Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 Zdar chlapi, potrebuju poradit ci by sa nedala necim nahradim tato blbustka http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_329.html nemozu ji nikde v okoli koupit, tak sem rozmyslal ze bich trebas prevrtal normalny sroubek a vrazil to tam namisto tohoto, a co je v tom vlastne ???? vazelina???.....dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2008 14:05
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
blik
Datum: 20. července 2008 14:05
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
takze jestli sem to dobre pochopil tak staci do nahonu tachometru dat vazelinu a diru zadelat nejakym srobkem ne?
Datum: 20. července 2008 12:31
V tom neni nic.To našroubuješ do díry kde to potřebuješ promazat(např.  řední vydlice,náhon tachomentru,atd).Na to pak napojíš maznici na napumpuješ tam vazelínu
Datum: 20. července 2008 12:12
 borci, když mám teď 13 kolco ve předu a jedu do kopce tak, že jedu spíš na dvojku a když přeřadím za tři tak to chvilku jede a potom musim zase podřadit, tak esi by bylo lepší tam dát 12.. díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 16:26
sak já mám 555  =
Datum: 19. července 2008 16:26
Jméno: standa
IP: uživatel3537
pokud jezdis same kopce dej tam 12 z,pokud spis po rovine tak tam nech to 13z. Ono v tech koleckach neni az zas takovej rodil. Rozdil mezi temito kolecky bys poznal jedine u parezu 550 nebo 555 protoze ten je konsruovanej na 12z kolecko a kdyz mu das 13z tak pojede rychleji ale strasne rychle straci silu v kopcich. U klasickych fichtlu pocitis rozdil v sile az tak s 11z koleckem....zalezi to na tobe,ale me to prijde zbytecne...
Datum: 19. července 2008 15:02
Jméno: radim
IP: uživatel202
pokud jezdis po vetsich kopcích dej tam 12kolco,taky jsem ho mel a jelo to mozna jeste rychleji a urcite zivjeji nez s 13 kolcem,samotne pistni krouzky ti nepomuzou,zalezi na celkovem stavu motoru,mozna vybrus...ale pokud ti to jede tak ze po rovine trojka jede dobre tak si tam hod to 12 kolco a mas to..
Datum: 19. července 2008 13:27
Jméno: jiří
IP: uživatel1834
tam nedávej menší to není kroska radší si kup nový pístní kroušky
Datum: 19. července 2008 12:29
 Ahoj draci, poraďte, čím mazat řetěz, aby to nebylo všechno kolem p....... Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2008 10:30
na matlej tam vazelínu a dej sitam kryt na řetez
Datum: 19. července 2008 10:30
Jméno: milan
IP: uživatel1187
díky všem, zkusím ten lepivej olej. Vazelína s olejem je fakt největší humus jak na fáfek, tak i na gumu.
Datum: 19. července 2008 8:42
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
hovno   kup si lepivej volej ve spreji, stojí 130 kč v zelený pixli to je, a to na to nastříkáš, z druhý strany si dáš papír, aby ti to nelítalo na kolo, a drží to na tem´jak přilepený.. taky je to lepivej volej   a je to uplně super
Datum: 18. července 2008 22:04
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
hovno   kup si lepivej volej ve spreji, stojí 130 kč v zelený pixli to je, a to na to nastříkáš, z druhý strany si dáš papír, aby ti to nelítalo na kolo, a drží to na tem´jak přilepený.. taky je to lepivej volej   a je to uplně super
Datum: 18. července 2008 21:53
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
je to dobra vec olej a vazelina ale jak se to nanese tak to pak hrozne postrika rafek a gumu
Datum: 18. července 2008 21:47
Vazelína je sice dobrá,ale neni nejlepší.Nejlepší je když dáš vyjetej olej do nějaká nádoby,řetěz smotáš do kola,dáš ho do oleje a štězcem ho ošmrdláváš.Čim víc vyjetej olej bude tim líp
Datum: 18. července 2008 20:49
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Ahoj v nakym kastrolu nech roztect vazelinu(ohrej ji treba horakem) a do ni namoc retez, vazelina zatece vsude a je to nejlepsi mazani co muze byt
Datum: 18. července 2008 20:44
Jméno: dobrt
IP: uživatel1834
vazelína náká hustá nebo se prodávaj takový speciální spreje na řetězy pro velký mašiny a krosky co nesmyje voda já vím olej se dostane všude já to znám
Datum: 18. července 2008 20:19
Jméno: george
IP: uživatel1834
 zdarec když dám 14 kolečku na normální motor bez uprav pojede to ve 2 dík za odpověd zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 17:36
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
jestli myslis na fichtla , tak mne to jelo uplne v poho, len nekedy ked sem mnel zasvineni vyfuk tak sem mosel jet za dva lebo 3 sa necela dobre rozjet =D
Datum: 18. července 2008 17:36
 Hoši jak je to s těma vypínacíma tyčkama na spojce?Jeden kámoš mi teď řekl že je tam krátká tyčka,dlouhá tyčka a 3 kuličky.Diť tam je jen jedna kulička ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 20:50
Jméno: bezza
IP: uživatel3529
jo, je tam jenom edna kulicka!!!
