Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim,sezene mi nekdo tuhle vecicku levneji,nebo myslite,ze je to dobra cena a mam to koupit??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2008 9:43
muzes se podivat třeba do nakejch obchodu s fechtly maj tam docela levne
Datum: 29. července 2008 9:43
ne piše tam,že je to nove zbozi,je to napsano u inzeratu..
Datum: 29. července 2008 9:43
Jméno: Monty
IP: uživatel13
nejlepší cena v čr ale vsadil bych se že už je to jeté
Datum: 29. července 2008 9:18
Datum: 28. července 2008 23:55
 Dobry den , chtel bych se zeptat jak je mozne ze na me Jawe 20 nekdy nejde zaradit 3. prevodovy stupen a cim je to udelano ? Dekuji Vam vsem predem za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2008 11:35
Jméno: ..
IP: uživatel2471
Na jawe 20 3st. ani nerad, nema to cenu stejne ti to nepojede vic jak 45
Datum: 29. července 2008 11:35
Jméno: jena5
IP: uživatel1553
mas spatne nejake prevodove kolecko osupane zuby
Datum: 28. července 2008 22:13
Jméno: čz
IP: uživatel934
Máš uš opotřebenou řadící vydličku a možná i zuby to je na rospulení motoru a koupení nových dílu.
Datum: 28. července 2008 21:45
 Čau SESO tak rozmontovávám ten motor na babete 207/300 abych vyměnil ty startovací čelist dostal jsem se až k vodícímu telesu segmentu a nedá se nijak oddělat, nevím ty čelisti jsou hned za ním a napsal si mi že na to stahovák nepotřebuju. Mohl bys mi prosím poradit ? Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2008 11:08
je ted nerozumim,,, o co gou,,jdou tam 3x rozjezdove a pod tim 2x startovaci,,naois mi mail
Datum: 29. července 2008 11:08
Jméno: jirka
IP: uživatel3615
 Ahoj, chtel bych se zeptat, jestle se maji nebo nemaji vyklat ty tri cepy, ktere prenaseji silu z rozety na zadni kolo. (jako v rozete. jestli jsou tam napevno nebo ne) Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 16:14
Jméno: Standa
IP: uživatel3614
pokud ma rozeta slusne zuby tak je jeste pouzitelna a doporucuju ty nyty zezhora zavarit,pokud je rozeta spatna tak ji vyhod a kup si novou
Datum: 28. července 2008 16:14
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
maji byt na pevnno zanytovane pokud mas moznost porid si novou rozetu a jak ne tak si to zavar
Datum: 28. července 2008 14:55
Jméno: vlada
IP: uživatel2409
Posl.aktualizace: 28. července 2008 16:44
Z jedný strany toho náhonu je takovej zapuštěný kroužek no je to spíš víčko a tak na to musíš pořádně bouchnout a mělo by to jít.
Datum: 28. července 2008 16:44
Jméno: lukaš
IP: uživatel2079
 dobry den den pta se blbec jake čislo je napsane na ložisku a guferu na tom jakoby na krytu zapalovani na 20 pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 11:58
Jméno: lukaš
IP: uživatel2079
no jo ale mě se povolila matka a vyšroubovala se a zešrotovala gufero a ložisko je taky špatne a to hodně je vyhrkane jak blazen protě sem chtel očistit kontakt na koniku a jak sem zdelal dekl tak sem se malem potentoval
Datum: 28. července 2008 11:58
ja bych tam ani zadny nedaval to loziko bych na mazal vazelinou castrol tim by jsem mel vyreseno
Datum: 28. července 2008 11:04
Jestli myslíš pravé víko, tak je to ložisko 6202 a gufero 15x35x7 nebo můžeš použít ložisko 6202 2RSR, které je zakryté a tedy už pak nepotřebuješ gufero a ani ho mazat (je už namazané od výrobce). A většinou i víc vydrží.
