Jméno: Honza
IP: uživatel12720
 zdarec.. mám dotaz ohledně Jaw 350.. kdybych koupil třeba 638 s kotoučem a v techničáku by bylo zapsáno, že má kotoučovou brzdu, tak je vše v pořádku a v případě nehody mi nic nehrozí že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 15:43
 Musíš napsat výrobci (tzn. do Jawy, povolení vydává Jirka Kraft, dřív to dělal pan Němec), napíšeš o co ti jde, přidje ti mail o tom že výrobce souhlasí s ......, a údaje o zaplacení povelení od výrobce - stojí 500,-. Po zaplacení ti přijde vyjádření domů poštou, v něm jsou i uvedený podmínky který musíš splnit (díly který můsíš použít, potvrzení z autorizovaného servisu o montáži brzdy) Až budeš tohle všechno mít, tak s dokladama na evidenci vizidel, vyplníš si žádost a úřednice ti do TP na základě povolení výrobce, dokladu o montáži ze servisu a vyplněné žádosti na úřadě tapíše použití kotoučové brzdy do poznámek. Povolení z Jawy 500,-, v servisu hodina práce cca 300,- (pokud budeš mít kotouč namontovanej, tak to jen skouknou jestli je všechno OK), a 50,- za změnu údajů v TP na úřadě. Já to měl před 5 lety levnější, tehdy ještě bylo povolení z Jawy zadarmo
Datum: 05. února 2012 15:43
Jméno: Honza
IP: uživatel12720
 A kam zajít? Kam napsat, aby mi to potvrdili? A kam tu brzdu vlastně zapsat? Přibližná cena? Díky
Datum: 05. února 2012 11:18
 O druhu brzd není v TP ani slovo, je tam pouze brzdy provozní "ano". Pokud bys opravdu koupil 638 dodatečně doplněnou o kotouč, je lepší si to nechat zapsat. I když mezi 638 a 639 je rozdíl prakticky jen v kotouči, určitě je lepší mít to zapsaný, protože v případě nehody půjdou po každý hovadině a jako první budou brzdy a pneu. Zapsání sice není zadarmo, ale za ten klid to stojí. U 639 tohle řešit nemusíš, ta měla kotouč sériově. Absolvoval jsem to taky asi před 5 lety
Datum: 05. února 2012 9:47
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 638 s kotoucem más typ 639
Datum: 04. února 2012 20:54
|



|