slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel19787    
Zdravím, potřebuju radu, jaký se mají pořídit kola na jednosíce/ pařeza 555, ma totálně shnily kola, tak shanim nový.. Potřeboval bych to řešit asi přes e-mail, páč bych potřeboval poradit podle fotky, já se v těch typech nevyznám.. díky za ochotu a radu.. Mara odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2023 19:06
 
 
 
 
Jméno: Krtina      IP: uživatel19788    
Koupit ráfky 1.5*16 Babeta a vyplest s českými spicena zinek 3.5 nebo to dát někomu kdo se tím zabývá např ravocb to osobně nechávám vypletat a výborná zkušenost
 
 
Datum: 03. prosince 2023 19:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha 555 ma identicke stredy kol,, ktery na sobe mají hliníkové pokličky,, pokud to chces zachovat,tak musis pouzit sve stredy a vyplat je do novych ráfku,, ty se daji vcetne dratu splasit ve fichtlkrameku , pokud chces usetrit cas,tak se daji koupit kompletni kola PIo co jse tu prodavaji ale to pak uz nebude orig, lebo to nebude mit hlinikove poklice
 
 
Datum: 29. listopadu 2023 6:11
 
 
 
 
Jméno: Rencek      E-mail:      IP: uživatel19733    
Zdarec, Rád bych vybavil Babettu 210 blinkry. Expert z Motokrámu mě od tohoto zrazuje. Má někdo zkušenosti na co se připravit oblasti elektroinstalace? Případně co je třeba kromě blikaček dokoupit? Dík za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2021 7:51
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 20. října 2021 7:51
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuh draci,, odbornik na blinkry tu pospisil.bowling@seznam.cz on si je delal a je spokojeny, jen to potrebuji ty ok civky o jsou v kramku, stredas smerevek na babetu, pac nejdriv blika jedne blinkr a pak druh, neblikaji soucasne,, kvuli spotrebe,,, a pak stabilizator a maka to gut
 
 
Datum: 20. října 2021 7:51
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel19728    
nemá náhodou babeta magnetovej alternátor a pouští střídavej proud přímo do reflektoru bez usměrňovače? To by se pravděpodobně musel použít usměrňovač, stabilizátor, baterie s dobíjením, přerušovač a blinkry? Řešilo se to na fichtly, třeba někdo dodá zkušenosti.
 
 
Datum: 18. října 2021 21:33
 
 
 
 
Jméno: Fichtlos      IP: uživatel19734    
Tak namontovat blinkry dár přepínač a někam přerušovač natahnout přívod z cívek světel a potom roztahat dráty a zpřipojovat to nevím jak zásadní to bude mít přínos to snad jen do center ucpaných měst že by se líp přejíždělo z pruhů jinak je to bezpředmětný podle mě dělat z toho blinkrpaskvil
 
 
Datum: 18. října 2021 16:22
 
 
 
 
Jméno: Robert      E-mail:      IP: uživatel19575    
Dobrý den, mám takový problém na babetě 210. Když jedu po rovině nebo skopce na maximální rychlost po chvíli mi začne z ničeho nic babeta zpomalovat až pod určitou rychlost asi 35 km/h a potom se zas rozjede a chvilku jede na maximální rychlost a pak se to opakuje, když jedu do kopce tak mi to nedělá. Neví někdo čím to může být? Nevím do jaké kategorie to zařadit tak to zatím dávám to Elektriky jestli někdo myslí, že to je problém s něčím jiným napište. Předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2019 11:34
 
 
 
 
Jméno: LB      IP: uživatel10827    
Mně to bába dělala, když sála falešnej vzduch, a taky když začal blbnout tyristor. Svyho času jsem sebou vozil jeden novej jako náhradu.
 
 
Datum: 08. června 2019 11:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou tu kolektivni nadcenci babett a meli by zajem si zazavodit na scela ojedinelem zavode babett na 12 hodin ? jednak mam nejake lupeny zadaco a hlavne startovne zadaco,,ja sem mimo a tak jen pro fandy a hlavne pro zakazniky fichtlkramku .-) http://www.fichtlkramek.cz/reklamni_banner odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2018 18:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Divoka karta je dana,, profi zavodnikovy,ktery bude hajeit barvy fichtlkrameku na Jaweta SPORT a musim rict ze jim pekne zatopi babetakum,,bude to maso .-)
 
 
Datum: 26. června 2018 18:34
 
 
 
