Jméno: pionýr
IP: uživatel14936
 ahoj chci lakovat mustanga a chtěl bych ho dat do origo stavu nevíte někdo jakou barvou se lakovaly pionýři kolem 80 let jestli akrylátem nebo čím? a jaký podklad? a můžu dát pod žlutý lak šedý základ?a ještě jsem někde četl že se laky vypalovali ale nenašel jsem v jaké teplotě předem děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2014 21:14
Jméno: dwein
IP: uživatel17256
 já nevim cu furt maj všichni s těma barvama, odstínama a ralkama. stejně těch top renovovanejch fekálů je poskromnu a hlavně na nějaký barvě vůbec asi nesejde prostě podle chuti každého soudruha.
Datum: 30. května 2014 21:14
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Nejlepší co může bejt je akrylát, syntetika je špatná - je měkká, dlouho nevydrží.
Datum: 30. května 2014 20:30
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 já jsem zastánce syntetiky všechno co jsem lakoval pořád pěkné
Datum: 29. května 2014 22:40
Jméno: standa
IP: uživatel17249
 No jako ten rám jo,to je jasný...
Datum: 29. května 2014 18:41
 hele ono kdo ví co s tim kdo dělal, já mám osobní zkušenost, za tři měsíce to bude rok co to na tom rámu je a vypadá pořád jako v den co jsem si to donesl domu
Datum: 29. května 2014 15:37
Jméno: standa
IP: uživatel17248
 Krakene to neni žádnej výplod fantasie,viděl jsem fotky. Po dvou letech lak zašlej jak po 40 letech... hádat se nebudu,protože hafo lidí zas nadává na syntetiku a já to mam třeba syntetikou nalakovaný a supr...za čtvrtinu ceny lak jak z lakovny ...
Datum: 29. května 2014 6:09
 Dá se sehnat snad všude, kde míchaji autolaky.
Datum: 29. května 2014 5:22
Jméno: pionýr
IP: uživatel14936
 asi to budu volit tak že kostru s blatníkama udělám komaxitem a nádrž s kastlíkem akrylátem a dá se ten lehce zmatněný akrylát koupit a namíchat v lakovně?nebo je to horší to sehnat
Datum: 28. května 2014 23:28
 od jara sem napsal blbost,,, ani nevim proč  sorry  kouknu na přesný datum,, na motorkářích jsem si to do deníku dal 30. 8. minulej rok takže počítám tak tejden před tim se mi to vrátilo z lakovny
Datum: 28. května 2014 22:08
 Takže to máš na motorce teprve 2-3 měsíce?
Datum: 28. května 2014 21:57
 taky je třeba vzít v potaz že jako u všeho bude desítky firem co to dělá a každá bude taky jiný kvality
Datum: 28. května 2014 21:48
 oprejskávat - neorveš, jak řikám každej akorát kecá  kdyby to bylo tak hnusný proč by to někdo vůbec někam používal  divim se že se to prodává, antikoroze nulová, hned se to oloupe a ani to nedrží odstín  většina čechů nadává na věci co nezná, navíc bavit se o tom že na to nepatří žádnej plast, přitom minimálně s tim základem se to tak ani trochu nechová... ale uznávám je to o pocitu každýho, jinak já to mám na rámu od jara a asi zázrakem se to zatim nepustilo, když jsem dělal u motoru kontakt na kostru tak jsem to taky neloupal ale brousil jako kteroukoliv jinou barvu se kterou jsem přišel do kontaktu, kromě té na dřevěných oknech... a dřželo to celistvě na podkladu, lidi maj představu že je to nějaká natavená bužírka...
Datum: 28. května 2014 21:46
Jméno: Standa
IP: uživatel16566
 Známej na moravě hodil j555 celou do komaxitu a bědoval ... hezký to bylo tak měsíc a pak se to začlo oprejskávat... lak hnusnej zašlej... komaxit je výbornej na kola na auto,jentak ho neorveš přezouvačkou...
Datum: 28. května 2014 16:47
 Proto se do toho akrylátu přidává matná složka, aby se to takhle nelesklo. Já se zase u místních veteránistů spíš setkávam s názorem, že to radši udělaji matnějšim akrylátem, než vrstvou plastu. Ale to jsou kluci, co dělaji spíše předválky, atd..A rozhodně ví, proč to dělaji tak, jak to dělaji. Osobně motorky lakuju lehce zmatněnym akrylátem. Komaxit dávam na takové ty "věci do provozu", jako jsou padáky, stojany atd.
Datum: 28. května 2014 15:26
 co se týče typu barvy tak je nejvěrnější, jak jsem psal, zaujatej je většinou ten co s tim nemá zkušenosti, rozhodně je to co do origo stavu lepší než akrylát (kterym to většina dělá)  už vidim novýho péráka jak hází odlesky na dvacet metrů
Datum: 28. května 2014 13:51
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Veteránisti to komaxem určitě nedělají... Naopak je většina proti němu dost zaujatá.
Datum: 28. května 2014 8:30
Jméno: pionýr
IP: uživatel14936
 ok dík moc
Datum: 27. května 2014 22:38
 ale rozhodně komaxit od originálu nerozeznáš, jen né každá firma bude mít tvůj odstín a hůře se pod to kytuje,všechno ale na internetu najdeš
Datum: 27. května 2014 22:37
 dělalo se to vypalovanou syntetikou, která už se minimálně v původní podobě nesežene, přesnějc nevim, lidi od veteránů teď pro věrohodnost (lesk, strukturu) používaj komaxit, najdeš na to spoustu špatnejch názorů o reznutí a tak, jsou to blbosti, podle mě to píšou lidi co tu barvu v životě neviděli, nechá se pod to dát základ díky kterýmu je ta barva měkčí a ani náhodou se neloupe a přitom je pěkně tvrdá, lakoval jsem zvlášt kyvku a rám kvůli odlétajícím kamínkům a musel jsem obrousit barvu z dosedacích ploch trubky pro čep kyvky na rámu a nijak to neodskakovalo ani se neodlupovalo, na zbytek motorky jsem ale zvolil akrylát, řikal jsem si že to aspoň bude hezčí, ono totiž když pionýra zrenovuješ podle původních postupů a do originálního stavu tak na něm nemůžeš moc jezdit, praská podsedlák, prohejbaj se revmáče, při prvním utažení matky na prsíčkách to orveš a milion dalších věcí, proto už jsem to vzal z gruntu i s moderní barvou
Datum: 27. května 2014 22:35
|



|