Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 HOJ  sry vcera jsem se na to ptal.. ale kloudne jsme to neupresnil... chystam sse na cup.. a jelikoz je to docela drnak.. tak si chci prizvednout vejfuk cca o 35 stupnu nahoru.... ohnute bude pouze koleno.. a vejfuk bude origo... tak se chci zeptat.. jesi to bude mit vliv na jizdni vlastnosti fika? dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 21:15
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 sendarazice u kolina.. ale jeste to newim jiste
Datum: 31. srpna 2010 21:15
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 na jakej zavod jedeš?
Datum: 31. srpna 2010 21:00
 no nevim já v zatáčkách dřu stupačkama do země,ale mám ty s 20ky nemužu totiž sehnat kříž na 21..
Datum: 31. srpna 2010 19:39
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Včera jste psal jestli to zvedne výfuk...a jizdni vlastnosti budou urcite lepsi v zatáčkach ale bacha na nohy at neskončíte na popaleninovem centru..
Datum: 31. srpna 2010 19:30
Jméno: petroid
IP: uživatel10317
 Zdravím mám možnost koupit cz 175 po zesnulém majiteli psaná na veteránské značky.chci se zeptat jestliv tom není nějaký problém chtěl bych sní jezdit kazdý den do práce.další věc je že je to docel citlivá záležitost jelikož motorka je po otci mého kamaráda který nedávo zemřel a jeho odina prodává chatu kde motorka parkovalab tkže se jí potřebujou zbavit.Havně nechci aby tím byla nějak zatížená rodina kamaráa
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 21:14
 Nejdřív musí projít dědickým řízením, kde se určí kdo jí zdědí. Ten má pak právo s ní nakládat jak chce a tudíž ti ji může běžným způsobem prodat a přepsat..
Datum: 31. srpna 2010 21:14
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdar draci dneska se mi stala takova nemila vec prolitnul jsem na mustangovi kalužinu a zničeho nic nechce jit do otace normalne volnobeh drzi a i kdyz prodam tak to jde normalne a kdyz tam dam za 1 tak nejde vubec do otacek kdyz za jedna zatahnu trochu tak se to hnedka zacne dusit nevite cim by to mohlo byt poradte mi pls .... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 7:40
 jn nemo muzes mit mokry filtr
Datum: 14. září 2010 7:40
 Nemáš vodu v karbecu? mě se ejdnou stalo to že s rozžhaveným motorem jsem prolítl kaluží,praskla mi hlava a dělalo mi to to samý co tobě.
Datum: 31. srpna 2010 18:56
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Koukal jsi na svíčku myslím zvenku jestli na ní a ve fajfce nemáš a bordel a kvůli tomu přeskakuje vysoký i tam kde nemá i když to není vidět ?A nebo jestli třeba svíčka jak se na ni dostala voda - třeba nepraskla keramika.Skus dát jinou
Datum: 31. srpna 2010 18:39
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 čau draci chci se zeptat jak má očouzlej ten píst až k pístnímu čepu mám koupit novej píst čep? a dnes sem si všim že jeto očouzli trochu i ve válce a ještě něco když budu dekarbonizovat hlavu mám to očistit co nejvíc že protože chci pak mazat Olejem Shell Advance SX 2 T a chci se zeptat jestli karbonizuje a jestli rozpouští karbon díky za odpověd draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2010 15:28
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 To taky není všechno ve výuhlování ojnice ale v kvalitě uložení kliky a opotřebení čepů ale tímhle bych se vůbec nezabýval že to drobet podfukuje každej motor začne podfukovat dal bych nový kroužky. Osobně používam do mojí 05 olej M2T super nebo mogul TS a u benzínek když tam nevidím nic pořádnýho tak M2T a jede bez problémů
Datum: 01. září 2010 15:28
 na SX 2T mam najeto 5tkm a téměř nekarbonuje. Jen se mi na povrchu pístu vytvořil takovej hnědej povlak, kterej jde v pohodě odstranit i nehtem, nevim zda to přisuzovat oleji. Pokud je očouzenej píst, je chyba v úhlování ojnice, která není rovně, tudíž neni rovně ani píst a na jedné straně podfukuje. Nové kroužky to vyřeší jen krátkodobě.