 
Jméno: Robert Mališ      E-mail:      IP: uživatel19393    
zdravím babeťáky, chtěl bych se zeptat. Nalil jsem do babety 210 Vervu 100, abych ji po zimě dal něco lepšího. Poměr namíchání s olejem jsem dal 1:50 podle návodu na oleji. Pak jsem udělal první jízdu a po cca 10 km mi začala babeta z ničeho nic zpomalovat až se úplně zastavila, když jsem ji chtěl znovu rozšlapat tak jakoby měla zaseklé zadní kolo pak vždycky udělalo zadní kolo půl otačky a znovu se zaseklo. Nevíte prosím co s tím je? Děkuji za všechny rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2018 8:34
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Jehla v karburátoru se myslí, posunout výš - pojistku dát na spodnější zářez. Já osobně nevěřím zahradním olejům, často se zmiňuje jejich možná rychlá degradace po namíchání s benzínem, protože eko bio green... Motorka není sekačka, používají se jiné otáčky, zatížení a asi by měl i vydržet poněkud víc než ten zahradní. Navíc proč používat zahradní olej, když motocyklových 2T olejů je ohromný výběr...
 
 
Datum: 18. dubna 2018 8:34
 
 
 
 
Jméno: Robert Mališ      E-mail:      IP: uživatel19400    
S jakou jehlou myslíš?
 
 
Datum: 15. dubna 2018 16:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19401    
PRVNÍ DVĚ NÁDRŽE BYCH DÁVAL POMĚR 1:25 AŽ 1:30 ,pak klasika 1:40-1:50 jen s jehlou nahoře dokud to nebude zajetý.
 
 
Datum: 15. dubna 2018 16:03
 
 
 
 
Jméno: Robert Mališ      E-mail:      IP: uživatel19400    
Jo je to olej do zahradní techniky, ale jak jsem říkal míchal jsem to tak 3 roky s tímhle olejem a vždycky bez problémů i jsem to protřepal před nalíváním do nádrže. Jako asi jsem se nesekl, protože mám na to upravenou odměrku na můj 5 litrový kanystr. Tak nevím v čem nastal ten problém. Když už se o tom bavíme chci se zeptat, když budu mít ten válec po výbrusu slyšel jsem, že se to má mazat o dost více než se válec zajede. Je to tak? Jestli jo tak v jakém poměru přibližně?
 
 
Datum: 15. dubna 2018 11:04
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19399    
Vervou to rozhodně není, je to jen lepší benzín s vyšším oktanovým číslem, nejspíše bez biosložky. Klidně ses mohl seknout s poměrem oleje při míchání. Nepoužíváš olej do zahradní techniky?
 
 
Datum: 15. dubna 2018 10:05
 
 
 
 
Jméno: Robert Mališ      E-mail:      IP: uživatel19398    
Jo je mi to jasné, že jsem udělal chybu v poměru, ale 1:50 už jezdím minimálně 3 roky ne-li více, ale s normálním benzínem Natural 95, ale teď jsem chtěl babetce dát něco lepšího jednu nádrž po zimě a natankoval jsem tam tu Vervu 100 a to byla asi ta chyba, že jsem tam měl dát více toho oleje, když je to kvalitnější benzín.
 
 
Datum: 14. dubna 2018 23:37
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel19397    
Bakoun...............hezky jsi to napsal......myslíš že to pochopí??,,moc děkovat nebude...
 
 
Datum: 14. dubna 2018 22:42
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Jinak trošku mimo, ale návodem na oleji se neřiď, důležitý je návod ke stroji. Příklad: jeden nejmenovaný olej má na sobě napsáno mazání až v poměru 1:100. Zkus se tím řídit a nalej to Péráka na bronzu. Moc děkovat nebude.
 
 
Datum: 14. dubna 2018 5:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19396    
Napřed sundej válec a uvidíš. Někdy to nejde (když se třeba vzpříčí jehla v kanálu). Musíš si poradit. Motor půlit budeš,pokud je vysypaná klika.
 
 
Datum: 13. dubna 2018 6:27
 
 
 
 
Jméno: Robert Mališ      E-mail:      IP: uživatel19395    
Jo šlapat jde těch 10 km co jsem ujel jsem šlápal zpět to jde v pohodě. Kolo je v pořádku řetěz asi taky takže se bojím že to bude v motoru. Ne nic jsem neslyšel cinknout nebo něco takového ale 100 % to nevím. Jen to prudce vzpomalilo a pak se seklo zadní kolo a ted když mam zaply pastorek tak s ní ani nepohnu je to tvrdé jak beton. Musíš rozpulil motor? Kdyby byl zadržený píst tak půjde vůbec vysunout když si bude dělat vybrus?
 
