Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Nazdar,nemáte někdo zkušenost z ůpravou převodovky na pionýra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2008 10:38
Jméno: petr
IP: uživatel1553
No čau prevodovku na pionýra neupravis treba jen tak lehce jestli chces treba 4 - kvalta.... dela se jen jednoducha uprava, která spočívá v prohození dvou koleček 18 z a 20 z tak je prohodis na hridelich  a mas silnou dvojku do terénu více na http://www.jawa-50.cz .. tam si dej technika a renovace,opravy,GO... cau
Datum: 03. srpna 2008 10:38
 Ahoj lidi,neví někdo o 13 zubém primárním kolečku na pionýra?adík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2008 11:16
jejich tam 14, to je klasika, ale Sesa tu má 9 zubý kolečko, to bys nechtěl?
Datum: 03. srpna 2008 11:16
Jméno: empty
IP: uživatel796
to asi neumis pocitat ty ja sem jich tky napocital 14
Datum: 03. srpna 2008 10:48
tak potom asi nevis pocitat lebo jasemtam napocital 13
Datum: 03. srpna 2008 0:29
a jakej je v tom rozdíl? xD
Datum: 02. srpna 2008 23:27
Jméno: salis
IP: uživatel2576
Datum: 02. srpna 2008 22:16
Datum: 02. srpna 2008 22:01
Jméno: jah
IP: uživatel1356
je tady ve zboží ne??
Datum: 02. srpna 2008 21:58
 Čau draci jak poznám že mám u pionýra vyměnit korky na spojce. Díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2008 22:07
když ti prokluzuje spojka, je nutno vyměnit korky, ale asi je lepší si koupit celý lamely, vyjde tě to tak nastejno, samotný korky se pak většinou ještě musí zabrousit, což je práce navíc
Datum: 02. srpna 2008 22:07
Spojka ti jde stále do záběru a špatně už vypíná,jestli ji máš už povolenou tak,že už víc nejde,je to na výměnu.
Datum: 02. srpna 2008 20:58
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
a vymenovat spojkovy korky se nevyplati,je lepsi koupit novou lamelu,nebo pokud mas 550/550 tak nechat zrepasovat
Datum: 02. srpna 2008 19:47
Poznaš to tak že ti bude rpokluzovat spojka.
Datum: 02. srpna 2008 19:43
Jméno: johny
IP: uživatel2090
ze ji nenastartujes starterpakou a ani roztlacenim proste to prokluzuje
Datum: 02. srpna 2008 19:37
 Čau draci mám problém při zařazování 1 rychlostního stupně musím mit vyšroubovaný levý šroub na karteru protože profrézované oko se zachycuje o hlavu šroubu jinak to řadí krásne. Mám jawa 20 díky za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2008 19:32
 Prosím ,neví někdo kde se dá sehnat 12 zubové řetězové kolečko na jawu 50 dandy s motorem minarelli?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2008 0:06
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Co nějaký jawashop (prodejna motorek)? Nebo se zeptat prímo v Jawě (zavolat)
Datum: 02. srpna 2008 0:06
 Chtěl bych poděkovat standovy zato jak mi radil abych dotahl ten šroubek u převodovky...už to facha moc ti děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 22:22
díky
Datum: 31. července 2008 22:22
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Hoši klid, každej přece nějak začínal
Datum: 31. července 2008 21:16
asi tak
Datum: 31. července 2008 20:57
Jméno: monax
IP: uživatel467
jo ty kryple
Datum: 31. července 2008 19:38
Jméno: Tomy.7
IP: uživatel2907
A proc to sem pises ze to umi kazdy debil?na tvu nazor neni nikdo zvedavy!!
Datum: 31. července 2008 16:41
Jméno: omg::
IP: uživatel2974
no ty vole to je rada to umi kazdej debil
Datum: 31. července 2008 13:35
Jméno: standa
IP: uživatel3639
ok...je to castej problem...taky se mi to parkrat stalo...cus a mej se...fichtlu zdar
Datum: 31. července 2008 13:26
 cus draci jakou co vsechno mnel mustang cerny kdys mam v technycaku napsano barva cerna, a dalsi jak to bylo u spojek u jedno lamelovych byl dlouhy nebo kretky pruzinky ja sem tam mnel kratky ale ty to neudrzely a kdys tam dam dlouhy tak sou moc dlouhy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 19:45
Jméno: ciza175477
IP: uživatel1181
jj diky moc
Datum: 31. července 2008 19:45
Jméno: standa
IP: uživatel3639
cerny ram,bandu a kaslik,blatniky byli u vsech typu sedive. vyjimkou byli pouze vyvozni typy(meli zlutou bandu i blatniky)
Datum: 31. července 2008 13:49
Jméno: monax
IP: uživatel467
 Cus zdraci vyskakuji me rychlosti nejcastej 3!rozpulil sem to a uvidel sem zelezne piliny,takze tam eco dost kusalo!zjistil sem ze to mozna je automatem pac jak sou ty zuby tak je to krivi tak to vyhazuje rychlosti co myslite muze to bejt tim?a jeste ta hridel kde je kolecko ozub.tak nebylo zasazenyxy primo u tej segrovky proste letalo v bloku to sem uz spravil!
