Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mara
IP: uživatel19787
 Zdravím, potřebuju radu, jaký se mají pořídit kola na jednosíce/ pařeza 555, ma totálně shnily kola, tak shanim nový.. Potřeboval bych to řešit asi přes e-mail, páč bych potřeboval poradit podle fotky, já se v těch typech nevyznám.. díky za ochotu a radu.. Mara
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2023 19:06
Jméno: Krtina
IP: uživatel19788
 Koupit ráfky 1.5*16 Babeta a vyplest s českými spicena zinek 3.5 nebo to dát někomu kdo se tím zabývá např ravocb to osobně nechávám vypletat a výborná zkušenost
Datum: 03. prosince 2023 19:06
 fuha 555 ma identicke stredy kol,, ktery na sobe mají hliníkové pokličky,, pokud to chces zachovat,tak musis pouzit sve stredy a vyplat je do novych ráfku,, ty se daji vcetne dratu splasit ve fichtlkrameku , pokud chces usetrit cas,tak se daji koupit kompletni kola PIo co jse tu prodavaji ale to pak uz nebude orig, lebo to nebude mit hlinikove poklice
Datum: 29. listopadu 2023 6:11
 Zdarec, Rád bych vybavil Babettu 210 blinkry. Expert z Motokrámu mě od tohoto zrazuje. Má někdo zkušenosti na co se připravit oblasti elektroinstalace? Případně co je třeba kromě blikaček dokoupit? Dík za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2021 7:51
Datum: 20. října 2021 7:51
 fuh draci,, odbornik na blinkry tu pospisil.bowling@seznam.cz on si je delal a je spokojeny, jen to potrebuji ty ok civky o jsou v kramku, stredas smerevek na babetu, pac nejdriv blika jedne blinkr a pak druh, neblikaji soucasne,, kvuli spotrebe,,, a pak stabilizator a maka to gut
Datum: 20. října 2021 7:51
Jméno: Martin
IP: uživatel19728
 nemá náhodou babeta magnetovej alternátor a pouští střídavej proud přímo do reflektoru bez usměrňovače? To by se pravděpodobně musel použít usměrňovač, stabilizátor, baterie s dobíjením, přerušovač a blinkry? Řešilo se to na fichtly, třeba někdo dodá zkušenosti.
Datum: 18. října 2021 21:33
Jméno: Fichtlos
IP: uživatel19734
 Tak namontovat blinkry dár přepínač a někam přerušovač natahnout přívod z cívek světel a potom roztahat dráty a zpřipojovat to nevím jak zásadní to bude mít přínos to snad jen do center ucpaných měst že by se líp přejíždělo z pruhů jinak je to bezpředmětný podle mě dělat z toho blinkrpaskvil
Datum: 18. října 2021 16:22
 Dobrý den, mám takový problém na babetě 210. Když jedu po rovině nebo skopce na maximální rychlost po chvíli mi začne z ničeho nic babeta zpomalovat až pod určitou rychlost asi 35 km/h a potom se zas rozjede a chvilku jede na maximální rychlost a pak se to opakuje, když jedu do kopce tak mi to nedělá. Neví někdo čím to může být? Nevím do jaké kategorie to zařadit tak to zatím dávám to Elektriky jestli někdo myslí, že to je problém s něčím jiným napište. Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2019 11:34
Jméno: LB
IP: uživatel10827
 Mně to bába dělala, když sála falešnej vzduch, a taky když začal blbnout tyristor. Svyho času jsem sebou vozil jeden novej jako náhradu.
Datum: 08. června 2019 11:34
 jsou tu kolektivni nadcenci babett a meli by zajem si zazavodit na scela ojedinelem zavode babett na 12 hodin ? jednak mam nejake lupeny zadaco a hlavne startovne zadaco,,ja sem mimo a tak jen pro fandy a hlavne pro zakazniky fichtlkramku .-) http://www.fichtlkramek.cz/reklamni_banner
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2018 18:34
 Divoka karta je dana,, profi zavodnikovy,ktery bude hajeit barvy fichtlkrameku na Jaweta SPORT a musim rict ze jim pekne zatopi babetakum,,bude to maso .-)
Datum: 26. června 2018 18:34
 zdravím babeťáky, chtěl bych se zeptat. Nalil jsem do babety 210 Vervu 100, abych ji po zimě dal něco lepšího. Poměr namíchání s olejem jsem dal 1:50 podle návodu na oleji. Pak jsem udělal první jízdu a po cca 10 km mi začala babeta z ničeho nic zpomalovat až se úplně zastavila, když jsem ji chtěl znovu rozšlapat tak jakoby měla zaseklé zadní kolo pak vždycky udělalo zadní kolo půl otačky a znovu se zaseklo. Nevíte prosím co s tím je? Děkuji za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2018 8:34
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Jehla v karburátoru se myslí, posunout výš - pojistku dát na spodnější zářez. Já osobně nevěřím zahradním olejům, často se zmiňuje jejich možná rychlá degradace po namíchání s benzínem, protože eko bio green... Motorka není sekačka, používají se jiné otáčky, zatížení a asi by měl i vydržet poněkud víc než ten zahradní. Navíc proč používat zahradní olej, když motocyklových 2T olejů je ohromný výběr...