Datum: 28. července 2008 10:58
Jméno: provaz
IP: uživatel2556
 čau draci, ma stadion s11 schodny brzdy se stadionem s 22? dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2008 22:33
ano,brzdy sou uplne stejny
Datum: 27. července 2008 22:33
 ZDar Seso,chtel bych se te zeptat zda ta tycinka spojkova (tech11cm) na fichtla je ze zeleza nebo z ocele??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 21:12
Jméno: 3220
IP: uživatel2656
Ty seš dement
Datum: 28. července 2008 21:12
ste uplni debove.vim co jsem polozil za otazku,ale dnesni zelezo a tenkrat???(bylo lepsi nez dnes,a to o hodne!!)rozdil mezi zelezem a oceli je ze zelezo je z blata a ocel je o trobek lepsi,ale dneska to lepsi je kuppovat ty nejlepsi
Datum: 28. července 2008 16:28
Jméno: Pel-Li
IP: uživatel1864
Cau jen bych tady chtel doupravit.....ocel je s maximalním procentem uhliku (C) 2,14. Jen kdyzby chtel nekdo detajli.
Datum: 28. července 2008 0:27
No tak jak uz tu kluci uvedli z FE nebo-li ze zeleza se nevyrabi nic. Vzdy je tam primess uhliku a to pokud je to do 2,4procenta tak je to ocel a pokud je to vic nez 2,4 tak litina
Datum: 28. července 2008 0:09
Bylo mu odpovezeno uz nize. Je z oceli ktera ma kalene konce.
Datum: 28. července 2008 0:07
je sice hezký že jste si tu odpovídali chemii ale týpek stále nedostal odpověd na dannou otázku?já sám nevím a je mi to nějak fuk
Datum: 27. července 2008 21:46
dobrý no, železo nebo ocel, to je fakt hodně blbá otázka, je to přesně tak, jak to tu kluci vysvětlili, železo je základní složka pro výrobu oceli, lidově se však říká skoro všemu, že je to železný nebo že to je železo, ve skutečnosti je to ale ocel, je až ku podivu, že ze železa,z tak měkkýho materiálu se vyrábí něco tak pevnýho jako ocel, není to to samý, ale prostě želežný součástky se nevyráběj, nejlíp to tu vysvětlil Stanon, a navíc ty konce sou skutečně zakalený, jinak by se hodně brzo omlely
Datum: 27. července 2008 21:28
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Moc pozor jsi nedával. Železo je chemický prvek, měkký dobře tvárný, ocel je sloučenina železa s uhlíkem (max 2,11%C) a dalšími prvky. Slinuté karbidy s ocelí nemají nic společného. Víc rozepisovat to tady opravdu nemá cenu.
Datum: 27. července 2008 21:27
Jméno: fekálmeister
IP: uživatel1268
no to je píčovina, železo a ocel je jedno a to samý, jen existuje několik tříd oceli (železa) podle procenta obsaženého uhlíku v surovém železe (chirurgická ocel, slinuté karbidy, nástrojářská ocel, nerezové oceli .... prostě co třída oceli to jiné vlastnosti a jiné použití. sám se teď divim jak sem ve škole dával pozor
Datum: 27. července 2008 21:11
ukažte mi někde čistý železo, z toho se nic nedělá hrozně rychle to rezne
Datum: 27. července 2008 20:22
Jméno: 3220
IP: uživatel2656
Dovolím si vyvětlit. Železo (železná ruda) je surovina ze které se vyrábí ocel, takže železo není konečný produkt.
Datum: 27. července 2008 20:21
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
tady asi někdo neví, že železo a ocel není úplně to samý... železo je v přírodě nalezitelný materiál, narozdíl od oceli, která je ,,mixem´´ železa a několika dalších věcí a v přírodě se nedá běžně najít ( pokud jí tam teda někdo nezahodí). a k dotazu: vzhledem k tomu, že železo samotný je docela křehký, předpokládám, že tyčinka je z ocele, a má zakalený konce, aby se neomačkaly, protože tim by se tyčinka zničila tak, že bys ji moh zahodit....
Datum: 27. července 2008 20:21
hey no zelezo a ocel neni uplne to samy....
Datum: 27. července 2008 20:16
Jméno: 3220
IP: uživatel2656
Ze železa nebo ocele?? Víš jakej nesmysl jsi napsal?  ))
Datum: 27. července 2008 20:12
 zdar draci pls poradte na fikovi mi prokluzuje spojka. i když sundam to viko kde se šteluzje. lamely sem měníl sou celkem ok a pružiny nejsou unaveny.prostě když tlačim přes rychlost tak to jen tak syčí jako když chytnu spojku. než sem nalil olej bylo vše ok. mam tam motorovej, takže asi řidčí žea?? měl bych tam dat pp 80/90?? muže to beit tim??