 
Datum: 12. dubna 2018 21:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19394    
A když vycvakneš pastorek na šlapání (tím odpojíš motor) tak se babeta pohybuje a nezasekává se? Zjisti jestli je to v motoru a nebo v řetězu či kolu a máš to. Motor rozebrat je razdva (jen mít stahovák bubnu).... nechci to přivolávat,ale klidně muže bejt raflej píst ve válci,mohla vyskočit jehla... necinkalo to? divné zvuky před smrtí?
 
 
Datum: 12. dubna 2018 16:49
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19219    
zdar mam otazku na pioniery 50/21 je kostra plus ci minus kvoli ziarovke??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2017 21:17
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19011    
Oskar 2: Ozývám se!:-) Někde jsem se seknul?
 
 
Datum: 24. září 2017 21:17
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19241    
dakujem vsetkym za cas a ochotu vyriesil som to kupou led 6-80v ba20d 800lm na aliexpress svieti neodpalilo ju a nemusel som nic riesit len som ju tam prcol uvidim kolko vydrzi a ak nie budem to muset urobit dik moc
 
 
Datum: 24. září 2017 19:38
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.!      IP: uživatel14145    
Ahoj Michale! Esli nesceš poslechnút Standu, tak se k ničemu rozumnýmu nedopracuješ!!! Nebo enom čirú náhodú a potom budeš zasej šířit dál rúzný a jiný informace!!! Eletrika pozná blbca!!! Temu věř a né enom Ty, ale aj fšecí ostatní, keří si myslijú, že Oskar 2. zasej rozumuje! Eletrika se nedá oblbnút aj gdyby ses po....! Gdyš dáš na plast, záleží jak je silnej a jakú má izolační pevnost. Třeba aj 22000 Voltú, to sú ty dráty kerý vysijú na stožátech, kerý vedú eletriku do dědiny nebo aj do města tak se nic nestane, natoš aby Ti svítila Ledka napájená z generátoru keří temu říkajú dynamo, bár aj tam dáš diody nebo neco inýho!!!! Rači si najdi aj nejakýho malýho kluka kerej se hraje s eletrikú, ten Ti asik víc poradí než si sám schopej dat dohromady. A věř mě, že to s Tebú myslím moc dobře!!!!! Esli né, toš tadyk řekni, buď to dáme dohomady přes meil nedo máš smolu!!!!! Toš tak. Oskar 2.! Ahoj. P.S. Ani s nekerýma Jirkovýma informacema nesúhlasím! Ale má tam dost holejch skutečností. Esli sce, nech se tu ozve. Možem to probrat a aj asik vyřešit k úplnej spokojenost fšeckých a aj Chonga! Ešče jednú ahoj Oskar 2.!
 
 
Datum: 23. září 2017 23:11
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19251    
To netuším, mělo by to být někde označené. Ale spíš bych dal mínus na plast a plus na vývody.
 
 
Datum: 23. září 2017 17:51
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19241    
jirka-- co ten obmedzovac?pouzijem led takze +je plast ledky a dva vyvody zospodu su - ????
 
 
Datum: 23. září 2017 17:36
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19011    
Z cívky připojíš oba vývody na svorky ~ usm. můstku, mezi +- připojíš kondenzátor. U žárovky jsou všechny vývody připojené na vlákno. Svorku - připoj na plášť žárovky, resp. u dvouvláknové žárovky na svorku společnou pro obě vlákna.
 
 
Datum: 23. září 2017 0:49
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19241    
ok takze na jednu sv cievku napojim oba vyvody z cievky kostra +vyvod na usmernovaci mostik /mam 25A/na striedave jedno ako zato na + a - elektroliticky kond.mam2200uf 25v zato na - obmedzovac /na 6v led/ 6 voltovy ,+ je kostra ziarovky a - je vlakno ziarovky,,, moze to tak byt chapem to spravne dakujem vam za vsetky rady
 
 
Datum: 22. září 2017 17:53
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Praktických zkušeností nemám, takže rady bez záruky a na vlastní nebezpečí. Schéma nemám, u Pajky a nejen tam je inspirace dost... Kondenzátor co největší, obecně se doporučují desítky mF/35V. Sesa tu má třebas tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kondenzator_aev_0403.html . Pro 12V LEDku jedině 12V "ořezávač" z Babetty. Jinak pozor na elektrolytický kondík - přepětí a hlavně přepólování ponese dosti nelibě, umí i bouchnout, tak bacha na oči. Ještě je varianta použít malou baterku gelovku a řešit to nezávisle na palubním napětí. Na pole to bude stačit, jen se nesmí zapomenout na nabíjení...
 
