Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ra
IP: uživatel1284
Posl.aktualizace: 23. října 2007 19:51
Jméno: dejv
IP: uživatel538
mas to tam napsaný
Datum: 23. října 2007 19:51
Tim se nastavuje na 550/555/05 délka lanka.
Datum: 23. října 2007 19:36
Jméno: ra
IP: uživatel1284
acha  diky
Datum: 23. října 2007 18:51
Jméno: sesa
IP: uživatel176
to je pro motor 550 / 555 / 05
Datum: 23. října 2007 17:25
 Zdarec všichni!!!! Prosm vás kudy přesně táhnout náhon k tachometru na Jawě 20??dík za odpovědi!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2007 15:45
Jméno: Jenda
IP: uživatel186
Je to maskou,vylezeš ven a dírou v plechách (je tam takovej gumovej průvlak pro všechny lanka)podle rámu nad motorem a po kyvné vidlici ke šneku.Je to v originále uchyceno k rámu kovovejma páskama.
Datum: 23. října 2007 15:45
Jméno: radek
IP: uživatel1318
 čus draci nevíte jak u fichtla poznám jesi ve spojce je kulička??????DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2007 21:22
Jméno: x
IP: uživatel1284
hale, oddelej levej dekl - (ten kde je startovacka ) opatrne ale, protoze je tam guffero, tak at ho nezjebes, ted tu na tebe bude koukat hridel do ktery vede 1 dlouha tycka, tak ji vytahni a fechtla naklon.. mela by vypadnout.
Datum: 22. října 2007 21:22
Jméno: ondraraz
IP: uživatel1504
vytáhni dlouhou tyčku co tam trčí a nakloň fichtla, nestli ti vypadne kulička tak tam je
Datum: 22. října 2007 21:08
když to rozebereš a podíváš se.
Datum: 22. října 2007 21:01
Jméno: ales
IP: uživatel1502
 cus potreboval bych poradit jak mam nasadit lamely, pac je tam nemuzu narvat bud tam sou lamely a retez jenom na nich nebo naopak
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2007 19:09
Jméno: ales
IP: uživatel1502
Ok dik uz sem to tam narval  ted uz se poprat jenom s tema pruzinama !!
Datum: 23. října 2007 19:09
Jméno: Honza
IP: uživatel1418
Zdarec zdělej rači spojkovej koš a nemusíš mnět ani stahovák a je to jednodušší
Datum: 23. října 2007 17:10
Jméno: lol
IP: uživatel1284
se mi libi jak nekdo odpovi, a dalsich 10 mele to samy ale hlavne ze neco napisou
Datum: 23. října 2007 16:47
Jméno: Jenda
IP: uživatel186
Jde to nandat,záleží na tom jak je ten řetěz moc vytahanej.Jinač si sundej stahovákem kolečko vepředu a pak tam dej všechno najednou.PS bez stahováku ani ránu.
Datum: 23. října 2007 15:57
Jméno: Js
IP: uživatel340
Vzít šroubovák a páčit.
Datum: 23. října 2007 14:21
Jméno: cv
IP: uživatel1284
mas na mysli, ze tam das lamely a uz ti na ne nejde retez ? - jestli ano, tak si musis sehnat stahovak, a stahnout to kolecko. Jinak to tam nenarves.
Datum: 22. října 2007 21:27
Jméno: shox
IP: uživatel763
 Kluci nevim jak vymenit loziska v kole nevite jak? jak iich vymenitnevim co stim poradte prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2007 0:43
Jméno: x
IP: uživatel1284
vim  hale u predniho kola odsroubujes matku a vyklepes tu osu, ze ktery si sundal matku.pak jen zakroutis tlumicem, aby se uvolnil buben ( je tam chycenej v takovym ocku - zachyt reakce ), vyndas kolo, sundas buben (ta vec kde jsou pakny ). Sroubovakem vyloupnes prachovku z kazde strany. Na 1 strane je vnitrni segrovka - vyndej ji. ted kolo obrat, poloz a to tak, aby pod jeho stredem byla nejaka dira ( ja sem vzal kladivo a vymlatil sem diru do spalku - aby to lozisko
melo kam z kola vylezt. ted si najdi nekde kus tvrdeho dreva, nebo zeleza aby bylo o malinecko uzsi nez prumer loziska, priloz tu vec na lozisko a vymlat ho z kola.