Datum: 31. srpna 2010 21:19
 Ten Shell karbonuje.Sám jsem ho používal.Teď jsem přešel na Mogul TSF,je o hodně lepší
Datum: 31. srpna 2010 18:21
 Zdar, Dá se nějak opravit stržený závit na šteft v kartru na pionýru?-ten co drží válec a hlavu ( M6 ) Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 22:23
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Jo lepidlo bude lepší ale fakt se to da i silikonem zatím mi drží ale dlouho už nebude radši to udělej podle dachla nebo ostatnich  sorac za radu
Datum: 31. srpna 2010 22:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele vem si kulatinu M8 a po cca2cm jí stáhni na soustruhu na M6 a ty 2cm udělej závit M8 a na dtuhým konci M6 a pak převrtej karter na M8 a máš po starostech
Datum: 31. srpna 2010 21:29
 případně vyvrtat větší závit a vyvložkovat, je to levnější a jednodušší
Datum: 31. srpna 2010 21:20
Datum: 31. srpna 2010 18:31
Jméno: Fana23 ®
IP: uživatel10027
 A to je jaky? Musi byt to dvousložkové?
Datum: 31. srpna 2010 17:56
 Silikonem??? NA tohle lepidlo na závity.
Datum: 31. srpna 2010 17:45
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ano da přílepit silikonem,takhle sem to delal ja
Datum: 31. srpna 2010 17:27
Jméno: Mirek
IP: uživatel3298
 pomozte mi seká se mi plyn a vyskakuje jednička a trojka je to k hovnu s tím s enedá jezdit  díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2010 12:28
 A neseká se Ti ten plyn jen když dáváš plnej? Mě to dělala jehla, byla moc vysoko a občas vyskočila..
Datum: 01. září 2010 12:28
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Čus pořádne utahni šrouby radiciho automatu jestli nepomuže bohužel GO motoru.
Datum: 31. srpna 2010 19:40
Jméno: libor
IP: uživatel9923
 Jj ten plyn to bude asi soupatko a ty kvalty to bude v motoru ohla tycka co drzi ozubena kola takze pulit motor a nebo jeslti ti to nedela spojka ze uz jsou korky pryc a spojka treba prokluzuje a vyskakuji kvalty zkus oddelat ten levy kryt a podivat se na tu spojku nez rozpulis motor prece to da min prace ta spojka stejnak bys ji musel sundat kdyz bys chtel pulit.
Datum: 31. srpna 2010 17:17
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 No k tomu plynu, namaž bowden, zkontroluj šoupátko a ty kválty to bude asi automat řazení...t.j. rozpůlit motor
Datum: 31. srpna 2010 16:53
Jméno: Fogi
IP: uživatel10313
 Zdarec..minulý týden se mi stala podivna věc..jel sem po delsi rovince asi 70 a najednou jako bych vymack spojku,nebo vyskocil kvalt..Tak že zmacknu spojku a skusim zařadit a spojka tvrda jako šutr,prostě nešla zmáčknout a račickou sem mohl řadit jak chci a nic,jen sem slysel,jak tam skacou rychlosti,tak sem se na to podival a všiml jsem si ,že štelař spojky je uplne utahly,tak jsem ho povolil a vše ok a jel sem dal..rozjedu se,dam dvojku a uděla se přesne to same a když sem za jizdy ten štelař sledoval,utahl se celkem rychle..toto se opakovalo ješte jednou a pak to vzdal zavit v tom deklu..doma sem dal druhe viko ujedu 500m a zavit se strhne znovu..čim to muže byt ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2010 15:42
Jméno: Fogi
IP: uživatel10313
 Mam tam dve..zkousel sem i jednu a bez vysledku..když zmacknu spojku,tak v tom lupne(přeskoci stelař pres zavity) a spojka povolena
Datum: 01. září 2010 15:42
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 kamo esi si tam narval hromadu lozisek tak se ti to sekne a nefka spojka byt tebou sundam kryt spojky a celou spojku a vyndej ty loziska taky sem to musel delat..