 
Datum: 19. září 2017 12:04
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19241    
takze usmernovaci mostik zato na +,- napojit kondenzator elektroliticky /asi aky???a nato by mohol ist babetacky 6v regulator?nemate nejaku schemu
 
 
Datum: 18. září 2017 20:37
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19011    
oprava: Graetzův můstek...
 
 
Datum: 15. září 2017 0:09
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19011    
Najdi si na netu, jak vypadá tzv. Greatzův můstek. Je to zapojení 4 diod jako dvoucestný usměrňovač. Má celkem 4 svorky - dvě střídavé, jednu + a jednu -. Na střídavé svorky připojíš vývody ze světelné cívky, jedno který vývod kam, jen nikde to nesmíš mít nikde spojené na kostru! V tomto případě kostra není mínus! A pak máš usměrněné napájení na svorkách + a -. Jenže prakticky průběh vypadá jako funkce sinus, akorát část pod X-osou je otočena nahoru. Takže napětí je stejnosměrné, ale rozhodně ne stabilizované. Hodnota napětí skáče od 0V do xxV a je závislá na tom, kolik aktuálně cívka dává - tj. podle otáček a podle aktuálního odběru, viz odkaz dole. Ideálně potřebuješ, aby napětí bylo konstantní. Toho lze dosáhnout připojením baterie nebo elektrolytického kondenzátoru s obrovskou kapacitou. Ale ať máš baterii nebo kondík, potřebuješ "regulátor", který nepustí napětí nad určitou úroveň, abys nepoškodil baterii nebo připojené zařízení - v tvém případě LEDku. Zároveň musíš umět odpojovat baterii v okamžiku, kdy zapalování nejede, abys ji nevybíjel do cívky. Spousta zapojení je např. na http://www.jawa-50.cz, jak dole zmiňoval Standa. Buď si postav něco podle zmiňovanách schémat nebo tam nech klasickou žárovku. Tuším, že čekáš radu ve smyslu připoj tuhle černou krabičku za dvě kila tuhle a hotovo, ale tak jednoduše to prostě nepůjde...
 
 
Datum: 14. září 2017 21:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19242    
Doporučuji prostudovat Chongovy návody na webu jawa-50.cz je to tam fakt podrobně popsáno. Co jsem postřehl,tak jako mínus se bere odletovanej spodní drát z vinutí cívky a jako plus ten na vývodu,to se obojí prožene usměrňovačem a minus se ukostří až za nim. Plus je jasnej. U tebe by stačilo usměrnit jednu malou světelnou cívku pro zadní světlo (asi 5W) ačkoliv je to v globálu kravina zabejvat se jednou cívkou. Furt nevim jak to zregulovat a nebo "zatratit" ty přebytečný watty. Stabík z báby je na střídavej. Sežeň i rego. Pak by ti to konečně třeba přestalo pálit tu vysněnou LED žárovku. Od začátku je to stejně absurdní story jak před lety chtěl borec upravovat válec podle trysky...
 
 
Datum: 14. září 2017 21:24
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19241    
no ok ale ako napojit usmernovaci mostik hm kedze je tam plus minus???
 
 
Datum: 14. září 2017 19:35
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19011    
Pionýr nemá stejnosměrnou napájecí síť, ale střídavou. Takže plus ani mínus se nekoná, obdobně jako v zásuvce 230V. http://www.jawamania.info/poradna/detail.cz.aspx?questionid=60614
 
 
Datum: 13. září 2017 21:57
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19240    
led
 
 
Datum: 13. září 2017 18:44
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
A jedná se o obyčejnou žárovku nebo LED žárovku?:-D
 
 
Datum: 13. září 2017 8:55
 
 
 