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 16:46
Jméno: Tomy.7
IP: uživatel2907
Ja treba trojku drzim..mnmeto endela problem podrzet ji
Datum: 31. července 2008 16:46
Jméno: standa
IP: uživatel3639
mas asi omlete zuby na radicim automatu,bud se smir s tim a obcas tu trojku podrzis nebo se pokus nekde sehnat automat ktery bude mit dobre zuby.
Datum: 31. července 2008 13:52
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 šli by zadní tlumiče ze 175/477 na fichtla? na vejšku jsou asi o dva cenťáky kratší, ale vešli by sena šířku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 20:12
Šli ,ale jsou stejně velký,bylo by to zbytečný jeslti máš možnosti tak tam dej tlumiče z mzty ty tam taky jdou taky a jsou vyšší.
Datum: 31. července 2008 20:12
Šli ale stejně velký,bylo by to zbytečný jeslti máš možnosti tak tam dej tlumiče z mzty ty tam taky jdou a jsou vyšší.
Datum: 31. července 2008 20:10
ja jsem mel jedno orig.na fika a jedno ze 175ccm.jsou nizsi,ale preh hrby to boli vic,pac je to na vetsi vahy
Datum: 31. července 2008 12:18
 čau seso máš nebo budš mít vydličky do převodovky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 0:17
 čau
mam takovy problém...jel sem na fichtlovy..byla tam zatáčka...tak sem podřadil na 2 popojel sem tak 5 metru..zařvalo to a chciplo tak sem to nastartoval ale nešla tam dat žadna rychlost..jen neutrál...tak sem to postavil do garáže...za pul hodky sem k tomu přišel a to už tam šla 1 sice musim cuknout s fichtlem aby tam šla....mno 2 a 3 tam na míšto občas jdou..ale jen občas...a když to nasdtartuju,,,narvu tam 1 rozjedu se tak tam vubec nejde 2 a tři...pls poraďte...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 13:25
jj vim a už to mám ten šroubek byl skoro venku tak sem ho dotahl....moc díky
Datum: 31. července 2008 13:25
Jméno: standa
IP: uživatel3639
vis vubec co je radici automat a kde je??? prijde mi ze ani nevis o cem pisu...v automatu je jeden sroub o kterej se zaráží ta packa automatu,kdyz se povoli tak tam packa nedoseda jak by mela a neradi to kvalty...
Datum: 31. července 2008 13:21
jak sou nahoře takový dva šroubky?xDsry že se tak lamácky ptám
Datum: 31. července 2008 10:14
Jméno: standa
IP: uživatel3639
to je na motoru,vede tam na to tycinka od radici paky...
Datum: 31. července 2008 10:05
a to co jsi řikal je pod levym kartetem?
Datum: 31. července 2008 9:48
Jméno: standa
IP: uživatel3630
na automatu sou dva srouby.jeden je ciste na pritazeni automatu ke karteru,druhy taky,ale zaroven vymezuje drahu pohybu automatu a pokud se povoli tak se o nej automat zasekav a opira a nejdou tam rychlosti....nebolli...napred skontroluj jestli nemas povolenej automat a az pak zacni neco pulit...zdarec fichtlari....dobrou noc
Datum: 31. července 2008 0:54
MNo ty wle xD
Datum: 31. července 2008 0:18
no nejspis budes muset pulit motor, jinak to nevidim
Datum: 31. července 2008 0:17
jo a je těžký jí vyměnit?xD
Datum: 31. července 2008 0:05
a ma ji tu sesa?
Datum: 31. července 2008 0:05
Jméno: blazenn
IP: uživatel3607
tak zesi kupis novu a tu staru zahodzis a mislisi zesis ju vyrovnal
Datum: 31. července 2008 0:03
?xD
Datum: 31. července 2008 0:02
a jak ji...mno ohnu z5?xD
Datum: 31. července 2008 0:00
tis asi ohel vidlicku
Datum: 30. července 2008 23:35
 cau vimelil som gufero na tej strane kde je spojka.a idem sa odviest nedimi. idem na dlksiu trat ta som tomu dal plny kotol!!!a ono to trochu dimilo.pridem domov davam na neutrali plini a nic vobec nezadimil!!chcem sa opitat ci to nevady!ci to nezere prevodak dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 0:18
Jméno: standa
IP: uživatel3630
kazdy olej trochu dymi,aj ked je nedymivy...mozna ked si dal mnoho oleja do prevodovky tak bude zprvu dymit nez se srovna hladina ale najskor to prestane...pokud bude i nadale hodne dymit tak mas spatne utesnene kartery.....