Kdyz ti vypadne 1 lozisko, vypadne s nim i takovej kloboucek, ve kterym drzi rozperka ( tycka ). Zase otoc koloa postup zopakuj. U zadniho kola staci povolit matku, ktera je v levo. ( naproti rozete ), povolit napinaky retezu ( to uvidis) a jinak je postup stejny.,. su jen zapomnel ze je dobry odpojit bowdeny z kola
Datum: 22. října 2007 0:43
Jméno: jarek
IP: uživatel1318
 proč mi jde na jawě 05 těžko mačkat spojka mám ju seřízenou tak nevím co stým je??????????????,
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2007 16:10
Jméno: Jenda
IP: uživatel186
Další možnost je ve víku.záleží jakej máš systém ale v každém případě sundat víko u start páky kouknout jestli to tam chodí volně jestli to není moc vyčvachtaný,rozebrat vypláchnout pořádně v benzínu a namazat novou vazelínou.
Datum: 23. října 2007 16:10
cau bud prolej lanko olejem a hlavne si dej bacha aby si tam mel mezi tima tyckama kulicku a nebo casto se stava ze se ohne ta dlouha tycka
Datum: 21. října 2007 22:29
premastit lanko
Datum: 21. října 2007 19:34
 Ahoj, nemohl by jste mi nekdo napsat jak mam na mustagovi sesteovat spojku?proste jednou ji utahnu nebo povolim tak prokluzuje, kdyz zase naopak tak nevystavuje nebo nekdy vystavi a pak musim jeste 3x slapnout aby povolila  pls, nevím už jak na to, nebo rozměry těch tyček ve spojce , tu malou jsem dělal a nevím jestly ji mám správně..Díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2007 17:54
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
Ja mel na jawe 21 kratkou tycku, kulicku, dlouhou tycku a jeste jednu kulicku ve viku, kdyz tam nebyla spojka nevypinala. A ted na mustangovi tu posledni kulicku nemam a v poho to funguje takze se to musi vyzkouset a bud v tom viku ta kulicka bude nebo ne.
Datum: 25. října 2007 17:54
Díky moc
Datum: 21. října 2007 11:38
Čau, dej napřed kratší tyčku, pak kuličku a nakonec dlouhou tyčku. Nic víc, nic míň.
Datum: 21. října 2007 9:13
Tak jak?  Tak jednu kam?
Datum: 21. října 2007 8:48
Jméno: x
IP: uživatel1284
ne, 2 kulicky tam byt fakt nemaj
Datum: 20. října 2007 22:52
Jméno: fgdfg
IP: uživatel692
Já tam nemám ani jednu kuličku a funguje to...
Datum: 20. října 2007 22:34
Já tam dal jednu krátkou (děda mi řekl asi 3 cm) a tu dlouhou jako je na pionýru, kuličku mezi ně a ještě jednu kuličku na, jako na výko, pod ten šroub.Tudíž 2 kuličky.Má to tak být?
Datum: 20. října 2007 22:21
Podle mně je to jedno.Vyráběl jsem tyčkydo mustafa jako do pařeza,takže jednu dlouhou a spojka fungovala.
Možná jetli je kratší tak asi problém bude.Nezapomenout na kuličku mezi tyčky...
Datum: 20. října 2007 20:28
Jméno: loiza
IP: uživatel1318
 prosim vás nevíte někdo proč mi jde na fichtlu těžko řadit????dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2007 13:07
bud to máš zadřený nebo málo voleje skustam ještě nejakej nalejt
Datum: 21. října 2007 13:07
Podívat se jestli tyčka od šaltrpáky není ohnutá.Pak je v háji automat.Takže rozpůlit.
Datum: 20. října 2007 20:31
asi bude něco s řadícím automatem
Datum: 20. října 2007 20:15
Jméno: Pepa
IP: uživatel571
 Zdar draci poradte mám fichtla 21 a vyskakuje mi 2 a nejde tam trojka nevíte co sti muže bejt?napište
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2007 20:24
Dvojka:Může to být:1.Omleté kolíky na dvojkovém kolečku(jsou to ty prostřední).
2.Vymačkané díry na dvojkové kolečka na trojkovém kolečku(spodní).
Trojka:1.automat
2.dvojkové kolečka nezapadnou do trojkového +zkontrolovat stromeček.
Datum: 20. října 2007 20:24
Může to být tím že máš na řazení prasklou takovou pruzinku
Datum: 20. října 2007 18:01
 zdarec draci mam jawku 555 a ked sa vozim tak sa stava ze mi vyskoci trojka a hodi to na neutral...tak dam zase na trojku a uz nevyskakuje...ale robi to pravidelne prvy krat ked zaradim trojku,za jazdu.neviete co to moze byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2007 20:38
Pařez je háklivej na honě našponovanej řetěz.Takže nějaká rozumná vůle v povolení může být.Jinak
budou natažený díry na trojkovým kolečku,co do něj zapadá kolečko dvojkové.Postupem času bude trojka
vypadávat víc a víc.
Datum: 20. října 2007 20:38
Stará slabina 555tek. buď rád,že to dělá jen tak málo. Najdi starší příspěvek, dost podrobně jsem to tady popisoval
Datum: 20. října 2007 19:35
Jméno: all
IP: uživatel1313
zkus si ji vic prislapnout poprvy, a pak ti sand nevyskoci, a kdyz jo, atk se na to vyser a delej to jak dosud
Datum: 20. října 2007 17:57
 Zdar nevim kam thle zařadit... Prosim vás nevíte někdo kolik stojí pochromování ráfků?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2007 20:56
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno mel by si zvazit,jestli neni vyhodnejsi koupit repliku,vono dost zalezi na stavu rafku,aby nebyly moc porezli,nebo tak,cenu bohuzel nevim
Datum: 18. října 2007 20:56
 draci jak poznám že mám v háji startovací segment???dík za odpovědi!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2007 19:09
To,ze sa to pri startovani zasekne a zacne to ist az ked s tym popojedes,je normalny jav.Je to popisane aj v navode na obsluhu.Proste tie zubky do seba nezapadnu jak maju.
Datum: 18. října 2007 19:09
Jméno: Bubák
IP: uživatel1481
to uz by teda musel bejt oholenej celej a to snad ani neni mozny, vetsinou jsou dole prvni dva, tri zuby, vic ne...
