Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 seso možná je to 2. kvalt, spíš asi 2. a je to ten úpný buben
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2008 23:27
Jméno: sesa
IP: uživatel176
no ten co je na klice, tak na to musis mit stahovak a ten velky co ma dve celisti,,tak ten vysunes ven v pohode
Datum: 10. června 2008 23:27
 seso porad prosim, jak mam sundat buben z 1. kvaltu u babetty 210, nák se to musí vyšroubovat, ale nevim moc co s tim, dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2008 21:25
Jméno: mr.fox
IP: uživatel2996
Musis na to mit stahovak. povolis tu matku a pak to stahnes stahovakem
Datum: 18. června 2008 21:25
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
Posl.aktualizace: 11. června 2008 12:04
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
To z čezety jde na fíka středem ale je 8mm silný....fík má tušim 4 nebo 4,5 silný kolečko...! Musíš ho stočit na soustruhu...! Dělal sem si to taky....!
Datum: 11. června 2008 12:04
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
supr, popremyslim o tom...
Datum: 10. června 2008 21:29
Jméno: sesa
IP: uživatel176
Datum: 10. června 2008 21:16
Jméno: JOki
IP: uživatel2516
 Chcu se zeptat proc mi fichtl nejde na trojec moc do otacek dostat s neho 60Km/h je doslova hororor.3 tydny po GO krouzky nove zajete vybrus neni zrejme potreba trysky neprovrtane. Ale mam silnou dvojku ale presto s ni dokazu dostat tech 40 Km/h retezove kolecko 12 zubu, JAWA 20,fltr vycisteny nevim co s tim
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2008 6:53
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Jak píše ,,zeli,, ale ještě bych dodal... moc to netoč, nebo zadřeš. Zkus nejdřív tak 1000km lezdit langsam. Mě motor také nešel do otáček, bylo to způsobeno zvýšeným třením ve válci po těsném výbrusu. 400km a konečně jsem cítil první zlepšení. Ze začátku byl po ohřátí problém kvůli odporu motoru seřídit volnoběh...
Datum: 11. června 2008 6:53
čus, zkus se kouknout do vejfuku a nejlépe ho vyčisti, kámošovi to ted taky delal mustang a vyčistil vejfuk a zase jede jako drak  pá
Datum: 10. června 2008 22:12
Jméno: zeli
IP: uživatel175
no po GO ..silna dvojka spatna trojka.. vydel bych to na prehozeny kolecka v motoru
Datum: 10. června 2008 21:22
Jméno: zeli
IP: uživatel175
no po GO ..silna dvojka spatna trojka.. vydel bych to na prehozeny kolecka v motoru
Datum: 10. června 2008 21:21
Jméno: W750i
IP: uživatel111
 Zdárek , když mě tedka jede pincek 60km/h a mám tam 11 zubý kolečko , kolik pojede s 15 zubým ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2008 12:10
Jméno: Frikulin-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Tak jako tomuhle měření že vedle mě jelo auto se směju...  To už je přesnější ten fík tachec....kterej je taky krutě nepřesnej...  Ale zase jako proč by si nejel 60.. to je něakej 7000 otáček...to reálný je....  Ale ten 15 ti zub si dobře rozmysli....! Já ho nedávám ani na závodní motor....! Je to šíleně těžkej převod...! pokud máš možnost si ho pučit tak proč ne... za zkoušku nic nedáš...já osobně doporuču 13 MAX 14
Datum: 11. června 2008 12:10
Jméno: W750i
IP: uživatel111
To chong : Fakt podle standartniho tachaču mam 60km/h ale když sme to měřili tak že vedle mě jel kamoš s autem tak to bylo asi 57km/h .
Datum: 10. června 2008 23:24
Jméno: Js
IP: uživatel340
Chong to popsal dobře. Jen upřesním. Dávaly se 12 a 13 zubí. Tachometr přeměřuje zhruba o 10%.