 
Jméno: nehaska      E-mail:      IP: uživatel19228    
Ahoj. Mám babetu 210. Po rovince, do kopce jede bez problémů. Ale, když jedu z kopce dolů, babeta začne škubat, nepřidám plyn, cuká, ale nechcípne. Občas se chytne, pak to samé. Vjede ale na rovinu a jede jak ďas. Prosím poraďte. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2017 9:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19232    
Ahoj. Dělal jsem sousedovi babetu. Při odzkoušení jsem ji párkrát plně otevřel i z kopce a stalo se mi to,že jsem v plnym kotli zkusil pustit plyn a zase přidat a motor najednou jakoby "zdechnul" ale jakmile babeta trochu zpomalila tak se zase chytil a letěl. Před opravou to nedělal,byl v tak zuboženym stavu,že babeta jela 40 když se rozjela a přeřadila ,někdy nejela vůbec. Po menší GO a seřízení jsem i pokrátil koleno a babeta začla jet fakt dost slušně. Z kopce šla přes tachometrových 60km/h,ale pak se takle úmyslně a nebo neúmyslně zahltila-odstavila. Vadu jsem nikde nenašel. Ptal jsem se kámoše,co babety má již nějaký ten pátek a ten mi řek,že je to normální.... že si s tim nemam lámat hlavu .... do cca 55km/h to bylo ok ... trochu si myslím,jestli za to nemuže ten miniaturní origo karbec ... pokud vysloveně škube,tak asi nedotéká palivo...
 
 
Datum: 31. srpna 2017 9:26
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel15063    
Zdarec, potřebuju radu už jsem bezradnej, babeta dlouho nejela, vyměnil jsem tyristor, cívku, gufera, vyčistil karbec, svíčka nová, koleno výfuku vyčištěné, babeta normálně běží na volnoběh, ale jakmile přidám plyn a chci se rozjet začne se dusit a za boha nejde do otáček, když na ní sedím a chci se rozjet, laboroval jsem i s bohatostí a žádná změna. Setkal se s tím už někdo? Mě došli nápady už. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2017 21:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19105    
To s tim benzinem mohu potvrdit. Vyměněná půlka střev motoru (což bylo potřeba),poopravená eletrika a ať sem dělal cokoliv,tak to nejelo... vylil jsem benzin,nalil novej a vše cajk... paradox je,že během odzkoušení babety mi došel benzín a žádnej jinej jsem neměl,tak jsem ho tam hrcnul zpátky a normálně to na něj zas jezdilo :-D spojky to je materiál. Nový rozšlapovky pro mě byly bez úpravy nepoužitelný a po úpravě jsem je pak stejně ještě dvakrát předělal... když začlo vše fungovat na 100% tak byly slabý jak papír... rozběhový kupodivu ani nezlobily... u řadících jsem musel zaoblit nějaký ostrý vymlácený hrany na unašeči... jinak totálně primitivní motor ;-)
 
 
Datum: 28. dubna 2017 21:27
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
A stačí se ti to než se rozeběhnou dostat do provozních otáček? pokud ne musíš si s tím pohrát, je to někdy laborace. Jednou jsem s tím blbnul tak dlouho, že zabralo až odlehčení paken odvrtáním. Začaly spínat později a fungovalo to super. Ještě na co je to háklivý je starý benzín. Soused jednou Babettu pomalu rozkopal vsteky a přitom stačilo nalít čerstvý benzín. :-D
 
 
Datum: 28. dubna 2017 10:00
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel11009    
No právěže, starý zabíraj od určitých otáček ale nový okamžitě s rozběhem mopedu. což nesmí.
 
 
Datum: 27. dubna 2017 20:01
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Tam jde o to, že musí zabrat až v určitých otáčkách, pokud zabírají téměř od volnoběhu tak to nikdy nerozjedeš.
 
 
Datum: 27. dubna 2017 16:11
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel19102    
To jde na stojanku, pakny jsem koupil, ale ani se nerozpoji, tzv pořád berou, tak jsem tam bouchl zas ty stary, který jsou úplně stejný jak nový, ale vypnou na volnoběh
 
 
Datum: 27. dubna 2017 15:54
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Zkus jí roztočit na stojánku aby si měl kolo ve vzduchu.... pokud to poběží tak hledej v rozběhových paknách. Jinak karbec. Je tam všechno tak titěrné, že kolikrát ani ultrazvuk na poprvé nezabere.
 
 
Datum: 27. dubna 2017 13:52
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel19101    
Karbec čistý jak slovo boží. Pro jistotu jsem udělal vybrus je hodne vylitana a vyfuk ještě udělám.
 
 
Datum: 26. dubna 2017 21:04
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel19099    
přesně jak bych to psal já,ten samej problém a nakonec ucpanej výfuk....tak jsem ho vypálil a lítá
 
 
Datum: 26. dubna 2017 20:39
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Podívej se znovu na karburátor. Vyšroubuj trysku volnoběhu a vyčisti dírku na spodu té komůrky .Odtud jde kanálek ke šroubku štelování přídavného vzduchu a taktéž kanálek ,který ústí pod kryt vzduchového sání. To musí být průchozí.
 
