Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Stava
IP: uživatel708
 Nevim kam to přiřadit tak to dam holt sem. Jak rozeberu tlumiče na mustanga, popř. i na 21? Zadní
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2007 19:29
Jméno: Já
IP: uživatel1337
Vy hovada!!! Stahneš ten horní kryt tam je takovej kolíček ten vyrazíš a máš to hotový!!
Datum: 01. listopadu 2007 19:29
to asi vubec nejde,ja uz jsem to taky zkousel a nic z nich nezbilo
Datum: 06. dubna 2007 17:07
Jméno: jarek
IP: uživatel590
 zdarec,chtěl jsem se zeptat jestli se dají nějak seštelovat tlumiče přední i zadní na jawě 21?
Jde to?jestli tak napište protože ja je mám uplně tvrdý a jak přejedu přes díu tak skočím do výšky 2m,tak jestli se dají seštelovat,nevím jak,poradte,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2007 17:09
Rozebírají se úplně jinak a je to dost složitý, jestli s nima nic není a normálně pruží tak s nima nic nedělěj, jestli je máš zadřený sežeň si někde jiný, ta práce se ti nevyplatí.
Datum: 04. dubna 2007 17:09
Jméno: jarek
IP: uživatel590
dík,a se zadním atlumičema je to stejně?nebo se rozebírají jinak?
Datum: 03. dubna 2007 21:58
odmontuj přední kolo a strč sřoubovák do části vidlice, které se říká kluzák (je na nich uchyceno kolo). Šroubovákem kluzák vytoč jako dlouhý šroub (jestli jsou kluzáky zadřený bude to chtít dost síly). Je taky možný že ti praskly i péra, potom musíš odšroubovat nahoře vidlice (na vršku každé trubky je 1) velkej šroub a celej vnitřek vidlice rozebrat. Musíš si zapamatovat jak to tam bylo předtím, abys to pak zase dal dohromady. kluzáky vyčisti promaž, popř. prasklý péra vyměň.
Datum: 03. dubna 2007 21:34
Jméno: jarek
IP: uživatel590
prosím tě vysvětle te to jako blbci(mi) jak vypadá kluzák a čím mám točit  ))))
Datum: 03. dubna 2007 21:24
Musíš z té vidlice vyndat kluzáky (vyšroubuješ je točením správným směrem), vyčistíš je hadrou a promažeš je třeba nudlí z nosu namontuješ a jedeš
Datum: 03. dubna 2007 21:21
Jméno: jarek
IP: uživatel590
a taková blbá otázka,musím je rozebrat,nebo jak je mám namazat?Díkes
Datum: 03. dubna 2007 21:14
zkus je promazat, nic víc na nich neušteluješ (pokud máš originály)
Datum: 03. dubna 2007 20:54
Jméno: Pape
IP: uživatel705
 Kluci, jak stlačit spojkové pružiny na Pařezu? Skládám spojku a nechci přijít o oči a nervy! Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2007 12:21
Zdarec...Na 555 máš pružiny..no a nejlepší to je delat ve dvouch...jeden zmackne perko a druhej nasadi segrovku...a když to sundáváš tak to chce taky zmacknout aby jsi nebyl bez ocí!!!
Datum: 21. dubna 2007 12:21
Podle toho jakou máš spojku, teda byly 2 typy na 555 se ségrovkama a s matkama. jestli to máš s matkama, tak je to v klidu, ale segrovky udělej tak, jak je dole napsany
Datum: 03. dubna 2007 19:39
Odporucam wikuov spusob.10m klicem sa opres o podlozku,das tam poistku a mas hotovo.Kombinackami to ide blbo.
Datum: 03. dubna 2007 18:35
stranový klíč 10mm
Datum: 03. dubna 2007 7:26
Jméno: mihal
IP: uživatel84
vem kombinačky zatlac a dej je tam
Datum: 02. dubna 2007 21:15
 Ahoj, mám takovejhle problém. Když šteluju spojku šroubkem na boku motoru a nastavim jí tak, aby mi neprokluzovala nakopávačka, tak motor táhne při zařazeným rychlostním stupni (a zmáčknutý páčce spojky)... což by asi neměl  Nevíte co dělám špatně?? Dík moc za každou radu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2007 21:08
To že to trochu táhne když máš zařazenou ryclost je normální, musíš to seštelovat tak aby ta páčka co stlačuje spojkovou tyčku měla vůli asi 1-2mm jinak se ničí mechanizmus vypínání spojky a lamely
Datum: 02. dubna 2007 21:08
Jak pise zipoman.Po malickych kousickach.Inac to muze trochu popojizdet.Za studena by malo byt bez problemu.