Datum: 10. června 2008 18:16
Já mám 13-ti zubý sekundární kolečko a jede v pohodě.Kopce zdolávám celkem dobře a maximálka je taky dobrá(jenom nevim kolik-ještě jsem to neměřil)
Datum: 10. června 2008 17:27
Mozna i 90,ale jen z hodne velkeho kopce. Jinak budes bezne jezdit na 2 protoze 3 nic nepobere. Nech tam tu 11 jestlli ti na to jede 60, protoze fichtl stejnak jede nejvic 65.
Datum: 10. června 2008 16:53
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Teoreticky o 26%, tedy 75,6km/h ale pouze teoreticky. O stejné procento se znásobí i valivý odpor a aerodynamický odpor, takže motor se nedokáže přehoupnout do otáček kdy má maximální výkon. Z toho důvodu se prakticky ke kýžené reychlosti nedostaneš ani omylem, krom toho i na malým kopci budeš podřazovat a to nemluvím o akceleraci :o). Co já vím dávaly se 13 a 14zubé sekundární řetězová kola, tak bych tam dal tyto, protože páni inženýři v Manetu jistě věděli co je pro jejich stroj nejlepší. 11ti kolečko se dávalo na stroje před smrtí motoru aby aspoň trochu jely :o). Ale popravdě ti moc nevěřím že s 11tikolečkem jedeš zmíněných 60km/h protože by ti musel točit motor jak pila. Nevěř přehnaně optimistickým údajům tachometru pincka :o)
Datum: 10. června 2008 16:53
Jméno: dilina
IP: uživatel3011
se ti to nedostane do takovejch otacek jako s 11 jedine z kopce jinak asi o 20 km/h
Datum: 10. června 2008 16:50
Jméno: Holub
IP: uživatel210
 Čau draci. Potřrboval bych vědět jaky rozměr má gufeo u ČZ 477 pod řetězovým kolečkem. Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2008 17:12
30-40-7 melo by to byt ono
Datum: 10. června 2008 17:12
 Zdarec koumaci nevite nekdo jak to jezdi s tim 10-ti zubim koleckem? Jak rychle ja sem si ho totiz objednal.
Dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2008 22:30
tak to sem chtel slyset. ja vim ze je to na tah ale ja chtel jenom vedet jestli nebudu za klukama v prachu... ja mam totiz motokaru z 21 - trikolku- je to mazec - kdo chce foto napiste e-mail
Datum: 09. června 2008 22:30
Jméno: Piski
IP: uživatel3023
Covece 10ti zubý je spis na tah ne na rychlost podle me jestli si to myslim zpravne
Datum: 09. června 2008 22:05
Jméno: blazenn
IP: uživatel3176
to ma dobre otacky na 3ke nakych 55
Datum: 09. června 2008 22:04
 Babetta207/210!Hojte vsici prosim vas potreujuvedet jaky dily by se otrebovali vmnenit kdybych chtel zlepsit razen u babetty.Prosimporadte tak dik moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 22:28
Jméno: krosar
IP: uživatel942
 čaw když přeřadim na stopětasedmě za jízdy ze 2 na 3 tak trojka jenom zabere asi na sekundu a pak vypadne a když ji hodim s nastartovanym motorem na místě a pustim spojku tak do de hrozně přez zuby co to je? řadič ? moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 21:32
Jméno: krosar
IP: uživatel942
nojo ale já to musim mít do konce školního roku hotovi a nevim kde bych měl teď někoho shánět
Datum: 08. června 2008 21:32
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
To je neco jineho jak pionyr, mnohem slozitejsi radsi to sam nedelej...
