Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: hhg
IP: uživatel1337
 Zdar k čemu mi bude k dyž dám věčí primární kolečko??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2008 11:36
primární kolečko větší nedáš protože je to to so je naražené na čepu klikovky, určitě si myslel sekundární kolečko to když dáš větší tak to moc na rychlosti nepřidá já sem měl 13z a jelo to 65 ted mám 12z a taky ručicka vyjde na 60 a je to i trochu živější v kopcích.
Datum: 16. února 2008 11:36
Jméno: pavko
IP: uživatel430
ja sem mo c zrychleni s vetsim koleckem nezpozoroval tahne to furt stejne se mi zda a maximalka se zevedla o tech 5 km ma to jednu vyhodu min to zere protoze poterebujes mensi otaacky na stejnou rychlost
Datum: 15. února 2008 9:33
Jméno: hhg
IP: uživatel1337
Takže menší do krosu?? Ano pane!  )
Datum: 14. února 2008 22:23
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Pojede ti trochu rychleji (asi o 5 km), ale zmenší se tažná síla.
Datum: 14. února 2008 21:56
 zdry závodáci potřeboval bych shnat 4 kvalt na wincka uz mi serou totiz ty německý sráče simson chci si ho konečně dát a takhle ho dam díky nabídněte
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2008 21:19
He, tvorba modelu půl roku? Co na tom trvá půl roku? Model karteru v CAD den. Druhej den model(na CNC, ručně o mnoho déle, rapid prototyping - rovnou z PC udělaná forma na hliník stačí, třeba od Zcorp) 3 den odliješ a frézuješ ozubený kola kterýs nestihl druhej den. No problem v dnešní době.
Datum: 22. února 2008 21:19
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Pozor pozor..zapoměl sem poslední variantu...! Za 33 000 Kč se nechá 4 kvalt koupit..nový motor....! Jezdí se mnou na závody....
Datum: 15. února 2008 15:19
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2184
jasne moja rec...take nieco zatial NENEXISTUJE!!!je mi luto...je pravda ze z cz sa tam da dat prevodovka ale je to naprdel...
Datum: 14. února 2008 16:11
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Neni problém..  Scháněj buď origo....(znám lidi co ho scháněj 10 let a nic...) NEBO nech si odlejt kartery a vytvoř novej motor....(půl roku tvorby modelu, přípravků kupování nástrojů musíš mít stroje a umět to...) NEBO si to převař z ČZ 175 (takovej motor znám jeden....nejede dobře a svary v převodovce praskaj....) Sám ho scháním už několik let...  Hodně štěstí...
Datum: 14. února 2008 15:57
 Zdravím všechny.Nemáte někdo prosím pružinu do startovacího segmentu u čízy 125 t?hledal jsem ji na shopu a nikde nic.Kdyby ji náhodou někdo měl,nebo věděl,kde ji sehnat,ozvěte se mi na mail.Díky moc a zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2008 17:35
Datum: 13. února 2008 17:35
 Zdar Draci, chci si koupit 11zubové řetězové kolo na fichtla (téď tam mám 13zýubové).Jezdím trochu v terénu a tak se chcu zeptat jestli to nebude moc velkej převod?,jak to tak jede rychle? a jaké to má vlastnosti?. Díky za každou odpověť.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2008 1:43
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
MIRO: 8 zuby kolecko se na tu hridel ani nemuze vlezd
Datum: 18. února 2008 1:43
Zdar draci koupil sem si nakonec to 11kolo a máto sílu jak prase, a ty MIRO chtěl bych tě vidět jak by sys udělal ozubený kolo s pomocí frézky a sousturhu jsem strojař a nejsu blbej na to jsou speciální stroje a hlavně přesný tak zdar!!!
Datum: 13. února 2008 20:27
Pokud je někdo alespoň trochu šiškovnej a má známý nebo umě kutit na soustruhu a na frézce tak si ho doma vyrobí ne. Ten 8 zub si kámoš dělal sám.
Datum: 13. února 2008 20:18
zdarec je to jednoduchý čím větší kolečko (s více zuby) tím rychleji jedeš ale má to menší sílu a naopak ůplně idealní je kolečko s 12 zuby mám ho na motorce a dobrý měl sem tam i 11 kolo ale moc pomalý menší kolečka se dávaj jen kvůli tomu že fichtl je slabej motorem jak říkám dej tam 12 kolo a pojedeš a jak ti píší ostatní co by to udělalo 8 kolem nic jelo by to maximálně 35 -40 a 8 kolečka se nevyráběj mám doma jenom 10 kolo
Datum: 13. února 2008 17:15
11 zub a vyjedeš všude. Kámoš měl dokonce 10 zub ale to hrabe i na dvojku tak by mně zajímalo co by to dělalo s 8 zubem. To by asi pionýr jezdil po zadním.
