Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
Posl.aktualizace: 15. srpna 2008 22:06
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
dementni stranka to radsi zadna nez tohle kdyz si vemu ze se nejaky neznaly zacatecnik podiva a zacne delat take kraviany tak akorat pochuji svojeho fichtla jako ty svojeho lestit kliku fleksou napadne jen vola klika se kdyz uz tak necha ztacet a ne brousit flexou osle ani nezajedes vybrus a budes mit v prdeli loziska kliku a urcite i kartery to by neudelalo ani 5 lete dite kdyz ja jsem zacinal s tuningem tak jsem si daval 8 vybrus snizenooou hlavu ojnisi s jehlou stocena klika. Tu tvoji sracku bych predjel i na jednorychlostni babete
Datum: 15. srpna 2008 22:06
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
icq je naky po...ny nejde pridat kontak
Datum: 15. srpna 2008 10:28
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja se ozvu jednokrouzek byl za 750 á tak klika uz byla taky trochu skurvena tak ze
Datum: 15. srpna 2008 10:25
Jméno: adas
IP: uživatel1069
čau,  DD no všechno co mám je v hlavě (to co je hotový přijte dost předělat) ten motor bude poměrně dobrej na to že je odvozenej ze sériový vložky, akorátže momentálně mám Š1000MB na boku, dělám antikorozní nátěry, bude se vyvařovat a příprava na lak... sesa by mho vyprávět kolik je to času, takže já fakt nevim kdy se k tomu dostanu
Datum: 15. srpna 2008 9:42
Další úpravce se ozval..  Jak to vůbec vypadá s tebou....? Poslední motor nevypadá zle...už je vložka....?
Datum: 15. srpna 2008 9:28
Jméno: adas
IP: uživatel1069
chong: ty otvory v místě kroužku má kvůli těm dvoum kanálům, kdyby je udělal pod kroužkem tak ty zadní kanály prostě nenaplní, už takhle je to na hraně. Jednokroužek by na tohle byl lepší. Spodní ojniční ložisko to asi odneslo, ten jemnej prach bude jeho smrt, zkus to alespoň pořádně vymejt. Na karbec z fichtla bych se vykašlal, ale jak chtěj vaši. Ta hadice na krabecu... nevím jak je to vevnitř, ale snaž se aby to bylo s plynulejma přechodama a postupně k sacímu kanálu se to rozšiřovalo. Z toho válce 50/3 moc vidět nejni, ale počítám že to ještě není hotový a bude to hladký, neříkám leštěný, ale hladký. Ten třetí kanál může bejt dole širší.
Datum: 15. srpna 2008 9:19
Nevim no....  Taky tak něak tiše čekám co se z toho vyklube....! Klika je fakt hukot no....To nepotřebuje další komentář....! NA druhou stranu každej něak začínal... Ono po pár pokusech do toho snad začneš dávat myšlenky a nebudeš mít v ruce jen flexu ale zkusíš i něco jinýho....! Tohle je totiž zatim jen opravdu flexa tuning....! Klika uplá natvrdo za čep do svěráku a z druhý strany čep obroušenej flexou....nezlob se na mě ale i kdybys měl válec ve zlatě tak si pořád budu myslet že to je prasečina.......Kdybys na kliku ANI NEŠÁHL a jen ji dal ojnici s jehlama tak to tu tvoji jak píšeš luxusní špičku...(co to je....???? ) podrží o hodně líp...  Parametry rozhodujou ne fotky....! Max otáčky na jedna dvě tři....maximální rychlost...(i když otáčky sou důležitější...) popřípadě popis průběhu motoru nebo výkon (z brzdy samozřejmě odhady sou k ničemu....) Ale fotky šroubů trčících z válce pro roztržení nohy kolem jdoucích....  Prober se....  Ale nechci tě schazovat.....naopak...! Rád bych se s tebou spojil...můžu pomoct já tobě i ty mě....! Pokud máš zájem....ozvy se na icq 324-018-386
Datum: 15. srpna 2008 9:10
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
No nevím... zpracování šílené, postupy ještě šílenější... Víš vůbec že vyváženost kliky má být na 1gram? Vyvažoval jsi jí vůbec a to nemluvím o dynamickém vyvážení setrvačníku po tak brutálním opracování. A co ty odrbané hřídele klikovky od flexy? Vždyť na tom sedí vnitřní kroužky ložisek! A proč myslíš že zlepší šrouby hlavy chlazení? podle mě se na chlazení podílejí nevýznamnou měrou, protože nejsou z materiálu který má malý tepelný odpor, pročpak myslíš že se chladiče dělají z hliníku či mědi? Pročpak máš ty otvory v pístu v úrovni posledního kroužku? Jestlipak víš že jsi tím zmenšil odolnost pístu proti roztržení. Nedávno jsem měl v ruce podobně upravený motor (Škoda 420) kde stejná úprava vedla k roztržení pístu a následnému omotání zbytku pístu a ojnice okolo klikové hřídele s destrukcí litinového bloku motoru a vložky válce! A to bylo naříznuté pod posledním kroužkem a ne jak to máš ty přímo v drážce kroužku, kde je materiál pístu zeslaben kvůli zápichu pro kroužek! Vidím správně ty hluboké rýhy na pístu? Nezapoměl jsi strhnout hrany nových ovorů ve válci? Proboha co jsi to děla s těmi tlumiči? Doufám že jsi to alespoň svářel v rozebraném stavu...
Datum: 15. srpna 2008 8:49
Jméno: mara
IP: uživatel426
no co mam rict jses asi hodne v zacatcich pac lestit klikovku flexou je pekna hovadina zkurvit taky flexou levy viko a ty kanaly ale co je to tvoje vec a tvuj boj
Datum: 15. srpna 2008 7:43
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
kdyz chcete neco poradit tak napis te do chatu od toho tam je
Datum: 15. srpna 2008 0:04
|



|