Datum: 01. září 2010 10:38
 fogi: kuličky? má tam být jen jedna, mezi dlouhou a krátkou tyčkou
Datum: 31. srpna 2010 21:22
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Mě to taky dotahovalo šroubek a pak to prokluzovalo... Vytahl jsem tyčinky a kuličku, vše nabablal vazelinou a OK
Datum: 31. srpna 2010 16:23
Jméno: Fogi
IP: uživatel10313
 Kuličky tam mam..Dlouhá tyčka se toči volne a kratka nejde ven..Muže to byt ten problem ?
Datum: 31. srpna 2010 15:56
 otáčí se ti spojkový tyčky a ty ti dotahujou spojku  máš tam kuličku? možná se to tam zadřelo, taky se mi to stalo...
Datum: 31. srpna 2010 15:52
 Zdar draci,mám bouranou Jawu ČZ 350 354 a chci jí zozprodat na díly,ale nevím jak to mám udělat s odlášením-když to odhlasím tak to asi budou chtít doklad o eko.likvidaci?.Prosím poradte jak to mám udělat
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 18:04
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Přesně tak, prodej papíry...
Datum: 31. srpna 2010 18:04
Jméno: petan
IP: uživatel10220
 pokud to má platné papíry psané na tebe(přepsatelné) tak je prodej je škoda je rušit
Datum: 31. srpna 2010 16:46
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 čau draci tedka sem vyměnil karbec s 21 na 05 a startuje mi jen kdyz držím to tlačítko na cupovani a to same mi delalo na karbec s 05 v cem je eror protoze na 05 karbecu nejde nastavit hladina neni tam plišek.. ,? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2010 15:45
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Tento problem jsem vyřešil akorat tedka zas nevím co s tim..nastartuji pionyra celkem v poho 3 šlápnuti a jede ale jak prudce přidám plyn tak se to uplne začne dusit a chcípne to samé mi dělá když se chci rozjet...a jeste mi to streli do karbecu..ješte tohle potrebuji doladit nevite jak ,-??
Datum: 01. září 2010 15:45
 nebo ti nekde saje falesnej vzduch. jak se fichtl chova, kdyz nastartuje ?
Datum: 31. srpna 2010 19:38
 mas chudou smes kdyz nejde nastavit na plovakovce tak si pohraj se sroubkem volnobezny smesi
Datum: 31. srpna 2010 19:37
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Čau draci kolik by jste teda nabidli za 05 rv.1966 v pěkném stavu s linkama a revmacama pojizdnou akorat seštelovat a dalšíh ND např motor jawa 21 plechy blatniky elektriku do fichtla kostru od fichtla z vidlou ze simsona ktera byla na crossku s fichtla ??? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 19:36
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Oranžová a mám i červený plech a 3 oranžový SEŘÍZLÝ DO crossu
Datum: 31. srpna 2010 19:36
Jméno: kokomil
IP: uživatel10317
 jakou ma barvu
Datum: 31. srpna 2010 18:19
Jméno: Hudzo
IP: uživatel8591
 cf pls vysvetlete mi co znamená odladit karbrátor jakože jenom přehazuju velikosti trysek nebo co ?a jak můžu zvýšit hladinu v přeplavovce ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 14:35
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 je to v postate komplexni uprava karburatoru na danej "tip" motoru , kazdej fichtl je jinej a taky jinak slape , proto je potreba karburator odladit , dela se to pomoci trisek , soupete ...............