DIKY HAJDA
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2008 14:56
už nepište přišel sem na to
bylo uvolněný uz.kolečko na klikovce
Datum: 27. července 2008 14:56
motorovej nebude to pravý, nalej tam klasickej převoďák, jak tu píšeš PP 80, a mělo by to bejt v pohodě
Datum: 27. července 2008 14:49
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Sežeň si PP 13 a bude to ok. Jezdím celoročně s tímto olejem. Spojka neklouže ani se nelepí.
Datum: 27. července 2008 14:11
Jméno: čz
IP: uživatel934
 Nazdarec,potřebuji poradit s takovou jednou maličkostí mám čz 175 typ487 a když jedu a přeřadim z 1 na 2 a i na ty ostatní ale hlavne z 1 na 2 tak to cukne a trvá to než se to rozhýbe a 20%kopce to nechce vyjet se 2osobami ale ta 1 je zas ostrá mám tam rozetu 16 z nevíte čím by to mohlo být slišel jsem že spojky delaj hodne tak nevím me vypína dobre a ani neproklouzne předem dikes.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2008 6:31
Jméno: kanis
IP: uživatel3602
Čauky no bude sto pro tou spojkou budeš ji mít bud moc utáhloul nebo moc povolenou ae spíš utáhlou to se mi stávalo taky...když si nebudeš s něčim vědět rady klidně písni já ti s tim rád pomůžu
Datum: 27. července 2008 6:31
jj zkus to vyčistit!!ten výfuk a karbec!!a pak uvidíš,ale podle mě tim kolečkem by to nemělo byt!!zkus to vyčistit pak další věci mno..
Datum: 26. července 2008 21:04
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja bych vsechno vycistil mne stacilo vycistit vejfuk odty mastno a jinych sra..k a pridalo 50% vykonu
Datum: 26. července 2008 20:46
Jméno: čz
IP: uživatel934
skusím tam dát tu 13 a neb 14
Datum: 26. července 2008 20:42
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Promin ncecet sem ze cz...
Datum: 26. července 2008 20:39
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Jesi mas sekundarko 16 z tak se divim ze ti to vubec jede, dej si tam 13z...
Datum: 26. července 2008 20:38
Jméno: klog
IP: uživatel1337
 Zdar slyšel sem žeje dobrý dělit kartery u fichtla na volej,aby byl v převodovce jinak oleje a uspojky taky.má to cenu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2008 7:55
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
A také odvzdušnění oddělené části. Pokud se ti totiž ohřeje olej a vzduch, popř. když si trochu foukne gufero (zdravé, není to úplně dokonalé těsnění), tak musí přetlak někam uéct, aby ti nepoškodil těsnění (tedy v dlouhodobém horizontu). Nech to jak to je...
Datum: 27. července 2008 7:55
musel bys vyřešit utěsnění.
díra dole v karteru, okolo hřídelů převodovky, okolo hřídele startovačky. tam všude je to propojený. A celkově to žádnej velkej význam nemá,
Datum: 26. července 2008 0:37
 Čau draci já mam babettu 207 a když jí nakopnu a chci se rozjet tak se strašně pomalu rozjíždi díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2008 16:20
chce to o 5koníčků víc xD...
Datum: 26. července 2008 16:20
Jméno: OzZy
IP: uživatel3144
A kolik vazis
Datum: 26. července 2008 12:34
Jméno: josef
IP: uživatel2969
tyvole sry já si to blbě přečet.já mam 210 splet sem si to.sry
Datum: 25. července 2008 21:36
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
ale blbost 2ku 207je jedorychlostni babeta mam ji taky je uz tak udelana od viroby.... je urcena spis pro holky protoze neni tak divoka a rychla nic to neni je to naprosto normalni
Datum: 25. července 2008 21:32
Jméno: josef
IP: uživatel2969
jestli ti to dělá uplně to samí co mně tak tam máš seklou dvojku a nejde tam jednička.musel sem rozebrat celou spojku zase složit a byla tam jednička.dal sem nový čelisti a je po problémech.a jak ti de startovat chytne na poprví nebo aš na potřetí ....počvrtý?