 
Datum: 19. dubna 2017 10:50
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel19084    
Ahoj SESO prosímte ta hřídel předlohy úplná na Babetu 210 je jaká výroba za tu cenu? Nechce se mi rozjet Babeta jen se vytočí motor. Opravny sadě moc nevěřím .... Ty válečky jsou kvalitní výroby nebo nějaký blato? Dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2017 7:37
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud se prodava taiwan a nebo sr kvalita, obe dve jsou opravdu kvalitni,,valecky jsou made in sr,, od toho kdo dela volnobezky
 
 
Datum: 14. dubna 2017 7:37
 
 
 
 
Jméno: radim_cz      IP: uživatel19057    
Zdravím, chtěl bych se zeptat čím by to mohlo být, že babetta 210 nevyřazuje (pořád se otáčí zadní kola i na ten nejnižší volnoběh). Babettu nejde ani tlačit protože zadní kolo je pořád v záběru. Spojky jsou nové a jsou správně složené. Dvojku to řadí úplně bez problému. Rozběhové spojky jsem i zkoušel zbrousit, vale pořád je to stejné. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2017 14:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19058    
Nedávno jsme tu toto téma měli. Tohle by měla dělat ta samosvorná volnoběžka dvojky. Ale ta dělá jen to,že je stále zařazená dvojka. Pokud je zadní kolo v záběru i když běží motor na volnoběh a nebo je chcíplej tak za to mužou ty dvě vnější rozšlapový pakny. Je potřeba probrousit do kulata ten hliník zevnitř aby byly blíž k bubnu,funglovky tam maj takovej nálitek kterej způsobuje že nejsou úplně zatažený a škrtaj o buben při volnoběhu a babeta pak tzv "cuká" ... tobě asi rovnou jede... dost lidí to mylně řeší opilováním plochy paken... kdyby byla chyba v jedničkovejch rozběhovejch 3 paknách tak jedině že by se sekali a nebo byly křivý kolíky. Za 90% problémů s rozběhem a řazením babety totiž nemužou spojky,ale sto věcí okolo :-D
 
 
Datum: 23. března 2017 14:21
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel18859    
zdar draci potřebuju poradit babeta 210 nejede když vyčistim karbec jede v pohode ale po tydnu stani zas nejede nadrž vyčištena .zkusil sem tam dat delorto a když nastartuju tak ma vysoke otačky i když šroub volnobehu uplne vyšroubuju ˇco stim neni tu nekdo pobliž Ostravy kdo by to spravil .dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2016 22:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel18805    
Dle vysokých otáček na volnoběh soudím , že ti někde přisává falešný vzduch.Zkontroloval bych těsnění u kolínka karbce a potom gufeta.Když ani to nepomůže , potom bude netěsnost někde mezi blokama, ale to je méně pravděpodobné.
 
 
Datum: 26. prosince 2016 22:57
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jaký dáváš olej do benzínu a v jakém poměru ? Při delší odstávce ten olej zalepí trysku. Před odstávkou zavři přívod paliva a nech motor běžet, dokud motor sám nezhasne.
 
 
Datum: 26. prosince 2016 8:54
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel18892    
zdar hoši mam problem z babetou210 jede a az se zahřeje uz nejede odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2016 6:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18893    
Pokud se dá vyloučit karbec a zapalování tak bych šel po guferu pod spojkovym bubnem a nebo v bubnu a nebo o kroužky. Neklouže ti rozjezdová spojka? Většinou to ale začne tim,že babeta blbě řadí.
 
 
Datum: 03. listopadu 2016 6:42
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
zdar,nevíte náhodou jak je to s uchycením náhonu tacho u 21.všechno vim kromě uchycení pod plechama.jak je vrchní zadní šroub motoru tak tam mám očko kde mám benzínovou hadičku a nevímjestli tam má věst i náhon.bojím se aby ho nedřel řetěz.díky supr by byla fotka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2016 20:29
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
to fakt nechápu a dycky se u toho naseru,když něco co funguje milion let,tak to nějakej blázen upraví tak aby to nefugovalo.za ten plast bych někomu urval koule fakt,přitom by si člověk i rád připlatil.
 