Datum: 18. dubna 2018 8:34
 S jakou jehlou myslíš?
Datum: 15. dubna 2018 16:09
Jméno: standa
IP: uživatel19401
 PRVNÍ DVĚ NÁDRŽE BYCH DÁVAL POMĚR 1:25 AŽ 1:30 ,pak klasika 1:40-1:50 jen s jehlou nahoře dokud to nebude zajetý.
Datum: 15. dubna 2018 16:03
 Jo je to olej do zahradní techniky, ale jak jsem říkal míchal jsem to tak 3 roky s tímhle olejem a vždycky bez problémů i jsem to protřepal před nalíváním do nádrže. Jako asi jsem se nesekl, protože mám na to upravenou odměrku na můj 5 litrový kanystr. Tak nevím v čem nastal ten problém. Když už se o tom bavíme chci se zeptat, když budu mít ten válec po výbrusu slyšel jsem, že se to má mazat o dost více než se válec zajede. Je to tak? Jestli jo tak v jakém poměru přibližně?
Datum: 15. dubna 2018 11:04
Jméno: jirka
IP: uživatel19399
 Vervou to rozhodně není, je to jen lepší benzín s vyšším oktanovým číslem, nejspíše bez biosložky. Klidně ses mohl seknout s poměrem oleje při míchání. Nepoužíváš olej do zahradní techniky?
Datum: 15. dubna 2018 10:05
 Jo je mi to jasné, že jsem udělal chybu v poměru, ale 1:50 už jezdím minimálně 3 roky ne-li více, ale s normálním benzínem Natural 95, ale teď jsem chtěl babetce dát něco lepšího jednu nádrž po zimě a natankoval jsem tam tu Vervu 100 a to byla asi ta chyba, že jsem tam měl dát více toho oleje, když je to kvalitnější benzín.
Datum: 14. dubna 2018 23:37
Jméno: karlos
IP: uživatel19397
 Bakoun...............hezky jsi to napsal......myslíš že to pochopí??,,moc děkovat nebude...
Datum: 14. dubna 2018 22:42
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18943
 Jinak trošku mimo, ale návodem na oleji se neřiď, důležitý je návod ke stroji. Příklad: jeden nejmenovaný olej má na sobě napsáno mazání až v poměru 1:100. Zkus se tím řídit a nalej to Péráka na bronzu. Moc děkovat nebude.
Datum: 14. dubna 2018 5:28
Jméno: standa
IP: uživatel19396
 Napřed sundej válec a uvidíš. Někdy to nejde (když se třeba vzpříčí jehla v kanálu). Musíš si poradit. Motor půlit budeš,pokud je vysypaná klika.
Datum: 13. dubna 2018 6:27
 Jo šlapat jde těch 10 km co jsem ujel jsem šlápal zpět to jde v pohodě. Kolo je v pořádku řetěz asi taky takže se bojím že to bude v motoru. Ne nic jsem neslyšel cinknout nebo něco takového ale 100 % to nevím. Jen to prudce vzpomalilo a pak se seklo zadní kolo a ted když mam zaply pastorek tak s ní ani nepohnu je to tvrdé jak beton. Musíš rozpulil motor? Kdyby byl zadržený píst tak půjde vůbec vysunout když si bude dělat vybrus?
Datum: 12. dubna 2018 21:48
Jméno: standa
IP: uživatel19394
 A když vycvakneš pastorek na šlapání (tím odpojíš motor) tak se babeta pohybuje a nezasekává se? Zjisti jestli je to v motoru a nebo v řetězu či kolu a máš to. Motor rozebrat je razdva (jen mít stahovák bubnu).... nechci to přivolávat,ale klidně muže bejt raflej píst ve válci,mohla vyskočit jehla... necinkalo to? divné zvuky před smrtí?
