 Ahoj... V březnu si budu rozširovat na A1. Ale jelikož nejsem rozmazlenej, ani nemam rodice který prodávaj ropu nemůžu si dovolit nic skvělýho. Jde o to že sem konecně našel alternativu za mýho vysněnýho Varánka... MZ 150 . Jenže jak už název napovídá, objem není 125ccm a tudíž nepoužitelný k řp. sk A1. Ale viděl jsem, že jsou i válcě o objemu 125ccm. Otázka tedy zní. Je tomu tak ? Je reálné že se to poté dá přesati v TP ? Například po odměření tedchnikem na STK nebo tak ? Nebo když tam mám známého... je to vůbec možné? Pokud ne... Co by jste mi doporučili. Potřeboval bych neco do 10 000. S možnými výdaji navíc. (potřebné opravi apod.) Děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2013 22:53
Jméno: Feorges
IP: uživatel10092
 Jubka: jestli chceš 125/476 budu jednu prodávat. Fakt pěkná žluto - černá. Absolutně žádný problémy a nový díly a vylepšení. Jestli chceš napiš a já pošlu foto. Cena cca 17 000,- Kč.
deda.vseveda14@seznam.cz
Datum: 17. května 2013 22:53
 Ok. Ale cenou se řídit... Když sem třeba za tisícovku sehnal prvotřídního mustanga a s STK a přepisem mě to stálo asi 1500 celkem... Top stav, lítá tak, jak sem ještě nikdy fichtly jezdit neviděl origo  Uplně neskutčně skvělej kup. Co myslíte ? Ono pak o ten vzhled mi nějak nejde to si časem udělám. čim se řídit ? Jak vybírat. Asi spíš pojízdný.... Za kolik tak bych to měl sehnat ? Dík
Datum: 12. ledna 2013 16:42
Jméno: standa
IP: uživatel14976
 Nic bych nepřestavoval. Škoda peněz. Motor z ČZ 125 bych vyndal a nechal schovanej stranou na STK a podobně(člověk nikdy neví) a sehnal bych slušnej motor z 175 a prostě ho tam dal....maximálně bych vybrousil výrobní číslo a přerazil ho.... ty motory sou stejný...jen maj jinou kliku a vrtání válce a to zvenku nikdo nevidí... jinak bych dodal to co kolečko.....motory sou spolehlivý.... jen já elektroniku nemam rád,spíš bych si dal do pucu origo elektrosoustavu a pořádně seřídil origo rele.... Již několikrát jsem zde psal o Péráku....pořádně seřídit a pak už o dobíjení nevíš...a tom mam starou herku olítanou... ale tak samozřejmně polovodičový rele je pohodlná věc....když funguje....
Datum: 12. ledna 2013 14:07
 Jubka: Nebude to problém...jezdíval jsem na ní i 300km za den. Celkem jsem na tom najezdil tak 25000km. Základem je slušnej motor, slušnej olej. Pak je občas problém s dobíjenim, což se dá krásně vyřešit natahánim nový elektroinstalace a montáží elektronického relátka, otázka cca 700kč a půl dne práce za pomoci primitivních nástrojů a ještě primitivnějšího montéra
Datum: 12. ledna 2013 13:39
 No... Ale ta 476 nebo 488 mě láká  Je to spolehlivý ? Na každodenní ježdení. Řekněme jkaždý den asi 100Km Dá se s tím takhle jezdit ?
Datum: 12. ledna 2013 13:36
 jde to udělat kdosi na motořkářich že sehnal TP ze 125.Pak ji prodával.Ptal jaem se ho a chtěl za ní 17 000 nákej Bednařík se jmenoval. Já pak našel DRko za 17000 ukecal na 15 000 a tak mám DRko  ale tu MZtu se mu asi nepovedla prodat(psal mi že má jednoho zájemce) pač jeětě cca půl roku zpátky tam byla za 15 000.Vím že ještě jeden uživatl taky z M.cz měl to překopany ale né že sehnal tp z 125 ale napsal si pár emailů s technikem z německa a nák to vyřešil samozřejmě musel viměnit díly za 125 a pak papíroání na uřadu a bylo to celkem nákladný takže se to nevyplatí.
Datum: 12. ledna 2013 12:48
 Jubka: U čízy je nutno vyměnit klikovou hřídel, pístní sadu, válec, hlavu, svorníky a karburátor. Ložiska tím nijak zvýšeně namáhána nejsou, protože spodek motoru je prakticky shodný jak pro 125, tak pro 175. Jede to pak o poznání lépe a myslim že by byla škoda tam tuhle relativně levnou a jednoduchou úpravu neudělat
Datum: 12. ledna 2013 11:08
 Vidíš. Skvělej nápad. Jenom jich moc neni na prodej :/ Ale tak něco se najde  A ještě víš něco o tý úpravě, že sem na to dává válec ze 178/477 ? Neníčí se to pak...ložiska....
Datum: 12. ledna 2013 10:40
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Hele, taky jsem se o to zajímal. Jednoduše to nejde! Musíš mít papír od výrobce, ze servisu že provedli přestavbu a já nevim co všechno. Celkem to vyjde nejmíň na 7 tisíc a voser s vyřizováním k tomu. Kup si čz 476, nebo 488
Datum: 11. ledna 2013 22:17
|



|