Datum: 18. října 2007 19:05
Jméno: ondra77
IP: uživatel1480
Když to chceš našlápnout tak nemáš žádnej odpor jako normálně a ještě to při startování nic nedělá
Datum: 18. října 2007 16:54
Jméno: Bubák
IP: uživatel1468
tim ze ti paka nezabira hned a taky tim ze se pakaobcas zakousne a nejde slapnout, musis popojet aby slo.. nebo to rozdelej a uvidis,
Datum: 17. října 2007 21:17
 Zdarec lidi přetrhl jsem sekundární řetěz (od motoru k zadnímu kolu) ani nevim jak se mi to povedlo a ztratil jsem pár článků tak ho nemůžu spojit a budu kupovat novej tak chci radu jak ho vyměnit(myslim co všechno rozebrat). A jěště budu muset vymenit spojku tak poradte jak na to moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2007 23:37
Jméno: Jenda
IP: uživatel186
Souhlasím s (Prachy),pokud myslíš spojku v motoru,tak začínáš tímto postupem:vypustíš olej (šroub pod motorem),odšroubuješ víko cca 5 šroubů a jeden větší a delší vzadu.,Bude na tebe koukat kolečko se řetězem to velký je spojka. Pamatuj jak to tam je daný když tak si to nějak popiš,nebo napiš na papír v jakým to je pořadí.Sundáš 5 ségrovek malím šroubováčkem je odsuneš.Pravděpodobně tí malinko vystřelej a už je nenajdeš.Takže kup nové.stojej pár korun.Pod těma segrovkama jsou speciální podložky,ty nesmíš stratit,jsou takoví promačklí.(při nejhorším se daj taky koupit cca 7 Kč 1Ks) Pak jsou pružiny uložený v takovejch mističkách.ty vyndáš těch se bát nemusíš nejdou tam jinak nasadit tak se to nedá spléct.Pak je plech s dírama ten sundáš a uvydíš lamelu.tak jí chytíš a i s tím řetízkem ji sundáš (stáhneš rukama).Tady bacha je lamela plech a lamela. Než ty lamely odtrhneš od sebe,tak se podívej zeshora na zuby.Ty zuby jsou šikmí tohle si musíš pamatovat abys je tam dal ty nové správně.Uprostřed toho koše na lamely je matička s takovou divnou zajišťovací podloškou.Přesvěč se že ta matka je utažená ty kolíky se nemí vyklat,musej tam bejt pevně,jinak ti spojka pude špatně vystavovat nebo nebude vystavovat vůbec.Pak následuje opačnej postup.Nová lamela,plech,nová lamela,Tohle dáš k sobě a nasadíš to do toho řetízku a pak vložíš zpátky do koše.Všechno to musí přesně sedět a žádné násilí.Pak následuje,plech s dírama,mističky,pružiny,speciální prohnuté podložky,ségrovky.Tady musíš přetlačit ty podložky s pružinama abys tam ty ségrovky zasunul.Přesvěč se že tységrovky nevypadnou. pak odmastíš víko pomázneš obě strany silikonem na motory(nebo koupíš jen papíroví těsnění) a zaklopíš zpátky k sobě a dotáhneš šrouby.Naleješ novej olej Převodoví olej PP 80 pokud ho nebudou mít, tak PP75.Stojí cca 80 Kč možná levnějc.nalévá se tou zátkou nahoře v pravo.Uprostřed víka máš kontrolní šroub,ten vyšroubuješ a začneš lejt olej(pincek musí stát rovně na stojánku,nebo alespoň rovně opřenej)Budeš koukat a až začne vytékat kontrolním šroubem,tak přestan lít a zavři oba otvory.Olej je hotov. Potom následuje vyladění spojky,ale to si nech poradit od někoho kdo bude poblíž a už to dělal nebo má alespon motorku.
PS popsal jsem ti to do detailu.Není to složitý jak se zdá.
Datum: 16. října 2007 23:37
Jméno: prachy
IP: uživatel1469
no tak rozebírat nemusíš skoro nic jen levej karter odklopis a mas tam sekundální kolěčko no a na to ten řetěz navlíkneš ale co se týče spojky tak to nemám potuchy.
Datum: 16. října 2007 20:39
 Zdravím,složil jsem motor Jawa 20,dokud nepřitáhnu šrouby karterů,tak se převodovka točí,jakmile je přitáhnu na doraz,tak jde převodovka hrozně stěžka,rukou jí nevotočím jedině kleštěma.Nemůžu na to přijít čím to.Dával jsem nové ložiska,futro,pouzdro,simerinky,Komplet go.Spojku tam zatím nemám,kartery mají 5 000 najeto,seděj rovně a přesně.Už je to druhej motor,co mi nejde otočit s převodovkou.Napadá mě akorát že by ty futra byly špatný od výroby.Jo,ještě bych zapoměl,dávám tam 1 papírové těsnění a silikon.Vymezovací podložky s konců hřídelek jsem vyndal.Ale tím to nebylo.
PS  řeci nejsem tak levej.Pokud jste se s tím někdo setkal,napište mi na E mail.Předem díky za vyřešení záhady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2007 17:21
Jméno: Jenda
IP: uživatel186
Nojo,ale to jsem udělal,hřídel v něm chodí s malou vůlí tak akorát jak hodinky,ale jak dám kartery k sobě,tak s tím nehnu.Zkusím se ještě podívat na ložiska.Jinač fakt nevím.
Datum: 16. října 2007 17:21
Jméno: Bubák
IP: uživatel1468
Futro se po nalisovani musi protahnout vystruzniikem, protoze nalisovanim se trochu zmensi jeho vnitrni prumer a hridel se v nem neoctaci
Datum: 16. října 2007 14:58
Jméno: BOREC
IP: uživatel1318
 Čus Draci mohl by mně někdo poraďit když přehodím 18 kolečko z 20kolečkem jakou to bude mít sílu???????DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2007 20:50
no jednicka myn potahne a 2 bude zase silnejši
Datum: 15. října 2007 20:50
Jméno: vilda
IP: uživatel1305
 čus nevite kde sehnat elektrickej otačkomer na javu 20? potreboval bych konkretne nakej link
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2007 7:08
Jméno: Marfis
IP: uživatel908
 zdar draci repasoval sem motor daval sem veskere ložiska nove i bronzove pouzdra vybral sem nejlepsi hridelky ozubene kolecka a radici automat všechno je určitě z dvacitkovych motoru když mam motor rozpuleny tak prevodovka funguje jak ma at ji dam jednoho nebo druheho katru ale když to složím tak to šíleně drhne neotočm tim rukou de to jen pres paku měl sem ten motor 6x rozebrany a složeny furt sem skoušel měnit kolečka a nic nepomohlo newim co dal poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2007 19:29
A dal si mezi kartery papírový těsnění nebo silikon? Vůle v převodovce jsou spočítaný na papírový těsnění a když dáš silikon tak se někdy stane že není vůle žádná a pak nejde s převodovkou točit
Datum: 15. října 2007 19:29
Nevim jestli to je zrovna tvuj pripad, ale me se stalo to samy a bylo to tim ze ta vystupni hridel na retezovy kolo sekundarniho retezu byla s celym loziskem trochu vylezla smerem dovnitr a tim padem jak sem to stahnul tak s tim neslo vubec tocit na potreti rozebrani jsem teprve zjistil ze to lozisko je malo narazeny. Rekl bych ze to bude to samy...
Datum: 15. října 2007 15:58
Jméno: Bubák
IP: uživatel1463
a kdyz to mas slozeny, tak jde zaradit nebo ne? jako jestli tam cvakne kvalt.. jestli ne, tak davas spatne radici vidlicku, s tim jsem mel taky zezacatku rpoblem, asi 4x jsem to kvuli tomu rozdelaval protoze jsem ji daval obracene a nekvaltovalo to
Datum: 14. října 2007 22:37
 Zdravím,mám jawa 50/23.Když zařadím zůstane mi páka řazení viset,nevrací se zpět.Nevíte někdo co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2007 13:18
Pružina prasklá není.
Datum: 16. října 2007 13:18
Jméno: bubák
IP: uživatel1449
mas prasklou prizinu v radicim automatu. rozpulit motor a vymenit
Datum: 10. října 2007 21:20
 zdar lidi jak vypada ta krytka spojky a jak se tam zachycuje?
vite rad bych si ji tam dal je totakovi tunel z jedne strany diravynebo jaky?? ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2007 19:51
Datum: 10. října 2007 19:51
si to kup a hned pochopíš, jenom se to tam tak nasune a je hotovo
Datum: 10. října 2007 19:50
 zdarec schánim velkou rozetu na dechla a z ceho tam pasuje. ch jí tam dát aby to mělo vetší vodpich s drapákem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2008 8:43
Ta skus najst iba veniec rozety s 55 zubmy a sekundarne koliesko daj 11 zubove ale bude to silne ale pomale
Datum: 05. dubna 2008 8:43
|



|