Datum: 12. dubna 2018 16:49
Jméno: michal
IP: uživatel19219
 zdar mam otazku na pioniery 50/21 je kostra plus ci minus kvoli ziarovke???
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2017 21:17
Jméno: jirka
IP: uživatel19011
 Oskar 2: Ozývám se!  Někde jsem se seknul?
Datum: 24. září 2017 21:17
Jméno: michal
IP: uživatel19241
 dakujem vsetkym za cas a ochotu vyriesil som to kupou led 6-80v ba20d 800lm na aliexpress svieti neodpalilo ju a nemusel som nic riesit len som ju tam prcol uvidim kolko vydrzi a ak nie budem to muset urobit dik moc
Datum: 24. září 2017 19:38
Jméno: Oskar 2.!
IP: uživatel14145
 Ahoj Michale! Esli nesceš poslechnút Standu, tak se k ničemu rozumnýmu nedopracuješ!!! Nebo enom čirú náhodú a potom budeš zasej šířit dál rúzný a jiný informace!!! Eletrika pozná blbca!!! Temu věř a né enom Ty, ale aj fšecí ostatní, keří si myslijú, že Oskar 2. zasej rozumuje! Eletrika se nedá oblbnút aj gdyby ses po....! Gdyš dáš na plast, záleží jak je silnej a jakú má izolační pevnost. Třeba aj 22000 Voltú, to sú ty dráty kerý vysijú na stožátech, kerý vedú eletriku do dědiny nebo aj do města tak se nic nestane, natoš aby Ti svítila Ledka napájená z generátoru keří temu říkajú dynamo, bár aj tam dáš diody nebo neco inýho!!!! Rači si najdi aj nejakýho malýho kluka kerej se hraje s eletrikú, ten Ti asik víc poradí než si sám schopej dat dohromady. A věř mě, že to s Tebú myslím moc dobře!!!!! Esli né, toš tadyk řekni, buď to dáme dohomady přes meil nedo máš smolu!!!!! Toš tak. Oskar 2.! Ahoj. P.S. Ani s nekerýma Jirkovýma informacema nesúhlasím! Ale má tam dost holejch skutečností. Esli sce, nech se tu ozve. Možem to probrat a aj asik vyřešit k úplnej spokojenost fšeckých a aj Chonga! Ešče jednú ahoj Oskar 2.!
Datum: 23. září 2017 23:11
Jméno: jirka
IP: uživatel19251
 To netuším, mělo by to být někde označené. Ale spíš bych dal mínus na plast a plus na vývody.
Datum: 23. září 2017 17:51
Jméno: michal
IP: uživatel19241
 jirka--
co ten obmedzovac?pouzijem led takze +je plast ledky a dva vyvody zospodu su - ????
Datum: 23. září 2017 17:36
Jméno: jirka
IP: uživatel19011
 Z cívky připojíš oba vývody na svorky ~ usm. můstku, mezi +- připojíš kondenzátor. U žárovky jsou všechny vývody připojené na vlákno. Svorku - připoj na plášť žárovky, resp. u dvouvláknové žárovky na svorku společnou pro obě vlákna.
Datum: 23. září 2017 0:49
Jméno: michal
IP: uživatel19241
 ok takze na jednu sv cievku napojim oba vyvody z cievky kostra +vyvod na usmernovaci mostik /mam 25A/na striedave jedno ako zato na + a - elektroliticky kond.mam2200uf 25v zato na - obmedzovac /na 6v led/ 6 voltovy ,+ je kostra ziarovky a - je vlakno ziarovky,,, moze to tak byt chapem to spravne dakujem vam za vsetky rady
Datum: 22. září 2017 17:53
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Praktických zkušeností nemám, takže rady bez záruky a na vlastní nebezpečí. Schéma nemám, u Pajky a nejen tam je inspirace dost... Kondenzátor co největší, obecně se doporučují desítky mF/35V. Sesa tu má třebas tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kondenzator_aev_0403.html . Pro 12V LEDku jedině 12V "ořezávač" z Babetty. Jinak pozor na elektrolytický kondík - přepětí a hlavně přepólování ponese dosti nelibě, umí i bouchnout, tak bacha na oči. Ještě je varianta použít malou baterku gelovku a řešit to nezávisle na palubním napětí. Na pole to bude stačit, jen se nesmí zapomenout na nabíjení...
Datum: 19. září 2017 12:04
Jméno: michal
IP: uživatel19241
 takze usmernovaci mostik zato na +,- napojit kondenzator elektroliticky /asi aky???a nato by mohol ist babetacky 6v regulator?nemate nejaku schemu
Datum: 18. září 2017 20:37
Jméno: jirka
IP: uživatel19011
 oprava: Graetzův můstek...
Datum: 15. září 2017 0:09
Jméno: jirka
IP: uživatel19011
 Najdi si na netu, jak vypadá tzv. Greatzův můstek. Je to zapojení 4 diod jako dvoucestný usměrňovač. Má celkem 4 svorky - dvě střídavé, jednu + a jednu -. Na střídavé svorky připojíš vývody ze světelné cívky, jedno který vývod kam, jen nikde to nesmíš mít nikde spojené na kostru! V tomto případě kostra není mínus! A pak máš usměrněné napájení na svorkách + a -. Jenže prakticky průběh vypadá jako funkce sinus, akorát část pod X-osou je otočena nahoru. Takže napětí je stejnosměrné, ale rozhodně ne stabilizované. Hodnota napětí skáče od 0V do xxV a je závislá na tom, kolik aktuálně cívka dává - tj. podle otáček a podle aktuálního odběru, viz odkaz dole. Ideálně potřebuješ, aby napětí bylo konstantní. Toho lze dosáhnout připojením baterie nebo elektrolytického kondenzátoru s obrovskou kapacitou. Ale ať máš baterii nebo kondík, potřebuješ "regulátor", který nepustí napětí nad určitou úroveň, abys nepoškodil baterii nebo připojené zařízení - v tvém případě LEDku. Zároveň musíš umět odpojovat baterii v okamžiku, kdy zapalování nejede, abys ji nevybíjel do cívky. Spousta zapojení je např. na http://www.jawa-50.cz, jak dole zmiňoval Standa. Buď si postav něco podle zmiňovanách schémat nebo tam nech klasickou žárovku. Tuším, že čekáš radu ve smyslu připoj tuhle černou krabičku za dvě kila tuhle a hotovo, ale tak jednoduše to prostě nepůjde...
Datum: 14. září 2017 21:38
Jméno: standa
IP: uživatel19242
 Doporučuji prostudovat Chongovy návody na webu jawa-50.cz je to tam fakt podrobně popsáno. Co jsem postřehl,tak jako mínus se bere odletovanej spodní drát z vinutí cívky a jako plus ten na vývodu,to se obojí prožene usměrňovačem a minus se ukostří až za nim. Plus je jasnej. U tebe by stačilo usměrnit jednu malou světelnou cívku pro zadní světlo (asi 5W) ačkoliv je to v globálu kravina zabejvat se jednou cívkou. Furt nevim jak to zregulovat a nebo "zatratit" ty přebytečný watty. Stabík z báby je na střídavej. Sežeň i rego. Pak by ti to konečně třeba přestalo pálit tu vysněnou LED žárovku. Od začátku je to stejně absurdní story jak před lety chtěl borec upravovat válec podle trysky...
Datum: 14. září 2017 21:24
Jméno: michal
IP: uživatel19241
 no ok ale ako napojit usmernovaci mostik hm kedze je tam plus minus???
Datum: 14. září 2017 19:35
Jméno: jirka
IP: uživatel19011
Datum: 13. září 2017 21:57
Jméno: michal
IP: uživatel19240
 led
Datum: 13. září 2017 18:44
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 A jedná se o obyčejnou žárovku nebo LED žárovku?
Datum: 13. září 2017 8:55
 Ahoj. Mám babetu 210. Po rovince, do kopce jede bez problémů. Ale, když jedu z kopce dolů, babeta začne škubat, nepřidám plyn, cuká, ale nechcípne. Občas se chytne, pak to samé. Vjede ale na rovinu a jede jak ďas. Prosím poraďte. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2017 9:26
Jméno: standa
IP: uživatel19232
 Ahoj. Dělal jsem sousedovi babetu. Při odzkoušení jsem ji párkrát plně otevřel i z kopce a stalo se mi to,že jsem v plnym kotli zkusil pustit plyn a zase přidat a motor najednou jakoby "zdechnul" ale jakmile babeta trochu zpomalila tak se zase chytil a letěl. Před opravou to nedělal,byl v tak zuboženym stavu,že babeta jela 40 když se rozjela a přeřadila ,někdy nejela vůbec. Po menší GO a seřízení jsem i pokrátil koleno a babeta začla jet fakt dost slušně. Z kopce šla přes tachometrových 60km/h,ale pak se takle úmyslně a nebo neúmyslně zahltila-odstavila. Vadu jsem nikde nenašel. Ptal jsem se kámoše,co babety má již nějaký ten pátek a ten mi řek,že je to normální.... že si s tim nemam lámat hlavu .... do cca 55km/h to bylo ok ... trochu si myslím,jestli za to nemuže ten miniaturní origo karbec ... pokud vysloveně škube,tak asi nedotéká palivo...