Datum: 02. dubna 2007 18:13
Jméno: Tomáš
IP: uživatel701
Zeptám se ještě hloupějc  ...nemám s tím moc zkušenosti. Mělo by to jít nastavit tak, že při zařazený jedničce a zmáčknutý spojce můžu normálně stát na místě, že jo?
Datum: 02. dubna 2007 18:07
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
chce to štelovat opravdu po malejch kousíčkách
Datum: 02. dubna 2007 18:00
 ahoj lidi jenom se vás chci na neco zeptat kolik by tak stála oprava řadícího automatu na fichtla?dík za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2007 19:07
Jméno: michal
IP: uživatel650
tak dík moc jste mi pomohli čus
Datum: 02. dubna 2007 19:07
Tiez som mal zaseknutu jednicku a neslo radit.Mal som vyskocenu taku malu pruzinku.Rozobral som,vymenil,poskladal a uz to fakci.
Datum: 01. dubna 2007 20:21
no prostě se tam sekla jednička a nejde vyřadit
Datum: 01. dubna 2007 15:32
Jméno: Kunka
IP: uživatel363
a co tam mas rozbity ? pokud praskly pero tak je to levný, jinak bych sehnal jinej
Datum: 01. dubna 2007 14:33
Jméno: Honza
IP: uživatel687
 Čau hoši,nějak pořád neumím dobře seřídit spojku,bud mi to jde přes zuby nebo mi to už zabírá jak tam mám jedničku a držím spojku a nebo potom jak začnu pouštět spojku tak až ve třičtvrtě,nevíte jak to dobře seřídit ???? Díky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2007 9:40
Jméno: borec115
IP: uživatel464
a mezi tyma tyckama medzi dlhsou a kratkou mas gulicku?? a ja tam mam gulicku a prvni mi to islo az u 3/4 ked sem ju pustil a zvikel sem si a teraz je ok
Datum: 01. dubna 2007 9:40
Jméno: Stoklik
IP: uživatel413
 Dobrý den SESO, hledal jsem v nabídce ráfky na babetu nebo na pařeza (550), ale nenašel jsem je.Máte je taky a ještě jaké mají boky(hrany) oblé nebo hranu? A ještě kolik by stály chromové dráty(komplet sada na přední a zadní kolo) na Jawu 550 pařez, ve předu jsou slabší a v zadu silnější a je tam různá délka. Chtěl bych to osadit do ráfku z babety, tak ty slabší dráty by museli mýt větší nyply - stejné jak ty zadní. Asi mě chápete, protože původní přední ráfek měl o dost menší otvory pro nyply. Ale ty už se prý nevyrábí, proto ty silnější nyply. Předem děkuji Stoklik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2007 20:39
Jméno: sesa
IP: uživatel469
Rafky od babci jso k prdu,,, Ja budu mit do 14 orig rafky na pincka za 850kč cupr kvalita,,,jinak tam z babci jdou na ok,,ale jsou uzky
Datum: 25. března 2007 20:39
Tady je můj email, děkuji
Datum: 25. března 2007 20:28
Jméno: borec115
IP: uživatel464
 pomoc chalani davam do kupy motor vsechno je jak ma byt ale ked to nahrejem a idem dat do kupy furt sa mi to prici a nemozem najit chybu ani segmentem nevim skuste mi poradit diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2007 7:33
to tam de trochu tezko a potocil si nakopavacku?
Datum: 24. března 2007 7:33
Jméno: Pepa
IP: uživatel571
 Co to znamená když je prasklí dvojkový kolečko?napište draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2007 17:12
Prasknute kolecko v prevodovke.Rozpulit,vymenit,zlozit...
Datum: 21. března 2007 17:12
že by kolečko druhýho rychlostního stupně?
Datum: 21. března 2007 14:33
Jméno: boro
IP: uživatel625
 draci pomozte my prosim domysliet akym sposobom mam spravit prevod z hriadele klukovky(strana spojky) na predne koleso
bicykla. Jedna sa o upravu -skratenie(odrezanie karboskou)prevodovej casti kartrov motora-pincka. Zostalo tam vlastne len hlava, valec, klukovka(valcova cast kartrov). Mam to uchytene na prednej vidlici bicykla ako pomocny motor, len mysim domyslet prevod tak aby zahrnal aj spojku ktora by mala byt vlastne principom pritlacenia remena ale existuju asi aj ine rieseniatakprosim pomozte. Dakujem za navrhy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2007 6:53
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
Datum: 21. března 2007 6:53
Jméno: boro
IP: uživatel625
ROBO prosim mohly by stemy poslat nejaky obrazek?