Datum: 13. února 2008 14:42
Jméno: Standa
IP: uživatel460
Hele kup si 12 kolco je to super ma to tah a přitom to šupe!!!!!!!!!
Datum: 13. února 2008 13:52
Jméno: pepa310
IP: uživatel1201
je to supr věc.kup si to
Datum: 12. února 2008 20:00
Jméno: Petrik
IP: uživatel2159
Kup to zejtra.
Datum: 12. února 2008 19:47
Jméno: dodo
IP: uživatel2107
podla mna to nieje nejaky brutalny rozdiel ale trocu to pojde lepsie v terene a na maximalke bi to nemalo nejak velmi ubrat prave ze bi som povedal ze na rovinke bi sa v 3-ojke mal dat viac roztiahnut a vitocit a ked nemas motor v uplne 100% stave a ak az tak netaha ta bi ti to na rychlosti mohlo naopak pridat ak tam das 11 zubove kolecko
Datum: 12. února 2008 19:17
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2169
ja ho mam a ide to super, aj ked sa snizi maximalka, ale vsetky rychlosti idu dobre do otacok...
Datum: 12. února 2008 19:02
Jméno: smarton
IP: uživatel600
 tazke to neni startovacim segmentem??? mel jsem taky takovi fika ze jednou to slaplo a potom uplne na prazdno!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2008 16:52
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2167
to bude spojka....
Datum: 12. února 2008 16:52
 Dobrý den!
Mam problem na fichtlu mi start páky vždycky proklouzne a jen občas normálně protočí motor. Zajmalo by mě čim to je?? Táta mi řikal že by to mohlo byt tim že je malo natažená pružina na start páce. Díky moc!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2008 11:49
Jméno: vlk
IP: uživatel721
ně to dělá uplne to samy co tobe jen obcas se to protoci a jinak to jenom prokluzuje
Datum: 24. února 2008 11:49
Jméno: Jožin
IP: uživatel310
Díky!! určitě se na to podivam
Datum: 14. února 2008 21:15
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
já to mám taky a je to ve spojce ta mezilamela má olámaný zuby
Datum: 11. února 2008 20:31
Jméno: pavko
IP: uživatel430
spojka je v riti to same se vcera stalo kaosovi odesla spojka
Datum: 11. února 2008 20:05
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Jen doplním, že tam pružina na start. páce je tam jen od toho aby jí vracela... Bude to určitě spojkou viz. Majo
Datum: 11. února 2008 19:54
Jméno: jindra
IP: uživatel1806
přesně co říka majo....
Datum: 11. února 2008 19:40
Trochu povol stelovaci sroubek spojky.Je na packe na dekli zapalka.Ak to nepomoze,tak vymenit spojkove lamely.
Datum: 11. února 2008 19:39
 Nazdar vsetci, mam taky maly problem. Mam celkom dobry motor z 21-tky a taha nadherne ale ma to jednu chybu, za studena mi idu radit vsetky rychlosti normalne ale jak sa motor zohreje tak mi nejde zaradit 1-tka alebo 3-jka. 1,2, alebo 2,3 mi ide vzdy ale jednu rychlost tam nemozem nikdy hodit. Jak motor vychladne tak ide zase chvilu normalne kym sa nezohreje a stale to robi to iste. Neviem si s tym dat rady, poradite niekto co s tym? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2008 22:45
Olej som skusal hocijaky ale najcastejsie som pouzival PP 80 prevodovy olej. Ale olejom to nebude... jak keby vypadla vzdy jedna rychlost, nikdy tam pri teplom motore nejde zaradit ja uz fakt neviem cim to moze byt
Datum: 13. února 2008 22:45
Jméno: PAvko
IP: uživatel430
olejem to nebude jak sem mel preskly karter tak sem jezdil na rostliny ty vole nejde radit o 2 stupne na jednou musis 2krat zmacknout saltr paku
Datum: 12. února 2008 10:16
Jméno: zeli
IP: uživatel175
co mas v motoru za olej?
Datum: 11. února 2008 19:58
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
a to ti jde jako prez zuby........?
