Jméno: Harry
IP: uživatel17352
 Ahoj, zajímalo by mě, jestli má někdo zkušenost se stavěním policajty při následující situaci. Chtěl bych si upravit motor na svým mustangovi na značkách, tzn. velké žebrování hlavy a válce kvuli chlazení, karburátor, výfuk (viditělné upravy). Bude s tím problém? a když ano jak může být velký? Díky za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2014 6:33
 Shrek: Můžu Tě možná trochu uklidnit, že takhle to uplně nefunguje. Je to trochu složitější na posuzování, ale žádné takové přehazování viny není možné.  A k té pojišťovně platí to samé - ona musí škodu zaplatit vždycky, bez ohledu na to, jestli máš světla s "éčkem" nebo ne. Akorát v případě, že ten doplněk atd měl vliv na nehodu, tak po Tobě může zpětně vymáhat náklady na plnění škodní události.
Datum: 27. června 2014 6:33
 všechno je to v pohodě do doby než se připleteš do nehody... cokoli nehomog. dělá z vozidla nepřípustné do provozu a za nehodu budeš moct ty, pojištovna nic nezaplatí atd atd... ale taky takový riziko podstupuji
Datum: 27. června 2014 0:03
Jméno: Harry
IP: uživatel17352
 Jinak ohledně výfuku, homologace a hluk se u nás zatím neřeší. I na STK mi prošlo SVčko s nehomo laďákem.
Datum: 25. června 2014 10:48
Jméno: Harry
IP: uživatel17352
 Plánuju klapkovou 70ku z valce pařeza, už jednu doma mám ne ale na silnici. se seriovym vejfukem jede jen o málo líp než serie. Ale jakmile se dá laďák (mám tam Hikone s tlumivkou, takže to až takovej kravál nedělá) tak se brutálně probudí. Na 1čku se staví na prdel plynem bez výraznýho pomáhání, takže origo vejfuk je naprd. To žebrování je hlavně kvuli chlazení, dost se to hřeje, kor ten litinovej válec.
Datum: 25. června 2014 10:46
 Nenech se strašit, pokud to nebude dělat kravál a nebude to vypadat jak kus šrotu, tak pokud nenarazíš na uplnýho debila, budeš v pohodě, mám mustanga s jinejma vidlema, hvězdicovou hlavou a laděným výfukem a když mě někde zastavěj tak jen čuměj a ptaj se kolik to jede. Ale chce to aspoň absorubční tlumič výfuku a nějaký airbox aby si zatlumil sání, protože přímej filtru dělá v točkách kuva bordel.
Datum: 25. června 2014 9:27
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 seberou ti techničák a stk a uřad tě nemine........
Datum: 25. června 2014 8:08
 Na 100% bude problém s výfukem. Homologace a hluk. Na karbec každej kašle. Velkej válec a hlava dle tolerance konkrétního příslušníka. Co plánuješ že ti nestačí origo vejfuk a hlava?? Dělal jsem seriovky co jely 85+ a nebylo na nich z venčí vidět nic... a myslim že je to i tak nějak hranice bezpečnosti seriovky ... alespoň pro moji j21 byla mezní hranice bezpečnosti +/- 85km/h ... pak to podvozek už moc nedává,brzdy nemaj účinnost,celý se to kroutí,,, na gripu v zatáčkách pomužou trochu měkčí silniční gumy,ale minimálně dozadu to chce lepší tužší tlumiče ... ať se daří. Standa
Datum: 25. června 2014 6:48
|



|