Datum: 18. července 2008 20:50
má tam být smětem od spojkovýho koše: krátká tyčka, kulička (jedna) a dlouhá tyčka. V katalogu ND je to vidět dostatečně dobře
Datum: 18. července 2008 12:43
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
V katalogu náhradních dílů je jen ,,vypínacia tyčka kratšia,, ,,vypínacia tyčka kratšia,, a ,,Guľóčka o 5,, vše uvedeno jedním kusem  . Možná existuje víc variant, nebo víc zbastlenin, protože faktem je že se mi také stalo že jsem vypínací tyčky složil a nečouhala pak ny vypínání ven  . Buď zkus sehnat nové tyčky, nebo laboruj s přidáním kuličky pod spojku...
Datum: 18. července 2008 10:07
Jméno: Chosé
IP: uživatel3524
mužeš tam dát :1tyčku nebo 2tyčky a 1kulička nebo jak chceš, hlavně aby kulička měla stejný průměr jako tyčka aby se nezasekla
Datum: 18. července 2008 9:55
Jméno: majkl
IP: uživatel650
jedna kulička v pravým deklu,jedna kulička v motoru,a jedna kulička mezi těma dvouma tyčkama...první je krátká tyčka,pak kulička,a dlouhá tyčka...
Datum: 18. července 2008 9:51
 čau chlapy mám na čz 125/476 kolečko 14 o kolik by se zvedla asi tak rychlost když bych tam dal 17 ?  dík za radu a jestli se to vubec vyplatí
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2008 20:57
Jméno: čz
IP: uživatel934
o 20 km/h a záleží na tobe jestli se to vyplatí ,zálezí jestli jezdíš do kopcu nebo po rovynách.
Datum: 26. července 2008 20:57
Jméno: lebra
IP: uživatel3522
ok dík za radu nechám to jak to je
Datum: 18. července 2008 11:28
Jméno: Vasili
IP: uživatel3525
Teď máš maximálku tak 95-100, ne? Takže teoreticky by se měla zvednout na 105-110, možná víc, ale praxe bude taková, že sotva dosáhneš těch 95-100, protože ten motor na to nebude mít sílu. Oni ve Strakonicích věděli proč tam dávají 14 z., tak nevymýšlej cypoviny, nech tam co tam je nebo to předělaj na 175 a pak tam těch 17z. bude mít nějakej smysl
Datum: 18. července 2008 10:45
Jméno: Chosé
IP: uživatel3524
zvedneš rychlost a snížíš sílu - vyber si
Datum: 18. července 2008 10:08
 Zdravim, mam takový dotaz.Koupil jsem novou spojkovou lamelu,pružinky nové a vše jsem dal do kupy a z ničeho nic mi to na 3rychlost ojediněle prokluzuje ale na 1 a 2 stupeň je to dobrý vubec nevim co by to mohlo dělat prosím o radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2008 13:52
OK skusím dik za radu.