Datum: 08. června 2008 21:23
Jméno: krosar
IP: uživatel942
a nemá někdo návod a rady na to půlení nikdy sem stopětasedmu nepůlil a tak abych na to pak nečuměl jak vrána
Datum: 08. června 2008 20:32
Jméno: Vyspu
IP: uživatel5
to budou ohoblovaný kolečka, a nejspíš už bude i řadící vidlička v háji
Datum: 08. června 2008 19:49
 kousla se mi (asi) převodovka u fichtla(startuju na neutrál a najednou se sekla nakopávačka, zadní kolo a po zkoušce přeřazení i převodovka). myslíte že by mi to člověk co nemá zrovna nejvíc času dokázal spravit asi za 20 dní? já jestli mám spěchat, do konce měsíce to musim mit 100% OK. Jinak budu jezdit na kole
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2008 8:00
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
najdi si víkend, kdy budeš mít nejvíc času a podle nějakýho návodu to rozpul, podívej se co je špatně, a podle návodu to zase slož.
Datum: 09. června 2008 8:00
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3161
vyhod neutral a tukni jemne do tej packy...ale ked to nepojde tak to radsej rozober...
Datum: 08. června 2008 20:28
Jméno: martinecek123
IP: uživatel1411
buchni do nakopavacky kladivem s,merem spatky a jeto me to taky nekdy dela
Datum: 08. června 2008 18:31
tak stim skus pohnout sedni na fichtla a zatlac nebo tu nakopavacku skus vratit rukou poradne skubnout na horu
Datum: 08. června 2008 18:10
Jméno: skinhead
IP: uživatel210
 Čau, potřeboval bych vědět jaký číslo má gufero, který je pod řetězovým kolečkem na Čz 477. Dík..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 15:23
Jméno: skinhead
IP: uživatel210
ne, to asi nee
Datum: 08. června 2008 15:23
hej dejv ses to ty
Datum: 08. června 2008 13:19
Jméno: Honza
IP: uživatel3160
 Ahoj Kluci nevíte jak se vyměňuje korková lamela ? Díkes Honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 2:28
Jméno: ABC
IP: uživatel805
/Pokud myslíč velá (spojka), pak vypustíš olej, sundáš řad. páku, sundáš levé víko, potom stlačíš 5 pružinek (postupně) a sundáš z kéolíků ty zajišťovací půlkoružky (segrovky), poté půjde pružina s kalíškem sundat, až oddmotuješ všech 5, pak sundáš ten přítlačný talíř. Potm už jen stáneš lamely z koše (chytíš řetěz nahoře a dole a stáhneš). nadadíš nové lamely a doporučuji dát novou i tu ocelovou mezi a opačným postupem nasadíš zpět...
Pokud chceš vyměnit sjeté korky v lamely za nové jedoduchá rada - nedělej to, kup novou. Je to docela složité a výsledek nemáš jistý... Pokud budeš kupovat lamely pak doporučuji koupit lamely s Ferodo obložením (červená barva obložení), je to nesrovnatělně lepší, hlavně funkce spojky a jej životnost. Navíc cena je jen o malinko vyšší.
Datum: 08. června 2008 2:28
 Zdravim, mam babetu 210, potřebuju sundat z 1. kvaltu buben, ale ten se musí vyšroubovat a mě se pak točí i magneto na druhé straně... nevim jak to zapřít
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 11:38
Jméno: radek
IP: uživatel2673
Posl.aktualizace: 07. června 2008 15:39
firma chromovani.cz je banda vydřiduchů mě dělaly dvě nádrže na čz dal jsem za ně asi 8500,- a to ještě jedna znich byla sprasená tak jsem jí poslal zpět a už rok a půl my nejsou schopni ji poslalt takže když chromovat tak u pana Podoby ze Šumperka
Datum: 07. června 2008 15:39
Jméno: MatrixFechtls
IP: uživatel2144
Datum: 07. června 2008 10:18
Jméno: MatrixFechtls
IP: uživatel2144
Podle teho čeho chceš nachromovat a take hodně záleží kde si to necháš nachromovat.... Zkus se podivat na http://www.chromovani.cz, podiv se do ceníku a uvidíš...