Datum: 31. července 2008 0:18
Jméno: blazenn
IP: uživatel3607
no tak ket to nedimi tak prevodak to asi nezere,a ket ti vubec nedimi tak davaj trosku vic oleja do benzinu lebo nato mozes doplacit.
Datum: 30. července 2008 23:34
 Ahoj, mohl by mi někdo poradit se spojkou? dneska sem sundal pravé víko motoru a potom malé řetězové kolečko a vyndal sem tyčku od spojku, vyměnil gufero a složil zpět. potom zkusím jestli všechno funguje a spojka vůbec nevypíná a mezi jedničkou a dvojkou není žádný rozdíl. prosím poradte nevím co s tím je a předtím fungovala normálně
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 18:49
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Jinak kdys zmacknes spojkovou packu, tak spojku vypinas, spojka zabira tehdy kdys je packa v klidu a jede to
Datum: 30. července 2008 18:49
a proc kurva napisal ze mezi jednickou a dvojkou neni zadni rozdil no proste hodis 2 a ideto hnet do otacek ne??takze je moc utahla pokat sem dobre pochopil co napisal henten joxa
Datum: 30. července 2008 12:54
dík to bude asi tou kuličkou
Datum: 30. července 2008 12:22
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
nauc se zakladni veci , spojka vypne tahdy, kdy jsou lamely oddeleny od sebe. jemu se neoddeluji tudis nevypina a nevypina proto zer mu na ne nedosahne tycka a to proto ze mu vypadla kulicka , navic kdyz vyndaval tycku a nesteloval sroubem tak to je skoro jasny.
Datum: 30. července 2008 12:07
kebimu vipadla gulicka tak bi mu vipinala hnet a ani bi mu nezabirala ale nemu nevipina takze jakebi ju mjel furt stlacenu
Datum: 30. července 2008 11:36
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
vypadla ti kulicka
Datum: 30. července 2008 11:25
Jméno: blazenn
IP: uživatel3607
masto moc dotahle povolto tim srubklem v pravem viku
Datum: 30. července 2008 11:23
 Caw, možu dat pod válec misté těsnění silikon 300C + ... ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2008 20:17
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
Oprava  apírovej klingelit a pak hermetik...
Datum: 31. července 2008 20:17
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
Pod válec hermetik jo ,ale pod hlavu ne...
Datum: 31. července 2008 20:14
Jméno: standa
IP: uživatel3630
to chong: hermetiku ma doma hafo pixel,je to osvedcene,pouzivane,funkcni a nic vic neresim....silikon je sikovna vec...ale neni to uplne ono...
Datum: 31. července 2008 0:50
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Vulkanizační pasty (silikony) nejsou obvykle doporučovány na spoje kde je styk s palivem. Přesto sám mám motor, který někomu upadnul a dosedací plocha karteru k válci je mírně vymáčknutá, tak jsem nucen silikon používat a není s tím až tolik problém. Jinak jsem si všimnul že je tu minimálně jeden člověk co miluje hermetik, no nevím mám pocit že tento způsob těsnění je již překonaný a i se podle mě oficiálně už leta neprodává.
Datum: 30. července 2008 21:53
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
ma tam bejt aspon papir. 100% rovny dosedaci plochy nemas nikdy , to je uplne stejny proc se u pc dava mezi cpu a chladic pasta... aby vyrovnala ty miniaturni nerovnoste ktery tak jsou a budou...
Datum: 30. července 2008 19:29
Standa: Správně by tam nemělo být žádný těsnění, ale plochy by měly dokonale dosedat a to pak těsnění nepotřebuješ.
Datum: 30. července 2008 14:03
Jméno: standa
IP: uživatel3630
ted sem dostal jednoho fichtla a ten tam nema vubec nic a jede jako pila,ale melo by tam spravne byt alespon papirove tesneni na hermetiku...
Datum: 30. července 2008 10:47
dej tam hermetix  ten tam mam ja
Datum: 30. července 2008 10:31
Jméno: standa
IP: uživatel3630
pod valec je lepsi tesneni,silikon ti muze protect dovnitr a muze trosku brzdit smes proudici do kanalů....
Datum: 30. července 2008 10:02
Jméno: fíla
IP: uživatel2818
Já sem ho tam dal a jede to jestě líp než to jelo předtím!!!
Datum: 30. července 2008 9:34
 čus co mam dělat když mi na jawě 350 nejde zařadit 3 a 4 ale 1 a 2 jdou
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 17:10
vidličky sou ok sou nový
Datum: 30. července 2008 17:10
Mám takovej dojem,že jsou tam dvě řadící vidličky-jedna je na 1a2 a druhá je na 3a4,takže to asi bude vidlička.
Datum: 30. července 2008 8:47
Posl.aktualizace: 30. července 2008 9:03
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
Datum: 30. července 2008 9:03
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
ani želežné, ale z kalené ocely
Datum: 30. července 2008 8:57
Jméno: ¨MIchalJ21
IP: uživatel1711
no z plastu neni to vis ze je ze zeleza
Datum: 29. července 2008 22:37
 ahoj, dovedl by mi nekdo poradit? Po 15 letech jsem vytahl pionyra 20 (plechace) a zacal ho opravovat. Zasekl jsem se u puleni motoru. Nejdou mi odendat od sebe kartery - reps. nejde mi vyndat mechanizmus radici paky u vstupu do karteru z vrchni strany motoru. poradi mi nekdo kde delam chybu nebo jak nato? diky jan
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 10:08
Jméno: standa
IP: uživatel3630
hlavne tam nezapomenout zadnej sroubek!!! vyrazit plechove vlozky z úchytů motoru(sou vetsinou dve) a pak nejsetrnejsim spusobem zacit otvirat.
Datum: 30. července 2008 10:08
Jméno: kocour
IP: uživatel849
Čau. Možná hloupá připomínka, ale nezapomněl jsi vyšroubovat ten šroubek u řadicího mechanismu uprostřed, který se vyšroubuje šroubovákem? Jinak kartery neoddělíš.
Datum: 30. července 2008 0:37
no, že ti to de blbě nebo vůbec nejde rozdělat se nedivím, po tak dlouhý době, kartery budou asi slepení těsněním, taky ty 2 pouzdra, co sou pro přesný složení karterů, pudou blbě z děr, klikovce se obvykle taky moc z ložisek ven nechce, prostě musíš vzít šroubovák nebo něco a dát to mezi kartery, někde, kde sou ty díry pro šrouby, abys nepoškodil ty dosedací plochy, pak by se to omačkalo a nemuselo by ti to těsnit, zapáčíš a vono to pude
Datum: 29. července 2008 21:28
Jméno: empty
IP: uživatel796
wiku uz nefunguje
Datum: 29. července 2008 21:04
mno ten mechanismus muzes vyndat az kdyz das kartery od sebe,na to se vyrobi spesl vytlacovak,popsanej navod je na wiku.ic.cz
Datum: 29. července 2008 20:52
Jméno: bandaska
IP: uživatel3443
 čus hele kolik zubů má standartní rozeta na pionýrovy (20)? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2008 16:27
Jméno: bandaska
IP: uživatel3443
ja vim no, sorry, uzt sem si toho taky vsim
Datum: 29. července 2008 16:27
Jméno: FK Racing
IP: uživatel1115
Datum: 29. července 2008 16:22
Jméno: Kubis
IP: uživatel210
Čau...origo rozeta má 55zubů
Datum: 29. července 2008 16:19
Jméno: mara
IP: uživatel426
 zdarec draci a hlavne seso mam malej problem potreboval bych lamely na 350/632 ale ty mas az na 634 je to stejny nebo mam smulu?
diky vsem
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2008 14:25
Jméno: mara
IP: uživatel426
diky
Datum: 29. července 2008 14:25
632 má stejný lamely jako 634, respektive ten motor je z 98% stejnej, jen je upravenej pro alternátor
Datum: 29. července 2008 13:38
 Čau draci mám jawa 20 a když jedu na dvojku a chci tam dát za tři tak nejde zjistil jsem že musim jemně přizvednout řadicí páku nevíte čim to je. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2008 10:16
Jméno: radim
IP: uživatel202
asi je t tak,ja mám taky 20 a když chci zařadit trojku musim jemně přizvednout a potom už jde hladce
Datum: 29. července 2008 10:16
Jméno: lukawe555
IP: uživatel3595
žádná pružinka alebo vidlička to je razdící páka která neumožní nasoukat tam všechny rychlosti najednou je to páka která má v sobě nalisovanou tvrdou gumu kup si tu novou páku co tu má sesa a uvidíš že jich tam dáš najednou pac tahle páka je už na čepe i ide lahko
Datum: 29. července 2008 9:42
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
bud pruzina nebo ti visi radicka na vodicim cepu...
Datum: 29. července 2008 9:18
Jméno: Monty
IP: uživatel13
že by vidlička v řazení?
Datum: 29. července 2008 9:16
|



|