slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  193  194  195  196  197  198  199  200  201  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustang      E-mail:      IP: uživatel1828    
Mam dva dotazy na mim mustangovy ,kdyz tam dam volnobech a to pak zacne divne chrcet (myslel jsem si ze to je retezem ze se odira a kostru ale řetěz to neni tak jsem sundal kryt na spojku a reter a sekundarni kolecko ma vůlu a kdyz ho roztocim tak v tom neco chrasti. A DRUHÝ DOTAZ kdyz je chci chci neslapnout mustanga taK ZA STUDENA NA 1-2 naslapnui i roztlacim to hned ale kdyz je to teply a chci to roztlacit tak za tim musim utikat co mi sily staci a kazdymi co mam ve vesnici fichtla tak na tom sedi a tak dvakrat se odpichne a hened mu naskoci: PROSIM POMOSTE DÍÍÍÍÍÍÍÍÍK KLUCI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2008 16:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3549    
prvni vec: spatne ti to chyta bud kvuli svicce nebo kvuli predstihu (za studena by mel trochu kopat kdyz ho startujes)...druha vec....to divny treni na volnobeh bych typoval na vytahanej primarni retez a mozna vymlety loziska(o) v prevodovce...
 
 
Datum: 12. srpna 2008 16:35
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
u toho druhyho bych vymenil svičku
 
 
Datum: 12. srpna 2008 11:41
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
Je možný když je u babety mastnej nákej ten válec nebo ta spojka nebo co to je, že to nejde nastartovat a špatně to jede??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 21:59
 
 
 
 
Jméno: Cechy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jojo já mam kryt spojky furt dole pokaždim zastavenim musim čistit pak to jede
 
 
Datum: 11. srpna 2008 21:59
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jistě!!pak klouže a nemožeš to natočit!!to mě dělalo,když mě tam tekl olej z motoru!!
 
 
Datum: 11. srpna 2008 19:37
 
 
 
 
Jméno: 666Gaara666 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar kdyz jedu na fichtl po chvili mi zacne klepotat prevodovka a zacne motor brzdit a normalne som to nastartoval a zase mi to urobilo nevite co to muze byt diki moc za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2008 21:18
 
 
 
 
Jméno: Standais      E-mail:      IP: uživatel3091    
jestli to bude dělat dál tak vyměn ložiska na klice a když už to bude rozpůlený tak vyměn i ty co jsou v převodovce. mustang mi to dělal taky. udělal jsem gou a všechno je tak jak má
 
 
Datum: 12. srpna 2008 21:18
 
 
 
 
Jméno: 666Gaara666 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no uz sem to rozebral byla tam ohnuta vydlicka a automat
 
 
Datum: 11. srpna 2008 23:20
 
 
 
 
Jméno: itziiu      IP: uživatel3402    
hele jak vis ze to je prevodovka? muze to byt i valec a pridirat se jestli tam lijes nejakej olej pro nizkootackovy motory...,nejlepsi by bylo rozdelat to a kouknout co se kde stalo
 
 
Datum: 11. srpna 2008 18:48
 
 
 
 
Jméno: 666Gaara666 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
olej tam mam novy
 
 
Datum: 11. srpna 2008 17:49
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
máš tam vůbec olej?
 
 
Datum: 11. srpna 2008 17:05
 
 
 
 
Jméno: ada      E-mail:      IP: uživatel3382    
mozna se ti to pridira
 
 
Datum: 11. srpna 2008 17:00
 
 
 
 
Jméno: 666Gaara666 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar,kdyz mam neutral tak mi neco v motoru chrci ale kdyz zaradim rychlost tak nic se nedeje jede v normalu co to muze byt diki za odpoved. JAWA 50 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 14:56
 
 
 
 
Jméno: aaaaaa      E-mail:      IP: uživatel2079    
podle mě jsou dvě možnosti bud počkaš az se to totalne dosere a potom to spraviš nebo rozebereš převodovku a uvidieš
 
 
Datum: 11. srpna 2008 14:56
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Nemuze to bejt ten prevodovej retez (bo jak se tomu rika) pac ten taky divne chrci o kartery....
 