Datum: 11. února 2008 17:53
 caute potreboval bych 12 kolecko ale nikdo uz to poradne nevede potreboval bych poradit kde to sehnat a jestli to da hodne prace vymneit dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2008 15:59
kamo ja mam 12-tek asi 3 a 13-tek asi 6 ale 11 je nejlepši je to silne jak cipale tu mam jenom jednu nahradnia seženeš to na fichtl kramku upe lačes zatim
Datum: 11. února 2008 15:59
Datum: 11. února 2008 13:28
Jméno: dodo
IP: uživatel2107
 caute draci potreboval bi som poradit robil som go motoru na mojej 555 a mam problem ze mi vyhadzuje 2-ojku chvilu na nej idem a potom mi tam hodi neutral medzi 2 a 3 som zufali a motor sa mi zase rozoberat nechce mam podozrenie ze to moze bit tim ze som pouzil veci s dvoch motorov a poskladal som s toho jeden no ale vsetko to bolo ako nove ziadne rozdrbane kolieska poradte prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2008 7:32
Jméno: dodo
IP: uživatel2107
dakujem velmi ste mi pomohli uz budem vediet na co si mam davat pozor ked to budem zase polit
Datum: 11. února 2008 7:32
Pravděpodobně to bude pérkem v automatu (takové klikaté zajištěné segrovkou-tlačí na raménko které skáče do takových zoubků) bude buď zmožené nebo jsi tam dal automat který měl od výroby slabší pérko (prý se dělaly dva typy-silnější a slabší-slabší se dříve zmohlo) Nebo to bude řadící vidličkou.
Datum: 10. února 2008 21:29
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2155
Tak potom moze byt este ohnuta vidlicka, alebo z nej mozno je aj ulomene, ak si radil na silu mohlo sa to stat, alebo mozu byt vydrane kolieska, to je tazko povedat...
Datum: 10. února 2008 21:14
Jméno: Milan
IP: uživatel1806
tak se zeptej na Slovensku!!
Datum: 10. února 2008 21:09
Jméno: dodo
IP: uživatel2107
no odbornici cesky cakal som nejaku poriadnu radu co s tim mam teras robit
Datum: 10. února 2008 19:16
Jméno: johny
IP: uživatel2090
automat nemels rozebirat protoze pak ti bude spatne fungovat
Datum: 10. února 2008 18:58
Jméno: dodo
IP: uživatel2107
nedaval som tam ine kolieska a ste si isti ze je to tim automatom a su na nom vidrane zubi co drzia richlosti ak tomu dobre rozumiem no ale mne sa zdali uplne vpoho ked som to rozoberal a este ma napadlo ze ak vysrubujem jednu s tich srubiek co drzi automat tu lavu ta s 1 dokazem preradit rovno do neutralu medzi 2 a 3
Datum: 10. února 2008 17:20
Cau, to s tym automatom moze byt pravda(bude pravdepodobne vydrany) ale ak si dal do prevodovky aj ine koliaska(napr. z 21tky) tak problem by mohol byt aj tam...
Datum: 10. února 2008 17:07
Jméno: johny
IP: uživatel2090
mas spatnej automat , ze ti vypadava 2 je jeste v pohode horsi by bylo kdyby ti vypadavala 3
Datum: 10. února 2008 17:03
Jméno: hji
IP: uživatel1337
 Zdar, potřebuju vyměnit čelisti u babety. dá to hodně práce? mám jí dvourychlostní
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2008 23:14
zapamatujsi co příde kam (podložky atd.to mě dalo nejvíc práce!!jinak je to hned!!nasadíš čelisti a složíš,je to tak na půl hoďky pokuď nebudou komplikace!!
Datum: 09. února 2008 23:14
Jméno: zeli
IP: uživatel175
hodku dve a mas to
Datum: 09. února 2008 21:20
Jméno: blazen
IP: uživatel2015
 sevas more indiáni.jak dam dole to ozubene kolecko co je nalevo od spojkoveho koše?mam CZ 175/482.nevim ci to tam je na zavit lebo jak.nejde mi to ze stahovakem stahnut?A este bi sem scel,jak dam dole zapalko tak je tam nevim ci sa to vola rotor lebo jak co se toči klika je to take mjedene.jak to dam dole diki moc.ale pls piste rychle potrebujem to do zajtra do objeda vjedet.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2008 10:25
Jméno: blazen
IP: uživatel2015
no tak tos mi moc pomohel diki.
