 30. srpna 2010 18:47
 Proč máš stejnou IP jak block?
Datum: 30. srpna 2010 18:15
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 pokud má platné papíry, tak zaplatit povinný ručení a na STK..
Datum: 30. srpna 2010 16:24
Jméno: Mb
IP: uživatel5908
 Jo na pio mužeš dělat papíry až v 16ti...v 15ti mužeš na AM což musí splňovat konstrukční rychlost 45km/h což pio nemá až na pařeza
Datum: 30. srpna 2010 15:35
 Nazdar, hele jen mě tak napadlo jestli měl někdy nějakej fichtl pojistky????
Já mám Jawu 21 r.v. 1972 (nová zadní vidlice) má 20 W zapalování, neví někdo???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 22:42
Jméno: Šefča
IP: uživatel9313
 Mám dojem, že u těch 221 a 220 po roce 1975 už to bylo!
Datum: 30. srpna 2010 22:42
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 naopak, prvně měl 30W jen typ 23, 23A měl 20W stejně jako tehdejší 20 a 21...pak se zavedlo u všech, jen nevim v jakém roce..
Datum: 30. srpna 2010 14:52
 No já ho neměnil! A myslím že 30W měly jen 23A, 221 a 220.
Mám torzo motoru s 30W zápalkem ale nevím o něm vůbec nic, číslo je zbroušený.
Datum: 30. srpna 2010 14:49
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 a co je s nima? mimochodem já mam 20tku r.v. 71 ještě se starou kyvkou a má už 30W zapalování, to tam máš origo 20W?
Datum: 30. srpna 2010 14:40
 A co předpisy??
Datum: 30. srpna 2010 14:30
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 neměl, fichtl nemá baterii... navíc magneto nedává tolik proudu a vyzkratování mu nevadí, takže nejsou třeba..
Datum: 30. srpna 2010 14:23
 zdar hoši mám dotaz na benzinkách sem už několikrát zahlídl palivo ETHANOL E 85 co je to zač?musím to ještě ředit i s normal benzínem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 13:28
 Ethanol 85 je eko vyrobek nemusite se bat ho použivat v autě musi se ale mísit s BA95 doporučuji to i vyrobci aut menší spotřeba nižší emise některe nove vozy ho maji zapsany i v techničaku a jsou osvobozeny od silniční daně a u motorky to mužete použit taky klidně ale v tom poměru 1:1 jak u auta .
Datum: 31. srpna 2010 13:28
 Petan:Zjistil by si mě pls kolik se maže u toho PFka?
Datum: 30. srpna 2010 19:27
Jméno: petan
IP: uživatel10220
 dneska jsem to skoušel v poměru 1:1 se speciálem v čezetě 175/450 a jelo to normálně, kamoš to jednou skoušel ve fichtlu a taky to normalne jelo potom sme to skoušeli ve frézce pf62 a ta na to nejela a má to 101oktanů
Datum: 30. srpna 2010 16:51
Jméno: termixnator
IP: uživatel9431
 kdyz sem nemel beno 150km od domova tak sem tam hold 95tku dal dal sem o malicko vic voleje zredil to se specialem a dojel sem 150km a jelo to lip....
Datum: 30. srpna 2010 16:33
 No jo ale stejně šťouchnout do toho 91 nebo 95 normál, či naturál, by asi nic nepokazilo!
Datum: 30. srpna 2010 14:51
Jméno: viktor009
IP: uživatel10309
 Čau já jsem to zkoušel nalít do mého pincka a dopadlo to špatně  První asi kilák to nemělo vubec tah ALE JELO. Po pár kilometrech to začalo cukat a nechtělo jet tak jsem musel držet celou cestu přeplavovací cuplík abych dojel domů. Nechápu proč by se to mělo zkoušet na nějakém vrakovi. Nic to s tim neudělá jen potom je potřeba vyčistit celý karbec a vylet nádrž. A jezdéte dál
Datum: 30. srpna 2010 14:49
Jméno: bob
IP: uživatel9836
 dej tam víc oleje než do benzini já to tak taky dělám ale kámoš to tankuje do erka pul na pul nádrže s benzinem.e85 je suší ne super
Datum: 30. srpna 2010 14:49
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 když do toho přidáš olej jako do běžnnýho benzínu, nemá to co zničit, maximálně předtim v průhledný flašce zkontroluj jestli se spojí s olejem...
Datum: 30. srpna 2010 14:32
 To by bylo dobrý zkusit na nějakym vraku  než to lejt do fíka s papírama!!