Datum: 18. července 2008 13:52
Jméno: Chosé
IP: uživatel3524
musí si sednout je nová nebo rozeber a kažou korkovou lamelu osmikuj na totální rovině aby na sebe sedli smirek-400
Datum: 18. července 2008 10:18
Jméno: Jirka
IP: uživatel1434
 cau, potreboval bych poradit jak seřídít spojku aby mi vystavovala, Prosím poradtě Jirka
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 20:13
Seřizuju tak že hledam část kde nakopávačka neprokluzuje a při zařazené rychlosti a sepnuté spojce se motor netočí.
Datum: 17. července 2008 20:13
Jméno: santy
IP: uživatel2757
 Poradtě jak mám vyměnit startovací čelisti na babetě 207/300??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 21:30
Jméno: Vladimir
IP: uživatel7822
 To musíš dať najprv dole rozbehovú spojku a potom sťahovakom dať dole tú časť kde drží ta rozbehová. A ten sťahovak môžeš zohnať na tejto stránke.
Datum: 03. listopadu 2009 21:30
 Hoši mam dost zásadní problém.Koupil sem si tady ty ferodo lamely a namontoval je na svího fíka.Ale když ten štelovací šroubek na pravým víku ůplně utáhnu a zařadim tak to stejně chcípne.Prostě ta spojka málo vypíná.Ta tyčka co roztahuje lamely od sebe tam prostě nedpšáhne.Co s tím mám dělat??Mám ty lamely obrousit šmirglem??Nebo já už fakt nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 17:44
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
delsi stelovaci sroub tam dat nejde! bacha na to ! jak je zavit v te vypinaci pacce tak on neni uplne ke konci! origo cerv co tam patri ma nakonci ten zavit na konci stocenej tak aby sel nasroubovat dal nez jinej sroub... ja to mam ale na vsech motorech protahnuty zavitnikem uplne skrz.. uz se mi totiz stalo ze kdyz jsem na cestach steloval spojku tak jsme zapbral a toho cerva jsem normalne otevrel... a domu jsem musel bez spojky ...
Datum: 17. července 2008 17:44
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
to mi dělalo taky, protože mezi nimi nebyl natečený pořádně olej. nastartuj, zmáčkni spojku přidej otáčky a zkus zařadit a ono si to sedne,
Datum: 17. července 2008 17:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
no tak je to jasný, protože nový lamely jsou širší než ty starý ojetý takže bud tam dáš delší tyčku, nebo tam daš teda ještě jednu kuličku a nebo tam dáš místo orig. šroubku normální delší 6 šroub a máš to
Datum: 17. července 2008 17:13
Jméno: zar
IP: uživatel265
mě pomohlo to že jsem ten štelovací šroubek poslal do prič  a dal misto nej šroub s hlavou na 10klíč
Datum: 17. července 2008 17:02
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
jestli vypina opravdu malo tak tam prihod jeste jednu kulicku.. ale jinak to je s novejma lamelama normalni ze nevypinaj.. musej si sednout
Datum: 17. července 2008 17:01
Nevypadla,tu sem kontrolaoval a je tam
Datum: 17. července 2008 16:51
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
asi ti vypadla kulicka!! tak proto mas kratci vymezovaci tycinku!
Datum: 17. července 2008 16:50
Jméno: jarda
IP: uživatel2996
 cus chlapi nevite nekdo jaky cislo ma oranzova barva na babette 210 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 15:05
Jméno: JAP
IP: uživatel111
 Jo seso nechtěl bych někdy zařidit větší primární kolečko ? To by byl masakr ne , napnulo by to primarní řetez a jelo by to paradně . Ale samozdřejmě časem , je to jenom takovej navrh.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 15:09
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Ne, masakr by to nebyl... vytahanej řetěz vyměň :o)
Datum: 17. července 2008 15:09
Jméno: pepa
IP: uživatel3408
 Zdar draci máte někdo zkušenosti s tmelem Paulin??
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_445.html díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 18:47
Paulín je super tmel!!!! já bych k němu řekl tohle: je to pevnej pružnej spoj který odolává ultra mega vysokým teplotám a dost dobře drží na kovech .. já sem si tím zalepil tu matku na simsonovy páč se mně pořád odšroubovává a i když je to uplně masox zahřátý tak je pořát stejně tvrdej a pevnej! dá se použít na spousty věcí
Datum: 17. července 2008 18:47
Jméno: pepa
IP: uživatel3408
diky.. sem dal normální papírový těsnění mezi kartery a teče to... tak asi zkusim paulin..
Datum: 17. července 2008 13:54
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
ja paulin pouzivam bezne,staci dodrzet navod k pouziti a olej ti z toho nepotece
Datum: 17. července 2008 13:50
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
kazdej rika ze je dobrej.. ale ja jsem s tim zkousel utesnit spojkovy viko a vzdycky mi to nekde teklo... tak jsem dal silikon a je po problemu
Datum: 17. července 2008 13:47
 Caw, mám jawu 23, jak mam upravit výfuk aby to tak neřvalo ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 17:20
Jméno: zar
IP: uživatel265
skousel jsem skelnou vatu ale neodchazel olej a chlastalo se to takže to tam nedavej  taky pomuže dotahnout koleno
Datum: 17. července 2008 17:20
Jméno: Kubík
IP: uživatel1732
Já to mám na své 175 stím silikonem už přes rok a pořád to držý uplně v pohodě.
Datum: 17. července 2008 16:31
já sem si vzal pásek z hliníku, vobmotal koleno, nastrčil na to vejfuk, a pak sem ten vejfuk stáhl eskapáskou..
Datum: 17. července 2008 16:19
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
tady sesa jí má sem línej ti posílat odkaz koukni se xD
Datum: 17. července 2008 12:26
Kde mam vzit azbestovou snuru ??? A jak to vubec vypada? LOL
Datum: 17. července 2008 11:58
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
silikon ti tam podle me nevydrzi,ja to tim utesneny mel,bylo to krasne tichy,ale po par desitkach kilometru se ten tmel vyfoukal,skusil bych azbestovou snuru
Datum: 17. července 2008 11:46
Pokud mezi koleno a vyfuk narvu silikon do 300C vydrží tam ?
Datum: 17. července 2008 11:31
ale diš se tam nerve drátěnka, tak se tam musí hodně usazovat karbon ne?
Datum: 17. července 2008 10:43
Cau... Vyfuk od jawy 50 rvat musi, ale nekdo to dela tak ze do nej nacpe drátěnky...to je takovej ten dratenej uzel co se snim seskrabujou pripaleniny z nadobi...mama bude vedet, kdyztak ji posli do drogerie
Datum: 17. července 2008 10:42
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
utěsni si to mezi kolenem a vejfukem..
Datum: 17. července 2008 10:42
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
Posl.aktualizace: 17. července 2008 14:45
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
nemá to držet , onehdá sem měl rozdělanej motor a hral sem si s tým , drží to potom jak se scvaknou kartery jenom ten čep co je na te pružince v tom !!! mě to u sebe nedrží a startuju na poprvé takže usuzuju že to držet nemusí !
Datum: 17. července 2008 14:45
Jméno: Standa
IP: uživatel3511
Staci to trochu naklepnout kladivkem a bude to drzet
Datum: 17. července 2008 11:32
mno to sice jo,ale kdyz si to predstavis tak to vetsi kolecko je z jedny strany pritlacovany zubama na predloze a druhou stranou je pridrzovany pouzdrem v karteru,uz hodnekrat se mi stalo ze sem rozebral motor a to dvojkolecko nedrzelo pri sobe a pritom sel fichtl nakopavat v pohode
Datum: 17. července 2008 9:23
Jméno: cpivo
IP: uživatel3408
to sasmozřejmě vadí a to dost (kdyby to nevadilo tak proč by to bylo slisovaný..).. Když ti tohle nedrží pohromadě tak nemáš šanci nastartovat normálně nakopávačkou.. bude se to jen protáčet a nic z toho..