Datum: 25. července 2008 21:30
Jméno: Hobit
IP: uživatel3224
no tak skus vibrus a nebo vičisti karbec
Datum: 25. července 2008 20:34
Jméno: Maikel
IP: uživatel3317
 Zdar před pár lety sem si koupil klasickýho pionýra21koupil sem ho proto že jel až moc dobře....na první pohled mě zarazilo že je vyšší a vypadá mohutnějc něž ostatní nezkoumal sem pření vidlice ale zadní tlumiče sou vyšší o cenťák a sou uložený nahoře v takovejch neobvyklejch pouzdrech(nevypadá to na domácí výrobu)to je první věc a druhá že má papírech napsáno 7500otáček přeztože všichni kámoši maji 6500...a že točí víc je docela znát...ale hlavně má strašně dlouhou rychlou jedničku na plno jede 40 cože je na serii podle mě divný dvojka je taky dlouhá a jede něco málo přes70 a trojka je neznatelná skoro nezrychluje prostě jen drží nabranou rychlost...mám čtyři pionýry ale žádnej nemá takovouhle převodovku...do terénu je úžasná...jinak je všechno stejný až na prapodivnou indukčku...no jen sem se chtěl zeptat jestli o tom někdo něco nevíte
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 16:53
Jméno: Maikel
IP: uživatel3317
No jak sem koukal na tu fotku tý 22 taky měl stejnej přední blatník sedadlo a měl i drapák...akorád ten zadní plech je origoš...a eště jedna věc nemá štítek a vypadá to že ho asi nikdy neměl a nemá ani číslo motoru...
Datum: 28. července 2008 16:53
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
Přesně tak a pohcybuju ze tu jawu 22 ma nekdo z vas doma !! ... WIKU ma pravdu dela si z nas prdel ....
Datum: 26. července 2008 10:10
Chlapi nechci vám kazit iluze,ale jawa 22 byl jen klasický pionýr s trochu jinými plechy a drapákem. Motor byl úplně stejný jako klasivký pionýr.
Další věc je to že na to aby pionýr jel na 1šku 40, musel by točit nějakých 12000 ot. Kdyby měl jinou převodovku,upravenou takto,originál motor by s tím nehnul.
Vám ještě nedocvaklo že si z vác dělá prdel?
Datum: 26. července 2008 1:11
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
jakou maš v papirech konstrukční rychlost ?
Datum: 25. července 2008 23:50
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
přišlo vam něco ? ja myslim že řika pravdu ale že tam bude mět plechy z normální 21ky , mohl to tam dat jako ten předchozí majitel
Datum: 25. července 2008 23:49
Jméno: lukawe555
IP: uživatel3595
prosimte jestli nekecáš tak mi to pošli na mail Lukawe555@azet.sk dík
Datum: 25. července 2008 23:02
mě prosím taky foto, chtěl bych si to vomrknout. dík.
Datum: 25. července 2008 22:32
Já se přidávam taky, pošli mi to prosim na fichtl4@seznam.cz, už dlouho po těhlech strojích pátram, dělam jawu 555 Army sice nebyla ale dělam něco v tomot smyslu a bude tam primární 9 zubový kolečko atd.
Datum: 25. července 2008 21:57
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
Datum: 25. července 2008 21:52
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
pridavam se o prosbu s fotkou Daves4@seznam.cz
Datum: 25. července 2008 21:39
Jméno: josef
IP: uživatel2969
pošli mi taky foto dík na mail bezmozekk@seznam.cz rád bych se taky podíval na fíka co jede na jedničku 40
Datum: 25. července 2008 21:35
Tak to mně teda taky pošlete. To se rád podívám na fika co jede na jednotku 40 a na dvojáka 70. To musí bejt kurva záhul.
Nebo počkej neprobudil ses potom celej zpocený v posteli? To je totiž taky jedna možnost.
Datum: 25. července 2008 20:39
Jméno: pavko
IP: uživatel430
posli mi fotku pavelpavlicek@e-mail.cz
Datum: 25. července 2008 20:32
posli me to taky dik weaponman@centrum.cz
Datum: 25. července 2008 20:13
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
jo pošli mě taky fotku na mail diky moc , Mrcin.M@seznam.cz
Datum: 25. července 2008 19:43
jawa 22 existuje??!!!!! pošly mi link nebo jaký koliv informace na icq 476 079 803
Datum: 25. července 2008 19:25
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
Tu jawu 22 by hnedka poznal vole ma zřezané plechy uplně jiné je to jednoskok ... ma drapák .... atd. takze by to snad poznal
Datum: 25. července 2008 18:45
pls posli taky foto dik Petrovic24@seznam.cz
Datum: 25. července 2008 18:38
lol.... jednoduchá úprava do terénu jo??? jednoduchá úprava do terénu je že jednička ti kalí tak 20 a 2jka tak 30-40
Datum: 25. července 2008 18:23
pošli meto taky na mail 120123@seznam.cz
Datum: 25. července 2008 18:22
Jméno: radim
IP: uživatel202
no dobre,ale aby to prohození koleček dělalo na jedné rychlostí 30 km/h?
Datum: 25. července 2008 18:01
Jméno: salis
IP: uživatel2576
pošli mi taky fotku díky moc. subotaj@centrum.cz
Datum: 25. července 2008 17:58
Jméno: smudlan
IP: uživatel2870
ta prevodovka je protoze se prehodil kolecko v karteru, je to jednoduchá úprava do terénu.Jednička jede dobře, dvojka taky ale trojka je naprd
Datum: 25. července 2008 17:18
dej semka foto !! prosím nebo mi ho pošly na mail nebo icq 476 079 803
Datum: 25. července 2008 17:11
Jméno: KIP
IP: uživatel111
no tak asi nam keca ne , věřim , dej 8.vybrus, vějiřovou hlavu a dyžtak ladaček a bude to dělo..
Datum: 25. července 2008 16:41
Jméno: :)
IP: uživatel3593
tak ak je to pravda tak seriovy pionier ani tuningovany to asi nebude...aby jednotka tocila az na 40km/h je blbost...ved ked to das do gear data tak by ti vyslo ze 18000 tis otacok/pri ser. prevodovych pomeroch....
Datum: 25. července 2008 16:08
Jméno: mexican
IP: uživatel2128
není to 21 ale 22jka byla určená na vojenské vycviky a prodávala se že měla v kastlíku prášky které vám z vody z potoka udělaly čistou vodu .. vím to na 100 %
Datum: 25. července 2008 15:53
 Čau draci mám jawa 20 a jednou sem takhle jel a chtel sem se otočit tak sem vyřadil a najednou motor chcípnul. Myslel sem že to nakopnu ale ono to nešlo bylo to kouslí spojka nešla proste nic v motoru nešlo. Dotlačil sem to domu a vytekl mi po cestě olej z převodovky a tak sem sundal víko na levé strane motoru a čekalo na me překvapení. Je tam menší a večí kolečko tak z toho menčího byla vytočená matka a byla seklá v řetězu nevíte jak tomu mám zabránit aby se nevitočila když tam perovka je ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2008 12:11
pravě, my jsme ji na 555 nemohli po ctyriceti letech co se v tom nikdo nedrbal vubec sunda... aj stahovak se nam zohnul
Datum: 25. července 2008 12:11
Jméno: standa
IP: uživatel3590
pokud tu primarni rozetu dobre narazis na ten kuzel a dotahnes tak se nepovoli ani za sto let
Datum: 25. července 2008 11:34
Jméno: Kawasaki
IP: uživatel368
Musi tam bejt ten plisek, kterej ti tu matku drzi...
Datum: 25. července 2008 9:12
Jméno: ...
IP: uživatel2471
Dotahni to poradne, nebo nevim jestli tam nahodou nepatri pod tu matku misto perovky takova podlozka ktery se ohnou kraje na dosedaci plochy matky a zabranujou ji v otoceni.to by tam ale museli bejt nejaky drazky, ktery budou zabranovat v otoceni i ty podlozce
Datum: 25. července 2008 9:10
Jméno: LFS
IP: uživatel2832
 Zdar hoši sice nemám fichtla ale mám k tomu blízko. Chcu se zeptat : já mám na svý motorce 11ti zubou řetezku a mám ještě jednu motorku je to ta stejna ale má jenom 2stupnovou prevodovku a ta má 12ti zubou retezku. Myslíte si že bych mohl vyměnit ty řetězky? Jinak rozeta má stejnej počet zubů. jaký by to mělo výhody a nevýhody. Prosím odpovězte mám to na kousky páč to renovuju a budu to skládat. děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2008 8:27
Jméno: ...