 
Datum: 14. října 2016 20:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18869    
Hele babeta a třeba stadion to maj napřímo z předního kola,náhon je inteligentně vymyšlenej,lanko jde napřímo a je krátký a funguje to. U fichtla ho máš metr a půl dlouhý,několikrát se ohybá,v některejch místech se i trochu láme... co bys od toho chtěl ... jako když to hezky natahneš aby se to moc nelámalo,vyčistíš a namažeš šneka a usadíš ho do rozety na pořádný koliky tak to chvíli fungovat bude,ale pak ti stejně praskne plastová matice :-D
 
 
Datum: 14. října 2016 6:24
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
tak ono je to v podstatě stejný jak na 250,akorát šnek je pořád v oleji,kdežto u pincka ne.tam to funguje bez problémů.no a asi to tam neni zas tak forový to lanko.no uvidim jak to půjde.
 
 
Datum: 13. října 2016 22:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18868    
Najde stu pár lidí,kterým to funguje..... drtivý většině ne ... je to konstrukčně blbě vymyšlený
 
 
Datum: 13. října 2016 21:20
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
:-D tak to je dobrý.no já právě mám nekolik 250 a 350 a pio jsem nějak vynechal a teď ho dělám,takže nevim.no já s těma novýma lankama všeobecně nemám dobrý zkušenosti.hlavně spojka a přední brzda.něž se natáhne lanko a bowden tak jsem s páčkou u rukojeti pomalu.jako to je přehnaný,ale není k tomu daleko.no a častý mazání lanka a šneku fakt nepomáhá?
 
 
Datum: 13. října 2016 18:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18865    
Většina fichtlů jezdí bez náhonu tachometru a s nájezdem okolo 8000km z jednoho prozaickýho důvodu. Praskali jim lanka,strhávali se 4 hrany na konci,strhávali se šneky a čas od času se někomu pootočil náhon a natáh bovden... a tak se na to každej po pár tkm vybodnul,lanko vyhodil a jezdil bez toho... a to v tý době měli na konci kovový matice a ne plastový který samovolně praskaj ... hodně štěstí ... po renovaci ksem dal tacho a náhon do cajku,pak jsem poznal jak pio tacháče nad 55km/h nádherně kecaj,pak jsem vyměnil pár lanek,pár tachometrů a pak jsem třetí posraný lanko vysloven&#232; vytrh z podplechů , zahodil a od tý doby jsem s tachometrem neměl jedinej problém :-) Asi tak ...
 
 
Datum: 12. října 2016 20:29
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
super dík za odpověď,já tam plíšek mám ale pak je krizovka přechod nad kyvkou kolem řetězu,já zkusim to očko.tam je na něj místa dost.já jenom jestli ho nemá někdo úplně původní.
 
 
Datum: 12. října 2016 17:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18865    
Myslim,že když jsem ještě náhon měl,tak jsem ho tahnul maximálně napřímo a šlo to zrovna takle nad motorem,nad čepem kyvky a po rameni kyvný vidlice k náhonu. Za zadní stupačkou je přídržnej plíšek. Myslim že tam je to celkem daný,protože jak ho dáš jinak tak ti nevyjde na dýlku. V krizovejch místech pod plechama bych se nestyděl za zdrcpásky...
 
 
Datum: 12. října 2016 16:30
 
 
 
 
Jméno: dejv      E-mail:      IP: uživatel18489    
zdar draci potřebuji poradit , budu pulit motor na 210 babete a jeden karter je poničený musím měnit oba dva nebo stačí jen ten poničený odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2016 18:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18845    
Pro dokonalý chod motoru musí být kartery párové - patří k sobě - jsou proti sobě obráběny - takže vyměn oba. Pokud ti stačí,že to nějak jede - blbě a málo - tak stačí vyměnit jeden. Ale nepiš pak dotaz proč ti babeta po GO jede 35 když jse vše nové ....
 
 
Datum: 20. září 2016 18:45
 
 
 
 
Jméno: zden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci mam dotaz.můžu dát na babetu 210 6sti voltovou cívku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2016 13:25
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Nedoporučuji. Babeta má tyristorové bezkontaktní zapalování .Když ji tam dáš, tak si "užiješ,,.
 
 
Datum: 14. září 2016 13:25
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel18821    
Zdar muže mi prosím někdo vysvětlit proč má babeta 207 dva světelné poly č2 a babeta 210 dva světelné poly č1 a zda se dá použít zapalování s cívkami z 207 na 210,je to zapalovaní 6V 20W v obou případech. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2016 10:52
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Zapalování můžeš použít. Na první 210 se používalo. Záleží na potřebě výkonu (světla, houkačka,blinkry). Osazení bylo jeden p. č.I a dva p.č. II. S narůstající potřebou elektrického výkonu se dávaly jiné světelné poly.
 