Datum: 07. června 2008 10:17
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
Ale čeho?
Datum: 07. června 2008 8:53
Jméno: blazenn
IP: uživatel3153
 nazdar hosi cotemu je kdis mam nastartovaneho mustanga a jak zmacknem spojku tak skape aj za jizdi ked hodim 2 tak skape pustim spojku a us ide.no dalsem dule spoj.kryt ocistil a zase dal spatky a usto nerobi to bude ufam guferem ne?No a este vcera sem si dal 1.vybrus valec 0 vybrus pist 3 kruzkovi a dalsem len 2 a prostredni sem nechal volny,jede to jak sprostéé
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 6:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 cau lidi mam jawu 250/559 a kdys stoji na miste tak jdou vsechny kvalty ale jakmile jede tak jde jen 1 a 2 ale 3 kopnout nejde jako kdys je zasekla obcas se mi povedlotam dat 3 ale akorat to chrci a nejede jako kdys je neutral a 4ka dat zaboha nejde tak sjem rozebral ten poloautomat a celej promazal a znova nasrouboval nastavil a zase presne to sami kdys stoji at s nastartovanym motorem ci bez kvalty jdou dat vsechny ale jakmile jede tak jen 1 2
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 22:00
to moze byt bud iba niakou kravinou ako povolene tie 4 skrutky co drzia radiaci automat alebo su pokrivene vidlicky(ak niesu zlomene) a potom este moze byt niako poskodeny automat alebo koliecka v prevodovke... a ak mas vsetko ok, tak potom je to uz len na mimozemstanoch
Datum: 07. června 2008 22:00
Jméno: blazenn
IP: uživatel3153
tak mozno vidlicky budu v prdeli
Datum: 07. června 2008 16:01
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
strasne dik za odpoved ale to uz jsem zkousel a nereaguje to....jinak diky zes odpovedel nevi jeste nekdo nahodou cim by to bylo?
Datum: 07. června 2008 15:00
Jméno: blazenn
IP: uživatel3153
skus jak hodis 2 tak zajizdi si packu virovnaj dohora tak jakebis isel podradit ale nepodraduj iba trosku kopni hore a zase dule a hodi sa.
Datum: 07. června 2008 6:13
Jméno: Kuba
IP: uživatel1732
 Ahoj seso, měl bych dotaz jaký má vnější průměr zavřené pouzdro na čz 175/477.(Jak je velká díra do které pouzdro zapadá.)
Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2008 18:20
Jméno: Jirkat
IP: uživatel2350
 čau nevíte čím to může být,že jednou zařadím normálně a za chvilku chci znovu přeřadit a de to naprázdno akorát nahoře to jakoby přeskočí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2008 15:58
Jméno: skinhead
IP: uživatel210
 Čau. Mam ČZ 477 a klouže mi spojka. Nedávno sem to měl rozdělaný a lamely mi připadaly v pohodě. (mam tam ferodový). No tak sem to všechno složil, nalil nový olej a chvilku v pohodě...asi 2 dny. Pak začala klouzat znovu. Olej sem tam dal PP80. NEvíte někdo co to muže ještě dělat..?? Dik...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 0:55
jestli ji máš dobře seřízenou, tak zkus podložit pružiny, třeba sou už unavený...
Datum: 07. června 2008 0:55
Jméno: plesoun
IP: uživatel2374
 ahujkyy chlapcii...chci se jen zeptat jakej by ste my poradili olej do prevodovky mam dachla 555 díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2008 13:36
Jméno: plesoun
IP: uživatel2374
díkes moccccc
Datum: 06. června 2008 13:36
Jméno: standa
IP: uživatel3148
PP80 nebo PP90(je hustsi)
Datum: 06. června 2008 13:25
Jméno: wawakk
IP: uživatel748
jakejkoliv převodak
Datum: 06. června 2008 13:02
|



|