Datum: 10. února 2008 10:25
To kolečko jde stahovákem, dotahneš to na doraz a pak dotoho klepneš kladivem, jako by jsi zatloukal hřebík, pak dotohneš a zase klepneš a pořád dokola dokud to nesleze. Rotor, musíš vytočit ten šrou coje uprostřed a pomocí dvou šroubováků vypáčit vačku chce to trochu trpělivosti a násilí. rotor drží na šroubu 6mm (ten coje uprostřed cojsi vyndal aby jsi mohl vypáčit vačku) a až vyndáš vačku tak tam strčíš šroub 8mm a zase jako se stahovákěm dotáhnout a klepnout, ono to sleze. Musíš mít šroub s dost dlouhym závitem aby se ti to povedlo
Datum: 09. února 2008 23:22
Jméno: ....
IP: uživatel1266
 zdar sem tam se mi pootočí magneto,jak mám neutral.a toby nemělo!nevíte proč????
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2008 18:51
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
tak to je celkem normal,este si to podle me nesedlo,me to dela taky
Datum: 10. února 2008 18:51
Jméno: ....
IP: uživatel1266
jj pulil
Datum: 09. února 2008 20:08
Jméno: zeli
IP: uživatel175
nepulil si ted nekdy motor?
Datum: 09. února 2008 20:06
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
podle me to bude tim ze jak je ulozeni hlavniho hridele v kolecku s nabojem tak to ulozeny je moc tesny a tak kdyz to tlacis tak se ti obcas pootoci hlavni hridel a tim padem i zapalovani
Datum: 09. února 2008 17:43
Jméno: ....
IP: uživatel1266
klinek tam mám.přesně to dělá jak píše kolecko
Datum: 09. února 2008 12:09
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
myslis treba kdyz mas zarazenej neutral a tlacis motorku,tak ze se ti pootoci rotor?
Datum: 09. února 2008 7:50
Jméno: Pan Půlič
IP: uživatel2141
A mas pod vackou klinek???
Datum: 08. února 2008 23:36
 zdar draci mam problem s pionyrem,asi si mi nejak kouslo razeni nejde mi zaridit nahoru a ni dolu ale mam tam neutral a nakopnu ho normalne na poprvy ale nemam tam olej protoze jsem ho rozebiral nevite nahodou cim to muze byt diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2008 19:25
Jméno: BO
IP: uživatel2050
jestli je to těsně po půlení taks tam mohl dát o jednu vymezovačku víc nebo míň já když sem vyměňoval ty mosazný pouzdra tak sem vymezovačky musel oddělat protože pouzdra byli moc velký a nešel mě neutrál tak znova napůlit a vytáhnout vymezovačky
Datum: 08. února 2008 19:25
Jméno: reest
IP: uživatel2058
 cus cus mam dotaz jak bych mohl zvětšit výkon hnavne 2 stupně protože jezdím často v terénu tak mi to po 2 moc nejede tak bych se chtel zeptat jak bych mohl zvyšit výkon diky diky a at vam to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2008 13:39
Zdarec....Silu druheho rychlostneho stupna mozes zvysit tym ze prehodis v prevodovke dva ozubene kolieska Miesto 20 zuboveho das 18 a budes mat velmi silnu dvojku ...na jednotku to nebude mat vplyv ale zato budes mat daleko odstupnovanu 3ku budes musiet vytocit 2ku aby ti trojka tahala....
Datum: 17. února 2008 13:39
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
wetsi trysku mam skusenost 100
Datum: 08. února 2008 11:19
Jméno: mira
IP: uživatel1266
přehod kolečka v převodovce budeš mít silnějši dvojku
Datum: 07. února 2008 22:15
Jméno: Hanis
IP: uživatel2058
 zdravim jak mam utěsnit výfuk a koleno jak tam je ten spoj tak mi to tam fuka tak co mam zrobit?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2008 17:41
Jméno: JM25
IP: uživatel2178
Ja jsem na to pouzil tesnici snuru z kotle co je na dvirka a jsem s tim velice spokojenej
Datum: 13. února 2008 17:41
Jméno: Hodinka-cv
IP: uživatel2139
Nevařit,dej tam konopí pro topenáře spolu s tekutou koudelí,vše nech zaschnout,jsou tam teploty,a tyhle věci je bezpečně snesou a není žádnej problém při dalším demontování výfuku,to co zavaříš už těžko rozebereš !!!!
Datum: 08. února 2008 21:13
Jméno: Js
IP: uživatel340
zeli, FOX: Takovwjm, jako vy zavařit řitní otvor autogenem. Aspoň by jste nevypouštěli sráčky. Hanis: Dobrou skušenost mám s teflonovou páskou.