 
Datum: 04. září 2016 10:52
 
 
 
 
Jméno: Marek Horňák      IP: uživatel18759    
Dobrý den, dnes jsem na babetě 210 rozdělával válec a koukám ojnice celá od oleje , vysušil jsem to a parkrát potočil a ojnice zase celá od oleje . Je to špatně? Babeta jezdí celkem v pohodě zhruba 35km/h a když držím plyn na plno asi minutu tak pak chytne druhý dech a jede i 45 . Má to takový divný zvuk jako by tam byl omezovač :-D Myslel jsem si že je to špatným pístem nebo kroužky protože to dosti cinká ale nejsem si jistý. Předem díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2016 9:48
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
V klikovém prostoru nemá olej co dělat. Pokud nejde o olej, který se přidává do benzínu. Jestli je tam olej z převodovky, tak máš poškozené těsnění mezi bloky.
 
 
Datum: 25. července 2016 9:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17556    
Zdravá babeta s přehledem jede 55km/h (zkrácené koleno). Známýmu jsem ji opravil a seřídil tak že jela teplá/studená a rovinky lezl tacháč k 60km/h. Karburátor origo ! Pokud máš nějaké problémy tak doporučuju motor opravit a seřídit.
 
 
Datum: 25. července 2016 6:32
 
 
 
 
Jméno: zden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobry den mam dotaz.babeta mi přestala jet jiskru dava benzin jsem vyměnil,karburator jsem vyčistil a nechce chytnout. když vstřiknu benzin do valce ta k chytne na drc co muže byt za zavadu.diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2016 15:52
 
 
 
 
Jméno: zden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky ale jak startuju a nechtne tak je svička mokra,tak si myslim že tambenzin jde
 
 
Datum: 11. června 2016 15:52
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Podívej se znova na karburátor. Odšroubuj malou trysku a podívej se ,jestli je ten otvor v těle karburátoru průchozí. Stačí baterkou posvítit do otvoru kde je clona a pohledem do otvoru pro trysku uvidíš světlo. Když ne,tak je to ucpané. A také profoukni kanálky.
 
 
Datum: 11. června 2016 7:27
 
 
 
 
Jméno: zden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svička nova.když vstřiknu benzin do valce tak chytne i na starou na drc.benzinnasaje svička mokra. jinak dik
 
 
Datum: 10. června 2016 11:17
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Dej novou svíčku .Ta původní nemusí pálit pod tlakem.
 
 
Datum: 10. června 2016 6:45
 
 
 
 
Jméno: zden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj prsím poradí někdo, na babetě 210 nejde mi jiskra čím to může být.děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2016 12:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
když babeta stojí třeba 10 let tak hodně často zaoxidujou kontakty u tyristoru,stačí je očistit a je to OK
 
 
Datum: 16. dubna 2016 12:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18642    
A než začneš přehazovat tyristor tak napřed vyluč chyby jako je vadná svíčka,fajfka,upadlej kabel či zkratovanej kabel od cívky v zapalování či snímače,pak zda je ok chcípák.... propípat je nejrychlejší ... tyristory odcházej,to je fakt,ale nemusí to bejt na 100% ... upadlá kostra na cívce a taky nedá jiskru ...
 
 
Datum: 15. dubna 2016 16:41
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel18640    
máš špatnou tu černou krabičku vyměň ji a bude to jezdit
 
 
Datum: 14. dubna 2016 21:26
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel18584    
Zdravím mám problém s Babettou 210 nechce mi vyřazovat neví někdo čím to může být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2016 15:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18590    
A měl jsi ten buben staženej a rozebranej? Jsou tam takový listový pružiny co spolu se spojkama pohybujou a časem si pod sebou vydřou takovej žlábek,kterej je pak muže uzavřít jen ve středový poloze a pak babeta nechce držet pevně zmáčklej buden a neřadí,protože furt trochu jakoby klouže a myslim,že to a samý se muže dít v opačný hraně a to by pak nerozepínala....
 
 
Datum: 15. března 2016 15:33
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel18589    
To jsem zkoušel a vše je v pořádku každopádně děkuji.
 
 
Datum: 15. března 2016 7:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18587    
Mužou se šprajcovat pakny v rozběhovym bubnu. Stahni ho,rozeber a uvidíš.
 
 
Datum: 15. března 2016 6:33
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 12:03:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu