
Můj názor je nevařit. Zkrouťej se i kdybys nechtěl. Pak bys je musel nechat orovnat dle přípravků, protože to zkroucený moc nepojede. To raději vlepit nějakou přepážku epoxidem či tekutym kovem a nebo plech. Já tam mam ohlou plechovou cedulku SONP Poldi Kladno a jsem maximálně spokojenej. Jinak na originála jiný kartery. Z vlastní zkušenosti ti řeknu jedno. Raději budu mít 2 motory s plechovou přepážkou který fakt pojedou než jeden vyvařenej na ozdobu... sice si tohle slyšet nechtěl,ale je to tak ... spousta lidí se trápí s motory,že jedou blbě... a tohle je jeden z důvodů... pak nepárový a páteční kartery ... jedny mam made in mototechna,přenádherný,nový,značky maj stejný a jedou blbě ... pak mam olámanej motor z roku 1971 ,kdyby mu chyběla jen přepážka,ono tam toho chybí už víc

a ten jede !!! Holt mam jedno bronzový futro vlepený,nakopávačku opřenou ohlou kulatinou o stupačku a místo přepážky plech,ale jako testovací motor dosahuje nejlepších výsledků

no dělej jak myslíš,ale já mam v tomhle jasno.