 
Datum: 11. srpna 2008 11:23
 
 
 
 
Jméno: 21      IP: uživatel1640    
čau mam motor po go- ložiska, gufera, výbrus. a když mam motor nejake určite otačky za jizdy tak kvilý nejake ložisko jak zjistim ktere to je a jak tu zavadu odstranim? Taky když sem ten motor složil tak ozubenym kolečkem nešlo skoro rukou točit na neutral ale když jsem ho prošlapl tak to zase šlo točit pak zas ne, nemuže to bejt tím??? diky za všechny rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 10:03
 
 
 
 
Jméno: pišta      IP: uživatel3740    
Tým stroboskopom iba zistíš pri akých otáčkach ti to robí, ale ako zistiť ktoré, tak to neviem. ...Ak ti nejde točiť vývodovým kolečkom, tak si tam asi niečo zle napasoval a ide to veľmi zťažka.
 
 
Datum: 11. srpna 2008 10:03
 
 
 
 
Jméno: pavko stroboskopem      IP: uživatel430    
stroboskopem ne motrory
 
 
Datum: 11. srpna 2008 8:23
 
 
 
 
Jméno: fojta      IP: uživatel764    
zdarec,potreboval bych?slysel jsem,ze pist A se ma davat do valce A a taky ze do valce B,co je na tom pravdy?jeden z mych problemu je taky ze mam mezi motorem jen papirove tesneni a tecemi po trobeckach olej ze spou motoru z prevodovky,daval jsem tam tmel co prodava Sesa ale nevydrzel tolik stupnu,tak jsem tam dal silikon a drzi i kdyz je jen do mensich stupnu celsia,dalsi otazka je elektrika,dal jsem si novy kladivko a nekdy kdyz nastartuju fechtla tak to jede a pak pridam ply a nejde to do otacek nastavim predstih a jde to.dalsi je predstih jedu jedu a jedu tak 3 MH a musim stelovat,ale zdy jsou povoleny sroubky zabranujici otaceni rotoru,ale to asi asi vyresim sam .zere mi asi pist z prevodovky olej,vadi to?mam tam SAE 90 prevodovej olej.a jak poznam vybrus?na pistu je jen typ a ani sipecka tam neni jakym smerem to mam dat.a kolik tak ma olej stupnu?a zase jsem slysel kdyz zkratim o 5 cm na konci vyfuk ze to dostane vic otacek,co je na tom pravdy?a jeste se chci zeptat kdyz si koupim od sesy 1.vybrus pistu dostanu to do valce 1.ho vybrusu typu C?to asi urite co?a co do valce typu A?ĎDDDDDĎĎĎĎDˇˇDĎDˇˇDĎĎĎĎĎĎĎĎĎϡik mooooooooooooc!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 0:22
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dneska už se nedělaj písty s různou tolerancí, takže když máš 1. výbrus tak do toho de píst na 1. výbrus, dnes se dělaj výbrusy na míru podle pístu, ten silikon si asi špatně aplikoval, mě drží i u vejfukovýho kolena a to je nejteplejší místo motoru....., kdyby to sálo olej z převodovky tak to bude strašně kouřit z vejfuku, když uřízneš vejfuk tak tín nedocílíš větších otáček ale většího hluku
 
 
Datum: 11. srpna 2008 0:22
 
 
 
 
Jméno: Horst      E-mail:      IP: uživatel3731    
Čau za1. když teče olej z převodovky tak máš omlácený kartery když jsi pulil motor,zkus zabrousit kartery,pak stačí papír. 2. vyměň gufera na klice,píst nezkracuj,tato úprava je nanic 3. A píst do A výbrusu,když dáš A píst do výbrusu B C D ..... tak vyklepeš píst za několik km 4.píst patří šipkou dolú,když není tak první kroužek má zámek nahoře(to je kolíček v drážce píst.kroužku)
 
 
Datum: 10. srpna 2008 22:16
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
38.25 taky kdyz pises 1 vybrus
 
 
Datum: 10. srpna 2008 21:09
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
pist 38.00 tam dostanes uplne v poho
 
 
Datum: 10. srpna 2008 21:08
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
dal bych na ten rotor delsi sroub
 
 
Datum: 10. srpna 2008 21:07
 
 
 
 
Jméno: fojta      IP: uživatel764    
oprava*kdyz nastavim odtrh tak je to O.K.
 
 
Datum: 10. srpna 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: urci      IP: uživatel1277    
Zdar pardálove,chci se zeptat co by se změnilo kdybych na obě hřidele dal 20 zubí kolečka s tou drážkou je v to řadící vydlička nebo naopak kdybych tam dal 18 zubí kolečka.dÍK ZA ODP. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: urci      IP: uživatel1277    
Jo dík...
 
 
Datum: 10. srpna 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Šlo by jedině z pařeza dát 19 zubová kolečka získáš o trochu silnější dvojku
 
 
Datum: 10. srpna 2008 20:50
 
 
 
 
Jméno: ladybird ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To je jako, kdyz si babicka vezme zubni protezu po dedeckovi ,taky se ji nevejde do huby.
 