Datum: 30. srpna 2010 14:30
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 podle mého názoru to na fichtlu bez úprav v karburátoru pojede o dost hůř..
Datum: 30. srpna 2010 14:28
Jméno: anthonny
IP: uživatel9648
 to je směs 85% ethanolu a 15% benzínu, mělo by to tankovat do aut, ktery jsou na toto palivo upraveny, hlavne saaby nebo fordy, ale stryc to tankuje do formana poměr 1:1 a jezdi mu to lip, hlavne to ale netankovat v zime, protoze bys nenastartoval....
Datum: 30. srpna 2010 14:24
 Taky jsem to viděl, ba co to je???????? Esi to 85 je oktanový číslo a kurňa je to vůbe benál?? ETHANOL je alkohol (já z vás nechci dělat voly to jen kdyby někdo nevěděl).
Datum: 30. srpna 2010 14:14
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 a zkusil si to někdo z vás zadat do googlu, když vás to tak zajímá? .)
Datum: 30. srpna 2010 13:51
 jo u nás na benzíne to taky mají ,a zajímalo by mne taky co je to zač
Datum: 30. srpna 2010 13:46
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Caues draci co říkate na kombinaci hydraulické převodovky a bezkontaktu, jehličky na klice a udajny 4 takt ???? je to blbost nebo ne ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 19:36
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 argo 433547858 ale moc tam nechodim  ty uz si ho po me nekdy chtel ? to mam haldy
Datum: 30. srpna 2010 19:36
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 fichtlar hod sem konečně to icq pokud maš
Datum: 30. srpna 2010 14:27
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 bezkontakt a jehličková ložiska na klice nejsou nic neobvyklého, ale přestavbu na čtyřtakt jsem viděl akorád na kývačce, kde to bylo dost složitý (musely se odlejt nový bloky) a hydraulickou převodovku si na pincku nějak nedokážu představit..
Datum: 30. srpna 2010 14:13
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ano,samozřejme že s fichtlem jinak je to realizovane
Datum: 30. srpna 2010 14:04
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 v souvislosi s fichtlem určitě, jinak na tom nic tak neskutečnýho nevidim..
Datum: 30. srpna 2010 13:40
 Zdravím Všechny.Mám takový trochu blbší dotaz.Mám Jawu 50 / 223.Je všechno OK.Vše jak má být.Vše funguje,svítí , troubí,řadí , jede.Prostě bomba.Ale má jeden větší problém.Má ůplně minimální sílu.Vůbec to nemá snahu táhnout.Karburátor je komplletně stoprocentně čistý , pod válcem je nové těsnění , nové už zajeté pístní kroužky , pod sáním nové těsnění , karburátor všude nově zatěsněný ,nikde nepřisává.Už mě napadá jen zasraný výfuk.Ale nevím jak ho vyčistit co nejrychleji a co nejůčiněji.Ale podle mě to výfuk asi nebude.Já nevím.Třeba tady melu kraviny protože to je nultý výbrus a chce to první.Ale to si taky myslím že ne.protože když tam dám nové pístní kroužky do válce tak u zámků je max 1mm mezera.Ještě mě napadá předstih.Ale ten prostě at dám jak chcu tak žádná změna.Odtrh to samé.Už jsem opravdu tady bezradný.Poradte mi prosím. Děkuju moc a nezlobte se ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 18:14
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 1mm mezera to je moc... novy krouzek ma 0,2mm, pri 0,8mm se ma podle prirucky menit...
Datum: 30. srpna 2010 18:14
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 pokud to na neutrál a jedničku vytočíš dost vysoko, ucpanej vejfuk nebude, to by se projevovalo spíš ztrátou výkonu v otáčkách...