Datum: 17. července 2008 9:02
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
ja myslim ze to snad ani pri sobe drzet nemusi,ale nejsem si jistej,kdyz sem skladal jeden motor tak to tam taky nedrzelo,ale myslim ze jak to nasadis na predlohu,tak to levej karter bude drzet aby to nevypadlo
Datum: 17. července 2008 9:01
sak toje na startovani ne?toti musi drzat pokopje je tam aj taka strunka,na jednu stranu bisa to mjelo tocit tak preskakovat a nadruhu ne tobi mjelo zabirat
Datum: 17. července 2008 6:32
 Zdar nevíte nekdo jaký kolečka mam dat do fichtla aby byl co nejvice na silu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2008 19:47
pokud chceš fakt trhače, tak si tam dej primární kolečko s 9 zuby, sekundární si dej 10 zubý a dozadu co největší rozetu, nevim, která je největší, asi 75 zubů a můžeš s tim jezdit orat
Datum: 16. července 2008 19:47
11 kolečko na řetěz v motoru
Datum: 16. července 2008 19:45
Jméno: Frajtr
IP: uživatel2370
cim mensi sekundární kolecko tim vetsi sila
Datum: 16. července 2008 19:37
Jméno: michal
IP: uživatel2692
 zdar všichni mam ta kovej problém jak je ten šroubek co se sním ladi spojka(na kritu motoru)tak tam sem měl norma lni šroubek z hlavou tak sem tu hlavu uřiz a udělal do něj drašku a tet kdiš to tam mam zamontováni tak mne ta spojka vůbec nezabera kdys zmáčknu pačoku od spojky tak jde u plně na lehko nevyjte co stým je moc prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2008 17:13
nemáš ten šroubek moc krátkej?
Datum: 16. července 2008 17:13
Jméno: michal
IP: uživatel2692
kuličku tam mam
Datum: 16. července 2008 16:45
mozna ti vypadla kulicka ze spojky
Datum: 16. července 2008 16:26
 Nazdárek, může mi někdo poslat manuál jak sundat rozetu na stele?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2008 22:18
 Musim ty ferodo lamely před namontováním namáčet do oleje jako normální korkový??Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2008 7:53
Jméno: pavko
IP: uživatel430
je celkem zbytecny nebot stejne hned nalejes do spajsky olej a ty lamely se samy napusti olejem
Datum: 16. července 2008 7:53
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
Je to lepší, nepůjdou ti ten první moment na sucho.
Datum: 15. července 2008 22:22
Jméno: Tachometr
IP: uživatel2900
 zdar draci potrebuji poradit jak rozbrat nahon tachometru na jawa 21 ...... uz to mam zdelany z osky co to spaja s rozetu,....a potrebuju vedet jak dostat ven sneka a ozubene kolo to malicke co tam je ...diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2008 14:11
Jméno: Tachometr
IP: uživatel2900
dik moc draci idu nato
Datum: 16. července 2008 14:11
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
jestli se ti to ve vnitř nebude točit když budeš točit rozetou tak na to sundej a na te časti na rozetě kde to ma byt bodni svařečkou dej to na to a hotovo tak sem to vyřešil ja , žadny těsnění nic , a když strčim lanko do toho šneka tak se nechce točit tak sem konec oblepil izolačkou a vrazil to tam , nejde to videt a funguje skvěle . Už sem na to najel asi 450km
Datum: 16. července 2008 0:42
čs draku. Zrovna dneska jsem to rozebíral, páč se mi zase ukroutilo. tím končím s měřením rychlosti.
Dělám to tak, že to chytnu do sveráku na stojato, dovnitř pod vnitřní kolo vrazím delší šroubovák, napříč to opřiu o kraj toho hliníkovýhu bloku a klepnu po konci šroubováku kladívkem. Povejedou tesnící plechové kroužky ,měli by tam být dva. a ještě plstěný kroužek )ja už ho tam po 40ti letech neměl. No pak se vytáhne ta oska co roztáčí to velky kolečko co jsme právě vytáhli. napřed se vyrazí maličký titěrný kolíček na opačné straně než se připojuje lanko náhonu. Pak sem praštil jemně kladivem přes šroubovák po tom šneku (tam co je ten 4hraný otvor pro lanko náhonu) v ose směrem dozadu. Tak vyjede zadni futro. PAk sem praštil po šnekovi v podélné ose na druhou stranu a vyjelo přední futro. tím je to rozdělany na prvočinitele. Nevim jestli se to dá pochopit. Když tak na mejla zkusim něco namalovat či vyfotit.
Hodně zdrau. p.S. kydyž to nejde silou, tak použij větší.
Datum: 15. července 2008 22:04
|



|