Datum: 20. března 2007 22:17
Jméno: robo
IP: uživatel662
Viděl jsem na klikovce náhon něčím, co připomínalo špulku na nitě, bylo to však v třecí části gumové, zabíralo to součesně o boky i vzorek pláště, spojka fungovala tak, že se motor naklápěl na přední kolo shora a prokluzováním to pomalu zabíralo o plášť. Mělo to výhodu jak to bylo jednoduché. Zdravím Robo.
Datum: 20. března 2007 19:20
Jméno: boro
IP: uživatel625
OK no dik, ale chcel som radsej prevod remenom.(klinovym, plochym kozenym/gumovym........)
Datum: 20. března 2007 16:57
Jméno: OVERdriver
IP: uživatel43
Já bych na kolo nějak nabastlil rozetu, na motor upravenou spojku a spojit řetězovým převodem.
Nebo dej dopředu zadní kolo s rozetou a volnoběžkou.
Datum: 20. března 2007 15:16
Jméno: boro
IP: uživatel625
ked tam dam ozubene tak nebudem moct spravit spojku na rozbeh a vidlica sa da vselijako upravit
Datum: 20. března 2007 15:04
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
No pokud na přední tak tam se asi nevejde navařit nějaký ozubený kolečko jestli jo tak ho tam navař a je to
Datum: 19. března 2007 20:49
 hej jak to ze no divaj jde me radit bez problemu pridu k tom na druhy den a radit me nejde toz co stym je a nejezdil sem na tom
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2007 20:02
Na 99% to bude vyskočená nebo prasklá pružinka v automatu
Datum: 20. března 2007 20:02
Také si myslím, že problém bude v automatu..
Datum: 20. března 2007 18:10
Vyskocena pruzinka v automatu.Mal som to iste
Datum: 20. března 2007 17:51
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
Nejdřív jsem nechápal o co ti jde, nejseš TATAR??
Datum: 20. března 2007 0:54
Jméno: borec115
IP: uživatel464
urcite mas neco s automatem
Datum: 19. března 2007 18:52
Jméno: DUCHY
IP: uživatel652
 Cau hoši tak už mám E-amil máte lamelu? ozvětesemi prředem dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2007 19:09
jakou lamelu nebo naco??
Datum: 03. dubna 2007 19:09
Jméno: Speed
IP: uživatel612
 Čuste,když si dám na fichtla 13ti zubé kolečko poznám že mi to pojede a něco rychleji a naopak poznám zase že to nebude tak dobře tahat do kopce ??? Předem díky za odpověd !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2007 20:05
KDYŽ DÁŠ NA HNACÍ KOLEČKO VÍCE ZUBU NEŠ NA HNANYM TAK JEDE RYCHLE ALE HOVNO TAHNE KDYŽ DÁŠ NA HNACÍ KOLEČKO MÉNĚ ZUBŮ NEŽ NA HNANYM POJEDE POMALU ALE BUDE MIT SILU JAKO BEJK (MUZES ORAT POLE)
Datum: 20. března 2007 20:05
Jméno: Beny
IP: uživatel655
Jo poznáš to já když sem tam dal 10ti zubí kolečko tak to mělo sice hezkou sílu ale hvno to jelo polí....  .................Ale teď tam má 12ti zubí a tah to má pěknej a celkem to i frčí
Datum: 19. března 2007 9:53
Pred tym,nez som daval valec na vybrus som to poznal poriadne.S 13 zubom mi to nechcelo ist poriadne do kopca.Musel som sa plazit za jedna.S 11zubom v poho.po vybruse s 11zubom do kopca za tri a s 13zubom za dva,ale taha to dobre.
Datum: 18. března 2007 18:40
mel bis to poznat ja to teda poznam diz dam z 11 na 13 ale jeden muj kamos to nepozna ale myslim ze to poznas urcite
Datum: 18. března 2007 18:09
 Čau,chtěl bych se zeptat jak hodně se projeví to,když použiju 11-ti zubový řetězový kolečko.Chtěl bych totiž,aby to mělo trošku lepší zátah,ale nebylo to zase až moc pomalý.Zároveň se mi nechce kupovat ten 65-ti zubovej věnec na rozetu,protože bych chtěl ušetřit,nebo je lepší?? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2007 14:36
S 11zubom mi to jazdilo asi 55km/h z kopce.Zatah trochu lepsi.Podla toho,ci mas teraz 12zubove alebo 13zubove,,,,,ten venec je dobry,ked jazdis mnoho v lese a v terenu.Inac na cestu staci 11zub. kolecko.