Datum: 30. srpna 2010 14:17
 jo díky moc všem.no první zkusím výfuk vyměit z jiného pincka který jede dobře.potom se teda ještě podívám na ten předstih . jestli nepomuže nic , asi udělám ten výbrus,jinka díky moc
Datum: 30. srpna 2010 14:07
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 1mm u zámků je aj dost...možná to bude chtít výbrus, ale skus to první s tým výfukem
Datum: 30. srpna 2010 13:41
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 tohle mi dělá vylítanej válec. Vůle 1mm v zámcích je už na hranici výměny, přes 1mm už je to zralé na výbrus. Jinak to ještě dělá chudá směs, děravej vejfuk nebo velkej předstih
Datum: 30. srpna 2010 13:36
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Měl jsem ten samý eror vyčisti nebo vypal výfuk a pohrej si s předstihem a seřid ho a bude to ok ale prvni se zamer na ten vyfuk
Datum: 30. srpna 2010 13:29
 čím může být způsobeno že když na mustangu zařadím trojku tak mi v tom začne hrozně rachotit a mlátit a trojka vyskočí.chvíli to táhne na tu trojku pak začnou rány a pak vyskočí.jinak jednčka a dvojka jedou nádherně.jsou to ložiska ? nebo stromeček ? to je asi na půlení že? díky mo c
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 13:12
 Můžou to dělat ložiska, i moc natáhlej řetěz, Špatný nebo povolený šroub na vrchu motoru k řadícímu automatu
Datum: 30. srpna 2010 13:12
 Prosím Vás Můžu přehodit z jednoho motoru válec na druhý ? jako mám mustanga a pincka.a jestli můžu předělat z mustanga válec s pístem a hlavou na pincka? i když je na pincku první výbrus a na mustangu nultý?jde to tak udělat? díky moc ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 23:43
 Fichtlar05: tak to už bude problém u tebe,normálně je to všechno shodné... Možná ji máš nějqak extrémně sníženou nebo nějaký majitel před tebou snížil válec jako mě a nevim k čemu to mělo byt dobré
Datum: 30. srpna 2010 23:43
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Musis mit pist i valec ve stejnem vybrusu a nevim jak vam ale mi na fichtlu s mustanga hlava nejde protoze mi do ni narazi pist..
Datum: 30. srpna 2010 13:52
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 můžeš, ale pouze jako komplet válec+píst+kroužky (za předpokladu že mají ojnice stejná oka)
Datum: 30. srpna 2010 13:30
Jméno: Honza
IP: uživatel10308
 Čau draci chěl jsem se zeptat musí se dělat u fichtla 20 technická??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 12:16
Jméno: lolek
IP: uživatel10072
 jj musi
Datum: 30. srpna 2010 12:16
Jméno: Honza
IP: uživatel10308
 Čau draci chtěl jsem se zeptat co mám udělat aby můj fichtl chytal na našlápnutí? Svíčku jsme dal novou, ale chytá jenom na roztrkování.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2010 17:07
 a co start segment a jestli start páka nezabíra tak ti praskla start pružina
Datum: 04. září 2010 17:07
Jméno: Honza
IP: uživatel10308
 Karburátor vyčistit a předstich seřídit jsem taky zkoušel teď sice chytá líp ale zase jenom na roztrkování.
Datum: 31. srpna 2010 9:01
 a segment je dobrej?
Datum: 30. srpna 2010 22:53
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Aha ty si dal novou svíčku  tak vyzkoušej to ostatni..
Datum: 30. srpna 2010 22:09
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Skus jinou svíčku, předstih odtrh a pošteluj karbec a bude to ok
Datum: 30. srpna 2010 19:48
Jméno: Honza
IP: uživatel10308
 Zatim dík
Datum: 30. srpna 2010 13:34
Jméno: Honza
IP: uživatel10308
 Startuje za tepla i za studena akorád že musim roztlačovat.
Datum: 30. srpna 2010 13:28
 jak píše fana... pořádně seštelovat předstih, odtrh a hlavně seřídit karbec.. aby se to neřechlastávalo a aby to dobře chytalo atd..
Datum: 30. srpna 2010 12:58
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Seštelovat předstih a odtrh nebo vyčistit karbec...
A startuje ti alespoň za tepla nebo za studena?
Datum: 30. srpna 2010 12:32
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdarec do ty čz 250 liju olej MOBIL extra 2t semi synthetic doporučil mi ho jeden borec co prodává díly na pincky 250,350 simsony.... řikal že je dobrej. Míchám 1:35 jehlu na 2 zářezu shora a svíčku mám brisk n15c. divný je ale to že ikdyž se mě tak zasírají svíčky nekouří to z výfuku jde jen malinko vydět kouř!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 11:31
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 bud rád..aspon se za tebou moc lidi neohlidne!
Datum: 30. srpna 2010 11:31
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdarci mam problem s mou jawou 555 normálně to jezdilo, ale ted jsem vydělal zapalko kvuli vyměně gufera a dal ho tam zpět a nejde to ve vysokých otáčkách a špatně to jede, i když mám odtrh i předstih seštelovanej... Záleží na tom jak je danej stator? Díky za každou radu ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 14:07
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Střílení do karbecu určite předstih pohraj si s nim máš ho moc maly ten předstih zřejmě.
Datum: 30. srpna 2010 14:07
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Nestřílý ale vynechává a občas střelí do karbu...a to gufero sem vyloupl šroubovákem...
I kdyby to bylo poznačené tak to nebude přesné, předstih a odtrh se nastavuje na destičce, až je stator upevněn...to není mustang..
Datum: 30. srpna 2010 12:31
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 No samozřejmě že záleží na poloze statoru když ho dáš více do leva máš velky předstih a do prava menší a startuje ti dobře a pri otáčkach ti stříli do vyfuku :??
Datum: 30. srpna 2010 11:29
 dam ti radu než si to zápalko sundal tak si si tam moch udelat risku aby si vedel v jaky poloze si mnel ,aby si nemusel predstich a odrtch nastavovat znova
Datum: 30. srpna 2010 11:14
Jméno: Sharker
IP: uživatel3429
 Honza: sundáš stator i rotor, pod ním máš gufero, které buď vydloubneš šroubovákem nebo do něj navrtáš samořeznej šroub do dřeva a vytáhneš.. Fana: rotor je na klice zajištěn kolíčkem, zkontroluj si jestli ho tam máš případně ho nahraď kouskem hřebíku
Datum: 30. srpna 2010 10:54
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 Sorry ze odbočuju od tématu, ale jak si vydělal to gufero bez toho aniž bys pulil motor, potrebuju taky vymenit gufero na strane zapalovani ale nechci pulit motor
Datum: 30. srpna 2010 10:33
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 ...někde sem slyšel že když se tím statorem nějak pootočí tak se to rozhodí a nejede to... nevíte o tom někdo něco?
Datum: 30. srpna 2010 10:08
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 čau draci mám Jawa50/05 bez SPZ aTP myslíte že kdybych koupil doklady na jawa 21 se štítkem SPZ a TP (propadlá STK) myslíte že by to šlo příhlásit na mojeho fichtla a nebyli by stím problémy třeba že by nesedělo číslo motoru atd prosím za rady skušenosti atd díky draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 10:56
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 šlo v pohodě, jen musíš s papírama zajít na DI nechat si za 50kč vymazat číslo motoru z TP
Datum: 30. srpna 2010 10:56
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 ja to tak přihlásil, mám 21ku, a doklady z 20ky jezdím s tím 10let, jenže pujde prodat nebo jen doklady.... a číslo motoru ,jen zažádej o výmaz v tech....musel jsem o to zažádat ,když mě klekl motor na mustangovy a dal novej...
Datum: 30. srpna 2010 9:43
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 čišlo motoru nieje podstatné dnes ale myslím že by to šlo v pohode prilásiť ako 21
Datum: 30. srpna 2010 9:31
Jméno: martin
IP: uživatel455
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/444167-jawa-50-stocena-klika.html
co na to říkáte???????????????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 19:38
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 MB  jestli je tota zavodni klika tak bych ji bral je o dost menší a dává se tam tzv.kotva ale mušíš do bloku navrtat díry aby držely tu kotvu a da tam srouby..
Datum: 30. srpna 2010 19:38
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 vypadá že byla zkoušena poněkuď dlouho
Datum: 30. srpna 2010 19:35
Jméno: martin
IP: uživatel455
 takže za 500kč nebrat jo???
Datum: 30. srpna 2010 13:20
 vypadá na srac** má to velmi zlé vypracovanie,,
Datum: 30. srpna 2010 12:11
Jméno: martin
IP: uživatel455
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/444167-jawa-50-stocena-klika.html
Datum: 30. srpna 2010 9:57
 čau, mám dotaz na vás - kdo ted nedavno přepisovali na uřade pionýra ješte s tím starym technicakem - s tou knižeckou. Ja jsem ted nejako slysel , ze prej pri prepisu vam tu knizecku seberou a vystavej novej technicák - ja o tu svou knizku nechci totiz prijít. Jo a ješte - tu malou spz vam nechali -kdyz jste to meli v ramci jednoho kraje - to jsem zas slysel ze ji berou taky kvuli tomu ze je mala- jakoby jsme mohli policajtum ujet na fichtlu aby si nestihli precist spz  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 13:47
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 pokud si chceš číslo i knížečku nechat, zajdi před přepisem na úřad postupně nejdřív kvůli ztrátě SPZ a pak kvůli ztrátě TP, vystaví ti obojí za menší poplatek nový, ale ty starý si můžeš nechat... Možná to jde udělat i přímo při přepisu, ale to nevim..
Datum: 30. srpna 2010 13:47
 starej techničák si nechal a dali malej a velkej novej,a teď po mě chtěli značku jenže jsem ju zapomněl doma ale řekl jsem že je přivařená a tak ji mám doma ale dali mi novou velkou krávu s jinímy čísly...
Datum: 30. srpna 2010 12:07
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 ted uz prej davaj malo pz ze prej jim to uz doslo ze takovy hovado vam ubere na rychlosti ze se pomalu ani nerozjedete takovy padlo tvl
Datum: 30. srpna 2010 10:02
Jméno: Jerry100
IP: uživatel9676
 Mě to všechno sebrali a dali mi novou spz a nový techničák
Datum: 30. srpna 2010 9:07
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 14:34
 Myslím že jo, nějaké takové se na kývačky dávaly.
Datum: 30. srpna 2010 14:34
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Nevíte něco o jízdě na pio 20 a 21 okolo cz viděl jsem je na začátku července a nikde nemůžu najít fotky z cesty
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 8:14
Jméno: jawa 20
IP: uživatel10228
 zdar fichtlari kdo by me vyrobil kolinko za rozumnou cenu pro karburator dell oto 21 pro jawu 20 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 10:32
Datum: 30. srpna 2010 10:32
 čus draci na fechtlovi mě potkala hoodně zajímavá věc.. jednou se mi stalo, že sem to trochu přehnal s poměrem oleje a šel jezdit..dal sem new svíčku.. pincek to v poho snášel...( trošku kouřil) ale asi po 10 kilometrech přestal jet, blbnul..vynechával... někdy vůbec nejel.. rejpal sem se s ním asi 3 hodiny, nakonec jsme zjistili, že stačí pouze vyměnit svíčku..byla tam brisk n17c.. na druhej den sem šel znovu jezdit s new svíčkou, brisk n15c... bohužel se stalo to co před tím.. ujel sem sotva 10 kilometrů a svíčka opět klekla.. úplně nová... nakonec sem se naštval a rubnul tam svíčku brisk n14c ( všechny byly nové), ale neúspěšně, dopadla jako ostatní brisky... to už sem byl opravdu vytočenej, vysral sem se na nějaký brisky, doma sem vyhrabal starou svíčku Pal Super 14-8-R, dal to do fechtla a....... jezdím prostě až do teď.. co je nějakých 150 kilometrů..  máte k tomuto nějaký vysvětlení? ps: celou dobu sem jezdil na ten samý poměr benzínu s olejem, a vlastně jedinnný co se furt měnilo byly svíčky..mě napadá jen jedna věc.. starý československý palky je nejlepší kvalita co seženeš.. a to je ta svíčka opravdu stará..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 18:11
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 měl sem podobný problém a od te dobi brisk nemohu ani vidět bud NGK nebo mam takovou hrozně starou už na ni neni ani napis je cela hnusna,nevypada to hezky ale jede to na ni za každe situace na drc,neni na starou kvalitu
Datum: 30. srpna 2010 18:11
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Nejlepší jsou Boshky....kdepak PAL, ty mě furt odcházely...
Datum: 30. srpna 2010 12:47
 Já sem měl v 555 PAL Super 14-K-7, pincek nejel, tak sem vyměnil svíčku. Nakonec nebyl problém ve svíčce, ale v karbecu. Dal jsem tam novou Brisk N15C, a ta tam zůstala taky asi těch 10-11 km. Pak už to nejelo, ani blaf. Hodil jsem tam tu starou Palku, a jezdím s ní doteď.
Datum: 29. srpna 2010 23:20
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 čau pulil sem motor 350/354 a při pulení se mi stalo že se mi stáhli setrváky u kliky k sobě takže mi skřípli ojnici a ta se nehejbala je to sice prasečina ale nakonec mi nezbylo nic jinýho než nahřát kliku vzít sekáž dát ho mezi setrváky a roztáhnout je abych vůbec kliku dostal z karterů teď je docela rozhozená zkoušel sem šuplerou měřit rozteč a místama se vzdálenost mezi setrvákama liší až o 2 mm a na jedný ojnici je malinko přidřený futro a ojnice má vůl nejlepší by bylo dát to na repas nebo sehnat novou kliku ale repas je moc drahej a nechce se mi do toho tolik vrážet jelikož je to motorka na pole a jinou kliku sem nenašel neměl by ste někdo radu jak to vycentrovat po domácku? myslel sem že bych vyměnil to futro pokusil se to vycentrovat a víc bych s tim nedělal děkuju za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 14:01
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 zašrouboval jsem je do bloku místo víka spojky a ta klika tam držela jak přibitá všechny šrouby jsem vyndal na ničem to nedrželo z druhý půlky karteru jsem to musel taky dostat timhle způsobem tam jsem šrouby zašrouboval místo zapalka a stalo se mi to samý
Datum: 30. srpna 2010 14:01
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Kam jsi ty šrouby zašrouboval, doufám, že ne do závitů v levém bloku nebo nezapomněl jsi vyndat některý šroub, kterými jsou sešroubované kartery? Když zašroubuješ upínací šrouby stahováku do pravého bloku a šroub stahováku tlačí na čep kliky, tak se přitahuje pravý karter a v žádném případě nemůžeš tlačit kliku směrem dovnitř, síla působí směrem ven. Nesmíš ovšem zapomenout vyndat všechny šrouby a bloky by se měly otvírat rovnoměrně, nesmí zůstat někde vzadu stažené. A ještě to chce před půlením vylisovat středící kolíky, stačí z jedné poloviny motoru.
Datum: 30. srpna 2010 12:14
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 pulil sem to tak že sem vzal pásovinu vyvrtal jsem do ní 2 díry protah sem tudy šrouby zašrouboval jsem je do karteru dal jsem to aby pásovina tlačila na hřídel kliky a utahoval jsem a tohle se mi stalo
Datum: 30. srpna 2010 0:12
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jak jsi to půlil, že se ti hnula klika? Budeš to muset poslat na repas, doma kliku nesrovnáš a z třipade už vůbec ne, je to velice náročné, i když seš na to vybaven, vyžaduje to velké zkušenosti a praxi. Případně se pokus sehnat jinou kliku nebo celý funkční motor.
Datum: 29. srpna 2010 23:32
 čau mám jawa 21 a když se rozjedu všecko je ok ale sotva dám plnej plyn tak přibližně za 10 vteřin začne vynechávat tak uberu plyn a zase jede dobře ale sotva dám zase plnej plyn tak začne zase vynechávat už fakt newim nevý někdo co stim muže být?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 11:15
Jméno: Sharker
IP: uživatel3429
 pokud to vypadá jako omezovač, co tě od určitejch otáček nepustí vejš (závislost na otáčkách motoru), bude to velkej odtrh, pokud to roztočíš ale pak začne vynechávat (závislost na otočení plynové rukojeti), nedotejká ti benzín, takže zvednout hladinu, když problém přetrvá tak pročistit palivovou soustavu od kohoutku nádrže až po ventil v plovákovce
Datum: 30. srpna 2010 11:15
 čus hele musíš to popsat víc podrobněji.. jestli to dělá jen ve velkejch otáčkách a při plném plynu nebo aj v malých čím víc to podrobněji popíšeš, tím to třeba ulehčíš lidem, co ti radí ... může bejt pravda, to co říkaj ostatní.. takže komplet vyčistit benzínovou sestavu.. když to nebude tím, tak je hodně velká pravděpodobnost, že je to velkým odtrhem.. todle mě dělal taky fechtl a byl to ten odtrh.. ( když nejedeš v moc vysokejch otáčkách tak se stačí kladívko vracet, ale jakmile se to dostane do otáček, kladívko se nestačí zavírat a motor vynechává..) nebo zkus mět za jízdy nohu na páčce sytiče na karbecu, aby tam tekl benzín.. když to pojede dobře, tak je 100% ve vině plovák..
Datum: 29. srpna 2010 22:55
 Mne to delalo taky a bylo to ze sem mnel bordel+vodu v nadrzi a kdyz sem to vycistil i striskama tak to zacalo delat znova a nepomohlo to tak sme skusili kouknout na zapalko a jiskrilo vymnenily kondik furt pak sme vymnenily kladivko a od y doby to je ok  asi bych zacal tim karbecem procistit a pak bych sjkusil to kladivko
Datum: 29. srpna 2010 22:43
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Neteče Ti málo benzínu do karburátoru? Nebo nemáš ucpaný trysky? Možná by bylo dobrý pročistit to od kohoutu až po karburátor.
Datum: 29. srpna 2010 22:37
|



|