Datum: 08. února 2008 20:01
Jméno: Camel
IP: uživatel1830
Dej tam lukopren ale nech ho zaschnout
Datum: 08. února 2008 17:17
Jméno: BO
IP: uživatel2050
savřit je největši blbost co mužeš udělat akorat pokurviš kolen a vejfuk dej tam azbestovej provázek
Datum: 08. února 2008 14:39
Jméno: FOX
IP: uživatel2132
Svař ho ja to mam taky
Datum: 08. února 2008 13:14
Jméno: FOX
IP: uživatel2132
Svař ho ja to mam taky
Datum: 08. února 2008 13:14
dej tam azbestovou šnůrku a je klid.
Datum: 07. února 2008 21:42
Jméno: zeli
IP: uživatel175
svarit
Datum: 07. února 2008 20:46
Jméno: linkon250
IP: uživatel2122
 sevaste more mam problem
nejdu mi predne tlmice co mam riobit dals sem tam aj vlozki silikonove
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2008 22:24
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Změř posuvkou průměr kluzáků a pak si sežen výstružník s malinkou větším průměrem, než jsou kluzáky a vystruž... Potom důkladně promazej vazelínou.
Datum: 07. února 2008 22:24
asi ty vložky sou moc tesne
Datum: 07. února 2008 11:20
Jméno: blazen
IP: uživatel2015
 cus.chci se zeptat co stim ket mi nejde povolit matka.nevim ci tam neni opacni zavit.je to ta jak dete pulit motor.date dole lavi krit de su lamele.na 175/482.a je tam ta hruba retazka je zachitena o ten spojkovi kos a o take to kolecko ocubene to je na lavo od spoj.kosa.a jak to povolit je tam neco jak na naky hrubi srubovak.lebo sa to toci ket to povolujem.tak sem tam dal kluc a odjebal sem ho.nevite co stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2008 22:06
Jméno: blazen
IP: uživatel2015
sak pisem cz 175/482
Datum: 07. února 2008 22:06
A co máš za stroj?
Datum: 07. února 2008 20:41
Jméno: J
IP: uživatel1653
 Mam 05ku a nák mi hučí převodova hlavně 2 a 3 stupen nevíte čím to je dík za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2008 20:18
Jméno: tobi
IP: uživatel14
mozna spatne poskladana prevodovka
Datum: 07. února 2008 20:18
Jméno: yxc
IP: uživatel1946
já mám mustanga a 05ku a ta 05ka mi taky na 3ku jakoby pístá nebo hučí to je asi normálí hlavně když to jede ne? takovejdlema blbostma by ch se vůbec nezajímal
Datum: 07. února 2008 17:43
Jméno: dddd
IP: uživatel1653
Majo di se vysrat...........................................
Datum: 07. února 2008 17:39
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Zkontroluj, jestli tam máš dostatek oleje. Ale hučení by mělo být normální - rovné ozubení...
Datum: 06. února 2008 21:23
Tazko povedat.neviem,co si mam predstavit pod pojmom huci.Cinka,klepe,piska,...?
Datum: 06. února 2008 20:07
 Čau lidi potřeboval bych poradit se spojkou jak a kde jí poštelovat aby mi bezpečně vyhodila richlost.
Když jí držím tak je to chvíli v pohode ale pak se to začne rozjíždet. Dík za pomoc:
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2008 20:12
Mozes to mat akokolvek nastavene,po chvili sa lamely trenim roztiahnu a spojka zacne zaberat.Ked stlacis spojku a niekde stojis,tak rychlost cim skor vyhod a spojku pusti.Na spojke sa stat nema.Aj ked to tak v autoskole ucia,ale je to hovadina.
Datum: 06. února 2008 20:12
Jméno: pepa310
IP: uživatel1201
no šteluje se to tam dole na boku motoru ten sřoubek uprostřed.ale jinak u spojky toč doleva tím si to utahneš
Datum: 06. února 2008 17:29
Mám Pionýr
Datum: 06. února 2008 16:39
 čus fichtlaři potrebuju poradit jak ma bejt na fikovy seřazený tyčky u spojky a kde je kulička něak se mi to vysypallo dík za rada
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2008 12:05
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
jo 1 mala tyčka potom kulicka a dlouha tyčka lehky ne
Datum: 06. února 2008 12:05
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
na 05 až 23 je mezi tema tyckamy a u 555 je druha v pravym karteru
Datum: 06. února 2008 9:57
|



|