Datum: 31. srpna 2017 9:26
Jméno: Karel
IP: uživatel15063
 Zdarec, potřebuju radu už jsem bezradnej, babeta dlouho nejela, vyměnil jsem tyristor, cívku, gufera, vyčistil karbec, svíčka nová, koleno výfuku vyčištěné, babeta normálně běží na volnoběh, ale jakmile přidám plyn a chci se rozjet začne se dusit a za boha nejde do otáček, když na ní sedím a chci se rozjet, laboroval jsem i s bohatostí a žádná změna. Setkal se s tím už někdo? Mě došli nápady už.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2017 21:27
Jméno: standa
IP: uživatel19105
 To s tim benzinem mohu potvrdit. Vyměněná půlka střev motoru (což bylo potřeba),poopravená eletrika a ať sem dělal cokoliv,tak to nejelo... vylil jsem benzin,nalil novej a vše cajk... paradox je,že během odzkoušení babety mi došel benzín a žádnej jinej jsem neměl,tak jsem ho tam hrcnul zpátky a normálně to na něj zas jezdilo  spojky to je materiál. Nový rozšlapovky pro mě byly bez úpravy nepoužitelný a po úpravě jsem je pak stejně ještě dvakrát předělal... když začlo vše fungovat na 100% tak byly slabý jak papír... rozběhový kupodivu ani nezlobily... u řadících jsem musel zaoblit nějaký ostrý vymlácený hrany na unašeči... jinak totálně primitivní motor
Datum: 28. dubna 2017 21:27
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 A stačí se ti to než se rozeběhnou dostat do provozních otáček? pokud ne musíš si s tím pohrát, je to někdy laborace. Jednou jsem s tím blbnul tak dlouho, že zabralo až odlehčení paken odvrtáním. Začaly spínat později a fungovalo to super. Ještě na co je to háklivý je starý benzín. Soused jednou Babettu pomalu rozkopal vsteky a přitom stačilo nalít čerstvý benzín.
Datum: 28. dubna 2017 10:00
Jméno: Karel
IP: uživatel11009
 No právěže, starý zabíraj od určitých otáček ale nový okamžitě s rozběhem mopedu. což nesmí.
Datum: 27. dubna 2017 20:01
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Tam jde o to, že musí zabrat až v určitých otáčkách, pokud zabírají téměř od volnoběhu tak to nikdy nerozjedeš.
Datum: 27. dubna 2017 16:11
Jméno: Karel
IP: uživatel19102
 To jde na stojanku, pakny jsem koupil, ale ani se nerozpoji, tzv pořád berou, tak jsem tam bouchl zas ty stary, který jsou úplně stejný jak nový, ale vypnou na volnoběh
Datum: 27. dubna 2017 15:54
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Zkus jí roztočit na stojánku aby si měl kolo ve vzduchu.... pokud to poběží tak hledej v rozběhových paknách. Jinak karbec. Je tam všechno tak titěrné, že kolikrát ani ultrazvuk na poprvé nezabere.
Datum: 27. dubna 2017 13:52
Jméno: Karel
IP: uživatel19101
 Karbec čistý jak slovo boží. Pro jistotu jsem udělal vybrus je hodne vylitana a vyfuk ještě udělám.
Datum: 26. dubna 2017 21:04
Jméno: karlos
IP: uživatel19099
 přesně jak bych to psal já,ten samej problém a nakonec ucpanej výfuk....tak jsem ho vypálil a lítá
Datum: 26. dubna 2017 20:39
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Podívej se znovu na karburátor. Vyšroubuj trysku volnoběhu a vyčisti dírku na spodu té komůrky .Odtud jde kanálek ke šroubku štelování přídavného vzduchu a taktéž kanálek ,který ústí pod kryt vzduchového sání.