Datum: 31. srpna 2010 14:35
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Přihnutim plíšku nastavíš hladinu
Datum: 31. srpna 2010 14:31
Jméno: tomas
IP: uživatel9691
 zdar hosi muze mit vliv klikovka na startovani a na rozlaceni kdyz nehazi jiskru...diky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 19:09
 vymlety lozisko, nebo ohlej cep ma na prestih vliv, jestlize jde sejdrem vacka tak se meni odtrh a tim i predstih. jenom nechapu jak by se ohnul cep na zapalku to by si do toho musel riznout hroznym zpusobem
Datum: 31. srpna 2010 19:09
 To rozcentorvání nemá až takový vliv na předstih... To co máš ny mysli je spíš vymleté ložisko ve kterém má hřídel klikovky vůli a proste ta vačka šmajdá do stran
Datum: 31. srpna 2010 16:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a tak trošku to vliv mít může...když budeš mít kliku rozcentrovanou tak ti bude šmajdat celý magneto s vačkou a nepůjde ti seřídit předstih a nebo jen hodně špatně
Datum: 31. srpna 2010 15:58
 klikovka? Ta nemá s jiskrou nic společného a když ti to nehází jiskru tak ti to nechytne... nepochopil jsem tento dotaz
Datum: 31. srpna 2010 14:50
Jméno: pioner
IP: uživatel5056
 zdarec mám nový pist a pistní kroužky a když jawu 21 nastarkuju tak to jak kdyby zadlhavalo o kanalek,ale jak je jawa 21 zahřeje tak to neděla čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 16:16
 prej anal xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hele jestli tím análem myslíš kanál tak to je správně.. takže šipka má ukazovat dolů  jinak souhlasím se zajícem..
Datum: 31. srpna 2010 16:16
 myslis šipka ? a analem myslis vyfuk?vyjadruj se prosim normalne,pak ti hovno poradime protoze budem vedet kulovi z toho co pises.jo sipka ma byt na vyfuk.
Datum: 31. srpna 2010 14:21
Jméno: pioner
IP: uživatel5056
 na pistu byla takova šitka tak jesm dal pist a šitka ukazuje na anal.
Datum: 31. srpna 2010 14:12
 nemáš náhodou opačně píst?!?!
Datum: 31. srpna 2010 13:53
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 hoj prosímvás sekl se mi na pařízku startovací segment nejde mi našlapovat je nějaké jiné řešení než půlení motoru ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 16:19
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Já sem odšrouboval motor z rámu, že ho rozpůlím a když jsem ho gumovou paličkou poklepávál aby šel ven tak se mě to rozhejbalo
Datum: 31. srpna 2010 16:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak to roztlač popředu a pozadu jestli se nepohne...a pak zkus ještě tu celou hřídel se startovačkou povytáhnout ze strany a nějak s tím zahejbat
Datum: 31. srpna 2010 16:00
Jméno: Fogi
IP: uživatel10313
 Zdarec  tak jsem tyden ladil fichtla(upraveny 2K) a jak se zdálo,že je to OK tak jsem se jel projet a když vytočim 2jku,tak to chytne šponu a začne se ne dusit,ale prestane tahnout a otačky se nezvyšuji a pozoruji ze v hadičce se zacinaji dělat bublinky a celkem dost,tak sem si řek nevadi vyčistim kohoutek a bude po problemu,ale mylil sem se  kohoutek perfektně čisty a bublinky se dělaji pořát..Hladina v karbecu největši co šla.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2010 21:07
Jméno: Fogi
IP: uživatel10313
 Neni časovani sáni 69mm od vrchni hrany vložky moc ?
Datum: 01. září 2010 21:07
Jméno: Sharker_work
IP: uživatel3429
 a nemáš moc velkej odtrh? zkontrolovat a nastavit na 0,4mm v HÚ
Datum: 31. srpna 2010 13:30
 Tak zkus hladinu jak má být
Datum: 31. srpna 2010 12:29
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 čau draci mám píst zasranej od karbonu ale byl i očouzlej na boku až k pístnímu čepu myslíte že bude chtít vyměnit jen píst kroužky nebo bude potřeba výbrus výbrus se ještě na tá mé 05tce nedělal a mám najeto 16654 a taky toje 3 kroužkovej píst jsemn se trochu divil na tá moji Jawa 05 z 1965 a kámoš má i 3 kroužkovej na své 21 a tady na Fichtlkrámku je 2 kroužkovej píst originál tak mě ještě zajímá jakej je rozdíl mezi 2 a 3 kroužkovvím pístem jo a když se udělá výbrus musím koupil jen větší kroužky nebo i píst větší dík za odpoved draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 14:25
 vymen krouzky..pokud nejsou meneny celou dobu tech 16654 km tak z nich bude prouzek tenkej jako papir  kazdopadne to bude tahnout lip. mel sem mustanga co jezdil paradne,kamose sem si daval na dvojku zatim co on jel na tri a myslel sem si ze lip to jet nemuze...dal sem novy krouzky a fichtl mel paradni odpich..
Datum: 31. srpna 2010 14:25
 S tím očouzeným pístem je to normální ne? Vždyt když se udělá výbrus tak to moc netěsní dokud se to nezajede a profukuje to mezi kroužkama a válcem a po zajetí tam taky určitě něco profoukne vzdyt ty kroužky netěsní uplně 100%ně ikdyby to bylo v sebenejlepším stavu ne? Pokud se pletu tak mě opravte
Datum: 31. srpna 2010 12:25
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 jde oto jestli je ocouzenej z boku spatnym zajizdenim drive, nebo az tetka. Vybehanej valec zjistis jednoduse netahato, a u hlavy kde nebehaj krouzky cca 3mm je schudek tak jestli je velkej tak je to na vybrus pokud je nepatrnej ze prstem neni moc cejtit tak bud novy krouzky nebo je to ok, musel by ses podivat na krouzky jak jsou slaby v zamkach jestli nejsou spicaty jako jehla
Datum: 31. srpna 2010 11:25
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 v motoru nic neklepe
Datum: 31. srpna 2010 11:10
 hele taky sem měl u babetty z boku očouzenej píst... myslím že stačí vymněnit pístní kroužky... hele když máš motor nastartovanej , trochu to potůruj a řekni jestli ti tam něco klepe? jestli jo tak to chce kroužky nebo opravdu ten výbrus.. počky si na názory druhých..
Datum: 31. srpna 2010 11:05
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 14:56
 Já jezdím na pinckovi do školy každý den i v zimě aj když je pul metra snihu  ale děsímě opět ta hrozná představa že budu jezdit navlečený jak eskimák,3 mikiny,bundu,lyžařské gatě  hrůza no at žije léto.
Datum: 31. srpna 2010 14:56
 velfobin je takovej přípravek, kterej v zimě zamezí odpařování vody z benzínu a tím pádem zamezí zamrznutí toho co máš v nádrži
Datum: 31. srpna 2010 13:56
 tak to u me nastesti nehrozi ja uz mam na zimu praci a budu rad kdyz to stihnu  jinak dobry video
Datum: 31. srpna 2010 12:41
  brutus video xD
Datum: 31. srpna 2010 12:09
 aha díky
Datum: 31. srpna 2010 11:55
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 velfobin stahuje vodu nebo tak něco
Datum: 31. srpna 2010 11:22
 mazec video  a co je to ten velfobin ?
Datum: 31. srpna 2010 11:17
Datum: 31. srpna 2010 11:07
Jméno: petr
IP: uživatel9410
 Zdravím mám malej problém když na sví 21 zařadím dvojku začne se mi to hrozně hltit benzinem a jak zpomalím tak to chcipne.Jehla je usazená dobře.
Předem diky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 14:17
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Tady je eror v karbecu nastav hladinu a vyčisti trysky a kolinko karbece
Datum: 31. srpna 2010 14:17
 asi máš velkou hladinu bo tak něco
Datum: 31. srpna 2010 12:09
Jméno: petr
IP: uživatel9410
 prostě jak zpomalím tak se to začne hltit a chcipne to (vetšinou na 2)
Datum: 31. srpna 2010 11:14
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Hltí se to benzinem nebo to nemá sílu a když dáš dva tak se to udusí?
Datum: 31. srpna 2010 10:56
 tak ti tam banzín neteče tak jak má vyčisti karbec sešteluj předstih a zkontroluj jestli ti teče benzín do komory může to být někde přicpaný a už to nejede
Datum: 31. srpna 2010 10:53
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Vyčisti karbec...
Datum: 31. srpna 2010 10:46
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdar draci, tak sem rozdělal ten motor co mi nechtěl táhnou... A kroužku v pístu lícou, zámky zhoblované a z jedné strany je píst černý (opálený).
Je to příčina toho špatného tahu? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 11:04
 nn to nechci,budu ho potrebovat,mam 2 ale musim z nich udelat jeden..
Datum: 31. srpna 2010 11:04
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Nechceš ten motor prodat?
Datum: 31. srpna 2010 10:47
 me vypad uplne..udelal sem to tak,ze sem dirku upravil a natlouk do ni hrebik (odriznul sem kus a ten jsem tam zatlouk a malym pilnickem doupravil) ale nevydrzi to vecne,hrebik to nevydrzi..ja to delal jen prechodne kdyz sem nemel na novej pist,ten motor mi ted lezi v dilne..
Datum: 31. srpna 2010 10:39
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdáse mi že ty zámky jsou KO budu muset měnit píst?
Datum: 31. srpna 2010 10:35
 pokud mas fakt moc vylitany krouzky,je to i tim (podobne jako kdyby si mel hodne vylitany valec) kazdopadne kdyz vymenis krouzky,potahne to znacne lip. (vlastni zkusenost,po vymene krouzku se chtel stavet na zadek)
Datum: 31. srpna 2010 10:25
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 No možna je to těma zhoblovanyma zamkama a neni opálený moc, jeno v jednom místě směrem k pístnímu čepu...
Datum: 31. srpna 2010 10:02
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 opálený píst značí buď hodně vylítanej válec nebo špatně vyúhlovanou ojnici
Datum: 31. srpna 2010 9:55
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 čau draci tak jsem včera rozpulil motor u mé Jawy 05 hlava zasraná a píst taky byl očouzlej až k pístnimu čepu chci měnit píst kroužky a říkám si mám to jen oškrabat kámoš říkal že by rači koupil novej ten pístní čep tak nevím a taky jsem říkal že vyměním gufera ale vypadaj celkem v poho tak chci vědět jestli bych to měl vyměnit nebo ne? a mám najeto na té 05ce 16625 tak mě ještě zajíma jestli bude potřeba výbrus výbrus se na tom ještě nikdy nedělal díky za odpověd draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 10:27
 olej u startpaky kape snad u kazdyho fichtla,je tam O krouzek,ja ho vymenil a za mesic to kapalo zase takze to neresim a stavim fichtla spis na levy bok.Pokud to mas rozpuleny tak 100% vymen alespon gufera,kdyz ne loziska.vyplati se ti to a budes vedet,ze to mas za sebou a nebudes to muset delat za pul roku,az ti odejdou.Koupil bych i novej pistni cep,dyt to neni zase o tolik vic,stoji asi 50 korun?
Datum: 31. srpna 2010 10:27
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 jo všim sem si taky že chvilama kape olej u start páky
Datum: 31. srpna 2010 9:35
|



|