Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 čau hoši dneska jsem jel s mustangem se projet a jel jak drak a potom najednou mě cosi začal záhadně dýmit a přestal jaksi tahat tak jsem ho nechal vychladnout a zase jel a potom zase zachvilku začal dýmit zdálo se mi to jakkdyby nepálila svíčka nebo co motor jsem teďka přetěsňoval ještě jsem přemýšlel že to někde saje olej ale kde to nevím. Nevíte co by to tak mohlo dělat? Jak jsem přijel domů tak jsem vyměnil svíčku a je to lepší ale pořád to jaksi dýmí jak fabrika zamnou bylo dýmu jak prase. Prosím poraďte co by se s tim dalo vyšpekulovat a co s tim může být
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 18:49
Jméno: Noname
IP: uživatel9662
 Olej z převodové skříně ti to snad brát může, záleží na tom, jak moc ti ty gufera netěsní, každopádně by ti to nemělo brát ten olej donekonečna, pokud ho nebudeš dolívat. Tím chci říct, zkontroluj množství oleje které liješ do levé strany motoru jak jsou lamely spojky, jestli není přelitý. Vyšroubuj kontrolní šroub oleje a nech vytéci vše co bude nad ten šroub dokud olej nepřestane téci. Pokud olej přelitý nemáš, tak zkontroluj stejným způsobem množství oleje a když ho bude málo, tak ho opět dolij po kontrolní šroub. Pak to projeď delší trasou a až to trochu vychladne, zkontroluj jestli nemáš úbytek v převodové skříni. Pokud bude olej chybět, tak je to guferama, pokud to bude skoro stejné, tak bych to hledal v karburátoru, nebo palivu. V karburátoru bych se zaměřil, jestli ti tam nejde málo vzduchu a příliš paliva - pak by to taky dýmilo. Případně není-li málo průvzdušný vzduchový filtr a v neposlední řadě, jestli nemáš příliš přemixovaný benzín s olejem (1:50 = 5 litrů paliva + 1 dc oleje). Pokud toto všechno máš 100% OK, pak už asi jen ty gufera. Jen si myslím, že s těma guferama by ti to začalo dýmit poměrně rychle = jestli jsi ujel např. 10 km a až potom to začalo dýmit, spíš bych to viděl na málo vzduchu a taky by měl být trochu menší výkon motorky. Hodně štěstí.
Datum: 12. června 2010 18:49
 při opětovné montáži mužeš strhnout břit,muže ti spadnout pružinka atd a hlavně stojí 20kč tak to neřeším
Datum: 08. června 2010 21:10
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Já jsem si říkal že ještě ty gufera něco vydrží no tak sem nové nedíval ale od teď budu dávat gufera nové. Ještě se ptám jestli to gufero je navyhozeni jako když ho třeba vytáhnu tak už je na nic a jak dlouho vydrží gufero?
Datum: 08. června 2010 20:59
 no jo gufero stojí každé 1000 kč že?pokaždé když půlím motor,automaticky nové gufera.to mi nestojí za to abych znova sundával spojku a zapalování.takže: Znovu a radostněji!!!
Datum: 08. června 2010 20:47
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 motor jsem měl rozdělaný a přetěsnil sem ho ale gufera jsem neměnil. Musím tomu do kopce pomáhat nohama a pak to jede
Datum: 08. června 2010 20:14
 jj nasava ti to olej z prevodovky..jakmile si dal jinou svicku tak to bylo chvilku lepsi,protoze nebyla spinava od oleje a za chvili se zase zamazala tak to jelo opet na nic..  takze ti nezbyva nic jinyho nez rozpulit motor,vymenit gufera a tesneni
Datum: 08. června 2010 19:00
 tohle je jasné netěsnící gufero na levé straně..
Datum: 08. června 2010 18:53
|



|