To musí být průchozí.
Datum: 19. dubna 2017 10:50
Jméno: Martin
IP: uživatel19084
 Ahoj SESO prosímte ta hřídel předlohy úplná na Babetu 210 je jaká výroba za tu cenu? Nechce se mi rozjet Babeta jen se vytočí motor. Opravny sadě moc nevěřím .... Ty válečky jsou kvalitní výroby nebo nějaký blato? Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2017 7:37
 bud se prodava taiwan a nebo sr kvalita, obe dve jsou opravdu kvalitni,,valecky jsou made in sr,, od toho kdo dela volnobezky
Datum: 14. dubna 2017 7:37
Jméno: radim_cz
IP: uživatel19057
 Zdravím, chtěl bych se zeptat čím by to mohlo být, že babetta 210 nevyřazuje (pořád se otáčí zadní kola i na ten nejnižší volnoběh). Babettu nejde ani tlačit protože zadní kolo je pořád v záběru. Spojky jsou nové a jsou správně složené. Dvojku to řadí úplně bez problému. Rozběhové spojky jsem i zkoušel zbrousit, vale pořád je to stejné.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2017 14:21
Jméno: standa
IP: uživatel19058
 Nedávno jsme tu toto téma měli. Tohle by měla dělat ta samosvorná volnoběžka dvojky. Ale ta dělá jen to,že je stále zařazená dvojka. Pokud je zadní kolo v záběru i když běží motor na volnoběh a nebo je chcíplej tak za to mužou ty dvě vnější rozšlapový pakny. Je potřeba probrousit do kulata ten hliník zevnitř aby byly blíž k bubnu,funglovky tam maj takovej nálitek kterej způsobuje že nejsou úplně zatažený a škrtaj o buben při volnoběhu a babeta pak tzv "cuká" ... tobě asi rovnou jede... dost lidí to mylně řeší opilováním plochy paken... kdyby byla chyba v jedničkovejch rozběhovejch 3 paknách tak jedině že by se sekali a nebo byly křivý kolíky. Za 90% problémů s rozběhem a řazením babety totiž nemužou spojky,ale sto věcí okolo
Datum: 23. března 2017 14:21
 zdar draci potřebuju poradit babeta 210 nejede když vyčistim karbec jede v pohode ale po tydnu stani zas nejede nadrž vyčištena .zkusil sem tam dat delorto a když nastartuju tak ma vysoke otačky i když šroub volnobehu uplne vyšroubuju ˇco stim neni tu nekdo pobliž Ostravy kdo by to spravil .dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2016 22:57
Jméno: péro
IP: uživatel18805
 Dle vysokých otáček na volnoběh soudím , že ti někde přisává falešný vzduch.Zkontroloval bych těsnění u kolínka karbce a potom gufeta.Když ani to nepomůže , potom bude netěsnost někde mezi blokama, ale to je méně pravděpodobné.
Datum: 26. prosince 2016 22:57
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Jaký dáváš olej do benzínu a v jakém poměru ? Při delší odstávce ten olej zalepí trysku. Před odstávkou zavři přívod paliva a nech motor běžet, dokud motor sám nezhasne.
Datum: 26. prosince 2016 8:54
 zdar hoši mam problem z babetou210 jede a az se zahřeje uz nejede
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2016 6:42
Jméno: standa
IP: uživatel18893
 Pokud se dá vyloučit karbec a zapalování tak bych šel po guferu pod spojkovym bubnem a nebo v bubnu a nebo o kroužky. Neklouže ti rozjezdová spojka? Většinou to ale začne tim,že babeta blbě řadí.
Datum: 03. listopadu 2016 6:42
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
 zdar,nevíte náhodou jak je to s uchycením náhonu tacho u 21.všechno vim kromě uchycení pod plechama.jak je vrchní zadní šroub motoru tak tam mám očko kde mám benzínovou hadičku a nevímjestli tam má věst i náhon.bojím se aby ho nedřel řetěz.díky supr by byla fotka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2016 20:29
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
 to fakt nechápu a dycky se u toho naseru,když něco co funguje milion let,tak to nějakej blázen upraví tak aby to nefugovalo.za ten plast bych někomu urval koule fakt,přitom by si člověk i rád připlatil.
Datum: 14. října 2016 20:29
Jméno: standa
IP: uživatel18869
 Hele babeta a třeba stadion to maj napřímo z předního kola,náhon je inteligentně vymyšlenej,lanko jde napřímo a je krátký a funguje to. U fichtla ho máš metr a půl dlouhý,několikrát se ohybá,v některejch místech se i trochu láme... co bys od toho chtěl ... jako když to hezky natahneš aby se to moc nelámalo,vyčistíš a namažeš šneka a usadíš ho do rozety na pořádný koliky tak to chvíli fungovat bude,ale pak ti stejně praskne plastová matice
Datum: 14. října 2016 6:24
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
 tak ono je to v podstatě stejný jak na 250,akorát šnek je pořád v oleji,kdežto u pincka ne.tam to funguje bez problémů.no a asi to tam neni zas tak forový to lanko.no uvidim jak to půjde.
Datum: 13. října 2016 22:03
Jméno: standa
IP: uživatel18868
 Najde stu pár lidí,kterým to funguje..... drtivý většině ne ... je to konstrukčně blbě vymyšlený
Datum: 13. října 2016 21:20
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
  tak to je dobrý.no já právě mám nekolik 250 a 350 a pio jsem nějak vynechal a teď ho dělám,takže nevim.no já s těma novýma lankama všeobecně nemám dobrý zkušenosti.hlavně spojka a přední brzda.něž se natáhne lanko a bowden tak jsem s páčkou u rukojeti pomalu.jako to je přehnaný,ale není k tomu daleko.no a častý mazání lanka a šneku fakt nepomáhá?
Datum: 13. října 2016 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel18865
 Většina fichtlů jezdí bez náhonu tachometru a s nájezdem okolo 8000km z jednoho prozaickýho důvodu. Praskali jim lanka,strhávali se 4 hrany na konci,strhávali se šneky a čas od času se někomu pootočil náhon a natáh bovden... a tak se na to každej po pár tkm vybodnul,lanko vyhodil a jezdil bez toho... a to v tý době měli na konci kovový matice a ne plastový který samovolně praskaj ... hodně štěstí ... po renovaci ksem dal tacho a náhon do cajku,pak jsem poznal jak pio tacháče nad 55km/h nádherně kecaj,pak jsem vyměnil pár lanek,pár tachometrů a pak jsem třetí posraný lanko vyslovenè vytrh z podplechů , zahodil a od tý doby jsem s tachometrem neměl jedinej problém  Asi tak ...
Datum: 12. října 2016 20:29
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
 super dík za odpověď,já tam plíšek mám ale pak je krizovka přechod nad kyvkou kolem řetězu,já zkusim to očko.tam je na něj místa dost.já jenom jestli ho nemá někdo úplně původní.
Datum: 12. října 2016 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel18865
 Myslim,že když jsem ještě náhon měl,tak jsem ho tahnul maximálně napřímo a šlo to zrovna takle nad motorem,nad čepem kyvky a po rameni kyvný vidlice k náhonu. Za zadní stupačkou je přídržnej plíšek. Myslim že tam je to celkem daný,protože jak ho dáš jinak tak ti nevyjde na dýlku. V krizovejch místech pod plechama bych se nestyděl za zdrcpásky...
Datum: 12. října 2016 16:30
 zdar draci potřebuji poradit , budu pulit motor na 210 babete a jeden karter je poničený musím měnit oba dva nebo stačí jen ten poničený
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2016 18:45
Jméno: standa
IP: uživatel18845
 Pro dokonalý chod motoru musí být kartery párové - patří k sobě - jsou proti sobě obráběny - takže vyměn oba. Pokud ti stačí,že to nějak jede - blbě a málo - tak stačí vyměnit jeden. Ale nepiš pak dotaz proč ti babeta po GO jede 35 když jse vše nové ....
Datum: 20. září 2016 18:45
 ahoj draci mam dotaz.můžu dát na babetu 210 6sti voltovou cívku
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2016 13:25
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Nedoporučuji. Babeta má tyristorové bezkontaktní zapalování .Když ji tam dáš, tak si "užiješ,,.
Datum: 14. září 2016 13:25
Jméno: Tomáš
IP: uživatel18821
 Zdar muže mi prosím někdo vysvětlit proč má babeta 207 dva světelné poly č2 a babeta 210 dva světelné poly č1 a zda se dá použít zapalování s cívkami z 207 na 210,je to zapalovaní 6V 20W v obou případech.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2016 10:52
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Zapalování můžeš použít. Na první 210 se používalo. Záleží na potřebě výkonu (světla, houkačka,blinkry). Osazení bylo jeden p. č.I a dva p.č. II. S narůstající potřebou elektrického výkonu se dávaly jiné světelné poly.
Datum: 04. září 2016 10:52
Jméno: Marek Horňák
IP: uživatel18759
 Dobrý den, dnes jsem na babetě 210 rozdělával válec a koukám ojnice celá od oleje , vysušil jsem to a parkrát potočil a ojnice zase celá od oleje . Je to špatně? Babeta jezdí celkem v pohodě zhruba 35km/h a když držím plyn na plno asi minutu tak pak chytne druhý dech a jede i 45 . Má to takový divný zvuk jako by tam byl omezovač  Myslel jsem si že je to špatným pístem nebo kroužky protože to dosti cinká ale nejsem si jistý. Předem díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2016 9:48
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 V klikovém prostoru nemá olej co dělat. Pokud nejde o olej, který se přidává do benzínu. Jestli je tam olej z převodovky, tak máš poškozené těsnění mezi bloky.
Datum: 25. července 2016 9:48
Jméno: standa
IP: uživatel17556
 Zdravá babeta s přehledem jede 55km/h (zkrácené koleno). Známýmu jsem ji opravil a seřídil tak že jela teplá/studená a rovinky lezl tacháč k 60km/h. Karburátor origo ! Pokud máš nějaké problémy tak doporučuju motor opravit a seřídit.
Datum: 25. července 2016 6:32
 dobry den mam dotaz. babeta mi přestala jet jiskru dava benzin jsem vyměnil,karburator jsem vyčistil a nechce chytnout. když vstřiknu benzin do valce ta k chytne na drc co muže byt za zavadu.diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2016 15:52
 diky ale jak startuju a nechtne tak je svička mokra,tak si myslim že tambenzin jde
Datum: 11. června 2016 15:52
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Podívej se znova na karburátor. Odšroubuj malou trysku a podívej se ,jestli je ten otvor v těle karburátoru průchozí. Stačí baterkou posvítit do otvoru kde je clona a pohledem do otvoru pro trysku uvidíš světlo. Když ne,tak je to ucpané. A také profoukni kanálky.
Datum: 11. června 2016 7:27
 svička nova.když vstřiknu benzin do valce tak chytne i na starou na drc.benzinnasaje svička mokra. jinak dik
Datum: 10. června 2016 11:17
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Dej novou svíčku .Ta původní nemusí pálit pod tlakem.
Datum: 10. června 2016 6:45
 ahoj prsím poradí někdo, na babetě 210 nejde mi jiskra čím to může být.děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2016 12:40
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 když babeta stojí třeba 10 let tak hodně často zaoxidujou kontakty u tyristoru,stačí je očistit a je to OK
Datum: 16. dubna 2016 12:40
Jméno: standa
IP: uživatel18642
 A než začneš přehazovat tyristor tak napřed vyluč chyby jako je vadná svíčka,fajfka,upadlej kabel či zkratovanej kabel od cívky v zapalování či snímače,pak zda je ok chcípák.... propípat je nejrychlejší ... tyristory odcházej,to je fakt,ale nemusí to bejt na 100% ... upadlá kostra na cívce a taky nedá jiskru ...
Datum: 15. dubna 2016 16:41
Jméno: Pepa
IP: uživatel18640
 máš špatnou tu černou krabičku vyměň ji a bude to jezdit
Datum: 14. dubna 2016 21:26
Jméno: David
IP: uživatel18584
 Zdravím mám problém s Babettou 210 nechce mi vyřazovat neví někdo čím to může být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2016 15:33
Jméno: standa
IP: uživatel18590
 A měl jsi ten buben staženej a rozebranej? Jsou tam takový listový pružiny co spolu se spojkama pohybujou a časem si pod sebou vydřou takovej žlábek,kterej je pak muže uzavřít jen ve středový poloze a pak babeta nechce držet pevně zmáčklej buden a neřadí,protože furt trochu jakoby klouže a myslim,že to a samý se muže dít v opačný hraně a to by pak nerozepínala....
Datum: 15. března 2016 15:33
Jméno: David
IP: uživatel18589
 To jsem zkoušel a vše je v pořádku každopádně děkuji.
Datum: 15. března 2016 7:46
Jméno: standa
IP: uživatel18587
 Mužou se šprajcovat pakny v rozběhovym bubnu. Stahni ho,rozeber a uvidíš.
Datum: 15. března 2016 6:33
|



|