Datum: 18. března 2007 14:36
 Caw draci chci se zeptat mam 05 a nemohl jsem tam dostat 2. chvilku sem na tom jezdil a najednou uz tam dvojka zase pada nevite cim to mohlo bit?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2007 23:56
Jméno: agregatos
IP: uživatel671
taky by to mohla být vidlička. mě vypadávala 3 vyměnil jsem vidličku a mám klid
Datum: 23. března 2007 23:56
radici automat alebo kolecka.Ale dkor by som povedal,ze na vine je automat.Mne to prestalo radit a ostala tam jednicka.Na vine bola vyskocena taka malicka pruzinka.Stacilo rozobrat a poskladat a uz to radi.
Datum: 18. března 2007 14:39
 cau drackove....kdo ma rozetu na babettu?
pls odpoved..-..rychle specha.... diky moc jmy e-mail je fasa.hockey@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2007 19:06
 Zdravim, komplet jsem složil motor, ale poslední co nejde je spojka. Delší tyčka zapadla tak o 1cm více nežli by měla.
Poraďte mi pořadí tyček, nebo jsem na něco zapomněl? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2007 13:24
Najprv tam hodis kratsi tycku a potom zoberes dlhsiu tycku,konec namazes vazelinou,prilepis tam gulicku a strcis to dnu.Samozrejme gulickou do vnutra.
Datum: 12. března 2007 13:24
 Chlapi,mám doma 05 a když zmáčknu spojku,tak to možu tlačit jak na neutral.Prostě vůbec nefunguje.Nevíte čím to može byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2007 22:20
Funguje.Když zmáčkneš spojku je to jako kdyby si odřadil!!Jinak se taky u řazení používá!!
Datum: 13. března 2007 22:20
Jméno: pařez
IP: uživatel8
Čau chlapi já to vůbec nemyslel zle ,ale tak že špatně formulovanýma dotazama,na který nejde poradit se jen znepřehledńuje forum a myslím že je to škoda.Vítr v zádećh přeje Pařez
Datum: 12. března 2007 19:33
Jméno: Zek
IP: uživatel607
sorry chlapi blbe sem si precet otazku...PAREZY omlouvam se=))
Datum: 12. března 2007 17:43
Jméno: Garcia
IP: uživatel610
Juuuj presne ... sak kus porozmyslat treba .. nic v zlom ...
Datum: 12. března 2007 16:59
pařez ma svatou pravdu!Najprv sa treba ZAMYSLIET!!!!
Datum: 12. března 2007 13:26
Jméno: pařez
IP: uživatel8
A co by Zeku šteloval, jak by t mělo fungovat jinak???? Když mám zařazenou rychlost a zmačknu spojku tak to MUSÍM tlačit jak na neutrál.Vždyť proto tam ta spojka je,aby odpojila převod. Chlapi,zamyslete se někdy nad tím co píšete.
Datum: 11. března 2007 20:05
Jméno: Zek
IP: uživatel607
zkus ji postelovat u krytky
Datum: 11. března 2007 19:36
 Zdarec lidi! Mám problém. Mám Jawu 23 Mustang a jaksi mi nechce jet. Normálně ho nakopnu zmáčknu spojku a hodím jedničku a ono to najednou zdechne i když provádím řazení jako vždy správně. Nejde to, ani když to roztlačím. Nevíte čím by to mohlo být?? Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2007 11:19
elektřina špatný přívod benzínu
Datum: 13. března 2007 11:19
Ked ti to zdochne hned jak hodis jednotku,tak ti nevypina spojka.Ked tam hodis rychlost,chvilku to bezi,ale jakoby pribrzdene,tak ti spojka vypina slabo.
Datum: 10. března 2007 16:51
no mohlo by to bejt čímkoliv?jestly seš profík to já nevim ale mně to dělá neco podobnýho ale rozjede se strašně strácí na výkonu skus hladinu benálu nebo jehlu nebo zapalování určitě ti nákej profík poradí líp zatim čus.
Datum: 10. března 2007 10:19
Jméno: skala
IP: uživatel591
 zdar draci dal sem na fichtla nove lamely ale jak zmacnu spojku tak to nefara pomozte mi dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2007 21:32
jo musis to nechat zajet trochu
Datum: 08. března 2007 21:32
Jméno: skala
IP: uživatel591
nj ale ty lamely jak ji zmacnku vubec nepohnou
Datum: 08. března 2007 20:10
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel558
Ty lamely si musi sednout.. za jizdy mackej a poustej spojku a ono se ti to trosku ojede a bude to ok
Datum: 08. března 2007 19:21
|



|