IP: uživatel2471
jestli bude pasovat a mas na to dost dlouhej retez tak urcite
Datum: 25. července 2008 8:27
Jméno: jetis
IP: uživatel1313
 cusec. lidi mam babettu 210, pridam plyn, a nejde mi jednicka, kdyz to rozslapu misto jednicky, tak dvojka tam skoci, daval jsem vsecky pakny u spojek novy, a dela to furt....nevite nekdo cim to je? pls poradte. jetis
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2008 14:04
Vím, že na babete kdyz delas spojku, kor na 2. rychlostní tak se musi i nové pakny trochu obrousit aby to fungovalo tak jak ma. Borec kterej to umel opravdu doladit bohuzel nedavno odesel do nebe.
Datum: 25. července 2008 14:04
Jméno: josef
IP: uživatel2969
to mě se tam sekne dvojka a abych tam dal jedničku musim rozebrat celou spojku a zase složit.čelisti noví nevim co to je.odjel sem na 3 dny kdyš sem přijel tak sem si řek skusim to a byla tam jednička,kdyš sem odjížděl tak tam byla dvojka.tet to jezdí normálně aš na to že mi došel benzín
Datum: 24. července 2008 20:00
 zdar,čim to je,že radička občas nezařadí žádnou rychlost ...prostě jedu ,chci dat za tři a je jakoby zasekla a nejde selapnout dolu.když to zkousim naprazdno bez spojky tak to zase občas jde,ale se spojkou tam ta rychlost vypadava.dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2008 22:16
Jméno: highlander
IP: uživatel2471
Mas spatny tahlo razeni, to je ta kovova tycka nakoncich zahnuta co vede od radici paky do prevodovky-(ohnuty, kratky nebo dlouhy) nebo jedine ohlej cep radici paky ale to asi tezko
Datum: 24. července 2008 22:16
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 ahoj chci se zeptat kdo robi prevodovku na fika
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2008 19:02
 Caw,
jak poznám že v zapalování jsou cívky funkční ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2008 21:04
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Ty cívky mají hodně malý odpor v řádu miliohmů, navíc nevíš jaký má být správný odpor, protože pokud tam bude mezizávitový zkrat tak stejně něco naměříš a ne nolu.. takže odpoj od toho všechno, přiletuj si dráty a nahulváta k tomu připoj žárovku 25W/6V a sleduj jak moc svítí... asi nejlepší praktický test.. Pokud pofrčí, tak je zkrat na kabeláži. A popravdě to je častější důvod... urvaný kabely, studené spoje, nebo dokonce zkraty v kabeláži.
Datum: 24. července 2008 21:04
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
můžeš to proměřit: vymontuješ cívku, vezmeš multi metr a dáš tam ohm metr, když jeden ksbel dáš na výstup cívky a druhý na kostru cívky musí mít hodně malí odpor, kolik presne nevim. a nebo uplne stejne akorat das diodovi test a uvidis jestli neni přepálená.
Datum: 24. července 2008 18:59
Ok ... skusim
Datum: 24. července 2008 17:06
vemeš dráty co vedou od světla a zkusíš esi do nich de proud
Datum: 24. července 2008 16:59
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
to bude chyba jinde , zkus z civky vzat kabel na malou žarovku a druhej od kostry . Nastartuj a jestli bude svitit tak bude v něčem jinym chyba.
Datum: 24. července 2008 16:59
hey tak to je rada k nezaplacení  ... mam problém vtom že mě nesvítá světla a nvm zdali je chyba v sivkách nebo někde jinde ... jide to nějak změřit bo tak ?
Datum: 24. července 2008 16:50
že fungujou
Datum: 24. července 2008 16:49
 chcem sa spytat ci nema dakto na predaj lacno regler na jawa 250 panelka dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2008 13:42
Jméno: erco15
IP: uživatel3583
ale kde to najdem ja neviem ako to vypada
Datum: 24. července 2008 13:42
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
SESA slepče
Datum: 24. července 2008 12:12
|



|