 
Datum: 10. srpna 2008 19:29
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
skus to 20 zuby tam fakt nejdou
 
 
Datum: 10. srpna 2008 19:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
dve 20 zuby tam asi nenacpes,2 18zuby by do sebe asi nezapadly
 
 
Datum: 10. srpna 2008 19:08
 
 
 
 
Jméno: tomin      IP: uživatel1277    
Ahoj ve spolek ,potřeboval bych vědet jak se dá seřídit řadící mechanismus,prostě tamto jak se tím řadí nějak se mi to rozházelo a teď nevím jak to dát do hromady ,prostě aby to pasovalo.Díkes moc za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 18:44
 
 
 
 
Jméno: tomin      IP: uživatel1277    
Jawa 23 Mustang.......
 
 
Datum: 10. srpna 2008 18:44
 
 
 
 
Jméno: ladybird ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A co takhle napsat na jakem stroji?
 
 
Datum: 10. srpna 2008 18:28
 
 
 
 
Jméno: entony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus,nevíte někdo proč když mám zahřátýho mustafa tak když ho chci našlápnout tak mi to prokluzuje a úbec to nenakopavá?pak mi nezbyde nic jinýho než to roztlačit.dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2008 1:03
 
 
 
 
Jméno: entony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo tak už sem to rozdšlal kopil novy olej a ted cekam na novy lamely od sesy,ted mi to lezi rozdelany v garazi...to je hnus
 
 
Datum: 29. srpna 2008 1:03
 
 
 
 
Jméno: Kubis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj, je možný že i to dělá olej. Zkus ho vyměnit, mě to teda pomohlo. Jo a ještě když už ho budeš mít vypuštěněj, tak rozdělěj tu levou stranu, kde je spojka a trošku ošmirgluj mezilamelu a mužeš i lamely (na skle). Jo a kdyžtak je ještě vymáchej v bezínu nebo ředidlu... a nech je chvíli nasát v tom novým oleji. Potom to poskládej, dobře utěsni, nalij nový olej a mělo by to být OK. dyžtak se ozvi na mail..něco vymyslíme. At jezdí...
 
 
Datum: 10. srpna 2008 11:21
 
 
 
 
Jméno: michy      E-mail:      IP: uživatel2661    
zdarec mozna by to mohlo byt spojkou ze se ohreje a pak prokluzuje
 
 
Datum: 10. srpna 2008 11:11
 
 
 
 
Jméno: Dave      IP: uživatel3661    
to mi dělá taky čím to je?
 
 
Datum: 10. srpna 2008 11:02
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel3728    
ahoj, chci se zeptat jestli je mozno nekde sehnat na panelu 592 pohon lanka tachometru , myslim ten dil v motoru dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 22:11
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel1896    
zdarec mam takovej problem koupil jsem si nove řadící čelisti(lehké) a nemuzu je dostat do toho bubnu mam babettu 210 automatic nemel jste nekdo podobny problem nebo co s tim mam delat a v obchode jsme na ne koukal a vsechny ty celisti jsou stejne dik za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 19:56
 
 
 
 
Jméno: ladybird ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ano spravne ,musi se trosku ubrat,ale pozor na to.Lepsi je si ji upnout do sveraku a pomalu rovnym hrubym pilnikekem,a snazit se zachovat zakriveni a pocitej s tim ,ze i tak ti to pak bude nejakou dobu klouzat nez si to sedne. Nejlepsi je udelat pripravek a utocit je na soustruhu.
 
 
Datum: 09. srpna 2008 19:56
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21      IP: uživatel1711    
musis je par mm sjet smirglem :-D
 
 
Datum: 09. srpna 2008 19:12
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel436    
zdárec přestala sem mi vypínat spojka, jednoho dne sem se rozjížděl do kopce, vypnul spojku, kruplo to a od ty doby nevypina. este sem to neotviral ale mam to v planu v nejblizsi dobe az bude cas, nevite nahodou v cem by moh bejt problem, myslim za ta tycka skrz se hybe.... dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 13:40
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja minulej rok jezdil uplne s holou mezilamelou a taky jsem jezdil... rozdelej to a uvidis co tomu je
 
 
Datum: 09. srpna 2008 13:40
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel635    
co s tyčkama?
 
 
Datum: 09. srpna 2008 11:56
 
 
 
 
Jméno: jawel      IP: uživatel3104    
no tez by to mohla byt mezilamel ale spis to budou ty tycky
 
 
Datum: 09. srpna 2008 11:41
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21      IP: uživatel1711    
nevím možná mezilamela jak jsou na ni ty zuby tak uz je mas asi sjete vypust olej sundej leve viko a podivej se PS nepostracej pruzinky a take serepeticky:-D
 
 
Datum: 09. srpna 2008 11:21
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
čau chci se zeptat jak mám zkrátit primární řetěz... nikde tam nevidim žádnou spojku nebo něco ším bych to rozdělal odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
musíš flexou obrousit ty roznýtovaný konce jednoho článku z řetězu a vyklepnou a pak to spojit spojkou
 
 
Datum: 09. srpna 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
flexou zkratis a tutim http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1929.html spojis ˇ(rozklepes nejty)
 
 
Datum: 09. srpna 2008 11:42
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
no i kdybych kopil nový tak ho budu muset krátit
 
 
Datum: 09. srpna 2008 11:29
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No lepší je koupit novej ale pokud chceš tak prosím. Musíš koupit sponku na primární řetěz a ten řetěz se rozmontovává takhle: buď tou fryčkou co radí kolega nebo vezmeš důlčík nebo nějakou tvrdou kulatinku na ten průměr čepu a mlátíš jako o život. Jenom to polož na nějakou matičku at má ten čep kam jít ale tou fryčkou je to jednodušší hlavně nebrus do řetězu.
 
 
Datum: 09. srpna 2008 11:18
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel436    
tak to nevim to mi nejak uniklo...
 
 
Datum: 09. srpna 2008 10:30
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
dřív tu ale bylo primární kolečko které mělo 9 zubů a v popisu bylo napsané že se doporučuje zkrátit řetěz o jeden článek a já nevim jak
 
 
Datum: 09. srpna 2008 10:23
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel436    
primarni retez se nezkracuje, kdyz je moc dlouhej tak je vytahanej a dava se novej
 
 
Datum: 09. srpna 2008 10:20
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
flexou ho rozdelas v poho
 
 
Datum: 09. srpna 2008 10:17
 
 
 
 
Jméno: Mirec      E-mail:      IP: uživatel3716    
Nazdar Jaweťáci, nemáte někdo náhodou doma náhon na Jawetu? Tím myslím ten bazmek co je přidělaný na náboji předního kola. Díky za info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 9:22
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel1438    
Já mám na své Jawettce :-)
 
 
Datum: 09. srpna 2008 9:22
 
 
 
 
Jméno: johny      E-mail:      IP: uživatel1394    
čus já sem ho koupil na aukru ted tam taky jeden je http://aukro.cz/item412266656_stadion_jaweta_nahon_tacho_ok.html
 
 
Datum: 08. srpna 2008 22:25
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      E-mail:      IP: uživatel600    
zdar draci , pls poradte, jsou novy lamely,ale spojka vubec nejde seridit,ale vubec ne, vubec lanko se nevraci, kdyz zmacknu spojku tak zustane vyset, je to lankem nebo to je tim ze sli lamely hodne ztuha nasadit na kos,moc diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel2403    
ja mam ve spojce u fichtlu jednu dlouhou tycku a funguje to bez problemu
 
 
Datum: 08. srpna 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
já sem ted rozebíral moto a nekde sem ztratil tu malou tyčku no tak sem si řikal že to tam hodim bez ní prostě jenom tu velkou a světe div se ono to funguje uplně normálně.. nechápu
 
 
Datum: 08. srpna 2008 19:37
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Já už tam u dvou fichtlů musel dávaj něco navíc aby to vůbec začalo zabírat. Dvě tyčky a jedna kulička mi nestačili. Tak tam něco zkus a uvidíš
 
 
Datum: 08. srpna 2008 18:47
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
a mas tam vsechny tycky a kulicky?
 
 
Datum: 08. srpna 2008 18:23
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
dával jsi tam ty pružinky všechny? a když jo tak vytáhni lanko kapni tam kapku oleje a tahej za něj tam a zpátky .. tohle opakuj několikrát
 
 
Datum: 08. srpna 2008 17:51
 
 
 
 
Jméno: unnamed      E-mail:      IP: uživatel2900    
zdar borci jak mam rozebrat zadni kivnoou vidlici a predelat ji na jinaci kostru ale tak aby se dala dal pouzivat ..poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 16:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
na vylisovani kyvky potrebujes nakej vykonnejsi lis,v domacich podminkach prakticky neproveditelne
 
 
Datum: 08. srpna 2008 16:56
 
 
 
 
Jméno: Tomly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar, chtěl jsem se zeptat na primární kolečko co je za 450 Kč, jestli pasuje i na 634? Dík moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 14:46
 
 
 
 
Jméno: Tomly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mam vytahaný primární řetěz a chci koupit nový a když koupím nový, tak bych měl koupit nový spojkový koš i primární kolečko...
 
 
Datum: 07. srpna 2008 14:46
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj sory tys myslel primární,mno newim jesi by tam šlo,a co s nim máš??šak to je kalené,to bys neměl mět v prdeli...
 
 
Datum: 07. srpna 2008 13:23
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
patrik: 634 má taky duplex, to jestli tam bude pasovat netuším
 
 
Datum: 07. srpna 2008 13:02
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
ne, 634 má obyčejný řetěz. toto kolečko je na dvojtý řetěz ten je od 638 až po 640.
 
 
Datum: 07. srpna 2008 11:53
 
 
 
 
Jméno: Tomly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Je to : http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1786.html tak jestli to pasuje na 634?
 
 
Datum: 07. srpna 2008 11:02
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mno a co to je za kolečko??jak to máme asi podle ceny poznat??k té ceně se blíží ty staré kolečka s tou rozpěrkou na kolečku,ale na 634 musí být to ploché,...jsou tady!!http://shop.sesa-moto.cz/zbozi/tristapadesatka_trinda_dily/prevodovka_kolecko/index.html?s=3
 
 
Datum: 07. srpna 2008 10:56
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel730    
Zdarec, když vyndám jednu vidličku v 250-tce kyvačce tak pojede jenom 1-čka a 2-ka ???? Nebo to nepojede vubec , chci to nějak omezit aby tam byla jen 1 a 2 . Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 9:13
 
 
 
 
Jméno: Karlos88 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Moj nazor je, že když vyndáš tu správnou tak jo. Ovšem pak budeš mít za dvoujkou dlouhej neutrál a taky bych se bál, že se ti libovolně muže zařadit 3ka nebo 4ka. To už by bylo lepčí tu drunou vidličku zkřivit aby neřadila
 
 
Datum: 07. srpna 2008 9:13
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
myslim že to nepojede vůbec ale nejsem si jistý
 
 
Datum: 07. srpna 2008 9:12
 
 
 
 
Jméno: Vojta      E-mail:      IP: uživatel3300    
Ahoj, chtěl bych se zeptat co může způsobovat, že mě občas spadne trojka na neutrál odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 18:43
 
 
 
 
Jméno: janek      IP: uživatel1648    
vy ste magori me to taky vyskakovalo a to nebyla nejaka sracka vevnitr staci nahore to utahnou vy smradi mejte se cus
 
 
Datum: 07. srpna 2008 18:43
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3699    
mas moc utazenej retez,pokud ho nepovolis vylagrujes i ostatni kvalty,pokud ho povolis na nejakou vuli 2 cm na pruvesu tak to prestane vyskakovat
 
 
Datum: 07. srpna 2008 10:07
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jestli ti do dobře fungovalo, tak když ju tam dáš, a necháž na ní nohu, tak ti tam trojka přece neskočí.. bys musel povolit, a pak znovu zatlačit aby tam šla 3.. jinak když tam dáš 2, a budeš pořád držet (co stojí zahovno) tak tam trojka ntaky neskočí, ale v nouzi to postačí..
 
 
Datum: 07. srpna 2008 7:55
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
sjeté zuby na automatu, nebo špatná převodovka, u trojky to moc nevadí, prostě si jí přidržíš nohou na řadičce, kámošovi vypadávala dvojka, a tu podrřet nemůže...
 
 
Datum: 06. srpna 2008 23:31
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar      E-mail:      IP: uživatel3685    
Ahoj Všici.... Chci se zeptat zdali tento ráfek dám na zadní,nebo přední kolo Fichtla 21.....http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/cPath/46_71/products_id/729 Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2008 13:08
 
 
 
 
Jméno: Kubis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau, můžeš to udělat, tak jak říká Michal, ale pokud chceš jen ten ráfek, tak ti tam v pohodě sedne jak dopředu, tak dozadu.
 
 
Datum: 06. srpna 2008 13:08
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21      IP: uživatel1711    
Sesa ho tu ma tak si ho kup od nej :-D a muzes si priobednat jeste nejake veci co potrebujes
 
 
Datum: 06. srpna 2008 12:17
 
<  193  194  195  196  197  198  199  200  201  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 27.04.2025 18:38:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu